News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Jouni Tirkkosen ek-vaalikampanjaketju ( vaalituki yms. )

Started by Jouni Tirkkonen, 07.11.2010, 22:42:38

Previous topic - Next topic

Jouni Tirkkonen

Olen 39-vuotias lähihoitaja Keravalta. Työskentelen sairaankuljettajana ja toimin Tehyn luottamusmiehenä.

Olen Keravan kaupungin kaupunginvaltuutettu, sekä sosiaali-ja terveyslautakunnan jäsen. Erityisesti sosiaali-ja terveyspuolen, sekä kasvatus-ja opetuspuolen asiat ovat minulle läheisiä.

Suomen tulisi mielestäni olla mahdollisimman omavarainen maanpuolustuksessa, energiantuotannossa ja elintarviketuotannossa. Mielestäni Suomen oikeuslaitoksissa kannetaan enemmän huolta rikollisten oikeusturvasta, kun rikoksen uhrin oikeusturvasta. Suomen harjoittamassa kielipolitiikassa ja maahanmuuttopolitiikassa olisi myös korjaamisen varaa.

Sähköposti:         [email protected]
Blogi:                   http://jounitirkkonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/

Jouni Tirkkonen

Järvenpäässä on joulumarkkinat sunnuntaina 19.12. Perussuomalaisilla on teltta kaupungin keskustassa olevalla torilla klo 09.00-13.30. Mikäli sinulla on aikaa ja mielenkiintoa tulla Järvenpäähän, niin olet lämpimästi tervetullut.

Jouni Tirkkonen

Keravalla on 12.3 klo 10-14 telttatapahtuma, jonne on lupautunut mm. perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini ( n. klo 10.00-11.00 ). Paikka on Puuvalonaukio, Prismaa vastapäätä. Paikalle on myös tulossa muita ehdokkaita ympäri Uuttamaata. Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita.

Jouni Tirkkonen

Keravalla järjestetään vaalipaneeli 30.3. klo 18.00. Paikkana on Keravan kirjasto. Paneelin aiheena ovat ympäristöasiat. Paikalle saapuvat: Kyösti Haukipuro (kesk), Eero Lehti (kok), Anne Karjalainen (sdp), Pia Lohikoski (vas), Kirsi Kanerva-Poranen (vihr), Petri Palviainen (kd), ja Jouni Tirkkonen (perus). Kaikki ympäristöasioista kiinnostuneet joukolla mukaan.

Jouni Tirkkonen

Keravalla on kevätmarkkinat 10.4 klo 10-16. Perussuomalaisten teltta on Puuvalonaukiolla, Prismaa vastapäätä. Mikäli sinulla on aikaa ja mahdollisuus tulla Keravalle, olet lämpimästi tervetullut.

Jouni Tirkkonen

Keravalla on perussuomalaisten teltta 16.4 noin klo 09.00-16.00. Paikka on Puuvalon aukio, Prismaa vastapäätä. Kaikki mukaan tekemään poliittista historiaa.

Jouni Tirkkonen

Perussuomalaiset menestyivät vaaleissa loistavasti, mutta suurin voittaja oli Suomi. Lämmin kiitos kaikille 1405 minua äänestäneelle ja vaalityöhön osallistuneille. Tästä on hyvä jatkaa kohti tulevia koitoksia.