News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Adressimiehen kootut jutut

Started by JM-K, 20.03.2009, 19:36:33

Previous topic - Next topic

JM-K

Tähän ketjuun koottu Persujen lopullista ehdokasvalintaa edeltäneet adressikeskustelut.

1.   Kun allekirjoitat kannattajayhdistyslistan, osoitat sen, että kannatat Jussi Halla-ahon asettamista ehdolle Europarlamenttivaaleissa.
2.   Mihinkään muuhun et sitoudu. Valitsijayhdistys siis "raukeaa" välittömästi sen jälkeen, kun vaalit on pidetty. Riippumatta siitä, valitaanko Halla-aho Europarlamenttiin vai ei.
3.   Todellisuudessa voit tietysti äänestää ihan ketä haluat. Voit myös olla äänestämättä ketään. Todellista käyttäytymistäsi äänestyskopissa ei luonnollisestikaan saa tietää kukaan.
4.   Voit minun puolestani allekirjoittaa "kannattajakortin", vaikka sinulla olisikin jo jonkun puolueen jäsenkirja. Oman puolueesi reaktioista en sano mitään.Voi olla, että ovat mustasukkaisia, voi olla, että eivät ole.
5.   Samassa kuoressa voi lähettää useita "kannattajakortteja". Tämä on enemmän kuin suotavaa, helpottaa työtäni täällä päässä.
6.   Allekirjoitettavia "kannattajakortteja" voit vapaasti tulostaa ja pyytää myös kavereitasi allekirjoittamaan. Listoihin ei saa tehdä muutoksia, merkintöjä tms.
7.   Kannattajakortin voi taittaa.
8.   Tähän mennessä "kannattajakortteja" on tullut...hmhhhh... ihan "mukavasti"... Allekirjoittajat ovat miehiä ja naisia, nuoria ja vanhoja, nuoria pareja, vanhempia pareja, kokonaisia perheitä, suurista kaupungeista, pikkukaupungeista, maaseudulta jne.
9.   Pyrimme ensi viikosta alkaen mahdollisuuksiemme mukaan järjestämään ainakin suurempiin kaupunkeihin "passihenkilöitä", jotka päivystävät tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan tietyssä paikassa. Heille voitte sitten henkilökohtaisesti jättää "kannattajakortteja" postitettavaksi.
10.   Passihenkilöillä on myös "kannattajakortteja" niitä kannattajia varten, joilla ei ole tietokonetta tai tulostinta käytettävänään.
11.   Autamme tarvittaessa esimerkiksi senioriväestöä "kannattajakortin" täytössä. HUOM! Allekirjoitus on kuitenkin kirjoitettava omakätisesti.
12.   Itse olen "passissa" Finlaysonin tallipihalla sunnuntaina 22.3 kello 14 alkaen. Tulkaahan morjestamaan. Olen vain uhkaavan näköinen, oikeasti en ole uhkaava. Kai. Mestarikin saattaa muuten olla paikalla...
13.   Kyllä, olen jo onnellisessa parisuhteessa (naisen kanssa). Enkä osaa tanssia. Yhtään. Oikeasti. Enkä aio opetellakaan. Kiitos kuitenkin kysymästä!

Edit:
Sori, en tietenkään ole "uhkaavan näköinen" vaan uhkaavan oloinen. Kiitos, Tommi!

Alkuasukas

Laittakaas joku päivystämään kolmen sepän aukiolle. Sopisi nätisti siihen Animalian ja Unicefin väliin  ;D
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Esa N.

Tosta kannattajakortista sen verran tyhmä kysymys, että kun siinä on kolme niitä sarakkeita, niin yhteen tulosteeseen voi siis kerätä kolme nimeä?

Vai pitääkse olla nimi per paperi?
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

JM-K

Niin muuten sopisi! Hullu-uho-feissari!

Helsingin vapaaehtoinen netsipataljoona huomio: kuka ilmoittautuu vapaaehtoiseksi? Vastaukset tänne: [email protected]

JM-K

EsaN:lle

Ei ollut tyhmä kysymys. Tärkeää nimenomaan on, että kysytään. Siten ei tule "mitätön" lappuja.

Ja se vastaus:

Voit kerätä siihen samaan lappuun oman allekirjoituksesi lisäksi kahden kaverisi nimet.

Voit lähettää lapun myös vain yhdellä nimellä ja allekirjoituksella (eli omallasi).

