News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

JM-K:n tiedotenurkka

Started by JM-K, 28.03.2009, 22:32:44

Previous topic - Next topic

gefa

QuoteTuleeko liiveihimme selkään Homma ja rintaan se prosentti,
jonka keräsi?
Tulleeks meistä sitten dotken kanssa paikallinen liivijengi?
Nahkaliivit...homman logot ja prosenttimerkit niihin liiveihin  ;D

JM-K

Joku höpötteli jostain postilakosta. Onko joku havainnu jotain semmoista? Kyllä ainakin tänne posti kulkee, hyvin kulkeekin!

Kaarle M.

Quote from: JM-K on 23.04.2009, 13:26:06
Joku höpötteli jostain postilakosta. Onko joku havainnu jotain semmoista? Kyllä ainakin tänne posti kulkee, hyvin kulkeekin!

No, paljonko on paljon?  ???
"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

JM-K

Tarkka luku on nyt 3357!

Kerpo

Quote from: JM-K on 23.04.2009, 13:38:53
Tarkka luku on nyt 3357!

lasketaanko siihen kortit joissa on puutteellisia tietoja?

ämpee

Jahas, postilaatikko mainittu, jännitys alkaa taas nousta ja foorumi täyttyä vierailijoista.

Selkäkeikkanaurua.;D
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Pekka walden

Tarkka luku on nyt 3357!
Joko rupee piisaan vai vieläkö kerätään?

reino

Kyllä neljä tonnia olis kiva ylläri! 

Tyhmät propellipäät ei osaa lopettaa masinointia ajoissa vaan kerää tuplasti sen määrän mikä tarvitaan. ;D

Nythän tuo luku alkaa lähennellä Vihreän liiton jäsenmäärää ja on tainnut mennä Persujen jäsenmäärästä jo ohi.

On se vaan semmosta propellointia...

Eurooppalainen

Tarkka luku on nyt 3357!

Aha. Tulos romahtanut 50%.

Homma lopahti heti, kun pakolliset työt oli tehty.

Selvä. Laittakaa Jussin kanssa vaan saunansytykkeeksi koko nippu.

ämpee

Quote from: reino on 23.04.2009, 13:52:33
Nythän tuo luku alkaa lähennellä Vihreän liiton jäsenmäärää ja on tainnut mennä Persujen jäsenmäärästä jo ohi.

On se vaan semmosta propellointia...

Nyt on propelloitu vain kuukausi, ja vuoteen 2011 on niitä kuukausia aikaa, tosin J M-K ehtii sinä aikana hajottaa vaikka mitä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

MustaLeski

Quote from: Pekka walden on 23.04.2009, 13:47:49
Tarkka luku on nyt 3357!
Joko rupee piisaan vai vieläkö kerätään?

Tietysti vedetään loppuun asti sata lasissa.

Tommi Korhonen

Mulle kans Homma^^^-nahkaliivit. Mhuahaha. 0.1% (tai vähemmän jos lukumäärä kasvaa)
Aika hyvältä näyttää tuo luku, joskaan ei se unelmien "tuhansia yli" ole - vaan selkeästi äänestäminen kopissa yksin ja salaa lienee helpompaa kuin tuollaisen semisti rekisteröivän kortin allekirjoittaminen.

Homma^^^!
Ja Jussi rules.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Pikipoika

Mun liivissä lukee 0,3%. Taidan ostaa hillomunkin hyvällä mokalla (mut ei Presidentti-kahvia - vielä).
--- Kaikilla on oikeus mielipiteisiini ---

Hommaforum Admin

Luetaan niitä sääntöjä . Sininen väri on varattu moderointiin, ei mihinkään muuhun.

Kazakstan

Tarkka luku on nyt 3357!

Hienoa. Päästään vielä lähellä neljää tonnia ennen maanantaita.

näppärä mäyrä

Muistelisin, että Persujen jäsenmäärä on noin 3700 henkeä ;D

Eurooppalainen

Quote from: näppärä mäyrä on 23.04.2009, 14:44:24
Muistelisin, että Persujen jäsenmäärä on noin 3700 henkeä ;D

Edes kaikki perussuomalaiset eivät ole lähettäneet kannattajakorttia.
Minä sentään olen kokoomuksen kantakirjajäsen.
Homma ei ole nousussa.

nevahood

QuoteEdes kaikki perussuomalaiset eivät ole lähettäneet kannattajakorttia.
Eikö?
QuotePuolueiden ja niiden nuorisojärjestöjen jäsenmäärät (noin):

