News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Lappeenranta

Started by Antti Mielonen, 01.04.2009, 16:40:41

Previous topic - Next topic

Topi Junkkari

Eiköhän Ylämaan spektroliitti ole jo aika hyvin kartoitettu ja vallattu - eli esiintymät ovat tiedossa ja käytössä.

Minulla oli joskus nuorena hillitön köntsä sikäläistä raakakiveä, josta olisi ehkä voinut jalostaa jotakin. Eipä ole aavistustakaan, mitä sille kivelle tapahtui. Jäi varmaan lapsuudenkotiini ja vanhemmat heittivät pois.

Myöhemmin, kun parisuhteilin eteläkarjalaisen naisen kanssa kymmenen vuoden ajan, olen käynyt Ylämaalla koruostoksilla.

Sinänsä hauskaa, että tämä ketju aktivoitui juuri tänään - samana päivänä, kun foorumin toisella laidalla syntyi ajatus Hommakerho Konnunsuosta helmikuussa 2012. Ottakaahan lappeenrantalaiset kantaa myös Hommaretki Viipuriin 2012 -aiheeseen.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

AstaTTT

Quote from: Topi Junkkari on 01.11.2011, 21:30:27
Eiköhän Ylämaan spektroliitti ole jo aika hyvin kartoitettu ja vallattu - eli esiintymät ovat tiedossa ja käytössä.

Ei ole. Ei ole myöskään kartoitettu ja varsinkaan hyödynnetty suomalaisia kimberliittiesiintymiä eli vanhoja tulivuorten "piippuja", joista löytyy timanttien ohella muita koru- ja jalokiviä. Suomen maaperä on täynnä paljastamattomia aarteita.

Serkkuni kertoi jo vuosia sitten Pudasjärven alueella olevista "vihreistä kivistä", jotka ovat kookkaita ja niitä on tietyllä alueella paljon, ja joiden luoksepääsy vaatii kilometrien patikoinnin. Nuo kivet ovat vihreää aventuriinia - korukiveä.

Teemu Lavikka

Köh köh, kaivetaanpas tämäkin ketju lumihangesta esiin  :)

Olisiko presidentinvaalien jälkeiselle kokoontumiselle tarvetta? Olterin hämyisässä tunnelmassa olisi hyvä ruotia vaalien tulosta tuopposen ääressä. Jos kiinnostusta on, käykö esim. lauantai 18.2?
"Mikä vittu se oli?"
Hiroshiman pormestari, 1945

Hevonen

Hui, Olteri. :o Itse en ole olutihmisiä, vaan kauhea absolutisti.  :flowerhat: ;D Mutta jos sieltä saa muutakin, kuin alkomahoolia ja tupakointi tapahtuu ulkona, niin voishan tota uskaltautua...
"Olisi virhe uskoa, että kansa voisi poistaa jaottelun ystävään ja viholliseen julistamalla ystävyyttään koko maailmalle tai vapaaehtoisesti riisumalla itsensä aseista." — Carl Schmitt 1927

18.8.2017 - Emme ikinä unohda.

Teemu Lavikka

Olteri on hyvin palvellut kerhoilupaikka, ja kyllähän sieltä muutakin saa, kuin olutta. Täytyypä nostella tätä ketjua aina välillä esiin, niin nähdään, minkälainen on kiinnostus  :)
"Mikä vittu se oli?"

Jaska Pankkaaja

Voishan sitä koittaa tulla pikaisesti käväseen :)
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Antti Mielonen

Seilaan Olteriin ~18:00 ja teen maihinnousun tuttuun vasemmalla olevaan kulmapöytään. Yhteystietoja sopii kysellä, jos on epävarma olo oikean poppoon löytymisen suhteen.

Vuoden ensimmäinen Hommakerho LPR on sitten taas samana päivän Skinnarilan kyykkämittelöiden kanssa. Näistä on hyviä kokemuksia. :)

Teemu Lavikka

Tällä hetkellä kerhoilijoita näyttäisi olevan tulossa puolisen tusinaa, lisääkin mahtuu  ;)
"Mikä vittu se oli?"

Topi Junkkari

Me muualla asuvat tulemme sitten ensi kesänä, ks. Uuninpankko.

Minulla on pari kaveria/ystävää Lappeenrannassa, olen aikoinani asunut Imatralla ja tykkään hölmöillä siellä Satama-Sannin paikkeilla.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

Teemu Lavikka

Quoteolen aikoinani asunut Imatralla

Kuin myös, otan osaa  ;D
"Mikä vittu se oli?"

Nuivake

Imatra, Suomen ihmiskaatopaikka.
;)
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Topi Junkkari

Quote from: Nuivake on 12.02.2012, 22:23:46
Imatra, Suomen ihmiskaatopaikka.
;)

Arvatkaa huviksenne, ottiko minua päähän asua siellä 2007-2008.

Tein sen tuolloisen vaimoni vuoksi, mutta siitä huolimatta päädyimme eroamaan.

Teemu Lavikka

Muistutus lauantain kerhoilusta, kaikki mukaan!  :)
"Mikä vittu se oli?"

