News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

JM-K:n tiedotenurkka

Started by JM-K, 28.03.2009, 22:32:44

Previous topic - Next topic

mikkoellila

Tarvittavat 2000 nimeä olisi saatu kokoon nopeammin, jos Halla-aho olisi ilmoittanut suostuvansa ehdokkaaksi heti 2000 nimen tultua täyteen.

Halla-ahohan vihjaili vaativansa paljon enemmän nimiä, siis esim. kymmeniätuhansia nimiä, suostuakseen ehdokkaaksi. Tämä narsistinen fanituksen kerjääminen varmaan johti siihen, että monet eivät viitsineet vaivautua turhaan lähettämään kannattajakortteja. Mitä järkeä on kerätä 2000 nimeä, jos edes 20.000 kannattajakorttia ei riittäisi Halla-ahon suostuttelemiseen?

Toivottavasti Halla-aho on nyt päättänyt asettua ehdokkaaksi heti 2000 nimen tultua täyteen. (Virhemarginaalin vuoksi tarvittaneen käytännössä 2500-3000 nimeä, jotta akuankkojen ja haistakaavittujen karsimisen jälkeenkin nimiä on yli 2000.)
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Elisa

Quote from: mikkoellila on 09.04.2009, 20:39:57

Tarvittavat 2000 nimeä olisi saatu kokoon nopeammin, jos Halla-aho olisi ilmoittanut suostuvansa ehdokkaaksi heti 2000 nimen tultua täyteen.

Niin varmasti. Mutta Jussihan sanoi haluavansa pitää kaikki mahdollisuudet avoinna viimeiseen asti. Ymmärrettävä ratkaisu.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Ernst

Quote from: elisa on 09.04.2009, 20:52:43

Niin varmasti. Mutta Jussihan sanoi haluavansa pitää kaikki mahdollisuudet avoinna viimeiseen asti. Ymmärrettävä ratkaisu.

Onhan se, vaikka minä en sitä ihan heti ymmärrä. Lopputulema on joka tapauksessa se, että on parempi hankkia paljon kannattajia kuin vähän.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

prestionat

Quote from: elisa on 09.04.2009, 20:52:43Mutta Jussihan sanoi haluavansa pitää kaikki mahdollisuudet avoinna viimeiseen asti.
Ja ne on vielä auki. Nyt pojat ei enää saa uskoa muuhun kuin omaan itseensä. Nimiä kannatuskortteihin ja sassiin.

jucas80

Quote from: M on 09.04.2009, 20:24:52
Quote from: kertsu59 on 09.04.2009, 20:20:47
Quote from: elisa on 09.04.2009, 17:59:32
Quote from: JM-K on 09.04.2009, 17:53:05
1590 kpl

:-*
jiiiihaa!!!!

Jotta tunnelma ei nouse ihan huippuunsa, niin totean, että täältä on tulossa kolme lisää  :(

Täältä postitettu kaikenkaikkiin yksi kappale :o

Jussi Halla-aho

Halla-ahohan vihjaili vaativansa paljon enemmän nimiä, siis esim. kymmeniätuhansia nimiä, suostuakseen ehdokkaaksi.

Olet lähes J-P Roosin veroinen rivienvälistälukija. Missä olen puhunut kymmenistätuhansista nimistä? Missä olen sanonut ehdokkuuteni olevan riippuvainen jostakin tietystä nimimäärästä?

QuoteTämä narsistinen fanituksen kerjääminen varmaan johti siihen, että monet eivät viitsineet vaivautua turhaan lähettämään kannattajakortteja.

Jos vertailet päivämääriä oikein tarkasti, huomaat, että kortteja alkoi tulla kiihkeässä tahdissa juuri tämän "narsistisen fanituksen kerjäämisen" jälkeen.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Ugle Byggle

Mikko taisi ylitulkita tästä lauseesta:

"Ellei Mäki-Ketelällä ole ensi viikon lopulle tultaessa erittäin paljon enemmän allekirjoittajia kuin valitsijayhdistykseen vaaditaan, minä ja muut asiaan liittyvät tahot katsomme, ettei ehdokkuudelleni ole kysyntää."

Joka on kyllä minullekin hieman epäselvä. Mutta ei se mitn, äänestän kuitenkin.
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors

Jussi Halla-aho

Quote from: Jute on 09.04.2009, 21:58:06
Mikko taisi ylitulkita tästä lauseesta:

"Ellei Mäki-Ketelällä ole ensi viikon lopulle tultaessa erittäin paljon enemmän allekirjoittajia kuin valitsijayhdistykseen vaaditaan, minä ja muut asiaan liittyvät tahot katsomme, ettei ehdokkuudelleni ole kysyntää."

Joka on kyllä minullekin hieman epäselvä. Mutta ei se mitn, äänestän kuitenkin.

Mikä siinä on epäselvää? Jos ehdokkuudelleni ei löydy edes 2000 kannattajaa, asiasta tehdään johtopäätöksiä niillä tahoilla, jotka esim. seuraavissa eduskuntavaaleissa pohtivat ehdokasasetteluja.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

sattuma

Quote from: Jussi Halla-aho on 09.04.2009, 21:51:04
Halla-ahohan vihjaili vaativansa paljon enemmän nimiä, siis esim. kymmeniätuhansia nimiä, suostuakseen ehdokkaaksi.

