News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Muutos 2011:n metalli-ilta Crushing the Balls of Muhammad @ S-Osis Turku, 28.1.

Started by Jiri Keronen, 14.01.2011, 13:44:43

Previous topic - Next topic

Brunberg

Quote from: vihanator on 18.01.2011, 15:35:20
Quote from: Brunberg on 18.01.2011, 15:20:17
Quote from: Jari Leino on 18.01.2011, 12:42:25
Mää taas oon alkanu epäillä, että koko poliittisen toiminnan tarkoitus on järjestää erilaisia tilaisuuksia eri kohderyhmille, jotta ne saataisiin äänestämään ko. puoluetta. Jotkut ääriryhmät jopa jakaa pullakahvetta mummoille tuolla toreilla.

On se hurjaa.

jari oot ihan oikein ymmärtänyt tapahtumien järjestämisen motiivit. tässä on kritisoitukkin ihan vaan sitä julistetta. minun mielestä niin muhamatin, jeesuksen, sammakkojumalan ja kaikkien muittenkin pallot pitäisi jättää rauhaan. tai jos joku viitsisi sen verran selventää että mitä tekemistä muhamatin pallojen murskaamisella on tämän tapahtuman kanssa.

"Sisäpiirin" läppäähän tuo on, eli jutun juju tuskin aukenee metalliskenen ulkopuolisille. Monilla underground-hevibändeillä on päähänpinttymänä aiheuttaa tahallista provosointia kristittyjä kohtaan erinäisillä letkautuksilla ja keikkajulisteilla. Tässä tapauksessa kohteeksi on valittu Mohammad. Nostan hattua muutoslaisille siitä, että kokeilette rohkeasti kepillä jäätä. Ammattiloukkaantujien ja muslimien älämölöä odotellessa...

"sisäpiirin" läpäthän on hienoja, isse harrastan niitä lähes joka päivä. se on coolia kun ihmiset ei tajua mun juttujen pointtia mutta siinä taas on se vissi ero että minä en ole "käsi ojossa", minä en odota naurua, hyväksyntää, olalle taputtelua tai mitään muutakaan, kuin niiltä jotka ovat siinä "sisäpiirissä". minun mielestä on aikamoinen ero olla undeground-hevipändi kuin poliittista uskottavuutta hakeva uusi puolue. ja aika helppo jo tässä vaiheessa todeta että tämä provo meni harakoille. media ei tästä ole ottanut hernettä nenään eikä ole kuulunut muslimirintamaltakaan mitään. ainoa asia mitä tästä tapahtumasta tulee jäämään mieleen on tuo lapsellinen keikkajuliste.

siitä vielä että sen verran sisäpiiriläinen olen hevihommissa että tunnen kyllä keikkajulisteet ja muut printit. sehän tässä nyt olikin ongelma, ihan hevihommalaisen silmin että tää oli liian pliisu. alasimella ois pitänyt istua ukko kalsarit nilkoissa ja omat kuulat paljaana, mielellään jo sen lekalla lyönnin jälkeen.
mitä yhteistä on somalimerirosvolla ja nettinörtillä? kummatkin pitää rosvoiluaan oikeutettuna

Turkulaine

Ihan väärin meni. Selvästi täälläkin on kommentoinut moni joka olisi ihan varmasti äänestänyt Muutosta, mutta kun hevikeikka. Mitään ei saa Muutos tehdä eikä järjestää, jossa kaikki muita puolueita äänestävät eivät koe sataprosenttisesti viihtyvänsä.

Lisäksi hevi on täysin marginaalinen juttu Suomessa. Hevi ei vedä joka kesä kymmeniä tuhansia äänioikeutettuja festareille rypemään teltoissa. Metallimusiikista pitävissä ei ole minkäänlaista potentiaalia millekään puolueelle. Sen sijaan ihmisiä jotka jättävät puolueen kuin puolueen, koska se on järjestänyt hevikeikan, on joka puolella.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Veli Karimies

Täytyy kyllä sanoa että on se hyvä kun löytyy näin monia Muutoksesta huolta pitäviä tältäkin foorumilta. Oikein semmoinen lämmin tunne tulee tässä kun lukee näitä huolestuneita viestejä. Täällä, täällä on sitä rakkautta.

