News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Muutos 2011:n metalli-ilta Crushing the Balls of Muhammad @ S-Osis Turku, 28.1.

Started by Jiri Keronen, 14.01.2011, 13:44:43

Previous topic - Next topic

ämpee

Quote from: Inna on 14.01.2011, 22:55:28
Quote from: mikkoR on 14.01.2011, 21:43:54
Metallista en ymmärrä mitään mutta mainoksen mimmin perse on niin houkutteleva että tekisi mieli lähteä mukaan  ;D

On kyl hyvä. Mulla on vähän samantapanen, mut ei oo noin selvää vyötärön kaarta siinä päällä saakeli.

Tuota kuvaa näyttäisi oltavan käsitelty juuri sieltä vyötärön kaaren kohdalta, eli olet "samantapaisella" luokkaa "polttava".
Huolet siis pois !!1!
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Brunberg

saakelin lapsellista, ei voi oikein muuta sanoa. tapahtumassa ei sinällään mitään vikaa mutta tuo nimi on kyllä tipahtanut ton kissapedon takalistosta. mulla olis keroselle hyvä sloukani ehdotus: pilveä ja kiveksiä
mitä yhteistä on somalimerirosvolla ja nettinörtillä? kummatkin pitää rosvoiluaan oikeutettuna

Jiri Keronen

Quote from: Brunberg on 17.01.2011, 02:29:06
saakelin lapsellista, ei voi oikein muuta sanoa. tapahtumassa ei sinällään mitään vikaa mutta tuo nimi on kyllä tipahtanut ton kissapedon takalistosta. mulla olis keroselle hyvä sloukani ehdotus: pilveä ja kiveksiä

Nimi ei ole Kissapedon syytä.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Eino P. Keravalta

Lapsellista ehkä. Mutta välttämätöntä.

Lapsellisuus ei likikään aina ole negatiivinen asia. Lapsellisuus voi poistaa stressiä, olla luovaa, vapauttaa patoutumia, kyseenalaistaa asioita, tukea huumorintajua tai auttaa kysymyksenasettelussa.

Lapsellisuudesta tulee pitää kiinni, sillä se on aidosti voimavara. Poliittinen korrektius ja lapsellisuus ovat luontaisia vihollisia. Lapsellisuus on kujeilua, kyseenalaistamista, sananvapauden ilmituomista, huumoria, eläytymistä, mielikuvitusta, vapautta ja jopa älyllisyyttä. Poliittinen korrektius on kaiken tämän vastakohta.

Emme saa luovuttaa.

PS: Lisään vielä sen, että lapsellisella elämänasenteella paitsi elää pidempään, myös onnellisempana. Nyt siis kaikki pelleilemään. Tietenkään en tarkoita tällä sellaista pelleilyä, mitä esimerkiksi päättäjämme tai Helsingin Sanomat harjoittavat; pelleilyn on oltava tietoista, positiivista ja kyseenalaistavaa. Esimerkkeinä mainittakoon vaikkapa John Lennon, Seppo Lehto ja Monty Python.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Haukion Kala OY

Quote from: Brunberg on 17.01.2011, 02:29:06
saakelin lapsellista...

Lapsellista tai ei mutta kuitenkin täysin yleisten heavy-kliseiden mukaista.

Tykkimies Pönni

Lapsellisuuteen kuuluu myös ennakkoluulottomuus. Mitä tässä tapauksessa voisi kuvailla kysymyksellä, miksei islam voisi muka olla metallibändien pilkan kohde? Sehän on aiheena täydellinen ja vertaansa vailla. Islamin todellinen uskonpuhdistus lähtee 2011 tammikuussa Turusta.
Sieluni silmin näen jopa suomen valtakunnansyyttäjävirastonkin nostavan tulevan ilmiön edessä kätensä pystyyn. Miettikää joku finninaamainen metallibändin sanoittaja oikeusavustajan juttusilla silmät pyöreinä, vilpittömästi ihmettelemässä, mitä minä olen tehnyt väärin? Musiikkiahan tässä vain tehdään.

Jiri Keronen

Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Tykkimies Pönni

Ehdotukseni mahdollisen uuden metallityylin nimeksi on HARAM METAL

Veli Karimies

Mutta miettikääpä mitäpä seuraavaksi? Ensin hevinbändi murskaa profeetan palleja! Seuraavaksi sitten stand up -koomikko kertoo vitsin "oliko Muhammed homo?"! Kauheaa! Apua! Hirveää! Astrid! Tuija! Illman!!

