News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

JM-K:n tiedotenurkka

Started by JM-K, 28.03.2009, 22:32:44

Previous topic - Next topic

Atte Saarela

Yhteistyöstä Konservatiivien kanssa:

Minusta Konservatiivien näkemykset mm. progressiivisesta verotuksesta syövät puolueen uskottavuutta aika lailla.

Lisäksi puolueen arvomaailmasta olisi hyvä saada selvyys, esim kuinka oikealla he oikeasti ovat.

ämpee

Quote from: Johannes Nieminen on 29.03.2009, 15:15:15
Miinuspuoli tässä on se, että ehdokkuus kannattajayhdistyksen kautta todennäköisesti tarkoittaa sitä, ettei seuraavissa eduskuntavaaleissa tarvitse ajatella mahdollisuutta olla ehdokkaana Perussuomalaisten listoilla. Pallo on Jussin käsissä, ja Jussi päättää mitä sillä tekee.

Vaikea nähdä tässä mitään "miinuspuolta", ainakaan nyt tapahtuneen "kähminnän" jälkeen.
Tuo paikka listoilla nimittäin ei ole mikään itsestäänselvyys, ja historia voi hyvinkin toistaa itseään.

On todella valitettavaa, että PS ei ottanut selvää kantaa hallitsemattomaan maahanmuuttoon, sillä se maahanmuutto ei tule ainakaan vähenemään, ja ihmisten kanta siihen tulee jyrkkenemään.
Tieto sosiaalisen maahanmuuton haitoista ja kustannuksista tulee väistämättä leviämään, ja kyllä ihmiset osaavat sekä ajatella, että tuntea kuinka päähän potkitaan lystin maksajaa.

Tässä oli PS:n tilaisuus.

Jatketaan "korttipeliä".
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Sivusta seuraaja

Quote from: hxv on 29.03.2009, 15:53:21
Quote from: Johannes Nieminen on 29.03.2009, 15:45:09
Kyllä olen. En oikein tiedä mistä Soini puhuu. Olen joutunut miettimään kuulunko minä niihin epämääräisiin taustajoukkoihin, vai keitä nämä nyt oikein ovat?

Eiköhän Soini tarkoita porukoita, joilta on hyvin todennäköisesti saanut erittäin tulikivenkatkuisia yhteydenottoja tämän asian tiimoilta.

Harmi, että täältäkin löytyy melkoisen kiihkomielistä porukkaa, jotka tekevät vain hallaa asialleen.

Juuri näin. Ja kaikki yhteydenottajat eivät taatusti ole olleet Halla-ahon todellisia tukijoita.

Kazakstan

Quote from: EL SID on 29.03.2009, 16:04:23
Quote from: Turkulaine on 29.03.2009, 12:22:57
Tiedoksi kaikille, että nimimerkki EL SID levittää kaikkialla tuota valhettaan tarvittavasta äänimäärästä (muka 300 000) vaikka laskutavan virheellisyydestä häntä on huomautettu monilla forumeilla, ei pelkästään täällä. Hänellä on ilmiselvä missio, vaikuttimia voin vain arvailla.

laskukaavan ainoa virhe on, että se se edellyttää äänestysprosentin olevan sata. isona poikana osaat varmaan itse laskea kuinka paljon ääiniä tarvitaan, jos äänestyprosentti on 50.

kerro ihmeessä mihin muualle on levittänyt tätä laskelmaa kuin tähän ja erääseen toiseen ketjuun?

samalla voit yrittää arvata vaikuttimeni.

Ei tuossa mitään laskukaavoja tarvita. Googlen kautta löytää helposti tiedon siitä millä vertailuluvuilla viime vaaleissa pääsi parlamenttiin. Omalta listalta olisi viime vaaleissa tarvinnut n. 95 000 ääntä. Tällä kertaa tarvitaan ehkä yli 100 000 ääntä, sillä meppejä valitaan yksi vähemmän kuin viimeksi.