* Keskusta 176 000
    * SDP 51 000
    * Kokoomus 38 600
    * RKP 33 000
    * Suomen Keskustanuoret 15 300
    * Kristillisdemokraatit 12 000
    * Sosialidemokraattiset Nuoret 10 100
    * Vasemmistoliitto 9 700
    * Kokoomuksen Nuorten Liitto 7 300
    * Vasemmistonuoret 5 000
    * Svensk Ungdom 4 000
    * Vihreät 3 200
    * Suomen kommunistinen puolue 3 000
    * Perussuomalaiset 2 700
    * Vihreät nuoret ja opiskelijat 1 200
    * Suomen kristillisdemokraattiset nuoret 1 000
    * Piraattipuolue 600
    * Kommunistinen nuorisoliitto 300
    * Perussuomalaiset nuoret 200
- http://wiki.piraattipuolue.fi/Puolueiden_j%C3%A4senm%C3%A4%C3%A4r%C3%A4t

Esim. virheiden sivuilla oli mainittu hieman pienempi jäsenmäärä kuin listalla. Eiköhän tuolla listalla kehtaa jo ehdolle lähteä, jos kerran virheiltä ja PS:ltäkin on joku yrittämässä.
Suurkiihottaja Runeberg

Eurooppalainen

Quote from: nevahood on 23.04.2009, 15:21:01
QuoteEdes kaikki perussuomalaiset eivät ole lähettäneet kannattajakorttia.
Eikö?
QuotePuolueiden ja niiden nuorisojärjestöjen jäsenmäärät (noin):

* Keskusta 176 000
    * SDP 51 000
    * Kokoomus 38 600
    * RKP 33 000
    * Suomen Keskustanuoret 15 300
    * Kristillisdemokraatit 12 000
    * Sosialidemokraattiset Nuoret 10 100
    * Vasemmistoliitto 9 700
    * Kokoomuksen Nuorten Liitto 7 300
    * Vasemmistonuoret 5 000
    * Svensk Ungdom 4 000
    * Vihreät 3 200
    * Suomen kommunistinen puolue 3 000
    * Perussuomalaiset 2 700
    * Vihreät nuoret ja opiskelijat 1 200
    * Suomen kristillisdemokraattiset nuoret 1 000
    * Piraattipuolue 600
    * Kommunistinen nuorisoliitto 300
    * Perussuomalaiset nuoret 200
- http://wiki.piraattipuolue.fi/Puolueiden_j%C3%A4senm%C3%A4%C3%A4r%C3%A4t

Esim. virheiden sivuilla oli mainittu hieman pienempi jäsenmäärä kuin listalla. Eiköhän tuolla listalla kehtaa jo ehdolle lähteä, jos kerran virheiltä ja PS:ltäkin on joku yrittämässä.

Olen käsittänyt, että nuorisojärjestöjen jäsenluettelot ovat kaikki väärennöksiä pelkästään valtion avustusten saamiseksi.

Jäsenluetteloissa on varmasti paljon aaveita.

Erasmus

Quote from: Eurooppalainen on 23.04.2009, 15:32:36
Olen käsittänyt, että nuorisojärjestöjen jäsenluettelot ovat kaikki väärennöksiä pelkästään valtion avustusten saamiseksi.

Minulla ei ole päinvastaista tietoa, mutta en silti usko tätä väitettä. Nuorisojärjestöön on kumminkin pieni vaiva liittyä, eli pienellä mainostuksella jäseniä saattaa kertyä helpostikin. Minäkin liityin, vaikka yleensä en viitsi tehdä mitään. Tämä nyt ei sinänsä ole minkään arvoinen argumentti, mutta kyllä minusta silti tuntuu (huom. mutu) että ei ne listoilla olevat henkilöt pelkkiä aaveita ole.

Eurooppalainen

Quote from: Erasmus on 23.04.2009, 16:20:28

Minulla ei ole päinvastaista tietoa, mutta en silti usko tätä väitettä. Nuorisojärjestöön on kumminkin pieni vaiva liittyä, eli pienellä mainostuksella jäseniä saattaa kertyä helpostikin. Minäkin liityin, vaikka yleensä en viitsi tehdä mitään. Tämä nyt ei sinänsä ole minkään arvoinen argumentti, mutta kyllä minusta silti tuntuu (huom. mutu) että ei ne listoilla olevat henkilöt pelkkiä aaveita ole.

Pieni vaiva: pistäpäs fuksi sitten nimi tuonne meidän postituslistalle -> =jäsenlista -> HYY:N avustuksiin ilmoitus ja sieltä sitten otetaan "nuorisojärjestön listaan"

On se minusta väärentämistä, että jäseneksi pääsee huomaamattaankin.

Bored.

Quote from: Eurooppalainen on 23.04.2009, 16:34:36

Pieni vaiva: pistäpäs fuksi sitten nimi tuonne meidän postituslistalle -> =jäsenlista -> HYY:N avustuksiin ilmoitus ja sieltä sitten otetaan "nuorisojärjestön listaan"

Onhan se. Itsekin olin Keskustan nuorisojärjestön (tms) jäsen ties miten pitkään (vuosia sitten), kunnes sen jostain postituksesta huomasin ja itseni sieltä joukosta poistin. Koskaan en ole sinne ilmoittautunut, eivätkä porukatkaan myöntäneet minua sinne ilmoittaneensa. Tuskin olen/olin ainoa.

