News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2010-01-28 ja 2011-10-04 Voimala TV 1: Puhetta maahanmuutosta ja islamista

Started by Miniluv, 25.01.2011, 18:40:01

Previous topic - Next topic

MoonShine

Quote from: JM-K on 28.01.2011, 23:10:57
Eivätkä kaikki jutuissa lukeva teksti ole suinkaan minun sanomaani, vaan toimittajan tulkintaa siitä, mitä minä tai joku muu on jossain sanonut.

Jos juttu on minun kirjoittamani, niin siinä alla lukee nimeni kirjoittajan paikalla. Näitä kirjoituksia löytää yleensä lähinnä vain Aamulehden yleisöosastolta.

Kuka kirjoittaa Totuus.orgissa nimimerkillä JMK ja kuka kirjoitti aloituspostauksen Suureen leikkaamattomaan JMK -ketjuun, siihen joka on erityisuojeluksessa; "JM-K:lla on se oma huvitteluketjunsa Peräkammarissa"?
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Kallioinen Käsi

Quote from: IDA on 28.01.2011, 22:42:14
Molemmat mokutädit ovat suloisia.
???   ???  ???
Sain itse asiassa käsityksen että he olisivat nuivia ja laittoivat Hännikäiselle jo sanoja suuhun Euroopan kulttuurieliitistäkin...

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: herra 4x on 28.01.2011, 23:22:38

Luulenpa että standardihommalainen standardisuomalaisella älykkyydellään kyllä asian itsekin ymmärtää.

Sinä olet kyllä ansiokkaasti lyönyt löylyä sen puolesta, että väärinymmärrykset olisivat mahdollisimman todennäköisiä.

Olet kussut maahanmuuttokriittisiin muroihin aivan omin, vääristelemättömin sanoinesi. Turha vetää mediapeliksi sentään aivan kaikkea.

Ihan miten haluat. Aivan sama minulle.

Quote from: herra 4x on 28.01.2011, 23:22:38
Viittaako muuten mainitsemasi TLA "PSY" "psykososiaalisiin kokeihisi", joita olet tehnyt/teet Hommafoorumilla?

No ei oikeastaan. Ainakaan alunperin, mutta nyt kun tarkemmin mietin, niin ihan hyvinhän se siihenkin käyttötarkoitukseen kyllä sopii. Alunperin lyhenne PSY tulee eräästä lomakkeesta. Voin jutustella tästä joskus lisää jos/kun aihe jotain kiinnostaa.

Olen muuten mukana (tutkijan roolissa) yhdessä yliopistotutkimuksessa, jonka aiheena nimenomaan on nettikeskustelujen hyödyntäminen muun muassa sosiologisiin ja sosiaalipsykologisiin tutkimuksiin ja eräänlaisiin järjestettyihin kenttäkokeisiin. Toimii.
Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

herra 4x

Quote from: JM-K on 28.01.2011, 23:25:40
Quote from: Miniluv on 28.01.2011, 23:13:41
Juha, mitä keskusteluista jäi pois editoinnissa?

Tosi paljon. Ootas, ku muistelen, mitä mun puheista oli saksittu veke...

- sanoin alussa, että suurin osa suomalaisista on tosi fiksua ja järkevää jengiä, eikä ne vihaa tms. ulkomaalaisia.

- totesin, että mua kiinnostaa ennen kaikkea yhteiskunnallisiin asioihin vaikuttaminen ja maahanmuuttopolitiikan puuttuminen on vain yksi tympivä epäkohta.

- sit sanoin, että asioista pitää puhua oikeilla termeillä: on työperäisiä muuttajia (jotka ei juurikaan oo mikään ongelma), on pakolaisia (joita pitää kohtuullisesti ottaa ja auttaa), on avioliiton kautta tulijoita (ok, kunhan järjestetyt liitot yms. kitketään), on paluumuuttajia (=suomalaisia) ja sit on humanitaarisia turvapaikanhakijoita (kiitos ei).

- Husein heitti vakioläppänsä siitä, kuinka vähän tulijoita on. Totesin, että ei pidä paikkansa kuin osittain: todellisia pakolaisia on tulossa tosi vähän ja vain harvat saavat oikean pakolaisstatuksen, koska suurin osa tulijoista on sosiaaliturvapaikanhakijoita. Ei siis oikeita (Geneve) pakolaisia. Mainitsin vielä, että jengiä on muuten lähivuosina tulossa ovista ja ikkunoista perheenyhdistämisten muodossa.

