News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Miksi äänestät/et äänestä perussuomalaisia?

Started by Toukka, 23.03.2011, 12:21:39

Previous topic - Next topic

Topelius

Quote from: Rytiläinen on 24.03.2011, 12:54:35
Quote from: Topelius on 24.03.2011, 10:57:48
Soihaistaanpa nyt ampiaispesää. ;) EN äänestä Perussuomalaisia. Keskeiset syyt:

- täysin vastuuton ympäristö-, ilmasto- ja energiapolitiikka, ydinvoimamyönteisyys, ja ennen kaikkea se, ettei yksikään puolueen edustaja tunnu omaavan näissä teemoissa puoluetta lievempiä kantoja
- dogmaattinen kaiken "vihreäksi" mielletyn vastustaminen
- ummehtunut arvokonservatiivisuus ja esimerkiksi homoliittojen vastustus (itse olen arvoiltani hyvin liberaali, joten ei vakuuta)
- se, että esimerkiksi sananvapauskysymykset ja pakkoruotsin vastustaminen on hiljalleen jätetty Perussuomalaisissa hyvin vähäisiksi teemoiksi tai ettei Persuissa ole minkäänlaisia pyrkimyksiä erottaa kirkkoa ja valtiota toisistaan; päinvastoin, kristillistä perintöä on Persuissa alettu voimakkaasti korostaa
- puolueen keulahahmon sutkautuspolitikointi, naispappeuden ja aborttien vastustaminen (vähäinen syy, mutta ei puolueen keulahahmon imago voi olla vaikuttamatta)
Minäkin olen varsin arvoliberaali, mutten millään jaksa ymmärtää miten ihmiset ottavat homo- tai uskontokysymykset kynnykseksi olla äänestämättä. EU-ja mamukriittisyyden rinnalla minulle on aivan yks hailee, mitä mieltä puolue on jostain homojen avioliitoista. Saattaahan niillä olla jotain esteettistä mielikuva-arvoa, mutta itse en äänestä mielikuvien mukaan.

Luonnollisesti minulla on omalle äänestyspäätökselleni omat kriteerini ja sinulla omasi. En minä äänestä sinun kriteeriesi pohjalta enkä edellytä sinua priorisoimaan asioita samalla tavalla kuin minä. Turha tätä kai on sen enempää on ihmetellä. Ihmiset painottavat asioita eri tavalla.

Ylivoimaisesti tärkein kriteeri ei kuitenkaan minulle ole mikään homo- tai uskontokysymys vaan Persujen patasurkeat ilmasto- ja ympäristöohjelmat. Persuissa on paljon hyvää enkä ole henkilökohtaisesti täysin tyytymätön tulevaan vaalivoittoon, mutta en kuitenkaan äänestä Perussuomalaisia kun parempiakin vaihtoehtoja on tarjolla.

Jouko

Quote from: Kaptah on 24.03.2011, 19:02:35

- täysin vastuuton ympäristö-, ilmasto- ja energiapolitiikka, ydinvoimamyönteisyys, ja ennen kaikkea se, ettei yksikään puolueen edustaja tunnu omaavan näissä teemoissa puoluetta lievempiä kantoja
- ummehtunut arvokonservatiivisuus ja esimerkiksi homoliittojen vastustus (itse olen arvoiltani hyvin liberaali, joten ei vakuuta)
- se, että esimerkiksi sananvapauskysymykset ja pakkoruotsin vastustaminen on hiljalleen jätetty Perussuomalaisissa hyvin vähäisiksi teemoiksi tai ettei Persuissa ole minkäänlaisia pyrkimyksiä erottaa kirkkoa ja valtiota toisistaan; päinvastoin, kristillistä perintöä on Persuissa alettu voimakkaasti korostaa
- puolueen keulahahmon sutkautuspolitikointi, naispappeuden ja aborttien vastustaminen (vähäinen syy, mutta ei puolueen keulahahmon imago voi olla vaikuttamatta)

Nämä ovat aika lailla 100% itsellenikin ne syyt, minkä takia toinen aivopuoliskoni ei missään nimessä haluaisi äänestää persuja. Poislukien nyt tuo ydinvoima. Eniten kalvaa kaiken vihreän halveksunta ja uskonnollisuus.

