News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Adressimiehen kootut jutut

Started by JM-K, 20.03.2009, 19:36:33

Previous topic - Next topic

jaakkeli

Quote from: sideswipe on 22.03.2009, 01:06:21Itse en kaikesta paskasta huolimatta ole koskaan aikeissa äänestää perussuomalaisia. Halla-ahon kohdalla tilanne on toinen. Voisin äänestää yhtä mielipidettä.

Apua, joudunko tekemään Halla-ahon vaalityötä homma-forumilla?! ;D

Kyseessä ovat nyt kuitenkin europarlamenttivaalit. Europarlamentissa ei vielä päätetä Suomen veropolitiikan pilkun paikkaa ja persut ovat itse asiassa vankin EU:n vallan lisäämistä vastustava puolue. Kaikessa persujen minuakin harmittavassa "talousvasemmistolaisuudessa" EU on melkoisen voimaton mutta monikulttuuripolitiikassa EU on merkittävä tekijä, joten se on minulle vielä tavallistakin tärkeämpi äänestyskriteeri (jos nyt tärkein kriteeri edes voi olla yhtään tärkeämpi).

QuoteEn halua äänestää äärikristittyjä edes EU-parlamenttiin, koska olen uskonnoton.

Niin minäkin, mutta kristillisyydelläkin on europarlamentissa kaikkein vähiten merkitystä. Siellä ei päätetä viinalaeista eikä kaupan sunnuntaiaukioloajoista eikä ylipäänsä mistään kristillisissä minua pännivistä asioista. Sitä paitsi ääni on taktisesti paras: jos Halla-aho on ehdolla, persut menevät kuitenkin kristillisten ohi, ja jos vaaliliitto saa kaksi paikkaa, Essayah tiputtaa sieltä pois joko jonkun tasan yhtä EVVK ehdokkaan tai parhaassa tapauksessa jonkun oikeasti pahan tapauksen.

Missra

Mitenkas tama nimihomma tulevaisuudessa? Jaako nimi jonnekin "alkuperainen Halla-aholainen" rekisteriin? Jos nain, niin kuinka pitkaksi aikaa?

Jiri Keronen

Quote from: Missra on 22.03.2009, 05:36:09
Mitenkas tama nimihomma tulevaisuudessa? Jaako nimi jonnekin "alkuperainen Halla-aholainen" rekisteriin? Jos nain, niin kuinka pitkaksi aikaa?

Suomen laki on melko tarkka noiden henkilörekisterien ynnä muiden suhteen, joten ei se jää. Ainoastaan Mäki-Kekäle ja hänen mahdolliset avustajansa ynnä sitten kannattajayhdistyksen tarkistavat viranomaiset saavat koskaan tietää, että olet allekirjoittanut Hjalliksen kannattajakortin. Vaikka inkvisition pelko onkin nyky-Suomessa ihan tervettä, on tämä asia suhteellisen seiffi.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

HaH

Oikeasti JM-K on ValPo:n agentti, ja kerää nyt Siperiaan lähetettävien nimilistaa.
Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.

Jussi Halla-aho

Quote from: HaH on 22.03.2009, 12:20:17
Oikeasti JM-K on ValPo:n agentti, ja kerää nyt Siperiaan lähetettävien nimilistaa.

JM-K on valepukuinen Panu Höglund. Nimilista löytyy kohta Nälkäkorven ja J.P.Roosin blogeista.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Martel

Tarkoitit Valpolla varmaankin sen perillistä, eli Vähemmistövalpoa ...valtuutettua.

John Bircher

Quote from: reino on 21.03.2009, 19:00:58
Quote from: Frater Tovarits on 21.03.2009, 18:14:57
Täytyykö olla täysi-ikäinen?

Kyllä. Ja täysi-ikäisyys määritellään näin:

QuoteEuroparlamenttivaaleissa on äänioikeutettu jokainen Suomen kansalainen, joka viimeistään vaalipäivänä täyttää 18 vuotta.
Tarkoitin niitä kannatuskortteja.
"Kaikilla ihmisillä on sama oikeus vapauteen, ja valtion tulee kohdella kaikkia samoin." -Antti Chydenius

www.jbs.org

Mahdollistaja

Quote from: Keronen on 22.03.2009, 10:08:42
Quote from: Missra on 22.03.2009, 05:36:09

Suomen laki on melko tarkka noiden henkilörekisterien ynnä muiden suhteen, joten ei se jää. Ainoastaan Mäki-Kekäle ja hänen mahdolliset avustajansa ynnä sitten kannattajayhdistyksen tarkistavat viranomaiset saavat koskaan tietää, että olet allekirjoittanut Hjalliksen kannattajakortin. Vaikka inkvisition pelko onkin nyky-Suomessa ihan tervettä, on tämä asia suhteellisen seiffi.

