News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

JM-K:n tiedotenurkka

Started by JM-K, 28.03.2009, 22:32:44

Previous topic - Next topic

Vasarahammer

Quote from: maitotyttö on 31.03.2009, 12:42:22

Vihreä Liitto oli menestyksekkäästi "lista" ennen kuin se rekisteröityi puolueeksi.

Joo mutta lopulta muodosti puolueen, koska politiikassa on kannattavampaa toimia puolueena kuin listana.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

mikkoR

Olen maitotytön kanssa samoilla linjoilla, enempikin homma toimisi taustalla vaikuttavana voimana.
Periaatteessa poliittinen yhdistys riittäisi?
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

maitotyttö

Quote from: Vasarahammer on 31.03.2009, 12:44:33

Vihreä Liitto oli menestyksekkäästi "lista" ennen kuin se rekisteröityi puolueeksi.

Joo mutta lopulta muodosti puolueen, koska politiikassa on kannattavampaa toimia puolueena kuin listana.

Kyllä, mutta siinä vaiheessa se oli jo vakiinnuttanut asemansa niin yleisessä tietoisuudessa kuin eduskuntapuolueena.

Tällä hetkellä näen homma-puolueen perustamisessa huomattavasti enemmän miinuksia kuin plussia. Koska tulevaisuuteen on vaikeaa nähdä, ei siltoja kannata poltella mihinkään suuntaan hetken hurmoksessa.

Vihrein termein Homma on vasta Koijärvellä koneisiin kahliutuneena.

Nauris

Quote from: Red_Blue on 31.03.2009, 01:54:50
Quote from: Lemmy on 31.03.2009, 01:43:39
Mietin täsä vaan, että mikä luettelo se oli mistä JP Roos kirjoitti: http://jproos.blogit.uusisuomi.fi/2008/10/31/halla-aholaisten-sosiaalinen-kuva/

Varmasti en tiedä, mutta veikkaan että kyseessä on analyysi Jussin Facebook-kavereista ja/tai Scripta-ryhmän jäsenistä. Eli henkilöistä, jotka tiesivät, tai joiden olisi pitänyt tietää, että tulevat päätymään tuollaiseen puolijulkiseen "mustaan listaan" nimineen ja laajoinen taustatietoineen.

Viime eduskuntavaaleissa Halla-ahon sivuilla oli kannattajalista, joka löytyy vieläkin Johannes Nälkäkorpi nimisen perskärpäsen blogista. Kuten tuossa totesitkin niin jokainen, joka uskaltaa julkisesti kertoa henkilöllisyytensä. Täytyy myös olla valmis siihen, että voi joutua "mustalle listalle".

Vasarahammer

Quote from: maitotyttö on 31.03.2009, 12:48:38
Kyllä, mutta siinä vaiheessa se oli jo vakiinnuttanut asemansa niin yleisessä tietoisuudessa kuin eduskuntapuolueena.

Tuossa on kyllä pointtinsa. Ensimmäiset vaalit voi hyvin käydä ilman puoluetta.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

JM-K

Janne Nyysölä: "JMK on suvaitsevan (siten myös yllekirjoittaneen) paras ystävä!"

Janne, jos oikein tarkkoja ollaan, niin olen paitsi suvaitsevan paras ystävä, myös aito suvaitsevainen.

Suvaitsen erilaisuutta ikään, sukupuoleen, rotuun, kieleen, kansalaisuuteen, uskontoon, poliittiseen näkökantaan, pituuteen, painoon, silmien väriin jne. jne. katsomatta.

Kaikki eivät siihen nykyään kykene.

Lisää kotisivuiltani: juhamakiketela.info

Mahdollistaja

Homma pitäisi kääriä vapaamuurarityyppiseen mystiikkaan, outoihin rituaaleihin ja salaperäisyyteen. Silloin liikkeestä kiinnostuisivat kaikki talouselämän ja politiikan isokenkäiset.
Oi Suomi, katso, sinun päiväs' koittaa,
yön uhka karkoitettu on jo pois,
ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa
kuin itse taivahan kansi sois'.
Yön vallat aamun valkeus jo voittaa,
sun päiväs' koittaa, oi synnyinmaa.

Mahdollistaja

Unohtakaa persut. Se juna meni jo.
Oi Suomi, katso, sinun päiväs' koittaa,
yön uhka karkoitettu on jo pois,
ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa
kuin itse taivahan kansi sois'.
Yön vallat aamun valkeus jo voittaa,
sun päiväs' koittaa, oi synnyinmaa.

Nanfung

Olen majaillut viikon päivät muissa maisemissa, joten perustan käsitykseni ja vajavaisen ymmärrykseni tämän ketjun ja satunnaisesti kuuntelemieni Ylen uutisten varaan. Näillä eväillä olen valmis uskomaan, että perussuomalaiset tekivät pahan virheen, kun eivät asettaneet J. Halla-ahoa, T. Soinin ohella, ehdokkaaksi EU-parlamenttiin.

