News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Lasse Nortusen ek-vaalikampanjaketju (vaalituki yms.)

Started by L.N, 06.11.2010, 21:18:41

Previous topic - Next topic

Hyysälä

Varjovaalien mukaan olet läpimenneiden listalla vaikka äänistäsi hylättiin 5.2%.

http://www.varjovaalit.fi/tulokset.htm

VMJ

Quote from: Hyysälä on 05.04.2011, 21:29:52
Varjovaalien mukaan olet läpimenneiden listalla vaikka äänistäsi hylättiin 5.2%.

http://www.varjovaalit.fi/tulokset.htm

Perussuomalaiset   84 paikkaa  :roll:
Homma ^^!!

L.N

Selailin aamusella Hommaa ja juttuja Ruotsista, järkytyin taas. Ei niihin kuviin ja uutisiin totu. Kosketti todella syvältä. Pelotti.

Päivällä leikin poikani kanssa kuraisella pihallamme ja pelasimme jalkapalloa. Pysähdyin. Nieleskelin kyyneleitä. Mieleen palautuivat kuvat Rosengårdista.

Tässä lopputulos: http://lassenortunen.blogit.fi/tatako-sina-haluat/

Populismia? Noloa tunteisiin vetoamista? Isä, isä ja isä. Ole nyt Nortunen jo hiljaa!
Tämä on minun tapani kampanjoida, toivottavasti pidätte?

-Lasse Nortunen nro33-

L.N

Nöyrä pyyntö vielä kerran.

Jokainen Hommalainen tietää missä tilassa maahanmuuttopolitiikkamme on ja mihin maamme on ajautumassa, jos vanhat puolueet saavat jatkaa Suomen ja Suomalaisuuden häpäisyä.

Linkittäkää tämä http://lassenortunen.blogit.fi/tatako-sina-haluat/ joka paikkaan. Kerotkaa mitä Ruotsissa tapahtuu ja mikä meillä voi olla edessä. Vielä on toivoa, mutta nyt on viimeiset hetket toimia.

Houkutelkaa ystävänne, naapurinne tai sukulaisenne äänestyskopille ja tarjotkaa vaikkapa autokyyti äänestyspaikalle ja/tai kaffit.

Älkää tehkö tätä minun vuokseni, vaan itsenne ja läheistenne vuoksi.

Sulkematta rajoja, mutta kaikella on rajansa.

Kiitos,
-Lasse-

ääni kentältä

L.N

On poijjaat ja arvon neidit taas hieno fiilis. Just kotiuduin Timo Soini turneelta. Timo ja osa meikälaisistä jatkaa vielä iltaan asti. Osallistuin vain Äänekoskelle ja Jyväskylään. Aikamoista hulinaa, ihmisiä oli ihan törkeesti liikkeellä ja se positiivisuuden ilmapiiri, kannustus... vaikea kuvailla.

Viimeinkin pääsin kunnolla keskustelemaan ihmisten kanssa syvällisemminkin, etenkin parin muorisoporukan kanssa. Tavallisena omana itsenä esiintyminen, omien heikkouksien myöntäminen on sellainen taikasana joka sai nuoret ihmettelemään ja kiinnostumaan. Erotuin kuulemma edukseni sata-nolla verrattuna kilpailevien puolueiden edustajien liirum-laarun vastauksiin.

Tässä lyhyesti kuulumiset, nyt syömään saunaan ja viikonlopun viettoon perheen parissa.

-Lasse-

agents72

Kovasti oli porukkaa Äänekoskella.
Ja "virheet" olivat kateudesta vihreenä kun heidän tilaisuudessa ei ollu kuin pari henkilöä ehdokkaiden lisäksi  ;D

Sinä pääsit "lunastamaan" antamani ennakkoääneni sinulle kahvikupposella ja tikkuaskilla  :)

L.N

Jos olet elänyt avioliitossa jossa oli lapsia ja päädyitte eroon

tai

Jos tunnet erotilanteisiin tai huoltajuuskiistoihin liittyvää lainsäädäntöä

tai

Jos olen muuten kiinnostunut asiasta ja haluat auttaa

Ota pikaisesti yhteyttä yksityisviestillä.