- kesän M11-kuvioista sanoin, että media on paisuttelut koko erojutun hirveäksi kaustiksi. Totesin, että olisin joka tapauksessa nostanut kohta muutenkin kytkintä pj:n paikalta, sillä se oli alkuperäinen tarkoituksenikin. Lisäsin vielä, että nyt on tosi hyvä mies puheenjohtajan PALLILLA eli Jiri "The Balls" Calactus Keronen ja porukassa surraa viksua väkeä.

- kritisoin sitä, että poliitikot käyttävät maahanmuuttokeskustelua irtopisteiden keräilyyn vaalien alla ilman mitään todellista aikomusta vaikuttaa asioihin. Lisäsin vielä, että mitäänhän asioille ei oikeasti olla tekemässä ennen eikä jälkeen vaalien.

- totesin (kysyttäessä), että perussuomalaisten nostetta selittää varmasti kansalaisten tyytymättömyys politiikkaan ylipäätään.

Noi nyt ainakin. Ehkä jotain muutakin, ei nyt jäänyt sillain mieleen.

Itse oon tosi tyytyväinen editointiin. Ihan asiallinen kuva annettiin ainakin meikäläisestä. Itse asiassa tosi asiallinen. Olis ne meikän tykitykset voinut editoida kyllä tosi ikävästikin.

Ja tuon asiallisen jutun (jolle olisi voinut olla vaikka koko ohjelma-aika) lisäksi ja peitoksi olet nähnyt tarpeelliseksi/asialliseksi/hauskaksi kaiken sen bullshitin latomisen mitä on nähty/kuultu/luettu. En ymmärrä, mutta enhän minä kaikkea voikaan ymmärtää.

Niin ja Hänen valintansa kirjoitetaan G:llä.
Rakkaudesta lajiin.

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: MoonShine on 28.01.2011, 23:28:40
Eivätkä kaikki jutuissa lukeva teksti ole suinkaan minun sanomaani, vaan toimittajan tulkintaa siitä, mitä minä tai joku muu on jossain sanonut.

Jos juttu on minun kirjoittamani, niin siinä alla lukee nimeni kirjoittajan paikalla. Näitä kirjoituksia löytää yleensä lähinnä vain Aamulehden yleisöosastolta.

Kuka kirjoittaa Totuus.orgissa nimimerkillä JMK ja kuka kirjoitti aloituspostauksen Suureen leikkaamattomaan JMK -ketjuun, siihen joka on erityisuojeluksessa; "JM-K:lla on se oma huvitteluketjunsa Peräkammarissa"?

Mistähän tässä oikein on kyse?
Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

IDA

Quote from: Kallioinen Käsi on 28.01.2011, 23:29:53
Quote from: IDA on 28.01.2011, 22:42:14
Molemmat mokutädit ovat suloisia.
???   ???  ???
Sain itse asiassa käsityksen että he olisivat nuivia ja laittoivat Hännikäiselle jo sanoja suuhun Euroopan kulttuurieliitistäkin...

Joo. En ollenkaan tiedä ovatko he mitään monikultturisteja. Ihan silkasta kunnioituksesta tuollaista nimeä olen ruvennut käyttämään.

Ja toistaalta YLE:n toimittajia ovat kuitenkin  >:(

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: herra 4x on 28.01.2011, 23:31:53

Ja tuon asiallisen jutun (jolle olisi voinut olla vaikka koko ohjelma-aika) lisäksi ja peitoksi olet nähnyt tarpeelliseksi/asialliseksi/hauskaksi kaiken sen bullshitin latomisen mitä on nähty/kuultu/luettu. En ymmärrä, mutta enhän minä kaikkea voikaan ymmärtää.

No kuten sanottu, en minä kirjoittele niitä lehtijuttuja enkä myöskään käsikirjoita tai editoi näitä telkkariohjelmia. Laita palautetta tuottajille.

Itsehän aloititte sen bullshitin. Bullshittiin vastataan bullshitillä.

