News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-03-17 Umayya Abu-Hanna muutti Amsterdamiin (yhdistetty)

Started by Oinomaos, 17.03.2011, 11:05:44

Previous topic - Next topic

JoKaGO

Quote from: Whomanoid on 09.01.2013, 21:09:43
Quote from: Arvoton on 09.01.2013, 20:58:16
Nyt on mennyt muutama vuosi kun rasismilla litistetään suomalaisia. Ja se paine tuntuu vain kasvavan. Sen tekevät lähes täysin suomalaiset itse toisille suomalaisille. Juuri TV1:n uutisissa pantiin painetta lisää. Saako täällä kohta edes hengittää kysymättä ulkomaalaisilta, humanisteilta ja YLEltä lupaa?

Lastenkiusaajat ja muut turhasta riekkujat ovat häpeäksi suomalaisille eikä heidän hyysäämisensä tai ongelman hyssyttely edistä maahanmuuttopolitiikan korjaamista millään tavalla. Päin vastoin. Asiaa ei tarvitse liioitella, mutta ongelma on olemassa. Näiden suomalaisten ongelma ei aina ole edes rasismi vaan yleinen kusipäisyys ja huonot käytöstavat. Ja joskus oikea syrjäytyminen yhteiskunnasta ja pahoinvoinnin purkaminen avuttomiin.

Ei niin, mutta te aloititte liiottelun. Niinpä minun väitteeni, että Suomessa ei esiinny merkittävissä määrin tai ollenkaan kantaväestön rasistista huutelua mamuja ja erivärisiä kohtaan, on tosi. Sen todistaa se, ettei todisteita huutelusta ole.

Sen sijaan mamut sylkevät kantasuomalaisen rattailla istuvan pikkulapsen päälle. Tämä on kerrottu tässä ketjussa silloin, kun Umayya väitti, että Reeman päälle syljeskeltiin toistuvasti rasististen kantasuomalaisten toimesta, Umayyan juttuhan sitten muuttui salonkikelpoisemmaksi saatuaan vähän neuvoja (?) miten kannattaa valehdella.

Siinä, kun suomalainen huutelee pikkulapsille rasistisesti, mamu käyttä rasistista väkivaltaa menetettyään hermot, mikäli uskomme vähemmistövaltuutettua, ja miksi emme uskoisi.
Mamu puolestaan sylkee rasistisesti kantasuomalaisten pikkulasten päälle, minkä seurauksena kaupan tai ostarin vartija rasistisesti ohjaa häirikön ulos ja suomalaisäiti/isä putsaa lapsensa naaman rä'ästä.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

JoKaGO

Quote from: EL SID on 09.01.2013, 21:17:02
juttelin just äsken tästä Umaayystä parin hollantilaisen nettituttavan kanssa. Mikään kuuluisuus hän ei ole, ja molemmat ovat sitä mieltä, että apuraha-Umayy voisi loikkia takaisin suomeen ja ainakin sen jälkeen kun apuraha on lusittu.

EIKÄ!!11!

Sano niille, että Suomi ei enää ota vastaan!!1!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

JoKaGO

Quote from: Faidros. on 09.01.2013, 21:22:37
Quote from: JoKaGO on 09.01.2013, 19:22:15
Quote from: Whomanoid on 09.01.2013, 19:08:20
Ja vaikka Abu-Hanna olisi keksinyt kaikki tarinansa, viime aikoina vastaavia on tullut esiin paljon muuallakin. Esim. afrikkalaisten ja arabien kanssa lapsia saaneilta suomalaisnaisilta.

Todisteita odotellessa, kuin Egyptiläiset lumimyrskyä Siinaille.

Tiedättehän, historian kolme suurinta sotapäällikköä. Kaksi ensimmäistä (nimiä en muista, höh!) houkuttelivat vuorollaan Napoleonin ja Hitlerin joukot Venäjälle, ja talvi tuhosi hyökkääjät. Nasser oli kolmas; hän houkutteli Israelin armeijan Siinaille, ja lumimyrskyä odotellaan yhä.