Perussuomalaisten paras parivaljakko olisi ollut T. Soini ja J. Halla-aho. Soini olisi koonnut äänet pääosin maakunnista ja Halla-aho urbaaniväestön keskuudesta.

Soini taisi pelätä näitä jo tehonsa menettäneitä rasismisyytöksiä, joista tuskin olisi ollut mitään haittaa, vaan päinvastoin ne olisivat innostaneet suurta yleisöä puolustamaan näiden syytösten kohteeksi joutuneita ja antamaan äänensä juuri näille ehdokkaille. Kyllä suomalaiset kykenevät ymmärtämään, mitä on oikeudenmukaisuus ja inflaation kärsinyt rasismisyyttely.
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Lemmy

Quote from: VolmariHyvin yleinen mielipide on, että kortti täytetään heti, kun Halla-aho ilmoittaa lähtevänsä tämän kansanliikken ehdokkaaksi.

Eikä kun toisinpäin, meillä on oltava 2000+ nimeä, että voimme pyytää Jussia ehdokkaaksi.

Eihän mestari voi luvata tarjota sameiden vetten kalasoppaa ellei opetuslapset ole heittäneet verkkoja veteen.  ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Jack

Quote from: maitotyttö on 31.03.2009, 12:48:38
Quote from: Vasarahammer on 31.03.2009, 12:44:33

Vihreissä oli pitkään kaksi linjaa puoluekysymyksessä. Olin paikalla, kun Eero Paloheimo (muistelisin, että kyseessä oli tämä henkilö, mutta paikalla taisi olla myös Paavo Nikula, joka myös piti saman tyyppisen puheenvuoron) piti "junttauspuheen" puolueeksi rekisteröitymisen puolesta vuonna 1986 eräässä kokouksessa Tampereella. Tässä vaiheessa ajatuksella oli vielä paljon vastustajia. Ulkopuolisesta kuten minusta näytti siltä, että puolueajatuksen kannattajat halusivat puolueen, jotta voisivat itse olla suuria johtajia siinä. Mutta näinhän se usein on.

Vihreä liitto rp. perustettiin vuonna 1988, joten edellisen vuoden vaaleissa ehdokkaiden piti vielä kerätä itse kannattajalistansa, samoin vuoden 1983 vaaleissa, jolloin vihreät tekivät läpimurtonsa politiikkaan (Komsi ja Könkkölä eduskuntaan). Ville Komsi oli ennen "vihreäksi" muuttumistaan mukana Liberaalien toiminnassa.

Vihreä liike on kangistunut ja "ukkoutunut" 1980-luvun alkuvaiheista. Silloin siinä oli vielä radikaalia henkeä.

MW

Quote from: Lemmy on 31.03.2009, 15:53:22
Quote from: VolmariHyvin yleinen mielipide on, että kortti täytetään heti, kun Halla-aho ilmoittaa lähtevänsä tämän kansanliikken ehdokkaaksi.

Eikä kun toisinpäin, meillä on oltava 2000+ nimeä, että voimme pyytää Jussia ehdokkaaksi.

Eihän mestari voi luvata tarjota sameiden vetten kalasoppaa ellei opetuslapset ole heittäneet verkkoja veteen.  ;D

Juuri näin, töihin, vetelät. Itse vasta oman + ~3 allekirjoitusta masinoineena kärsin syvästä riittämättömyyden tunteesta. ???

GranpaIgor

Quote from: Lemmy on 31.03.2009, 15:53:22

Kai se käy molemmin päin ;)

Pyytäähän voi etukäteenkin vaikka 2000+ nimeä ei vielä olisikaan kasassa. Minusta se olisi ollut reilumpaa kaikin puolin siinä järjestyksessä.

Nyt tapahtuneella tavalla oli kyllä helposti tulkittavissa (väärinkö?) kuin kahdella hevosella yhtä aikaa ratsastamista ja/tai painostamisena.

Eikä "mestari" sittenkään olisi voinut luvata paikkaa EU parlamentissa jos sitä "sameiden vesien kalasopalla tarkoitit".

joniq

[/quote]

Nyt tapahtuneella tavalla oli kyllä helposti tulkittavissa (väärinkö?) kuin kahdella hevosella yhtä aikaa ratsastamista ja/tai painostamisena.

[/quote]
Itse olen kannattajakorttini jo lähettänyt, mutta alkaa tuntua että ehdokas ei olekaan vapaaehtoinen. Olisi kuitenkin selvempää jos olisi ensin ehdokas jolle kortteja kerätä.
JMK; nyt on sinun vuorosi, jos Halla-aho ei halua.

