News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Lappeenranta

Started by Antti Mielonen, 01.04.2009, 16:40:41

Previous topic - Next topic

Antti Mielonen

Kahdeksalta alkaakin vaalipaneeli Giglinissä, joten sinne siis.

Olli Immonen

Tervehdys! Olisiko mithän, jos vedettäisiin ensi lauantaina 15.6. klo 19 alkaen Lappenrannassa (mikä kuppila se nyt olikaan, missä olemme aikaisemminkin kokoontuneet?) Hommakerhon ja Suomen Sisu ry:n yhteismiitti? 8)

Tabula Rasa

Quote from: Olli Immonen on 11.06.2013, 19:45:36
Tervehdys! Olisiko mithän, jos vedettäisiin ensi lauantaina 15.6. klo 19 alkaen Lappenrannassa (mikä kuppila se nyt olikaan, missä olemme aikaisemminkin kokoontuneet?) Hommakerhon ja Suomen Sisu ry:n yhteismiitti? 8)

Lähde mielummin haltialaan?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Teemu Lavikka

Minä ainakin ilmestyn paikalle, tosin joudutaan kyllä keksimään uusi paikka. Tuttu ja turvallinen Olteri on kiinni.
Teerenpeli on kyllä ihan hyvä paikka, käykö se?
"Mikä vittu se oli?"
Hiroshiman pormestari, 1945

EwithAllinPoe

Sydänmesi kuuluu minulle.

VH

Penskeles, kiikunkaakun kerkeenkö paikalle.
"Paras tapa päästä eroon laittomasta maahanmuutosta on toki luoda riittävä määrä väyliä lailliselle maahantulolle."
Anni Sinnetännemäki

Teemu Lavikka

Harvoin meillä kansanedustajat kyläilee, järjestä mrnot niin että ehdit  :)
"Mikä vittu se oli?"

VH

Quote from: Teemu Lavikka on 11.06.2013, 20:02:49
Harvoin meillä kansanedustajat kyläilee, järjestä mrnot niin että ehdit  :)

Edellisenä iltana grillibileet kera villisika. Pitää koettaa järjestää OLOT niin että ehtii.
"Paras tapa päästä eroon laittomasta maahanmuutosta on toki luoda riittävä määrä väyliä lailliselle maahantulolle."
Anni Sinnetännemäki

Olli Immonen

Quote from: Teemu Lavikka on 11.06.2013, 19:53:09
Minä ainakin ilmestyn paikalle, tosin joudutaan kyllä keksimään uusi paikka. Tuttu ja turvallinen Olteri on kiinni.
Teerenpeli on kyllä ihan hyvä paikka, käykö se?

Teerenpeli on varmasti ihan hyvä paikka eli nähdäänpä siellä sitten klo 19. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle! :)

Eve

Mukana ollaan, näkemisiin! :)
"On vakava asia, että niin moni ajattelee niin kuin Olli." - Satu Haapanen, vihr.

Hevonen

Koitan jakaa lehdet ihan v***n lujaa ja uskaltautua tällä kertaa paikalle. Ujostuttaa ja hermostuttaa kylläkin. :-*
"Olisi virhe uskoa, että kansa voisi poistaa jaottelun ystävään ja viholliseen julistamalla ystävyyttään koko maailmalle tai vapaaehtoisesti riisumalla itsensä aseista." — Carl Schmitt 1927

18.8.2017 - Emme ikinä unohda.

Teemu Lavikka

Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy, turha sitä on jännittää  :)
"Mikä vittu se oli?"

EwithAllinPoe

Puuh. Olipa lentoa koko päivä  :o  Pääsin silti paikalle. Ouu, olipa mukavaa nähdä teitä täällä  :)  Kassotaan missä seuraavaksi tavataan vai joko taas huomenna  :D  hih...
Sydänmesi kuuluu minulle.

Hevonen

Oli tosiaan mukava tavata teitä ihmisiä. Ensi kerralla uudestaan! ;)
"Olisi virhe uskoa, että kansa voisi poistaa jaottelun ystävään ja viholliseen julistamalla ystävyyttään koko maailmalle tai vapaaehtoisesti riisumalla itsensä aseista." — Carl Schmitt 1927

18.8.2017 - Emme ikinä unohda.

Eve

Oli tosiaan virkistävää kerhoilla pitkästä aikaa ja nähdä sekä vanhoja tuttuja että uusia tuttavuuksia. Lappeenrannan Hommakerho on ihailtavan aktiivinen! Kiitokset mukavasta illasta, ja palaillaan itse kunkin kanssa mahdollisesti tänään vielä. :)
"On vakava asia, että niin moni ajattelee niin kuin Olli." - Satu Haapanen, vihr.

hamppari

Neljä vuotta näkyy olleen hiljaista. Ei se mitään. Itse päätin viisi vuotta sitten hihamerkkikohussa, että ps on kuollut kirjain kunnes lerner ja soini ovat poissa kuvioista. Nyt se on täytetty. Nyt meillä on puolue ilman fasistista harjaajaa. Meitä olisi kaksi innokasta uudistuneen puolueen kannattajaa. Löytyisikö hommakerhollekin nyt uutta potkua?
70-luvulla jännitimme 'kuuden miljoonan dollarin miehen' seikkailuja.
Nyt seuraamme kauhulla 'seitsemän miljardin euron naisen' sekoiluja.

mikkoR

Quote from: hamppari on 16.06.2017, 23:36:39
Neljä vuotta näkyy olleen hiljaista. Ei se mitään. Itse päätin viisi vuotta sitten hihamerkkikohussa, että ps on kuollut kirjain kunnes lerner ja soini ovat poissa kuvioista. Nyt se on täytetty. Nyt meillä on puolue ilman fasistista harjaajaa. Meitä olisi kaksi innokasta uudistuneen puolueen kannattajaa. Löytyisikö hommakerhollekin nyt uutta potkua?

Muutkin heränneet kerhotoimintaan :)
Jos saamme viritettyä touhun Lahdessa taas käyntiin niin pitää tulla vierailulle sinne!
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

Antti Mielonen

Quote from: hamppari on 16.06.2017, 23:36:39

Varmasti löytyy. Missä ja milloin kerhoillaan?

Kalewa

Onko hommailu vielä hengissä?
Olen muuttamassa Lappeenrantaan tässä kesällä ja olisi kiva tutustua samanmielisiin alueella.