En onnistu linkittämään, mutta Turun Sanomissa on uutinen: Ankara talvisää kurittaa Lähi-Itää. Kuvissa paljon lunta! ;)

Toimii aina!

JoKaGO

Quote from: Ajattelija2008 on 10.01.2013, 00:27:17
Varmasti on jonkun verran rasistista huutelua kaupungilla, mutta ainakin oman kyselytutkimukseni perusteella Umayya Abu-Hanna valehtelee, kun väittää sitä kohtaavansa 3 kertaa kuukaudessa.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Niin kuin koko ajan olen länkyttänyt, niin Umayya käy huutokauppaa.

Kaikkihan alkoi siitä, että Reeman ollessa vaunuissa hänen päälleen syljeskeltiin kantisten toimesta, sitten se muuttui jatkuvaksi rasistiseksi huuteluksi, nyt sitten ylipäätään huuteluksi kolme kertaa kuukaudessa. Siis ei enää Reemaa kohtaan, vaan yleisesti?

Jukka Wallin

Quote from: JoKaGO on 10.01.2013, 09:56:14
Quote from: Whomanoid on 09.01.2013, 21:09:43
Quote from: Arvoton on 09.01.2013, 20:58:16
Nyt on mennyt muutama vuosi kun rasismilla litistetään suomalaisia. Ja se paine tuntuu vain kasvavan. Sen tekevät lähes täysin suomalaiset itse toisille suomalaisille. Juuri TV1:n uutisissa pantiin painetta lisää. Saako täällä kohta edes hengittää kysymättä ulkomaalaisilta, humanisteilta ja YLEltä lupaa?

Lastenkiusaajat ja muut turhasta riekkujat ovat häpeäksi suomalaisille eikä heidän hyysäämisensä tai ongelman hyssyttely edistä maahanmuuttopolitiikan korjaamista millään tavalla. Päin vastoin. Asiaa ei tarvitse liioitella, mutta ongelma on olemassa. Näiden suomalaisten ongelma ei aina ole edes rasismi vaan yleinen kusipäisyys ja huonot käytöstavat. Ja joskus oikea syrjäytyminen yhteiskunnasta ja pahoinvoinnin purkaminen avuttomiin.

Ei niin, mutta te aloititte liiottelun. Niinpä minun väitteeni, että Suomessa ei esiinny merkittävissä määrin tai ollenkaan kantaväestön rasistista huutelua mamuja ja erivärisiä kohtaan, on tosi. Sen todistaa se, ettei todisteita huutelusta ole.

Sen sijaan mamut sylkevät kantasuomalaisen rattailla istuvan pikkulapsen päälle. Tämä on kerrottu tässä ketjussa silloin, kun Umayya väitti, että Reeman päälle syljeskeltiin toistuvasti rasististen kantasuomalaisten toimesta, Umayyan juttuhan sitten muuttui salonkikelpoisemmaksi saatuaan vähän neuvoja (?) miten kannattaa valehdella.

Siinä, kun suomalainen huutelee pikkulapsille rasistisesti, mamu käyttä rasistista väkivaltaa menetettyään hermot, mikäli uskomme vähemmistövaltuutettua, ja miksi emme uskoisi.
Mamu puolestaan sylkee rasistisesti kantasuomalaisten pikkulasten päälle, minkä seurauksena kaupan tai ostarin vartija rasistisesti ohjaa häirikön ulos ja suomalaisäiti/isä putsaa lapsensa naaman rä'ästä.

Olin Danske pankissa joulun jälkeen ja katselin kuinka eräs Somali mies istui kolmelle henkilölle tarkoitetussa penkillä niin että hän mahtui olemaan siinä mutta kantaväestöön kuuluvat seisoivat ympärillä. Niin seisoi myös yli 80-vuotias herrasmies keppiinsä nojaten katseli kuinka työvoiman paikkaaja istui  ja seurasi kuinka kaapunaiset toimittivat asioita tiskillä. Jos näille huomauttaa siitä että olisi sopivampaa antaa vanhusten istua ja nuorempien seistä, se on kait sitten sitä rasismia..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Jukka Wallin

Quote from: Ulkopuolinen on 10.01.2013, 10:10:26

minun väitteeni, että Suomessa ei esiinny merkittävissä määrin tai ollenkaan kantaväestön rasistista huutelua mamuja ja erivärisiä kohtaan, on tosi.