ämpee

Quote from: Sivusta seuraaja on 29.03.2009, 16:07:51
Quote from: hxv on 29.03.2009, 15:53:21
Quote from: Johannes Nieminen on 29.03.2009, 15:45:09
Kyllä olen. En oikein tiedä mistä Soini puhuu. Olen joutunut miettimään kuulunko minä niihin epämääräisiin taustajoukkoihin, vai keitä nämä nyt oikein ovat?

Eiköhän Soini tarkoita porukoita, joilta on hyvin todennäköisesti saanut erittäin tulikivenkatkuisia yhteydenottoja tämän asian tiimoilta.

Harmi, että täältäkin löytyy melkoisen kiihkomielistä porukkaa, jotka tekevät vain hallaa asialleen.

Juuri näin. Ja kaikki yhteydenottajat eivät taatusti ole olleet Halla-ahon todellisia tukijoita.

Juuri näin, tuskin monikaan Hommaa^^^ aktiivisesti harrastava lähtisi tekemään moisia typeryyksiä.
Sivusta"tukea" arvattavasti on tarjottu, viher'vasen-vapaaehtoisjoukkojen taholta.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

MMA

Soini saa palautetta ihmisiltä, koska ihmisiä ihmetyttää Soinin toimet. Eivät kaikki Halla-ahon kannattajat (Persujen sisältä tai ulkoa) edes lue hommaforum.org sivuja. Ei ulkopuolisella palautteella voi olla vaikutusta Halla-ahon ja Soinin väleihin. Suhteeseen vaikuttavat Soinin ja Halla-ahon omat tekemiset ja sanomiset.

Jos Halla-aho on Perussuomalaisten listoilla 2011 vaaleissa, niin ok, jos ei niin toivottavasti jollain muulla listalla. Ei Soinin kannata selkäänsä Halla-aholle kääntään vaikka hän asettuisikin omalla listallaan eurovaaleihin. Mitä hyötyä siitä on?

Soini sai presidentinvaaleissa 103492 ääntä. Tuon riittää hänelle. Halla-aho voi omalla listallaan saada vastaavan määrän ääniä, ei ne äänet Soinilta ole pois sen enempää kuin muilta ehdokkailta.

ElinaElina

Hypätkäämme nyt puoluehallituksen housuihin ja hameisiin. Kimppakivaa on ollut vuosia, tuttua ja turvallista. Ei ole tarvinnut olla rankasti mieltä mistään. Kahvia on juotu ja pullaa syöty. Miksi särkeä tyyni idylli ? Sitten ei olisi enää niin seesteistä ja kivaa. Joutuisi jopa muodostamaan omia mielipiteitä vaikeista asioista kuten sananvapaus. Se ei olekaan enää kivaa. Joutuisi hehtaari-kurapyssyn roiskeen alle, kun nyt on voinut olla ihan siististi.

Näin on kautta aikain käynyt herätysliikkeille, oli kyse sitten yhteiskunnallisesta tai hengenmaailman herättämiseen suunnatuista liikkeistä. Rajua julistusta, rajua vastustusta, kunnes 300 v kuluttua onkin jäljellä sukkaa kutovien lähetysmummojen kerho ja kivimonumentti kirkon vieressä.
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

ämpee

Quote from: Kazakstan on 29.03.2009, 16:10:53

Ei tuossa mitään laskukaavoja tarvita. Googlen kautta löytää helposti tiedon siitä millä vertailuluvuilla viime vaaleissa pääsi parlamenttiin. Omalta listalta olisi viime vaaleissa tarvinnut n. 95 000 ääntä. Tällä kertaa tarvitaan ehkä yli 100 000 ääntä, sillä meppejä valitaan yksi vähemmän kuin viimeksi.

Asia voi olla toisinkinpäin, vai onko politiikassa tapahtunut jotain sellaista, mikä laittaisi ihmiset innokkaasti liikkeelle, persujen tilapäistä nousua lukuunottamatta ?
Vanhasen tyttöystävän muuttuminen kihlatuksi taitaa olla viimeaikaisen politiikan näkyvin tapahtuma, mutta tuskin sekään ihmisiä uurnille kannustaa.

Homma^^^ on ollut ainoa merkittävä poliittinen tapahtuma Suomessa vuosiin !!

