News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

itsemurhapommittajatko muslimi marttyyreija ? ? ?

Started by ennakkoluulot, 17.12.2010, 11:37:20

Previous topic - Next topic

E.P.L

Quote from: ennakkoluulot on 21.12.2010, 17:21:59
Quote from: Meriö on 21.12.2010, 16:07:42
Quote from: ennakkoluulot on 21.12.2010, 02:12:57
Ihmisen elämä on ennaltakirjoitettu. Sekä hyvät, että pahat teot. Ajatus on siinä, että ihmisellähän on oma tahto, he voivat vaikuttaa omaan kohtaloon.

Ei ole tarkoitus saivarrella, mutta en tosiaan ymmärrä, miten yllä kirjoitetut lauseet eivät olisi keskenään ristiriitaisia. Miten ennalta kirjoitettu elämä ja vapaa tahto on sovitettavissa yhteen?

Muslimit uskovat, että ihmisen elämä on ennaltakirjoitettu. Mitä tässä elämässä tulee tapahtumaan on jo päätetty ennen syntymää. Jokaisella ihmisellä tulee hyviä ja hunoja hetkiä. Kun vaikkapa eteen sattuu jotain mikä johtaisi pahaan, niin ihminen kyllä osaa päättää, tekeekö hän tuon teon vai jättääkö väliin. Karkea esimerkki: Minulle tulee eteen jotain mikä saattaa johtaa pahaan. Sanotaan, että joudun tilanteeseen, joka houkuttelisi pahaan tekoon. Koetellakseen minua Jumala on päättänyt sen. Olen yksin koulun luokassa. Opettaja on unohtanut lompakon pöydälle ja voisin varastaa sen kenenkää huomaamatta. Osaan kyllä itse päättä teenko niin vai vienkö lompakon omistajalle. Jumala on antanut meille vapaan tahdon, voimme itse päättää kaikesta mikä tulee eteemme. Valitsemme joko hyvän tai pahan. Valintoja tulee paljon ja ne on tehtävä viisain. Hyväsydäminen ihminen pyrkii hyviin valintoihin. Jotta voimme valita oikein, on meidän pidettävä mielemme puhtaina ja muistaa Jumalaa :)
Mutta jotta Jumala voisi koetella sinua tuolla tavoin, on hänen täytynyt vaikuttaa opettajasi päätökseen jättää se lompakko pöydälle. Ja tällöinhän kyse ei ole vapaasta tahdosta?  

ennakkoluulot

Quote from: annepa on 21.12.2010, 17:07:51
Quote from: ennakkoluulot on 17.12.2010, 11:37:20
Islamin uskonto antaakin luvan rakentaa esim. kirkon( täällä Suomessa kuten useissa maissa moskeijan rakentaminen on kielletty).

Jaa. Että buddhalaistemppelin, hindutemppelin ja mormonitemppelin kyllä saa rakentaa mutta juuri moskeijan rakentaminen on kielletty? Älä sinä puhu roskaa.

Tästä päättelen, että koska tämä fakta ei ollut tiedossa niin muutkaan kirjoituksessa esiintyneet väitteet - esimerkiksi että itsaripommittajat ei ole muslimeja - eivät välttämättä pidä paikkaansa  :-\

Kyllä, moskeijan rakentaminen ei ole ollut sallittua. Jos mielestäsi suomessa on kunnollinen moskeija ( ei siis mikään vuokrattu tila, missä saa rukoilla. Vaan kunnollinen moskeija ), niin ilmoita toki meillekin :)

annepa

Quote from: ennakkoluulot on 21.12.2010, 17:30:19
Quote from: annepa on 21.12.2010, 17:07:51
Islamin uskonto antaakin luvan rakentaa esim. kirkon( täällä Suomessa kuten useissa maissa moskeijan rakentaminen on kielletty).

Jaa. Että buddhalaistemppelin, hindutemppelin ja mormonitemppelin kyllä saa rakentaa mutta juuri moskeijan rakentaminen on kielletty? Älä sinä puhu roskaa.