Yksi supisuomalainen tuttuni on hyvin ulkomaalaisen näköinen. Muutamia kertoja joku känniläinen on aukonut sille päätä puolirasistisesti.

Kerran eräs langanlaiha, puolinarkahtanut, deekahtanut ja nurkasta notkahtanut ammattisyrjäytynyt hongankolistaja aukoi Tuomikirkonkadulla päätään ulkomaalaiseksi luulemalleen kirjailija-näyttelijä Anna-Leena Härköselle. Kerran todella, todella kauan sitten eräs spurgu luuli tunnettua tamperelaista monikulttuurihysteerikköä ulkomaalaiseksi ja aukoi tälle siitä päätään.

Eli tälleen niinku Tampereen mittakaavassa noita enemmän tai vähemmän rasistiselta vaikuttavia tapahtumia sattuu kohdalle/näköpiiriin lähes joka viides vuosi.

Monikulttuuriongelmia ja -perseilyä toki osuu silmiin todella, todella paljon useammin.

Olen minäkin saannut tuta vanhojen mummojen rasismista. Olin parivuotta sitten silloisen itäkeskuksen pankkiautomaattijonossa ja edellä oleva mummo alkoi kääntyilemään ja katseli hieman omituisesti, sitten hän laukoi "voisitko mennä hieman kauemmaksi kun olet venäläinen" en voinut muuta kuin hymyillä.  ;D
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Jukka Wallin

Quote from: Puhdas sielu on 10.01.2013, 10:55:12
Quotesiellä ovat kielikurssit maksullisia

Tämä on hieno juttu!

Maksuttomilla kursseilla Suomessa mamut käyvät vain pakosta, tunneilla lukevat omia lehtiään, venäläisnaiset lakkaavat kynsiään ja juoruavat ja loput torkkuvat tai häiritsevät opetusta. Ehkä motivaatio lisääntyisi, kun joutuu maksamaan itse. En siis tarkoita, että rahaa siirretään tastusta toiseen eli sossu/kela/ely/whatever maksaa.

Luonnollisesti on lopetettava myös elinikäinen ilmainen tulkkauspalvelu. Motivaatio suomen opiskeluun kasvaisi huimasti.

Sehän olisi vasta rasismia, miten kuuden lapsen kaapunainen pääsee kielenopetukseen?

Emo

Quote from: Jukka Wallin on 10.01.2013, 10:21:15

Olen minäkin saannut tuta vanhojen mummojen rasismista. Olin parivuotta sitten silloisen itäkeskuksen pankkiautomaattijonossa ja edellä oleva mummo alkoi kääntyilemään ja katseli hieman omituisesti, sitten hän laukoi "voisitko mennä hieman kauemmaksi kun olet venäläinen" en voinut muuta kuin hymyillä.  ;D

Minua on tituleerattu mummojen taholta mustalaispenikaksi. Hirveän loukkaavaa, sillä olin silloin jo lukion ekalla!

Elcric12

http://yle.fi/uutiset/suomalaiset_rasistit_kiusaavat_lapsia_valitettavan_yleista/6444769

Jukka Wallin

Quote from: Elcric12 on 10.01.2013, 15:10:08

http://yle.fi/uutiset/suomalaiset_rasistit_kiusaavat_lapsia_valitettavan_yleista/6444769

Potaskaa sataa taivaalta.. Siis en oikein ymmärrä miksi tavallisen suomalaisen aikuisen pitäisi kiusata pikkuista somppulasta? Pojallani on pari somalitaustaista kaveria, ne saa tulla käymään meillä kun olen vain pois kotoa ;D Enkä ole poissa kotoa paljoa. Eräs pikkutyttö (Somali) sanoi vienolla äänellä "moi" ja vastasin siihen sanomalla "moi". He eristäytyvät suomalaisesta yhteiskunnasta, eikä päinvastoin.

