News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

JM-K:n tiedotenurkka

Started by JM-K, 28.03.2009, 22:32:44

Previous topic - Next topic

stadilainen

Eikös syntymäaika ilmoiteta tyyliin 120766  allekirjoituksen päiväys on tyyli 12.7.1966 . näin ainakin ennen oli asiakirjatyyli
voiko vitutukseen kuolla ? testi käynnissä

Kristiina

Quote from: Oloneuvos on 07.04.2009, 12:04:49

Jos joku pelkää korttien lähettämisen vaarantavan oman turvallisuuden ja vapauden myöhemmässä elämässään ollaan jo todella pahassa tilanteessa. Ts. Näin ollen vapaus ja turvallisuus on jo pahasti uhattuna jos suomen kansalaisen pitää päästää tällaista edes mieleensäkään.

Suomalainen nöyränä hallintoalamaisena on tottunut hyväksymään mitä ylhäältä annetaan.
Sitä poliittinen eliittimme on tottunut käyttämään härskisti hyväkseen ja aina vaan pahenee.
Niistä ajoista, kun kansamme asettui puolustamaan maataan
on jo sukupolven verran aikaa joten niitä lienee turha muistella vaikka suurta kunnioitusta herättäviä ovatkin.

Asiamme ja tulevaisuutemme on tämän sukupolven käsissä, joka päättää maamme tulevaisuudesta NYT.

Samaa mieltä, tämähän tarkoittaa, että tämä Halosen Stasijoukko olisi onnistunut tehtävässään pelon ja kyräilyn ilmapiirin luomisessa. He ovat vähemmistö, me tavalliset suomalaiset olemme enemmistö. He haluavatkin, että kansa kulkee talutusnuorassa eikä kyseenalaista mitään ja että kansalle ei jää muita vaihtoehtoja kuin valtaeliitin tarjoamat mukavaihtoehdot. Ainoa keino murtaa eliitin valta, että kansalaiset saavat näyttää mitä mieltä oikeasti ovat ja ymmärtävät olevansa enemmistö, tämä vallastaan kynsin hampain kiinni pitävä eliittijoukko pelkää sitä enemmän kuin ruttoa ja reaktiot ovat sen mukaiset.

Mikko T

Jussi Halla-aho ehdokkaaksi europarlamenttivaaleihin

Perussuomalaisten puoluehallitus ei nimennyt Jussi Halla-ahoa ehdokkaaksi Europarlamenttivaaleihin.

Varmistaaksemme Halla-ahon ehdokkuuden kyseisissä vaaleissa, olemme perustaneet valitsijayhdistyksen keräämään ehdokkaan asettamiseksi vaadittavat 2000 allekirjoitusta.

Mene siis osoitteeseen : http://www.juhamakiketela.info/index.php?sivu=halla-aho  

Siis joku tämän tyylinen ryhmä? Loppuun vaatisi vielä jonkun pienen tekstin?

Whatsername

Mulla oli pitkaan facebookin statuksena linkki tonne Maki-Ketelan sivuille. Tieda sitten kuinka paljon porukkaa sinne on klikannut kun kaveripiiri on aika lailla mokuttajia.

Yritys hyva kuitenkin :)
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

Ugle Byggle

Huuh. Meinasin saada sydänhyökkäksen tuosta päivämäärä/paikka-asiasta! Just eilen laitoin kortit postiin... Mutta onneksi oli oikein täytetyt.

Voisi olla ehkä hyvä idea laittaa esimerkkilapusta kuva vaikka sinne Ketaleen sivulle.

Tyyliin Mikko Mallikas, 1.1.1970, Mallikatu 1 A, 33100 TAMPERE

Eipä minulla muuta, jatkakaa.
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors

Kari Kinnunen

Jos Mäki-Ketelä on jossakin antanut mahdollisuuden nimensä jatkuvaan
vääristelyyn, niin olkoon mielipiteeni tältä osin mitätön.

Ja mehän ei kysellä. Ei Kukkula-Ketaleelta eikä edes Suur-Siiseliltä.

Mikko T

Noniin nyt on facebookissakin ryhmä.

Eikös se niin ollut että JM-K kotisivuilta saa kopioida ja jakaa tekstiä niin paljon kuin huvittaa :)

Ryhmän nimi on : Jussi Halla-aho ehdokkaaksi Europarlamenttivaaleihin

kaivanto

Liitytty!

Seppo Lehto on kyllä jo ajat sitten perustanut vastaavan FB-ryhmän, jossa on 91 jäsentä, muta ehkä paras ammatinvalintasuositus Sepille ei ole copywriter...

Kari Kinnunen

Liitytty ja lähetetty pyyntö molemmille kavereille.

