News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Mitä vuonna 2003 tapahtui?

Started by Olli Immonen, 15.11.2010, 10:58:45

Previous topic - Next topic

Mika.H

Quote from: Miniluv on 16.11.2010, 23:01:01
QuoteEntisen mestarinyrkkeilijän ja kansanedustajan Tony Halmeen Testamentti julkaistaan juhannusviikolla.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2204261

Lemmyn Nasu-ketju 21.7.

http://hommaforum.org/index.php/topic,31539.0.html

JM-K:n eroilmoitus 22.07.2010

http://hommaforum.org/index.php/topic,31602.0.html

Helle?
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Miniluv

Quote from: Mika.H on 16.11.2010, 23:28:34
Quote from: Miniluv on 16.11.2010, 23:01:01
QuoteEntisen mestarinyrkkeilijän ja kansanedustajan Tony Halmeen Testamentti julkaistaan juhannusviikolla.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2204261

Lemmyn Nasu-ketju 21.7.

http://hommaforum.org/index.php/topic,31539.0.html

JM-K:n eroilmoitus 22.07.2010

http://hommaforum.org/index.php/topic,31602.0.html

Helle?

Ei, kyllä Lemmy on ihan samanlainen talvellakin ;D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

whatevertsunami

Aikamoinen pommi tämä JM-K:n kaksoisagentti-gate. Kovan roolisuorituksen teki Mäki-Kutale; viaton, nuorten hyvinvoinnista välittävä, sinisilmäinen opettaja jolla ei juuri mitään yhteyksiä politiikkaan koskaan ollut.

Onneksi kuudes aisti kehotti olemaan lähtemättä mukaan JM-K:n masinointiin, edes kannattajakorttien tai sukulaisten/tuttavien aivopesun muodossa, eipähän tarvitse tuntea itseään henkisesti raiskatuksi. Valitteluni niille jotka valitsivat toisin.

Johtopäätökset:
-JM-K:n ero muutoksesta: tiesi paljastuvansa Halmeen kirjan myötä, yhteys sopii ajallisesti täydellisesti
-Soinin nimittely "propellipäiksi" ei koskenut minua tai muita casual hommailijoita vaan lähinnä agentteja Vallin/JM-K
-Jussin eurovaaliehdokkuudessa meinasi mennä pahasti metsään, todennäköisesti Soini puhui Jussille asiat selviksi ja juttu oli sillä selvä
-edit: "foliohattuiset" olivat sittenkin oikeassa, termin tarkoitus tulisi muuttaa kuvaamaan muuttunutta tilannetta: first they laugh at you, then they fight you, then you win = foliohattu, vaikkakin taistelukohta jäi vähäiseksi

IDA

Helle?

Helle on selvästi kaikkia kolmea tapausta yhdistävä tekijä :)

Siis eihän tuo itse tapaus mitenkään salainen ollut, kun Tuomas2 ylempänä ihmettelee miten asia on voinut pysyä internetaikana salassa. Vallinin osuus Halmeen avustajana ja se, että jossain vaiheessa vaaleja ennen tai vielä jälkeen suunniteltiin heidän toimestaan uuttakin puoluetta on ollut ihan julkista tietoa. Asian yksityiskohtia ei kai ole aiemmin puitu.

Matias Turkkila

En tiedä, mitä te muut olette mieltä, mutta en osaa itse suhtautua Halmeen haudan takaa kertomiin asioihin enää tässä vaiheessa kovinkaan suurella paatoksella. Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Kaikki aiemmat ja kaikki tulevat päätökset kaikkien poliittisten asioiden suhteen on tehty ja tullaan tekemään vailla absoluuttista varmuutta muiden toimijoiden taustoista taikka "todellisista" tarkoitusperistä.

On totta, että JMK:n nimi näkyy niiden henkilöiden joukossa, jotka olivat aikeissa lähteä tunkkaamaan Halmeelle omaa eduskuntaryhmää. Mutta koska moista eduskuntaryhmää ei koskaan syntynyt, ei voitane olettaa, että JMK olisi kovin suurella panoksella moisessa ollut mukana.