Lainaus: "Jos ei uskalla haastaa kiusaajaa, niin voi esimerkiksi viestittää katseella, että tämä ei ole hyväksyttävää. Voi myös mennä lapsen viereen ja viestittää sillä, että olen tässä tukenasi, Kanninen kehottaa."

En halua vaikeuksia viranomaisten kautta, jos lähestyn jotakin maahanmuuttaja lasta.

ämpee

Sori nyt vaan, mutta tuo ei käy todisteesta.
Kertomus kertomuksista.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Luotsi

Toisto ? todiste.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Elcric12

Quote from: Jukka Wallin on 10.01.2013, 15:21:10

Potaskaa sataa taivaalta.. Siis en oikein ymmärrä miksi tavallisen suomalaisen aikuisen pitäisi kiusata pikkuista somppulasta? Pojallani on pari somalitaustaista kaveria, ne saa tulla käymään meillä kun olen vain pois kotoa ;D Enkä ole poissa kotoa paljoa.

Kiellät poikasi kavereita tulemasta etnisen taustansa takia?

Elcric12

Quote from: ämpee on 10.01.2013, 15:25:48

Kertomus kertomuksista.

Mitä pitäis todistaa? Että Suomessa tapahtu rasismia (ollenkaan)? Vai että kuinka paljon sitä tapahtuu?

Malla

Quote from: Elcric12 on 10.01.2013, 15:32:16

Potaskaa sataa taivaalta.. Siis en oikein ymmärrä miksi tavallisen suomalaisen aikuisen pitäisi kiusata pikkuista somppulasta? Pojallani on pari somalitaustaista kaveria, ne saa tulla käymään meillä kun olen vain pois kotoa ;D Enkä ole poissa kotoa paljoa.

Tai: lasten vanhemmat eivät päästä.

Luotsi

Quote from: Elcric12 on 10.01.2013, 15:40:13

Kertomus kertomuksista.

Mitä pitäis todistaa? Että Suomessa tapahtu rasismia (ollenkaan)? Vai että kuinka paljon sitä tapahtuu?

Räpsäytä se kännykamerasi päälle kun nuo valitettavan yleiset rasismihuudot seuraavan kerran alkavat raikaa. Siitä tulee valtavan kuuluisa otos, onhan se ensimmäinen (1.) ja siten kiihkeästi kaivattu todiste ko huuteluista! Jäämme odottamaan.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Elcric12

Quote from: Luotsi on 10.01.2013, 16:27:13
Quote from: Elcric12 on 10.01.2013, 15:40:13

Kertomus kertomuksista.

Räpsäytä se kännykamerasi päälle kun nuo valitettavan yleiset rasismihuudot seuraavan kerran alkavat raikaa. Siitä tulee valtavan kuuluisa otos, onhan se ensimmäinen (1.) ja siten kiihkeästi kaivattu todiste ko huuteluista! Jäämme odottamaan.

Sovitaan vaan, että tästä lähtien mitään asioita ei ole olemassa ilman kännykkäkameran videokuvaa.

JoKaGO

Quote from: Elcric12 on 10.01.2013, 16:32:42
Sovitaan vaan, että tästä lähtien mitään asioita ei ole olemassa ilman kännykkäkameran videokuvaa.

Niinpä niin...

Ernst

Quote from: Elcric12 on 10.01.2013, 16:32:42

Jos rasismihuutelua tapahtuu koko ajan, kuten väite kuuluu, niin yksikin video olisi kiva yllätys. Ei ole näkynyt eikä kuulunut.