Oloneuvos

Quote from: Kristiina on 07.04.2009, 12:56:59

Jos joku pelkää korttien lähettämisen vaarantavan oman turvallisuuden ja vapauden myöhemmässä elämässään ollaan jo todella pahassa tilanteessa. Ts. Näin ollen vapaus ja turvallisuus on jo pahasti uhattuna jos suomen kansalaisen pitää päästää tällaista edes mieleensäkään.

Suomalainen nöyränä hallintoalamaisena on tottunut hyväksymään mitä ylhäältä annetaan.
Sitä poliittinen eliittimme on tottunut käyttämään härskisti hyväkseen ja aina vaan pahenee.
Niistä ajoista, kun kansamme asettui puolustamaan maataan
on jo sukupolven verran aikaa joten niitä lienee turha muistella vaikka suurta kunnioitusta herättäviä ovatkin.

Asiamme ja tulevaisuutemme on tämän sukupolven käsissä, joka päättää maamme tulevaisuudesta NYT.

Samaa mieltä, tämähän tarkoittaa, että tämä Halosen Stasijoukko olisi onnistunut tehtävässään pelon ja kyräilyn ilmapiirin luomisessa. He ovat vähemmistö, me tavalliset suomalaiset olemme enemmistö. He haluavatkin, että kansa kulkee talutusnuorassa eikä kyseenalaista mitään ja että kansalle ei jää muita vaihtoehtoja kuin valtaeliitin tarjoamat mukavaihtoehdot. Ainoa keino murtaa eliitin valta, että kansalaiset saavat näyttää mitä mieltä oikeasti ovat ja ymmärtävät olevansa enemmistö, tämä vallastaan kynsin hampain kiinni pitävä eliittijoukko pelkää sitä enemmän kuin ruttoa ja reaktiot ovat sen mukaiset.

Uudelleen aloitukseni on lukittu, joten vastaan täältä Sinulle.
Meni aiheesta pois näiden moderointijuttujen vuoksi.
Täytyy katsoa onko meikäläisellä aihetta voimistella täällä enempää?
Oli kuitenkin mukava lukea vastauksesi josta olen aivan samaa mieltä.

Mikko T

Cenra

Olisiko teillä viksummilla vinkkiä siitä miten paikalliset pienet sanomalehdet saisi kiinnostumaan tästä valitsijayhdistyshankkeesta?

Korttipotentiaalia olisi täällä maalla enemmän kuin uskaltaa kuvitella, ongelmana on se että ihmiset haluavat lukea asioita vanhanaikaisesti paperilta tunteakseen olonsa turvalliseksi kirjoittaa nimi lappuun eikä suuri osa edes osaa käyttää nettiä tällaisen tiedon hakuun - minäkään en joka paikkaan ehdi esitelmöimään ja vaikka ehtisinkin niin en näytä alkuunkaan luotettavalta poliittiselta tapaukselta jonka huomaan on helppo uskoa hlötietonsa :P Näinollen kerättyjen lappujen määrä on tällä hetkellä vain palt kymmenen.
Propellihatut - ihanaa, luonnollista, väistämätöntä.

Whatsername

Quote from: ex-factor on 07.04.2009, 14:27:14

En saanut tähän aiemmin vastausta ja kysyn nyt vielä kerran: Saako Sanna Ukkola halutessaan listan kannattajista?

Ei saa.

QuoteKäsittääkseni se on Helsingin vaalipiirilautakunta, joka ne kannattajakortit minun lisäkseni näkevät eli:

http://www.vaalit.fi/uploads/xh0k9f6kri84437.pdf

Vaitiolovelvollisia henkilöitä
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

Hämeenlinnan Oraakkeli

Homma pitäisi saada jalkautumaan kadelle, ja jussi mukaan. Tuskin enään ensiviikolla tulee kovin montaa kannattajakorttia.

Kari Kinnunen

Ilmeisesti asian laita on niin, että anonymiteettiä ei voida taata. Minulle ei riitä, että varotaan näyttämästä edellisiä kuponkeja. Haluan tietää pysyykö tietoni vain valitsijayhdistyksellä ja suojaako tietojani jonkinmoinen tietosuojalaki siitä eteenpäin kun lappuset on luovutettu eteenpäin.

Minua ei uudet puolueet kiinnosta. Antaisin Halla-Aholle ääneni, koska olen joistain tärkeistä asioista samaa mieltä. Jos tämä vouhkaaminen olisi hieman hillitympää, niin ei hävettäisi olla "Halla-Aholainen" ja anonymiteettiasiakaan ei olisi niin tärkeä.

