News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Jihad-sivuja päivitetään Suomesta

Started by Saadun tiedon mukaan, 14.12.2010, 23:21:07

Previous topic - Next topic

HDRisto

Käräjistä tulisikin mielenkiintoinen, vuosikymmenen alun show.
Multipersoonaista terroristituttavilla kehuskellutta nimimerkkiä (joskin jonkin oikean ihmisen nimenkin antanutta) kysymyksillä vaivanneita syytettäisiin, niin mistä?. Ja ketä niistä multipersoonista kuultaisiin minkäkin "loukkauksen" kohteena?.

sister Harb

Elisa

Nyt parannetaan keskustelun yleistä tasoa tässä ketjussa. Tähän annetaan omatoiminen mahdollisuus, mutta jos sitä ei käytetä, tulee bannia, koska ylläpito kunnioittaa joulurauhaa ja aikaa perheiden kanssa.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Hermo

Quote from: pelle12 on 25.12.2010, 23:54:21
Quote from: Hermo on 25.12.2010, 23:49:53

Ei tule. Hämmästelen vaan ala-arvoista käytöstä.

No, mehän ollaan niikuin alamaisia.... Eiks se niin menny? Dhimmi?
Dhimmi tai Moskovan käskyläinen. Mitä välii? Pääasia, että kutsu kuuluu rajan takaa, jostain muualta kuin täältä kauheasta valko-Suomesta.
[/quote]

Noi, ei sinnepäinkään! Karhun kämmen lyö... Menen nukkumaan, joten keskustelun taso paranee herämiseeni asti. Ellei napsahda sitä ennen banaanisaaret.

Läpeensä Nuiva

Quote from: lynx on 25.12.2010, 23:38:54
Hahahhaaa! Anteeksi, koetan venyttää vähän ettei tule onlineri, mutta ajatelkaa nyt itsekin miten helvetisti ihminen säikähtäisi sienimetsässä kun männyn takaa tulisi varoittamatta täysikaavutettu bätmän. Tuskin se tosin kenenkään kimppuun käy, kun perääntyy paikalta takaperin, eikä lähde juoksemaan.  :P

Joulunpyhinä sienimetsälle aikoville löytyy oivat kohtaamisohjeet täältä.

QuoteKaapuhenkilön kohtaaminen metsäretkellä on mahdollista koko Suomessa. Kaapuhenkilöitä ei kuitenkaan tarvitse pelätä, mutta on tärkeää osata kunnioittaa niitä.

Kohtaamiset johtuvat yleensä siitä, ettei kaapuhenkilö ole pystynyt aistimaan ihmistä. Kaapuhenkilöllä on kyllä erinomainen haju- ja kuuloaisti, mutta joskus nekään eivät riitä estämään kohtaamisia. Useimmiten syynä on sellainen tuulensuunta, ettei kaapuhenkilö pysty haistamaan ihmistä. Kovalla tuulella pitäisi välttää liikkumista vastatuuleen, jottei tuulen päällä oleva kaapuhenkilö tulisi yllätetyksi.

Metsässäliikkujan kannattaa pitää hieman ääntä, jolloin viisaat kaapuhenkilöt osaavat mennä kauemmaksi.Muista, että kohdatessasi kaapuhenkilön myös kaapuhenkilö on tullut yllätetyksi. Ihminen ei ole kaapuhenkilölle saalis, vaan uhka. Kaapuhenkilöllä saattaa olla ikäviä kokemuksia metsästäjistä, koska vain pieni osa kaapuhenkilöistä saadaan saaliiksi, mutta useat joutuvat ahdistetuiksi.

Ihminen on kaapuhenkilön mielestä inhottava ja vaarallinen.

"Protestointi oli lähinnä metelöintiä, musisointia ja huumoria."
- Mathias Wåg, suvakki ja tutkiva toimittaja

"Täällä heiteltiin paukkupanoksia, ammoniakkia ja ilotulitteita."
- Mårten Gullang, poliisi

Rähmiksen sikolätti
www.sverigedemokraterna.se

sister Harb

Kaapuhenkilöt voi myös purra. (http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/evilsmile.gif)

Mainitkaa se vaalikampanjassanne.

Pöllämystynyt

En ole moderaattori, mutta minusta tässä keskustelussa on aivan liikaa parin rivin turhia viestejä ja kevyitä heittoja. Harbia kohtaan pitäisi käyttäytyä kohteliaasti riippumatta siitä, mitä mieltä hänestä ollaan, millä tavalla häntä arvostellaan itse asiakysymyksissä, ja siitäkin, miten hän itse käyttäytyy. Ankarankin arvostelun voi esittää kohteliaasti ja perusteellisesti. Mitään näkemystä ei kannata vain "heittää".

