News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

JM-K:n tiedotenurkka

Started by JM-K, 28.03.2009, 22:32:44

Previous topic - Next topic

kaivanto

Hep! Saa olla uhkaavan oloinen, mutta uhkailu näin kauniilla säällä saattaa olla rikollista. Riippuu syyttäjästä.

Voin huomenna jalkautua nimienkeruuseen Stadissa, jos sopivan kokoinen Homma-ryhmä saadaan kasaan.

Ullanlinna

Quote from: JM-K on 24.04.2009, 17:48:15
Tässä vaiheessa on käynyt läpi vasta osan TÄYSIN OIKEIN TÄYTETYISTÄ KANNATTAJAKORTEISTA. Haluaako joku arvata, paljonko niitä on nyt läpikäytynä?

Odota, avaan pullon ensin, hermot menee...oho avasin jo.

PK

QuoteHaluaako joku arvata, paljonko niitä on nyt läpikäytynä?

4000 !!!!!!!1111111

Cenra

Millä ihmeen tavalla niitä kykenee täyttämään väärin? En haluaisi uskoa lapussa kysyttyjen tietojen kirjoitusta liian vaikeaksi kenellekään.
Propellihatut - ihanaa, luonnollista, väistämätöntä.

Ernst

Tässä vaiheessa on käynyt läpi vasta osan TÄYSIN OIKEIN TÄYTETYISTÄ KANNATTAJAKORTEISTA. Haluaako joku arvata, paljonko niitä on nyt läpikäytynä?

Ja muistutukseksi, että 2000 kpl on minimi!

Otanko taksin liimaustalkoisiin? Nimittäin tuskin on enää viisasta ajaa itse, kun olut on houkuttelevana pöydällä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

supra

Quote from: ämpee on 24.04.2009, 17:44:46
Sauna lämmitetty ??

Ei suinkaan. En oo vielä laskenut tän päivän postia, toista sataa kuorta tuli tänäänkin.

Sen sijaan oon leikellyt ja liimaillut yksittäisistä kupongeista kolmen lapun kokonaisuuksia (en muuten enää ikinä leikkaa enkä liimaa mitään).

Ja muistutukseksi, että 2000 kpl on minimi!

500 kpl? Kutsu nyt ihmeessä porukkaa talkoisiin jos homma tökkii.

MustaLeski

Lienee ongelma siinä, että ne kannattajakortit on vain J:n silmille, ei ulkopuolisille.

Elisa

Quote from: Cenra on 24.04.2009, 17:57:11
Millä ihmeen tavalla niitä kykenee täyttämään väärin? En haluaisi uskoa lapussa kysyttyjen tietojen kirjoitusta liian vaikeaksi kenellekään.

Piiloblondi Budapestistä laittoi syntymäajaksi 100382 eikä 10.3.1982. Julkiblondi sisko tosin lohdutteli, että ne paperit lukee ihmiset, eikä koneet. Olen verisesti loukkaantunut, jos en saa osallistua valitsijayhdistykseen!!11!
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

supra

Quote from: MustaLeski on 24.04.2009, 18:02:25
Lienee ongelma siinä, että ne kannattajakortit on vain J:n silmille, ei ulkopuolisille.

No, näkeehän ne moni henkilö ministeriössäkin, ja hommalaiset on kyllä
sisäpiiriä heihin verrattuna.

possu

Quote from: Elisa on 24.04.2009, 18:05:05

Piiloblondi Budapestistä laittoi syntymäajaksi 100382 eikä 10.3.1982.

Ketä tuollainen kikkailu nyt auttaa?
Mitä useampi nakki sen parempi soppa.
--Riku Karvakuono

Voileipä ilman voita on kuin kukkaruukku ilman kukkaa.
--possu

I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down to us. Pigs treat us as equals.
--Winston S. Churchill

ämpee

Olihan siinä peräti kolme kohtaa jotka piti itse täyttää, eli aika haastava paikka peräkammarilaisille.

Veikkaan silti 959, sillä se oli ensimmäinen julkisuuteen ilmoitettu lukema, ja valistuneemmat kuitenkin ovat toimineet ensin.

Mihin ne pitää liimata, vihkoonko, vai kartonkille ??
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

jmk

Sen sijaan oon leikellyt ja liimaillut yksittäisistä kupongeista kolmen lapun kokonaisuuksia (en muuten enää ikinä leikkaa enkä liimaa mitään).

Miksi ihmeessä niitä pitää leikellä ja liimailla? Eikö yksinkertaisesti pinkka lappusia kelpaisi vaaliviranomaisille ihan yhtä hyvin?

JM-K

2400 kpl oikein täytettyä jo tähän mennessä! Ja paaaaljon vielä käymäti läpi...

Ernst

Quote from: JM-K on 24.04.2009, 18:20:10

Aika hyvä luku, kun ottaa huomioon sen, että ovat ne täytetyt kiljupäissään.

kaivanto

Eihän meillä kottaraispönttöön tuijottelijoilla enää pysy kynäkään kädessä  ;D

PK

Paljonko on suhde hylsyjä/oikeintäytettyjä?