Liberaalille, ympäristönsuojelua kannattevalle nuivalle kansallishenkiselle ateistille ei oikein tahdo hyviä vaihtoehtoja ollakaan. Persuissa on moniakin hyviä ehdokkaita, mutta puoluettahan tässä äänestetään. Olisi kokoomuksellakin hyviä ehdokkaita, mutta kokoomus puolueena on täysin poissuljettu.

Laitetaanpa puntti toiseen vaakakuppiin:

- Vastuullinen työllisyyspolitiikka, joka huomioi sen merkityksen kansantaloudelle

- Vastuullinen energiapolitiikka, joka huomioi sen merkityksen kansantaloudelle

- Vastuullinen ulkomaalaispolitiikka, joka huomioi sen merkityksen kansantaloudelle

- Vastuullinen ulkopolitiikka, joka huomioi sen merkityksen kansantaloudelle

- Vastuullinen finanssipolitiikka, joka huomioi sen merkityksen kansantaloudelle

- Vastuullinen veropolitiikkka, joka ottaa huomioon kaikki edelliset ja mahdollistaa
 verokuorman TODELLISEN alentamisen veronmaksajalle
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Taikakaulin

Quote from: Jouko on 24.03.2011, 19:16:12
Laitetaanpa puntti toiseen vaakakuppiin:

- Vastuullinen työllisyyspolitiikka, joka huomioi sen merkityksen kansantaloudelle

- Vastuullinen energiapolitiikka, joka huomioi sen merkityksen kansantaloudelle

- Vastuullinen ulkomaalaispolitiikka, joka huomioi sen merkityksen kansantaloudelle

- Vastuullinen ulkopolitiikka, joka huomioi sen merkityksen kansantaloudelle

- Vastuullinen finanssipolitiikka, joka huomioi sen merkityksen kansantaloudelle

- Vastuullinen veropolitiikkka, joka ottaa huomioon kaikki edelliset ja mahdollistaa
 verokuorman TODELLISEN alentamisen veronmaksajalle

Tässä nämä tärkeimmät. Lisäksi persuilla on ylivoimaisesti paras puheenjohtaja kaikista puolueista. Vaikka esim. olen hänen kanssaan eri mieltä aborttiasiasta, se ei kuitenkaan haittaa minua yhtään. Päinvastoin arvostan suuresti sitä, että hän uskaltaa sanoa henkilökohtaisen mielipiteensä suoraan, vaikka se poikkeaakin valtavirran mielipiteestä ja on nykyään epäkorrekti mielipide.

Timo Soiniin voin samaistua parhaiten puheenjohtajista, vaikka olenkin riisitikku ja hän on isoluinen. Timben kanssa voisin lähteä kaljalle milloin vaan.  8)
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

pupmuli

Quote from: Pyry Aho on 24.03.2011, 11:08:03
Persuilla on myös erittäin hyviä ehdokkaita, mutta ongelmana on Timo Soini & kumppanit, siis se uskonnollinen, konservatiivinen ja älyllisesti vajaa blokki joka pitää valtaa käsissään. Persut eivät puolusta sananvapautta eivätkä ole uskottavia kyvyssään hoitaa asioita. Toisaalta he kannattavat tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa ja ovat käytännössä katsoen ainoa puolue noista kolmesta jolla on saumaa saada lähiaikoina tarpeeksi valtaa tehdäkseenkin jotain.
Jep. Olin jo tässä miettinyt, etten äänestäisi persuja, koska ovat liian konservatiiveja minun makuuni, mutta eräät rikostilastot saivat vereni kiehumaan, ja ehkä sitten äänestän vain tiukemman mamupolitiikan ja toivottavasti pidempien väkivaltatuomioiden puolesta. Vähän tuntuu siltä, etteivät persut kuitenkaan saa mitään aikaiseksi, mutta äänestänpä edes piruuttani heitä.

