News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-03-02 IL: Maria Guzenina-Richardsonia parjataan internetissä

Started by Fatman, 02.03.2011, 19:27:44

Previous topic - Next topic

Fatman

- Tämä ei ole kevyttä pilaa. Tässä on identiteettivarkauden elementti mukana, Maria Guzenina-Richardson kommentoi lokasivustoa.
- Tämä on surullinen hetki suomalaisessa kampanjoinnissa, Maria Guzenina-Richardson (sd) sanoo.

Internetiin avautui keskiviikkona valesivusto mariaguzenina.com, jonka sävy on voimakkaan kielteinen Guzenina-Richardsonia kohtaan.

Sivustolla muistutetaan muun muassa Guzenina-Richardsonin ylinopeussakoista ja taksilaskuista.

-Hurjastelin ajokorttini hyllylle ja lupasin käyttää julkisia. Valehtelin, sivustolla todetaan.

SDP:n logon vieressä on sitaatti: "Olen syntynyt etuoikeutetuksi, eli olen siis arvokkaampi kuin sinä."

- En ole koskaan sanonut tai kirjoittanut noin.

- Sivusto on tehty vaivalla ja rahalla vahingoittamistarkoituksessa. Tässä hyökätään myös SDP:n kimppuun, demarien ykkösehdokkaisiin Uudellamaalla kuuluva Guzenina-Richardson toteaa.

http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011030213286663_vl.shtml

Alla puheenaoleva sivusto, joka vain yksinkertaisesti siteeraa uutisia ( Uusi Suomi, Mtv3 jne.):
http://mariaguzenina.com/

JoKaGO

No niin, nyt se sitten alkaa. Säälipisteiden keräily ja ilmainen mainosaika mediassa saadaan juuri tällaisilla false flageillä.

Matias saa taas kohta selitellä  :facepalm:

Edit: Otsikko modifioitu.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Salvation

Quote from: JoKaGO on 02.03.2011, 19:31:08
No niin, nyt se sitten alkaa. Säälipisteiden keräily ja ilmainen mainosaika mediassa saadaan juuri tällaisilla false flageillä.

Matias saa taas kohta selitellä  :facepalm:

Edit: Otsikko modifioitu.

Täytyy toivoa, että tekijä on joku max 15v. poju, mutta toteutuksesta päätellen kuitenkin epäilen. Kertakaikkisen lapsellista toimintaa. Harmi, ettei asiaa tutkita; ois kiva tietää minkälainen imbesilli on kyseessä...
Oppitunti sosiaalidemokratiasta...
http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=114

Aune Apeakärsä

Toihan oli hyvin toteutettu sivusto jonne oli poimittu kattavasti Marian uran kohokohdat ja saavutukset. Toki saman asian olisi voinut toteuttaa myös siten, ettei tulisi syytteitä identiteettivarkauksesta.

Kommeli

Quote from: Salvation on 02.03.2011, 19:41:09
Täytyy toivoa, että tekijä on joku max 15v. poju, mutta toteutuksesta päätellen kuitenkin epäilen. Kertakaikkisen lapsellista toimintaa. Harmi, ettei asiaa tutkita; ois kiva tietää minkälainen imbesilli on kyseessä...
Voin piirtää pätevät tuntomerkit tältä istumalta:
poika/mies
homo
katkeroitunut

Vikaa pitää olla, että Maria "mature" Guzenina-Richardsonssia pilkkaa. Murr...

Salvation

Quote from: Jakerp on 02.03.2011, 19:53:30
Nuo Guzeninan virheet voi ihan hyvin kuitata työtapaturmana siis ylinopeudet, kortinmenetykset ja muut.  ;D

Entäs Vapaavuori, Juhantalo, Halme, yks rkp:n pedofiili; oliks ne työtapaturmia?

hmoilanen

Quote from: Aune Apeakärsä on 02.03.2011, 19:48:08
Toihan oli hyvin toteutettu sivusto jonne oli poimittu kattavasti Marian uran kohokohdat ja saavutukset. Toki saman asian olisi voinut toteuttaa myös siten, ettei tulisi syytteitä identiteettivarkauksesta.

