News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Homman^^^ mielenkiintoisimmat ja merkittävimmät kirjoittajat?

Started by jumahul, 05.12.2010, 23:03:29

Previous topic - Next topic

jumahul

JM-K:n ilmoituksen mukaan Hommassa ei ole enää yhtään merkittävää ja mielenkiintoista kirjoittajaa, koska he ovat poistuneet täältä.

Onko tämä totuus? Keitä täällä arvostetaan kirjoittajina?

Itse arvostan
-Roopen täyttä asiaa olevia kirjoituksia

ja kaipaan
-Nikopolin täyttä asiaa olevia kirjoituksia

rähmis

Quote from: jumahul on 05.12.2010, 23:03:29
Itse arvostan

ja kaipaan

En voisi olla enempää samaa mieltä. Molemmissa kohdissa.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

M.

Anti-utopisti (teoria ja aatehistoria) ja kohmelo (uutiset).

Edit. Edellä mainittujen lisäksi tietysti.

Lodi

Quote from: jumahul on 05.12.2010, 23:03:29
JM-K:n ilmoituksen mukaan Hommassa ei ole enää yhtään merkittävää ja mielenkiintoista kirjoittajaa, koska he ovat poistuneet täältä.

Onko tämä totuus? Keitä täällä arvostetaan kirjoittajina?

Itse arvostan

ja kaipaan

Häh ? ? ?
Olenhan minä täällä vieläkin !
;)
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Scallypunk

Anti-utopisti & kohmelo

EDIT: taisin olla liian hidas tanaan
?› ?›  _______  __     ___     _____   /\__                          ?› ?›
      ?› ?›  \    / |/ /_/\_|   \    \  _ \ / /_ \/\  /\                   ?› ?›
      ?› ?›  /\ \/| / / \/\/| |\ \    \//_// / / / / / /                   ?› ?›
      ?› ?› /  \ \| \ \ /  \| |_\ \  / / \/ /_/ / /// /

Phantasticum

mannym

Anti-utopistin tekstit ovat yleensä pirun pitkiä mutta maksaa vaivan lukea.
Pöllämystynyt.
Eino P, Koska se vaan on Eino
Rähmis ja kohmelo nuo ulkomaisten uutisten kärkiseuraajat
Roope, Roopen kanssa ei voi väitellä tunteella.
Nikopol, lomalla mutta tulee takaisin kun hänestä siltä tuntuu.
HDRisto koska konemestari.
erityismaininta Dothefake ja fadeaway
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Kareliana-55

Tuija kirjoittaa konstailemattoman rehellisesti. Arvostan, enkä näköjään yksin.
Juurillani seison - en paikoillani.

Ilkka Partanen

Halla-aho
Tuija
Eino P. Keravalta
Mikko Ellilä
Henri Heikkinen
Elisa
Antiutopisti
Oula Lintula
Vasarahammer
Teemu Lahtinen
Johannes Nieminen
Ant.
Pelle12
Jiri Keronen
Miniluv

...varmaan lisääkin saisi tuohon laitettua kun oikein alkaisi miettimään. Kuitenkin nuo ovat henkilöt joiden viestit luen aina kun jossain ketjussa kommentteja sattuu kohdalle osumaan.

Maxwell Smart

Tulis montakin mieleen, siis jos ne osais kirjoittaa.

Ernst

Einon lista on kokonaan täyttä asiaa, mutta nostan Rähmiksen ja itse Mestarin ylös.

Tuija on vahvassa nousussa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

MustaLeski

Ah, mä niin rakastan näitä perseennuolentaan keskittyviä topiikkeja. Eliitti esiin, muut pysyköön poteroissaan vain miten se meni. Toteamus, ei tarvitse kommentoida, kiitos.

Roope <3 <3 <3
Eino <3 <3
Rähmis <3
Miniluv on vaan muuten <3
Lemmy on lempeästi <3

Ernst

Miniluv jaksaa suuressa linjassa pysyä asiassa, mistä annettakoon papukaijamerkki, vai mitä täällä nyt jaetaan. Tarkoitan siis muutakin  toimintaa kuin hänen modehommiansa, joista ei suurempaa narinaa ole aiheellista esittää. Pientä narinaa tietenkin.

Nauris

JM-K:
Jo ihan pienellä forumin tilastoja tutkimisella ja analyyttisella googlauksella pystyy toteamaan, että hyvistä kirjoittajista 95 % on häipynyt ajat sitten. Tällä hetkellä kirjoituksista vastaa muutaman kymmenen aktiivin joukko. Tai no, eihän niitä aktiivisia kirjoittajia parhaimmillaankaan ole ollut noin sataa enempää. Lisäksi todellisista tekijöistä – joita täällä on ylipäätään ollut noin viisi (5) henkilöä – ei taida enää olla jäljellä yhtäkään.

Osaisiko joku hommalainen kertoa, keitä esimerkiksi ovat nämä Hommasta ajat sitten poistuneet kirjoittajat. Minulle ainakin tulee jostain syystä vain mieleen kaksi naista varmaan siitä syystä, koska heistä on Hommassa ollut pulaa viime aikoihin asti. Taina Lintula ja Lotta Roti. Lotta ei ole tainnut edes koskaan Hommaan liittyä, mutta hänellä oli muistaakseni hyviä kirjoituksia vieraskirjan aikoina ja taas Tainan panos Hommassa on ollut vähäinen ja omituinen vaikka hänelläkin oli hyviä näkemyksiä, joten höpinäni näiden naisten panoksesta Hommafoorumilla ovat turhia.