Tunnustetaanpa tässä, että olen kai joskus äänestänyt Sinnetännetonnemäkeä. Ei helvetti. :facepalm:

CaptainNuiva

Quote from: pupmuli on 24.03.2011, 22:53:11
Quote from: Pyry Aho on 24.03.2011, 11:08:03
Tunnustetaanpa tässä, että olen kai joskus äänestänyt Sinnetännetonnemäkeä. Ei helvetti. :facepalm:

Hyi >:(
Jos minusta olisi kiinni niin rangaistukseksi saisit lausua "Ave Marian" ainekin kymmenen kertaa!
Peloitukseksi muille hairahtuneille!

Minä sentään en ole koskaan tuolle linjalle lähtenyt, olen vain joskus hätäpäissäni kerran kunnalisvaaleissa äänestänyt tuttua RKP:n ehdokasta :P
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

mustaviirus

Olen ollut aika pitkälti ns. nukkuva koko äänestyslupani aikana. Mitä nyt Niinistöä joskus raaputin lappuun.

Kun katsoo tuota notkujien määrää etenkin pääkaupunkiseudulla, verrattuna siihen untuvikko-opiskelijan Helsinkiin 10v sitten niin... wtf?

Ja julkisissa ei voi enään välttyä näiltä akhkambar-akh-tulkeilta jotka jaksavat kovaäänisesti harrastaa omaa kanssa käymistään. Tiedän, humalaiset suomalaiset tekevät samaa. Mutta nämä istuvat merkkivaatteissaan kuin omistajat, nuoria olivat eli isi tai äiti tienaa hyvin.

Onneksi tällä kertaa jäivät Malmille. Onneksi olkoon Malmi.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Tasapainorealisti

Äänestän PS, koska PS lupasi, että Kokoomus, Demarit ja Keskusta ovat kuin PS vaalien jälkeen Hommalle tärkeissä aiheissa. Voittaa vaalilupauksien historiassa, jopa Urpo Leppäsen ja Vennanon täystyöllisyyden mielestäni. Tykkäsin myös Soinin EU on pyramiidihuijaus linestä IS-vaalitutkassa. Fantsua!

Viinankylväjä

Vero- ja talouspolitiikassa PS on Keskustan ja SDP:n linjoilla, joten se ei ole äänestysperuste. Ja muutenkin lähes jokaisessa verotusmallissa on hyvät puolensa, jos ei talouden kannalta niin ainakin oikeudenmukaisuuden.

Vanhat puolueet eivät aja seuraavia asioita:
+EU:n liittovaltiokehityksen jarruttaminen
+Tuomioiden koventaminen(en ole varma puoleen linjasta, mutta moni ehdokas ajaa)
+Toissijaisen suojelun poistaminen
+Pakkoruotsin poistaminen
+Päästökaupan vaihtoehdot
+Valtion antamasta kehitysyhteistyöstä leikkaaminen

PS:n äänestysintoa rajoittaa minun kohdalla:
-Asevelvollisuuden ja puolustusbudjetin varjeleminen
-Konservatismi
-Kokemattomuus
-"Ei ole mietoja huumeita"-paskan jauhanta, kieltäisivät sitten alkoholin
-Joillakin elämän nuorana raamattu, siitä seuraava arvomaailma
-Valtion määräysvalta taiteelle, pitäisi leikata taiteesta yleensä väliaikaisesti, eikä määrätä mikä on hyvää taidetta.