E3490-U

herra 4x

Quote from: JM-K on 28.01.2011, 23:31:00

Olen muuten mukana (tutkijan roolissa) yhdessä yliopistotutkimuksessa, jonka aiheena nimenomaan on nettikeskustelujen hyödyntäminen muun muassa sosiologisiin ja sosiaalipsykologisiin tutkimuksiin ja eräänlaisiin järjestettyihin kenttäkokeisiin. Toimii.

Saletisti natsaa. Mainitsemasi pseudotieteet ovat taatusti ekspertiisistäsi kiitollisia.
Rakkaudesta lajiin.

herra 4x

Quote from: JM-K on 28.01.2011, 23:38:37
Quote from: herra 4x on 28.01.2011, 23:31:53

No kuten sanottu, en minä kirjoittele niitä lehtijuttuja enkä myöskään käsikirjoita tai editoi näitä telkkariohjelmia. Laita palautetta tuottajille.

Itsehän aloititte sen bullshitin. Bullshittiin vastataan bullshitillä.

E3490-U

Olet kirjoittanut aika lailla nettiin omakätisesti. Vaikkapa tälle foorumille. Jos kyse on ollut automaattikirjoituksesta, niin haukun väärää kättä.

Bullshitin aloitusmileage may vary, kuten saksalainen sanoo.
Rakkaudesta lajiin.

guest3656

- sit sanoin, että asioista pitää puhua oikeilla termeillä: on työperäisiä muuttajia (jotka ei juurikaan oo mikään ongelma), on pakolaisia (joita pitää kohtuullisesti ottaa ja auttaa), on avioliiton kautta tulijoita (ok, kunhan järjestetyt liitot yms. kitketään), on paluumuuttajia (=suomalaisia) ja sit on humanitaarisia turvapaikanhakijoita (kiitos ei).

Tässä on tietysti koko maahanmuttokeskustelun pääpointti eli terminologia. Maahanmuttajat täytyisi kuitenkin syynätä ja määritellä huomattavasti tiheämmällä täikammalla. Esim. kommenttisi "on työperäisiä muuttajia (jotka ei juurikaan oo mikään ongelma)" pitää nimenomaan sisällään ongelman, mitä suuremmassa määrin.

Kuitenkin tärkein pointti, joka kaikkien maahanmuuttokriitikkojen täytyisi aina ja järjestelmällisesti tuoda julki, on kestävä kehitys. On täysin kestävän kehityksen vastaista kasvattaa Suomen väkilukua massiivisella maahanmuutolla. Päinvastoin, täytyisi aina ja järjestelmällisesti syyllistää alkeelliset kameli-kulttuurit itsellensä ja etenkin meille aiheuttamistaan kärsimyksistä.

Meidän suomalaisten, jotka olemme jo raivanneet tiemme pois "Ryysyrannan" painamaismaisista tunnelmista, täytyisi johdonmukaisesti vaatia sitä myös muilta. Käkkäräpää-laumojen kasvattaminen ei saisi olla kenenkään elämän itsetarkoitus.

MoonShine

Quote from: JM-K on 28.01.2011, 23:32:13

Ihan siitä mitä siinä lukee.
Ei kukaan väitä sinun käsikirjoittavan yhtäkään ohjelmaa televisioon tai uutista sanomalehteen, mutta vallalla on käsitys, että ihan itse kirjoittaisit Totuus.org;iin ja Homma Forumille, mm. sen lukijoita ylistävän avauksen Suureen leikkaamattomaan JMK -vitjaan.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: MoonShine on 28.01.2011, 23:45:19
Quote from: JM-K on 28.01.2011, 23:32:13

Ihan siitä mitä siinä lukee.
Ei kukaan väitä sinun käsikirjoittavan yhtäkään ohjelmaa televisioon tai uutista sanomalehteen, mutta vallalla on käsitys, että ihan itse kirjoittaisit Totuus.org;iin ja Homma Forumille, mm. sen lukijoita ylistävän avauksen Suureen leikkaamattomaan JMK -vitjaan.

Josko sinä et vain ymmärrä, mitä minä oikeasti olen kirjoittanut ja tarkoittanut?

Toinen vaihtoehto voisi olla sitten se, että "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa".

herra 4x

Quote from: IDA on 28.01.2011, 23:08:04
Quote from: pelle12 on 28.01.2011, 22:52:49
Näistä mokutädeistähän meillä on ihan sisäpiiritietoa, entisen yleläisen kertomana. Eivät kuulemma edes tervehtineet Ylen käytävillä.