Hommasta/Jussi Halla-ahon vieraskirjasta on ennenkin lähtenyt väkeä.
Sanalla sanoen naisellinen.
Lorde=Lotta Roti, jos joku ei tiennyt.
Taina Lintula sanoutui irti "halla-aholaisista" ja hommalaisista
Sen verran rupesi ärsyttämään...
Hommåån
JM-K:n "testamentti"

June

Kannattaa uskoa hyvällä, tulijat eivät lopu vastaanottamalla ! JH-a, Narinkkatori 10.10.2015

dothefake

Kyllä minulla on älyttömän hyvä mieli, että olen saanut olla tämän
sosiaalisen median jäsen. Ei täällä mielestäni ole ketään huonoa ihmistä,
siksi en sen enempää luettele nimiä, vaan veikkaan ja haluan uskoa,
että parhaimmisto on seurannut ja kytännyt alareunassa ja ottaa uuden otteen.
Hassua, että Juhan arvostelu on saanut meidät tiivistämään rivejämme ja
löytämään yhteisymmärrystä. Ovela äijä.
-Tytti Tuppurainen

JoePoe

Octavius, helvetti soikoon!

Missä muuten pirjo mahtaa luurata?  :D
"Suvaitsevaiseksi" väitetty yhteiskunta ei ole vapaa, vaan se on yhteiskunta, jossa kantaväestöjä lähestytään vapauksia rajoittava vaatimuslista kädessä.
  - Jukka Hankamäki

Miniluv

QuoteOsaisiko joku hommalainen kertoa, keitä esimerkiksi ovat nämä Hommasta ajat sitten poistuneet kirjoittajat.

Kazakstan tulee mieleen, ja kyllähän niitä "mustaksi muuttuneita" nimimerkkejä näkee siellä täällä. Katsele vanhempia viestiketjuja.

Sitten jotkut Muutoksen aktiivit ovat jättäneet tämän foorumin.

Lotta Roti = Lorde Hommassa.

Missä muuten pirjo mahtaa luurata?  :D

http://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg144150.html#msg144150
http://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg146270.html#msg146270
http://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg354754.html#msg354754
http://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg441771.html#msg441771

.
.
.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

dothefake

-Tytti Tuppurainen

Kareliana-55

Quote from: dothefake on 06.12.2010, 00:55:29
Quote from: June on 06.12.2010, 00:37:33
edellisten lisäksi mainittakoon myös IDA
Kukas se on?

No, sehän on ADI DAI DIA.

Sen sijaan itäsuomalaisille on tyypillistä epäsuomalainen pelleily ja vitsinvääntäminen ja sanaleikkien pyörittely ym. paskanjauhanta.

Ernst

dothefake

Quote from: Kareliana-55 on 06.12.2010, 01:03:28
Quote from: dothefake on 06.12.2010, 00:55:29
Quote from: June on 06.12.2010, 00:37:33
edellisten lisäksi mainittakoon myös IDA
Kukas se on?

No, sehän on ADI DAI DIA.

Sen sijaan itäsuomalaisille on tyypillistä epäsuomalainen pelleily ja vitsinvääntäminen ja sanaleikkien pyörittely ym. paskanjauhanta.
Ei oikein auennut. Tuo Ellilän luonnehdihta meistä on kyllä tuttu.
-Tytti Tuppurainen

Timo Rainela

TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

desperaato

Quote from: dothefake on 06.12.2010, 01:14:41

Eihän Kouvvola ole itä-Suomea.

Kareliana-55

I do the fake: DULLON DUHA. Olen sitten kauempaa idästä - ne on nää kulttuurierot sellasii...

dothefake

Miten niin? Ei se kyllä Länsi-Suomeakaan ole.
Tarkka ilmaisu on tietysti Kaakkois-Suomi, mutta kyllä kaakkokin on idän puolella.
-Tytti Tuppurainen

Tuija

En pidä tämänkaltaisista "listoista". Yhdellä uskisfoorumilla (äh, taas usko mainittu!  :facepalm: ) oli tapana tehdä vastaavia listauksia parhaista ajattelijoista foorumilla ja jokainen lukee sitten sitä ketjua hädissään, että "mainitaanko, mainitaanko, mainitaanko minut, onko kukaan huomannut minua, tykkääkö kukaan minusta?" Omaa nimeäni suosittujen listoilta en koskaan löytänyt ja tunnustan, että se tuntui pahalta.

Tuija

Unohdin mainita, että jos joku kirjoittaja pitää nimetä, niin Jussi Halla-aho on sellainen foorumin jäsen, jonka viestihistorian olen lukenut ja tulen lukemaan läpikotaisin.

Timo Rainela

Quote from: desperaato on 06.12.2010, 01:20:47
Quote from: dothefake on 06.12.2010, 01:14:41

Eihän Kouvvola ole itä-Suomea.

Iskä Viipurista, isoisä Kurskista, suuren panssaritaistelun maastoista...olen vähän enemmän, jopa ...polven mamu, näkyy lärvistä(kin)..
Tulevana kesänä toivon näkeväni veljiä...!
Timo
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.