Lupi

Jos H-A on kieltäytyäkseen, niin se olisi mielestäni parempi tehdä sitten kun on 2000 kasassa. Muuten tulee sitten eduskuntavaalien aikaan nälvimistä, että eihän se saanut edes 2000 nimeä kasaan, mitä tollanen kuvittelee.

Jos taas H-A on suostuakseen, niin saadaan paljon tehokkaampi uutis lööppi kun läjäytetään samalla ne 2000 lappua pöytään. =)

hxv

Quote from: joniq on 31.03.2009, 16:59:50
Itse olen kannattajakorttini jo lähettänyt, mutta alkaa tuntua että ehdokas ei olekaan vapaaehtoinen. Olisi kuitenkin selvempää jos olisi ensin ehdokas jolle kortteja kerätä.
JMK; nyt on sinun vuorosi, jos Halla-aho ei halua.

Kyllähän JM-K on selväsanaisesti ilmoittanut, että Halla-ahoa pääsee varmasti äänestämään Eurovaaleissa. Rohkeasti vaan lähettämään niitä kannattajakortteja.

http://hommaforum.org/index.php?topic=4243.0

tktt

Kerätkää nyt vaan niitä kannattajakortteja, niin paljon kuin mahdollista.
Kannattajakortit kannattaa kertätä ihan riippumatta siitä, lähteekö Mestari ehdokkaaksi, vaiko ei.

Jos vaikka saisitte kerättyä kannattajakortteja moninkertaisesti enemmän kuin niitä vähintään tarvittaisiin, niin siinäkin tapauksessa vaikka Halla-aho ei lähtisikään ehdokkaaksi, olisi kerättyjen kannattajakorttien suuri määrä eräänlaisena näyttönä ja viestinä yleisölle, että kannatusta löytyisi runsaasti.

Nyt joka mies ylös! Ja keräämää kannattajakortteja!

dothefake

Voi teitä epäilijöitä, ettekö ymmärrä, että uskoanne koetellaan.
Ennenkuin Siiseli kolmesti piipittää jne... no ontuu vähän, muttta olkaa vahvoja!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Mika

Quote from: pn on 31.03.2009, 18:33:18
Quote from: hxv on 31.03.2009, 18:02:26
Kyllähän JM-K on selväsanaisesti ilmoittanut, että Halla-ahoa pääsee varmasti äänestämään Eurovaaleissa. Rohkeasti vaan lähettämään niitä kannattajakortteja.

Sika-Käkelä lupaa Halliksen puolesta?

Vaikuttaa suorastaan kummalliselta, jos Jussi ei itse kommentoi tilannetta millään tavalla Scriptassa. Kahdella hevosella ei kannata yrittää ratsastaa.  Se ei edes onnistuisi. Homma Forumia luetaan ahkerasti monessa paikassa...
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

tktt

Pulinat pois, ja kerätkää nyt vaan niitä kannattajakortteja!

pe............................

ElinaElina

Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Johannes Nieminen

Quote from: Mika on 31.03.2009, 18:43:16

Vaikuttaa suorastaan kummalliselta, jos Jussi ei itse kommentoi tilannetta millään tavalla Scriptassa. Kahdella hevosella ei kannata yrittää ratsastaa.  Se ei edes onnistuisi. Homma Forumia luetaan ahkerasti monessa paikassa...

Kannattaa nyt vain odotella. Jussi tekee päätöksensä aikanaan ja ihan itsenäisesti. Tai sitten hän on jo sen tehnyt.

Muutamia vuosia politiikassa mukana olleena täytyy sanoa, että sen olen oppinut, että aina kannattaa odottaa ja katsoa ympärilleen (vaikka itsekin olen liian malttamaton). Toinen hyvä oppi on se, ettei kannata uskoa mitä mediassa sanotaan. Ei edes silloin vaikka siteerataan, sillä haastattelu on aina siteerausta pidempi.
Yksi Nuivan Vaalimanifestin alkuperäisistä allekirjoittajista.
Vantaan kaupunginvaltuutettu 2009-2017

Jussi Halla-aho

Quote from: Lupi on 31.03.2009, 17:28:13
Jos H-A on kieltäytyäkseen, niin se olisi mielestäni parempi tehdä sitten kun on 2000 kasassa. Muuten tulee sitten eduskuntavaalien aikaan nälvimistä, että eihän se saanut edes 2000 nimeä kasaan, mitä tollanen kuvittelee.

Jos taas H-A on suostuakseen, niin saadaan paljon tehokkaampi uutis lööppi kun läjäytetään samalla ne 2000 lappua pöytään. =)

Niinpä.

Ottamatta mihinkään asiaan mitään kantaa esitän retorisia kysymyksiä:

1) Mitä seurauksia on sillä, että henkilö X ilmoittautuu yhdistyksen Y ehdokkaaksi, vaikkei vielä ole tietoa, onko Y:llä mahdollisuutta asettaa X ehdolle?