Olet lähes J-P Roosin veroinen rivienvälistälukija. Missä olen puhunut kymmenistätuhansista nimistä? Missä olen sanonut ehdokkuuteni olevan riippuvainen jostakin tietystä nimimäärästä?

http://www.halla-aho.com/scripta/aprillipaivan_bulla.html

Älä jää odottelemaan ja ihmettelemään. Tällä sivustolla on nykyään n. 10 000 uniikkia kävijää päivässä. Ellei Mäki-Ketelällä ole ensi viikon lopulle tultaessa erittäin paljon enemmän allekirjoittajia kuin valitsijayhdistykseen vaaditaan, minä ja muut asiaan liittyvät tahot katsomme, ettei ehdokkuudelleni ole kysyntää. Jos ehdokkuudelle ei ole kysyntää nyt, tällä on seurauksensa myös seuraavissa eduskuntavaaleissa.

Itseasiassa, eikö tätä aprillipäivän bullaa voi tulkita seuraavasti?
Koska näitä allekirjoittajia ei ole nyt [9.4.2009] erittäin paljon enemmän kuin valitsijayhdistykseen vaaditaan, et asetu ehdokkaaksi.

Aprillipäivänä ei kannata pilailla asioilla, joita kaikki eivät tunnista selviksi piloiksi.

Ugle Byggle

No tuossa määritelty aika. Joka siis loppui käytännössä tänään. Ei kai tässä nyt käy niin, että meni projekti hukkaan 1690 kortilla? Ääneni kuitenkin saat ehdottomasti, kun vaan päästäis sinne uurnille  :D!
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."

Jussi Halla-aho

Lupaukset on toki tehty rikottaviksi. Koska tahti on näin hyvä, perumme majesteettisen bullamme tältä osin.

- nimim. sivullinen.

big bang

Älä turhaan ole huolissasi pääset varmasti eduskuntaan 2011.Vedät vielä muutaman mukanasi.Puolueitakin on mistä valita. Siitä pitää maahanmuutto politiikka huolen.
Malta vain mielesi.

Aika tekee työn puolestasi.

Ugle Byggle

Mika.H

Quote from: Jussi Halla-aho on 09.04.2009, 22:07:59
Lupaukset on toki tehty rikottaviksi. Koska tahti on näin hyvä, perumme majesteettisen bullamme tältä osin.

eiköhän nyt ole kaksi asiaa selvää..

1. perusperhanoiden listoille ei pääse
2. lipukkeita tulee VÄHINTÄÄN tuo vaadittava 2000

eli siis... niih.. tiedäthän...;)

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

MustaLeski

Quote from: Lyyli on 09.04.2009, 22:12:35
Tää nyt ei liity mihinkään, mutta toivottavasti elän niin pitkään, että saan lukea Jussin MUISTELMAT. Se kirja tulee hakkaamaan mennen tullen kaikki Gogolinkin teokset, ilman muuta! Jussi, mikä on salaisuutesi, kuinka pysyt noin coolina???

Lyyli, sä oot ihku  :-*

Jussi Halla-aho

Jussi, mikä on salaisuutesi, kuinka pysyt noin coolina???

Salaisuuteni on Flegmaattis-Passiivinen Vastarinta. Suljetaan hermoihin ja kipupisteisiin johtavat input-kanavat kokonaan, jolloin on aivan sama, millaisia ärsykkeitä niihin yritetään lähettää.

Tätä voidaan verrata umpikuurouteen. Umpikuuro ihminen ei kuule kovaäänistä huutamista yhtään sen paremmin kuin vienoa kuiskaustakaan.

- nimim. sivullinen.

ekto

Hitto että kesti saada aikasiks, mutta nyt lähti ruhtinaalliset viisi nimeä. Uskaltauduin jopa kyselemään työpaikalla nimmareita. "Mun yks tuttu on menossa europarlamenttiin, jotta viitsisitkö laittaa nimen alle?" Yks kieltäyty  ;D Niin ja työnantajilta en viitsinyt edes kysyä, jotta ei ala YT-neuvottelut...

Timo Hellman

Quote from: Lyyli on 09.04.2009, 22:39:46
VAU Jussi, tolla tekniikalla varmaan isänikin säilyi talvi- ja jatkosodassa hengissä,IHAILEN! Oisko kyseessä SISU?

Sain tästä voimakkaan mielikuva-assosiaation, jossa Jussia haastatellaan johonkin naistenlehteen.  :D
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

Ano Nyymi

Tää nyt ei liity mihinkään, mutta toivottavasti elän niin pitkään, että saan lukea Jussin MUISTELMAT. Se kirja tulee hakkaamaan mennen tullen kaikki Gogolinkin teokset, ilman muuta! Jussi, mikä on salaisuutesi, kuinka pysyt noin coolina???