Mokutäditkin voivat kehittyä. Se nyt on selvää, että äntisistä stalinisteista on kyse, kun YLE:ssä ovat töissä, mutta kuitenkin: muutamia erittäin hyviä ohjelmia ovat onnistuneet tekemään.

Samaa mieltä tuosta. Olen muutaman kerran vuosien varrella katsonut heidän ohjelmaansa ja positiivisena ominaisuutena on ollut se, että annetaan vieraan puhua eikä jatkuvasti olla huutamassa päälle ja katsomassa kelloa ja kirkumassa korvanappi punaisena että pitää mennä eteenpäin ja antamassa puheenvuoroa seuraavalle piipertäjälle.
Rakkaudesta lajiin.

Ant.

Keskustellaan tässä ketjussa itse ohjelmasta. MoonShine, 4x ja kumppanit jatkakoot yleiskritiikkiä sille varatussa ketjussa.
Homma is the new black.

Alfresco

Tuo Miniluvin kuva on niin hurja että minua ihan pelottaa kirjottaa mitään kun sen näen. Tämä ei ole vitsi. Tuntuu kun belsebub itse olisi tulossa kylään. Auta armias, luoja varjelkoon ja sissus siunakkoon!

Miniluv

Quote from: Alfresco on 29.01.2011, 00:01:38
Tuo Miniluvin kuva on niin hurja että minua ihan pelottaa kirjottaa mitään kun sen näen.

Laita teippi ruutuun siihen minun avatarin kohdalle :)

Avatarkuva on kyllä yksi kolmesta parhaasta aseestani.

http://www.youtube.com/watch?v=Tym0MObFpTI

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

JPU

Juha, mikä tämä juttu muslimien eli islaminuskoisten kanssa oikein on? Tuossakin ohjelmapätkässä ainakin kahteen kertaan aivan erityisesti yritit vakuuttaa ettei sinulla ole mitään (siis aivan kerrassaan yhtään mitään) eripuraa muslimien kanssa (siis aivan kerrassaan yhtään mistään asiasta). Suorastaan pyysit varmuuden vuoksi anteeksi jo etukäteen muslimeilta, että olet mukana ohjelmassa ja jos jotain sanomaasi voidaan tulkita jotenkin kritisoivasti islamilaisten suhteen niin siitäkin sanouduit irti tehokkaaseen tapaan. Ikäänkuin sinulle olisi maksettu tuollaisen osan esittämisestä. Kaikki tämä siis samaan aikaan kun jauhoit uussuomettumisesta.

Olenko minä (ja kaikki muut) jotenkin ymmärtänyt ulosantisi islamilaisten suhteen väärin vai onko sinulla jotain kerrottavaa anteeksipyytelevästä ja ultraherkästä suhtautumisestasi islaminuskoisiin? Sori nyt vaan mutta kuulostat 70-luvun kansanedustajalta joka yrittää ottaa kantaa Neuvostoliiton ulkopolitiikkaan. Psykososialidemokraattiset kokeet eivät kelpaa selitykseksi.
"– Kun tänne tulee ihmisiä, joilla on erilaisia tapoja toimia, pukeutua ja puhua, he muuttavat meidän arkeamme. Muutoksen voi nähdä hyvänä tai huonona, mutta on järkevämpää nähdä se hyvänä, koska sille ei mitään mahda. Suomi ei voi umpioitua enää."

- Tiede-lehti, 9/2014

Terhon puolesta

Ihan paska kekustelu. Taaskaan ei päästy asiaan. Kiveen on nakutettu, ettei Suomi muuttumattomana pysy (aikajänne 50, 100 tai vaikka 1000 vuotta), mutta muutoksen suuntaan ja tapaan voi yrittää vaikuttaa. Mutta sen sijaan että keskustelu olisi koskenut käytäntöjä ja käytännön valintoja, se kulki abstraktilla tasolla.

Näihin keskusteluihin pitäisi saada ihmisiä, jotka vastaavat rahan käytöstä ja jotka edes nimellisesti ovat vastuussa siitä, miten sijoitettu raha tuottaa. Ideologit ja kansalaisvaikuttajat puolin ja toisin ovat turhia.

guest3656

Quote from: Terhon puolesta on 29.01.2011, 00:48:34
Ihan paska kekustelu. Taaskaan ei päästy asiaan.