Muistuttaisin kuitenkin, että miehellä on kiistattomat ansionsa.

Ilman JMK:ta ei kukaan olisi lätkäissyt nykyisen hallinto- ja kuntaministeri Tapani Töllin pikku kätösiin noin 28500 allekirjoittajan ulkomaalaislain muutoksia vastustavaa adressia. Taikka promonnut asiaa maikkarilla kautta nelosella. Ilman häntä ei kukaan olisi spämmännyt kansanedustajia toistuvilla maileilla. Vaikka sitten, pirulaiset, äänestivät miten äänestivät.

Tämä ei ollut vielä maanvyörymä, mutta kuitenkin yksi kaikkein tärkeimpiä vuoden 2009 tapahtumia siinä pitkässä ketjussa, jotka johtivat maahanmuuttokeskustelun avautumiseen. Kiitos siitä. Ja se kiitos on aika perkeleen iso.

JMK halusi puolueen. Hänellä on moiseen oikeus. Ja koska elämme Suomessa, myös mahdollisuus. Sen, että hän toivoi JH-a:ta perustettavaan puolueeseen, voi nähdä joko kammottavana, kaksinaamaisena kieroiluna taikka aivan normaalina poliittisena toimintana.

En jaksa enää kiihtyä erityisesti myöskään siitä, että yksi puolue toimii tavalla, jonka tarkoitus on saada toiselta puolueelta aktiiveja sekä kannattajia itselleen. Tai noh, voihan tämänkin nähdä kammottavana, kaksinaamaisena kieroiluna. Tai sitten sinä toisena.

JMK toimi tässä pelissä hyvin taitavasti, sitä ei käy kiistäminen. Nyt vain näyttäisi siltä, että Maetro Soini toimi vielä taitavammin. Hatunnosto molemmille.

Mika.H

Quote from: IDA on 16.11.2010, 23:36:38
Helle?

Siis eihän tuo itse tapaus mitenkään salainen ollut, kun Tuomas2 ylempänä ihmettelee miten asia on voinut pysyä internetaikana salassa. Vallinin osuus Halmeen avustajana ja se, että jossain vaiheessa vaaleja ennen tai vielä jälkeen suunniteltiin heidän toimestaan uuttakin puoluetta on ollut ihan julkista tietoa. Asian yksityiskohtia ei kai ole aiemmin puitu.

Juupa juu. Nyt nousee taas myrsky vesilasiin.

Asiat etenevät. Muutos ehkä ottaa muutaman iskun, mutta karavaani kulkee, edelleen ja kasvavana!

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Tuomas2

En muista lukeneeni tuosta Halmeen omasta eduskuntaryhmästä (en varmaan seurannut tekemisiä kummemmin), mutta jos JMK oli jo tuolloin mukana tuota puuhastelemassa ne myohemmin tulleet puolueen hajottamis vitsit kuulostavat ihan erilaisilta.

Mutta kuten Matias tiivisti kiitokset tehdystä tyostä ja kukapa ei omaa puoluetta haluaisi.

xor_rox

Quote from: Matias Turkkila on 16.11.2010, 23:39:30

Komppaan täysin. En todellakaan ole katkera tapahtumista, joiden jälkeen maahanmuutosta on ollut helppo keskustella kenen tahansa tutun kanssa.

Soinin kyvyt aliarvioin, sen myönnän.

IDA

Quote from: Tuomas2 on 16.11.2010, 23:46:04
En muista lukeneeni tuosta Halmeen omasta eduskuntaryhmästä (en varmaan seurannut tekemisiä kummemmin), mutta jos JMK oli jo tuolloin mukana tuota puuhastelemassa ne myohemmin tulleet puolueen hajottamis vitsit kuulostavat ihan erilaisilta.

