News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Mitä vuonna 2003 tapahtui?

Started by Olli Immonen, 15.11.2010, 10:58:45

Previous topic - Next topic

herra 4x

Quote from: Tuija on 25.11.2010, 23:57:22
Illuminaatit. Näinä lopun aikoina jokaisen on pidettävä varansa ja mielensä kirkkaana, sillä illuminaatien hallinto voimistuu. Autuas se, joka ei Tieltä lankea.

Illuminaatteja pitää varoa etenkin suojakelillä. Suojakeli on "paha lumi" muinaiskreikassa, "il'lumina".
Rakkaudesta lajiin.

Miniluv

Jos tämä ketju lankeaa Tieltä, pitää se Lukolla Tiehen jälleen kiinnitettämän.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kristiina

Quote from: herra 4x on 25.11.2010, 23:53:57
Quote from: Kristiina on 25.11.2010, 23:33:17
Mitä Juha Mäki-Ketelälle on tapahtunut, silloin kun täällä enemmän kirjoittelin, hän vaikutti ihan järkityypiltä. Nyt on kuin jotkut muut voimat olisivat ottaneet miehen valtaansa.

Kukaan ei oikein tiedä. The truth is out there, kuten saksalainen sanoo.

Hän ehkä valaistui. Tai tummui. Ja synkäks muuttui. Söi sieniä ilman rillejä?

Jos kysymys ei ollut retorinen, voi lähteinä yrittää käyttää esimerkiksi miehen kotisivuja, tätä foorumia, sitä toista foorumia, minne mies siirtyi, jne.

Jos mahdollista niin postaa johtopäätökset vasta ensi kesänä, asia taidettiin puida jo tainnoksiin.

Kysymys oli retorinen ja joo, yritin taannoin, silloin kun keskustelu (ja helle) oli kuumimmillaan, päästä jyvälle, mutta episodi oli niin sekava, että annoin olla. Olen vain vieläkin vilpittömän hämmästynyt siitä, miten muutos voi olla niin totaalinen, sitä luottaa rehellisenoloisiin ihmisiin ja olettaa maahanmuuttokriittisten vetävän yhtä köyttä, kun on yhteinen asiakin, mutta elämme näköjään levottomia aikoja...kaikenlaista kummallista tapahtuu  ???

Ja vielä, kuulun niihin, joiden mielestä oli hyvä juttu, että JMK keräsi kannattajakortteja, silloin oli syvä epäluottamus Perussuomalaisiin ja Soiniin Soinin hylättyä Halla-ahon eurovaaliehdokkuuden, eikä ollut takeita että Halla-ahoa valittaisiin edes eduskuntaehdokkaaksi ja minäkin olin yksi niistä, joka kritisoi Halla-ahoa siitä, että hän ei suostunutkaan (tai enemmänkin siitä syystä, että H-a ilmaisi kieltäytymisensä niin myöhään). Syynä tähän oli pettymys, koska ei uskonut, että maahanmuuttokriittisille jäisi mitään muutakaan väylää. No Halla-aho teki aivan oikean ja viisaan ratkaisun, perustellenkin sen hyvin (miksi heittää itsensä tyhjän päälle ja samalla mitätöidä kaikki se mitä on saanut aikaan) ja hyvä niin. Sen jälkeen kaikki on kuin ihmeellisesti mennyt oikeaan suuntaan, tosin myös sen takia, että lähes kaikki muut puolueet kaivaa koko ajan maata jalkojensa alta, heillä ei ole mitään todellisia, kestäviä arvoja, eivätkä aja tämän maan ja kansan etua, ilmapiiri on muuttunut ja paljon on niitä, jotka alkavat olla todella kypsiä.