Googlatkaapa edes yksi!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

dothefake

Se on nyt parasta, että Elcric12 alkaa pesunkestäväksi rasistiksi, niin ei tarvi arvuutella, että onko sitä vai ei.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

JKN

Mitä oikeasti tapahtui.
Mummo: "Ompas siinä kaunis neekerivauva!"
Abu-Hanna katsoo mummoa kulmien alta ja ajattelee: "Kutsuuko se minun lastani neekeriksi?"
Abu-Hanna sanoo lapselleen: "Tulepas nyt." ja poistuu vihaisena sanomatta sanaakaan mummolle.
Loppupäivän Abu-Hanna märehtii asiaa. Ja mitä enemmän Abu-Hanna miettii, sitä enemmän mielikuvitus ja tunteet ottavat vallan: "Ajatella, siis se mummo sanoi minun lastani saatanan neekeriksi!"
Ja seuraavana päivänä Abu-Hanna kertoo kavereilleen rasistimummosta, joka haukkui pientä lasta saatanan neekeriksi.

nuiv-or

Quote from: JKN on 11.01.2013, 01:43:43
Mitä oikeasti tapahtui.
Mummo: "Ompas siinä kaunis neekerivauva!"
Abu-Hanna katsoo mummoa kulmien alta ja ajattelee: "Kutsuuko se minun lastani neekeriksi?"
Abu-Hanna sanoo lapselleen: "Tulepas nyt." ja poistuu vihaisena sanomatta sanaakaan mummolle.
Loppupäivän Abu-Hanna märehtii asiaa. Ja mitä enemmän Abu-Hanna miettii, sitä enemmän mielikuvitus ja tunteet ottavat vallan: "Ajatella, siis se mummo sanoi minun lastani saatanan neekeriksi!"
Ja seuraavana päivänä Abu-Hanna kertoo kavereilleen rasistimummosta, joka haukkui pientä lasta saatanan neekeriksi.

Näin minäkin ajattelen. Vaihtoehtoisesti mitään mummoa ei ole eikä Umayya ole koskaan käynytkään metrossa.

-PPT-

Hän lienee Suomessa tottunut saamaan jokikisellä lausunnollaan huomiota joten siitä syystä, että Hollannissa hän on ihan nobody niin hänen on jatkuvasti haettava sitä huomiota Suomesta. Julkkiksena varmasti jollain lailla tulee riippuvaiseksi huomiosta ja alkaa herkästi kuvitella olevansa jotenkin parempi ihminen.

nuiv-or

Tämä oli jo täällä, mutta
Quote from: http://alijahusu.puheenvuoro.uusisuomi.fi/129417-suomi-post-umayyaUmayyan kirjoitus ei pelkästään jakanut suomalaisten mielipiteitä vaan myös Suomessa asuvien maahanmuuttajien ja maahanmuuttajataustaisten mielipiteitä. Arman Alizad twiittasi heti, ettei Umayyan tarvitsekaan palata Suomeen, kun taas... noh siihen taisi maahanmuuttajien ja maahanmuuttajataustaisten julkisuuteen päätyneet kirjoitukset jäädäkin.

Ilmeisesti Alijahusu tarkoittaa tätä viestiä:
https://twitter.com/titmeister/status/285708226018820097
Quote"@Juhavalvio: Loistava kirjoitus. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288528270267.html ... Terveiset Hollantiin Umayya Abu-Hannalle." Ei lisättävää.

Kävin läpi Armanin twitter-viestit 29.12. asti, enkä muuta Umayyaan viittaavaa löytänyt.

Miksi Alijahusu valehtelevat?

Jukka Wallin

Quote from: Elcric12 on 10.01.2013, 15:32:16

En kiellä, ne eivät vain jostakin syystä tule käymään kun olen kotona...

Elemosina

Noniin,
eiköhän nyt olla haukuttu toisiamme puolin ja toisin ihan riittävästi (kantasuomalaiset vs. mamut ja media pää-äänitorvena). Olisi varmaan mamuista kivaa jos koko maan lehdistökin haukkuisi sumeilematta ja pohdiskelisi kyseistä haukkumista vielä mukaälyköissä keskusteluohjelmissa.

En enää ikinä nimittele mamuja jos he lupaavat vastavuoroisesti olla nimittelemättä minua. Kiitos. Case closed.