2) Onko jotain menetettävää, jos pyritään ensin tekemään Y:stä ehdokasasettelukelpoinen, vaikka ei tiedetä, mitä X aikoo tehdä?

Koettakaapa miettiä välillä asiaa muustakin kuin oman mukavuutenne näkökulmasta. Toisen perseellä on helppoa istua tulessa.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

JM-K

Halla-aho ei nyt ehdi kommentoimaan mitään. Enkä oikein minäkään.

Olen nääs koko päivän yrittänyt opettaa Suur-Siiselille yhtä murmelijuttua: amerikkalaisen uskomuksen mukaan murmelit heräilevät helmikuun alussa pesäkolossaan. Sitten ne hiippailevat maan pinnalle. Jos murmeli näkee oman varjonsa, niin talvi kestää vielä jokusen viikon. Tämän todettuaan murmis painuu takaisin pehkuihin.

Tätä hommaa olen koko päivän yrittänyt opettaa siiselille. Nyt se treenaa sitä jossain tuolla kaivarin suunnalla. Siellä ei ole nettiä.

EDIT: jaa sillä olikin sitten näemmä läppäri matkassa

Mika

Quote from: Johannes Nieminen on 31.03.2009, 19:03:40
Quote from: Mika on 31.03.2009, 18:43:16

Kannattaa nyt vain odotella. Jussi tekee päätöksensä aikanaan ja ihan itsenäisesti. Tai sitten hän on jo sen tehnyt.

Muutamia vuosia politiikassa mukana olleena täytyy sanoa, että sen olen oppinut, että aina kannattaa odottaa ja katsoa ympärilleen (vaikka itsekin olen liian malttamaton). Toinen hyvä oppi on se, ettei kannata uskoa mitä mediassa sanotaan. Ei edes silloin vaikka siteerataan, sillä haastattelu on aina siteerausta pidempi.

Silti Jussin olisi syytä kertoa mikä on tilanne. Ymmärrän hyvin, että kannattajakorttien kerääminen saattaa alkaa tökkiä, jos se, jolle niitä kerätään, ei vaivaudu itse ottamaan asiaan kantaa millään tavalla. Kuurupiilon leikkiminen ei ole hyvä idea.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

ElinaElina

Sai siitä tulisen ruunan, valjasti hyvän hevosen,
läksi pellon kynnäntähän, vainion vakoantahan.

Näki päitä pyöriviä, raivoja ratisevia.
Sanovi sanalla tuolla: "Hoi mato, Jumalan luoma!
Kuka nosti nokkoasi, kenpä käski ja kehoitti
päätä pystössä piteä, kaulan vartta kankeata?
Pois nyt tieltä poikellaite, tungeite kulohon, kurja,
alas kursohon kuoite, heilauta heinikkohon!
Josp' on tuolta pääsi nostat, Ukko pääsi särkenevi
nuolilla teräsnenillä, rakehilla rautaisilla."

Siitä kynti kyisen pellon, vakoeli maan matoisen,
nosti kyitä kynnökselle, käärmehiä käännökselle.
Sanoi tuolta tultuansa: "Jo nyt kynnin kyisen pellon,
vakoelin maan matoisen, käärmehisen käännättelin.

Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

possu

Quote from: Jussi Halla-aho on 31.03.2009, 19:06:20

Koettakaapa miettiä välillä asiaa muustakin kuin oman mukavuutenne näkökulmasta. Toisen perseellä on helppoa istua tulessa.

Se on hyvä näin. Kinkkua ei pidä käristää.
Mitä useampi nakki sen parempi soppa.
--Riku Karvakuono

Voileipä ilman voita on kuin kukkaruukku ilman kukkaa.
--possu

I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down to us. Pigs treat us as equals.
--Winston S. Churchill

Necro

Niin mikä se toinen kuvitteellinen hevonen on ???
"Maailmassa monta on ihmeellistä aasia"

ämpee

Quote from: Jussi Halla-aho on 31.03.2009, 19:06:20
Toisen perseellä on helppoa istua tulessa.

Asia on juuri noin, hommataan^^^ me Jussille se kannatusyhdistys, niin Jussi sitten Hommaa^^^ meille sen kauan kaivatun vastauksen, mikä se sitten onkaan.

Pelkkä yhdistyksen kasaan saaminen on jo uutinen itsessään, ja mielummin samaa kyytiä ne 5.000 korttia, niin voidaan halutessamme vaihtaa se paperi painavampaan seuraavalla kierroksella.

Pidetään Homma^^^
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

hxv

No, eikös tämä ole täysin selkeä asia?

Kunhan se 2000 korttia on kasassa, niin Halla-ahon ehdokkuus Eurovaaleissa on 100% varmaa.