Myös foorumin satunnaisia lukijoita kohtaan tulisi käyttäytyä edustavammin.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

CaptainNuiva

Quote from: sister Harb on 25.12.2010, 23:12:42
Quote from: Suomitalon renki on 25.12.2010, 23:08:58
Nostan hattua! Sister Harb:lle. Tällä vauhdilla hänellä on hommaan koossa noin. 5300 viestiä vuodessa = yksi hommaforum aktiivisimmista kirjottelijoista. keskiarvo taitaa olla n.14,5 viestiä/vrk

Jätän teidät rauhaan tän illan jälkeen taas viikoksi. Hankkikaa sillä aikaa elämä. Jookosta?

Minusta ei ole kovin vakuuttavaa jos koraania siteeraava ja sieltä itselleeen nykypäivänä elämää etsivä kehoittaa muita hankkimaan elämän...Sen lisäksi että vielä tarvitsee muslimimiehen alistamaan ja kertomaan miten kuuluu olla ja pukeutua.
Ei jumakauta näitä ohjeita ;D
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Vera

Quote from: Hermo on 25.12.2010, 23:36:30
Voi perse, lyhyestä virsi kaunis! Vera on vaan niin hyvä mode. Sorry kaikille (loukatuille).

En mä pairhainakaan päivinä ole hyvä mode, enkä liionkaan nautittuani niin monta rommikaakaota kuin nyt. Mutta kun kerran muistutetaan että olen mode, sanon mode-tädin äänellä:

Pelle, lopeta huorittelu!

sister Harb

Quote from: pelle12 on 26.12.2010, 00:27:10
Ja meinasin uhohtua: Niin makaa kuin petaa.

Kuten myös te. Tällä foorumilla teette tässä ketjussa itsestänne suvaitsematonta ja sivistymätöntä julkisuuskuvaa. Persujahan te olette?

:roll:

Minäpä käytän tätä jatkossa esimerkkinä miksi persuja ei kannata äänestää.

:D

dothefake

Sienestysreissulla saatat kävellä aivan kaapuhenkilön pesän edustalle.
Jätä mahdolliset pesäpaikat rauhaan ja poistu alueelta. Emokaapu on
vaarallinen ja aina valmis puollustamaan pentujaan. Yhtä vaaralliseen
tilanteeseen saatat ajautua hillareissulla. Kaapuhenkilön haaska on yleensä
peitetty sammalilla ja upotettu suohon. Kaapuhenkilö haluaa luonnollisesti
puollustaa saalistaan.

Laitoin tämän siksi, että siellä karhusivulla oikeasti lukee "puollustaa".

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

sister Harb

Quote from: dothefake on 26.12.2010, 00:36:36
puollustaa saalistaan.

Ja siellä karhusivulla varmaan lukee myös kaapu?

mannym

Quote from: sister Harb on 26.12.2010, 00:33:04

Kuten myös te. Tällä foorumilla teette tässä ketjussa itsestänne suvaitsematonta ja sivistymätöntä julkisuuskuvaa. Persujahan te olette?

En kuulu perussuomalaisiin, en kuulu yhteenkään poliittiseen puolueeseen Suomessa. Tämä ketju on todella sekava mutta palataan alkuun. Eli ketjun aloittaja toi tiedon jonka mukaan erinäisiä sivuja ylläpidetään/moderoidaan/päivitetään Suomesta. Löytyivät nimimerkit Sister Harb, IamJannah. Näitä sitten alettiin perkaamaan, sekä seuraamaan mitä mahtavat kyseiset nickit tehdä.

Sitten saapui keskuuteemme Sister Harb, joka ilmoitti

QuoteTerve vaan tänne hommaan

Olen sister Harb enkä yhtään tykkää siitä että täällä on kirjoitus minusta.
Väitteessä että päivitän Suomesta jihadisivuja ei ole päätä eikä häntää!
Pyydän tämän sivuston adminia poistamaan minua koskevan ketjun. Jos ei, teen asiasta tutkintapyynnön poliisille kunnianloukkauksesta maanantaina!
Teen saman tutkintapyynnön myös Iltalehden chattisivustosta jonne on lähetetty sama teksti kuin täällä.

