News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-03-30 HBL: Jos Soini pääsee valtaan muuttaa Balogh pois Suomesta

Started by Roope, 30.03.2011, 05:36:28

Previous topic - Next topic

MaisteriT

Quote from: Balogh/HBL- Suomalaiset ystäväni alkoivat puhua toisella tavalla. Rasistisista vitseistä tuli tavallisempia. Aloin kuulla mielipiteitä, että somalien pitäisi häipyä ja että rikoksia tehneet ulkomaalaiset pitäisi heittää ulos maasta. Hetkinen, minä sanoin. Hehän puhuvat minusta! Se loukkasi minua, minun vaimoani ja tytärtäni.

Quote from: Saido Mohamed- Kaikki maahanmuuttajat niputetaan yhteen ja nähdään ongelmana, vaikka he eivät sitä ole.

Nämä kaksi mielipidettä yhdessä ovat melkoinen helmi. Balogh niputtaa itsensä (työperäisen, integroituneen maahanmuuttajan) humanitaaristen maahanmuuttajien ja rikollisten joukkoon. Sitten Saido valittaa että niputetaan.

Epäilemättä HBL:n toimittajan ei ollut tarkoitus tehdä mitään näin läpinäkyvää, mutta kyllä tuo varmaan aika montaa lukijaa harhauttaa.

(kaksoispartitiivi montaa tarkoituksellinen)

Jonkinlaiset onnittelut jutun kirjoittajalle voi myöntää tusinasta maahanmuuttokritiikkikriittisestä kliseestä.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

jopparai

Quote from: Sanglier on 30.03.2011, 08:26:09
Saako edes insinööri olla noin tyhmä?

Kyllä saa,

Mitä eroa on insinöörillä ja vessapaperilla?

Vessapaperi on kaksinkertainen  ;D
Killing folk is easy, being politically correct is pain in the arse.(Achmed, the dead terrorist)
http://www.youtube.com/watch?v=3L8fIrWnXRA

Pike84

Quote from: MaisteriT on 30.03.2011, 19:20:51
(kaksoispartitiivi montaa tarkoituksellinen)

Jonkinlaiset onnittelut jutun kirjoittajalle voi myöntää tusinasta maahanmuuttokritiikkikriittisestä kliseestä.
Heh, joo. Tuon tason mokutus alkaa kaikeksi onneksi kai olla jo kohtuullisen harvinaista. HBL saattaakin lopulta jäädä mokuttajien viimeisiksi linnakkeiksi Suomessa, jos nyt olen oikein ymmärtänyt (en itse lue lehteä, eikä ruotsini siihen oikein riittäisikään).

OT: Olen ihmetellyt tuota "kaksoispartitiivia"; ei siinä minusta ole mitään ylimääräistä, koska eihän sanan perusmuoto ole "mont" vaan "monta". "Montaa" on joka tapauksessa käsittääkseni jo Kielitoimistonkin mukaan hyväksyttävä muoto.

Roope

Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

pelle12

Quote from: P on 30.03.2011, 11:13:18
Taitaa Unkarissa äärioikeisto olla osin ihan oikeaa äärioikeistoa, joka uutisten mukaan pahoinpitelee mm. järjestelmällisesti romaneja.

http://www.google.fi/search?q=unkarin+%C3%A4%C3%A4rioikeisto&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a

Tervemenoa Balogh.  Ojasta allikkoon.
Ke 30.3. TV1:ssä tuli dokkari Ulkolinja: Populistinen Eurooppa. Unkari oli näyttävästi esillä. Soini on superhypermaltillinen (ja suurin osa persuista), ainakin jos Jobbik-puolueeseen vertaa. Hauskaa kotimatkaa vain, Balogh ;D

kertsu59

Balogh voisi ilmoittaa tulenko vilkuttamaan lentokentälle vai satamaan voitettujen vaalien jälkeen.Höblän toimittajilla tuntuu olevan hyökkäysvaihe meneillään,sontaa julkaistaan päivittäin.Vanhaa vitsiä kierrättäen täytyy mennä keväällä kasvimaan reunalle lukemaan ääneen Ko läpyskää niin säästää lannoitekuluissa.
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

kaivanto

Ehkä Miken ja mun pitäisi käydä maastopuvuissa Höblän toimituksessa viemässä omenoita kilteille toimittajille. No niin, jokos tämä uhkaus Suopossa rekisteröitiin...  ;D

Ne hurrinmulkut eivät ole edes uutisoineet ruotsinkielistä uudenvuodenpuhettani. Sain muuten juuri residenssistipendin Tukholman kaupungin kulttuurilautakunnalta ja aion viettää heinäkuussa viikon suomenruotsalaisten kanssa leirillä. Että semmoinen hurrinvihaaja minä olen.