Esa N.

Quote from: JM-K on 20.03.2009, 20:02:27
EsaN:lle

Ei ollut tyhmä kysymys. Tärkeää nimenomaan on, että kysytään. Siten ei tule "mitätön" lappuja.

Ja se vastaus:

Voit kerätä siihen samaan lappuun oman allekirjoituksesi lisäksi kahden kaverisi nimet.

Voit lähettää lapun myös vain yhdellä nimellä ja allekirjoituksella (eli omallasi).

Kiitos.. Ja suat muuten uskoo, ettei se jää vain minun nimeen. ;) Kyllä ne lupaamani 10 nimeä vähintään tulet saamaan. Kirje lähtee maanantaina tulemaan sinnepäin.
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

JM-K

EsaN:lle: Oikein! Nyt tehdään, myöhemmin sitten puhutaan!

Klementti

HEI JM-K!

Minua lämmittää, kun olet parissakin viestissä huomioinut Seniorit. Itsekkin olen jo lähes sitä ikäluokkaa. Senioriväestössä on paljon vielä väkeä, joilla ei ole nettiä käytössä ja siten ei ole tämän informaatiotulvan tavoitettavissa.

Olimme tänään vaimoni siskon ja hänen miehensä vieraana. He ovat molemmat jo lähes 80 vuotiaita. Ruokailun yhteydessä nautitun punaviinin jälkeen aloimme puhua politiikkaa. Yllätyksekseni he ilmoittivat äänestävänsä Eurovaaleissa Jussi Halla-ahoa.

Kysyin uteliaisuuttani kuinka he ovat valinneet juuri Jussin, kun heillä ei edes ole nettiä käytettävissä tietääkseen hänestä. He vastasivat, että ovat lukeneet lehdestä hänestä ja hänen maahanmuuttokriittisyydestään ja kun kokevat suurta turvattomuutta paikkakunnalle tulevien 40 nuoren turvapaikan hakijapojan vuoksi.

Senioreilla, jotka ovat kovia kokeneet ja tätä maata rakentaneet tuntevat turvattomuutta omassa asuinkunnassaan turvapaikan hakijoiden vuoksi. Heidän on vaikea ymmärtää, kun terveyspalvelut on ajettu alas ja poliisiakaan ei enään ole paikkakunnalla, niin heidät jätetään yksin näiden mamupoikien armoille.

Kunnan päättäjillä ei enään ole minkäänlaista suhteellisuudentajua, kun tekevät päätöksiä mamujen ottamisesta rahan kiilto silmissä, kun valtion piikki on nyt auki.

P

Tyhmin kysymys? Mistä voi tulostaa listan ? Minne sen voi täytettyään postittaa?

Siis kavahdan uhkaavanoloisia nuivia henkilöitä, mutta olisi mukava pistää omat ja lähipiirin kannatusnimmarit Halla-ahon tueksi?

Siis ei vaineskaan, mutta kun on niin paljon muutakin tekemistä kuin väijyä nimenkerääjiä..
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

dothefake

Rauha hänen sielulleen..hmm ei
Rauha hän ruumilleen..hmm ei
Rauha hänen keholleen.. jess
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