Yllättävän siistit sivut kyllä kun on tottunut sepimäisiin blogeihin. Pääsenkö SUPOn erityistarkkailuun jos sanon vielä, että ihan hyvä läppä.

edit. Oushit, täytyy kai nopeasti tuomita kuitenkin feikkisivut muutenhan tässä ollaan vielä lööpeissä.

Topelius

Vai oikein identiteettivarkaus. Mitenkäs tuo eroaa Perusänkyrät sivustosta? Sitenkö, että Guzeninan nimi on tuolla esillä? En usko, että se on merkityksellistä, kun Perusänkyrä-sivuston poliitikot ovat aivan yhtä helposti tunnistettavissa.

Väitän myös, että kumpikin sivu näistä on tarkoitettu huumoriksi. Molemmat pelaavat stereotypioilla, mutta stereotypiatkaan ovat harvoin tuulesta temmattuja. En näe oleellista eroa näiden kahden sivuston välillä.

Pidän silti ikävänä, että tällainen lokakampanjointi on nyt selvästi tullut Suomeen jäädäkseen.

JNappula

Quote from: Topelius on 02.03.2011, 20:05:36
Pidän silti ikävänä, että tällainen lokakampanjointi on nyt selvästi tullut Suomeen jäädäkseen.

Mun mielestä toi on ihan hyvä juttu, kunhan pysytään totuuden rajoissa. "Maan tavat" ja muut hämäryydet pystytään näin internetin aikana tuomaan paremmin esille kuin ennen. Hyssyttelyn aika olkoon ohi.
"The difference between a smart feller & a fart smeller is less than you think."

MoonShine

Olkoon nyt sitten kyse ihan mistä vaan, mutta tuon sivuston jokainen linkki ohjautuu mediassa olleeseen uutiseen ja onkin mitä ilmeisemmin totta.
Maria-tyttö taitaakin saada mitä on tilannut ja voikin katsoa peiliin.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

nimetönkeskustelija

Ei kannattaisi Marian pitää tästä asiasta kohua. Julkinen valittelu vaan ohjaa kaikki ihmiset tarkastamaan noi sivut ja niistähän löytyy linkkejä ihan oikeisiin lehtijuttuihin:

Otsikko menee näin:
Quote2600€ taksilla - Miksi bussi ei kelpaa, Maria G?
Maria perustelee näin:
QuoteJotta mä olen saanut työt tehtyä, olen siirtynyt paikasta toiseen sellaisella välineellä, joka on siinä tilanteessa ollut tarpeen.
Kas kun aivan samasta syystä mäkin ajan yksityisautolla. Tosin maksan bensat ja auton itse, mutta silti olen vihreiden hyljeksimä ongelmakansalainen. Taksiin ei valitettavasti ole varaa, eikä työnantaja vielä ole suostunut maksamaan mulle taksilippuja, joilla pääsis ajelemaan TARPEELLISET MATKAT.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

Paholaisen asianajaja

Näitä voisi tehdä lisääkin. Olen leikitellyt ajatuksella sivustosta, jolle voisi kerätä poliitikkojen vähemmän mairittelevia kommelluksia ja typeriä lausuntoja lähdeviitteiden kera. Ehkä joskus, kun on runsaammin vapaa-aikaa...
räyhävasemmistolainen viheranarkististalinisti

Nauris

Quote from: Paholaisen asianajaja on 02.03.2011, 23:56:23
Ehkä joskus, kun on runsaammin vapaa-aikaa...

Jos haluat vaikuttaa näihin eduskuntavaaleihin, niin nyt pitäisi olla aikaa.

Kimmo Kiljusesta voisi helposti samanlaisen sivuston väsätä, mutta liiallinen lokakamppanja ei välttämättä ole järkevää.