Turkulaine

Quote from: MMA on 29.03.2009, 16:17:11
Soini sai presidentinvaaleissa 103492 ääntä. Tuon riittää hänelle. Halla-aho voi omalla listallaan saada vastaavan määrän ääniä, ei ne Soinilta ole pois sen enemäpää kuin muiltakaan.

Sillä erotuksella, että nyt Soinilta voi pudota melko lailla kannatusta niiden osalta, joille juuri tämä maahanmuuttokriittisyys on kova juttu.

Minäkin olen äänestänyt satunnaista persua protestiksi aiemmin, mutten enää. Mikään Soinin touhuissa ei enää viittaa siihen, että hän edustaisi radikaalia muutosvoimaa. Ellei Halla-aho itse testamenttaa ääntään Persuille, on tämän kikkailun ja nimittelyn jälkeen yhteistyö lopussa ja se tullee vaikuttamaan Soininkin kannatukseen. Monikulttuuri ja sen ilmiöt sensuurista suomalaisuuden väheksymiseen on jatkuvasti ja nopeasti kasvava voima, EU-muumitus tuskin samassa määrin.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

HaH

Jos Soini on saanut sähvökökkää mail-boxiin "meikäläisiltä", niin olisi varmaan voiniut kysäistä Jusalta tai Hommalta, eikö? En usko, että mitään spammendaalia on edes ollut. Tekosyitä, sanon minä.

Konservatiivien edustajakin täällä jossain vaiheessa vinkui, että jöötiä sataa lootaan, mutta vaikka häntä pyydettiin esittämään viestit täällä, ei niitä ikinä tainnut löytyä. Silkkaa marttyrismiä ja fuulaa taisi olla sekin.

Joku Ellilä on voinut joskus jollekin kettuilla, mutta kaikki nyt tietävät, että hänellä on pysyväisluontoisesti herneen palot teipattuna sieraimiin, joten siitä ei voi olla kyse. Hän kun urpoaa täälläkin. (Älä Ellilä lyö, en mää pahalla niinku... ;D )

Väitän siis, että Homman ympärillä pörräävien puolueitten johto painostaa Hommaa epädemokraattisesti, sekä suorastaan moraalisesti kyseenalaisin toimin.

Ugh.
Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.

Ant.

Quote from: Diogenes on 29.03.2009, 15:36:02
Tälläinen huhu kiertää kuulemma (Arvopaperin palstalta)

http://apareena.arvopaperi.fi/forum/msg/id=sf/msg=6301628/

"Juttelin tutun toimittajan kanssa joka työskentelee politiikan toimittajana useissa tunnetuissa päivä sekä viikkolehdissä. Eduskunnan kuppilassa kiertää sitkeä huhu jonka mukaan KEPUn Jarmo Korhonen olisi tehnyt kassakaappisopimuksen Soinin kanssa. Persuille on tiettävästi luvattu kahta ministerinpaikkaa seuraavassa KEPU johtoisessa hallituksessa. Yksi tai kaksi hallituspaikkaa, riippuu tietysti Persujen ja samassa vaaliliitossa olevien Kristillisdemokraattien vaalimenestyksestä. Ehtona kuitenkin on että Persut, nyt hyvissä ajoin kaksi vuotta ennen eduskuntavaaleja, sitoutuvat näyttävästi irti ulkomaalaisvastaisuudesta. "

Ei mennä helppoon. Soini otti listoilleen maahanmuuttokriittisiä henkilöitä. Lisäksi kukaan sopijoista ei ole niin tyhmä, että alkaisi lavertelemaan sopimuksesta. Huhua ei ole mainittu missän muualla kuin yhden nettinimimerkin puheissa ja Soini tietää oikein hyvin, ettei Kepu ole seuraavan hallitusneuvottelujen vetäjä eikä varmaan sitä seuraavienkaan, jos PS pitää edes jonkinlaisen kannatuksen.

Sopimuksen noudattaminen menisi niin pitkän ajan päähän, että silloin Korhonen ei olisi enää vallassa ja tuskin Soinikaan. Kirjoitetaan suurimmat järjettömyydet toisaalle.
Homma is the new black.