Oli siitä heti tapahtuessaan juttua, mutta tosiaan ohimenevästi. Koko episodi kaikkineen ei kauaa kestänyt. JMK:n roolista ei ainakaan muistaakseni ollut julkisuudessa mitään, mutta ehkä se oli sellainen kuin hän itse sanoo. Kuka ties.

Miniluv

[  ] "Aikamoinen pommi tämä JM-K:n kaksoisagentti-gate"

[X] "en osaa itse suhtautua Halmeen haudan takaa kertomiin asioihin enää tässä vaiheessa kovinkaan suurella paatoksella"

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kullervo Kalervonpoika

Myönnän toki, että vedin herneen nenään Soinin propellihattu+kottaraisenpönttölausunnosta (jälkimmäistä osaahan tässä ketjussa ei ole vielä vatvottu). Ja vedän välillä niitä herneitä vähän muistakin asioista henkirööriin.

Ja samaan hengenvetoon tunnustan, että Timo pelaa taitavasti poliittista peliä.

Muistatteko kuitenkin sen, mitä jo tuolloin kommentoin? Tai sen kommentin jatkon?

---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Mika.H

Muistettaisiinko vielä muuten, että vuonna 2003 perussuomalaiset saivat yhteensä 43 000 ääntä, joista muistaaksen Tony Halme yksin keräsi rapiat 16 000? Koko kannatusprosentti oli noin 1,5%.

Perussuomalaisia 2003 ei voi siis mitenkään verrata perussuomalaisiin 2010!

2003 esimerkiksi minulle ei olisi missään olosuhteessa tullut edes mieleenikään äänestää perussuomalaisi. Ei edes Tonya joka kieltämättä oli poliittinen piristys, hetkeksi.

sattuma

Helle?

Mielestäni vuoden 2003 tapahtumat olivat kuvattu noin yksi yhteen Halmeen Testamentissa sekä Soinin Maisterijätkässä.
Merkittävin ero on tuo J.M-K:n nimen nosto esiin Testamentissa.

Luultavammin Soini yhdisti M-K:n Vallinin.
Se, että J.M-K vaikeni yhteydestä Halmeeseen täyttää ainakin pienen vilpin tunnusmerkit.
Siis unohtaa Halmeen, mutta muistaa Tanjan ja Saulin eduskunnasta.... just joo...

Lisäys: Halmeen kampanja vuonna 2003 saattoi olla ensimmäinen suuri suomalainen internet-vaalikampanja.
Eli Soinin kottaraisenpönttö viittasi vuoteen 2003, ei vuoteen 2009. Tämä viittaus aukeni vasta luettuani sekä Testamentin että Maisterijätkän.

Yrjöperskeles

Quote from: Matias Turkkila on 16.11.2010, 23:39:30
En tiedä, mitä te muut olette mieltä, mutta en osaa itse suhtautua Halmeen haudan takaa kertomiin asioihin enää tässä vaiheessa kovinkaan suurella paatoksella. Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Kaikki aiemmat ja kaikki tulevat päätökset kaikkien poliittisten asioiden suhteen on tehty ja tullaan tekemään vailla absoluuttista varmuutta muiden toimijoiden taustoista taikka "todellisista" tarkoitusperistä.

On totta, että JMK:n nimi näkyy niiden henkilöiden joukossa, jotka olivat aikeissa lähteä tunkkaamaan Halmeelle omaa eduskuntaryhmää. Mutta koska moista eduskuntaryhmää ei koskaan syntynyt, ei voitane olettaa, että JMK olisi kovin suurella panoksella moisessa ollut mukana.

Ilman JMK:ta ei kukaan olisi lätkäissyt nykyisen hallinto- ja kuntaministeri Tapani Töllin pikku kätösiin noin 28500 allekirjoittajan ulkomaalaislain muutoksia vastustavaa adressia. Taikka promonnut asiaa maikkarilla kautta nelosella. Ilman häntä ei kukaan olisi spämmännyt kansanedustajia toistuvilla maileilla. Vaikka sitten, pirulaiset, äänestivät miten äänestivät.

