News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2010-01-28 ja 2011-10-04 Voimala TV 1: Puhetta maahanmuutosta ja islamista

Started by Miniluv, 25.01.2011, 18:40:01

Previous topic - Next topic

Kimmo Pirkkala

Quote from: IDA on 29.01.2011, 10:58:25
No jo ei konservatiivisempia löydy kuin Katainen, niin huonosti menee, ja meneekin. :)

Sepä se, mutta tilanne nyt on mikä on...
:D
Harmi että meillä ei ole suomalaista Ronald Reagania tai Margaret Thatcheria. He tosin saattavat jonkun vihervasurin mielestä olla jo yhtä vastenmielisiä poliittisia hahmoja kuin Ahmadinejad. Mikä tosin kertoo vähän liikaa vihervasurin arvomaailmasta.

kaivanto

Mäki-Ketelälle en antaisi kiitettävää arvosanaa syistä, jotka täällä ovat jo tulleetkin esiin:

1. "Islam ei ole ongelma Suomessa" -jankutus loukkaa niitä, joille se on, kuten kunniaväkivallan uhreja. Tätä ei Mäki-Ketelä liennytysvimmassaan ja rasistivihassaan suostu näkemään.

Lasken itsenikin kärsijöiden joukkoon. Islamilla on merkittävä osuutensa siihen, miten elämäni on mennyt viime vuosina
http://vasarahammer.blogspot.com/2008/04/nykyajan-romeo-ja-julia.html

Suhteessa siihen, että meillä on vasta 1% väestöstä muslimeja, ongelmat ovat jo helvetinmoisia. Öyh!

2. "Ääripäitä ei saa päästää keskustelemaan" oli ehkä tahaton muotoilu, joka kuulosti kuitenkin pahasti braxilais-illmannismilta. Husein itse asiassa kritisoi hyvin sitä, miksi median pitää aina mennä kyselemään imaameilta muslimien mielipiteitä: "Tuomitsetteko? Loukkaako?". Media elää kärjistyksistä ja yleensäkin tukeutuu liikaa samoihin "päivystäviin dosentteihin" ja julkkiksiin.

Silti kaikkien pitää saada keskustella, vaikka mielipiteet olisivat kuinka tyhmiä ja esittämistapa puutteellinen.

Se "toiseudenpalvojatyyppi" Esa ei ihan nollille jää, koska alkoi pohtia islamofobia -termiä. Hännikäiselle miinusta, että tunnustautui islamofobiksi. Islamofobiaa kun ei ole olemassa, se on islamistien keksimä älyvapaa propagandatermi. Kaikenlainen islamin pelko on täysin rationaalista. Muslimifobiaa voi olla ja onkin olemassa.

Kommeli

Quote from: mikkoellila on 29.01.2011, 10:49:58
Husein Muhammedin ja Fathbarde Hetemajn perusteella ei voi vetää johtopäätöksiä siitä, millaisia muslimit tai muut maahanmuuttajat yleensä ovat.
Sivuhuomautuksena onko kukaan kiinnittänyt koskaan huomiota siihen, että molemmat ihannemamumme ovat lähtöisin varsin samanlaisista lähtökohdista.
Kosovo
Kurdistan

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Ernst

Quote from: Miniluv on 29.01.2011, 10:45:52

Mäki-Ketelän esiin ottama toive joidenkin ihmisten sulkemisesta maahanmuuttokeskustelusta oli hyvin outo, varsinkin sananvapautta vaativassa puolueessa toimivalta ihmiseltä.

Se muistuttaa ruotsalaisten valtaapitävien puolueiden asennetta "väärin" keskusteleviin ruotsidemokraatteihin.