Gommi

Lähinnä oikeanalainen konservatiivisuus (väärääkin on olemassa), Suomen kansallisen itsemääräämisoikeuden säilyttäminen sekä (äly)vapaan yliopiston kannatus (ainakin niillä ehdokkailla, joita aion äänestää) on herättänyt luottamukseni. Vaikkei tässä mitään kommareita olla, on tällä uusliberalistisella markkinataloudellakin oltava jokin raja. Vaikka olen sitä mieltä että apua kaipaaville pitää sitä mahdollisuuksien mukaan tarjota, en halua minisaudi-arabiaa viereiseen lähiöön.   

Pakkoruotsin vastaisuus, työmarkkinarealistisuus ja niin edelleen ovat myös pientä plussaa.  

Homeland Security

Itse olen yleisin varoin maksetussa ammatissa, jossa persut eivät ole kovinkaan kovassa huudossa. Olen kuitenkin viimeisen vuoden aikana saanut monet miettimään asioita uudesta perspektiivistä, jossa ennakkoluulot ovat karisseet faktojen tieltä.

Olin itse demari äidinmaidosta lähtien, mutta viimeistään "herätessäni" silloisen demarivaltiovallan pyrkimyksiin luoda liittovaltiota, muutin kantani lopullisesti persuihin. Äänestin aikanani myös "neuvoa antavaa" EU - äänestystä vastaan, sillä Venäjän hyökkäyksellä pelottelu oli mielestäni jo aivan liioittelua. Suomihan olisi 90 luvulla vaikka voinut miehittää venäjän halutessaan.. Niin pohjalla Venäjä oikeasti oli sotilaallisesti. Suomalaisille ei annettu todellista tietoa eikä mahdollisuutta vastata kysymykseen oikein, vaikka valtiovalta toisin ilmoittikin.

Tästä nyt maksamme hintaa..

Rafael K.

Äänestän perussuomalaisia, ja syiksi ilmoitan:

1. Eurokriisi (euro romahtaa tai menettä arvonsa joka tapauksessa, mitä nopeammin sitä parempi. Perussuomalaiset voivat edesauttaa tätä tai ainakin ymmärtävät paremmin varautua euroeliitin unelmien romahdukseen).
2. Maahanmuuttopolitiikka (arvostaisin jos asuinaluetta pääkaupunkiseudulla valitessa ei tarvitsisi miettiä, missä on eniten puskaraiskaajia ja mihin lapset uskaltaa laittaa kouluun. Ja maksaahan se pakolaisten hyysääminen järjettömän paljon.)
3. Hyvänolontunne kun saa vaaleissa näyttää, että kyllä mekin osataan, että valkoinen heteromies voi vielä vaikuttaa omaan kohtaloonsa eikä tarvitse vain nöyrästi alistua monikulttuuristien ja viherhörhöjen suunnitelmiin. Jos käy äänestämässä, niin sitten voi vaalipäivänä osallistua täysillä kisakatsomomeininkiin, jossa hurrataan omien puolesta ja annetaan oluen ja hurmoshengen virrata. Varsinkin nyt kun on voitto tulossa, niin äänestämisen houkuttelevuus lisääntyy.

Hippo

Quote from: Snuiva on 24.03.2011, 16:04:37
Quote from: Kaapo on 24.03.2011, 15:58:08
Quote from: Ystävä on 24.03.2011, 15:47:46
http://www.youtube.com/watch?v=eH6VbGl7Cm4
Kai tuo on vitsi..?
Ei, löytyy upotettuna hänen vaalisivultaan
http://www.piapakarinen.net/
Ja löytyy kokkareiden ehdokassivulta
http://www.helsinginkokoomus.fi/fi/vaalit/tulevat+vaalit/eduskuntavaalit+2011/eduskuntavaaliehdokkaat/

Äänestäkää siis Wille Rydmania niin olette ehkä auttamassa juuri Pia Pakarisen eduskuntaan.

EDIT: Mitähän Pia tarkoittaa sanomalla että tulevaisuutemme on monen rodun sekoitus? Kenen tulevaisuus? Minunkin?

Oami

Quote from: Hippo on 26.03.2011, 10:59:11
EDIT: Mitähän Pia tarkoittaa sanomalla että tulevaisuutemme on monen rodun sekoitus? Kenen tulevaisuus? Minunkin?

