News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jihad-sivuja päivitetään Suomesta

Started by Saadun tiedon mukaan, 14.12.2010, 23:21:07

Previous topic - Next topic

Hermo

Quote from: Komia on 25.12.2010, 22:34:48
Quote from: _w_ on 25.12.2010, 22:10:27
Quote from: HDRisto on 25.12.2010, 22:07:15
dothefakelta: "Kyllä islam sallii eläimet rakkaina, mutta niitä ei saa syödä, naapurikylään kyllä voi myydä syötäväksi".

Ajatolla Khomeini vahvistaa:
"The meat of horses, mules, or donkeys is not recommended. It is strictly forbidden if the animal was sodomized while alive by a man. In that case, the animal must be taken outside the city and sold".
Oletettava on, että tuo on ihan totta. Mutta miten kellekään voi tulla edes mieleen tuo josta syystä pitää myydä muualle?

Omalla vastuulla, infrapunakuvaa Irakista:
http://www.liveleak.com/view?i=02f_1173182854

Mitäs vastuista,  sis harbilla on muulin päivät tiedossa! ELLEI SITÄ OLLA MYYMÄSSÄ! prkle!

sister Harb

Quote from: pelle12 on 25.12.2010, 22:25:04
Quote from: sister Harb on 25.12.2010, 22:20:38

En syö lihaa. Olen vegaanihihhuli.
Alkaa löytyä yhteistä pohjaakin: Minä olen vegetaristi (syön siis maitotuotteita). Eikä minustakaan palestiinalaisten tilanne ole aivan opitmaalinen, ja omistan jopa pari palestiinalaishuiviakin, joita pidän pahimmilla pakkasilla, vaikka tiedänkin, että jotkut nuivat tulkitsevat viestin väärin.

Ai jonkun kanssa löytyy jotain yhteistä. Ei kai se vaan ole maamyyrä avatarissasi?

Suomitalon renki

On se kivaa, että kaikki se aika mitä sister harb käyttää täällä on pois  terroristi sivustoilta. = homma toimii yhteisen hyvän merkeissä..  ;D ;D

sister Harb

Quote from: dothefake on 25.12.2010, 22:29:25
Quote from: Hermo on 25.12.2010, 22:28:02
Quote from: dothefake on 25.12.2010, 22:26:42
Quote from: pelle12 on 25.12.2010, 22:17:22
Vastaamatta jääneet kyssärit: Miksi sisar H. lähettäisi juutalais-sionistille joulukortin? Vittuillakseenko? Mistä eläinten suojelija sisar H. ostaa lihansa?

Ihan ystävyydestä lähettäisin.

Viet siis lampailta heidän muonansa?

Hei ,ettekste tajuu?  Tää mimmi puolustaa vihanneksia! Vihannekset on semmosii aivokuolleita.
Ympäri mennään, yhtehen tullaan. Hän onkin siis Homman puolustaja.

Köhöm. Hommalaiset siis puolustaa aivokuolleita.

Oikeuksia parsakaaleille.

:D

Hermo

Quote from: sister Harb on 25.12.2010, 22:43:45
Quote from: dothefake on 25.12.2010, 22:29:25
Quote from: Hermo on 25.12.2010, 22:28:02
Quote from: dothefake on 25.12.2010, 22:26:42
Quote from: pelle12 on 25.12.2010, 22:17:22
Vastaamatta jääneet kyssärit: Miksi sisar H. lähettäisi juutalais-sionistille joulukortin? Vittuillakseenko? Mistä eläinten suojelija sisar H. ostaa lihansa?

Ihan ystävyydestä lähettäisin.

Viet siis lampailta heidän muonansa?

Hei ,ettekste tajuu?  Tää mimmi puolustaa vihanneksia! Vihannekset on semmosii aivokuolleita.
Ympäri mennään, yhtehen tullaan. Hän onkin siis Homman puolustaja.