Tästä päättelen, että koska tämä fakta ei ollut tiedossa niin muutkaan kirjoituksessa esiintyneet väitteet - esimerkiksi että itsaripommittajat ei ole muslimeja - eivät välttämättä pidä paikkaansa  :-\

Kyllä, moskeijan rakentaminen ei ole ollut sallittua. Jos mielestäsi suomessa on kunnollinen moskeija ( ei siis mikään vuokrattu tila, missä saa rukoilla. Vaan kunnollinen moskeija ), niin ilmoita toki meillekin :)

Johtuukohan tämä esimerkiksi kaavoitusasioista? Missä on määrätty että moskeijaa ei saa rakentaa mutta muita temppeleitä saa? Suomessa nyt ei vaan saa rakentaa yhtään mitään just siihen mihin haluaa vaan on käytävä melkoinen luparulijanssi läpi. Sama rulijanssi se on muilla uskontokunnilla.

Siis: moskeijan saa rakentaa jos sille löytyy sopiva tila ja luvat haetaan. Mikään laki ei sitä kiellä. Ihan turha vinkua että moskeijan rakentaminen on kiellettyä kun ei se ole.

Kaustinen

Kyllä sellaisen saa omilla rahoillaan rakentaa. Sen kun rakennat.

Muslimit vaan ovat, kumma kyllä, olleet jatkuvasti vaatimassa, että jonkun muun pitäisi sellainen heille rakentaa ja maksaa.  :roll:

ennakkoluulot

Quote from: annepa on 21.12.2010, 17:29:04
Quote from: Meriö on 21.12.2010, 16:07:42
Ihmisen elämä on ennaltakirjoitettu. Sekä hyvät, että pahat teot. Ajatus on siinä, että ihmisellähän on oma tahto, he voivat vaikuttaa omaan kohtaloon.

Ei ole tarkoitus saivarrella, mutta en tosiaan ymmärrä, miten yllä kirjoitetut lauseet eivät olisi keskenään ristiriitaisia. Miten ennalta kirjoitettu elämä ja vapaa tahto on sovitettavissa yhteen?

Muslimit uskovat, että ihmisen elämä on ennaltakirjoitettu.
versus
Jumala on antanut meille vapaan tahdon, voimme itse päättää kaikesta mikä tulee eteemme. Valitsemme joko hyvän tai pahan. Valintoja tulee paljon ja ne on tehtävä viisain.

Eihän nämä kaks asiaa herranjumala (pun intended) nyt vaan sovi yhteen!
:facepalm:

Jos ihmiset valinnat ei ole ennaltamäärättyjä eli ihminen valitsee itse ja valinnat muokkaavat elämäämme niin elämä ei ole ennaltakirjoitettu. Simple as that.

Mikä tässä logiikassa nyt on niin vaikeaa ymmärtää?

Edit: Ainiin eihän logiikka ja uskonto sovi yhteen.

Se mitä tulee ihmisten eteen elämän aikana, se on ennaltakirjoitettua, valinta minkä teemme on omissa käsissämme.

ennakkoluulot

[/quote]
Mutta jotta Jumala voisi koetella sinua tuolla tavoin, on hänen täytynyt vaikuttaa opettajasi päätökseen jättää se lompakko pöydälle. Ja tällöinhän kyse ei ole vapaasta tahdosta?  
[/quote]

Se, että opettaja unohtaa lompakon päydälle on ennaltakirjoitettu ja se, että satun olemaan siinä luokassa, on ennaltakirjoitettu. Mutta valinta minkä teen, riippuu istestäni :)

Kaustinen

Quote from: ennakkoluulot on 21.12.2010, 17:35:46
Se mitä tulee ihmisten eteen elämän aikana, se on ennaltakirjoitettua, valinta minkä teemme on omissa käsissämme.

Onko jokaisen valintasi jälkeen olemassa ennaltakirjoitettu jatko odottamassa. Siitä tulee joka päivä jo muutama miljoona ennaltakirjoitettua vaihtoehtoa lisää. On siinä ollut kirjoittamista turhissa tarinoissa jotka jäävät käyttämättä.  :roll:

E.P.L

Quote from: ennakkoluulot on 21.12.2010, 17:38:29

Se, että opettaja unohtaa lompakon päydälle on ennaltakirjoitettu ja se, että satun olemaan siinä luokassa, on ennaltakirjoitettu. Mutta valinta minkä teen, riippuu istestäni :)
Mutta et siis voi valita olla olematta siinä luokassa ja opettajallasi ei ole mahdollisuutta valita ottaa lompakkoaan mukaan.