Mäki-Ketelän pitäisi vastata, onko hän todella sulkemassa osan ihmisistä pois keskustelusta ja demokratiasta laajemminkin.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Malla

Quote from: Kommeli on 29.01.2011, 11:08:13
Quote from: mikkoellila on 29.01.2011, 10:49:58
Husein Muhammedin ja Fathbarde Hetemajn perusteella ei voi vetää johtopäätöksiä siitä, millaisia muslimit tai muut maahanmuuttajat yleensä ovat.

Nimi lienee silti Fatbardhe? (Läskibaarideehooee, kuten itse sanoi.)

MoonShine

Mäki-Ketelän pitäisi vastata, onko hän todella sulkemassa osan ihmisistä pois keskustelusta ja demokratiasta laajemminkin.

Aivan, koska seuraava vaihe keskustelun ulkopuolelle jättämiseen on ääripäiden sulkeminen vaaliuurnien ulkopuolelle. Kuka tekee valinnat? Rax, ILLman, Budee...
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Rouge

Quote from: E.P.L on 29.01.2011, 10:17:47
Quote from: mikkoellila on 29.01.2011, 10:03:28Normaalien suomalaisten mielestä Jani Toivolan tai Pete Parkkosen kaltaisia toisenrotuisia/sekarotuisia ihmisiä ei kuitenkaan voida pitää suomalaisina.
Toki voi. Miksei voisi?
Joo minäkin toivoisin että asia tarkistetaan vielä vaikkapa suljetulla lippuäänestyksellä seuraavassa Normaalien Suomalaisten kokouksessa.

Quote from: mikkoellila on 29.01.2011, 10:19:20Hännikäisen vikana oli liiallinen varovaisuus, hiljaisuus ja kohteliaisuus tai jopa arkuus.
Täysin eri mieltä. Epäkohteliaisuudella ja lefamaisella päälletunkemisella ei ainakaan täälläpäin irtoa pisteitä. Nyt oli nuorella miehellä lähes vanhan viisaan valtiomiehen elkeet.

Maneereista (silmienpyörittely, ööö, tota...) samaa mieltä kanssasi, mutta esiintymistaito kehittyy esiintymällä, ja sanokaa minun sanoneeni että tämä kaveri saattoi olla ensimmäistä kertaa telkkarissa mutta ei todellakaan viimeistä kertaa. Minusta tuli kertaheitolla Hännikäis-fani!

BTW: Huomasitteko lopussa kun Husein mainitsi ratsastaneensa kerran aasilla, Hännikänen(?) totesi vieressä naama virneessä että "minä myös". Oliko tässä nyt oppikirjaesimerkki älykkäästä **ttuilusta?

MoonShine

Quote from: Rouge on 29.01.2011, 11:56:04
BTW: Huomasitteko lopussa kun Husein mainitsi ratsastaneensa kerran aasilla, Hännikänen(?) totesi vieressä naama virneessä että "minä myös". Oliko tässä nyt oppikirjaesimerkki älykkäästä **ttuilusta?

Oli, koska Muhiksen tarkoitus oli tuoda tässäkin esille omaa kulttuuriperimäänsä, jossa ihmiset liikkuvat aasin selässä päivittäin ja Hännikäinen on ehkä kerran istunut jonkun hotellin eteen turistipyydykseksi raahatun haisevan eläimen selässä, kuvatallenteen ottamisen ajan.
Hyvä ja nopea vastapalloon veto.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Oh Dearism

Mit.vit.? Khomeini oli radikaali vallankumouksellinen eikä mikään konservatiivi. Muutoinkin, ihan alustavasti on syytä tehdä erottelu maltillisuuden ja radikaalisuuden välillä. Husein on maltillinen. Ja vaikka Khomeinin haluaisi nähdä konservatiivina, niin hän olisi edelleen radikaali, mikä olisi oikeastaan ristiriita.

Hessu

QuoteMäki-Ketelän pitäisi vastata, onko hän todella sulkemassa osan ihmisistä pois keskustelusta ja demokratiasta laajemminkin.

Miksi? Onko joku mystinen taho antanut Juhalle valtuudet sulkea ihmisiä jostain keskustelusta?