Onko rotuja nykyään siis vielä olemassa?
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

svobo

En ole ihan varma äänestänkö. Meinasin äänestää persuja apupuolueeksi, mutta nyt näyttää siltä, että niistä on tulossa ehkä jopa liian iso. Minua vähän epäilyttää, että onko niillä kuitenkaan riittävästi kokemusta ja pätevyyttä isoksi hallituspuolueeksi, minusta joku 10% hallituksen täyttöpuolue olisi ollut ihan hyvä. Joudun harkitsemaan tässä Muutoksen välillä vielä, jos niillä on K-S:ssa ehdokkaita.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Axl

Ihan vaan puolustaakseni demokratiaa ja  suojellakseni lastani ahdistavalta tulevaisuudelta. Äänestän kyllä sitten muita, jos persuista tulee mulkeroita.

Uuno Nuivanen

Quote from: svobo on 26.03.2011, 13:41:56
En ole ihan varma äänestänkö. Meinasin äänestää persuja apupuolueeksi, mutta nyt näyttää siltä, että niistä on tulossa ehkä jopa liian iso. Minua vähän epäilyttää, että onko niillä kuitenkaan riittävästi kokemusta ja pätevyyttä isoksi hallituspuolueeksi, minusta joku 10% hallituksen täyttöpuolue olisi ollut ihan hyvä. Joudun harkitsemaan tässä Muutoksen välillä vielä, jos niillä on K-S:ssa ehdokkaita.

Nykyiset isot hallituspuolueet ovat siis osoittaneet riittävästi kokemusta ja pätevyyttä?

Riippumatoton

Nimenomaan, haluan antaa persuille mahdollisuuden näyttää että äänestäjien mandaatilla saadaan jotain muutosta aikaan.

Jos ei saada, niin äkkiähän tuota 2015 äänestää sitten jotain muuta.

Axl

Quote from: Tinden on 24.03.2011, 17:13:59
Katsoin tuon Pian vaalivideon ihan kahteen kertaan. Huomasittekö, että tuo oli Pia Pakarisen vaalivideo1, niitä on siis vielä lisää, ooh!

Ei hemmetti, on sellainen myötähäpeä-tunne.

Niin mullakin, lähinnä sen rastan puolesta.

June

Quote from: Jaakko Sivonen on 23.03.2011, 13:06:17
Quote from: Toukka on 23.03.2011, 12:21:39Olisi tavattoman kiinnostavaa tietää, mitä perussuomalaisten äänestäjät itse kertovat valintansa syiksi.

Lyhyesti sanottuna:

• Maahanmuuttopolitiikka
  • EU-politiikka
  • Kielipolitiikka

Komppaan. Mamupolitiikka on ehdoton ykkösasia ja saatava hallintaan mitä pikimmin. Kieliasia tulee kakkosena. EUsta eroaminenkaan ei olisi pahitteeksi. Useimmissa vaalikoneissa top kympissä on valtaosa PerSuehdokkaita. Stadilaisena meikäläisellä on hyvä perussuomalainen ehdokas, joka myös vaalikoneiden mukaan on mielipiteissä osunut top vitoseen omien vastausteni kanssa. Olen myös viimeiset 4 vuotta jo tiennyt tulevani äänestämään häntä mikäli asettuu ehdokkaaksi ja näinhän onneksi kävikin.
Kannattaa uskoa hyvällä, tulijat eivät lopu vastaanottamalla ! JH-a, Narinkkatori 10.10.2015

Kokoliha

Quote from: Snuiva on 24.03.2011, 16:04:37
Quote from: Kaapo on 24.03.2011, 15:58:08
Quote from: Ystävä on 24.03.2011, 15:47:46
http://www.youtube.com/watch?v=eH6VbGl7Cm4
Kai tuo on vitsi..?
Ei, löytyy upotettuna hänen vaalisivultaan
http://www.piapakarinen.net/
Ja löytyy kokkareiden ehdokassivulta
http://www.helsinginkokoomus.fi/fi/vaalit/tulevat+vaalit/eduskuntavaalit+2011/eduskuntavaaliehdokkaat/

Äänestäkää siis Wille Rydmania niin olette ehkä auttamassa juuri Pia Pakarisen eduskuntaan.