Mielenkiintoista olisi tietää, että millä perusteella Kiljusta on viime vaaleissa äänestetty ja putoaisiko hän suuremmalla todennäköisyydellä eduskunnasta, jos äänestäjät olisivat paremmin tietoisia Kiljuhanhen maahanmuuttopoliittisista mielipiteistä. Viime eduskuntavaaleissa maahanmuuttopoliittiset näkemykset eivät tainneet äänestäjiä yhtä paljon kiinnostaa kuin nyt, joten internationalistinen Kiljuhanhi voi hyvinkin olla kusessa.

Kiljusen matkaselitys ei kelvannut
SDP:n alamäki/Urpilainen putoaa?
Valitut ehdokkaat Uudenmaan vaalipiiri
Kansan muisti

ämpee

Quote from: Aune Apeakärsä on 02.03.2011, 19:48:08

Toki toki, mutta ihmetyttää tälläinen lähes, tai jopa ammattimainen vaivannäkö, josta tulee väistämättä mieleen "false flag operation".
Sosiaalista mediaa osataan käyttää väärin myös pimeällä puolella, se pitää muistaa.

[edit]Heikko korjattu lipuksi[/edit]
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Marjapussi

Turhaa loan heittoa. Enpä usko tämän "kohun" juuri vaikuttavan Marian kannatukseen.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

Slu

Halla-ahon "mistä somalivitsit syntyvät?" - kirjoitelma on hyvin sovellettavissa tähän. Repesin.

AuggieWren

Quote from: Paholaisen asianajaja on 02.03.2011, 23:56:23
Näitä voisi tehdä lisääkin. Olen leikitellyt ajatuksella sivustosta, jolle voisi kerätä poliitikkojen vähemmän mairittelevia kommelluksia ja typeriä lausuntoja lähdeviitteiden kera. Ehkä joskus, kun on runsaammin vapaa-aikaa...

Onhan Veispuuk olemassa. Sen toteutus voisi kyllä olla parempi.
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

L. Brander

Quote from: Jari Leino on 02.03.2011, 23:45:37
Toi oli kyllä komeimmin toteutettu ja purevin lokasivusto ever.

Hyvin läpinäkyvä sivu, josta lukija välittömästi sivun avattuaan huomaa, että kyseessä on paskasivusto. Jos tuon olisi joku halunnut tehdä aidosti vittumaiseksi, niin olisi sotkenut asiatekstin joukkoon sopivasti paskaa.

Ettei nyt vaan olisi käynyt niin, että sosialisteja tukeva maan tunnetuin paskanheitto-organisaatio SAK olisi tässä takana. Hehän aloittivat Suomessa täysin avoimen paskanheiton, johon saivat isolla rahalla palkattua näyttelijä Oiva Lohtanderin. Tällainen sivusto maksaa vain satasia ja perusduunari Maria Edith Stieren-Lindell-Guzenina-Richardson pääsee lehteen uhrina. Itseasiassa, eräs ystäväni soitti minulle ja kertoi asian olevan näin. Hän oli kuullut jostain, että jollain vasemmiston sivulla osana jotain keskustelua olisi ehkä suunniteltu tällaista. Pistetäänkö tieto etusivulle?  ;D

LB
Dystooppinen salamasota

AaJii

Sivuston ulkoasusta huomaa, että ei ole ainakaan Sepin käsialaa.

Mutta noin niin kun muuten en tykkää olleenkaan tuollaisista panettelusivuista, oli kohteena sitten kuka tahansa.
"Monikulttuurisuus on tie sivistyksen, inhimillisyyden ja yhteiskuntarauhan takaamiseen."
- Espoon piispa Mikko Heikka, HS 23.02.2009 -

Lasisti

Quote from: AaJii on 03.03.2011, 12:13:07
Mutta noin niin kun muuten en tykkää olleenkaan tuollaisista panettelusivuista, oli kohteena sitten kuka tahansa.