Tällä foorumilla on/tätä foorumia seuraa useita sellaisia henkilöitä, joiden merkitys tulevalle kehitykselle on aivan toisissa sfääreissä.

Ennustus: Ylen linja tulee muuttumaan, HS:n linja tulee muuttumaan. Kummankin kohdalla tuo muutos on jo nyt nähtävissä ja lähitulevaisuudessa uusi linja ilmestyy kuin huomaamatta. Linja muuttuu vaivihkaa, koska monella toimijalla on aika paljon hävettävää kirjoitustensa ja sanomisiensa perusteella. Media ei koskaan myönnä erehtyneensä vaan se muuttaa linjaansa kertomatta, että entinen perustui hallinnon vaatimaan propagandaan ja omaan sokeuteen tosiasioiden edessä.

MTV3 jää riikinruotsalaisen ohjelmapolitiikkansa vuoksi paitsioon suomalaisuuden noustessa kunniaan tai sitten se nöyrtyy muiden perässä tekemään kansallista yhtenäisyyttä kehittävää työtä.
Sellaista toimintaa kutsutaan kansallisen yhteisöllisyyden vahvistamiseksi. Yhteisöllisyys on sitä, mitä monikulttuurin sokaisemat ihmiset sanovat Suomesta puuttuvan niin paljon että sitä pitää ostaa ulkomailta.

Tähän kehitykseen ei vaikuta sentin vertaa entisten komukoiden kanssa käytävä näennäisviisastelu mediassa. Totalitaristisia periaatteita kannattavat henkilöt tapaavat hakea seuraa kaltaisistaan. Ihan samalla tavoin kuin demokratiaa kannattava henkilö hakeutuu omanlaiseensa seuraan.

Muutos taustalla on jo alkanut ja kehitys vie vääjäämättä kohti järkevämpää politiikkaa.

Kansalaiset ovat jo lähteneet liikkeelle. Tätä liikettä tulee vahvistaa uskomalla omaan asiaan. Ongelmien vähättelijöiden provosointiin ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota.
Juna kulkee jo lujaa vauhtia. Pannaan hihat heilumaan ja heitetään lisää pökköä pesään. Karavaani kulkee ja ....

Poitiers

QuoteMinulla ei ole koskaan - toistan ei koskaan - ollut mitään - toistan ei mitään - ongelmaa muslimien tai islamin kanssa. Mielestäni kumpikaan ei ole mikään erityinen ongelma Suomelle historian valossa, ei nyt eikä tulevaisuudessakaan, ei ainakaan kymmeniin vuosiin (ainakin 30-50v). Tuskin edes silloinkaan. JMK

Minulla taas ei ole koskaan ollut ongelmia rattijuoppojen kanssa, joten rattijuopot eivät ole mikään ongelma. Minä, minä, minä...
Näillä usein luku- ja kirjoitustaidottomilla, ammatti- ja kielitaidottomilla maahanmuuttajilla ei ole mitään mahdollisuuksia Suomen työmarkkinoilla. He muodostavat kaiken aikaa kasvavan taakan veronmaksajille ja ovat myös otollisinta mahdollista maaperää näille islamilaisille ääriliikkeille.

Ernst

Quote from: Heikki Porkka on 29.01.2011, 12:33:39
QuoteMäki-Ketelän pitäisi vastata, onko hän todella sulkemassa osan ihmisistä pois keskustelusta ja demokratiasta laajemminkin.

Miksi? Onko joku mystinen taho antanut Juhalle valtuudet sulkea ihmisiä jostain keskustelusta?

Ei kysymys ole JM-K:n kyvystä sulkea ei-toivottavien mielipiteiden esittäjien suut vaan hänen halustaan tehdä niin. Tekijöitä, brakseja, biodeitä ja illmaneja meillä riittää toimeenpanijoiksi.