Raastuvassa tavataan

Tämän jälkeen on ollut keskustelua moderoinnista, myös kyseenalaistetut nickit Sister Harb, IamJannah vaihtoivat sillä toisella forumilla nickejään. Sattumaa, voi olla mutta en usko. Mielenkiintoiseksi tämä meni kun useampia käyttäjiä  alkoikin käyttää samaa nimimerkkiä ketjun aloituksessa mainitulla forumilla. Siis Sister Harbin mukaan. Tässä ketjussa on jopa todisteet nick vaihdoksesta, nimi muuttuu mutta jäsen id numero pysyy samana.

Palaan alkulähteille, Sister Harb, Oletteko te Sister Harb joka on kirjautunut nimimerkillä sister harb joka moderoi Iopal.netin ja Al Qassamin prikaatin foorumeita? Jos ette ole mikä on vierailunne tarkoitus?
Ainakin olette antaneet ymmärtää tässä ketjussa olevanne kyseisillä forumeille esiintyvä Sister harb.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Läpeensä Nuiva

Quote from: sister Harb on 26.12.2010, 00:44:23

Juu juu, on mustakaapua, jääkaapua ja tiekaapua.

Verokaapukin lähetti allekirjoittaneelle kaapukirjeen.
Äh, sori lievät OT:t, juon Kaapua.
"Protestointi oli lähinnä metelöintiä, musisointia ja huumoria."
- Mathias Wåg, suvakki ja tutkiva toimittaja

"Täällä heiteltiin paukkupanoksia, ammoniakkia ja ilotulitteita."
- Mårten Gullang, poliisi

Rähmiksen sikolätti
www.sverigedemokraterna.se

sister Harb

Kunnioittaen ilmoitan olevani yksi niistä sister harb- nimisistä jotka miljoonilla foorumeilla esiintyvät.

Voisitteko te, mannym kertoa kuka te olette kun tällaisia kyselette? Vai ettekö te uskalla puhua muuten kuin nimimerkin takaa?

dothefake

Quote from: sister Harb on 26.12.2010, 00:44:23
Quote from: dothefake on 26.12.2010, 00:36:36
puollustaa saalistaan.

Ahaa, et ymmärtänyt, että olin muuttanut karhun tilalle lystikkäästi sanan kaapu.
Et myöskään nähtävästi ymmärtänyt, että scenen termistössä nauretaan skinheadeja,
kun he eivät osaa suomea, vaan esiintyvät "isämmaan puollustajina".

Minulla on aina niissä metsissä, jotka tiedän karhujen tyyssijoiksi löytämieni paskojen perustella,
mukana vesuri. Jos joudun tilanteeseen, jossa karhu hyökkää, odotan rauhallisesti, kunnes olen
iskuetäisyydellä ja lyön karhun kirsun halki. Tokenee varmasti. Toivottavasti et sienestä karhupuvussa
tai ainakaan hyökkää siinä kimppuuni, jos tapaamme Kouvolan metsissä.

Ps. Meillä on yhteinen tuttu.
-Tytti Tuppurainen

Mika.H

Quote from: sister Harb on 26.12.2010, 00:33:04

Duoda duoda. Itse taidat olla ihan virallisestikin sellainen äärilaidan kommunisti.

Kenelles meinaat kertoa, ettei persuja kannata äänestää? Ja mitä nyt silleen aikuisten oikeesti luulet, että mielipiteesi vaikuttavat asiaan?

Minusta sinä olet Persuille erinomainen vaalimainos. Vielä parempi vaalimainos olet tietysti jos kierrät kertomassa tästä keskustelusta ja Hommasta samalla haukkuen Persuja... Joten hopi hopi. Teikälaisia Persut tarvitsevat..;)
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

sister Harb

Tuskinpa minä Kouvolassa sienestän kun asun Palestiinassa. Se on vähäsen kaukana Kouvolasta. Mutta on teistä kivaa kuvitella että olen Kouvolassa.

(http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/balloony.gif)

Olen kotimaaton. Mulle on just tarjottu töitä Singaporesta. Voi olla että olen kohta sieltä.

Nähdään.

Kullervo Kalervonpoika

Kommunismin taata, Karl Marx totesi joskus (ihan  teeseinään) jotain sellaista, että  uskonto on haitallista ihmiskunnalle, koska se estää alistettuja ihmisiä etsimästä ratkaisua ongelmiinsa, kun uskonto lupaa että uskovaiset saavat palkinnon tuonpuoleisessa elämässä. Marx oli myös sitä mieltä, että uskovaisuus on vastaus vieraantumiseen tai aineelliseen puutteeseen, eikä sitä voida poistaa ennen kuin ihmisten elämä on vapautettu, jolloin uskonto tulee kuolemaan luonnollista tietä.