Hevonen

Iip, taidan jänistää melko suurella todennäköisyydellä.  :-\
"Olisi virhe uskoa, että kansa voisi poistaa jaottelun ystävään ja viholliseen julistamalla ystävyyttään koko maailmalle tai vapaaehtoisesti riisumalla itsensä aseista." — Carl Schmitt 1927

18.8.2017 - Emme ikinä unohda.

Teemu Lavikka

Quote from: Hevonen on 18.02.2012, 13:53:05
Iip, taidan jänistää melko suurella todennäköisyydellä.  :-\

Höpö höpö, eiku mukaan vaan  :)
"Mikä vittu se oli?"

Topi Junkkari

Onko joku teistä jo herännyt? Oliko siellä mukavaa? Mitä missasin?

Nuivake

Quote from: Topi Junkkari on 19.02.2012, 16:20:17
Onko joku teistä jo herännyt? Oliko siellä mukavaa? Mitä missasin?

Käytittekö päihdyttäviä juomia? Kuka antoi, mitä ja kenelle? :D
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

EwithAllinPoe

Nuivake, zot zot  :o

Kourallinen ihmisiä tuli paikalle. Tunnelma oli kuitenkin mukava, ja se on kyllä täällä meillä niin, että ei se määrä vaan laatu :) Minä join pari appelsiinivodka- paukkua, ja jatkot vietettiin tunnelmallisessa paikassa. Musta kynttilä vaan lepatti pöydällä  ;) Taksi haki minut paikalle ja palautti kotiin. Oli mukava nähdä teitä jotka tulitte paikalle!
Sydänmesi kuuluu minulle.

Teemu Lavikka

Jep, kiitoksia myös omasta puolestani kaikille paikalla olleille  :)
"Mikä vittu se oli?"

J. Lannan haamu

Quote from: Teemu Lavikka on 12.02.2012, 20:37:04
Quoteolen aikoinani asunut Imatralla

Kuin myös, otan osaa  ;D

Molempiin kompiainen!
Tosin käyn vieläkin Imatralla, tuolla Suomen Länsi-Venäjällä, lähes kerran kuussa. Jos joskus yhdistäs Lappeenrannan, Joutsenon, Imatran ja mitä lie Vainikkalata siellä onkaan Homma-populan ja jois vaikka jotain. Mennään vaikka miettimään onko uusi Skandic hotelli parempi ku se Tsaarin aikanen. Ja riiaamaan karjalan tyttäreitä. Hurjaa stooria kyllä löyty Imatraltakin ennen kolkytä lukua ja siihen pintaan.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Teemu Lavikka

Laitahan viestiä, millon olet näillä nurkilla niin laitetaan kerhot pystyyn!
"Mikä vittu se oli?"

Antti Mielonen

Voisi iltasella lähteä Kouvolaan tapaamaan imaamia ja kumppaneita. Yöksi(aamuksi) takaisin. Ketä lähtee mukaan vai pitääkö muiluttaa?

IDA

Quote from: Antti Mielonen on 01.06.2012, 07:35:32
Voisi iltasella lähteä Kouvolaan tapaamaan imaamia ja kumppaneita. Yöksi(aamuksi) takaisin. Ketä lähtee mukaan vai pitääkö muiluttaa?

Muiluta rennosti vaan. Voitaisiin synkronoida kellot mahdollista Haltialan reissua varten.
qui non est mecum adversum me est

EwithAllinPoe

Nyt ei kuulkaa muilutukset auta. Lähtisin muuten, mutta täksi päiväksi ja illaksi pukkaa kaikenlaista tärkeää hommaa, joten en ehdi. Harmi kun juuri tänään menette. Olisin mielelläni lähtenyt kun kerran kyydityksetkin järjestyisi  :)  mutta palataan asiaan..

Antti Mielonen

Kesälomat seikkailtu Haltialassa ja vaikka missä. Nyt taas Hommailua tännekin.

Hommakerho LPR keskiviikkona 22.8. kello 18 alkaen Teerenpelissä. Menossa mukana muitakin Perussuomalaisten kunnallisvaaliehdokkaita, ja tarkoituksena olisi vakiinnuttaa myös Lappeenrantaan elinvoimainen keskiviikkokerhokulttuuri. Kiinnostuneet tervetuloa!

Antti Mielonen

Puolenkymmentä henkilöä ilmoittanut kiinnostuksestaan kerhoiluun ja ajaksi & paikaksi on sovittu Birra keskiviikkona 29.8. klo 18 alkaen.

Itselleni tuli työkiireitä ja vietän tovin päiväntasaajan toisella puolella, joten minua ei paikalta löydä. Ketkä tunnustavat menevänsä?

EwithAllinPoe

no mennään mennään. Älä sie siel hättäile. 

EwithAllinPoe

Halooo Lappeenranta, laittakaapa vaikka yksäriä minulle, niin katsotaan onko meitä viisi(kymmentä).

Antti Mielonen

Menen keskiviikkona Birraan 20:00.

Antti Mielonen

Birra kutsuu taas 20:00.