Mitäs jos keskityttäisiin aitoon yhteiseen käsillä olevaan ongelmaan, eli siihen miten ihmeessä saadaan kotimaamme rahat riittämään ja säilytettyä tietyn asteinen hyvinvointivaltio?
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Nuivake

Quote from: Elemosina on 11.01.2013, 09:27:50

Mitäs jos keskityttäisiin aitoon yhteiseen käsillä olevaan ongelmaan, eli siihen miten ihmeessä saadaan kotimaamme rahat riittämään ja säilytettyä tietyn asteinen hyvinvointivaltio?

Niinpä. Nykyisellä fantastisella hallituksella ei ole pienintäkään aietta hakea oikeita ja todellisia säästöjä. Valtion budjetti vuodelle 2013 on jotain 55 miljardia ja lisävelkaa tarvitaan semmoiset 9 miljardia, ei ole toivoakaan mistään talouden tasapainottamisesta. Totaalinen matokuuri on ainoa vaihtoehto mutta se onkin sitten populismia ja ehkä pahinta kaikesta, rasismia. Jatketaan siis samalla tavalla katkeraan loppuun asti - tekeväthän muutkin niin! Tämä sopii minulle kyllä, mitä syvemmälle sukelletaan, sitä puhtaammaksi tupa tulee.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

kuhlmey

Laasasen Henkalta hyvä huomio,

Mikä on rasismikeskustelun lopputulos?
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/129624-mika-on-rasismikeskustelun-lopputulos

QuoteRasismikeskustelun lopputuloksesta voidaan muodostaa kaksi hypoteesia:

1) Rasismikeskustelun myötä yhteisön kielteinen suhtautuminen rasismiin käy kaikille selväksi ja rasismi vähenee. Lopputuloksena on suvaitseva ja miellyttävä ympäristö.

2) Rasismikeskustelussa käy kuten pedofiilihysteriassa. Pedofiileillä on peloteltu niin paljon, että miehet eivät uskalla olla edes tekemisissä lasten kanssa. Rasismihysteria johtaa erirotuisten välttelyyn rasistin leiman välttämiseksi.
Itse arvelen ja pelkään, että hypoteesista 2 tulee totta. Kaikkea kanssakäymistä erirotuisten kanssa tulee varjostamaan alitajunnassa kytevä pelko syyllistymisestä rasismiin, kuten kanssakäymistä lasten kanssa varjostaa pelko pedofiliasyytöksistä.

Ihmisille jää kaksi vaihtoehtoa:

1) Kanssakäymistä erirotuisten kanssa aletaan välttelemään rasismisyytösten pelossa
2) Kanssakäymisestä erirotuisten kanssa tulee luonnottoman yliystävällistä.

Lupu(kulkuri)

Quote from: kuhlmey on 11.01.2013, 11:25:40
Laasasen Henkalta hyvä huomio,

Mikä on rasismikeskustelun lopputulos?
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/129624-mika-on-rasismikeskustelun-lopputulos

QuoteRasismikeskustelun lopputuloksesta voidaan muodostaa kaksi hypoteesia:

1) Rasismikeskustelun myötä yhteisön kielteinen suhtautuminen rasismiin käy kaikille selväksi ja rasismi vähenee. Lopputuloksena on suvaitseva ja miellyttävä ympäristö.

2) Rasismikeskustelussa käy kuten pedofiilihysteriassa. Pedofiileillä on peloteltu niin paljon, että miehet eivät uskalla olla edes tekemisissä lasten kanssa. Rasismihysteria johtaa erirotuisten välttelyyn rasistin leiman välttämiseksi.
Itse arvelen ja pelkään, että hypoteesista 2 tulee totta. Kaikkea kanssakäymistä erirotuisten kanssa tulee varjostamaan alitajunnassa kytevä pelko syyllistymisestä rasismiin, kuten kanssakäymistä lasten kanssa varjostaa pelko pedofiliasyytöksistä.

Ihmisille jää kaksi vaihtoehtoa:

1) Kanssakäymistä erirotuisten kanssa aletaan välttelemään rasismisyytösten pelossa
2) Kanssakäymisestä erirotuisten kanssa tulee luonnottoman yliystävällistä.

Sen verran voisi lisätä, että: globaaleilla rasismisyytöksillä saatiin taatusti muutama rasisti lisää.