Nämä Bra Människor™ on kyllä niin satans rasittavaa jengiä. Tietysti vadelmaveneilijät à la Päivi Storgård on ihan pahimpia.

mej

Noh,

Koko helvetin Meego kaatui siihen että keskijohto (jarrut) joutuivat
valvomaan mitä inkkarit ja venäläiset tekevät. Itse myös puhelinta työstäneenä,
Baloghia ja muuta osaamista en jää kaipaamaan.

KeiKei

Tarkoitushakuinen ja yksipuolinen uutisointi on ihmeellinen asia. Juuri tänä aamuna keskustelin maahanmuuttajan kanssa, jonka mielestä suomalaisten on ehdottomasti äänestettävä perussuomalaisia tai kaikki tulee menemään päin impivaaralaista mäntyä.

Jostain kumman syystä ei ole toimittajia meidän ovella näkynyt.

oinas

Quote from: pelle12 on 31.03.2011, 06:56:00
Ke 30.3. TV1:ssä tuli dokkari Ulkolinja: Populistinen Eurooppa. Unkari oli näyttävästi esillä. Soini on superhypermaltillinen (ja suurin osa persuista), ainakin jos Jobbik-puolueeseen vertaa. Hauskaa kotimatkaa vain, Balogh ;D

Katsoin tuon dokkarin, joka on suomalaisten tekemä. Tuli vaan mieleen, että Yle taitaa olla todellakin ristiretkellä määrättyyn suuntaan, kun katsoo sen nykyistä ohjelmatarjontaa ykkösellä ja Teemassa.

Oletteko muut huomioineet tällaista seikkaa ?

Noottikriisi

Quote from: oinas on 31.03.2011, 11:29:38
Tuli vaan mieleen, että Yle taitaa olla todellakin ristiretkellä määrättyyn suuntaan, kun katsoo sen nykyistä ohjelmatarjontaa ykkösellä ja Teemassa.

Oletteko muut huomioineet tällaista seikkaa ?

Kyllä vaan, ja sama ilmiö myös kaupallisilla kanavilla ja lehdistössä. Rasismia, nationalismia ja populismia vastaan ollaan todella leveällä rintamalla. Historiasta haetaan varoittavia esimerkkejä, nykypäivästä esitetään ideologisia tulkintoja ja tulevaisuudesta esitetään tuulesta temmattuja uhkakuvia.

Medialle ei mene jakeluun että protestiliikkeet ja nationalismin nousu ovat seuraus eliitin epärealistisista ja epädemokraattisista toimista. Kansa alkaa herätä ja haluaa valtaa takaisin itselleen ja eliitti vastustaa kaikin keinoin. Media samaistuu eliittiin ja sotii kansaa vastaan.

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

OTU

Quote from: Noottikriisi on 31.03.2011, 12:00:01
 Medialle ei mene jakeluun että protestiliikkeet ja nationalismin nousu ovat seuraus eliitin epärealistisista ja epädemokraattisista toimista. Kansa alkaa herätä ja haluaa valtaa takaisin itselleen ja eliitti vastustaa kaikin keinoin. Media samaistuu eliittiin ja sotii kansaa vastaan.

Tästä on myös minusta kyse. Maalaisjärkeä elävässä elämässä käyttävä kansalainen näkee monasti asiat tarkemmin kuin komiteoissa marinoitu, peruselämästä vieraantunut eliitti. Esimerkiksi (Soinin mukaan) maataloutta säädellään EU:ssa kirjoituspöydän äärestä noin 20000 direktiivisivun voimalla. Eihän siinä ole järjen hiventäkään.
Väitätkö meitä väkivaltaisiksi? Peru väitteesi, tai tapamme sinut.
Merkel: ,,Multi-Kulti ist absolut gescheitert"
"David Cameron will say as he declares that the doctrine of multiculturalism has "failed" and will be abandoned."
Sarkozy: Vallitseva maahanmuuttajapolitiikka epäonnistunut.