Kieltämättä huikea vaalivideo, jolle toivon erittäin runsasta näkyvyyttä!

Pia Pakaristakin potentiaalisempi Kokoomuksen läpimenijä Helsingistä, on tunnettu mokuttaja Nina Suomalainen.

Jos Nina tai Pia pääsevät Helsingissä läpi, niin muistakaa sitten kaikki Wille Rydmania äänestäneet tuo video. Ottakaa se talteen ja katselkaa nonstoppina.

Niin, miten tää homma nyt menee? Onko niitä rotuja vai eikö ole? Vai riippuuko se a) puhujasta vai b) kulloinkin kyseessä olevasta tilanteesta vai molemmista?

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Topelius on 24.03.2011, 19:06:45
Quote from: Rytiläinen on 24.03.2011, 12:54:35

Minäkin olen varsin arvoliberaali, mutten millään jaksa ymmärtää miten ihmiset ottavat homo- tai uskontokysymykset kynnykseksi olla äänestämättä. EU-ja mamukriittisyyden rinnalla minulle on aivan yks hailee, mitä mieltä puolue on jostain homojen avioliitoista. Saattaahan niillä olla jotain esteettistä mielikuva-arvoa, mutta itse en äänestä mielikuvien mukaan.

Luonnollisesti minulla on omalle äänestyspäätökselleni omat kriteerini ja sinulla omasi. En minä äänestä sinun kriteeriesi pohjalta enkä edellytä sinua priorisoimaan asioita samalla tavalla kuin minä. Turha tätä kai on sen enempää on ihmetellä. Ihmiset painottavat asioita eri tavalla.

Ylivoimaisesti tärkein kriteeri ei kuitenkaan minulle ole mikään homo- tai uskontokysymys vaan Persujen patasurkeat ilmasto- ja ympäristöohjelmat. Persuissa on paljon hyvää enkä ole henkilökohtaisesti täysin tyytymätön tulevaan vaalivoittoon, mutta en kuitenkaan äänestä Perussuomalaisia kun parempiakin vaihtoehtoja on tarjolla.

Olisi ihan kiva kuulla mitä vikaa persujen ilmasto-ohjelmassa on? Käsittääkseni persut eivät ole lähteneet tähän ilmastonmuutos uskonto höpinään mukaan.

Kimmo Pirkkala

Quote from: Oami on 26.03.2011, 11:57:13

Onko rotuja nykyään siis vielä olemassa?

Pia siis haluaa monorotuisen ihmiskunnan ilman erilaisuutta.

Kokoliha

Sekä Tynkkynen että Sinnemäki toistivat vaalistartissa jälleen sen, mikä jo tiedettiin: vihreät ja perussuomalaiset eivät mahdu samaan hallitukseen.

Yksinomaan jo tämä on syy siihen, miksi äänestän perussuomalaisia. Nykyiset sinnemäkiläis-braxilais-tynkkys-laturilais-demlalais etc. Vihreät ovat vaarallinen hörhöporukka, joka etenkin hallituksessa ollessaan aiheuttaa valtavaa tuhoa, ja PS on tälle kiistatta selkein vastavoima.

Sibis

Pia Pakarinen, video rastan kanssa :facepalm:

EI IKINÄ KOKOOMUSTA.
Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

Tasapainorealisti

Siksi, koska käytyäni Halla-ahon puhujatilaisuudesa totesin, että on alku jonkun suuremman.