ennakkoluulot

Quote from: Kaustinen on 21.12.2010, 17:34:44

Muslimit vaan ovat, kumma kyllä, olleet jatkuvasti vaatimassa, että jonkun muun pitäisi sellainen heille rakentaa ja maksaa.  :roll:

Sain sellaista tietoa, että mosekeijan rakentaminen olisi kielletyä rukouskutsun vuoksi.( Aiheuttaa liikaa melua )  

''Suomessa on vain yksi varsinainen moskeija, joka on rakennettu varta vasten moskeijaksi, tataarien 1940-luvun alkupuolella rakentama puinen moskeija Järvenpäässä. Pienempiä muslimien rukoushuoneita on useita tiloissa, jotka on tarkoitettu alun perin muuta käyttöä varten, muun muassa Helsingissä kahdeksan.

Useat moskeijahankkeet ovat kaatuneet rahoituksen puutteeseen, sillä Suomen muslimiväestö on vähävaraista, eikä rahoitusta arabimaista ole saatu riittävästi. Muualla Euroopassa moskeijat ovat saaneet merkittävää rahoitusta muslimimaista.''
lähde: wikipedia

annepa

Quote from: ennakkoluulot on 21.12.2010, 17:44:31
Quote from: Kaustinen on 21.12.2010, 17:34:44

Sain sellaista tietoa, että mosekeijan rakentaminen olisi kielletyä rukouskutsun vuoksi.( Aiheuttaa liikaa melua )  

''Suomessa on vain yksi varsinainen moskeija, joka on rakennettu varta vasten moskeijaksi, tataarien 1940-luvun alkupuolella rakentama puinen moskeija Järvenpäässä. Pienempiä muslimien rukoushuoneita on useita tiloissa, jotka on tarkoitettu alun perin muuta käyttöä varten, muun muassa Helsingissä kahdeksan.

Useat moskeijahankkeet ovat kaatuneet rahoituksen puutteeseen, sillä Suomen muslimiväestö on vähävaraista, eikä rahoitusta arabimaista ole saatu riittävästi. Muualla Euroopassa moskeijat ovat saaneet merkittävää rahoitusta muslimimaista.''
lähde: wikipedia

Logiikka pettää jälleen. Moskeijan rakentaminen on kiellettyä mutta kumma kyllä useat moskeijahankkeet eivät ole kaatuneet kieltoihin vaan rahoituksen puutteeseen. Alahan vain kerään rahaa ja pykään moskeijaa, kyllä se siitä.

Vastasit muuten itse esittämääsi kysymykseen siitä että onko Suomessa yhtäkään moskeijaa. En tiennyt että on, kiitos tiedosta. Todistettavasti siis moskeijan rakentaminen ei ole kiellettyä koska Suomessa on jo moskeija.

Kaustinen

Kakat se rakentaminen mitään kiellettyä ole. Meluaminen on sitten erikseen. Ei siellä ole pakko metelöidä.

Mutta jos ei kiinnosta omilla rahoilla rakentaa, niin sitten ei. Kumma kyllä muut, pienemmätkin, yhteisöt ovat saaneet rakennettua omia pyhäkköjään.

Ernst

No, muslimit nyt vaan ovat ihan kuin turkulaiset - erikseen ymmärrettäviä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Malla

[/quote]

[/quote]

No, eihän tuossa ole logiikan häivää. Jos Täydellinen luo jotain, luomuskin lienee Täydellinen, Ehdottoman Rehellinen etc. Muuten täydellisessä luomistyössä on sattunut jokin paha virhe, mikä merkitsee, ettei vastuullinen ja kaikkitietävä Luoja olekaan täydellinen. Joko tai?

Tuija

Näin minäkin ajattelen.  :) Martti Luther on sanonut koskien kiusauksia niinkin, että emme voi estää lintuja lentämästä päämme yli, mutta voimme estää niitä tekemästä pesää päähämme. Tervetuloa ennakkoluulot foorumille ja tulehan yleiseen Uskontokeskusteluunkin pistäytymään!  :)

hapzu

Siis kyse lienee minareetista..

annepa

Quote from: Tuija on 21.12.2010, 18:10:52

Näin minäkin ajattelen. 