Punaniska

Toivottavasti Keronen saa skenestä vielä vaalitukijakseen tämän hetken cooleimman hevarin:
Mikko Zetterbergin!

Se olisi niin vakuuttavaa, että sitten olisi jo suorastaan pakko äänestää...

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

tjuguskegg

Quote from: Punaniska on 19.01.2011, 15:59:54
Toivottavasti Keronen saa skenestä vielä vaalitukijakseen tämän hetken cooleimman hevarin:
Mikko Zetterbergin!

Se olisi niin vakuuttavaa, että sitten olisi jo suorastaan pakko äänestää...

Itse taasen kannattaisin turkulaista youtube-tähteä nimeltä Supermoniveto.

http://www.youtube.com/watch?v=D5nz2-ot6Dk

Ammadeus

Tampereelta Leino vois kysellä Pertti Keinosta ja Sakari Östermalmia.
Muistaakseni toi Pertti oli ainakin sairaan nopee.

Brunberg

Quote from: Turkulaine on 19.01.2011, 12:35:13
Ihan väärin meni. Selvästi täälläkin on kommentoinut moni joka olisi ihan varmasti äänestänyt Muutosta, mutta kun hevikeikka. Mitään ei saa Muutos tehdä eikä järjestää, jossa kaikki muita puolueita äänestävät eivät koe sataprosenttisesti viihtyvänsä.

Lisäksi hevi on täysin marginaalinen juttu Suomessa. Hevi ei vedä joka kesä kymmeniä tuhansia äänioikeutettuja festareille rypemään teltoissa. Metallimusiikista pitävissä ei ole minkäänlaista potentiaalia millekään puolueelle. Sen sijaan ihmisiä jotka jättävät puolueen kuin puolueen, koska se on järjestänyt hevikeikan, on joka puolella.

omasta puolestani voin sanoa että minä esim keräsin kannattajakorttejakin, ja ajatuksena oli itsellä ainakin puoluetta äänestää. hevikeikka ei ole syynä että jätän ääneni antamatta. oma mielipide alkoi kallistua muualle kun hallis ilmoitti että onkin ps-mies ja sitten tuli jm-k case. sitten uusi puheenjohtaja mainitsee kannabis myönteisyytensä + nää muhamattipallit ym. siinä minun tarinani lyhykäisyydessään niin ei tartte arpoa.

koita nyt hyvä ihminen käsittää ettei ole kyse mistään hevistä vaan julisteesta, ei tarvitse olla hevidiggari että näkee tuon julisteen ja siinä olevan muutoksen logon. sen voi lukea se hernerokkaa torilla syövä mummokin. ja veli tuolla norsunluutornistaan katselee maailmanmenoa ja toteaa kuinka muutoksesta kannetaan niiiiiiin huolta, ei kanneta muutoksesta huolta, sorry että edes aloitin keskustelemaan. ehkä tässä on vaan se pelko että maahanmuuttokriittisyys leimautuu öyhöttämiseksi, ylireagoin ja tehkää kuinka parhaaksi näette. lopetan tästä aiheesta oman öyhöttämisen tähän.
mitä yhteistä on somalimerirosvolla ja nettinörtillä? kummatkin pitää rosvoiluaan oikeutettuna

Slu

Turkulaine

Näin tänään Turussa liimatun julisteita. Niissä joku rättipää heittää Muutoksen joutsenlogon roskiin ja teksti sanoo että "OIKEISTOPOPULISMI POIS MUN HEVISTÄ".

Ilmeisesti joku ei tykkää siitä ajatuksesta, että suomalaiset saisivat itse päättää asioistaan. Tai sitten joku on kiukustunut siitä, että hevimiehet pitävät pilkkanaan uskonnollisia arvoja. Joka tapauksessa liikkeellä lienee pahemman luokan nutturapäät. Jotenkin veikkaan, ettei kyseessä ole kuitenkaan hevin hyvinvoinnista aidosti huolissaan olevat tahot.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

dothefake

Onko tietoa, kuinka ilta on edennyt? Voimalassakin mainostettiin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

IDA

Quote from: dothefake on 29.01.2011, 00:48:36

Jytä soi ja kaljaa juodaan on valistunut veikkaukseni.

dothefake

Quote from: IDA on 29.01.2011, 00:52:34

Mutta pannaanko myös jalalla koreasti?
-Tytti Tuppurainen

IDA

Quote from: dothefake on 29.01.2011, 00:53:50
Quote from: IDA on 29.01.2011, 00:52:34

Mutta pannaanko myös jalalla koreasti?