Aika sairaaksi on tilanne mennyt Suomessa.

Vapaassa demokraatisessa maassa ei kenenkään tarvitse olla huolissaan turvallisuudestaan osallistuessaan lailliseen poliittiseen toimintaan ja kansalaisvaikuttamiseen.
Tähän ei päästä ennen kuin suomettuneet stalinistit ja korruptoituneet koplaajat on puhdistettu pois hallituksesta, eduskunnasta ja viroista.
Oi Suomi, katso, sinun päiväs' koittaa,
yön uhka karkoitettu on jo pois,
ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa
kuin itse taivahan kansi sois'.
Yön vallat aamun valkeus jo voittaa,
sun päiväs' koittaa, oi synnyinmaa.

MW

Kävinpä sitten henk. koht. kättelemässä Kutaleen Tampesterissa ja harjoittamassa kansalaisoikeuksiani allekirjoittamalla JH-a:n kannattajakortin. Ensi viikolla alkaa työkavereiden yms. hienovarainen masinointi.

Ano Nyymi

Quote from: Jussi Halla-aho on 22.03.2009, 13:24:50

JM-K on valepukuinen Panu Höglund. Nimilista löytyy kohta Nälkäkorven ja J.P.Roosin blogeista.

Kyllä pitäisi päästä edes Hesarin etusivulle.

Sami Aario

Muuten, vaikka nuo nimet päätyisivätkin saunan tai takan lämmittämiseen, niin minua ainakin kiinnostaa suunnattomasti tietää kuinka monta nimeä saadaan lopulta kerättyä. Varmaan JM-K sitten aikanaan paljastat tämän tiedon?

Lähetän oman lappuni lähipäivinä. Mikä se sellainen ketelä muuten on? Tunnen nimittäin pari Metsä-Ketelää.

JM-K

Sami: jep, toki kerron lopullisten allekirjoitusten määrän "sitten joskus".

Se ketelä on jonkin sortin murreväännös "ketolasta". Keto puolestaan on metsän keskellä oleva heinää kasvava pläntti, joka pysyy vapaana isommasta kasvillisuudesta, kun lehmät yms. karja laiduntaa siellä.

Mika

Quote from: JM-K on 22.03.2009, 19:46:35
Sami: jep, toki kerron lopullisten allekirjoitusten määrän "sitten joskus".

Se ketelä on jonkin sortin murreväännös "ketolasta". Keto puolestaan on metsän keskellä oleva heinää kasvava pläntti, joka pysyy vapaana isommasta kasvillisuudesta, kun lehmät yms. karja laiduntaa siellä.

Sujuiko nimien kerääminen ilman anarkomarkojen päänaukomista?  Tuliko paljonkin nimiä?
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

JM-K

Minulla on iltalukemisena Rolf Büchin mainio teos "Kohti osallistuvaa demokratiaa. Kansanäänestykset demokratian välineenä".

Viikon visainen kysymys:
Miksi uhkaavan oloinen hahmo lukee tuollaista kirjaa ja vieläpä yötä vasten? Suunnitteleeko adressimies taas jotain epädemokraattista toimintaa?

Vastaukset tähän ketjuun, kiitos!

P.S. Yritän ensi viikolla ehtiä valitsemaan Uhkaavan oloisen kirjoituskilpailu TOP-5:n. Saatte te sitten äänestää voittajan.

5Kolonna

Uhkaavan oloinen Adressimies todennäköisesti tutkii miten Suomen valtiosääntöön voidaan epädemokraattisesti vaikuttaa kansanäänestyksellä. Palkintorahat voit laittaa Sveitsin tililleni. Mun verorahoilla ei mokuteta.

dothefake

Quote from: 5Kolonna on 22.03.2009, 23:39:32
Uhkaavan oloinen Adressimies todennäköisesti tutkii miten Suomen valtiosääntöön voidaan epädemokraattisesti vaikuttaa kansanäänestyksellä. Palkintorahat voit laittaa Sveitsin tililleni. Mun verorahoilla ei mokuteta.