En minäkään, melkein kävi jo sääliksi Mariaa vaikka tämä olisikin vähän vehkeillyt, pimittänyt ja törsännyt :-\

AuggieWren

Quote from: Lasisti on 03.03.2011, 12:19:46

En minäkään, melkein kävi jo sääliksi Mariaa vaikka tämä olisikin vähän vehkeillyt, pimittänyt ja törsännyt :-\

Kyllä näin vaalien alla kaivattaisiin suoraviivaisempaa otetta. Ehdottaisin perustettavaksi jotain kusettajien vaalikonetta tms., johon kerättäisiin mahdollisimman paljon tietoa ehdokkaista, ensinnäkin tietysti poliittisista saavutuksista eli vaalilupausten ja muutenkin äänestäjien pettämisestä, toiseksi valtion rahojen väärinkäytöstä ja kolmanneksi yleisestä moraalisesta puutteellisuudesta, lainrikkomisista ym. Sen pitäisi tietysti olla puolueettoman armoton eli käydä läpi myös homma-näkyvien puolueiden nuiviakin ehdokkaita.

Veli Karimies

Kannatan ehdottomasti hyvin toteutettujen hauskojen lokasivustojen tekemistä, kunhan sivuston luonne käy ilmi tarpeeksi selvästi!  ;D

Tämä ja se Hesarin sivu olivat hyviä. Se soinilandia juttu oli myöskin mainio. Ei se soinikonekkaan tosin paha ollut.

EDIT: Hikipedia on myöskin hauska.

Jussi Halla-aho

Quote from: Fatman on 02.03.2011, 19:27:44

SDP:n logon vieressä on sitaatti: "Olen syntynyt etuoikeutetuksi, eli olen siis arvokkaampi kuin sinä."

:) Marialla huumorianturit epävireessä.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Askipper

Päivää Hommalaiset! Vaalien lähestyessä tännekin ensimmäinen kirjoitukseni.

Melko ovela veto tämä Marian "törkysivu". Valokuvathan esittävät hyvin huoliteltua ja asiansa osaaavaa poliitikkoa, jota nyt vaalien alla parjataan vanhoista tekemisistään. Parempia kuvia ei varmaan olisi osannut valita edes Marian oma graafikko.

Erittäin nerokasta, että aiemmat virheet tulevat käsittellyiksi hyvissä ajoin ennen kovempia taisteluita. Jatkossa ne on näppärä todeta jo käsittellyiksi ns. herjaussivustolla. Mariana kiittäisin enneminkin sivun tekijää ;)

Edit: en siis tarkoita Marian joukkoja tekijäksi, joten vähän fiilasin.

AuggieWren

Quote from: Jussi Halla-aho on 03.03.2011, 13:32:46
Quote from: Fatman on 02.03.2011, 19:27:44

:) Marialla huumorianturit epävireessä.

Luultavasti ajattelee tuolla tavoin?

EL SID

no, minä en parjaa, vaan kehun.

Marja on kaunis nainen ikäisekseen ja huolimatta taustastaan "turhana julkkiksena" hän on poliitikkona huomattavasti onnistuneempia kuin vaikkapa saman puolueen ammattipoliitikot, kuten Päivi Lipponen tai Kimmo Kiljunen.

Koska olen nyt kehunut Maria Guzenina-Richardsonia niin oletan, että hän nostaa asiasta samanlaisen kohun. Muuten koko juttu menee huomionkerjäyksen piikkiin.

CaptainNuiva

Quote from: Jakerp on 03.03.2011, 12:27:41

Kuten aikaisemmin totesin. Mielestäni jos auto kiihtyy yli 150 nopeuteen kyseessä on työtapaturma niitähän sattuu helpommin jos alla on hieman uudempi ja isommalla ja tehokkaammalla koneella varusteltu auto.

Olen toisaalta miettynyt sitä, että onkohan Maria Guzenina-Richardsonin työ eduskunnassa sittenkään niin arvokasta ollut, että tälläiset suuret taksilaskut ja ylinopeudet ovat katsottavissa sormienläpi.