MMA

Sillä erotuksella, että nyt Soinilta voi pudota melko lailla kannatusta niiden osalta, joille juuri tämä maahanmuuttokriittisyys on kova juttu.

Minäkin olen äänestänyt satunnaista persua protestiksi aiemmin, mutten enää. Mikään Soinin touhuissa ei enää viittaa siihen, että hän edustaisi radikaalia muutosvoimaa. Ellei Halla-aho itse testamenttaa ääntään Persuille, on tämän kikkailun ja nimittelyn jälkeen yhteistyö lopussa ja se tullee vaikuttamaan Soininkin kannatukseen. Monikulttuuri ja sen ilmiöt sensuurista suomalaisuuden väheksymiseen on jatkuvasti ja nopeasti kasvava voima, EU-muumitus tuskin samassa määrin.

Itse olen äänestänyt myös satunnaisia persua solidaarisuudesta. En kuitenkaan äänestänyt Soinia presidentiksi.

Toivottavasti Halla-aho asettuu ehdokkaaksi omalla listallaan, niin saadaan kannatus mitattua. Persuille voi mennä ääniä, mutta toisaalta voi niitä tulla lisää muualtakin. Vanhat RKP:n, Kokoomuksen ja Vihreiden kannattajat varmasti vierastavat persuja vaikka Halla-ahoa kannattaisivatkin. Voi jopa olla olla parempi olla omalla listalla jos tarkoitus on saada mahdollisimman paljon henkilökohtaisia ääniä.

Per Brahe

Sama mieltä MMAan kanssa, tiedän jo pari RKP:n kannattajia jotka ovat nyt valmiita äänestämään Halla-ahoa.

ilmarinen

Luulenpa kuuluvani aika isoon joukkoon ihmisiä, jotka ovat toivoneet tähän maahan pitkään vahvaa maahanmuuttokriittistä liikettä, joka ei ole kuitenkaan pelkästään yhden asian ympärille keskittynyt.

Perussuomalaisten noste on ollut siksi tervetullut. Jussi Halla-aho ja Suomen Sisun jäsenet ovat tuoneet tähän hyvää lisää. Jos nyt sitten perustetaan uusi puolue ja tärvellään hyvin alkanut kehitys tehdään vain hallaa asialle. Itse en äänestäisi pettyneenä kumpaakaan ja luulen, että näin toimii moni muukin. Poliittiset vastustajat hyötyisivät ja saisivat kaikki aseet leimata maahanmuuttokriittiset hörhöporukaksi, joka ei kykene edes yhteistyöhän saati hoitamaan yhteisiä asioita.

Timo Soini on aika vaikeassa paikassa. Mielestäni nyt kannattaa käydä syyteprosessi rauhassa läpi ja unohtaa eurovaalit. Niillä ei ole käytännössä valtakunnanpoliittista merkitystä. Jos järkeä porukassa riittää rivit pidetään yhdessä ja panostetaan seuraaviin eduskuntavaaleihin. Silloin on mahdollista tehdä Suomessa poliittista historiaa. Paremmin Halla-Ahokin vaikuttaisi eduskunnassa isossa ryhmässä kuin yhden asian liikkeessä. Se leimautuisi samanlaiseksi kuin se yhden turkulaisen puolue. Ei järkeä.

reino

Quote from: acc on 29.03.2009, 15:33:19
Voisiko The Kannattajayhdistyksellä olla useampia ehdokkaita? Nyt on useita tunnettuja hommalaisia persujen ehdokkaina. Mutta läpimeno heille ei ole varmaa. Jos he olisivat mukana hommalaisten kannattajyhdistyksessä, heidän saamansa äänet auttaisivat Jussia. Ehkäpä imussa voisi joku toinenkin hommalainen päästä läpi. ;D

Ei voi. Jokaista eurovaaliehdokasta varten tarvitaan oma valitsijayhdistys ja 2000 eri nimeä. En pidä realistisena.

joniq

Quote from: ilmarinen on 29.03.2009, 17:09:04

Timo Soini on aika vaikeassa paikassa. Mielestäni nyt kannattaa käydä syyteprosessi rauhassa läpi ja unohtaa eurovaalit. Niillä ei ole käytännössä valtakunnanpoliittista merkitystä. Jos järkeä porukassa riittää rivit pidetään yhdessä ja panostetaan seuraaviin eduskuntavaaleihin. Silloin on mahdollista tehdä Suomessa poliittista historiaa. Paremmin Halla-Ahokin vaikuttaisi eduskunnassa isossa ryhmässä kuin yhden asian liikkeessä. Se leimautuisi samanlaiseksi kuin se yhden turkulaisen puolue. Ei järkeä.