Eli siis opettajalla ei ole vapaata tahtoa eikä hän voi valita unohtaako lompako vai ei ja itse ei voi valita että meneekö luokkaan eli ei. Mutta kuitenkin ihmisellä on vapaa tahto valita. Jaaha. Vai niin.

Tuija

Quote from: annepa on 21.12.2010, 18:13:28
Quote from: Tuija on 21.12.2010, 18:10:52

Näin minäkin ajattelen. 

Eli siis opettajalla ei ole vapaata tahtoa eikä hän voi valita unohtaako lompako vai ei ja itse ei voi valita että meneekö luokkaan eli ei. Mutta kuitenkin ihmisellä on vapaa tahto valita. Jaaha. Vai niin.

Olen kirjoittanut vapaan valinnan filosofiasta joskus hyvin pitkästi uskontoketjussa. Lähinnä ajattelen, että elämässä tulee tilanteita, joissa joudumme koetukseen. Silloin joutuu valitsemaan tarkkaan, kuinka toimii. Lompakon voi unohtaa kuka hyvänsä meistä ilman vapaata valintaa ja kuka hyvänsä meistä voi joutua kiusaukseen (eli sinne koululuokkaan) valitsematta sitä itse. Kun minä nyt lähden tästä ulos kävelylle, niin tielle on voinut pudota lompakko, jossa on paljon rahaa. Joudun siis valitsemaan, vienkö lompakon poliisille vai pidänkö rahat itse. Emme useinkaan pysty vaikuttamaan niihin olosuhteisiin, joihin joudumme, mutta voimme vaikuttaa siihen, mihin suuntaan otamme seuraavan askeleen.

Kaustinen

Me teemme joka hetki, monta kertaa sekunnissa, päätöksiä siitä, mitä teemme jatkossa. Voin jatkaa tämän kirjoittamista, tai lähteä kahville. Tai kauppaan. Tai sitten jatkan kirjoittamista. Tai jospa sittenkin lähden. Tai pyyhinkin edellisen pois. Tai jatkan. Tai nyt lähdenkin.

Tai päätinkin tulla takaisin. Jne...

Jokaisesta päätöksestä elämäni jatkuu eri tavalla eteenpäin. On siis olemassa rajaton määrä erilaisia vaihtoehtoja elämälleni. Jos on etukäteen kirjoitettu rajaton määrä vaihtoehtoja, ei ole oikeasti kirjoitettu mitään.

Eikö totta?

Tuija

Kaustinen, tuosta on tosiaankin ollut uskontoketjussa juttua. Ainakin Jumala on kaikkitietävä. Koska hän on ajan ja avaruuden ulkopuolella, hän tietää, kuinka minä tulen ne tuhannet ja tuhannet päivittäiset valintani tekemään ja kuinka koko satu kerran päättyy ja mikä on minun osuuteni.

Kaustinen

Quote from: Tuija on 21.12.2010, 18:47:24
Kaustinen, tuosta on tosiaankin ollut uskontoketjussa juttua. Ainakin Jumala on kaikkitietävä. Koska hän on ajan ja avaruuden ulkopuolella, hän tietää, kuinka minä tulen ne tuhannet ja tuhannet päivittäiset valintani tekemään ja kuinka koko satu kerran päättyy ja mikä on minun osuuteni.

Aikamatkailu on tosiaan kätevä ratkaisu vähän kaikkeen.  :)

Tuija

Quote from: Kaustinen on 21.12.2010, 18:49:31
Quote from: Tuija on 21.12.2010, 18:47:24

Aikamatkailu on tosiaan kätevä ratkaisu vähän kaikkeen.  :)

Totta ihmeessä. Jos sinä maalaat taulun, sinä olet tuon taulun luoja ja olet sen taulun tapahtumien suhteen ajan ja avaruuden ulkopuolella ja näet asioita, joita taulun henkilöt eivät pysty näkemään. Ei se sen kummempaa ole.

Kaustinen

Quote from: Tuija on 21.12.2010, 18:52:50
Totta ihmeessä. Jos sinä maalaat taulun, sinä olet tuon taulun luoja ja olet sen taulun tapahtumien suhteen ajan ja avaruuden ulkopuolella ja näet asioita, joita taulun henkilöt eivät pysty näkemään. Ei se sen kummempaa ole.