Jos et minun vuokseni, niin itsesi tai läheistesi vuoksi.

Kiitos,

Lasse Nortunen

L.N

Quote from: Lasse Nortunen on 10.04.2011, 18:55:51

tai

tai

Kiitos,

Lasse Nortunen
Nostan vielä ylös, ettei huku muiden viestien sekaan. Rohkeesti vaan yyveetä, jos siltä tuntuu.

-Lasse-

L.N

Quote from: Lasse Nortunen on 10.04.2011, 23:21:03
Quote from: Lasse Nortunen on 10.04.2011, 18:55:51

tai

tai

Kiitos,

Lasse Nortunen
Nostan vielä ylös, ettei huku muiden viestien sekaan. Rohkeesti vaan yyveetä, jos siltä tuntuu.

-Lasse-
Apuja saatu jonkun verran ja hyvä näin. Kerrotaan nyt selvyyden vuoksi, että avunpyyntö liittyy vaalikampanjaani, ei (onneksi) yksityiselämääni. Vielä voit antaa oman panoksesi, jos haluat.

Viime päivien aikana tuli vielä pari kivaa lahjoitusta jotka mahdollistivat tupakkiaskin kokoisen mainoksen paikallislehteen.

Kiitokset lahjoittaneille, jos täällä foorumilla pörräätte,

Lasse

L.N

En tiedä oliko fiksu ratkaisu tehdä "poliitinen itsemurha" tässä vaiheessa? Pitkään harkitsin, mutta nyt se on tehty. http://lassenortunen.blogit.fi/sohaisu-ampiaispesaan-ja-poliittinen-itsemurha/

On asioita jotka täytyy uskaltaa sanoa ääneen. Oliko se viisasta tässä vaiheessa, jaa-a. Saas nähä miten käy?

Kun toiselta vanhemmalta sammutetaan elämänliekki riistämällä häneltä lapset ja käännetään vielä puukkoa haavassa viemällä häneltä rahat, en yhtään ihmettele jos jollain avautuu korkki, loppuu motivaatio tehdä työtä tai pahimmassa tapauksessa päätyy epätoivoiseen tai peruuttamattomaan ratkaisuun.

mölli

Kävin ensimmäistä kertaa äänestämässä ja pelinumeroni oli 33

Tuohon blogi merkintään ei voi oikein sanoa muutakun että sillä kalastellaan eronneita VHM:hiä :D

L.N

Quote from: mölli on 13.04.2011, 08:48:24
Kävin ensimmäistä kertaa äänestämässä ja pelinumeroni oli 33

Tuohon blogi merkintään ei voi oikein sanoa muutakun että sillä kalastellaan eronneita VHM:hiä :D
Kiitti, ei huono valinta.

VHM- tykkää varmasti, mutta mitä sanoo naiset? Voi jäädä moni ääni saamatta, jos joku juntti Hankasalmelta yrittää viedä heiltä vuokranmaksu ja shoppailurahat. Eivät toki kaikki naiset ajattele näin. Yksittäistapauksia, ei saa yleistää ;)

Mut se on sitten semmosta. Kaikkia ei voi miellyttää.

T: Sovinisti, rasisti, homofoobikko & ahdasmielinen ihmisvihaaja,

L. Nortunen 33

L.N

Talo on koristeltu ilmapalloilla ja serpentiinillä. Pihassa liehuu merirosvolippu, olenko loikannut Piraatteihin? Jos joku ohikulkija luulee, että siellä se Nortunen jo juhlii vaalivoittoa, niin voin kertoa miten asiat oikeasti ovat. Juhlimme tänään esikoisemme 7-vuotis synttäreitä! Vaalivoittoa juhlitaan sitten sunnuntaina! ;D

