News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Jari Lindströmin ek-vaalikampanjaketju | nro. 78

Started by Jari Lindström, 11.02.2011, 22:23:08

Previous topic - Next topic

Jari Lindström

Aloitanpa sitten oman seurantaketjuni.

Tukiryhmän tili on avattu ja numero on: ***

Kampanjapäällikkönä toimii Jari Käki.

[Edit/Admin: keräys on päättynyt, tilitiedot on poistettu]

Jari Lindström

Voisiko joku viisaampi neuvoa miten tämän saa siirretyksi tuonne oikeaan osastoon????

Ant.

Siirretty.

Mikä muuten on saajan nimi jos tilille siirtää rahaa? Entä viitenumero?
Homma is the new black.

Jari Lindström

Quote from: Ant. on 11.02.2011, 22:30:09
Siirretty.

Mikä muuten on saajan nimi jos tilille siirtää rahaa? Entä viitenumero?

Saajaksi on nimetty tukiryhmä. Viitenumeron sijasta voi käyttää viestiä.

Jari Lindström

Olipa todella hieno vastaanotto tänään Kouvolan Manskilla! Lähes kaikki puolueet olivat saapuneet paikalle leikkimieliseen lumiveistokisaan.
Olimme kolmansia, kiitos Tähtisen Anssin teoksen...Kokoomus voitti.

Kylmästä säästä huolimatta ihmisiä kävi katoksemme luona todella kiitettävästi. Saamamme palaute oli selkeää.Moni, pitkään äänestämättä jättänyt, on nyt lähdössä uurnille. Eli nukkuvien puolueesta valuu kannatusta ainakin perussuomalaisille.

Meidän ehdokkaistamme paikalla olivat Anssi Tähtinen, Eeva- Riitta Pitko, Freddy van Wonterghem, Pekka Peräkylä, Reijo Tossavainen ja allekirjoittanut. Hyvä otanta siis.

Tästä on hyvä jatkaa.

Jari Lindström

Olin, yhdessä muutaman muun ehdokkaamme(Freddy, Reijo, Anssi, Hannu) Kausalan torilla tiistaina aamukahdeksasta puolille päivin.
Todella positiivinen oli vastaanotto, jälleen kerran.
Todella moni kertoi aikovansa äänestää. Ja lähes yhtä moni halusi kertoa äänestävänsä perussuomalaisia.
Se mikä on ollut huomionarvoista on nukkuvien herääminen unestaan. Tässä joukossa on jopa vuosikymmenen-kaksi nukkuneita, jotka aikovat nyt lähteä vaaliuurnille.

Tätä viestiä olen itse nyt kuullut sen verran monesta suusta, että uskon sen myös toteutuvan. Gallupit kertovat kannatuksen noususta. Mutta ihmisten tapaaminen naamasta naamaan tuo sen asian jotenkin konkretian tasolle paremmin.

Torilla olivat myös Kokoomus ja SDP/SAK. Kävinpä SDP/SAK teltalta hakemassa makkaran.Ilmaiseksi toki. Tai onhan senkin joku maksanut :roll:

Tuntuu muuten tämä perussuomalainen kansanliike kiinnostavan myös mediaa. Mutta sehän on hei hyvä juttu. Säästyypä vähäiset eurot sinne loppukiriin viimeisille viikoille.
Enpä ole itse vielä yhtään vaalimainosta lehteen laittanut.
Mikähän  muuten mahtaa olla mainostamisen merkitys ylipäätään? Kuntavaaleissa minulla ei ollut yhtään omaa mainosta...Nyt aion mainostaa, mutta vasta kun numerot on arvottu.

Jari Lindström

Aika monta vaalipaneelia jo takana. Ja lisää tulossa. Tänään olen Kotkassa, konserttitalon kabinetissa klo 17.00 alkaen yhdessä Jyri Häkämiehen ja Markku Laukkasen kanssa. Ja näiden herrojen pyytämänä.

Sunnuntaina samalla kokoonpanolla on vuorossa paneeli Kouvola-talossa.

Näitä tilaisuuksia on mainostettu alueen lehdessä ja otsikolla "Kolmiodraama".
Kaksi hallituspuolueen ehdokasta ja minä opposition edustajana ja haastajana.
Näyttää siis siltä, että meitä haastetaan ihan tosissaan.

Jari Lindström

Vaalipaneeli Laukkasen(kesk.) ja Häkämiehen(kok) kanssa meni ongelmitta. Asia, jonka kohdalla oli sähköä ilmassa, oli tämä Euroopan vakausrahasto ja siihen liittyvät kysymykset.
Mitään suurta hyökkäystä ei tullut kummaltakaan herralta. Linjaerot olivat kuitenkin selkeitä. Itse en Suomen lisätakuita hyväksy, Laukkanen ja Häkämies hyväksyvät.

Kysyinpä myös, että missä kohdin menee se raja, milloin takuita ei enää myönnetä? Sain molemmilta saman vastauksen: Tässä menee raja. Eli vain nämä takuut oltaisiin myöntämässä ja sitten pitää keksiä jotain ihan muuta.
Tässä on selvä ero. Kokoomus ja Keskusta uskovat näillä toimenpiteillä mm. pelastavansa suomalaisen veronmaksajan, pitävänsä korkotason alhaalla ja turvaavansa työllisyyden.
Mitä jos tämä kuitenkin lankeaa meidän maksettavaksemme?
Tuntuukin siltä, että on olemassa vain yksi ja ainoa oikea tapa toimia. Ja kaikki muut vaihtoehdot ovat populismia ja vastuun pakoilua.

No äänestäjä päättäköön suunnan.

Jari Lindström

Tänään olin YLEn vaalitentissä Lappeenrannassa
http://www.yle.fi/alueet/vaalipiirit/kymi/2011/04/lahialueyhteistyo_ja_kestavyysvaje_puhuttivat_kaakon_eduskuntavaaliehdokkaita_2488703.html

Eipä ollut kauheasti aikaa pohdiskella vastaustaan ja kun vuoro tuli, niin mikrofoni oli jo saman tien menossa seuraavan suun eteen. Nyt tiedän mitä on nallipyssyhaastattelu.

Jari Lindström

Kymen piiri sai piirinä kolme kansanedustajaa. Erittäin hyvä tulos. Tossavaisen Reijo, Eerolan Juho ja allekirjoittanut edustavat Kymen perussuomalaisia eduskunnassa seuraavan kauden.

Eikä se neljäskään paikka kauas jäänyt...Näillä mennään kuitenkin.
Kiitos kaikille tukijoille!

citizen

"In the emerging world of ethnic conflict and civilizational clash, Western belief in the universality of Western culture suffers three problems: it is false; it is immoral; and it is dangerous." – Samuel P. Huntington
Multiculturalism--A Cult of Ignorance http://www.youtube.com/watch?v=H-eNXWtXRQI

IDA

Quote from: Jari Lindström on 18.04.2011, 23:06:10
Eikä se neljäskään paikka kauas jäänyt...Näillä mennään kuitenkin.
Kiitos kaikille tukijoille!

Niin niin, mutta missä viipyvät rantarata ja Kymijoen kanava?  >:(

;)