News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2010-12-03:IL: Finnair palkkaa lakkotöihin mm. kiinalaisia vuokratyöntekijöitä

Started by PMH, 03.12.2010, 10:51:34

Previous topic - Next topic

B52

Quote from: Ano Nyymi on 10.12.2010, 22:06:01
Miksi koskaan ei hankinta firmaan johtoon edullisia kiinalaisia johtajia? Miksi pitää pitää palkkalistoilla satoja tuhansia euroja vuodessa vaativia tyyppejä?

Nyt en tiedä mistä lähtisin, nimimerkki joka tuon heitti yleensä on järjissään, mutta nyt loppui äly.

Miten kuvittelisit kiinalaiset johtajien hoitavan asian paremmin kun vastapuolena on täysin reaalielämästä kadonneet tyypit?

Ja nyt sitten se varsinainen kysymys, miten itse tekisitte asian niin että (homma) asia toimii?

Nyt jo tiedän miten vastaatte, kysytte minulta miten itse tekisin.

Kerron lyhyesti, heittäisin koko ryhmän pihalle välittömästi, sen jälkeen kyselisin kenties perään kuka haluaa tulla töihin takaisin niillä ehdoilla mitkä sopivat sekä minulle työnantajana, ja myös työntekijälle.

Markkinatalous on ihmeellinen asia edelleen monelle, jotkut eivät edelleen tajua sitä että kysynnän ja tarjonnan pitää kohdata toisensa.

On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

luottamusmies

Mitä olen tätä foorumia selannut niin en ole voinut olla huomaamatta miten paljon täälä vihataan duunareita ja heidän oikeuksiaan. Kiitoksia sitkeille lentoemoille ja stuerteille kun taistelitte työehtojenne puolesta, ei saanut riistäjä taaskaan tahtoaan ainakaan täysin läpi. Kiitos kaikille lakossa ja tukilakossa olleille, teitä tarvitaan jatkossakin. Palkkanne on vain muutaman prosentin luokkaa isojen yhtiöiden kuluista, mutta silti sitä halutaa karsia minkä pystytään. Paperimiehet, elintarviketyöläiset, stuertit, lentoemot ja kaikki muutkin duunarit älkää koskaan alistuko. Persut eivät ole työväenpuolue, heidän ainoa agendandsa on joku kuviteltu maahanmuutto-ongelma jota ei ole edes olemassa. Älkää duunarit haksahtako äänestämään heitä, vaan äänestäkää jatkossakin SDP:tä tai vasemmistoliittoa jos omat työedut ja palkkaus on teille tärkeä. Kiitos vielä kaikille lakossa olleille ja laitetaan jatkossakin herrat järjestykseen jos rupeavat kukkoilemaan.

Kipling

Quote from: luottamusmies on 11.12.2010, 10:50:35
Mitä olen tätä foorumia selannut niin en ole voinut olla huomaamatta miten paljon täälä vihataan duunareita ja heidän oikeuksiaan. Kiitoksia sitkeille lentoemoille ja stuerteille kun taistelitte työehtojenne puolesta, ei saanut riistäjä taaskaan tahtoaan ainakaan täysin läpi. Kiitos kaikille lakossa ja tukilakossa olleille, teitä tarvitaan jatkossakin. Palkkanne on vain muutaman prosentin luokkaa isojen yhtiöiden kuluista, mutta silti sitä halutaa karsia minkä pystytään. Paperimiehet, elintarviketyöläiset, stuertit, lentoemot ja kaikki muutkin duunarit älkää koskaan alistuko. Persut eivät ole työväenpuolue, heidän ainoa agendandsa on joku kuviteltu maahanmuutto-ongelma jota ei ole edes olemassa. Älkää duunarit haksahtako äänestämään heitä, vaan äänestäkää jatkossakin SDP:tä tai vasemmistoliittoa jos omat työedut ja palkkaus on teille tärkeä. Kiitos vielä kaikille lakossa olleille ja laitetaan jatkossakin herrat järjestykseen jos rupeavat kukkoilemaan.

Tämä ei ole mikään perussuomalaisten foorumi.

Väitätkö paperimiehiä, elintarviketyöntekijöitä, stuertteja köyhiksi ja riistetyiksi ?

(http://web.me.com/araffi/Land_of_Nott/Random_Musing/Entries/2008/11/22_No_one_can_fix_this_problem._files/shapeimage_2.jpg)

Ehdotan sinulle siivojan tai puhelinmyyjän pätkätöitä, jos haluat tietää miltä se rusinaton pulla maistuu tai kokeile intialaisen laivanpurkajan ammattia.