Toivotaan ja uskotaan näin. Emme saata uskoa, että nuoriso olisi vajonnut ilottomaan synkkyyteen.

dothefake

Niinpä, hevi on iloista ja suvaitsevaa. En usko, että kukaan siellä
on apein mielin. Onkohan esiintynyt hauskaa tekoveren pirskottelua.
-Tytti Tuppurainen

Antti Tulonen

Illan saldo: yli sata osallistujaa, kovia bändejä, Koraanin häpäiseminen ja Jirin pääsy Poliisi-TV:hen.

Kettu2

Tekoverta ei nähty. Hauskaa oli. Illan lopun voi lukea huomisista lehdistä.   Kännykällä ei tässä vaiheessa jaksa enempää kirjoittaa mutta uskonnollista materiaalia häpäistiin ja poliisit osallistuivat muutoin mukavaan tapahtumaan.

kaivanto

Ihanaa, Vihreät Leijonat, ihanaa! Onko tietoa, kuka ne Kissalan pojat oli tilannut paikalle... Pääsikö kukaan edes putkaan?

Antti Tulonen

Quote from: kaivanto on 29.01.2011, 03:11:09
Ihanaa, Vihreät Leijonat, ihanaa! Onko tietoa, kuka ne Kissalan pojat oli tilannut paikalle... Pääsikö kukaan edes putkaan?

Ei tainnut kukaan putkaan päästä. Poliisit kutsui luultavasti henkilökunta. Koska Koraani.

Poitiers

QuoteIllan saldo: yli sata osallistujaa, kovia bändejä, Koraanin häpäiseminen ja Jirin pääsy Poliisi-TV:hen. Dogah

Eipä Koraania voi juuri enää mitenkään enempää häpäistä. Se on aika tyhjentävästi häpäissyt itse itsensä näine ihmisoikeuksia ja tervettä järkeä vastaan rikkovine määräyksineen jo samalla hetkellä kun se on kirjoitettu. Kiitos silti yrityksestä.  :)
Näillä usein luku- ja kirjoitustaidottomilla, ammatti- ja kielitaidottomilla maahanmuuttajilla ei ole mitään mahdollisuuksia Suomen työmarkkinoilla. He muodostavat kaiken aikaa kasvavan taakan veronmaksajille ja ovat myös otollisinta mahdollista maaperää näille islamilaisille ääriliikkeille.

femacco

Moikka, oli hauskaa. Yksi poliisi tuli katselemaan kiinnostuneena Tapsan (Äyräväinen) vaaliohjelmaa  ;D Odotin pommi-iskua ja petyin. Millä NE oikein saa suututettua? Aktiivisin paremmintietäjä näissä tapauksissa on suomalainen viranomainen.

Miniluv

Quote from: Poitiers on 29.01.2011, 03:24:25
Eipä Koraania voi juuri enää mitenkään enempää häpäistä. Se on aika tyhjentävästi häpäissyt itse itsensä näine ihmisoikeuksia ja tervettä järkeä vastaan rikkovine määräyksineen jo samalla hetkellä kun se on kirjoitettu. Kiitos silti yrityksestä.  :)

Odottaako joku todella Koraanilta yhteensopivuutta ~1500 vuotta myöhäisempien, eri kulttuuripiirin ihanteiden kanssa?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Faidros.

Quote from: Poitiers on 29.01.2011, 03:24:25
QuoteIllan saldo: yli sata osallistujaa, kovia bändejä, Koraanin häpäiseminen ja Jirin pääsy Poliisi-TV:hen. Dogah

Koraanin häpäiseminen? Mitä se on?
Mein kampfin häpäiseminen? Mitä se on?
Kumpikin "kirja" on paikallisen sotalordin viritelmä valtansa pönkittämiseksi. Toinen voitti sotansa, toinen jatkaa. Toinen tuhottiin muutamassa vuodessa, toisesta kärsimme vieläkin.