LISÄYS: Mutta tunnustan olleeni tyhmä ja helposti johdateltavissa. Luettuani tämän ketjun kokonaan, kuvio avautui. Ymmärrän nyt Soinin ja Halla-ahon ratkaisut ja reaktiot paremmin. Nyt kun katsoo aikatauluja, antaa tosiaan aiheen olettaa, että JM-K otti hatkat juuri Halmeen kirjan takia ja Nasu-vuohi oli pelkkä onneton tekosyy vain. Sitä vain miettii, että eikö kukaan voinut silloin 2 vuotta sitten vihjata, että JM-K ei ole mikään eilisen teeren poika ja ennenkin ollut puolueita ollut perustamassa ja hyvät välit hänellä taisi oli kansanedustajiinkin, kun tuosta noin vain pääsi jotain nettiaddressiakin oikein isommalle joukolle kansanedustajia näyttämään ja nämä nöyränä kuuntelivat, vaikea uskoa, että täysin politiikan teon ulkopuoliselle onnistuisi tuollainen, JM-Kn motiivit vaan jäävät täysin arvailujen varaan. Halmeesta olen aina tykännyt, kaikesta huolimatta, rehellinen suoraselkäinen ihminen, joka syvästi pettyi politiikkaan ja politiikan teon mädännäisyyteen, tarvittiin ilmeisesti Halme postuumisti paljastamaan muutamakin totuus.

Turjalainen

Toistaiseksi, kaikesta huolimatta, allekirjoittanut on sitä mieltä, että JMK on hyvä tyyppi, kunnes jotain konkreettista on kourissa päinvastaista odottamassa.
"Sotilaspapin puheen jälkeen koko miesjoukko seisoi hiljaisena pidätellen tunnevyöryä. Siellä täällä pari liikutuksen kyyneltä tipahteli rynnäkkökiväärin kylmälle teräkselle, valuen siitä asetta puristavalle kädelle ja tippuen lopulta maahan - isiltä perittyyn ja isien verellä lunastettuun maahan"

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 00:16:06
(...) JM-K otti hatkat juuri Halmeen kirjan takia ja Nasu-vuohi oli pelkkä onneton tekosyy vain (...) eikö kukaan voinut silloin 2 vuotta sitten vihjata, että JM-K ei ole mikään eilisen teeren poika ja ennenkin ollut puolueita ollut perustamassa ja hyvät välit hänellä taisi oli kansanedustajiinkin, kun tuosta noin vain pääsi jotain nettiaddressiakin oikein isommalle joukolle kansanedustajia näyttämään ja nämä nöyränä kuuntelivat (...)

Tarkoitat siis tätä (katso liite)? Vaatimattomaan tapaani totean, että eihän siinä eduskuntadelegaatiossa nyt ollut kuin jokunen eduskuntaryhmien puheenjohtajista ja ulkomaalaislakia syynänneen (ja sittemmin myös hieman viilanneen) hallintovaliokunnan pj. Tapani Tölli (kuvassa). Kyllä eduskuntaan pääsee, sen kun soittaa vaan (vinkki: omalla nimellään, ei esim. jollain hassulla nimimerkillä).

P.S. Kesän tapahtumista haluan kommentoida vielä sen verran, että loppu hyvin, kaikki hyvin: Nasu-vuohi on kunnossa, näin nääs Nasun eilen. Onnellinen loppu, niistä pidän.
Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

Sanglier

Päälliköstä Pirjoksi on lyhyt matka.

skrabb

JM-K:
Quote17.11.2010, 10:14:55
...
Poistan tunnukseni taas heti tämän viestin jälkeen, joten kysymyksiä on minulle turha esittää ainakaan täällä.
...

Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Tuija

Tuskin kukaan edes hommafoorumilaisista on niin tyhmä, että soittelisi eduskuntaan jollain hassulla nimimerkillä, joten sivallus oli aika huono.

Iloveallpeople

Quote from: Tuija on 26.11.2010, 10:08:38
Tuskin kukaan edes hommafoorumilaisista on niin tyhmä, että soittelisi eduskuntaan jollain hassulla nimimerkillä, joten sivallus oli aika huono.

Ja eihän Kristiina nyt niin kovin hassu nimimerkki ole. Ihan hyvä nicci mielestäni.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Sanglier

Täsmennän vastatakseni Torpeedomiehen yksityisviestiin:

Quote from: Sanglier on 26.11.2010, 09:52:42
Päälliköstä Pirjoksi on lyhyt, yksisuuntainen matka.

Kristiina

Quote from: JM-K on 26.11.2010, 09:27:53
Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 00:16:06
(...) JM-K otti hatkat juuri Halmeen kirjan takia ja Nasu-vuohi oli pelkkä onneton tekosyy vain (...) eikö kukaan voinut silloin 2 vuotta sitten vihjata, että JM-K ei ole mikään eilisen teeren poika ja ennenkin ollut puolueita ollut perustamassa ja hyvät välit hänellä taisi oli kansanedustajiinkin, kun tuosta noin vain pääsi jotain nettiaddressiakin oikein isommalle joukolle kansanedustajia näyttämään ja nämä nöyränä kuuntelivat (...)