"All stereotypes turn out to be true. This is a horrifying thing about life. All those things you fought against as a youth: you begin to realize they're stereotypes because they're true"
-David Cronenberg

luottamusmies

En väitä ja nimenomaan siitä on kysymyskin. En halua, että saavutetuista eduista tingitään yhtään, eikä varmasti halua kyseisten alojen duunaritkaan. Siivojille kaikki kunnia työstään, mutta he ovat karu esimerkki siitä miten surkea työ tai työedut voi olla jos asioidensa puolesta ei taistele. Kateelliset panettelee paperimiehiä, lentoemoja, ahtaajia ja siinäs panettelevat kun ei heistä ole kuin kadehtimiseen. Voisivat yrittää ajaa itselleenkin parempaa palkkaa tai etuja, eikä yrittää saada niitä muilta pois. Mikäli koulu ei aikoinaan kiinnostanut niin se ei todellakaan ole aihe tyytyä surkeapalkkaiseen työhön, kunhan vain alansa valitsee oikein. Monessa hommas työn oppiikin parhaiten kyseistä työtä tekemällä. Korkeamastotrukin tai nosturin käytön kyllä oppii mestarin opissa. (Ei viittaa teidän mestariinne). Kiitosta myös homman agendalle siitä, että tänne ei jatkossakaan päästettäisi halpatyömarkkinoita koska se ei ole Suomelle hyväksi. Iso kivitalo, audi ja suuri piha on jokaisen suomalaisen työläisen perusoikeus, joten pidetään siitä kiinni.

Kipling

Quote from: luottamusmies on 11.12.2010, 11:05:59
En väitä ja nimenomaan siitä on kysymyskin. En halua, että saavutetuista eduista tingitään yhtään, eikä varmasti halua kyseisten alojen duunaritkaan. Siivojille kaikki kunnia työstään, mutta he ovat karu esimerkki siitä miten surkea työ tai työedut voi olla jos asioidensa puolesta ei taistele. Kateelliset panettelee paperimiehiä, lentoemoja, ahtaajia ja siinäs panettelevat kun ei heistä ole kuin kadehtimiseen. Voisivat yrittää ajaa itselleenkin parempaa palkkaa tai etuja, eikä yrittää saada niitä muilta pois. Mikäli koulu ei aikoinaan kiinnostanut niin se ei todellakaan ole aihe tyytyä surkeapalkkaiseen työhön, kunhan vain alansa valitsee oikein. Monessa hommas työn oppiikin parhaiten kyseistä työtä tekemällä. Korkeamastotrukin tai nosturin käytön kyllä oppii mestarin opissa. (Ei viittaa teidän mestariinne). Kiitosta myös homman agendalle siitä, että tänne ei jatkossakaan päästettäisi halpatyömarkkinoita koska se ei ole Suomelle hyväksi. Iso kivitalo, audi ja suuri piha on jokaisen suomalaisen työläisen perusoikeus, joten pidetään siitä kiinni.

Minä olen yksi sosiaalidemokraattisen unelman tiileja. Korkeakoulutettu tyhjän päälle. Mitäs te puolue eliitistä aiotte tehdä minulle ? Minäpä kerron sinulle muutaman faktan tästä maailmasta. Mikään ei ole ilmaista ja kaikesta joutuu taistelemaan. Te, jotka lupaatte kaikelle kaiken maailman oikeuksia olette valehtelijoita.

Miksi en ole yhtä rikas kuin Räikkönen ?
Miksi en saa yhtä paljon naisia kun Brad Pitt ?
Miksi en ole yhtä lahjakas kuin Roger Waters ?

Missä se tasa-arvo ja oikeus nyt on ? Jokainen mies rakentaa itse omat ansionsa ja kunniansa. Niitä ei kukaan tarjoa hopeavadilla. Aika narssistia ja materiaalista paskaa, jos kuvittelee jokaisen oikeus on saada audi, iso piha ja kivitalo ? Aika tasapäistävää ajattelua. Antaisin kylläkin oikean pallini, jos pääsisin teidän shampanja sosialistien ruokapöytään.
"All stereotypes turn out to be true. This is a horrifying thing about life. All those things you fought against as a youth: you begin to realize they're stereotypes because they're true"
-David Cronenberg