Tämä ei ollut vielä maanvyörymä, mutta kuitenkin yksi kaikkein tärkeimpiä vuoden 2009 tapahtumia siinä pitkässä ketjussa, jotka johtivat maahanmuuttokeskustelun avautumiseen. Kiitos siitä. Ja se kiitos on aika perkeleen iso.

JMK halusi puolueen. Hänellä on moiseen oikeus. Ja koska elämme Suomessa, myös mahdollisuus. Sen, että hän toivoi JH-a:ta perustettavaan puolueeseen, voi nähdä joko kammottavana, kaksinaamaisena kieroiluna taikka aivan normaalina poliittisena toimintana.

En jaksa enää kiihtyä erityisesti myöskään siitä, että yksi puolue toimii tavalla, jonka tarkoitus on saada toiselta puolueelta aktiiveja sekä kannattajia itselleen. Tai noh, voihan tämänkin nähdä kammottavana, kaksinaamaisena kieroiluna. Tai sitten sinä toisena.

JMK toimi tässä pelissä hyvin taitavasti, sitä ei käy kiistäminen. Nyt vain näyttäisi siltä, että Maetro Soini toimi vielä taitavammin. Hatunnosto molemmille.

Minä olen tässä asiassa ottiatuotaa ja jyrkkää ehkää. Olen hämmentynyt ja epätietoinen ja pääasiallinen ajatus on wtf. Mutta täytyy sanoa, että Turkkila puhuu asiaa.
Tää on viivan alapuolella näkyvää tekstiä.

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: sattuma on 17.11.2010, 00:22:27

Eli Soinin kottaraisenpönttö viittasi vuoteen 2003, ei vuoteen 2009. Tämä viittaus aukeni vasta luettuani sekä Testamentin että Maisterijätkän.

Kuin myös. Se ilmaisu oli kuitenkin omiaan herättämään juurikin vuonna 2009 närkästystä ja älämölöä.
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Kim Evil-666

Quote from: Matias Turkkila on 16.11.2010, 16:54:39
Quote from: Pöllämystynyt on 16.11.2010, 16:22:32Soini oli parhaimmillaan vain osittain oikeassa. Alkujaan netissä käynnistyneen maahanmuuttokriittisen kansanliikkeen voiman hän aliarvioi nolosti ja niputti aiheetta höyrypäiksi.

Ei näin. Kts alempana.

Quote from: Sivusta seuraaja on 16.11.2010, 08:41:58
"Jussille sanoisin sen, että kiinnitä vähän seuraas huomiota. Sä oot niin paljon fiksumpi kuin seuraajas, että nyt nähdään, nyt otetaan miehestä mittaa, että ottaako hän opikseen ja lähtee poliittiseen vaikuttamiseen vai onks hän tämmöisten höyrypäitten vietävissä?"

"Seuraajat" oli yksi porukka. "Vievät höyrypäät" toinen. Tässä on koko asian ydin.

Quote from: JaniAlander on 16.11.2010, 15:36:53.. tuntuu olevan joillekin aika mahdotonta tajuta Sisun olleen (ja olevan) melko tavanomainen suomalainen yhdistys ilman sen suurempia salaliittoja tai vuosien salaisia hankkeita.

Juuri näin. Ne hankkeet kun eivät ole salaisia.
Soini ilmeisesti tarkoitti "seuraajilla" nuivaa joukkoa ja "höyrypäillä" muutoksen ympärillä toimivia puuhamiehiä.

Soini on sen tason kokenut pelaaja,että hän kyllä osaa nappuloita siirrellä.Voisi jopa ajatella,että episodi oli Jussille pienimuotoinen opetus.Maltti on valttia.Tai,ei liian paljon,liian nopeasti.Mene ja tiedä.