Olen eri mieltä. Nyt on valtakunnallinen tilaisuus tehdä asiaa tunnetuksi. Pelkällä nettikirjoittelulla ei saa laajempaa julkisuutta. Ymmärrän että sekä Persuissa ja Hommassa toimivilla on vaikea paikka. Ei kivitetä heitä muiden virheistä.
Toivotaan että Halla-aho ei katso että kannattajalistan keräys sabotoi hänen mahdollisuutensa Persujen EU-listalle. Kyllä syyt ovat selvästi aivan muualla ja toivon että Halla-aho ilmoittaa mahdollisimman pian ryhtyvänsä ehdokkaksi.

Atte Saarela

Ehkä useamman ehdokkaan listaa ei saa kerättyä, mutta saisiko jostain jonkun nimekkään nuivan vielä varamiesehdokkaaksi? Näköjään Arto Lahti joka on ollut presidenttiehdokkaanakin kannattaa Jussia Facebookissa. Olisikohan kiinnostunut lähtemään ehdokkaaksi, pitäisiköhän kysyä.. Mutta Arto Lahti siis vain esimerkkinä, muiltakin voisi varmaan kysyä.

Ullanlinna

Sen verran ärsyttää Soinin epärehellisyys, että muistutan miehen sanoista 18.3.

"Mikäpä minä olen näin viisaan miehen [Mäki-Ketelän] hanketta kommentoimaan. Vapaassa maassa saa harjoittaa vapaata kansalaistoimintaa, se on jopa suositeltavaa."

JKN

Luulenpa kuuluvani aika isoon joukkoon ihmisiä, jotka ovat toivoneet tähän maahan pitkään vahvaa maahanmuuttokriittistä liikettä, joka ei ole kuitenkaan pelkästään yhden asian ympärille keskittynyt.

Perussuomalaisten noste on ollut siksi tervetullut. Jussi Halla-aho ja Suomen Sisun jäsenet ovat tuoneet tähän hyvää lisää. Jos nyt sitten perustetaan uusi puolue ja tärvellään hyvin alkanut kehitys tehdään vain hallaa asialle. Itse en äänestäisi pettyneenä kumpaakaan ja luulen, että näin toimii moni muukin. Poliittiset vastustajat hyötyisivät ja saisivat kaikki aseet leimata maahanmuuttokriittiset hörhöporukaksi, joka ei kykene edes yhteistyöhän saati hoitamaan yhteisiä asioita.

Sitä olisi Soinin pitäny miettiä ennen kuin meni kaatamaan maidon lattialle ja asetti oman napansa etusijalle. Ulkomailla on puhtaasti maahanmuuttokriittisiä puolueita liki30% kannatuksella. Ei Suomessa samoihin lukuihin päästä, mutta puolueohjelmaltaan maahanmuuttokriittisellä puolueella olisi paikkansa.

Persuissa oli myös viime eduskuntavaaleissa ehdokkaina kaiken maailman Kukko ja Kotka satuja lurittelevia multikultisteja, ja multikultin ihannointi ei maahanmuuttokriittiseen puolueen vain kuulu. Tosiasia on että Soini irtisanoutui maahanmuuttokriittisyyden ottamisesta  puolueen ohjelmaan ja persut menee Soinin opportunis-populistisella mutu pohjalla pyrkimyksenä miellyttää milloin ketäkin. Ei lämpimät ja kaikessa ystävyydessä juodut erokahvit välttämättä mikään loppu ole vaan uudenalku jos uskoo asiaansa.