Sikäli kuin tunnen Uhkiksen sielunmaailmaa, olet jäljillä: vastaus ei ole Kanada,
vaan Sveitsi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Esa N.

Quote from: JM-K on 22.03.2009, 22:02:09
Viikon visainen kysymys:
Miksi uhkaavan oloinen hahmo lukee tuollaista kirjaa ja vieläpä yötä vasten? Suunnitteleeko adressimies taas jotain epädemokraattista toimintaa?

Adressimies aikoo selkeästi koukata jollain porsaanreiällä ja kyykyttää päättäjiä 6-0.
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

VMJ

Sveitsi on vastattu jo pari kertaa, joten täytyy etsiä uusia vaihtoehtoja..

Vastataan Irlanti. "Kohti osallistuvaa demokratiaa. Kansanäänestykset demokratian välineenä". Olisko tässä toiminnassa "jotain epädemokraattista"?

QuoteSaatte te sitten äänestää voittajan.

Toivottavasti äänestämme oikein heti ensimmäisellä kerralla  ;D
Homma ^^!!

karhu

Jos nimiä ei ole tullut riittävästi, niin luultavasti Mäki-Vetelä aikoo lähettää Brysseliin Sveitsin EU-jäsenyyshakemuksen, sekä Sveitsiin Jussi Halla-ahon kansalaisuusanomuksen. Sekä tietenkin lasten päivähoitopaikka-anomukset.

dothefake

Älä puhu soopaa, näin tänään omin verestävin silmin, että
Duracell-pupumme, Eri-Ketterä sai lukuisan määrän nimiä ja
ennenkaikkea merkittävä osa oli ns. veteraaniväestöä. Eräät
herrasmiehet jopa ennustivat tiedon leviävän, kun nyt ovat
siitä viimein kuulleet.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Nikolas

Quote from: JM-K on 22.03.2009, 22:02:09

Minulla on iltalukemisena Rolf Büchin mainio teos "Kohti osallistuvaa demokratiaa. Kansanäänestykset demokratian välineenä".

Viikon visainen kysymys:

Adressimies on saanut tarpeekseen epädemokraattisista keinoista vihjailevista paskanpuhujista, ja haluaa jatkossa lyödä heitä myös kirjalla päihin. Mutta kirja pitää tuntea, ennen kuin sillä voi lyödä.

Jii

Adressimiehelle on jäänyt sellainen illuusio, että äänestämällä saa ilmaista mielipiteitä vaaleissa esimerkiksi persuja äänestämällä, vaikka Matti Vanhanen on jo toisin ilmoittanut.

Ugle Byggle

Uhkaavan oloinen veteraanien masinoija opiskelee historiaa siitä miten ennen oli demokratia -niminen poliittinen ihanne. Vistbacka julisti adressimiehen toimet vähintäänkin epäilyttäviksi demokratian kannalta, joten kaljupää joutuu miettimään uusia keinoja häiriköidä.
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors

JM-K

Jussi Halla-aho kirjoittaa Scriptassaan: "Maahanmuuttokriittiset eivät ole lähteneet eivätkä lähde sotaan Perussuomalaisia vastaan, koska he pitävät, tai ainakin haluavat pitää, Perussuomalaisia tarjolla olevista vaihtoehdoista parhaana".

Omalta osaltani haluan todeta, että
1. ainakaan minä en ole lähtenyt sotaan Perussuomalaisia tai ketään muutakaan vastaan.
2. kannattajayhdistyksen tarkoitus on vain varmistaa, että Halla-aho on eurovaaleissa mukana, tavalla tai toisella.
3. myös minä pidän - ainakin toistaiseksi - Perussuomalaisia parhaana tarjolla olevana poliittisena vaihtoehtona; erityisesti maahanmuuttokeskustelun osalta.
4. jos joku pitää toimintaani tai ajatuksiani epädemokraattisena painostuksena, uhkailuna tai kiristyksenä, niin se ei ole minun ongelmani. Minä kerään vain nimiä.