Toisaalta itse uskoisin Jussin älykkäänä miehenä koko ajan tienneen Persujen olevan ainoa todellinen vaihtoehto.Poliittisen puolueen rakentaminen lattiasta kattoon,kestäväksi taloksi, kestää pitkän tovin.Persujen talokin on mielestäni rakennettu äärimmäisen nopeasti,vaikka harjakaisia ei vielä olekkaan vietetty.Soini on ollut loistava arkkitehti,joka hakee vertaistaan.Jussille ja muille nuiville ehdokkaille on rakennettu mitä loistavin mahdollisuus astua tuohon yhä nousevaan taloon ja alkaa sisustaa sitä suomalaisia kunnioittavilla elementeillä.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

AIP

Omasta mielestäni taas ei ole sellaista syytä jonka vuoksi "seuraajas ... tämmöiset höyrypäät" ei pitäisi tulkita viittaavan samaan porukkaan. Mutta.

Kunpa Soini joskus itse kertoisi mitä tarkoittaa silloin kun (tietoisesti) käyttää lausunnoissaan epämääräisyyksiä. Ehkä on selittänyt ja olen vain sokea, mene ja tiedä. Tällaiset puheet on tarkoitettu huomattavasti suuremmalle joukolle, joista suurin osa on asian ulkopuolisia. Heille varmasti välittyy tarkoitettu kuva, vaikka eivät suoraan tiedäkään kenestä on kyse. Meille ja muille puolestaan nousee hiki otsalle, ja siksi olisi mukavampaa, ettei spekulaation varaa ole.

Kottaraisenpöntöthän on kannettu jo aikaa sitten kierrätykseen ja korvattu litteillä näytöillä, joten eihän kyse voinut olla silloisesta nykyajasta. ;D Tiaisen- ja sieponpönttöihin tuijottelen kyllä harva se kevät.

Kimmo Pirkkala

Helle?

Ei muuten ollut, sillä jussina ei mikään kummoinen keli ollut, vasta seuraavalla viikolla alkoi intiaanikesä.

Mitä muuten tähän tapaukseen tulee, niin en osaa pitää minään syntinä sitä että poliittinen toimija pyrkii kasvattamaan omaa kannatustaan ja vaikutusvaltaansa muiden poliittisten toimijoiden kustannuksella. Se on kilpailua ja se kuuluu politiikkaan.

pw

Epämääräiset viittaukset ovat paikallaan silloin kun halutaan näpäyttää tiettyä porukkaa kuitenkaan katkaisematta välejä täysin ja leimaamatta ko. poppoota suuren yleisön silmissä. Tätä Soini on nähdäkseni juuri tehnyt.

Soini on heitellyt epämääräisiä tölväisyjä hommaforumia ja hommalaisia kohden eurovaaleista asti. Propellipäät, konttaraisenpönttöön tuijottelijat jne. Ulkopuoliselle käsitteet ei kerro mitään mutta hommaforumilainen tuntee piston sydämessään(kuten tunsin itse ja täälläkin siitä sitten purkauduin). Mielestäni selkeä käänne Soinin suhtautumisessa näkyi alkusyksystä ja kulminoitui muuta vko sitten tv haastatteluun jossa Timpe jo antoi julkista tunnustusta hommaforumille.

Mitäs muuta silloin kesän lopulla tapahtuikaan?

Juha Mäki-Ketelä

Morjensta pöytään kaikille!
Perun tämän yhden viestin ajaksi lupaukseni kadota täältä pysyvästi. Syy ei ole esim. tämä varsin viihdyttävä ketju, jonka jälkeen kaksoistorneihin liittyvät salaliitot ja illuminaatit ovat ihan Viisikon seikkailuja. Jatkakaa vaan, monet naurut jo saatu täällä nasulandiassa.

Mutta siihen varsinaiseen asiaan:

Olen luvannut yhdelle sun toiselle vaalirauhan. Pidän lupaukseni.