Mariahan tästä keissistä aikanaan selitti että epähuomiossa auto kiihtyi...Kiihtyi siihen malliin että kilometritolkulla ohitteli muita huomattavalla ylinopudella.
No ei mitään , tätä tapahtuu ja jos kiirus on niin joskus itse kukin saattaa vedellä
ylinopeutta....Mutta se että pidetään ihmisiä tyhminä ja selitetään että ei huomaa ajavansa 150 lasissa,on minusta melkoista äänestäjien aliarvoimista.
Olisi suoaan tunnustanut että juu, kiirus painoi päälle,ajoin ylinopeutta ja sakot rapsahti niin asia olisi kuopattu jo aikoja sitten...Mutta eipä kelvannut ja nyt siitä sitten maksaa tavallaan lisää.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

JoKaGO

Quote from: CaptainNuiva on 03.03.2011, 17:17:47
Mariahan tästä keissistä aikanaan selitti että epähuomiossa auto kiihtyi...Kiihtyi siihen malliin että kilometritolkulla ohitteli muita huomattavalla ylinopudella.

OHHOH! Jos tuo on totta. Itse ajattelin, että muuta liikennettä ei ole ollut kuin tuo lentävien partio, joka MG-R:ia sakotti. Jos tosiaan ohitteli muita, ei ole selitettävää! Hiljaisessa liikenteessä talvisaikaan itselläkin joskus 3-moottoritiellä "keulii", muttei koskaan yli 130 oman mittarin mukaan = rikesakon puitteissa pysytään. (Saksassa Mondeoni otti mittarin mukaan 225 km/h, itse kiiyhdytin ;))

Tuollaisen valehtelun lisäksi minua sylettää, että kiireinen perheenäiti ajelee taksilla "firman" piikkiin omia ajojaan, vaikka kiistatta olisi rahaa itsekin maksaa omat matkansa. Kuten Ässtridillä teatterinsa tai Wallinilla sekä Sinnemäellä että Vapaavuorella ravintolalaskunsa. Mutta ei!
Sikailu päättyköön huhtikuussa, perkele.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Manneri

Milläköhän tavalla tämä eroaa siitä "timosoinivaalikoneesta" jota Junglerikin innostui facebookissa levittämään. Ilmeisesti parjaaminen on demareiden mielestä sallittua vain silloin, kun parjataan jotain muita, kuin demareita.

Mika.H

Jep.

Ja täytyy myöntää, että Mariasta saa kyllä makoisia kuvia. Jos osaisi olla hiljaa niin olisi melkoinen misu..;)
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

OlliH

Eikös MILF-Maria ole myös pakkoruotsin vastustaja? Ja Valtakunnanjohtajan tavoin saksalais-venäläiset vanhemmatkin on. ;D

pw

Marian puolustukseksi täytyy nyt kuitenkin sanoa, että hän on käsittääkseni demareiden älymystöä. Sen mitä olen lueskellut tämän blogeja Usarista niin ei noista mitään marssivien lipposten, lentävien kiljusten, uimaopettaja-alhojen jne. tasoista soossia ole näkynyt. En myöskään ole vielä törmännyt G:n taholta ubermokutukseen, persuvihaan tai rasimikiljuntaan ja se on demarilta paljon se.

Kun demukoita nyt joka tapauksessa eduskuntaan virtaa uudeltamaaltakin niin toivoisin kyllä että G olisi valituissa mielummin kuin joku jungeri tai kiljupää.

Eli vähän tässä nyt väärään kohteeseen isketään. Siksi oma reaktioni olikin lokasivua lukiessa ennemminkin sympatiat kuin mikään vahingonilo.

Salvation

Quote from: CaptainNuiva on 03.03.2011, 17:17:47
Quote from: Jakerp on 03.03.2011, 12:27:41

Kuten aikaisemmin totesin. Mielestäni jos auto kiihtyy yli 150 nopeuteen kyseessä on työtapaturma niitähän sattuu helpommin jos alla on hieman uudempi ja isommalla ja tehokkaammalla koneella varusteltu auto.