Samalla koin ymmärtäväni miksi ihmiset tarvitsevat Perussuomalaisia, kuten Halla-aho fanit Halla-ahon tilaisuudessakin, sen tunteen minkä ihmiset kokivat Markku Koiviston Nokia-missiossa, tunteen jonka Petteri Jussilan maailmanvalloituksen alkulähteillä kokivat tuhannet häneen liittyneet suomalaiset, ja sen miksi kymmenet tuhannet ihmiset liittyivät Hannu Kailajärven Wincapitaan.

Tunne, jonka ihmiset kokivat, kun he näkivät suurelle johtajalle Kekkoselle olevan tilan ja ajan hengen oloissa, tunteen, joka oli jotain selittämätöntä ja sangen ainutlaatuista. Tunteen, jonka Vennamo ja Urpo Leppänen saivat ihmisessä aikaan.

Nyt tiedän, mitä on tuntea kuuluvansa johonkin karismaattisen esiintyjän johdattelemana minut oikealle tielle, yhdessä muiden kanssaeläjien ja ajatuskumppaneiden kanssa. Tavalliset Agitaattorit eivät vain ole mitään tähän verrattuna.

Tässä on taas vihdoin sitä jotain.

MikkoAP

Quote from: Tasapainorealisti on 26.03.2011, 20:22:24
Nyt tiedän, mitä on tuntea kuuluvansa johonkin karismaattisen esiintyjän johdattelemana minut oikealle tielle, yhdessä muiden kanssaeläjien ja ajatuskumppaneiden kanssa. Tavalliset Agitaattorit eivät vain ole mitään tähän verrattuna.

Tässä on nyt useamman sivun verran kommentteja, joissa suuri osa porukkaa toteaa vastahakoisesti äänestävänsä Persuja, koska muut vaihtoedot ovat vielä huonompia.

Siksi yrityjksesi ivalliseen ironisointiin menee metsään, mutta sekin olisi ihan jees, jos osaisit tehdä sen aidosti hauskalla tavalla. Mutta et osaa. Tai ehkä osaat, mutta et vain vielä ole osaamistasi näyttänyt.

Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Tasapainorealisti

Quote from: MikkoAP on 26.03.2011, 20:51:55
Quote from: Tasapainorealisti on 26.03.2011, 20:22:24

Tässä on nyt useamman sivun verran kommentteja, joissa suuri osa porukkaa toteaa vastahakoisesti äänestävänsä Persuja, koska muut vaihtoedot ovat vielä huonompia.

Siksi yrityjksesi ivalliseen ironisointiin menee metsään, mutta sekin olisi ihan jees, jos osaisit tehdä sen aidosti hauskalla tavalla. Mutta et osaa. Tai ehkä osaat, mutta et vain vielä ole osaamistasi näyttänyt.

Ongelma tosiaan on se, että en osaa kirjoittaa suomea, enkä puhuakaan kuin murteella.

MikkoAP

Quote from: Tasapainorealisti on 26.03.2011, 20:55:38
Ongelma tosiaan on se, että en osaa kirjoittaa suomea, enkä puhuakaan kuin murteella.

Ongelma on se, ettet osaa olla hauska, joten yliyrität.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Sir Mustapossu

PS on ainoa realistinen toivo, siksi. Näitä pikkupuolueita on tässä(kin) vaiheessa ihan turha äänestää, ei voi mitään. Muutos/Piraatit, heissä on potentiaalia, onnea vaan jatkoon! Vapauspuolueen ohjelma kiihottaa eniten, mutta persuilla mennään.

Tasapainorealisti

Quote from: MikkoAP on 26.03.2011, 20:58:48
Quote from: Tasapainorealisti on 26.03.2011, 20:55:38

Ongelma on se, ettet osaa olla hauska, joten yliyrität.
Tarkennan kuitenkin sitä, että kritisoin pääasiassa niitä 50-60 tuhatta suomalaista, jotka äänestävät Soinia uudellamaalla 2011 EK-vaaleissa. Halla-aho pärjäisi ilman Soiniakin, mutta Soini ei välttämättä ilman Halla-ahoa.