Sen sijaan kevään eduskuntavaalien jälkeen julkaisen kotisivuillani erittäin seikkaperäisen selvityksen kaikista poliittisista operaatioista, joihin olen tavalla tai toisella sekaantunut kuluneen kahden vuoden aikana. Tähän Halme-lässytykseen en jaksa ottaa kantaa, koska mitään syytä ei ole.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että kerron kaiken juuri niin kuin asiat oikeasti ovat ja ovat menneet ja miten ne nyt ovat. Kaiken. Esitän luonnollisesti myös todistusaineiston. Sittenhän voitte ihan itse lukea/nähdä/kuunnella, mitä kukakin on oikeasti kulisseissa tehnyt ja mitä ei.

Varoituksen sanana jo nyt, että monelle tulee varmasti paha mieli. Todella paha mieli. On suuri joukko ihmisiä, joita on kusetettu ja raskaasti. Minä en kuitenkaan ole ollut se kusettaja vaan joku ihan muu.

Syitä päätökselleni on monta. Yksi - eikä suinkaan vähäisin - on se, että on olemassa tahoja, jotka olisivat hyvin pienellä vaivannäöllä voineet lopettaa tämän ympärilläni jostain syystä jatkuvasti vellovan ripulimyrskyn. En kiellä, ettenkö olisi osaa kakkasta niskaani ansainnut, kaikenlaista on tosiaan tullut säädettyä eikä tämä säätäminen vielä tähänkään totta tosiaan lopu.

En kuitenkaan ole ihan tätä vyörytystä ansainnut. Jos joku ei halua tukea minua, miksi minä tukisin häntä? En ole kenellekään mitään velkaa. Joten keväällä sitten palaillaan asiaan.

Terveisiä Elvikselle ja Osamalle, eiköhän nekin tätä foorumia jossain lue!

Poistan tunnukseni taas heti tämän viestin jälkeen, joten kysymyksiä on minulle turha esittää ainakaan täällä.

EDIT: Turhan spekuloinnin välttämiseksi kuittaan kohta facebookissani, että tämä viesti on minun kirjoittamani.
Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

Sanglier

Aloin jo kesällä ottaa aikaa siihen kun irtisanoudut Halla-ahosta. Löytyy viestihistoriastani, osasta ennustukset, profetiat ja salaliitot.

Oletko jo lukenut sen joukkopsykologiaa käsittelevän teoksen "Miten hullua pidetään jännityksessä?" Lue loppuun asti. Kikka toimii vain kerran. Käsityksesi omasta mielenkiintoisuudestasi on mitä suurimmassa määrin omaa toivekuvitelmaasi. Sut on nähty jo. Se keitä sinun sohvallasi on istunut on epäolennaista. Olennaista on se ettei sille sohvalle ole enää tunkua.

sattuma

Quote from: JM-K on 17.11.2010, 10:14:55
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että kerron kaiken juuri niin kuin asiat oikeasti ovat ja ovat menneet ja miten ne nyt ovat. Kaiken. Esitän luonnollisesti myös todistusaineiston. Sittenhän voitte ihan itse lukea/nähdä/kuunnella, mitä kukakin on oikeasti kulisseissa tehnyt ja mitä ei.

Vapaa lainaus, Sofi Oksanen Jussi Halla-aholle, kirjamessut 2010.

Kiistätkö ihmisen subjektiivisen kokemuksen objektiivisuuden!?

Iloveallpeople

Poistan tunnukseni taas heti tämän viestin jälkeen, joten kysymyksiä on minulle turha esittää ainakaan täällä.

Ihan turhaa niitä on jatkuvasti poistella. Ei ne tunnukset itsekseen vastauksia kirjoittele. Täällä on monia tunnuksia, joilla ei ole ensimmäistäkään kirjoitusta.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

risto

Quote from: Iloveallpeople on 17.11.2010, 10:27:30

Ihan turhaa niitä on jatkuvasti poistella. Ei ne tunnukset itsekseen vastauksia kirjoittele. Täällä on monia tunnuksia, joilla ei ole ensimmäistäkään kirjoitusta.

Samaa mieltä. Kyllä tänne voi kirjoitella ja kaikki asialliset kirjoittelijat ovat aina tervetulleita. Tuskin nuo koiratkaan jaksavat kovin montaa kuukautta enää räksyttää.

