News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Mitä vuonna 2003 tapahtui?

Started by Olli Immonen, 15.11.2010, 10:58:45

Previous topic - Next topic

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: Tuija on 26.11.2010, 13:32:34
Viimeisimpänä esimerkkinä Ruotsin kuningas, jonka menneisyydestä paljastui naisseikkailuja.

No kyllä minullakin kaikenlaisia naisseikkailuja on ollut, etenkin nuorempana. Mikään vieraissaramppaaja en kyllä ole koskaan ollut. Selkärangatonta touhua. Saman naisen kanssa ollut kohta jo 9 vuotta.
Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

Kristiina

Quote from: Rise on 26.11.2010, 13:28:40
Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 13:08:12
Sen verran kun olen Todellisuus.orgia lukenut voin sanoa sen olevan vastapuolen leiri, tämä on minun käsitykseni.

No, käsityksiähän tähän maailmaan onneksi mahtuu.

Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 13:08:12
JM-K olisi toiminut yhtä johdonmukaisesti hän olisi edelleen täällä vaikuttamassa ei missään Todellisuusorgissa.

Eiköhän se Ketelän täältä vetäytyminen johtunut juurikin siitä ettei se kokenut voivansa toimia johdonmukaisesti ainakaan tämän foorumin puitteissa - enkä tätä varsinaisesti ihmettele. Mä olen pitänyt JM-K:n kanssa säännöllisesti yhteyttä viimeisen puolentoista vuoden ajan M2011:n asioihiin liittyen, enkä minä ole huomannut sen missään vaiheessa poikenneen niistä linjauksista jotka se mulle esitteli heinäkuussa 2009. Pelimieshän se toki on ja rapatessa roiskuu - onhan tuo itsekin myöntänyt tehneensä virheitä matkan varrella. Onneksi maailmasta kuitenkin näyttää vielä löytyvän niitä synnittömiä, joilla on varaa heittää se ensimmäinen kivi tässäkin asiassa (tämä näin loppukaneetiksi kun näihin raamatullisiin vertauksiin kerran lähdettiin).

Mitä ensimmäisiä kiviä tässä on heitelty, onko oman heittosi tarkoitus jotenkin uhriuttaa JM-K. Ei ole uhreja eikä synnittömiä näissä peleissä, mutta suoraselkäisyys on hyve.

Tuija

Quote from: JM-K on 26.11.2010, 13:40:00
Quote from: Tuija on 26.11.2010, 13:32:34
Viimeisimpänä esimerkkinä Ruotsin kuningas, jonka menneisyydestä paljastui naisseikkailuja.

No kyllä minullakin kaikenlaisia naisseikkailuja on ollut, etenkin nuorempana. Mikään vieraissaramppaaja en kyllä ole koskaan ollut. Selkärangatonta touhua. Saman naisen kanssa ollut kohta jo 9 vuotta.

Minua ei kyllä kiinnosta sinun eikä edes poliitikkojen naisseikkailut :), enkä todellakaan tarkoittanut antaa kuvaa siitä, että jokaisen politiikkaan pyrkivän tulisi tehdä julkinen selvitys seksisuhteistaan teini-iästä lähtien ja tehdä yleinen ripittäytyminen blogissa/lehdessä/tv:ssä kansalle kuin rippi-isälle konsanaan. Tuon Ruotsin kuninkaan otin esimerkiksi siksi, että hänen asemassaan asialla on merkitystä, koska hänen roolinsa on puhtaasti PR-hahmo, ja nyt hän mokasi asian täysin, kun kieltäytyi vastaamasta mitään kansan kysymyksiin.

Vaikka monia ei voisi vähempää kiinnosta kuninkaan naiset, niin suurin osa kansasta on kuitenkin moralisteja ja tirkistelijöitä ja koko Ruotsi oli poissa tolaltaan, kun kansa olisi halunnut kysyä kuninkaalta, että onko se totta, mitä sinusta tässä kohukirjassa väitetään. Ja kuningas kieltäytyi vastaamasta mitään ja käski kaikkien katsoa vain tulevaisuuteen. Tilanne hoidettiin äärimmäisen huonosti.

Ja samankaltainen ilmiö nähtiin Suomessa Kanerva-Tukiainen-kohussa. Aluksi olin sitä mieltä, että mitä hemmetin väliä sillä on, mitä ulkoministeri yksityiselämässään touhuaa, ja siksi puolustin kiivaasti Kanervaa. Pian tajusin kuitenkin, että kansalle todellakin ON väliä sillä, miten ministeri yksityiselämäänsä elää.