luottamusmies

QuoteKorkeakoulutettu tyhjän päälle. Mitäs te puolue eliitistä aiotte tehdä minulle ? Minäpä kerron sinulle muutaman faktan tästä maailmasta. Mikään ei ole ilmaista ja kaikesta joutuu taistelemaan. Te, jotka lupaatte kaikelle kaiken maailman oikeuksia olette valehtelijoita.
Tästä on juuri osaksi kysymys. Ei kaikkien kannata korkeakouluttautua, koska monilla aloilla joihin sitä vaaditaan on jo liikaa porukkaa töissä. Ihmiset turhaan halveksivat duunarin ammatteja joissa monessa on ihan mukava palkka, mutta elämä on valintoja. Taistelemaan nykyään tosiaan joutuu, toisin kuin ennen jolloin töihin pääsi helpommin kun työpaikka oli odottamassa kun koulusta pääsi.
QuoteMiksi en ole yhtä rikas kuin Räikkönen ?
Miksi en saa yhtä paljon naisia kun Brad Pitt ?
Miksi en ole yhtä lahjakas kuin Roger Waters ?
öö? mikä on estänyt sinua aikoinaan aloittamasta kartingin harrastamisen tosissaan tai näyttelijän opinnot ja kuka on Roger Waters. Elämä on valintoja, taas kerran.
QuoteMissä se tasa-arvo ja oikeus nyt on ? Jokainen mies rakentaa itse omat ansionsa ja kunniansa. Niitä ei kukaan tarjoa hopeavadilla. Aika narssistia ja materiaalista paskaa, jos kuvittelee jokaisen oikeus on saada audi, iso piha ja kivitalo ? Aika tasapäistävää ajattelua. Antaisin kylläkin oikean pallini, jos pääsisin teidän shampanja sosialistien ruokapöytään.
Tottakai rakentaa ja sitähän tässä tehdäänkin. Ei niitä kukaan tarjoa, jos tarjoaisi ei mitään lakkoja tai taisteluita tarvittaisikaan. Kateus mikä sinustakin loistaa on ihan ymmärrettävää, mutta koita tehdä asialla jotain sensijaan, että parjaat niitä jotka tekevät. Ei duunarien hyvä palkka ole sun työttömyyskorvauksesta pois. Itseasiasssa niillä maksetaan se.

sideswipe

Quote from: M.K.Korpela on 10.12.2010, 19:36:03
Paperitehtaan kustannuksista 3 % on työvoimakustannuksia. Paperimiesten palkat on yksi hailee, raaka-aineen ja energian hinta ratkaisee.

Suomen valtion kustannuksista 3 % on maahanmuuttokustannuksia. Tulokkaille maksettavat etuudet on yksi hailee, "rikkaiden" verotus ratkaisee.

Kipling

En ole koskaan nostanut työttömyyskorvauksia. Enkä nosta.  :facepalm:

Minä voisin ihan hyvin mennä tekemään ahtaajien, paperimiesten ja kansanedustajien töitä hieman pienemmällä palkalla ja ahkerammin, mutta se ei käy teille.  :roll:

(http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/sumo/nostot/680x383/2010/3/900749.jpg)
Vertaapa näitä kavereita nälkälapsiin. Melkein 50 donaa vuodessa työstä, jota apinatkin pystyvät tekemään.

Miten työläisväestö eroaa vuosisatojen takaisista aatelisista enää ? Työläiset ovat suurimmaksi osaksi ylipainoisia, paheidensa mädättämiä ja älyllisesti vajaavaisia viihteen perässä juoksevia marakatteja. Pilalle hemmoteltuja kakaroita, joille tulee itku silmään ilman karkkia tai viinaa.

Olen tullut siihen tulokseen, että lähden varmasti vuoden sisälle ranskaan ja liityn muukalaislegioonaan. Siellä se työnantaja vetää minua turpaan, pitää nälässä ja unenpuutteessa, mutta minä en aio murtua. En aio hieroa mahaani ja pyytää palkankorotusta. Eikä mitään helvetin takeita, että eloon jäädään neljän vuoden päästä.
-David Cronenberg

luottamusmies

QuoteMinä voisin ihan hyvin mennä tekemään ahtaajien, paperimiesten ja kansanedustajien töitä hieman pienemmällä palkalla ja ahkerammin, mutta se ei käy teille.
Liittoon ei ole pakko liittyä ja töihin voit noille aloille halutessasi mennä, mikäli sinut joku palkkaa. Ei meidänkään alalla kaikki ole liitossa. Et kuitenkaan mene ja puhut vaan lämpimiksesi. Facebooktason uhoahan tuo on ja mitään käytännön juttuja ei sitten tehdä. Olisi kuitenkin hyvä jos oikeita töitä hakisit, koska meitä töitä tekeviä rassaa tapaistesi vapaamatkustajien elättäminen.
QuoteMiten työläisväestö eroaa vuosisatojen takaisista aatelisista enää ?
Erottaa sen edelleen, mutta onneksi ero on kaventumassa ja sehän on tarkoituskin. Loput tämän kohdan viestistäsi voi taas kuitata sanomalla "kateus vie kalatkin vedestä".
QuoteOlen tullut siihen tulokseen, että lähden varmasti vuoden sisälle ranskaan ja liityn muukalaislegioonaan.
Etkä lähde. Kaltaisiasi suunnitelijoita on nähty niin monet kerrat. Suuret on suunnitelmat ja luulot, mutta kyllä sitä äiteen luokse jäädään.Kaikille toki olisi hyväksi jos kaltaisesi lähtisisivät muukalaislegioonaan, mutta miten teistä sinne olisi kun ei ole edes Suomen armeijaan.

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/