Hommassa välillä ärsyttää se, että jokaisesta tikusta väännetään ihan hirveä kausti. Oli kyse sitten propellihattu-soini-on-petturi-kaustista, nasukaustista tai jmk-ei-olekaan-messias-johtaja-yhyy-kaustista. Varsinkin kesällä helle iski foliohatunkin alle todella lujasti ja täällä esitetyistä arvioista huolimatta en näkisi, että JM-K olisi edes homman top-10:ssä mitä tulee helteen sulattamiin aivoihin tuossa pari kuukautta takaperin.

Ainakin viihdearvo on korkealla. Odotan jonkinnäköisellä (tosin aika vähäisellä) mielenkiinnolla minkälaista luurankokavalkadia kaapista kaivetaan vaalien jälkeen. Ennen kaikkea mielenkiinto kohdistuu kuitenkin nuivien persujen menestykseen 2011 vaaleissa. Kaikki muu homma-aiheinen on pelkkää kohinaa.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Gert Lush

Varsinainen pelle-Hermanni tämä ketelä.

Ei Hermannin hermot kestäneet, eikä ruoto kannatellut.

Kevyeksi punnittu ja havaittu.

Ystävä

Taas joku hajotusyritys? Sä vaikutit alkuun suoraselkäiseltä ja reilulta perusjampalta mutta nyt ihmeellisten kuvioidesi jälkeen lähinnä katkeralta ja kostonhaluiselta poliittiselta kähmijältä. Juha Miedosta tulikin Jarmo Korhonen.

Miniluv

Quote from: Iloveallpeople on 17.11.2010, 10:27:30

Jos kirjoittelet meidän foorumilaisten jutuista, niin sille on oikea paikka täällä.

Mika.H

Vanha juristikaveri aina tuppaa sanomaan, että asioilla on aina kaksi puolta. Eli siis totuuskin on usein ns katsojan silmässä, joten uskottavin aina "voittaa" sekamelskatilanteessakin..

Tuosta tulee muuten aika pitkä sepustus kun esimerkiksi minä en ole tehnyt kulisseissakaan yhtään mitään ja uskoisin, että meitä samanlaisia on monta... 8)
(painotetaan vielä, että "kulissit" nyt liittyvät vain JMK/Muutos/persut-rintamille ...kröhym)

Sanglier

No odotellaan nyt keväälle niin kuulemme KAIKEN. JUURI niin kuin asiat ovat. Ja shekki on jo postissa, tietysti rakastan sinua vielä aamullakin jne.

Lapsikin ymmärtää että emme todellakaan joudu odottamaan keväälle asti. Veikkaan että jo jouluna kiehuu puuro hellalle ja manteli on taaskin hukassa.

Joku on nyt pahasti koukussa kausteihin. Yleisölle tämä on ilmaista hupia joten jatketaan!!1!1 keiton hämmentämistä.

IDA

Quote from: Mika.H on 17.11.2010, 12:42:54
Tuosta tulee muuten aika pitkä sepustus kun esimerkiksi minä en ole tehnyt kulisseissakaan yhtään mitään ja uskoisin, että meitä samanlaisia on monta... 8)
(painotetaan vielä, että "kulissit" nyt liittyvät vain JMK/Muutos/persut-rintamille ...kröhym)

Sama. Jos kaikki käydään klassisen skolastiikan periaatteiden mukaan yksitellen läpi saamme teoksen, jota luetaan pitkään ja hartaasti:

129. kysymys
Helteen osuudesta
joka jakautuu viiteen artiklaan

ensinnäkin vaikuttiko helle jo juhannusviikolla.
toiseksi vaikuttiko helle varsinaisen keskustelun ulkopuolisiin tapahtumiin.
kolmanneksi olivatko kaikki toimijat hellealueella.
neljänneksi suhtautuvatko kaikki potentiaaliset toimijat helteeseen samoin.
viidenneksi mikä yleensä ja itsessään on helteen vaikutus tällaisiin tapahtumiin.

:)