Köhöm. Hommalaiset siis puolustaa aivokuolleita.

Oikeuksia parsakaaleille.

:D

Oikeuksia pakkomyynnille!

edit: joku tuhannesta sivupersoonasta/tunnukseni tietävästä kirjoitti tuokin tökeryyden. Pääasia, että 1000 miljoonaa paskakärpästä lakkasi pörräämästä. Yksi yritti lentää, mutta sen poltti mossadin palava kärpäslätkä. Lihat myyntiin kebappina.

sister Harb

Quote from: pelle12 on 25.12.2010, 22:45:16
Quote from: sister Harb on 25.12.2010, 22:39:36

Ai jonkun kanssa löytyy jotain yhteistä. Ei kai se vaan ole maamyyrä avatarissasi?
[/quote ]
Ei väkisin. Älläähyy äkbäär!!!!

On se maamyyrä.

Olen muuten varsinaiselta koulutukseltani biologi. Vietin opintojen yhteydessä pari kivaa kesää pää alaspäin riippuen turvavaljaissa tutkien korvayökkösten pesiä (siis lepakkoja).

Kaikkeen sitä yks ihminen joutaa.

Tämän foorumin tuntien joku kohta kirjoittaa että harmi ettet pudonnut.

:flowerhat:

Tutustuin myös seismologiaan ja vulganologiaan.

Hermo

Quote from: sister Harb on 25.12.2010, 23:05:03

Olen muuten varsinaiselta koulutukseltani biologi. Vietin opintojen yhteydessä pari kivaa kesää pää alaspäin riippuen turvavaljaissa tutkien korvayökkösten pesiä (siis lepakkoja).

Kaikki veri paennut päähän, eik silti leikkaa? Huh huh...

Suomitalon renki

Nostan hattua! Sister Harb:lle. Tällä vauhdilla hänellä on hommaan koossa noin. 5300 viestiä vuodessa = yksi hommaforum aktiivisimmista kirjottelijoista. keskiarvo taitaa olla n.14,5 viestiä/vrk

sister Harb

Quote from: Suomitalon renki on 25.12.2010, 23:08:58
Nostan hattua! Sister Harb:lle. Tällä vauhdilla hänellä on hommaan koossa noin. 5300 viestiä vuodessa = yksi hommaforum aktiivisimmista kirjottelijoista. keskiarvo taitaa olla n.14,5 viestiä/vrk

Jätän teidät rauhaan tän illan jälkeen taas viikoksi. Hankkikaa sillä aikaa elämä. Jookosta?

Hermo

Quote from: pelle12 on 25.12.2010, 23:14:30
Quote from: sister Harb on 25.12.2010, 23:12:42

Jätän teidät rauhaan tän illan jälkeen taas viikoksi. Hankkikaa sillä aikaa elämä. Jookosta?
Jos saan Ilpolta kuvasi, varaudu pahimpaan. Valheesi ovat loppu, myyrä!
Jeah!

Sakari

Harb voisi tehdä parannuksen elämässään ja vapautua islamin orjuudesta.
Ooh lalaa...

Suomitalon renki

Hei tsemppiä nyt!! Olet oikea tietolähde meille typerille pakanoille,,, Jatka vaan..

sister Harb

Quote from: pelle12 on 25.12.2010, 23:08:37
Onko kenelläkään kuvaa tästä rakkaasta siskostamme? Kouvolalaisten olisi ehkä hyvä tietää millainen myyrä heidän keskuudessaan elääkään. Saisi sisko myös ehkä ihan omakohtaisesti tuta, millaista on elää palestiinalaisena, ei ainoastaan mielikuvitusmaailmassa. ÄLLÄÄÄHYY ÄKÄBÄR!!!

Kyllä mä kerroin ihan avoimesti töissä viikolla että musta liikkuu semmosia huhuja netissä että olen terroristi ja myyn panssarintorjuntaohjuksia maailmalla.