Servilia

Quote from: Lasse Nortunen on 14.04.2011, 13:09:53
Juhlimme tänään esikoisemme 7-vuotis synttäreitä! Vaalivoittoa juhlitaan sitten sunnuntaina! ;D

Hyviä juhlia! Toivotaan että sunnuntainakin juhlitaan oikein kunnolla! Pari lisä-ääntä tulossa täältäpäin, kunhan vaaliuurnille päästään.  ;D
Pakollinen quote: "Ja lopuksi yleensä ja erikseen: varjele noita Suomen herroja, etteivät ne toista kertaa löisi päätänsä Karjalan mäntyyn. Aamen." Väinö Linna - Tuntematon Sotilas

Octavius

Menestystä Lasselle ja onnea pikkukaverille.
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

L.N

Viimeinen asiablogaus ennen sunnuntain yhteenvetoa ja kiitospuheita.

Ei varmaan Homma^^^laisille mitään uutta, mutta tällainen yleinen tiivistelmä ja osaltani viimeinen yritys saada ihmiset avaamaan silmänsä ja ennenkaikkea myöntämään tosiasiat itselleen, niin raskasta kuin se joskus onkin.
Tämä on vähän niin kuin karaokea, jokainen esittää ja tulkitsee omalla tavallaan.

http://lassenortunen.blogit.fi/

"Tänään ei ole poltettu vielä yhtään autoa, tähän mennessä..."

Saa mainostaa ja linkittää, en loukkaannu ;)

-33-

L.N

Huomenna Keski-Suomen Perussuomalaiset kampanjoivat viimeistä kertaa Jyväskylän kävelykadulla, kuten varmaan kaikki muutkin puolueet. Itse pyrin olemaan paikalla n. klo 11-13(ehkä 14). Sen mitä konkareilta olen kuullut, niin katu on ihan täynnä ja melkoinen karnevaalimeininki, toivottavasti iloinen sellainen.

Kävelykadulta pitäisi löytyä 14 hyvää syytä äänestää, tulkaahan moikkaamaan.

L.N

Blogailin pariviikkoa sitten tällä tavalla...

Mitäköhän tänne Hankasalmen pohjaveteen on oikein lorahtanut? 5500 asukkaan kunnassa on menossa hurja hutikuu. Voice selviytyi finaaliin Suomen paras kuoro 2011 -kilpailussa ja kilpailija nro33 eduskuntaan parin viikon kuluttua.

... Voice voitti tänään, onko huomennna kolmekolmosen vuoro?

Ennusmerkit ovat taas mukavat. Useampi isäntä on tänään soitellut pitkin maakuntia ja ilmoittaneet laittaneensa puhelinrallit pystyyn ja keskittävänsä huomenna äänet minulle.

Rehellisyys, maanläheisyys ja omana itsenä oleminen ovat avainsanat kaiken maailman vaalirahasotkujen, pesukoneiden ja nokanvartta pitkin tuijottelun sijaan. Tällaiseen lopputulokseen olen tullut, enkä taida olla yksin ajatusteni kanssa.

On kyl kohtuu outo olo. Tuntuukohan lapsista samalta joulun alla; -Saankohan minä sen toivomani lahjan, vai en ?

Mahaa vääntää, järki lähtee, no enhän mä nyt voi läpi päästä Haloo, tai jos kuitenkin pääsenkin. No en tietenkään, tai no.. Koita nyt elää tommosten ajatusten kanssa.

Kaikkeen sitä pitääkin lupautua mukaan lähtemään :D

-33-

L.N

KIITOS!

Viimeinen vaaliaiheinen kirjoitukseni löytyy täältä, Homma mainittu :-*
http://lassenortunen.blogit.fi/

Pitäkäähän peukkuja.

Lasse Nortunen

piiripäällikkö

Blogistasi:
Quote from: Lasse Nortunen
Lupasin pojillemme, että jos iskän kuva näkyy telkkarissa sunnuntai-iltana 17.4 lähdemme kesällä Tanskaan Legolandiin.