Olenkin sittemmin ottanut kannan, että jo pelkästään kansanedustajan asema, puhumattakaan ministerin asema, tuo poliitikolle tietynlaisen vaatimuksen elää myös yksityiselämänsä siten, että se ei aiheuta kansassa pahennusta. Tämä voi tuntua todella hölmöltä, mutta niin se vain on. Jos mokaa ja kiertelee ja kaartelee, kansa/lehdistö ei jätä rauhaan, ennen kuin kaikki salaisuudet on selvitetty ja lööpeissä revitelty.

Esimerkiksi hiihto urheilulajina tympii minua nykyään suuresti enkä jaksa seurata sitä enkä luota enää yhteenkään hiihtäjään, koska Hiihtoliiton skandaalit jatkuvat vuodesta toiseen ja sitä on jo jatkunut yli kymmenen vuotta. Johtopäätös tästä on, että Hiihtoliiton porukoissa ei ole yhtäkään toimijaa, valmentajaa tai urheilijaa, joka olisi rehellinen.

Rise

Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 13:42:12
Mitä ensimmäisiä kiviä tässä on heitelty, onko oman heittosi tarkoitus jotenkin uhriuttaa JM-K. Ei ole uhreja eikä synnittömiä näissä peleissä, mutta suoraselkäisyys on hyve.

Kietaisen nyt vielä kerran ratakiskosta: Juttelin viimeksi eilen JM-K:n kanssa siitä, minkälaista maahanmuuttopolitiikkaa Suomen valtion tulisi harjoittaa. Miehen näkemys aiheesta oli tasan sama kuin heinäkuussa 2009. Eli kyllä, puheet takin kääntämisestä ovat kivien heittelyä.

Ja mitä tulee JM-K:n uhriuttamiseen niin se nyt olisi joka tapauksessa turhaa - ei se sitä kaipaa. Eikä varsinkaan allekirjoittaneen kaltaiselta nimimerkki-kirjoittajalta.
Kaiken se estää.

L. Brander

Avataanko, mitä vuonna 2001 tapahtui ketju, kun siihen osuisi sopivasti hiihtoliiton skandaali ja Juhan nykyisen "naisseikkailun" alku? :P

LB
Dystooppinen salamasota

Kristiina

Quote from: Miniluv on 26.11.2010, 12:45:50
Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 12:20:09
Sitä todistanee sekin, että JMK vaikuttaa nyt tuolla vastapuolen leirissä (miten kukaan oikeasti maahanmuuttokriittinen voi siirtyä vihollisleiriin, tätä tosiaan olen ihmetellyt eniten, itselle ei tulisi mieleenkään myydä periaatteitaan kertaheitolla ja siirtyä lierojen joukkoon) ja silti maahanmuuttokriittinen keskustelu elää ja voi hyvin.

JM-K tietääkseni auttaa tälläkin hetkellä esim. Muutoksen ehdokkaiden vaalityössä. Mies vastaa toki itse kirjoituksistaan vaikkapa tod.orgissa, mutta "periaatteiden myyminen kertaheitolla" ja "lierojen joukkooon siirtyminen" on todella jo liioittelua.

Joo, käytin turhan värikästä kieltä. Anteeksi. Voi vaikka sensuroida sen kohdan.

Mitä tulee todellisuusorgiin, niin rinnakkaisfoorumit ovat myös hajota ja hallitse taktiikkaa (mitenkään syyllistämättä niitä Homman nimimerkkejä, jotka sinne kirjoittelevat ja epäilemättä ihan hyvässä tarkoituksessa) onneksi tämä keinotodellisuus.org on niin kovin vähän houkutteleva, näyttää enemmän joltain joogafoorumilta.

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: L. Brander on 26.11.2010, 14:03:45
Avataanko, mitä vuonna 2001 tapahtui ketju, kun siihen osuisi sopivasti hiihtoliiton skandaali ja Juhan nykyisen "naisseikkailun" alku? :P

LB

Eväiksi tuohon ketjuun paljastan, että olin vuonna 2001 jo KOLMANNEN kerran lomamatkalla Tunisiassa (keväällä menen taas sinne). Niille tiedoksi, jotka eivät muistaneet käydä peruskoulua, että Tunisia on muslimimaa.

Käsitykseni mukaan tuolla reissulla ei ollut mitään tekemistä esim. perussuomalaisten tai puolueen mahdollisen hajottamisen kanssa, mutta en voi varmaksi vannoa, ketä muita Soussessa oli samaan aikaan.
Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

Rise

Se on raakaa touhua kun Mäki-Ketelä nai - siinä tanner tömisee ja puolueita kaatuu...