Tarkoitat siis tätä (katso liite)? Vaatimattomaan tapaani totean, että eihän siinä eduskuntadelegaatiossa nyt ollut kuin jokunen eduskuntaryhmien puheenjohtajista ja ulkomaalaislakia syynänneen (ja sittemmin myös hieman viilanneen) hallintovaliokunnan pj. Tapani Tölli (kuvassa). Kyllä eduskuntaan pääsee, sen kun soittaa vaan (vinkki: omalla nimellään, ei esim. jollain hassulla nimimerkillä).

Voi olla joo...en osaa sanoa, kun en käytännöstä oikeastaan mitään tiedä, mutta paikalla oli silloin useampi eduskuntaryhmän puheenjohtaja  ja tv-kameratkin tekemässä ohjelmaa. Nettiaddresseja ja muita addresseja on vain niin pilvin pimein, että eduskuntaihmisillä menisi kaikki aika addressien vastaanottamiseen, jos aina yhden nettiaddressin takia kutsuttaisiin lähes kaikki eduskuntaryhmien edustajat paikalle. Mutta saihan episodi näkyvyyttä kyllä, varmaan moni muukin nettiaddressin luovuttaja toivoisi samanlaista.

Tuija

Mutta onko kovin tavallista, että eduskunnassa käydään luovuttamassa adressi, jossa on 28 000 nimeä (vai paljonko niitä nyt olikaan)? Olen käsittänyt, että tuo adressi oli laajuutensa tähden ainutlaatuinen ja uutisoimisen arvoinen.

Nuivanlinna

Quote from: Tuija on 26.11.2010, 11:50:14
Mutta onko kovin tavallista, että eduskunnassa käydään luovuttamassa adressi, jossa on 28 000 nimeä (vai paljonko niitä nyt olikaan)? Olen käsittänyt, että tuo adressi oli laajuutensa tähden ainutlaatuinen ja uutisoimisen arvoinen.

Juurikin näin. Itse näen tuon adressin olleen varsinainen Homman synnyttäjä!
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Tuija

Quote from: Nuivanlinna on 26.11.2010, 11:54:58

Jos näin, niin sitten Mäki-Ketelä ansaitsee Homman "kätilön" arvonimen! Kansanjoukoissa jotakin oli syntymässä ja purkautumassa, etsimässä tietään ulos, ja Mega-Kätilö vain auttoi ohjailemaan tuon paineen purkautumista ulos.  :)

Kristiina

On niitä, paljon enemmänkin on nimiä kerätty, yli 100 000.

Tuija

Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 12:01:30

On niitä, paljon enemmänkin on nimiä kerättty, yli 100 000.

Onko tuo se "kieltäkää pedofiilipuolue" -adressi, jonka aikaan adressisivulla ei vielä tarvinnut olla rekisteröitynyt käyttäjä? Osaatko kertoa muista allekirjoitusmäärältään merkittävistä adresseista, joita on viety eduskuntaan?

Nuivanlinna

Quote from: Tuija on 26.11.2010, 11:59:46

Jos näin, niin sitten Mäki-Ketelä ansaitsee Homman "kätilön" arvonimen! Kansanjoukoissa jotakin oli syntymässä ja purkautumassa, etsimässä tietään ulos, ja Mega-Kätilö vain auttoi ohjailemaan tuon paineen purkautumista ulos.  :)

Siis Mäki-Kätilö? ;D
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

dothefake

Mega-Kätilön saavutukset eivät himmene tihrusilmissäni,
on hän niiden jälkeen tehnyt tai ollut tekemättä, mitä lieneekin.
Edelleen olen sitä mieltä, että tulevan Muutos 2011 palatsin
toriaukion kokoisen eteisaulan keskelle tulee puolalaista
Jeesuspatsastakin suurempi näköispatsas. Tai ainakin sen
jättiläismäinen pienoismalli.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Kristiina

Quote from: Tuija on 26.11.2010, 12:03:38
Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 12:01:30

On niitä, paljon enemmänkin on nimiä kerättty, yli 100 000.