En saanut tähän aiemmin vastausta ja kysyn nyt vielä kerran: Saako Sanna Ukkola halutessaan listan kannattajista?

Huolessasi on aihetta. Minulle on aivan sama saako media tietoni vaiko ei. Monille julkisen sektorin työntekijöille kyseessä voi olla työpaikka ja sitä kautta koko elämä. Ymmärrän heidän varovaisuuden.

Kuitenkin homman eräs tarkoitushan on se että voisimme elää maassa jossa voi sanoa mielipiteensä pelkäämättä työpaikan menetystä.

Nyt kuitenkin elämme maailmassa jossa ihmiset joutuvat varomaan sanojaan ja pelkäämään julkista valtaa. Kertokaapa miten tämä eroaa natsisaksasta taikka neuvostoliitosta?

Tänään 07.04.2009 suomessa on tilanne että et voi osallistua omalla nimelläsi haluamaasi keskusteluryhmään. Uhkana on että menetät työpaikan ja sitä kautta koko elämäsi.

Omalta osaltani, olen:
Kinnunen Kari Pentti

Suonsivuntie 4
37120 Nokia

gsm: 050 493 9556
email: [email protected]

Olen nuiva, ja ylpeä siitä.

Mikko T

Itse luulen että moni on samassa tilanteessa kuin itse olen-> kerätään kaikki nimet ja lähetetään koko potti kerralla.

Jussi Halla-aho

Quote from: Osakesäästäjä(ei keinotte on 07.04.2009, 14:36:49
Homma pitäisi saada jalkautumaan kadelle, ja jussi mukaan. Tuskin enään ensiviikolla tulee kovin montaa kannattajakorttia.

Tämän varmaan tietää vain Mäki-Ketelä.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Maisteri Nuivakka

Ilmeisesti asian laita on niin, että anonymiteettiä ei voida taata. Minulle ei riitä, että varotaan näyttämästä edellisiä kuponkeja. Haluan tietää pysyykö tietoni vain valitsijayhdistyksellä ja suojaako tietojani jonkinmoinen tietosuojalaki siitä eteenpäin kun lappuset on luovutettu eteenpäin.

Minua ei uudet puolueet kiinnosta. Antaisin Halla-Aholle ääneni, koska olen joistain tärkeistä asioista samaa mieltä. Jos tämä vouhkaaminen olisi hieman hillitympää, niin ei hävettäisi olla "Halla-Aholainen" ja anonymiteettiasiakaan ei olisi niin tärkeä.

Ei tuon lapun lähettääkseen tarvitse olla edes Halla-ahon kannattaja. Lapun voi lähettää vaikka vain sen takia että saisi vaaleista hauskemmat. Tai puolustaakseen sananvapautta tai lisätäkseen demokratian vaihtoehtoja. Ei lapun lähettäjän tarvitse äänestää Halla-ahoa.

Lähetä ensin lappu, jotta voisit sitten kesällä miettiä ketä äänestät.
Vieraslajien leviämisen estäminen olisi helpompaa ja huomattavasti halvempaa kuin vieraslajien aiheuttamien ongelmien ratkaisu jälkikäteen. - Suomen luonnonsuojeluliitto

Mika

Quote from: Mikko T on 07.04.2009, 14:40:28
Itse luulen että moni on samassa tilanteessa kuin itse olen-> kerätään kaikki nimet ja lähetetään koko potti kerralla.

Tuossa vain tuppaa helposti käymään niin, että se ainoakin nimi jää lähettämättä...
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Oloneuvos

Quote from: Kari Kinnunen on 07.04.2009, 14:38:55

Huolessasi on aihetta. Minulle on aivan sama saako media tietoni vaiko ei. Monille julkisen sektorin työntekijöille kyseessä voi olla työpaikka ja sitä kautta koko elämä. Ymmärrän heidän varovaisuuden.

Kuitenkin homman eräs tarkoitushan on se että voisimme elää maassa jossa voi sanoa mielipiteensä pelkäämättä työpaikan menetystä.

Nyt kuitenkin elämme maailmassa jossa ihmiset joutuvat varomaan sanojaan ja pelkäämään julkista valtaa. Kertokaapa miten tämä eroaa natsisaksasta taikka neuvostoliitosta?

Tänään 07.04.2009 suomessa on tilanne että et voi osallistua omalla nimelläsi haluamaasi keskusteluryhmään. Uhkana on että menetät työpaikan ja sitä kautta koko elämäsi.

Omalta osaltani, olen:
Kinnunen Kari Pentti

Suonsivuntie 4
37120 Nokia

gsm: 050 493 9556
email: [email protected]

Olen nuiva, ja ylpeä siitä.