Tahallasiko ymmärsit asian konkreettisessa muodossa?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Iloveallpeople

Quote from: Poitiers on 29.01.2011, 12:36:05
QuoteMinulla ei ole koskaan - toistan ei koskaan - ollut mitään - toistan ei mitään - ongelmaa muslimien tai islamin kanssa. Mielestäni kumpikaan ei ole mikään erityinen ongelma Suomelle historian valossa, ei nyt eikä tulevaisuudessakaan, ei ainakaan kymmeniin vuosiin (ainakin 30-50v). Tuskin edes silloinkaan. JMK

Minulla taas ei ole koskaan ollut ongelmia rattijuoppojen kanssa, joten rattijuopot eivät ole mikään ongelma. Minä, minä, minä...

Tämähän se on ongelma ihmisillä, jotka eivät kykene objektiiviseen ajatteluun, vaan kaikki mielipiteet lähtevät omasta kokemusmaailmasta. Näille ihmisille on turha esitellä mitään taulukoita tai tilastoja, koska ne eivät pysty vakuuttamaan ihmistä. Valitettavan moni ihminen ei pysty objektiiviseen ajatteluun ja siksi useimmat ongelmat ehtivät todella pahoiksi ennenkuin niihin tajutaan puuttua. Puuttuminen kun edellyttää todella suuren joukon omakohtaisen kokemuksen.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Sanglier

Suljetaan ääripäät pois keskustelusta.

Toinen ääripää poistetaan keskustelusta lopettamalla FB-kaveruus ääripään kanssa ja moderoimalla oman blogin kommentit, ja muutenkin olemalla kuin aikuinen eikä kuin pieni lapsi jonka on pakko reagoida kiljukännivajakkien ulosteidenheittelyyn ikään kuin tuolla porukalla tai heidän "argumenteillaan" olisi jotain merkitystä.

Toinen ääripää poistetaan tiukemmalla maahanmuuttopolitiikalla, sensuurin torppaamisella, vapaalla medialla, islamin aiheuttamien ongelmien tunnustamisella, aktiivisella tiedustelutoiminnalla, Karhuryhmällä ja MP-5:lla.

Jäljelle jää asiallinen keskustelu, ja Homma voidaan sulkea sen täytettyä tehtävänsä.

Ohjelmaa ei sitten tarvitsekaan katsoa kun keskustelusta keskusteleminen (tai keskustelusta keskustelemisesta keskusteleminen) ei kiinnosta.

Nuivanlinna

Quote from: Sanglier on 29.01.2011, 12:50:48
Suljetaan ääripäät pois keskustelusta.

Ja tunnistaa ja tunnustaa se tosiasia että maahanmuuttopolitiikan toista ääripäätä edustaa mm. Biaudet, Stubb, Sinnemäki ja toista ääripäätä Mäenpään jengi. Hommaforum ja Perussuomalaiset muodostavat maltilisen ja vastuullisen maahanmuuttopolitiikan rungon!
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

nuiv-or

Quote from: mikkoellila on 29.01.2011, 10:03:28

Tässä luvussa eivät siis ole mukana suomalaisten ja ulkomaalaisten suhteista syntyneet lapset, joiden äidinkieli on suomi tai ruotsi. Näin ollen esimerkiksi sellainen ihminen kuin Jani Toivola ei ole mukana väestötilastoissa näkyvien 200 000 maahanmuuttajataustaisen joukossa. Normaalien suomalaisten mielestä Jani Toivolan tai Pete Parkkosen kaltaisia toisenrotuisia/sekarotuisia ihmisiä ei kuitenkaan voida pitää suomalaisina.

Jos toinen vanhemmista on suomalainen, kyllä jälkeläinenkin on, tietyin varauksin:

- kieli hallussa
- itse tunnustautuu suomalaiseksi

Hessu

QuoteTahallasiko ymmärsit asian konkreettisessa muodossa?

Sori, käytin hieman sitä kuuluisaa aasinsiltaa.