Kaiken se estää.

Kristiina

Quote from: Rise on 26.11.2010, 14:19:24
Se on raakaa touhua kun Mäki-Ketelä nai - siinä tanner tömisee ja puolueita kaatuu...

Eikö näitä keskusteluja voi käydä siellä todellisuusorgi(a)ssa?

Rise

Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 14:21:50

Miniluv siirtänee jos katsoo sen tarpeelliseksi...

Kaiken se estää.

dothefake

Quote from: Rise on 26.11.2010, 14:23:24

Onko Miniluv sielläkin moderaattorina?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Tuija

Quote from: JM-K on 26.11.2010, 14:15:03
Eväiksi tuohon ketjuun paljastan, että olin vuonna 2001 jo KOLMANNEN kerran lomamatkalla Tunisiassa (keväällä menen taas sinne). Niille tiedoksi, jotka eivät muistaneet käydä peruskoulua, että Tunisia on muslimimaa.

Hahaa! Naisesi on siis tunisialainen ja olet kaikki nämä vuodet ollut piilomuslimi, koska musliminainen ei voi olla vääräuskoisen miehen kanssa. Tunisiassa käyt illuminaatien salaisissa kokouksissa ja sait sieltä hemohessiä salakuljetettavaksi Hiihtoliitolle, sillä illuminaatien tavoite on hajoittaa kaikki yhteiskuntajärjestys maailmasta, puolueiden lisäksi myös Hiihtoliitto. Osuinko lähellekään totuutta?  ;D

Mutta otetaanpa sitten se vakava Tuija-naamari esiin ja sanon nyt ensinnäkin sen, että minulle ei ollut mikään jymyuutinen tämän ketjun otsikossa kysellyt tapahtumat vuodelta 2003. Se oli yllättävä uutinen, mutta tarkemmin ajateltuna kovin vähäpätöinen ja yhdentekevä uutinen, ainakin minun mielestäni.

Se, mikä minua oikeasti kiinnostaa, olisi kysyä sinulta Juha Mäki-Ketelä, että määritteletkö itsesi yhä "hommalaiseksi" tai "nuivaksi", vai onko jotain sellaista, mikä sinut erottaa noista määritelmistä. En nyt osaa määritellä noita sanoja tarkemmin, vaan sain ainakin sellaisen käsityksen sinusta, että aluksi olit "yksi meistä" sielultasi, mieleltäsi ja ruumiiltasi kuten Sana sanoo. Sitten kesällä tapahtui jotakin, mikä jäi minulle aika hämäräksi, koska olin viettämässä ihanaa kesälomaa savolaisissa rantalepikoissa internetin ulottumattomissa.

Nyt sinusta on paljon puhuttu, että olet muuttunut jopa mokuttajaksi. Minä en tiedä, mikä on totuus. Näissä muutamissa viesteissäsi olen aistinut kitkeryyttä hommalaisia kohtaan, jopa sellaista asennetta, mitä saa yleensä lukea vaikkapa kmruuskan teksteistä. Siksi olen huuli pyöreänä, kun en tiedä, oletko lintu vai kala.

Voin uskoa, että Muutoksen perustajana olet saanut paljon rankkaa palautetta. Se on aina heidän osa, joilla on jokin "asema" yhteisössä, joutua kritiikin kohteeksi. Halla-aho varmasti tietää tämän ja uskaltaisin ennustaa, että esimerkiksi Jiri Kerosen kohtalo tulee olemaan se, että hän kenties joutuu kuulemaan huumetuomiostaan koko poliittisen uransa ajan. Hän varmaan on jo aloittanut itsensä psyykkaamisen siihen (toivottavasti ei hampulla, hehheh!)

Mutta ajatteletko sinä Juha, että kaikki hommafoorumilaiset haluaisivat vain haukkua sinua ja arvostella tekemisiäsi? Oletko siksi niin katkeran oloinen? Anteeksi oletukseni, mutta olen vain haistanut muutamista viesteistäsi täällä ja tod.orgissa jonkinlaista kaunaa hommalaisia kohtaan, toki hajuelimeni voivat olla väärässäkin. :)

Kun olen paha jaarittelija, niin yritän tiivistää kysymykseni lyhyesti ilman sarvia ja hampaita: Mikä risoo? Mikä hommalaisissa risoo? Mikä on elämän tarkoitus?

