News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Lappeenranta

Started by Antti Mielonen, 01.04.2009, 16:40:41

Previous topic - Next topic

Antti Mielonen

Mitenkäs paljon nuivia löytyisi lappeen Rannasta? Ensi viikolla voisi joku kaunis päivä kokoontua keskustassa/skinnarilassa, tutustua ja vaikka keräillä ohikulkijoilta nimiä kannattajakortteihin.

Kiinnostuneita/ehdotuksia?

Eve

Mie vaikutan nykyään Oulun Hommakerhon alueella, mutta koska lappeenrantalainen oikeasti olen ja vierailen siellä siksi suht koht useasti, niin tulisin mieluusti myös Lepran miitteihin katsastamaan nuivistelua (jos vaan paikkakunnalla satun miitin aikaan olemaan). ;)
"On vakava asia, että niin moni ajattelee niin kuin Olli." - Satu Haapanen, vihr.

HMV

Quotelappeen Rannasta

Täällä yksi Skinnarilan asukki. Käyttämäsi paikkakunnan kirjoitusasun perusteella päättelen että olemme vieläpä samassa "laitoksessa".

Aika- ja energiaresurssini ovat kylläkin nykyään varsin varattuja joten kovin aktiiviseen hommailuun en ehdi.
Aika menee arvellessa, päivä päätä käännellessä.

Echelonv8

;D
Skinnarilan asukki täälläkin...
_-= Suoraatoimintaa=-_

Antti Mielonen

Sääennustuksien mukaan parhaat kelit olisi keskiviikkona. Onko ihmisillä millaisia menoja päiväsaikaan jos mobilisoiduttaisiin kiertelemään kaupunkia, keräilemään nimiä yms? Laitoksen väki saanee tulosteltua kannattajakortteja ja oheismateriaalia? Itse voin hoitaa kuljetuspuolen.

Esitelkää aikatauluehdotuksia, itsellä kyllä on aikaa.

Lentomestari

Quote from: Antti M on 01.04.2009, 16:40:41
lappeen Rannasta?

Kirjoitusasu miellytti, itse olen käyttänyt samaa vuodenvaihteen pakkonaimisesta lähtien, sillä erotuksella että pienellä alkukirjaimella, olen täältä entisestä "naapurikaupungista", joka sekin on yksi vitsi. Mutta nuivuutta löytyy!

SkaSkin

Onkos paikallisilla tapaamista Fightnight III tiimoilta, jos vieraspaikkakuntalaiset saisivat paikallisilta opastusta Lappeenrannan yöhön?

http://www.mmalappeenranta.com/kuvat/fightnight3_mainos2.jpg
Iso, kalju ja tatuoitu. Homma etenee.

Eve

Tunnustaako kukaan Lappeenrannan seudulta olevansa lähdössä Muutoksen toimintaan mukaan? Olisi kiva masinoida jotain korttikeruun alettua. :)
"On vakava asia, että niin moni ajattelee niin kuin Olli." - Satu Haapanen, vihr.

Antti Mielonen

Hommakerhon masinointi käynnissä.

Toivoisin että LPR:n väki ilmoittelisi tähän ketjuun itsestään ja ehdotuksistaan LPR:n ensimmäisen Hommakerhon järjestämiseksi.

Teemu Lavikka

Mites olis tapaaminen joku viikonloppu?Viikolla voi olla vähän hankalaa kun työ haittaa vielä toistaiseksi harrastuksia...
"Mikä vittu se oli?"
Hiroshiman pormestari, 1945

Ernst

Quote from: Antti M on 15.09.2009, 21:35:47
Hommakerhon masinointi käynnissä.

Toivoisin että LPR:n väki ilmoittelisi tähän ketjuun itsestään ja ehdotuksistaan LPR:n ensimmäisen Hommakerhon järjestämiseksi.

Toimikaa! Lappeenrannassa luulisi olevan mukava kuljeksia nuivana siinä Saimaan äärellä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Echelonv8

Noh.
Mimmosia nuivia täällä on?
Millon treffataan?
_-= Suoraatoimintaa=-_

Antti Mielonen

Keskiviikkona 14.10 klo 20.
Paikassa X?

Kobold

Mikäs paikka X voisi olla?
Blood for the Blood God!

Skulls for the skull throne of Khorne!