Ei ne tainnu oikein uskoa minua, ottaen huomioon että yhdellä moderoimallani foorumilla yksi suosittu keskustelunaihe on Shakespearen tuotanto.

:P

sister Harb

Quote from: Sakari on 25.12.2010, 23:17:38
Harb voisi tehdä parannuksen elämässään ja vapautua islamin orjuudesta.

Minusta on kiva olla Allahin orja.  ;D

Hermo

Quote from: sister Harb on 25.12.2010, 23:20:45
Onko kenelläkään kuvaa tästä rakkaasta siskostamme? Kouvolalaisten olisi ehkä hyvä tietää millainen myyrä heidän keskuudessaan elääkään. Saisi sisko myös ehkä ihan omakohtaisesti tuta, millaista on elää palestiinalaisena, ei ainoastaan mielikuvitusmaailmassa. ÄLLÄÄÄHYY ÄKÄBÄR!!!

Kyllä mä kerroin ihan avoimesti töissä viikolla että musta liikkuu semmosia huhuja netissä että olen terroristi ja myyn panssarintorjuntaohjuksia maailmalla.

Ei ne tainnu oikein uskoa minua, ottaen huomioon että yhdellä moderoimallani foorumilla yksi suosittu keskustelunaihe on Shakespearen tuotanto.

Älä nyt jumalauta vedä panssarintorjunnasta tähän mitään! Nimim. koulutuksen omaava ja koulutuksen antava.

HDRisto

Quote from: sister Harb on 25.12.2010, 23:20:45

Kaheleita ovat jos uskovat. Panssarintorjuntaohjuksia maailmalla myyvät aivan toisen tason tyypit kuin sinä (tai te sisterit).

Sanglier

Mä olen aina halunnut vulganologiksi. Niinkuin Dr Spock.

sister Harb

Eikö teissä ole sen vertaa sivistyssä että pysyisitte edes asiassa.

Henkilökohtainen loukkaaminen on varmaan teistä kivaa?

Aldaron

Quote from: pelle12 on 25.12.2010, 23:24:29
Quote from: sister Harb on 25.12.2010, 23:22:21

Minusta on kiva olla Allahin huora.  ;D
Pientä rajaa nyt, pelle. Huoraksi nimittely ei ole kovin kaunista käytöstä, mutta vielä pahempaa on että teet sen esittäen tuon lauseen muka "lainauksena" sister Harbin omasta tekstistä, vaikka hän itse asiassa kirjoitti "orja" eikä "huora".
Sitä että lainatun tekstin sisältöä ei muuteta on syytä pitää ehdottomana sääntönä. Vaikka pitäisit sister Harbia miten rasittavana hyvänsä, sinun ei sentään pitäisi alentua tuollaiseen. En olisi sinusta uskonut.
"Barbaren väljer vapen, du välja må som han,
när vilddjur öppnar gapen, ingen tanke tala kan"
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen

Hermo

Quote from: sister Harb on 25.12.2010, 23:32:20

Tuleeko taas käräjäkutsu?

dothefake

Älkää painiko sian kanssa, siinä vain itse likaantuu ja sika tykkää.

Eli pientä rajaa pottuiluunkin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Mika.H

Millainen elämä pitäisi hankkia?

Hekinen, pitäisikö muuttua kommunistiksi, vaikka jopa Neuvostoliitto on kaatunut omaan mahdottomuuteensa?

Vai pitäisikö "pelastaa" maailman toiselta puolelta joitain ihmisiä, joille väkivallattomuus on mahdotonta?

Vai mitä pitäisi tehdä?

Minusta tuollainen "elämä" on pelkkää vastuunvälttelyä.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

HDRisto

Quote from: Hermo on 25.12.2010, 23:33:45

Jos esitutkinta aihetta antaa. Tavis ei mitään syytteitä nosta eikä aja, se tekee virkamies.