Onko tuo se "kieltäkää pedofiilipuolue" -adressi, jonka aikaan adressisivulla ei vielä tarvinnut olla rekisteröitynyt käyttäjä? Osaatko kertoa muista allekirjoitusmäärältään merkittävistä adresseista, joita on viety eduskuntaan?
'

No tämä addressi oli ihan perinteinen ja siinä oli allekirjoittajia 127 109

http://www.opintoraha.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=58&lang=FI

Nettiaikana, kun osallistuminen on vain yhden klikkauksen päässä, ei ole mikään ongelma saada vaikka kymmeniä tuhansia nimiä nettiaddresseihin ja Facebook-ryhmiin, nykyään näissä nettiaddresseissa vaaditaan myös sähköpostitarkistus, mutta pari vuotta sitten ei ollut sitäkään. Kuka tahansa Aku Ankka-niminen saattoi osallistua.

Kristiina

Quote from: Tuija on 26.11.2010, 11:59:46

Ei kai JM-Klla nyt ollut osaa eikä arpaa Homman synnyttämiseen. Sitä ei kukaan kiellä, etteikö tuolloin käydystä keskustelusta maahanmuuttokeskustelu ja Homma-forumkin olisi saanut ilmaa siipien alle, mutta varsinainen kannattava voima on ollut ihan jossain muualla. Sitä todistanee sekin, että JMK vaikuttaa nyt tuolla vastapuolen leirissä (miten kukaan oikeasti maahanmuuttokriittinen voi siirtyä vihollisleiriin, tätä tosiaan olen ihmetellyt eniten, itselle ei tulisi mieleenkään myydä periaatteitaan kertaheitolla ja siirtyä lierojen joukkoon) ja silti maahanmuuttokriittinen keskustelu elää ja voi hyvin.

Tuija

Quote from: dothefake on 26.11.2010, 12:11:21
Mega-Kätilön saavutukset eivät himmene tihrusilmissäni,
on hän niiden jälkeen tehnyt tai ollut tekemättä, mitä lieneekin.
Edelleen olen sitä mieltä, että tulevan Muutos 2011 palatsin
toriaukion kokoisen eteisaulan keskelle tulee puolalaista
Jeesuspatsastakin suurempi näköispatsas. Tai ainakin sen
jättiläismäinen pienoismalli.

Mistä tiedämme, että vaikka vieläkin Homma eläisi synnytyskipujaan (kun siellä täällä nuivarintamassa aina välillä supistelee, esim. tällä hetkellä Vapauspuolueen suhteen), ja Mega-Kätilö onkin Väinämöisen uusi tuleminen ja Homma elää edelleen sikiövaihettaan ja todellinen Suuri Synnytys, Läpimurto, tapahtuu vasta tulevaisuudessa, tapahtuuko se jo ensi kevään vaaleissa vai joskus myöhemmin, niin kuitenkin Väinämöinen itse ennusti tulevansa vielä takaisin:

Virkki vielä mennessänsä,

lausui lähtiellessänsä:

"Annapas ajan kulua,

päivän mennä, toisen tulla,

taas minua tarvitahan,

katsotahan, kaivatahan

uuen sammon saattajaksi,

uuen soiton suorijaksi,

uuen kuun kulettajaksi,

uuen päivän päästäjäksi

Ja kun dothefakekin näitä ennustuksen sanoja tihrusilmillään tavailee, ymmärrämme kaikki, että Mega-Kätilöön kannattaa suhtautua tietynlaisella kunnioituksella - ihan varmuuden vuoksi vain - jos ilmenee, että Väinämöinen on todella palannut.

Tuija

Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 12:20:09
Ei kai JM-Klla nyt ollut osaa eikä arpaa Homman synnyttämiseen. Sitä ei kukaan kiellä, etteikö tuolloin käydystä keskustelusta maahanmuuttokeskustelu ja Homma-forumkin olisi saanut ilmaa siipien alle, mutta varsinainen kannattava voima on ollut ihan jossain muualla.

Olet oikeassa siinä, että Homman varsinainen kannattava voima on ihan jossain muualla kuin Mega-Kätilön saavutuksissa tai Jussi Halla-ahon Scriptassa. Homman kannattava voima on kansassa, esimerkiksi niissä 28 000:ssa aktiivisessa nettikansalaisessa, jotka kirjoittivat nimensä adressiin, ja vielä valtavammat voimat jättivät kirjoittamatta nimensä, vaikka muuten ovatkin nuivia.