Tosin ei niillä taulun henkilöilläkään sitten mitään vapaata tahtoa ole.

Eikä ole minullakaan, jos joku on jo nähnyt miten tulen toimimaan.

Että ei tästä paradoksista niin vain päästä.  :)

Machine Head

Quote from: SK on 17.12.2010, 12:39:36

Joo, ja Raamatussa käsketään jotenkin niin, että "jos silmäsi viettelee sinua, revi se irti" ja "käännä lyöjälle toinenkin poski". Näin siellä käsketään tekemään. Minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä jossain hölynpölysatukirjassa lukee. Uskon, että Koraanissa lukee juuri noin, mitä sanot.

En ole kuullut yhdenkään äärikristityn kääntävän sitä toista poskea tai repineen silmäänsä irti, vaikka jossain heille tärkeässä höpönlöpönkirjassa niin käsketäänkin. Mutta olen käynyt Lontoossa ja New Yorkissa katsomassa niiden tekojen seurauksia, joita se teidän kirja ei missään tapauksessa käskenyt tekemään. Ja illalla lähden katsomaan, mitä länsinaapurissa tapahtui, teidän kirjanne vastaisesti.

Se ero näyttää olevan, että toiset jättävät tekemättä niitä suoritteita, mitä satukirjoissa käsketään, koska normaalilla järjellä ajateltuna ne ovat karmeita. Toiset taas tekevät karmeita tekoja, mitä kirja ei edes käske. Eli toiset katsovat kirjasta mitä siellä sanotaan ja jättävät älyttömyydet pois. Toiset taas katsovat kirjaa ja keksivät sen perusteella älyttömyyksiä.

Itse asiassa Raamattu ei käske repimään silmiä, vaan kysymyksessä on Jeesuksen vertaus joka kuuluu sanatarkasti näin;

5:29 Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin.
5:30 Ja jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi menee helvettiin.
10:28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

dothefake

Olen usein ajatellut liikennevaloissa, kuinka loppuelämäni muuttui,
kun jouduin odottamaan. Tulen joka paikkaan ne minuutit myöhemmin,
kuin muuten olisi tullut, ainakin sillä retkellä. Törmäänkö seuraavassa
risteyksessä vai enkö törmää, juuri tuon viiveen ansiosta. Entä, mitä
tapahtuisi, jos ajankin päin punaisia selviten siitä, uhmaisinko kohtaloani.
Ja jos tähän sanotaan, että se oli etukäteen kirjoitettu, niin kysyn kumpi.
Eikö silloin ole samantekevää odotanko vihreää vai en? Vai eikö se päin
punaisia ajo olekaan etukäteen kirjoitettu? Tiedä häntä, mutta kiljupänikät
ovat Tuijalta piilossa. Ja jakaukset kunnossa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Tuija

Kaustiselle: Vapaan tahdon paradoksista olen kirjoittanut mm. näissä kirjoituksissani uskontoketjussa:
http://hommaforum.org/index.php/topic,2072.msg504105.html#msg504105
http://hommaforum.org/index.php/topic,2072.msg504124.html#msg504124

Ei nuo ole mitään tieteellisiä loogis-matemaattisia yhtälöitä, vaan olen vain esitellyt oman maailmankuvani ja sen miten minä ymmärrän vapaan tahdon paradoksin.

Miniluv

Vapaasta tahdosta jatkot uskontoketjuun.

Pysytään niissä "ennakkoluuloissa" tässä :)

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

xoxox

hän, joka tappaa ilman oikeutta, ei ole enää jumalan silmissä muslimi (koraanissa), vaikka murhaaja niin väittää.
Islaminuskon oppien mukaan a) vain muslimit ovat ihmisiä (joiden tappaminen ei yleensä ole sallittua), b) vääräuskoisia sikoja ja koiria päiviltä paneva suorittaa tätä jaloa kilvoitustehtävää Allahin mandaatilla.

QuoteJos jotkut vielä luulevat, että itsemurhapommittajat ovat muslimeja ja näin muslimi marttyyreja niin voisivat tutkia asiaa uudestaan, esim. lukemalla koraania. Itemurhapommittajilla on aivan eri aikeet. He haluavat tappaa ''vääräuskoisia'' päästääkseen paratiisiin. Näin kutsuvat iteään marttyreiksi. Koraanissahan sanotaan itsemurhan olevan syntiä
Eivät toki nämä terroristit islaminuskon mukaan ole mitään itsemurhapommittajia vaan jihadissa kaatuvia uskonsotureita.

