News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

US: Ilkka paljastaa: ”Puoluetoimistossa (kepun) pelätään”

Started by skrabb, 08.11.2010, 11:40:31

Previous topic - Next topic

skrabb

QuoteIlkka paljastaa: "Puoluetoimistossa pelätään"

Julkaistu: 11:20 Uusi Suomi

Jarmo Korhonen saa vahvaa tukea kertomukselleen työpaikkakiusaamisesta Keskustan puoluetoimistolla.

Keskustan entinen puoluesihteeri Jarmo Korhonen on saanut nimekkään vahvistajan liittyen julkisuuteen nostamaansa kiusaamistapaukseen Keskustan puoluetoimistossa. Keskustan työmarkkina-asiain neuvottelukuntaa vetävä Raija Moilanen sanoi lauantaina Ilkka-lehden painetussa versiossa, että hän oli vain odottanut, koska Korhonen tulee asian kanssa esiin.

- Ei muka olla tietoisia asioista. Minä olen ainakin ollut koko ajan, odotin vain, koska Jarmo tulee asian kanssa julkisuuteen, Moilanen sanoo lehdessä.

Moilanen on kovan luokan keskustavaikuttaja, sillä hän on ollut kahdeksan vuotta puoluehallituksessa ja kuusi vuotta puolueen työvaliokunnassa. Superin järjestöpäällikkönä toimivan Moilasen mukaan työelämän pelisäännöt eivät ole puolueen johdon hanskassa.

- Työvaliokunta voisi järjestää avoimen keskustelutilaisuuden henkilökunnan kanssa, vaikka etukäteen tiedänkin, etteivät ihmiset halua sanoa mitään, koska he pelkäävät, hän tykittää Ilkassa.

Moilasen mukaan Keskustan puoluetoimistossa moni etsii jo uutta työpaikkaa.

Moilasen näkemyksen toi verkkokeskusteluun jo viikonloppuna vuoden 2007 vaalirahoitussotkun keskeinen henkilö, keskustalainen Arto Merisalo Puheenvuoro-blogissaan.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/105619-ilkka-paljastaa-%E2%80%9Dpuoluetoimistossa-pelataan%E2%80%9D
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Mo

Kohta varmaan Kivisilmä, Pekkarinen, Lehtimäki ja muut ministerit marssivat julkisuuteen itkemään kuinka heitä kiusataan puoluetoimistolla. Siis kuka vittu siellä niinku kiusaa? Talonmieskö?

Servilia

Pakollinen quote: "Ja lopuksi yleensä ja erikseen: varjele noita Suomen herroja, etteivät ne toista kertaa löisi päätänsä Karjalan mäntyyn. Aamen." Väinö Linna - Tuntematon Sotilas