Sibis

Quote from: reino on 29.03.2009, 17:19:14
Quote from: acc on 29.03.2009, 15:33:19
Voisiko The Kannattajayhdistyksellä olla useampia ehdokkaita? Nyt on useita tunnettuja hommalaisia persujen ehdokkaina. Mutta läpimeno heille ei ole varmaa. Jos he olisivat mukana hommalaisten kannattajyhdistyksessä, heidän saamansa äänet auttaisivat Jussia. Ehkäpä imussa voisi joku toinenkin hommalainen päästä läpi. ;D

Ei voi. Jokaista eurovaaliehdokasta varten tarvitaan oma valitsijayhdistys ja 2000 eri nimeä. En pidä realistisena.

Sanot ERI nimeä?

Ei kai me nyt niin hulluja olla! Ellet sitten itse sabotoi kortteja. Se on rikos!
Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

ämpee

Poliittiset vastustajat hyötyisivät ja saisivat kaikki aseet leimata maahanmuuttokriittiset hörhöporukaksi, joka ei kykene edes yhteistyöhän saati hoitamaan yhteisiä asioita.

Siis jos maahanmuuttokriittiset lempataan jostain ulos, niin juuri he sitten ovat yhteistyökyvyttömiä ?
Merkillistä logiikkaa, olisin luullut, että niitä jotka eivät halua tehdä yhteistyötä maahanmuuttokriittisten kanssa olisi pidettävä yhteistyökyvyttöminä.

reino

Quote from: Atte Saarela on 29.03.2009, 17:26:00
Ehkä useamman ehdokkaan listaa ei saa kerättyä, mutta saisiko jostain jonkun nimekkään nuivan vielä varamiesehdokkaaksi?

Ei ole olemassa mitään sellaista kuin varamiesehdokas. Jokainen yksittäinen ehdokas vaatii oman 2000 nimen listan. Ja kukin kannattaja voi olla jäsenenä vain yhdessä valitsijayhdistyksessä.

Kokoliha

Quote from: Ullanlinna on 29.03.2009, 17:27:04
Sen verran ärsyttää Soinin epärehellisyys, että muistutan miehen sanoista 18.3.

"Mikäpä minä olen näin viisaan miehen [Mäki-Ketelän] hanketta kommentoimaan. Vapaassa maassa saa harjoittaa vapaata kansalaistoimintaa, se on jopa suositeltavaa."

Tuo on kieltämättä etenkin kaikkien niiden, jotka nyt saavat päähänsä syytellä Sika-Mäkelää, hyvä muistaa.

Atte Saarela

Quote from: reino on 29.03.2009, 17:32:44
Ehkä useamman ehdokkaan listaa ei saa kerättyä, mutta saisiko jostain jonkun nimekkään nuivan vielä varamiesehdokkaaksi?

Ei ole olemassa mitään sellaista kuin varamiesehdokas. Jokainen yksittäinen ehdokas vaatii oman 2000 nimen listan. Ja kukin kannattaja voi olla jäsenenä vain yhdessä valitsijayhdistyksessä.
Joo, tarkemmin sanottuna noin.

Olen muuten sitä mieltä, että Arto Lahti olisi varmasti ainakin keskivertoa parempi meppi, laaja kokemus mm. liike-elämässä.

ämpee

Quote from: Atte Saarela on 29.03.2009, 17:35:33
Quote from: reino on 29.03.2009, 17:32:44

Joo, tarkemmin sanottuna noin.

Olen muuten sitä mieltä, että Arto Lahti olisi varmasti ainakin keskivertoa parempi meppi, laaja kokemus mm. liike-elämässä.

Omalla tavallaan on aika mielenkiintoista, että tälläiset vapaat valitsijamies-yhdistykset tarvitsevat jokaiselle ehdokkaalle omat 2.000 kannattajaa, mutta puolueet saavat asettaa suoraan 10 ehdokasta kukin.

Puolueisiin kuulumaton valisijamiesyhdistys siis tarvitsisi 10:tä ehdokasta varten 20.000 kannattajaa.