Julkisin varoin ylläpidetyn median tarkoitus on nimenomaan estää järkevä keskustelu ja argumentointi. Tämä varmistetaan keskustelijoiden ja toimittajien kokoonpanolla.

Tom Kärnä

Quote from: herra 4x on 28.01.2011, 22:20:25
Väliaikatietoa: Husein Mohammed on ok (onhan se aikaisemminkin havaittu), fiksu muslimi, vaikka olisinkin (ja olen osasta) hänen näkemyksistään eri mieltä.

Mutta voikohan miestä pitää oikeana muslimina, jos hän kannattaa sekulaaria valtiota? Eivätkö muslimit ole niitä, jotka ottavat profeetta Muhammadin aseman ja opetukset islamissa tosissaan?
"Delenn's fleet is a start. Now we have to build on it."
-John Sheridan

Tom Kärnä

Quote from: Imperium on 28.01.2011, 22:30:29
J M-K on kyllästynyt maahamuuttokriittisten maahanmuuttokrittisyyteen.

Outoa on myös ajatus, että maahanmuuttokeskustelua käytäisiin avoimesti ja ennakkoluulottomasti ilman "ääripäitä". Eikö avoimessa keskustelussa tulisi juuri olla ääripäät ja kaikki niiden välistä mukana?

Minun mielestäni tässä keskustelussa ääripäitä olisivat esim. seitsemisenkymmentä prosenttia tiettyjen puolueiden jäsenistä ja toiselta puolelta häviävän pieni määrä uusnatseja ja sensellaisia.

Pitäisikö tosiaan ääripäiden saada olla mukana keskustelussa?      :D
"Delenn's fleet is a start. Now we have to build on it."
-John Sheridan

Futuristi

Husein Muhamedista on kyllä sanottava, että vasta noin 15-vuotiaana ensimmäistä kertaa suomea opetelleeksi hän puhuu aivan uskomattoman hyvää suomea. Miehellä ei ole minkäänlaista vierasperäisen korostuksen jälkeäkään ja häntä ei voi kieliopin tai sanaston hallinnan perusteella erottaa mitenkään natiivisuomalaisesta.

pelle12

Quote from: Futuristi on 29.01.2011, 01:46:47
Husein Muhamedista on kyllä sanottava, että vasta noin 15-vuotiaana ensimmäistä kertaa suomea opetelleeksi hän puhuu aivan uskomattoman hyvää suomea. Miehellä ei ole minkäänlaista vierasperäisen korostuksen jälkeäkään ja häntä ei voi kieliopin tai sanaston hallinnan perusteella erottaa mitenkään natiivisuomalaisesta.

Siitä Muhikselle 10 pistettä ja papukaijanmerkki. Toisaalta se on myös osoitus siitä, ettei suomen kieli ole niin vaikea, etteikö sitä voisi oppia hyvin, jos vain motivatsioonia riittää. Mamut, ottakaa mallia Muhiksesta. Suomi on kieli, jonka voi oppia!

P

Quote from: pelle12 on 29.01.2011, 01:56:15
Quote from: Futuristi on 29.01.2011, 01:46:47

Siitä Muhikselle 10 pistettä ja papukaijanmerkki. Toisaalta se on myös osoitus siitä, ettei suomen kieli ole niin vaikea, etteikö sitä voisi oppia hyvin, jos vain motivatsioonia riittää. Mamut, ottakaa mallia Muhiksesta. Suomi on kieli, jonka voi oppia!

Olin kuuntelemassa sveitsiläisyrittäjää, joka muutti Suomeen 6-vuotta sitten, pyörittää 4-6-henkeä työllistävää yritystä. Hän puhuu lähes täydellistä Suomea.
Entinen tyttökaverini oppi sujuvan Suomen vuodessa. Kyllä kieltä voi oppia, jos haluaa ja siihen on innostusta.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

pelle12

Quote from: P on 29.01.2011, 02:03:11

Olin kuuntelemassa sveitsiläisyrittäjää, joka muutti Suomeen 6-vuotta sitten, pyörittää 4-6-henkeä työllistävää yritystä. Hän puhuu lähes täydellistä Suomea.
Entinen tyttökaverini oppi sujuvan Suomen vuodessa. Kyllä kieltä voi oppia, jos haluaa ja siihen on innostusta.
Sujuvan suomen oppimista 5-10 vuodessa ei epäile kukaan. Toisaalta en ole vielä tavannut ketään- syntyperäistä tai mamua- joka puhuisi täydellistä suomea, yhtä vähän kuin olen tavannut täydellisesti kitaraa soittavaa. Kielen oppimiseen menee koko ikä, eikä edes riitä.