Jos siis Mega-Kätilö on käytännön mies, joka toimii ja tekee ja siten auttaa kansan tuntojen purkamisessa ulos esimerkiksi tämän adressin muodossa, niin Jussi Halla-ahon rooli Scriptansa kautta on ollut toimia henkisenä kätilönä eli profeettana, sillä hän on kirjoittanut sanalliseen muotoon ne tuntemukset, jotka kansaa vaivaavat ja jotka kansa haluaisi ilmoille kajauttaa.

Sitä todistanee sekin, että JMK vaikuttaa nyt tuolla vastapuolen leirissä (miten kukaan oikeasti maahanmuuttokriittinen voi siirtyä vihollisleiriin, tätä tosiaan olen ihmetellyt eniten, itselle ei tulisi mieleenkään myydä periaatteitaan kertaheitolla ja siirtyä lierojen joukkoon) ja silti maahanmuuttokriittinen keskustelu elää ja voi hyvin.

Onko Mega-Kätilö oikeasti nykyään monikulttuurisuuden kannattaja? En ole seurannut hänen kirjoituksiaan muualla kuin Hommassa joskus aiemmin. Kaikkein parasta olisi, että Mega-Kätilö jäisi nyt Hommaan taas aktiiviseksi keskustelijaksi, niin ehkei syntyisi väärinkäsityksiä. Tai sitten, jos hänestä on tullut täysiverinen mokuttaja, niin sekin hänelle suotakoon, mutta toivoisin, että hän kertoisi täällä itse ajatuksistaan.

Miniluv

Sitä todistanee sekin, että JMK vaikuttaa nyt tuolla vastapuolen leirissä (miten kukaan oikeasti maahanmuuttokriittinen voi siirtyä vihollisleiriin, tätä tosiaan olen ihmetellyt eniten, itselle ei tulisi mieleenkään myydä periaatteitaan kertaheitolla ja siirtyä lierojen joukkoon) ja silti maahanmuuttokriittinen keskustelu elää ja voi hyvin.

JM-K tietääkseni auttaa tälläkin hetkellä esim. Muutoksen ehdokkaiden vaalityössä. Mies vastaa toki itse kirjoituksistaan vaikkapa tod.orgissa, mutta "periaatteiden myyminen kertaheitolla" ja "lierojen joukkooon siirtyminen" on todella jo liioittelua.

Ja kyllä, Kristiina, olen M2011 jäsen ja esim. yksi Muutoksen foorumin moderaattoreista.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Rise

Sitä todistanee sekin, että JMK vaikuttaa nyt tuolla vastapuolen leirissä

Tarkennatko tätä hieman - missä ihmeen vastapuolen leirissä? Mikäli viittaat johonkin todelliseen ja orgaaniseen niin käyhän siellä muitakin tämän palstan kirjoittelijoita avautumassa, alkaen kardinaali Miniluvista - ovatko nämäkin henkilöt jotenkin vastapuolen leirissä?

Onhan se tietty kiva vetää lennokasta spekulaatiota melko vaatimattomalla faktapohjalla ja toisen käden tiedoilla - kannattaa silloin tosin varoa ettei käy niin kuin Libiksen Päiville tässä taannoin...

Kaiken se estää.

dothefake

Tuija: ymmärrämme kaikki, että Mega-Kätilöön kannattaa suhtautua tietynlaisella kunnioituksella - ihan varmuuden vuoksi vain - jos ilmenee, että Väinämöinen on todella palannut.