Hermo

Quote from: dothefake on 25.12.2010, 23:34:22
Älkää painiko sian kanssa, siinä vain itse likaantuu ja sika tykkää.

Eli pientä rajaa pottuiluunkin.

Voi perse, lyhyestä virsi kaunis! Vera on vaan niin hyvä mode. Sorry kaikille (loukatuille).

lynx

Quote from: dothefake on 16.12.2010, 12:55:38
Sisar Harpun viestin alaosass oli: Hyvää kesänjatkoa ja tulevaa syksyä siskoille!
Lähden tästä huomenna töitten jälkeen metsään sieniä etsimään ja nauttimaan
luonnosta.

Nyt pelästyin, minä innokkaana sienestäjänä saatan siis ensi kesänä törmätä
tähän metsässä. Sehän saattaa hyökätä kimppuun Jihadissaan.

Hahahhaaa! Anteeksi, koetan venyttää vähän ettei tule onlineri, mutta ajatelkaa nyt itsekin miten helvetisti ihminen säikähtäisi sienimetsässä kun männyn takaa tulisi varoittamatta täysikaavutettu bätmän. Tuskin se tosin kenenkään kimppuun käy, kun perääntyy paikalta takaperin, eikä lähde juoksemaan.  :P
Buhuu yhyy äitiiiiiii. Vittu sitä saa mitä tilaa, turha itkee niinku joku sivarihomo. - Suvaitsevainen henkilö Iltalehdessä edustaja Halla-ahon saamasta uhkailuviestistä

mannym

Haasta pelle oikeuteen, Tosin näytön antaminen loukkaamisesta juuri sinua kohtaan on hyvin vaikeaa. Kuten kerroit aikaisemmin, IP osoitteen häivyttäminen on helppoa jos sen osaa. Nimimerkkiäsi käyttää niin monta muutakin ihmistä, varmaan tällekin foorumille rekisteröimääsi, näin annoit ymmärtää.

Tässä ketjussa sinulle on esitetty asiallisia kysymyksiä, jotka pyyhkäisit sivuun kun et niihin välittänyt vastata. Mutta vastaat kun jotkut turhautuvat ja käyvät epäasiallisiksi. cherry picking.

Olet kyllä internetissä tapaamieni hämmentävien henkilöiden top 10 päässyt.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

dothefake

Quote from: lynx on 25.12.2010, 23:38:54
Quote from: dothefake on 16.12.2010, 12:55:38
Sisar Harpun viestin alaosass oli: Hyvää kesänjatkoa ja tulevaa syksyä siskoille!
Lähden tästä huomenna töitten jälkeen metsään sieniä etsimään ja nauttimaan
luonnosta.

Nyt pelästyin, minä innokkaana sienestäjänä saatan siis ensi kesänä törmätä
tähän metsässä. Sehän saattaa hyökätä kimppuun Jihadissaan.

Hahahhaaa! Anteeksi, koetan venyttää vähän ettei tule onlineri, mutta ajatelkaa nyt itsekin miten helvetisti ihminen säikähtäisi sienimetsässä kun männyn takaa tulisi varoittamatta täysikaavutettu bätmän. Tuskin se tosin kenenkään kimppuun käy, kun perääntyy paikalta takaperin, eikä lähde juoksemaan.  :P
Ja ajattele, jos sillä olisi poikasia ja itse olet siinä välissä, kyllä raketti lentäisi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Hermo

Quote from: dothefake on 25.12.2010, 23:42:22
Ja ajattele, jos sillä olisi poikasia ja itse olet siinä välissä, kyllä raketti lentäisi.

reps... Mutta entäs palaneet lampaat?

sister Harb

Ei tule. Hämmästelen vaan ala-arvoista käytöstä.

Hermo

Quote from: sister Harb on 25.12.2010, 23:48:26

Ei tule. Hämmästelen vaan ala-arvoista käytöstä.

No, mehän ollaan niikuin alamaisia.... Eiks se niin menny? Dhimmi?