Hessu

QuoteKai sen nyt Porkkakin myöntää, että on maailmalla tunnettu tosiasia, että kun ääripäät istuvat saman pöydän ääreen keskustelemaan, niin siihen tarvitaan yksi sosdemi mukaan, että sitä voidaan kutsua neuvotteluksi etnisen puhdistuksen sijaan.

Kyllä myöntää, että aidosta alkuperäisestä kansallista etua korostavasta sosialidemokratiasta ajattelunsa perustan hankkiva persoona voi toimia sovittelijana.

Sen sijaan totalitaristisia keinoja sanoissaan pyörittelevä henkilö on täysin väärä ihminen siihen puuhaan.

Nykyajan sosialidemokraatit ovat internationalisteja eli totalitarismin kannattajia. Osa ei edes ymmärrä, että on mukana kansainvälisessä ketjussa, joka pyrkii monikulttuurin keinoin tuhoamaan kansallisvaltiot.

Toistelen taas hieman jo ennen todettua. Sdp ja Kokoomus ovat kuin kaksoisveljet. Kumpikin puolue on täyttynyt utopisteista.

Valitettavasti myös Wille Rydmanin kehuma ja ilmastopolitiikkaa hyvin järkevästi argumentoinut ja kritisoinut Eija-Riitta Korhola kuuluu tähän samaan hömppäutopiaan uskovaan porukkaan. Sinänsä ihmeellistä, koska hänet lasketaan puolueensa konservatiivisiipeen kuuluvaksi.

Eija-Riitta Korhola perustaa ajatteluaan teorioihin, joiden päämääränä on utopia. Lukekaa itse hänen kirjoituksiaan. Siellä hän kertoo ajattelunsa perustoista. Minulle tuo tieto oli suuri pettymys, koska luulin hänen toimintansa perustuvan lähes aina faktoihin.

Aina ei voi voittaa.

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: Miniluv on 29.01.2011, 10:45:52
Mäki-Ketelän esiin ottama toive joidenkin ihmisten sulkemisesta maahanmuuttokeskustelusta oli hyvin outo, varsinkin sananvapautta vaativassa puolueessa toimivalta ihmiseltä.

Kyllä keskustella saa. Mouhottajat ja öyhöttäjät voisi sulkea jonnekin tyhjään teollisuushalliin huutamaan toisilleen. Tai vaikka jäälle ulkosaaristosta 10 km Tallinnaan päin.
Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

Miniluv

Ei ruveta nyt tässä enempää pohtimaan sitä, kuka on suomalainen ja millä määritelmällä.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

IDA

Quote from: Heikki Porkka on 29.01.2011, 12:33:39
Kansalaiset ovat jo lähteneet liikkeelle. Tätä liikettä tulee vahvistaa uskomalla omaan asiaan. Ongelmien vähättelijöiden provosointiin ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota.
Juna kulkee jo lujaa vauhtia. Pannaan hihat heilumaan ja heitetään lisää pökköä pesään. Karavaani kulkee ja ....

No nimenomaan näin.

Itse ainakin lähden siitä, että huhtikuussa PS on Suomen suurin puolue ja Athletic Club on lunastanut paikkansa eurokentillä.

:)

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: wekkuli on 29.01.2011, 10:58:46
JM-K tietää valehtelevansa itsekin ja hokee tuota mantraa ikään kuin itseäänkin vakuuttaen.

Höpö höpö. Islam ja muslimit eivät ole Suomelle mikään ongelma, vaikka kuinka hokisitte tuota mantraa ja uskoisitte itse omat valheenne.
Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

Nuivanlinna

Quote from: JM-K on 29.01.2011, 13:22:13
Höpö höpö. Islam ja muslimit eivät ole Suomelle mikään ongelma, vaikka kuinka hokisitte tuota mantraa ja uskoisitte itse omat valheenne.