QuoteKoraanissa myös sanotaan, että ihmisiä ei saa pakottaa vaihtamaan uskontoa.
Olet oikeassa. Aiemman uskontonsa saa pitää, jos maksaa siitä hyvästä veroa. Mutta jos joku pitää aiemman uskontonsa ja kieltäytyy veronmaksusta, sellaiset on Allahin käskyn mukaan tapettava.

QuoteSe, että paratiisiin pääsee henkilö, joka on kuollut islamin uskonnon takia, eli kuollut marttyyrina, ei tarkoita sellasta kuolemaa, että menisi räjäyttää ihmisiä. Esim. kun on ollut sotia islamin ja muiden uskontojen välillä, sodassa kuolleet kutsutaan marttyyreiksi, heille siis on tuleva palkinto.
Jihad on jatkuvasti käynnissä olevaa sotaa islamin ja muiden uskontojen välillä (sitä käydään, kunnes muut uskonnot on hävitetty, jolloin seuraa rauha; tästä syystä islam kutsuu itseään rauhan uskonnoksi), ja jihadissa kuoleva muslimi kuolee islamin uskonnon takia.

QuoteValitettavasti islamin uskonnosta on niin paljon ennakkoluuloja, että oikeaa kuvaa islamista on vaikeaa saada lukematta koraania.
Kuten kannanottosi osoittaa, oikeaa kuvaa islamista on mahdotonta saada Koraania lukemalla ilman tietoa siitä, miten islaminusko erehtymättömine auktoriteetteineen Koraania tulkitsee.

QuoteMeillä esim. lukiossa oli kurssi uskonnoista, jossa tuli islam esille. Oppilailla oli tietenkin aivan vääränlainen kuva islamista ainakin kurssin alussa.
Millä tavalla tietenkin aivan vääränlainen?

Jaakko P.

Kirjoitin vain yleisesti kun kaikkialta kuulee islamin olevan terrorismia :/
Ei tarvi kaukaa hakea lähteitä kiitos hommalaisten 'toimittajien'

http://www.examiner.com/american-politics-in-vancouver/32-of-british-muslim-students-support-killing-for-islam-40-want-sharia-law

"32% of British Muslim students support killing for Islam"

Ihan kaikkialta ei kuule islamin olevan terrorismia, mutta muslimit itse tekevät hyvää valistustyötä.
Voisi ajatella että kouluttamattomien keskuudessa % on vielä isompi, ja muutama prosenttiyksikkö ei uskalla sanoa oikeaa mielipidettään julki.
Quote from: Uuno Nuivanen on 07.05.2010, 12:31:14
Olen todennut, että kaikki on rasismia. Paitsi mokutus.

Soromnoo

Quote from: ennakkoluulot on 21.12.2010, 17:35:46

Tämä viittaisi siihen ettei valinnoilla ole merkitystä tulevaisuuden kannalta.

Konnetaabeli

So far this Christmas, Religion of Peace devotees have:
- bombed a church in the Philippines,
- blown up 45 flood refugees waiting in line for Western food aid,
- plotted to bomb a Christmas tree lighting in Oregon and a recruitment center in Maryland,
- massacred 86 innocents in attacks on Nigerian churches,
- planned to poison American food buffets and implant bombs in human bodies,
- plotted the slaughter of civilians in Holland, London and
    a newspaper office in Denmark... and even 
- set off the first suicide blast in Sweden, which was intended for Christmas shoppers.

So when do we stop pretending that Islam is just another religion?

kertoo lyhyessä yhteenvedossaan http://www.thereligionofpeace.com/

Eikä tuossa yo listassa edes ole vielä tätä tuoretta Egyptin Aleksandrian autopommi-iskua, missä räjäytettiin autopommi krist.kirkon ulkopuolella kun ihmiset tulivat iltajumalanpalveluksesta. (ainakin 21 kuollutta)
Viisas mediamme saa nalkutuksellaan minut muistamaan joka päivä miksi nuivuus on tarpeellista!