Olen toisaalta miettynyt sitä, että onkohan Maria Guzenina-Richardsonin työ eduskunnassa sittenkään niin arvokasta ollut, että tälläiset suuret taksilaskut ja ylinopeudet ovat katsottavissa sormienläpi.

No ei mitään , tätä tapahtuu ja jos kiirus on niin joskus itse kukin saattaa vedellä
ylinopeutta....Mutta se että pidetään ihmisiä tyhminä ja selitetään että ei huomaa ajavansa 150 lasissa,on minusta melkoista äänestäjien aliarvoimista.
Olisi suoaan tunnustanut että juu, kiirus painoi päälle,ajoin ylinopeutta ja sakot rapsahti niin asia olisi kuopattu jo aikoja sitten...Mutta eipä kelvannut ja nyt siitä sitten maksaa tavallaan lisää.

höpön löpön. meneehän vaalirahahuijauksetkjin ja ampuma-aserikoksetkin läpi... pedofilia ei kuitenkaan ollut sopivaa

Hessu

Tällä forumilla tärkein tieto Guzeninasta on se, että hän on Sdp:n mokuttajien kärkikaartia.  Siis aivan toisin kuin muutamat kirjoittajat "tietävät".

Maria uskoo monikulttuuriin ja työvoimapulaan. Sen lisäksi hän kuuluu niihin, joiden mielestä mokurahoitusta tulee lisätä. Maria osaa mediapelin ja siitä syystä hän on viime aikoina ollut hissukseen maahanmuuttoasioissa.

Tutustukaa ketjuun sosialidemokraattista soosia. Siellä on tietoa Sdp:n toimista monikulttuurin saralla. Mariakin on varsin hyvin esillä. Lukekaa koko ketju, koska vain sillä tavoin ymmärtää Sdp:n (ja Guzeninan) osuuden mamupolitiikassa.
Sdp ei ole tehnyt mitään muutoksia ketjussa olevien kirjoitusten jälkeen. Puolue jyrää taustaorganisaatioissaan edelleen aivan samalla tavalla.

http://hommaforum.org/index.php/topic,18109.msg253787.html#msg253787 sosialidemokraattista soosia

Lisäksi kannattaa muistaa millaisia nappeja Maria on painellut eduskunnassa silloin, kun on ollut äänestämisen aika.

Vaalikampanjoinnin aikana sääli on sairautta. Tätä empatiasta polveutuvaa tunnetta vanhan ajan poliitikot käyttävät taidokkaasti hyväkseen. Niin tekee Mariakin tämän tapauksen kohdalla.
Maria osaa uhriutua taidokkaasti. Toisin kuin Jani Toivola, joka on pelkkä poliittinen vitsi.

Maria kiinnostui politiikan "surullisesta" puolesta, kun joku nettifriikki tekee hänestä herjasivuston! Voi, voi, onpa surullista.

Miksi Mariaa ei kiinnosta demareihin ja puoluetta lähellä oleviin instansseihin pesiytynyt korruptio tai esimerkiksi sopivien valinta pätevien ohi.
Sdp on ollut jo vuosikymmeniä erityisen lahjakas toimija näissä yhteiskunnan sisäistä rappiota edistävissä hommissa.

Ehkä juuri tämän vuoksi Sdp vajoaa jatkuvasti. Puolueen edustajat eivät ole nähneet metsää puilta enää muutamaan vuosikymmeneen. Heitä surettaa eniten, jos omaan persoonaan kohdistuu nettihupailua tai pientä naljailua. Pitäisiköhän jossain vaiheessa nostaa katse ylös omasta navasta?

Suomen poliittisen järjestelmän rakenteelliset ongelmat eivät ole koskaan olleet demareille "surullisia asioita". Eivätpä tietenkään, koska Sdp on itse ollut yksi järjestelmän pääarkkitehdeista.
Sdp:n valta on jo pitkään perustunut korruptoituneeseen vallankäyttöön ja median suvereeniin hallintaan.

Se on ollut todella surullista.

Poliittinen suhteellisuudentaju ei ole koskaan ollut narsistien paras ominaispiirre.