News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

JM-K:n tiedotenurkka

Started by JM-K, 28.03.2009, 22:32:44

Previous topic - Next topic

CaptainNuiva

Quote from: M on 27.04.2009, 21:58:31
Quote from: herra 4x on 27.04.2009, 21:56:26
Quote from: gloaming on 27.04.2009, 21:33:29
Mikä kevät. Politiikka oli kyllä pelkkää cafe lattea ennen Hommaa.

Juha, mikäli se pesä, johon kannattajakortit päätyvät, on saunassa, vaadin päästä vuosituhannen nuivimpiin löylyihin.

VAADIN, että kyseisestä saunaillasta tulee Hommatuubiin video, jossa näkyy SELVÄSTI saunojat, saunan pesä, sen palava materiaali ja reinon tohvelit.

Olen juuri ostanut hienon teräväpiirtovideokameran, mutta taatusti en vie sitä saunan höyryihin kuvatakseni nuivisteja. Nuivat kuivana, kiitos!

Minullapa on nuivapiirtokamera ;D
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

kgb

Quote from: herra 4x on 27.04.2009, 21:56:26
VAADIN, että kyseisestä saunaillasta tulee Hommatuubiin video, jossa näkyy SELVÄSTI saunojat, saunan pesä, sen palava materiaali ja reinon tohvelit.

Mahdollista julkaisua silmälläpitäen kannattaa muistaa, että jos Homma on yli 45 asteen nousussa, sitä ei saa näyttää... Vai miten se olikaan  ;D
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Onkko

Minulle oli odotettu päätös ja äänestän jussin ehdottamaa. Vituttaaha tuo mutta kerto nii hyvin että miksi ni olkoon. Ei menny nimi hukkaan valitsijayhdistyksessä ko se näytti muille että täältä tullaan vaikka ilman puoluetta :)

M.E

TIEDOTE:

Koska korttikampanja on tältä erää ohi, tämä ketju siirtyy takaisin normaaliksi. Jos Hra. Mäki-Ketola aikoo tehdä jotain vastaavaa tulevaisuudessa niin pulttaamme tämän ketjun taas ilmoitustaululle.

Kiitos,
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

gloaming

Homma r.y. voisi perustaa stipendirahaston ja ensimmäisen stipendin voisi jakaa JM-K:lle.
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.