Pyry Aho

QuoteMyös Balogh on saanut kuulla kunniansa.
- Minulle on sanottu, että "te viette meidän naiset ja työt".

Onko kukaan koskaan kuullut yhdenkään ihmisen sanovan noin? Kuullostaa aika kliseeltä.

Luotsi

Quote from: Pyry Aho on 31.03.2011, 12:13:26

Onko kukaan koskaan kuullut yhdenkään ihmisen sanovan noin? Kuullostaa aika kliseeltä.

Ääni Zoltanin pään sisällä, arvaan ma.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Nauris

QuoteMillainen olisi Otaniemen teekkarien eduskunta? Tekniikka&Talous selvitti asian äänestysalueen tuloksista.

Menetelmällä saadaan kohtuullinen likiarvio, sillä suurin osa Otaniemen asukkaista on Aalto-yliopistolla opiskelevia teekkareita. Mukaan kuitenkin mahtuu myös teekkarien puolisoja sekä muutama sata yleisten markkinoiden vuokra-asukasta.

Vaalien suurin voittaja Otaniemessä oli Kokoomus, joka sai äänistä yli 40 prosenttia. Seuraavaksi sijoittui Vihreät 21 prosentilla. Perussuomalaiset (8,6 %) sen sijaan menestyi sekä valtakunnallista keskiarvoa että pääkaupunkiseudun keskimääräistä äänestystulosta selvästi heikommin.

Lähde

RP

Quote from: Nauris on 25.04.2011, 21:53:25
QuoteMillainen olisi Otaniemen teekkarien eduskunta? Tekniikka&Talous selvitti asian äänestysalueen tuloksista.

Parikymppiset on vielä aika pitkälle idealisteja (hyvä kai niin). Persujen kannattajista (erityisesti pääkaupunkiseudulta) löytyni ennemmin niitä kyynistyneitä entisiä idealisteja.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

AIP

HansGruber

- Suomalaiset ystäväni alkoivat puhua toisella tavalla. Rasistisista vitseistä tuli tavallisempia. Aloin kuulla mielipiteitä, että somalien pitäisi häipyä ja että rikoksia tehneet ulkomaalaiset pitäisi heittää ulos maasta. Hetkinen, minä sanoin. Hehän puhuvat minusta! Se loukkasi minua, minun vaimoani ja tytärtäni.
Mielenkiintoista että Balogh samaistuu rikollisiin..  No, ehkä hän on sellainen tai sitten hän on amaootti.
Kenties hän on myynyt liikesalaisuuksia Nokian kilpailijoille? 
"The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not."
- Thomas Jefferson
"During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act." - George Orwell(?)

Ari-Lee

"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

MoonShine

Suomi ei tarvitse humanitääristä maahanmuuttoa, meidän on saatava valita ketkä Suomeen tulevat asumaan.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

foobar

Kuinkakohan monta kertaa satunnaisotanta on pitänyt suorittaa uusiksi jotta on löydetty juuri oikeita mielipiteitä esittävä ja sopivalla työtaustalla varustettu maahanmuuttaja haastateltavaksi? Esimerkiksi about kaikki pitempään Nokialle hommia tehneet ulkomaalaiset joiden kanssa itse olen keskustellut ovat vaikuttaneet selväjärkisiltä, tai ainakin merkittävästi selväjärkisemmiltä kuin tämä kaveri. Varsinkin, jos myös tähän ketjuun kaveria tuntevien kommentteihin on vielä luottaminen.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Tasapainorealisti

Quote from: MoonShine on 25.04.2011, 23:45:15
Suomi ei tarvitse humanitääristä maahanmuuttoa, meidän on saatava valita ketkä Suomeen tulevat asumaan.
Siinä tuskin on ongelmaa saadaanko valita, mutta valintakriteerit tuskin kestävät päivänvaloa, eikä keskiverto suomalainen ole henkisesti sopeutunut hommassa vallitseviin maahanmuuttajien valintakriteereihin.