Yleensä myös varalle valittujen kuvat näytetään telkassa, pitääkö tämä lupaus myös silloin? :)

Lopenkyllästynyt

33:lle meni ääneni, kuka lie :)
Peukut pystyyn ja jännittämään laskentaa!
Keskiajan ajatellaan yleisesti alkaneen 400-luvulla Rooman valtakunnan hajoamisesta. Varhaista keskiaikaa leimasivat sodat, kansainvaellukset ja konfliktialtis "monikulttuurisuus". (Vehmas, 2005)

havainnoija

Piti kans käydä laittamas 33 - tervemenoa :)

L.N

2421 ääntä 750€:n budjetilla. 5500 asukkaan kunnasta ja ensikertalainen. Neljänneksi eniten ääniä ps: porukasta ja 18 eniten koko Keski-Suomesta, ei paha? Iso kiitos kaikille.

Olo on kuin olympiakisojen hopeamitalistilla. Varmasti muutaman päivän kuluttua tulee tajunneeksi saavutuksensa arvon.

-Lasse-

Servilia

Quote from: Lasse Nortunen on 17.04.2011, 23:22:07
Olo on kuin olympiakisojen hopeamitalistilla.

Mukava juttu että ihmiset löysivät Sinut. Onnea hienosta äänisaaliista! Ensi kerralla sitten läpi asti? ;D
Pakollinen quote: "Ja lopuksi yleensä ja erikseen: varjele noita Suomen herroja, etteivät ne toista kertaa löisi päätänsä Karjalan mäntyyn. Aamen." Väinö Linna - Tuntematon Sotilas

Lasse

Lasse, loistava aanimaara!
Pirun saali, etta jait rannalle.
Ens kerralla parempi tuuri!

Hmm, ei paljon lammita, mutta todennakoisesti olisi kannattanut laittaa velkavipua kampanjaan, nain jalkeenpain arvuuteltuna.
Moni jantteri laittaa kymppitonnin autonsa tuunaukseen.
Perheellisella on toki eri prioriteetit...

Enivei, ylos ja eteenpain, sanoi mummo hangessa.

--Lasse
NOVUS ORDO HOMMARUM

Ahmatti

Pieni pettymys tulos oli kohdallasi, mutta kuitenkin mahtava äänisaalis, onnea siitä! Ehkäpä vaalityöni työpaikalla ei mennyt täysin hukkaan: "jos et muuta numeroa keksi, niin 33" :D

ääni kentältä

Hieno tulos, vaikkei tällä kertaa mennyt läpi. Ens kerralla sitten, Tuuppasen on silloin sen verran iäkäs, että hänen tilalleen. Jatkathan Hommailua edelleen.

L.N

464 ääntä omasta kunnasta, ääniharava, taakse jäi mm. pari ministeriä ;D
2421 ääntä yhteensä
4/14 persuista
18/135 keskisuomesta
368/2315 koko maasta

Olenko tyytyväinen. No tietenkin! Tyytyväisyys on liian mieto ilmaisu. Ihan uskomaton juttuhan tämä oli. Aina voi jossitella ja spekuloida. Mitä olisin saanut aikaan isommalla budjetilla, mainonnalla ja aktiivisemmalla kiertämisellä? No sen verran pitää tunnustaa, että varapaikan jääminen vain 122 äänen päähän harmittaa pikkusen.

Mä oon ihan poikki. Täysin finiitto. Huomenna paluu arkeen, siivoilemaan mummojen lattioita. Katkera paikka? Rehellisesti vastattuna: Ei.

Kiitos kaikille vielä kerran,

Lasse

mölli

Ihan hyvä tulos pienellä budjetilla. Olisi kiva lukea jatkossakin Nortusen Lassen blogia, toinen läpimenneistä persuista, oliko joku Hakkarainen vaikuttaa kanssa kohtalaisen nuivalta että ei itselle ihan täysi pettymys ollut oma vaalipiiri.

Ens kaudelle sit.