Nimenomaan. Eikä kenenkään haukkuminen, etenkään vailla faktatodisteita, ole mitenkään
rakentavaa ja siitä voi tosiaan joutua joskus tilille, jos ei muiden, niin itsensä kanssa,
edellyttäen, että on itselleen rehellinen. Heikkolahjaisilta länkyttäjiltä sellaista en kuitenkaan
odota, muslimien paratiisiinkiin pääsee olematta kunnon muslimi, tarvitsee olla vain kyllin
vähämielinen. (sivumennen sanoen tulen itsekin vetoamaan tuohon pykälään, jos vastoin
oletustani osoittautuu, että Allah onkin se ainoa oikea)
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Kristiina

Tuija: En osaa eritellä mitään rooleja, koska kaikki vaikuttaa kaikkeen, katson asiaa subjektiivisesta näkövinkkelistä kuten jokainen, siten miten asiat näyttää olevan. Halla-aho on ollut sellainen johtotähti ja toiminut johdonmukaisesti ja rehellisesti oman intuitionsa ja maailmankatsomuksensa pohjalta, jos JM-K olisi toiminut yhtä johdonmukaisesti hän olisi edelleen täällä vaikuttamassa ei missään Todellisuusorgissa. Jos JM-Klla ei olisi mitään salattavaa ja peiteltävää, hän ei myöskään olisi rynninyt ulos kesken ja jättänyt leikkiä kesken kaiken käyttäen vielä jotain Nasu-vuohta verukkeena.

Raamatussa sanotaan, että hedelmistään puu tunnetaan ja myös että ei ole mitään salattua mikä ei tulisi päivänvaloon. Kannattaa siis aina pelata niin avoimin kortein kuin mahdollista, kansakin luottaa suoraselkäisiin, oman mielipiteensä kaikesta vastustuksesta huolimatta sanoviin ihmisiin ei mihinkään puskaan pakenijoihin.

Kristiina

Quote from: Rise on 26.11.2010, 12:46:20
Sitä todistanee sekin, että JMK vaikuttaa nyt tuolla vastapuolen leirissä

Tarkennatko tätä hieman - missä ihmeen vastapuolen leirissä? Mikäli viittaat johonkin todelliseen ja orgaaniseen niin käyhän siellä muitakin tämän palstan kirjoittelijoita avautumassa, alkaen kardinaali Miniluvista - ovatko nämäkin henkilöt jotenkin vastapuolen leirissä?

Onhan se tietty kiva vetää lennokasta spekulaatiota melko vaatimattomalla faktapohjalla ja toisen käden tiedoilla - kannattaa silloin tosin varoa ettei käy niin kuin Libiksen Päiville tässä taannoin...

Sen verran kun olen keinotodellisuus.orgia lukenut voin sanoa sen olevan vastapuolen leiri, tämä on minun käsitykseni.

L. Brander

Tää on homman paras ketju. Tästä käy selkeästi ilmi, että vuonna 2003 on tapahtunut mm. seuraavaa:

Suomeen saatiin vastapuoli todorg- planeetan muodossa.
Juha valmistui kätilöksi.
Pedofiilipuolueen vastainen adressi keräsi 100 000 allekirjoitusta.
Miniluvista tuli kardinaali.
Raamatussa todettiin, että hedelmistään puu tunnetaan.
Väinämöinen ennusti tulevansa takaisin.

Mitä missä milloin – kansalaisen vuosikirja on saanut haastajan.

LB
Dystooppinen salamasota

Rise

Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 13:08:12
Sen verran kun olen Todellisuus.orgia lukenut voin sanoa sen olevan vastapuolen leiri, tämä on minun käsitykseni.

No, käsityksiähän tähän maailmaan onneksi mahtuu.

Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 13:08:12
JM-K olisi toiminut yhtä johdonmukaisesti hän olisi edelleen täällä vaikuttamassa ei missään Todellisuusorgissa.

Eiköhän se Ketelän täältä vetäytyminen johtunut juurikin siitä ettei se kokenut voivansa toimia johdonmukaisesti ainakaan tämän foorumin puitteissa - enkä tätä varsinaisesti ihmettele. Mä olen pitänyt JM-K:n kanssa säännöllisesti yhteyttä viimeisen puolentoista vuoden ajan M2011:n asioihiin liittyen, enkä minä ole huomannut sen missään vaiheessa poikenneen niistä linjauksista jotka se mulle esitteli heinäkuussa 2009. Pelimieshän se toki on ja rapatessa roiskuu - onhan tuo itsekin myöntänyt tehneensä virheitä matkan varrella. Onneksi maailmasta kuitenkin näyttää vielä löytyvän niitä synnittömiä, joilla on varaa heittää se ensimmäinen kivi tässäkin asiassa (tämä näin loppukaneetiksi kun näihin raamatullisiin vertauksiin kerran lähdettiin).
Kaiken se estää.