Uskonto on Marxin mukaan hallitsevan luokan käyttämä väline, jonka kautta ihmiset voivat hetkellisesti saada lievitystä kärsimyksiinsä kokemalla uskonnollisia kokemuksia. Hallitsevan luokan edun mukaista on edistää käsitystä, jonka mukaan ihmisten nykyinen kärsimys tulee johtamaan ikuiseen onneen. Niin kauan kuin kansa uskoo, se ei yritä aidosti ymmärtää ja voittaa kärsimystensä todellista lähdettä, mikä Marxin mielestä oli riistävä talousjärjestelmä.

Marxin mukaan uskonto on kansan oopiumia koska, se tarjoaa hetkellistä lievitystä kipuun, mutta ei pysty poistamaan kivun aiheuttajaa ja se tarjoaa kuvitelmia paremmasta elämästä taivaassa.

Marx näki siis uskonnon todellisuuspakona eli eskapismina.

Miten Sinä - sisar sota - tämän asian näet kommunistina ja muslimina? Onko aatemaailmasi synkronoitu?
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Mursu

Quote from: Julmuri on 25.12.2010, 20:56:11
Amos Oz kuvaili hyvin tilannetta vuonna 1948 kun YK päätti jakosuunnitelmalla jakaa Palestiinan. Juutalaiset tanssivat iloisina kaduilla ja odottivat tulevaisuutta. Arabit taas marssivat kaduilla uhoten tappaa kaikki juutalaiset. Tämä on erottanut osapuolet alusta asti. Golda Meir osasi pukea sen hyvin sanoiksi:
Quote"We can forgive the Arabs for killing our children. We cannot forgive them for forcing us to kill their children. We will only have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us."

Tätä kuvaa hyvin tapaus, jossa pienellä palestiinalaispojalla oli harvinainen sairaus. Israelilaiset keräsivät rahaa lapsen pelastamiseksi ja hänet hoidettiin israelilaisessa sairaalassa. Saatuaan lapsensa terveenä takaisin, mitä äiti toivoikaan? No tietysti, että lapsesta tulee terroristi, joka tappaa itsemurhaiskussa mahdollisimman monta juutalaista.

http://www.moonbattery.com/archives/2010/07/natural-born-ki.html

Joskus ei voi välttyä tuntemasta, että jotkut ihmiset yksinkertaisesti ovat läpensä pahoja.

sister Harb

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 26.12.2010, 01:07:31
Kommunismin taata, Karl Marx totesi joskus (ihan  teeseinään) jotain sellaista, että  uskonto on haitallista ihmiskunnalle, koska se estää alistettuja ihmisiä etsimästä ratkaisua ongelmiinsa, kun uskonto lupaa että uskovaiset saavat palkinnon tuonpuoleisessa elämässä. Marx oli myös sitä mieltä, että uskovaisuus on vastaus vieraantumiseen tai aineelliseen puutteeseen, eikä sitä voida poistaa ennen kuin ihmisten elämä on vapautettu, jolloin uskonto tulee kuolemaan luonnollista tietä.

Uskonto on Marxin mukaan hallitsevan luokan käyttämä väline, jonka kautta ihmiset voivat hetkellisesti saada lievitystä kärsimyksiinsä kokemalla uskonnollisia kokemuksia. Hallitsevan luokan edun mukaista on edistää käsitystä, jonka mukaan ihmisten nykyinen kärsimys tulee johtamaan ikuiseen onneen. Niin kauan kuin kansa uskoo, se ei yritä aidosti ymmärtää ja voittaa kärsimystensä todellista lähdettä, mikä Marxin mielestä oli riistävä talousjärjestelmä.

Marxin mukaan uskonto on kansan oopiumia koska, se tarjoaa hetkellistä lievitystä kipuun, mutta ei pysty poistamaan kivun aiheuttajaa ja se tarjoaa kuvitelmia paremmasta elämästä taivaassa.

Miten Sinä - sisar sota - tämän asian näet kommunistina ja muslimina? Onko aatemaailmasi synkronoitu?

Uskonnon kohdalta Marx oli mun mielestä väärässä.

Muuten oikeassa.

mannym

Quote from: sister Harb on 26.12.2010, 00:53:15
Kunnioittaen ilmoitan olevani yksi niistä sister harb- nimisistä jotka miljoonilla foorumeilla esiintyvät.