Manneri

Quote from: ämpee on 29.03.2009, 17:30:59
Poliittiset vastustajat hyötyisivät ja saisivat kaikki aseet leimata maahanmuuttokriittiset hörhöporukaksi, joka ei kykene edes yhteistyöhän saati hoitamaan yhteisiä asioita.

Siis jos maahanmuuttokriittiset lempataan jostain ulos, niin juuri he sitten ovat yhteistyökyvyttömiä ?
Merkillistä logiikkaa, olisin luullut, että niitä jotka eivät halua tehdä yhteistyötä maahanmuuttokriittisten kanssa olisi pidettävä yhteistyökyvyttöminä.

Maahanmuuttokriittisiä ei ole lempattu minun tietääkseni mistään pois. Monen asian summa aiheutti tämän ikävän lopputuloksen, turha Soinia yksin syyttää osapuoli se hommakin oli tässä murhekryynissä.

Itse epäilen, että päätös Halla-Ahon sivuttamisesta tuli ton 12.3 päivän jälkeen, kuten johonkin ketjuun mainitsin Soini sai hommalaisilta sen verran tuhtia postia, jonka voi verratta suoraan Jussin samaan palautteesseen. Sitten vielä painostukseksi koettu kannattajakortit niin soppa oli valmis.

Lemmy

QuotePuolueisiin kuulumaton valisijamiesyhdistys siis tarvitsisi 10:tä ehdokasta varten 20.000 kannattajaa.
Toisaalta sitten puolueen perustamiseksi tarvitaan ainoastaa 5000 nimeä, joilla saa sen 10 henkeä nimettyä.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

ämpee

Quote from: Manneri on 29.03.2009, 17:43:29

Maahanmuuttokriittisiä ei ole lempattu minun tietääkseni mistään pois. Monen asian summa aiheutti tämän ikävän lopputuloksen, turha Soinia yksin syyttää osapuoli se hommakin oli tässä murhekryynissä.

Päätöksiä on tehnyt vain yksi osapuoli.

QuoteItse epäilen, että päätös Halla-Ahon sivuttamisesta tuli ton 12.3 päivän jälkeen, kuten johonkin ketjuun mainitsin Soini sai hommalaisilta sen verran tuhtia postia, jonka voi verratta suoraan Jussin samaan palautteesseen.

Eli siis jos joku muumeilee sähköpostissa, niin siitä saa loukkaantua siten, että joku joka ei lähettänyt sähköpostia tuntee sen nahoissaan ?
Vai saiko Soini niitä ikäviä posteja Jussilta ?

QuoteSitten vielä painostukseksi koettu kannattajakortit niin soppa oli valmis.

Siis täh, eihän ne kannattajakortit nähtävästi mitään ole painostaneet, kun kerran Jussi kipattiin laidan yli, ja sitäpaitsi Soini itse piti aktiivista kansalaistoimintaa ihan hyvänä asiana (18.3).

Ihme selittelyä...

ämpee

Quote from: Lemmy on 29.03.2009, 17:44:28
QuotePuolueisiin kuulumaton valisijamiesyhdistys siis tarvitsisi 10:tä ehdokasta varten 20.000 kannattajaa.
Toisaalta sitten puolueen perustamiseksi tarvitaan ainoastaa 5000 nimeä, joilla saa sen 10 henkeä nimettyä.

Hyvä huomio, kerätään sitten saman tien ne 5.000 korttia, niin ei tarvitse nimien kanssa pihistellä.

Pitikös niiden korttien paperi sitten olla sitä 120 grammasta ??

MMA

Rekisteröitynyt puolue/vaaliliitto voi nimetä 20 ehdokasta. Puolue olisi hyvä olla takataskussa tällaisia tapauksia varten :)

Olisikohan joku jo rekisteröitynyt pienpuolue kiinnostunut ottamaan Jussia ja varamiehiä ehdokkaaksi? Millainen puolue olisi esim. Itsenäisyyspuolue? He ymmärtääkseni voisivat laittaa 20 ehdokasta eurovaaleihin ilman nimilistojen keräämistä. Löytyi tältä listalta: http://www.vaalit.fi/15366.htm