Antti Mielonen

Käyn rouvan kanssa iltaolusella 20-21 kieppeillä. Minut tunnistaa sinisestä toppatakista.

Eve

Hommakerho LPR - Billy Kid - perjantaina 23.10. klo 18 alkaen
(Huomaa, että kerhon päivä on aikaistunut lauantaista perjantaille!)

Koska Billy Kidin yläkerrassa on sopivan pitkä pöytä (rappuset ylös, baaritiski jää vasemmalle, pitkä pöytä oikealla ikkunan vieressä), jonka ääreen kaikki seudun nuivat saadaan mahtumaan, voisimme järjestää miitin siellä. Billy Kid:hän sijaitsee siis keskustassa, Golden/Green Applen yläkerrassa, Old Parkin viereisessä tilassa (Valtakatu 34, Kirkkopuistoa vastapäätä).

Toivotaan, että pöytä on vapaana tuona iltana, yleensä se on kuitenkin muistini mukaan ollut. Mikäli pöytä ei ole vapaa, otan mukaani jonkin tunnistelappusen, jonka avulla nuivat osaavat suunnistaa oikeaan pöytään.

Saavun itse Oulusta, jossa kerhotoiminta on todella aktiivista, säännöllistä sekä ennen kaikkea rentoa ja hauskaa yhdessäoloa samanmielisten kesken - joten miksemme masinoisi samanlaista kerhoa myös Lappeenrantaan. :)

Jokainen on tervetullut paikalle ilman erillistä ilmoittautumista, mutta mikäli huikkaatte etukäteen tänne osallistumishalukkuutenne, tiedän hieman tarkemmin minkä verran nuivia odotan paikalle. Itse tulen olemaan paikalla joka tapauksessa, toivottavasti ei tarvitse isossa pöydässä yksin kökkiä ja juoda. ;) Jos asiaan liittyen tulee kysyttävää, kommentoitavaa tai ehdotuksia, kirjoitelkaa tähän ketjuun tai laittakaa miule vaikkapa yksityisviestiä tulemaan.

Uusien ihmisten tapaaminen on aina jännittävää, mutta ainakaan meillä Oulussa eivät kerhoon mukaan uskaltautuneet ole joutuneet päätöstään katumaan. ;D

- Eve

Huom! Tuon paikalle myös Muutos 2011 -kannattajakortteja niille, jotka ovat halukkaita perusteilla olevan puolueen kannattajakortin allekirjoittamaan.

Eve

Toivottavasti saamme perjantaillekin tulijoita. ;)

Echelonv8

Voi kun pääsis. Oon just sit töissä. :'( >:(
Noh jos sitä myöhemmin joku toinen kerta.
_-= Suoraatoimintaa=-_

Eve

Kun tänään kenkäkaupassa jäin jälleen kerran vaille suomenkielistä palvelua, arvelin Lappeenrannan nuivuuden olevan jo sitä tasoa, että tämäniltaisessa Hommamiitissä riittäisi aktiiveja varmasti. Valitettavasti toisin kävi, ja pettymyksekseni jouduin kuin jouduinkin tunnin odottelun jälkeen hörppimään kerhokahvit lopulta yksinäni. :(

Olisin kovin mielelläni tutustunut paikallisiin nuiviin kerhon merkeissä, mutta toivottavasti tapaaminen toteutuu paremmalla menestyksellä joskus tulevaisuudessa - kun kipukynnys maahanmuuton ja monikultturismin saralla ylittyy, nuivistuminen alkaa ja kerho sitä kautta koetaan tarpeelliseksi.

HMV

Minä kävin BillytheKidissä ym. saman kompleksin baareissa katselemassa mutta en havainnut ketään tuttua taikka uhkaavan oloista hommalaiseksi oletettavaa. Varmaankin siinä puoli seitsemän aikoihin tulin paikalle ja kiertelin siellä aikani, kävin muualla ja tulin takaisin katsomaan. Jos näit mustapukuisen, tummahkotukkaisen ja silmäklasipäisen mieshenkilön niin se saatoin olla minä.

Pelasinpa sitten vähän totoa siellä baarissa, taisin jäädä siinä pelissä muutaman euron voitolle.