Voisitteko te, mannym kertoa kuka te olette kun tällaisia kyselette? Vai ettekö te uskalla puhua muuten kuin nimimerkin takaa?

Minä olen mannym, esiinnyn tällä foorumilla nimimerkillä mannym. En väitä olevani mannym millään muulla foorumilla. Aloituspostissa mainittiin muutama foorumi ja niissä esiintyvä nimimerkki sister harb, sitten tulitte te. Ilmoititte olevanne kyseisillä forumeille esiintyvä sister harb.

Minun ei tarvitse tulla nimimerkkini takaa pois, en sitä vaadi sinultakaan. Mutta en myöskään mene jonnekin foorumille ilmoittamaan olevani mannym joltain toiselta foorumilta ja vaatia poistamaan nimimerkki mannymia koskevaa threadia jos minulla ei ole kyseisen nimimerkin kanssa mitään tekemistä. jos vaikka todellisuuden foorumille ilmestyy nick mannym ja sitä ruvettaisiin ruotimaan vaikka suomi24 keskusteluissa. En menisi suomi24:ään vaatimaan threadin poistoa.

"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

dothefake

Quote from: sister Harb on 26.12.2010, 01:06:33
Tuskinpa minä Kouvolassa sienestän kun asun Palestiinassa. Se on vähäsen kaukana Kouvolasta. Mutta on teistä kivaa kuvitella että olen Kouvolassa.

Olen kotimaaton. Mulle on just tarjottu töitä Singaporesta. Voi olla että olen kohta sieltä.

Nähdään.
Ai niinkuin Singaporen sienimetsissä, sinä karhuasussa ja minä vesureineni vai mitä tarkoitit?
En usko, että nähdään. Huomasitko, että meillä on yhteinen tuttu?

Ps. Noista presidenttijutuista vielä sen verran, että olen itsekin ollut presidentti.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Vaikka en ole mode enkä halua ollakaan, niin toivon, että pysytään alatyylin yläpuolella.
-Tytti Tuppurainen

tosipaha

Viimeiset kymmenen sivua "keskustelusta" lukeneena, voin vakuuttaa että sister Harb kuuluu tästä porukasta sinne järkevimpään kymmenykseen. Se on jo Hommalaisilta aikamoinen suoritus.

Taas sitä jotenkin karulla tavalla tajuaa millaisten idioottien kanssa tätä yhteistä aatetta joutuu edistämään.

sister Harb

Quote from: dothefake on 26.12.2010, 01:22:24
Vaikka en ole mode enkä halua ollakaan, niin toivon, että pysytään alatyylin yläpuolella.

Olen ihan samaa mieltä. Jos puhuttaisiin asiasta eikä henkilöstä?

sister Harb

Quote from: dothefake on 26.12.2010, 01:16:08
Quote from: sister Harb on 26.12.2010, 01:06:33

Nähdään.
Ai niinkuin Singaporen sienimetsissä, sinä karhuasussa ja minä vesureineni vai mitä tarkoitit?
En usko, että nähdään. Huomasitko, että meillä on yhteinen tuttu?

Ps. Noista presidenttijutuista vielä sen verran, että olen itsekin ollut presidentti.

Tää alkaa mennä niin sekoksi että olin muuten Venäjän viimeinen tsaari.

Aldaron

Quote from: tosipaha on 26.12.2010, 01:24:50
Viimeiset kymmenen sivua "keskustelusta" lukeneena, voin vakuuttaa että sister Harb kuuluu tästä porukasta sinne järkevimpään kymmenykseen. Se on jo Hommalaisilta aikamoinen suoritus.

Taas sitä jotenkin karulla tavalla tajuaa millaisten idioottien kanssa tätä yhteistä aatetta joutuu edistämään.
Kiusallista kyllä olen joutunut tekemään saman huomion.

Kyllä nyt joku tyyli sentään pitäisi pystyä säilyttämään.
"Barbaren väljer vapen, du välja må som han,
när vilddjur öppnar gapen, ingen tanke tala kan"
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: sister Harb on 26.12.2010, 01:13:27
Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 26.12.2010, 01:07:31

Uskonnon kohdalta Marx oli mun mielestä väärässä.

Muuten oikeassa.

Eli et hyväksy Marxin oppia? Tästä voitaisiin päätellä jossain, että Sinä olet revari.
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

dothefake

Quote from: tosipaha on 26.12.2010, 01:24:50

Tää on niin tätä, me ollaan kaikki idiootteja, kun oikein katsotaan.
-Tytti Tuppurainen