En itse kuulu uuden "hevimusiikin"(Zeppelin rules ok!) ystäviin, mutta olin Teidän hengessä mukana eilen.
Tapahtumaa kunnioittaen laitankin Django Reinhardtin soimaan. Te saitte konserttinne, Django joutui aikanaan siirtymään muualle.

Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Brunberg

Quote from: Slu on 28.01.2011, 11:48:35
Quote from: Brunberg on 19.01.2011, 18:17:25

omasta puolestani...minä...itsellä...ääneni...oma mielipide...minun tarinani.

Evvk.

erittäin rakentavaa, maltillinen öyhöttäjä?

tjuguskegg

Quote from: Kettu2 on 29.01.2011, 03:06:46
Tekoverta ei nähty. Hauskaa oli. Illan lopun voi lukea huomisista lehdistä.   Kännykällä ei tässä vaiheessa jaksa enempää kirjoittaa mutta uskonnollista materiaalia häpäistiin ja poliisit osallistuivat muutoin mukavaan tapahtumaan.

Mitä? Mikä se sellainen black metal keikka on, jossa ei ryynätä yltäpäältä vuohen veressä?  ???

edit. onko valtakunnansyyttäjä jo soitellut perään?

Timo Rainela

Quote from: Sanna Onkamo on 29.01.2011, 12:08:35
Moikka, oli hauskaa. Yksi poliisi tuli katselemaan kiinnostuneena Tapsan (Äyräväinen) vaaliohjelmaa  ;D Odotin pommi-iskua ja petyin. Millä NE oikein saa suututettua? Aktiivisin paremmintietäjä näissä tapauksissa on suomalainen viranomainen.

Sanna, sano niille, että SE Rainela on mukana, ei ainakaan vihasta jää puuttumaan ;)
- 888 -

[symboliikkaa orientista, Sinulle ja vähän minulle]
Dim-Zuh
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Timo Hellman

Quote from: vihanator on 29.01.2011, 18:26:32
Quote from: Kettu2 on 29.01.2011, 03:06:46
Tekoverta ei nähty. Hauskaa oli. Illan lopun voi lukea huomisista lehdistä.   Kännykällä ei tässä vaiheessa jaksa enempää kirjoittaa mutta uskonnollista materiaalia häpäistiin ja poliisit osallistuivat muutoin mukavaan tapahtumaan.

Mitä? Mikä se sellainen black metal keikka on, jossa ei ryynätä yltäpäältä vuohen veressä?  ???

edit. onko valtakunnansyyttäjä jo soitellut perään?

Veri on orgaanista ja tahmeaa ainetta joka alkaa nopeasti hyytyä ja takertua. Sitä on pirullista pestä pois. Henkilökunnan kokemuksiin perustuva kielto.

Koraanissa sitten olikin kuivunutta verta.
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

tjuguskegg

Quote from: Timo Hellman on 30.01.2011, 15:38:34
Veri on orgaanista ja tahmeaa ainetta joka alkaa nopeasti hyytyä ja takertua. Sitä on pirullista pestä pois. Henkilökunnan kokemuksiin perustuva kielto.

Koraanissa sitten olikin kuivunutta verta.

Tarkoitin kommenttiani lähinnä vitsiksi.

hmoilanen

Ihme, ettei missään ole ollut minkäänlaista uutisointia asiasta. Luulisi, että Koraanin häpäiseminen (mitä ikinä onkaan?) ylittäisi Suomessa uutiskynnyksen ja erinäiset tahot kilvan tuomitsisivat provokaation sekä Matti Vanhanen pyytäisi anteeksi tapahtunutta.

Sinänsä iltahan kuulosti varsin vauhdikkaalta ja onnistuneelta ja saatanpa osallistua jos Helsingissä samanlainen järjestetään.  :)

Brunberg

ilmeisesti kukaan järjestäjistä ei joudu raastupaan eli keskustelu voidaan sitten tältä istumalta lopettaa että vaan jesseä voi pilkata mutta muhamattia ei.