Lisäys: jos ylläoleva herätti jotain epäilyksiä niin minussa ei ole tietääkseni tippaakaan mustalaisverta. 8)

Eve

Quote from: HMV on 23.10.2009, 23:18:56
Minä kävin BillytheKidissä ym. saman kompleksin baareissa katselemassa mutta en havainnut ketään tuttua taikka uhkaavan oloista hommalaiseksi oletettavaa. Varmaankin siinä puoli seitsemän aikoihin tulin paikalle ja kiertelin siellä aikani, kävin muualla ja tulin takaisin katsomaan.

Voi turkanen. :-X
Mainitsin tuossa miittikutsuviestissä, että:

Quote from: HMV on 23.10.2009, 23:18:56
Koska Billy Kidin yläkerrassa on sopivan pitkä pöytä (rappuset ylös, baaritiski jää vasemmalle, pitkä pöytä oikealla ikkunan vieressä), jonka ääreen kaikki seudun nuivat saadaan mahtumaan, voisimme järjestää miitin siellä.

Istuin tuossa kyseenomaisessa pöydässä klo 18-19 tänä iltana. Olin se vaaleahiuksinen nuori nainen, joka istui tuon pitkän, ikkunan vieressä olevan pöydän ääressä lukemassa lehteä. Jos satuit laittamaan miut merkille?

Tuttu en tosiaan entuudesta ole, enkä tiedä tuosta uhkaavan oloisestakaan, mutta olin juuri tuossa ilmoittamassani paikassa... Selitinkö tuossa viestissä istumapaikkani epäselvästi vai enkö näyttänyt vain tarpeeksi nuivalta? ???

HMV

Uskon tietäväni mitä pöytää tarkoitit. Kun kuljin siitä ohi, siellä oli vain joku vanhempi herra ilmeisesti raviveikkausta harrastamassa. En ole kellonajasta täysin varma mutta kävin kyllä kiertämässä koko paikan 18.30-19.00 välisenä aikana.

Näin tällä kertaa.

Eve

Joo, tuo vanhempi herra istui siinä lähistöllä silloin, kun miekin olin lehteä tuossa pitkässä pöydässä lukemassa. Kotiin läksin tasan kieppeillä. Meinasin laittaa pöydälle ^^^-lapun tyrkylle, mutta oletin että tuo sepostukseni istumapaikastani olisi ollut riittävän yksioikoinen. Himputti.

Taisin siut tuntomerkkien perusteella vilaukselta nähdä, kävit siinä Toto-ruutujen lähistöllä pyörähtämässä, mutta mistäpä mie siut olisin nuivaksi tiennyt, kun itse kuvittelin olevani oikeassa paikassa odottamassa.

Voi että, kun harmittaa. Olisi ollut niin kiva nähdä kanssanuivaa, kun molemmat olimme paikalle samoissa merkeissä saapuneet. :-[ Ensi kerralla sitten ehdottomasti se lappunen pöytään osoittamaan nuivan neidin istumapaikkaa, ettei jää mitään tulkinnanvaraa (kun en ulkoisesti tarpeeksi netsiltä näytä)...

HMV

Ehkä en huomannut sinua siksikään koska oletin näkeväni vähän isomman joukon, kun katsoin tulevani hiukan myöhässä paikalle.

Antti Mielonen

Milläs tähän kerhotoimintaan nyt saataisiin vipinää?

Antti Mielonen

Mites olisi pieni korttienkeruutempaus? Itselleni sopii lähes kaikki ajankohdat, voin myös hoitaa korttien tulostamisen.

Onko kaupungissa oikeita aktiiveja?

poeka

Voisinpa hyvinkin tulla joku kerta kattelemaan että minkälaiset menot on kerhossa..
"Minä tahdon kaatua kunnialla vapaan ja väljän taivaan alla."

Teemu Lavikka

Noniin.
Jonkinlaista "perustamiskokousta" on nyt pidetty, ja hommaa alettu hieromaan käyntiin korttien keräilemisen merkeissä.
Jos puuhastelu yhteisen hyvän piikkiin kiinnostaa, yhteyttä vaan minuun tai Anttiin!
Joutseno/Imatra akselikin voi ottaa yhteyttä, jos ette omia soluja ole perustamassa.
"Mikä vittu se oli?"

Teemu Lavikka

Hommakerho Lappeenranta kokoontuu pub Olterissa perjantaina 8.1.2010 klo 19.00 alkaen.
Pöydässä on ^^^- kyltti, josta meidät tunnistaa.
Nyt kaikki alueen nuivat joukolla mukaan!
"Mikä vittu se oli?"