Toistan aiemman kirjoittamani:
"Jos joku pelkää korttien lähettämisen vaarantavan oman turvallisuuden ja vapauden myöhemmässä elämässään ollaan jo todella pahassa tilanteessa. Ts. Näin ollen vapaus ja turvallisuus on jo pahasti uhattuna jos suomen kansalaisen pitää päästää tällaista edes mieleensäkään".
En voi uskoa vielä tilanteen olevan näin? 

stadilainen

1-2 vuotta vankeutta,vaalivilpistä  , jos on yli 2v voidaan tietokoneet takavarikoida ,
voiko vitutukseen kuolla ? testi käynnissä

Kari Kinnunen

Quote from: Oloneuvos on 07.04.2009, 14:51:49

Lain mukaan ei saa.

Joskin laki taitaa nykyään olla sellainen tulkinnan varainen asia.

Hippo

Quote from: Maisteri Nuivakka on 07.04.2009, 14:43:57
Ei tuon lapun lähettääkseen tarvitse olla edes Halla-ahon kannattaja. Lapun voi lähettää vaikka vain sen takia että saisi vaaleista hauskemmat. Tai puolustaakseen sananvapautta tai lisätäkseen demokratian vaihtoehtoja. Ei lapun lähettäjän tarvitse äänestää Halla-ahoa.

Lähetä ensin lappu, jotta voisit sitten kesällä miettiä ketä äänestät.

Juuri näin. Sama henkilö voi myös olla mukana vaikka kuinka monessa valitsijayhdistyksessä vaikka ne kaikki olisivat puoluekentän kaikilla mahdollisilla laidoilla. Voitte jokainen itsekin kerätä kortteja jollekin vaikka itse perustamallenne valitsijayhdistykselle.

Älkää hyvät ihmiset olko noin säikkyjä vaan laittaa se lappu jo tulemaan.

Oloneuvos

Quote from: Kari Kinnunen on 07.04.2009, 14:56:57
Quote from: Oloneuvos on 07.04.2009, 14:51:49

Lain mukaan ei saa.

Joskin laki taitaa nykyään olla sellainen tulkinnan varainen asia.

Huomautus: Lainattu kysymys oli Lainaus käyttäjältä: ex-factor - tänään kello 14:27:14
Ei nimimerkiltä Oloneuvos ;)

Homma Admin

Quote from: Hippo on 07.04.2009, 15:01:38
Sama henkilö voi myös olla mukana vaikka kuinka monessa valitsijayhdistyksessä vaikka ne kaikki olisivat puoluekentän kaikilla mahdollisilla laidoilla. Voitte jokainen itsekin kerätä kortteja jollekin vaikka itse perustamallenne valitsijayhdistykselle.

Ei voi olla. Samoissa vaaleissa sama henkilö voi olla mukana vain yhdessä valitsijayhdistyksessä.

HUOMIO: älkää lähettäkö Keto-Veräjälle kyselyjä siitä, ovatko kortit tulleet perille! Muka-Kutalan sähköposti ja kännykkä ovat muutenkin tukossa viesteistä. Älkää spämmätkö lisää. Kiitos.

Sikanez

Yksi varmaksi laskemani nimi jäi saamatta, kun kaveri kertoi ehtineensä jo kirjoittaa jonkun vihreän tyypin kannattajakortin. Tietääkö kukaan, onko paljon kilpailevia hankkeita vireillä?
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

Enrico

Quote from: Sikanez on 07.04.2009, 15:50:08
Yksi varmaksi laskemani nimi jäi saamatta, kun kaveri kertoi ehtineensä jo kirjoittaa jonkun vihreän tyypin kannattajakortin. Tietääkö kukaan, onko paljon kilpailevia hankkeita vireillä?

Eikö nimeään saa laittaa useampaan lappuun?  :o

Onko olemassa jotain lakia, joka sanoo ettei saa osallistua kuin yhteen valitsijayhdistykseen?

Edit:

Vaalilaki, 169 §
QuoteÄänioikeutettu voi olla jäsenenä vain yhdessä valitsijayhdistyksessä. Jos hän on jäsenenä kahdessa tai useammassa valitsijayhdistyksessä, Helsingin vaalipiirilautakunnan on poistettava hänen nimensä kaikista perustamisasiakirjoista.

PK

Vihreiden kannattajille voi perustella allekirjoittamista sillä, että se hajoittisi rassismin rivit Suomessa.

Ernst

Josko joku valistunut osaisi kertoa, kelpaako kannattajaksi Suomen kansalainen, joka asuu pysyvästi muualla Euroopassa kuin EU-maassa?  Hän ei ole kaksoiskansalainen, mutta hän on sikäläinen mamu  ;D jolla on pysyvä oleskelulupa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)