Se on kännissä kaiken ikää;)

Ernst

Quote from: Lyyli on 09.04.2009, 22:39:46
VAU Jussi, tolla tekniikalla varmaan isänikin säilyi talvi- ja jatkosodassa hengissä,IHAILEN! Oisko kyseessä SISU?

Sehän se  :D
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ammadeus

Henkilökohtaisesti mulle on kova juttu se että me näytetään niille.
Propellipäät,kottaraispönttöön tuijottelijat ja mitä niitä nyt olikaan
kasaa pienessä ajassa 2000 kannattajakorttia.
Se on minusta rajua ja osoittaa jotakin tästä kaartista.
Taisi eräs puoluejohtaja aliarvioida meikäläiset.

Olaf

Kyllä niitä kortteja vielä tulee iso kasa. Tuo ensimmäinen väliaikatieto ainakin oli minulle tarvittava potku persaukseen ja aktivoiduin vihdoin. Nyt tilanne on selkeästi parempi, mutta sehän ei menoa haittaa!

Olen tulostanut nipun valmiiksi ja nyt pääsiäisen aikana käyn keräämässä nimiä, enkä varmasti ole ainoa. Ei muuta kun muutamat varmat nimet papereihin ja ylijääneisiin nimet vaikka tuntemattomilta. Tiistaina kortit postiin!

JM-K

Jahas, taidanpa lähteä nukkumaan.

Pitää nääs levätä hyvin, lauantaina on tärkeä päivä. Silloin kuvataan koko valtakunnassa (Björn: das Reich) näkyvään telkkariohjelmaan ensimmäinen kiihkoton ja asiallinen pläjäys monesta tälläkin palstalla esillä olleesta asiasta.

Pitää olla siis skarppina ja iskussa eli maastopuku (M/91) on silitetty, uusi siniristilippu ommeltu hihaan sekä niin maihinnousukengät kuin kaljukin kiillotettu!

Hyvää yötä (die Nacht)!

Kari Kinnunen

Tuota kiihkottomuutta kehtaan hiukan epäillä...

Eiköhän sielläkin sana 'rasisti' tule esiintymään.

JM-K

Karille: Hyvä idea, taidanpa ottaa sen itse puheeksi, ja pyytää jotain viisaampaa (esim. Illman) määrittelemään ko. käsitteen. Nyt pehkuihin! Seommoro!

herra 4x

Quote from: Olaf on 09.04.2009, 23:45:05
Kyllä niitä kortteja vielä tulee iso kasa. Tuo ensimmäinen väliaikatieto ainakin oli minulle tarvittava potku persaukseen ja aktivoiduin vihdoin. Nyt tilanne on selkeästi parempi, mutta sehän ei menoa haittaa!

Olen tulostanut nipun valmiiksi ja nyt pääsiäisen aikana käyn keräämässä nimiä, enkä varmasti ole ainoa. Ei muuta kun muutamat varmat nimet papereihin ja ylijääneisiin nimet vaikka tuntemattomilta. Tiistaina kortit postiin!

HYVÄ HOMMA! Ylläoleva on se, mitä nyt tarvitaan, muutamassa säikeessä keskitymme näköjään paskanjauhamiseen mutta tuollaista reunasta kuivasti rykien liikkeelle lähtemistä nyt tarvitaan. Ei muuta kuin kortteja Mäki-Kukkulalle ja sillä lailla Hallis ehdokkaaksi niin veret seisauttava vaalitulos on tulossa. Korttien keruu on vaikeampaa, Halliksen numeron vääntäminen kopissa helppoa kansalaiselle. Siis kortteja Tampereelle, että saadaan se hiippari sieltä Helsingistä ehdokkaaksi ja valtion tekemä maahanmuuttohulluus framille.
Rakkaudesta lajiin.

ajuha

oon pantanut,40-50 nimeä kouvolanseudulta löytyy.

herra 4x

Quote from: ajuha on 10.04.2009, 01:46:49
oon pantanut,40-50 nimeä kouvolanseudulta löytyy.

Tuohon on pakko kommentoida. Loistavaa! Siinä esimerkkiä itse kullekin.
Rakkaudesta lajiin.

Alpo

Quote from: JM-K on 10.04.2009, 00:50:51Pitää nääs levätä hyvin, lauantaina on tärkeä päivä. Silloin kuvataan koko valtakunnassa (Björn: das Reich) näkyvään telkkariohjelmaan ensimmäinen kiihkoton ja asiallinen pläjäys monesta tälläkin palstalla esillä olleesta asiasta.

Ja tarkempaa infoa sitten lähetysajasta heti, kun olosuhteet sallii!

Quote from: JM-K on 10.04.2009, 00:50:51
Pitää olla siis skarppina ja iskussa eli maastopuku (M/91) on silitetty, uusi siniristilippu ommeltu hihaan sekä niin maihinnousukengät kuin kaljukin kiillotettu!

Ysiykkösissä on kyllä ihan tarraoptio siniristilipulle. ;)

JM-K

Joo pistän heti infoa, kun lähetysaika on selvillä.
T: Nimim. ompelinko turhaan?