Brunberg

ei kai tähän voi enää muuta tokaista kuin että vaaleissahan tämä kaikki näkyy tai ei näy. jokainen äänihän on tietty plussaa kun ainuttakaan ääntä muutos ei olla saanunna, mutta pelkäämpä pahoin että keväällä ei suurta voiton riemua ole tarjolla. ennyt sitäkään väitä että yksinomaan nämä pilvet ja pallit aiheuttaisivat sen että äänilappupino jää laihaksi mutta siitä olen melko varma että ne eivät ainakaan pinoa lihota. eikä tässä allekirjoittanut ole marssimassa imagine-ool-tö-piipöl hengessä, ei pilvet tai pallit mua sinänsä haittaa mutta tulee vaan sellainen mielenyhtymä että haetaanko vaan ihan hakemisen takia julkisuutta näillä tempauksilla. ja tähänhän joku vastaa että tottakai haetaan julkisuutta...no onnea kuitenkin keroselle, geronimalle ja kumppaneille tuleviin vaaleihin, sitä meinaan tarvitsette.
mitä yhteistä on somalimerirosvolla ja nettinörtillä? kummatkin pitää rosvoiluaan oikeutettuna

Punaniska

Ainoan loogisen ajatuksen koko kinkereille luulisin olevan, että yritetään saada Kerosen skenekaverit Varsinais-Suomen vaalipiiristä äänestämään häntä. Ja vaikka ei saisikaan, niin selkääntaputusta skenessään Keronen saa joka tapauksessa.

Millä konstilla Kerosen vaalinumeroksi saataisiin 666?? Sopisi tyyliin.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Turkulaine

Quote from: Punaniska on 18.01.2011, 09:59:50
Ainoan loogisen ajatuksen koko kinkereille luulisin olevan

Mä ajattelin että tarkoitus oli järjestää jotain toimintaa kun kerran voi. Mikäs sen mukavampaa kuin musiikkikeikka, johon voi mennä mutta kenenkään ei ole pakko. Mutta kriittisten viestejä lukeneena alan uskoa, että joku saatanallinen juoni asiaan täytyy liittyä. Kuinka kehtaavat järjestää keikan!!!
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

dothefake

Quote from: Jari Leino on 18.01.2011, 12:42:25
Mää taas oon alkanu epäillä, että koko poliittisen toiminnan tarkoitus on järjestää erilaisia tilaisuuksia eri kohderyhmille, jotta ne saataisiin äänestämään ko. puoluetta. Jotkut ääriryhmät jopa jakaa pullakahvetta mummoille tuolla toreilla.

On se hurjaa.
Paras vaalityö tehdään mopolla maaseudun torppia kiertäen, pleksitöttörö päässä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Miniluv

Quotepelleilyn on oltava tietoista, positiivista ja kyseenalaistavaa. Esimerkkeinä mainittakoon vaikkapa John Lennon, Seppo Lehto ja Monty Python.

Tuossa listassa on nyt yksi nimi liikaa.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

IDA

Quote from: Miniluv on 18.01.2011, 14:20:29
Quotepelleilyn on oltava tietoista, positiivista ja kyseenalaistavaa. Esimerkkeinä mainittakoon vaikkapa John Lennon, Seppo Lehto ja Monty Python.

Niin on. Ja jopa tiedän mikä se on  ;)

Eino P. Keravalta

QuoteTuossa listassa on nyt yksi nimi liikaa.

Ok, otetaan Sepi pois. Laitoin sen kurillani siihen, koska olin lapsellinen, mutta koska ko. herrasta on jo keskusteltu aivan tarpeeksi täällä, ei hänestä enempää.  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

IDA

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.01.2011, 14:29:17
Ok, otetaan Sepi pois. Laitoin sen kurillani siihen, koska olin lapsellinen, mutta koska ko. herrasta on jo keskusteltu aivan tarpeeksi täällä, ei hänestä enempää.  :)

Ei oo Sepi :D

Brunberg

Mää taas oon alkanu epäillä, että koko poliittisen toiminnan tarkoitus on järjestää erilaisia tilaisuuksia eri kohderyhmille, jotta ne saataisiin äänestämään ko. puoluetta. Jotkut ääriryhmät jopa jakaa pullakahvetta mummoille tuolla toreilla.

On se hurjaa.

jari oot ihan oikein ymmärtänyt tapahtumien järjestämisen motiivit. tässä on kritisoitukkin ihan vaan sitä julistetta. minun mielestä niin muhamatin, jeesuksen, sammakkojumalan ja kaikkien muittenkin pallot pitäisi jättää rauhaan. tai jos joku viitsisi sen verran selventää että mitä tekemistä muhamatin pallojen murskaamisella on tämän tapahtuman kanssa.

tjuguskegg

Quote from: Brunberg on 18.01.2011, 15:20:17

On se hurjaa.

jari oot ihan oikein ymmärtänyt tapahtumien järjestämisen motiivit. tässä on kritisoitukkin ihan vaan sitä julistetta. minun mielestä niin muhamatin, jeesuksen, sammakkojumalan ja kaikkien muittenkin pallot pitäisi jättää rauhaan. tai jos joku viitsisi sen verran selventää että mitä tekemistä muhamatin pallojen murskaamisella on tämän tapahtuman kanssa.