Elisa

Quote from: Bored. on 23.04.2009, 16:48:01
Quote from: Eurooppalainen on 23.04.2009, 16:34:36

Onhan se. Itsekin olin Keskustan nuorisojärjestön (tms) jäsen ties miten pitkään (vuosia sitten), kunnes sen jostain postituksesta huomasin ja itseni sieltä joukosta poistin. Koskaan en ole sinne ilmoittautunut, eivätkä porukatkaan myöntäneet minua sinne ilmoittaneensa. Tuskin olen/olin ainoa.

Ohhoh... itse olin kokoomusnuori ja myöhemmin kansallinen ylioppilas ja tiesin tasan tarkkaan missä olin, kuten muutkin listoillamme olleet.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Eurooppalainen

poliittiset nuorisojärjestöt 'kastaa' kuin mormoonit ja suhtautuu kuin venäläinen ruhtinas sieluihin

Bored.

Quote from: Elisa on 23.04.2009, 16:53:19
Quote from: Bored. on 23.04.2009, 16:48:01
Ohhoh... itse olin kokoomusnuori ja myöhemmin kansallinen ylioppilas ja tiesin tasan tarkkaan missä olin, kuten muutkin listoillamme olleet.
Hyvä niin. Tämä suhdeluku pistää vähän mietteliääksi myös...
    * Keskusta 176 000
    * SDP 51 000
    * Kokoomus 38 600
Itse siis tosiaan olin tuossa runsaslukuisimmassa tietämättäni.

Ernst

Quote from: P on 22.04.2009, 19:04:25
Quote from: M on 22.04.2009, 18:40:13
Quote from: P on 22.04.2009, 18:38:27
Quote from: Ketokukka on 22.04.2009, 18:35:55
Mikä on sinun ammattisi?

RIP  ???

Peräkammarinpoika..

Minä teen kottaraisenpönttöjä.

Voisinkin ostaa sinulta yhden tuonne kammarin nurkkaan tuijoteltavaksi, niin aika ei käy liian pitkäksi?

Kiljunjuonnin takia toimitusaika on noin vuosi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: dothefake on 22.04.2009, 21:28:30
Quote from: M on 22.04.2009, 10:35:15
Quote from: Ammadeus on 21.04.2009, 22:26:24
Quote from: oinas on 21.04.2009, 18:52:17
3125! Mahtava luku. Kiitos!

Käsittämätön määrä,jumalaare kekä ne keräs?

Minä keräsin niistä 0,16%

Tuleeko liiveihimme selkään Homma ja rintaan se prosentti,
jonka keräsi?

Kuka saa prosenttiluvun 10? Sen lakien ulkopuolella olevan...
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Nomad

Se on 1%, yleisesti vaan prosenttimerkillä mennään  8)
A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject.

P

Quote from: M on 23.04.2009, 17:48:07
Quote from: P on 22.04.2009, 19:04:25
Quote from: M on 22.04.2009, 18:40:13
Quote from: P on 22.04.2009, 18:38:27
Quote from: Ketokukka on 22.04.2009, 18:35:55
Mikä on sinun ammattisi?

RIP  ???

Peräkammarinpoika..

Minä teen kottaraisenpönttöjä.

Voisinkin ostaa sinulta yhden tuonne kammarin nurkkaan tuijoteltavaksi, niin aika ei käy liian pitkäksi?

Kiljunjuonnin takia toimitusaika on noin vuosi.

OK. Juopotellaan vuosi ja palataan sitten asiaan? Kyllä tässä vuoden nurkkaan vielä jaksaa tuijottaa.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Chain

Huomenta!

Olen lueskellut tätä palstaa 5 h 58 min, mutta kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa.

Jussin kannattajakorttia en ole uskaltautunut allekirjoittamaan sen tähden, että työni luonteen vuoksi nimeni ei ole hyvä löytyä tuon kaltaiselta rasssismi-listalta(säälittävää, myönnän). Hengessä mukana täällä silti ollaan. Joka tapauksessa, jos niin onnekkaasti käy, että Jussi päättää asettua ehdolle eurovaaleissa, tulee täältäkin taloudesta ropsahtamaan minun sekä vast'ikään nuivistuneen vaimoni äänet Jussin laariin. Näin se parempi puolisko tuossa ilmoitti.

Mäki-Ketelälle nöyrä hatunnosto täältä Pohjois-Suomesta. Tätä hommaa™ on ollut mieltä lämmittävää seurata.