Ja sitten vielä haluan ihan puhtaasta uteliaisuudesta palata vuoteen 2003 ja kysyä sellaista, että mikä on sinun Juha henkilökohtainen näkemyksesi siihen, että kun Soini moitti "meitä" propellipäiksi ja jotain muutakin rumaa hän sanoi, mistä minä ainakin hetkeksi pahoitin mieleni, niin mikä on sinun käsityksesi Juha, luuletko, ja luulitko jo Soinin kommenttien aikaan hänen viittaavan hajotuspuheillaan nimenomaan mahdollisesti siihen puoluehankkeeseen, joka teillä oli suunnitelmissa Tony Halmeen kanssa?

Tämä ei ole mikään maailman tärkein kysymys ja nukun yöni hyvin vaikket vastaisi siihen tai noihin muihinkaan kysymyksiini mitään.  :) Olet ilmoittanut poistuneesi politiikasta, joten et senkään vuoksi ole mitenkään selitysvelvollinen noista asioista.

Mutta jos kuvitellaan, että olisit poliitikko ja sitten "paljastuisi" tuo vuoden 2003 Halme-tapaus puoluesuunnitelmineen, niin varmaankin ymmärrät sen, että tuossa tilanteessa, jos olisit oikein kuuluisa poliitikko, niin media pommittaisi sinua asian tähden ja tekisi aivan samanlaiset spekulaatiot mitä tässäkin keskustelussa on tehty, eli että "olet suunnitelmallisesti ollut hajoittamassa Perussuomalaisia aiemmin ja Soini viitatessaan hajoittajiin ja propellipäihin viittasi juuri sinuun".

Vaikka tuollaiset väitteet voivat sinua naurattaa kovasti ja pidät niitä hölmöinä, niin silti niihin ei esimerkiksi kansanedustajana voisi suhtautua ylimielisesti naureskellen ja kuittaillen vain jotain sarkastista, vaan juuri tuollaisessa tilanteessa kannattaisi kertoa rehellisesti ja kiihkottomasti oma näkemyksensä siitä, mikä merkitys vuoden 2003 tapahtumilla oli silloin ja nykyään vai onko mitään merkitystä.

Tämä siis vain, jos olisit poliitikko. Mutta nyt olet tavallinen rivikirjoittaja etkä selitysvelvollinen minulle tai meille muillekaan tapahtumien kulusta. Ja toistan vielä sen, että minulle nuo vuoden 2003 vuoden tapahtumat eivät ole vaikuttaneet millään tavoin siten, että luottamukseni sinuun olisi jotenkin järkkynyt. Se, miksi aiheutat heikossa päässäni pientä hämmennystä johtuu tuosta aiemmin kuvailemastani jutusta, että en oikein tiedä, kenen "puolella" olet, yksinkertaisesti en tiedä, mitä sinä ajattelet nykyään monikulttuurisuudesta Suomessa ja Euroopassa.

Lähetin sinulle yhden ainoan kannattajakortin Jussin eurovaalimasinoinnissa. Se oli se kirjekuori, jossa oli huulipunaa. :-*

Miniluv

Quote from: dothefake on 26.11.2010, 14:55:36
Quote from: Rise on 26.11.2010, 14:23:24

Onko Miniluv sielläkin moderaattorina?

En, supervoimia tässä vielä odotellaan...
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: Tuija on 26.11.2010, 15:01:34
Lähetin sinulle yhden ainoan kannattajakortin Jussin eurovaalimasinoinnissa. Se oli se kirjekuori, jossa oli huulipunaa. :-*

No niinpäs lähetitkin! Jos en ihan väärin muista, niin taitaapa se kirjekuorikin vielä olla tallessa...(naisseikkailun ja caustin käryä ilmassa).

Pakkohan se on vastata naiselle, joka lähettää meikäläiselle huulipunalla koristeltua postia. Pistän sulle privaa, jahka tässä ehdin istua koneelle taas vähän pidemmäksi aikaa.

Tuija

No tuota en kyllä usko vähääkään, että Mega-Kätilö olisi tuhansien postien joukosta muka muistavinaan juuri minun kirjekuoreni. :flowerhat: Eikös ne menneet saunan pesään?

dothefake

Quote from: Tuija on 26.11.2010, 17:39:44
No tuota en kyllä usko vähääkään, että Mega-Kätilö olisi tuhansien postien joukosta muka muistavinaan juuri minun kirjekuoreni. :flowerhat: Eikös ne menneet saunan pesään?
Kortit menivät 200 litran tynnöriin, mutta voihan ko. ihana kuori olla kassakaapissa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

herra 4x

Quote from: JM-K on 26.11.2010, 16:15:23

No niinpäs lähetitkin! Jos en ihan väärin muista, niin taitaapa se kirjekuorikin vielä olla tallessa...(naisseikkailun ja caustin käryä ilmassa).