Puhelin on soinut taas tänään suhteellisen kiihkeästi. En edelleenkään vastaa henkilöille, jotka salaavat numeronsa.

EL SID

Quote from: JM-K on 24.03.2009, 17:56:39
Jussi Halla-aho kirjoittaa Scriptassaan: "Maahanmuuttokriittiset eivät ole lähteneet eivätkä lähde sotaan Perussuomalaisia vastaan, koska he pitävät, tai ainakin haluavat pitää, Perussuomalaisia tarjolla olevista vaihtoehdoista parhaana".

1. ainakaan minä en ole lähtenyt sotaan Perussuomalaisia tai ketään muutakaan vastaan.
2. kannattajayhdistyksen tarkoitus on vain varmistaa, että Halla-aho on eurovaaleissa mukana, tavalla tai toisella.
3. myös minä pidän - ainakin toistaiseksi - Perussuomalaisia parhaana tarjolla olevana poliittisena vaihtoehtona; erityisesti maahanmuuttokeskustelun osalta.
4. jos joku pitää toimintaani tai ajatuksiani epädemokraattisena painostuksena, uhkailuna tai kiristyksenä, niin se ei ole minun ongelmani. Minä kerään vain nimiä.

Puhelin on soinut taas tänään suhteellisen kiihkeästi. En edelleenkään vastaa henkilöille, jotka salaavat numeronsa.

oletko ajatellut lähettää asiasta @-mailia Vistbackalle?

kansanedustaja on helppo saada kiinni: [email protected]

muilla tiedoksi: jutut esi-käsittelee avustaja, joten älkää vaivautuko lähettämään häirikköviestejä kenellekään.

Manneri

Nyt Raimolle sitä soittoa Mäki-Ketelä.

Toki, jotta saa kokonaisvaltaisen kuvan kannattaa yrittää ajatella myös miltä nämä nimien keräämiset sun muut vaikuttavat muiden mielestä.

Kazakstan

Quote from: EL SID on 24.03.2009, 18:02:12

muilla tiedoksi: jutut esi-käsittelee avustaja, joten älkää vaivautuko lähettämään häirikköviestejä kenellekään.

Häirikköviestejä nyt ei varmaan muutenkaan kannata lähetellä. Itse olen pysynyt aina asialinjoilla, ja kansanedustajat ovat vastanneet useimpiin viesteihini. Viimeisimmän kerran tänään, kun Vistback vastasi viestiini alle puolessa tunnissa. Kyllä asialliset kommentit saa läpi, ja sellaisiin on jopa toivoa saada vastauksia.

Kannatan ajatusta siitä, että Mäki-Ketelä lähettäisi postia suoraan Vistbackalle ja selittäisi tilanteen.

EL SID

Quote from: Kazakstan on 24.03.2009, 18:09:01
Quote from: EL SID on 24.03.2009, 18:02:12

Häirikköviestejä nyt ei varmaan muutenkaan kannata lähetellä. Itse olen pysynyt aina asialinjoilla, ja kansanedustajat ovat vastanneet useimpiin viesteihini. Viimeisimmän kerran tänään, kun Vistback vastasi viestiini alle puolessa tunnissa. Kyllä asialliset kommentit saa läpi, ja sellaisiin on jopa toivoa saada vastauksia.

Kannatan ajatusta siitä, että Mäki-Ketelä lähettäisi postia suoraan Vistbackalle ja selittäisi tilanteen.

kuten tiedät, meitä on moneksi. Itse pyrin olemaan asialinjalla, mutta tätä foorumia lukevat muutkin kuin Hommalaiset.

JM-K

Siis ööh tuota noin niinkun...Miksi ihmeessä minä soittaisin Vistbackalle? Kaippa tuo osaa soittaa tänne päin, jos jutella haluaa.

Alpo

Quote from: JM-K on 24.03.2009, 20:55:21
Siis ööh tuota noin niinkun...Miksi ihmeessä minä soittaisin Vistbackalle? Kaippa tuo osaa soittaa tänne päin, jos jutella haluaa.

Modernin yhteiskunnan "hyviin" tapoihin kuuluu käydä dialogia mieluummin lehtien palstoilla (ja tavisten keskuudessa lehtien yleisönosastoissa) kuin henkilökohtaisten yhteydenottojen kautta. ;)