Ernst

Quote from: kaivanto on 24.04.2009, 18:23:24
Eihän meillä kottaraispönttöön tuijottelijoilla enää pysy kynäkään kädessä  ;D

Propellin hurina ja sen aiheuttama viima haittaavat kirjallisia töitä.

ämpee

Quote from: PK on 24.04.2009, 18:24:05

Veikkaan fifty/sixty.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

JM-K

Aika monellakin tavalla...

JM-K

Quote from: MustaLeski on 24.04.2009, 18:02:25

Jep, juuri näin. Talkooväkeä on ilmoittautunut paljon, ja osalle vähän jo lupailinkin. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että hoidan HOMMAN itse, ei pääse kukaan sitten valittamaan tietosuojaongelmista tms.

JM-K

Quote from: Elisa on 24.04.2009, 18:05:05

Piiloblondi Budapestistä laittoi syntymäajaksi 100382 eikä 10.3.1982. Julkiblondi sisko tosin lohdutteli, että ne paperit lukee ihmiset, eikä koneet. Olen verisesti loukkaantunut, jos en saa osallistua valitsijayhdistykseen!!11!

Juu, ihmiset ne lukee. Ja aika tarkkaan, veikkaisin!

JM-K

Quote from: PK on 24.04.2009, 18:24:05

Suoraan hylkyyn menneitä oli alle sata, en laskenut tarkkaa määrää. Niin ja näin täytettyjä on tuommoiset 150 kpl eli erittäin hyvinhän ne on täytetty!

gefa

Nyt minun on ihan pakko kysyä, kun siellä kuitenkin on joku laittanut varmaan jotan omasta mielestään "näppärääkin" protestia kuitenkin ja kun kun posti ei enää ehdi toimittaa "sabotaasia" perille, jos nyt joku tästä kikisit vetäisikin...niin tuota..

Onko normi vaalien "ääniharava", herra Aku Ankka, Ankkalinnasta ilmoittautunut mukaan valitsijamiesyhdistyksen jäseneksi?  ;)

Tietosuojahan ei lienee koske Ankkalinnan virtuaalisia asukkaita, eikä estä kaiketi vastaamasta kysymykseen  ;D

JM-K

Ei Akua, Mustanaamiota eikä edes yhtään natsia. Nyt ei Antifan pojat ja tytöt saa kyllä adressisedän irtopisteitä

dothefake

Iltaa, sanoi dothefeke, herra Kehveli. Luulen, että jos on halunnut
salaa laittaa väärän nimen korttiinsa, niin silloinhan kyseessä ei voi olla
A. Ankka, vaan Mustanaamio.

No, hemmetti, Heli-Bori ehti jo vastaamaan.

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Ano Nyymi

Toivottavasti et leikkaamisen ja liimaamisen lisäksi ole vielä ryhtynyt värittämäänkin niitä? ;)

ketele

Hyvä,hyvä Suomi nousuun...

dothefake

Ja toivottasti liima on Kannattajakortinkerääjien-liiton hyväksymää
humanitääristä liimaa, jonka valmistuksessa ei ole tehty Siiseli- tai Murmelikokeita.
Ps. En valitettavasti pääse kinkereille, mutta voisitko vilauttaa paitaa viriileille
potentiaalisille asiakkaille, jos itse pääset sinne, hra Tero-Nuppi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

JM-K

Quote from: dothefake on 24.04.2009, 20:01:48
Ja toivottasti liima on Kannattajakortinkerääjien-liiton hyväksymää
humanitääristä liimaa, jonka valmistuksessa ei ole tehty Siiseli- tai Murmelikokeita.
Ps. En valitettavasti pääse kinkereille, mutta voisitko vilauttaa paitaa viriileille
potentiaalisille asiakkaille, jos itse pääset sinne, hra Tero-Nuppi.

Juu, paita on päälläni koko illan siihen asti, kunnes riisun kypäräni (saksalaismallinen ns. sarvikypärä m-41), maastopuvun takkini (m91, Suomen lipulla) ja riisun yläruumiini paljaaksi. Laulan pöydällä Horst Wesseliä ja innokkaimmat fanini öljyävät lihaksikkaan ylävartaloni chilikastikkeella. Sen jälkeen laitan paidan takaisin päälle! (tiedoksi uusille lukijoille, että ihan kaikki tuossa edellä ei ollut aivan totta).

JM-K

Quote from: Ano Nyymi on 24.04.2009, 19:52:48

Toivottavasti et leikkaamisen ja liimaamisen lisäksi ole vielä ryhtynyt värittämäänkin niitä? ;)

Murmeleita ja siiseleitä niihin lasten kanssa piirrellään. Enää pari sataa korttia ja sitten on kaikissa pienjyrsijän kuva!