"Sisäpiirin" läppäähän tuo on, eli jutun juju tuskin aukenee metalliskenen ulkopuolisille. Monilla underground-hevibändeillä on päähänpinttymänä aiheuttaa tahallista provosointia kristittyjä kohtaan erinäisillä letkautuksilla ja keikkajulisteilla. Tässä tapauksessa kohteeksi on valittu Mohammad. Nostan hattua muutoslaisille siitä, että kokeilette rohkeasti kepillä jäätä. Ammattiloukkaantujien ja muslimien älämölöä odotellessa...

Rise

Koko tämä keskustelu tuntuu möykkä-skenen veteraanista hieman koomiselta, kun muistelee että Turussa järjestettiin kuluvan vuosituhannen ensimmäisen vuosikymmenen ajan varsin suosittua metallikonserttisarjaa otsikolla "West Coast Holocaust".
Kaiken se estää.

LambOfGod

En mäkään ymmärrä miten John Lennon olisi ollut hauska
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Sanglier

Quote from: LambOfGod on 18.01.2011, 16:33:25

En mäkään ymmärrä miten John Lennon olisi ollut hauska

Kirjoja

Elokuva

(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/c/cb/How_I_Won_the_War_DVD_cover.jpg/220px-How_I_Won_the_War_DVD_cover.jpg)

Lennonhan oli joukon vitsiniekka, vaikka tämä (kuivakan oloinen työläishuumori) puoli on jäänyt vakavan Imäätsin ool tö piippöl-rillipään varjoon.

Tykkimies Pönni

Jostain piireistä on nopeasti tullu yli 40 uutta jäsentä tänne Hommaan. Olisikohan tällä tapahtumalla osuutta asiaan?

schenker

http://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_Metal_in_Baghdad
Heavy Metal in Baghdad is a critically-acclaimed 2007 rockumentary film following filmmakers Eddy Moretti and Suroosh Alvi as they track down the Iraqi heavy metal band Acrassicauda amidst the Iraq War.

Teemu Lavikka

Näitä tapahtumia ei yleensä markkinoida pyhäkoulusta tutuilla teemoilla. Shokeeraavuus ja provokaatio kuuluu näiden tapahtumajulisteiden luonteeseen mutta itse tapahtumat sujuvat yleensä hyvinkin mallikkaasti. Tuska on hyvä esimerkki tapahtumasta, jossa yli 30000 kävijää onnistuu olemaan enemmin tai vähemmin kännissä kolme päivää ilman tappeluita. Siinä joukossa saattaa olla myös muutama potentiaalinen äänestäjä  ;)
Jos joku pahoittaa mielensä tuosta julisteesta niin voi voi  :'(
"Mikä vittu se oli?"
Hiroshiman pormestari, 1945

Tuija

Quote from: JV on 18.01.2011, 17:06:12
Itse en lähtisi  torille jakamaan hernekeittoa aamuisin mammoille ja papoille jotka äänestävät SDP:tä tai Kokoomusta...

Hauskasti sanottu.  ;D

Ja ihan oikeilla jäljillähän Muutos 2011 on järjestäessään tällaisen tilaisuuden. On ihan tunnettu tosiasia, että vaikkapa leffalistojen ykkösenä ja myydyimpinä tuotteina pyörivät vuodesta toiseen sellaiset elokuvat, joiden julisteessa ja dvd-kotelon kannessa on pistoolin ja perseen kuva. Sitä kansa haluaa ja sitä kansa ostaa. Ei sellaisia leffoja tehtäisi, jos ne eivät menisi kaupaksi.

Punaniska

Varo ettei Palosaari vie paikkaasi.

Järjestäkää nyt Legalize It -mielenosoitus Turussa nyt samoin tein, sopii tyyliin. Ei siellä äänestyskopissa ole niin väliä, millainen hamppusankari piirtelee numeron, kunhan ei ole niin pöllyssä, että piirtää väärän numeron.

(http://www.free420now.com/wp-content/uploads/2009/03/pot-emblem.jpg)

edit, pienenpi kukkanen. piis!
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Ammadeus

Tossa alustavasti oli puhetta Muutoksen Punk festareista vastavirta klubilla.
Muhammed is a punkrocker vois olla teemana ja keesipäät painais kilvan äänestämään
paikallisia ehdokkaita.
Tuliskohan Galactus messuamaan kansalle?Vois auttaa asiaa.

IDA

Quote from: Ammadeus on 18.01.2011, 22:58:01
Tossa alustavasti oli puhetta Muutoksen Punk festareista vastavirta klubilla.
Muhammed is a punkrocker vois olla teemana ja keesipäät painais kilvan äänestämään
paikallisia ehdokkaita.
Tuliskohan Galactus messuamaan kansalle?Vois auttaa asiaa.

Aina kannattaa lyödä useampi kärpänen yhdellä iskulla:

http://www.youtube.com/watch?v=IAjp6zNaLT0

AjatusRikollinen

Slovakialaisilla fudisfaneilla oli aikoinaan katsomossa esillä valtava banderolli jossa luki näin:

Mohammed was a Jew.

Tuosta on paha pistää pahemmaksi. Ai niin, metal sucks.
Al Stubbido: "Tehdään tästä rasistinen maa". https://www.youtube.com/watch?v=hIYTHG9qxmc