Kullervo Kalervonpoika

on työperäisiä muuttajia (jotka ei juurikaan oo mikään ongelma)

Ikävä kyllä, työperäinen maahanmuutto sosiaalietuuksia ja viiden euron tuntipalkkaa yhtäaikaisesti nauttivine itä-eurooppalaisine siirtotyöväkineen on huomattavasti suurempi (suomalaisen yhteiskunnan kontemporaari) ongelma, kuin humanitaarisen maahanmuuton kautta maahan saapuvat sosiaalituristit.

Ne kun vievät sekä verorahat että työpaikat.
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

kaivanto

Mielenkiintoiset keskustelijat, mutta yksi liikaa, jotta olisi pysynyt hanskassa.

Olisin mielelläni korvannut Hännikäisen tai Mäki-Ketelän, ihan tasapuolisuudenkin nimissä, koska Husein on kanssani kilpaileva ehdokas, ja ehdotinkin tätä maanantaina saatuani tietää tästä ohjelmasta. Myöhäistähän se tietysti oli, mutta kunhan ehdottelin... Toinen toimittajista vastasikin eli näin sain ensi kertaa vuorovaikutusta aikaan! Ehkä en ollut aikaisemmin tosissani yrittänytkään... Ehkä en itse ole yrittänyt tervehtiä tarpeeksi pontevasti. Nämä toimittajat eivät, kun kysyttiin, todellakaan ole suosikkejani ja Voimalan maailmankuva on mitä on, mutta tällä kertaa minusta he onnistuivat keskimääräistä paremmin.

Joo, mutta silti aika valju keskustelu. Olisin kaivannut mukaan naisnäkökulmaa, enkä nyt tosiaan puhu esim. Isra Lehtisestä.
Islam- ja maahanmuuttokeskustelusta puuttuu aina se, joka on kärsinyt/kärsii henkilökohtaisesti islamista. Maahanmuuttajanaisten ääni ei kuulu. Onko Suomessa yhtään tolkullista feministiä, joka uskaltaa puhua islamista? Suomalaiselle Ayaan Hirsi Alille olisi todella tilausta.

pw

Quote from: kaivanto on 29.01.2011, 02:31:18
Onko Suomessa yhtään tolkullista feministiä, joka uskaltaa puhua islamista? Suomalaiselle Ayaan Hirsi Alille olisi todella tilausta.

Anja Snellman voisi ehkä olla lähimpänä etsimääsi.

Marius

Viisi yhtä vastaan. Reilua?

-Huseinin mukaan "kaikesta suomalaisuudesta ei tarvitse luopua".(?) Lopputulos on  
muhiksella siis selvillä? Unelmissaan.

-Husun mielestä persut ja islam ovat itseasiassa lähes sama asia.
koska persutkin kerta vastustavat vapautta? Husulla viiraa.

-Juontajat kumartavat

-Oliko J-MK:n roolina olla "päänahkana", todisteena islamin voittokulusta?
(Arvostan miestä kyllä muuten suuresti).

-Salmisen kaveri, joku Khaiffar, on siis yhtä suomalainen kuin Salminen.

-Husein vilkuilee, tai toljottaa juontajien suuntaan virne kasvoillaan
aina silloin kun Hännikäinen puhuu. Aivan kuin odottaen, ehkä etukäteen sovitusti,
tilaa jota pitäisi nyt jo taas äkkiä saada...

-Jäikö minulle mielikuva etukäteen käsikirjoitetusta näytelmästä?

-Vaikka muhu olisi asunut Suomessa sen 16 vuotta, ei hän ymmärrä suomalaisuudesta
tai länsimaalaisuudesta tosiasiassa hölkäsen pöläystä.

-Hännikäinen yllättävän hyvä, ilman sitä totaniinkua. Uskon että tulee petraamaan jatkossa. Se onkin helpompaa, kun on asioissa oikeassa.  

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.