Tuija

Quote from: Kristiina on 26.11.2010, 13:05:17
Halla-aho on ollut sellainen johtotähti ja toiminut johdonmukaisesti ja rehellisesti oman intuitionsa ja maailmankatsomuksensa pohjalta

Tuo Halla-ahon johdonmukaisuus ja rehellisyys (tai ainakin rehelliseltä kovasti vaikuttaa) on tehnyt minuun vaikutuksen ja häneen on helppo luottaa. Mega-Kätilöä en halua enempää ruotia. Tietty poukkoilevuus hänessä hämmentää, mutta toisaalta olen itsekin toisinaan luonteeltani poukkoileva, joten ehkemme ole kumpikaan mitään johtaja-ainesta tällaisella luonteella.

Mitä sitten noin yleisesti tulee tuohon, kun kirjoitit, että kaikki salattu tulee joskus ilmi, niin se on todellakin totta. Kun pohdin tunnettujen poliitikkojemme toilauksia, niin AINA olisi ollut parempi kertoa heti totuus asioista kaikessa karmeudessaan eikä valehdella, kierrellä, kiemurrella ja peitellä.

Viimeisimpänä esimerkkinä Ruotsin kuningas, jonka menneisyydestä paljastui naisseikkailuja. Kuningas mokasi niin täydellisesti kuin vain mokata pystyy. Se, että on käyttäytynyt kuninkan tai ulkoministerin (tapaus Kanerva) arvolle sopimattomasti, voidaan vielä anteeksi antaa, vaikka sellainen väkisin jonkinlaisen särön julkisuuskuvaan tekeekin. Esimerkiksi minä en ollut ollenkaan nettipalstoilla vaatimassa Kanervan eroa Tukiais-kohun aikaan, vaan päinvastoin puolustin Kanervaa. Samoin Ruotsin kuninkaan hurjastelut ovat erittäin ikäviä, koska hän on asemaltaan kuningas, mutta loppujen lopuksi hän ei ole loukannut kansaa, vaan Silviaa ja asia on heidän välisensä.

Mutta se, mikä oli Ruotsin kuninkaan emämoka tässä skandaalissa on se käsittämätön asioiden kieltäminen ja kommentit tyyliin: "me haluamme kääntää uuden sivun elämässä, katsokaamme tulevaisuuteen, älkäämme jääkö menneisiin" jne. blaablaablaa. Ja tälläkö juttu nyt on selvitetty sitten? Koska kuningashuoneen tehtävä on olla valtakunnan PR-koneisto, silloin siihen kuuluu se, että heidän tulee koko elämällään edustaa Ruotsin valtakuntaa (mikä on taatusti hirvittävän raskas taakka!). Sitä edustamista oli esimerkiksi Victorian ja Danielin häät.

Kun nyt sitten paljastuu, että menneisyydessä on mokattu, niin siitä täytyy kertoa avoimesti ja rehellisesti. Kaikki täytyy kertoa kaikessa karmeudessaan julki, koska se on ainoa mahdollisuus saavuttaa kansan luottamus takaisin.

Olipa siis kyse seksiseikkailuista, tekstiviesteistä, vaalirahasotkuista, Irak-vuodoista tai ihan mistä vain, niin tottakai poliitikon tulee pysytellä sellaisista erossa. MUTTA, koska poliitikkokin on lankeavainen ihminen, en halua poliitikkoakaan hiillostaa puutteistaan ylettömästi.

Annan kuitenkin kaikille poliitikoille ohjeen, että JOS on mokannut, niin mokat voi antaa aina anteeksi, mutta kiertely, valehtelu, vääristely, vähättely ja karkuun juokseminen aiheuttaa luottamuksen katoamisen iäksi. Nuokin asiat voi antaa kyllä anteeksi henkilön persoonallisina heikkouksina, sillä jokaisella meillä on syntiemme paljastuessa ensimmäinen hätäkakkareaktio kieltää ja peitellä tapahtumat.

Poliitikon on kuitenkin jo etukäteen psyykattava itsensä siihen, että mahdollisen mokan sattuessa asia myönnetään heti ja kerrotaan rehellisesti äänestäjille ja tarpeen vaatiessa pyydetään anteeksi. Jos ei tuota tee, vaan lähtee salailulinjalle, on poliittinen luottamus iäksi mennyt.