Myrddin

Baloghin puheet kuullostavat oudoilta, mutta asiassa löytyy luonnollinen selitys. Balogh on juutalainen (tunnen hepun). He klassisesti kannattavat monikulttuurisuutta missä ikinä ovatkin. Ei ole sattumaa, mitä mieltä on Ruben Stiller. Benin suhteen mies puhuu eritavalla ja toimii eritavalla.

Ari-Lee

Quote from: Myrddin on 25.04.2011, 23:51:50

Baloghin puheet kuullostavat oudoilta, mutta asiassa löytyy luonnollinen selitys. Balogh on juutalainen (tunnen hepun). He klassisesti kannattavat monikulttuurisuutta missä ikinä ovatkin. Ei ole sattumaa, mitä mieltä on Ruben Stiller. Benin suhteen mies puhuu eritavalla ja toimii eritavalla.
Ymmärtäväthän he että islamisaatiolla on rumat kasvot koska he ovat nähneet ne kasvot liiankin läheltä. Menköön kottiisa mokuttamaan jos ei kelpaa.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Scallypunk

Quote from: Whomanoid on 30.03.2011, 11:33:56
Badu on lahjakas muusikko ja Etoile de Dakar oli loistava bändi, diggailin jo 1980-luvulla.  :)

Tuo jutussa mainittu 'Xalis' loytyi Tubesta:
http://www.youtube.com/watch?v=ERSxWBFOAws&feature=related

Mukava soundi pojilla.
?› ?›  _______  __     ___     _____   /\__                          ?› ?›
      ?› ?›  \    / |/ /_/\_|   \    \  _ \ / /_ \/\  /\                   ?› ?›
      ?› ?›  /\ \/| / / \/\/| |\ \    \//_// / / / / / /                   ?› ?›
      ?› ?› /  \ \| \ \ /  \| |_\ \  / / \/ /_/ / /// /

far angst

Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Marius

Ei Baluu mihinkään ole lähdössä, kohta on taas aamupala, ja yhtäkkiä on yleisöäkin...
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

ämpee

Juutalaisuuden ongelma on se, että tietenkin he kannattavat monikulttuurisuutta, ja se, että heillä on asiasta vähintään kolme erinäköistä näkemystä milloin vain kaksi näkemyksen edustajaa on paikalla, mutta plussana on se, että kaikki näkemykset ovat perusteltuja !!1!

Fiksua porukkaa, ottaisin milloin tahansa naapurikseni !!
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

ämpee

Quote from: Tasapainorealisti on 25.04.2011, 23:49:31
Quote from: MoonShine on 25.04.2011, 23:45:15
Siinä tuskin on ongelmaa saadaanko valita, mutta valintakriteerit tuskin kestävät päivänvaloa, eikä keskiverto suomalainen ole henkisesti sopeutunut hommassa vallitseviin maahanmuuttajien valintakriteereihin.

Aivan päinvastoin, kyse on siitä, saadaanko valita vai ei !
Valintakriteerit ovat sitten sen tulevaisuuden ongelma jolloin saadaan valita.

Oman näkemykseni mukaan, keinottelijat olisi voitava skipata yli laidan.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

AIP

Quote from: aea on 30.03.2011, 17:11:46
Satun nimittäin tuntemaan tuon linkissäsi esiintyvän kaverin, ...   

Baloghin puheet kuullostavat oudoilta, mutta asiassa löytyy luonnollinen selitys. Balogh on juutalainen (tunnen hepun).

Pyytäisin teitä mitä nöyrimmin esittämään miehelle kysymyksen, joka kaikessa yksinkertaisuudessaan kuuluu seuraavasti: WTF?

Lisäksi pohdin, että melkein kaikille "kotimaa on aina kotimaa," vaikka ei ymmärtäisikään tätä nationalistista käsitystä.

Quote from: Ulkopuolinen on 31.03.2011, 09:49:51
Mitä insinööri tekee jos se näkee hyvännäköisen tytön keikistelemässä kutsuvasti alasti edessään?

Ctrl+S. Näin ainakin minä itse teen.