Pakkohan se on vastata naiselle, joka lähettää meikäläiselle huulipunalla koristeltua postia. Pistän sulle privaa, jahka tässä ehdin istua koneelle taas vähän pidemmäksi aikaa.

Noniin nyt sitten on Ilta-Paskan lööpissä joka jumalan koomarketissa huomenna: Hommafoorumilla saa myös privaa.

Kuvassa moniselitteisesti täysin syytön vuohi.

Eikun sitä vaan tulin sanomaan että kattokaa kuka vie ja ketä. Ei tässä muuta. Paitti että heivatkaa nyt luoja paratkoon tämä paskanjauhanta Peräkammariin.

Rakkaudesta lajiin.

Tuija

Quote from: dothefake on 26.11.2010, 20:13:30
Kortit menivät 200 litran tynnöriin, mutta voihan ko. ihana kuori olla kassakaapissa.

Sinun puhheistas kun ei voi olla koskaan ihan varma, niin mitä tuo tynnyrijuttu nyt tarkoittaa? Mitä niille korteille oikeasti tehtiin?

PS. Miellyttävä allekirjoitus sinulla!

Miniluv

Tynnyrijuttu tarkoittaa sitä, kun ne kortit poltettiin tynnyrissä. Täällä oli kuvasarja siitä.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

herra 4x

Quote from: Tuija on 26.11.2010, 20:29:20
Quote from: dothefake on 26.11.2010, 20:13:30

Sinun puhheistas kun ei voi olla koskaan ihan varma, niin mitä tuo tynnyrijuttu nyt tarkoittaa? Mitä niille korteille oikeasti tehtiin?

PS. Miellyttävä allekirjoitus sinulla!

Meillä hommamiehillä on aina miellyttävä allekirjoitus. Kuten veli Miniluv, joka ei nuku koskaan, totesi niin tynnyrijuttu oli JM-K:n teko, jolla hän lunasti sanansa. Teki mitä lupasi. Pulinat pois. Homma kotiin. Siellä paloi minunkin kontribuutioni sinun jumalaisen suudelmasi syleilyssä.

EDIT. Niin ja unohtui sanoa että veli dothefaken puheista voi olla aina varma.
Rakkaudesta lajiin.

Kristiina

Quote from: herra 4x on 26.11.2010, 20:24:03
Quote from: JM-K on 26.11.2010, 16:15:23

Noniin nyt sitten on Ilta-Paskan lööpissä joka jumalan koomarketissa huomenna: Hommafoorumilla saa myös privaa.

Kuvassa moniselitteisesti täysin syytön vuohi.

Eikun sitä vaan tulin sanomaan että kattokaa kuka vie ja ketä. Ei tässä muuta. Paitti että heivatkaa nyt luoja paratkoon tämä paskanjauhanta Peräkammariin.

On ketju etusivun viestien mukaan ainakin käynyt Peräkammarissa. Tämähän on paljastusketju, jossa tarinaa on vasta vähän avattu auki, ehkä jossain vaiheessa myös selviää mitä tosiaan tapahtui vuonna 2003 ja sen jälkeenkin.

Miniluv

Quote from: Miniluv on 26.11.2010, 20:36:24
Tynnyrijuttu tarkoittaa sitä, kun ne kortit poltettiin tynnyrissä. Täällä oli kuvasarja siitä.

...tässä:

http://hommaforum.org/index.php/topic,8763.msg137642.html#msg137642

Tuija

Quote from: Miniluv on 26.11.2010, 23:44:52
Quote from: Miniluv on 26.11.2010, 20:36:24

...tässä:

http://hommaforum.org/index.php/topic,8763.msg137642.html#msg137642

Ei hyvänen aika. Kyllä tuotakin ketjua katsellessani alkupuheineen ja sitten niine tynnyrikuvineen, tuli mieleeni, että en ihmettele yhtään, jos joku satunnainen foorumille eksynyt henkilö päätyy johtopäätökseen, että sekopäistä touhua koko Hommafoorumi täynnä näköjään ja häipyy täältä päätään puistellen.  :D :D :D
Näissä merkeissä, hyvää yötä!