Entä tuleeko olemaan? Siitä kai täällä ollaankin huolissaan.
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: Nuivanlinna on 29.01.2011, 13:26:06

Jean Sibeliusta lainaten ja muotoillen olen opettaja, en ennustaja.

Voi olla, että joskus onkin ongelma. Sinänsä sillä ei ole mitään merkitystä, sillä jo paljon ennen sitä päivää todelliset ongelmat ovat nitistäneet Suomen kansan jo moneen, hyvin moneen kertaan.

Jos et tiedä, mitä ne todelliset ongelmat mielestäni ovat, niin ei voi mitään. Sen verran moneen kertaan ne olen jo tännekin ehtinyt kirjoittaa, että enää en kirjoita.

Aallokko

Islam ja muslimit ovat ongelma omissa maissaan, valitettavasti. On loogista odottaa, että onglmat seuraavat islamin ja muslimien mukana riippumatta siitä missä koordinaateissa mennään.

Nuivanlinna

Quote from: JM-K on 29.01.2011, 13:29:10
Quote from: Nuivanlinna on 29.01.2011, 13:26:06

Jean Sibeliusta lainaten ja muotoillen olen opettaja, en ennustaja.

Voi olla, että joskus onkin ongelma. Sinänsä sillä ei ole mitään merkitystä, sillä jo paljon ennen sitä päivää todelliset ongelmat ovat nitistäneet Suomen kansan jo moneen, hyvin moneen kertaan.

Jos et tiedä, mitä ne todelliset ongelmat mielestäni ovat, niin ei voi mitään. Sen verran moneen kertaan ne olen jo tännekin ehtinyt kirjoittaa, että enää en kirjoita.

Kyllä suurin piirtein tiedän ja mitä olen mäkiketeläinfoa lukenut joskus, niin hyvin pitkälti sinulla ja minulla samanlaiset käsitykset noista todellisista ongelmista.

Mutta helpottaako mamughettojen synty Suomeen noiden jo olemassa olevien todellisten ongelmien ratkaisua?

Imperium

Islam ja muslimit ovat voimavara.
Ääripäät eivät kuulu asialliseen ja vapaaseen keskusteluun jota käydään vain siihen valittujen tahojen kanssa, kuten vapaaseen keskusteluun kuuluu.
Ai niin, Islam ja muslimit eivät ole ongelma ainakaan 50 vuoteen, koska joku Tampereelta on näin sanonut.

Hessu

QuoteNiinhän sinä toistelet. Miksi teet niin?

Koska tiedät yhden entisistä ammateistani, tiedät myös, että sen ammattikunnan piirissä korostetaan sanontaa "kertaus on opintojen äiti".

Toisekseen uusia foorumilaisia (hompansseja) ilmaantuu tuhkatiheään. Omia entisiä tuttaviani on ilmaantunut forumin lukijoiksi ja jäseniksi roppakaupalla. Heidän mielipiteidensä kautta olen ymmärtänyt, että toisto tekee hyvää, koska osa viesteistä valuu hukkaan, jos ei ymmärrä mihin ajattelu perustuu.

Ei jankata tätä asiaa, koska ketju ei ole syntynyt minun tapojeni pohtimista varten.

Muut tervehenkiset menot vievät kohta ajan, joten siinäkin mielessä jutustelu tältä päivältä alkaa olla pikapuolin tässä.

Fiftari

Quote from: Imperium on 29.01.2011, 13:39:17
Islam ja muslimit ovat voimavara.
Ääripäät eivät kuulu asialliseen ja vapaaseen keskusteluun jota käydään vain siihen valittujen tahojen kanssa, kuten vapaaseen keskusteluun kuuluu.
Ai niin, Islam ja muslimit eivät ole ongelma ainakaan 50 vuoteen, koska joku Tampereelta on näin sanonut.

Eli myönnetään että Islam ja muslimit ovat ongelma mutta eskaloituminen kestää noin 50 vuotta?
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.