JM-K

Jostain syystä tämä kysymys (täsmälleen noilla sanoilla) löytyy meilistäni toisinaan parikin kertaa päivässä. Koska niissä(-kään) meileissä ei ole lähettäjän sähköpostiosoitetta tai ip-numeroa, niin vastataan sitten taas täällä:
1.   Ensinnäkään en ole sitoutunut Halla-ahoon, hänen sanomisiinsa, ajatuksiinsa, suunnitelmiinsa, tekemisiinsä jne. mitenkään. Näin ollen olisi aika vaikea mistään irtisanoutuakaan.
2.   Edelleenkään en tiedä, missä ja miten Halla-aho on mahdollisen rasisminsa julki tuonut. Olen lukenut kaikki hänen kirjoituksensa, enkä ole löytänyt sieltä mitään rasistista.
3.   Sen sijaan erilaisia tieteellisiä tutkimuksia, tilastoja, katsauksia yms. olen löytänyt hänen kirjoitustensa avulla paljonkin. Kaikki tarkistamani tilastot ovat olleet uskottavia ja luotettavia. Jos objektiivisten ja validien tutkimusten siteeraaminen kirjoituksissaan on rasismia, niin kai Halla-aho sitten on rasisti. Toisaalta nykyisin kaikki maahanmuuttokritiikki tuntuu olevan rasismia.
4.   Olen käsitellyt suhdettani Halla-ahoon jo omilla kotisivuillani, mutta vielä kertauksena: olennaista ei ole Halla-aho itse, hänen persoonansa, siiselimäinen ulkonäkönsä, sivariutensa, kirjoitustyyli tms. Olennaisia ovat ne tärkeät asiat, jotka hän on nostanut julkiseen keskusteluun. Älkää antako harhaanjohtajien saada teitä takertumaan vääriin asioihin ja sivuseikkoihin.
5.   En ole lähtenyt tähän leikkiin siksi, että Halla-aho olisi minulle joku "mystinen Mestari" tai siksi, että olisin hänen kanssaan joka asiasta täsmälleen samaa mieltä. Toimintaani on useita syitä, mutta kaksi on yli kaiken:
a.   Olen huolissani täsmälleen samoista asioista, kuin Halla-ahokin. Tuosta uskontopuolesta en tosin ole isommin kiinnostunut. Uskon vakaasti, että nykymenolla suomalainen yhteiskunta romahtaa kymmenen, viidentoista vuoden sisään. Siksi on toimittava nyt, ei vuonna 2020.
b.   Vielä suurempi vaikutin on se suunnaton vastenmielisyys, jota tunnen nykyistä poliittista liturgiaa, yhteiskunnallista valheellisuutta ja näennäisdemokratiaa kohtaan. En voi käsittää, kuinka vuonna 2009 länsimaiseksi demokratiaksi itseään kutsuvassa maassa toisinajattelijoita suorastaan vainotaan, mikäli he uskaltavat tuoda mielipiteensä julki (Ellilä, Halla-aho, Eerikäinen jne.). Kuka tällaisen Suomen haluaa? Kenen etujen mukaista tämä on? Mitä ovat nämä edut?

Rauhanomainen vastarinta suomalaisten perustuslaillisten oikeuksien ja olemassaolon puolesta valtaeliitin hirmuvaltaa, totalitarismia ja fasismia vastaan siis jatkukoon. Aina voittoon asti.

gloaming

Quote from: JM-K on 21.03.2009, 11:41:12
Aina voittoon asti.

Sepä che.

Mutta, selkeä kannanotto. Toivoisin itsekin, että "Halla-ahon rasismista" irtisanoutumista vaativat ilmaisisivat tarkemmin, mitä he "Halla-ahon rasismilla" tarkoittavat.
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

Vasuri

Varmaan samoja, jotka vaativat ettei foorumeille saisi kirjoittaa nimimerkillä  ;D

kilohauli

Quote from: gloaming on 21.03.2009, 11:46:41
Aina voittoon asti.

Sepä che.

Mutta, selkeä kannanotto. Toivoisin itsekin, että "Halla-ahon rasismista" irtisanoutumista vaativat ilmaisisivat tarkemmin, mitä he "Halla-ahon rasismilla" tarkoittavat.

Näinpä. Jeja-Kuppakin ulisee jatkuvasti, että hänellä on pahoja sanoja Halla-aholta ainaski teratavun verran tallessa. Vielä kun näkisi kuinka hienosti nämä tosi eevilit lauseet on irrotettu asiayhteydestään.
"Minusta Suomi on autettu, onkse 60 vuotta sitten, Afrikasta käsin. Silloin on Afrikasta lähetetty rahaa Suomeen."
"Syö paskaa ja kuole pois!"
"En kokenut siinä hetkessä valehtelevani."
-Abdirahim Hussein

"Vuoden 2015 pakolaiset tilastoitu Ruotsissa: 163 000 tuli – 4 500 käy töissä"

Turkulaine

Quote from: kilohauli on 21.03.2009, 11:58:25
Näinpä. Jeja-Kuppakin ulisee jatkuvasti, että hänellä on pahoja sanoja Halla-aholta ainaski teratavun verran tallessa.

Mistä puheenollen, Jeja-Peffa ei saa näköjään kirjoitettua edes "Gazan sotarikoksista" mainitsematta Mestaria ensimmäisessä lauseessa.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

JM-K

Hah, "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"! Heti pukkas meiliä. Aijai, kun joillakin on aikaa ja halua päivystää täällä 24/7...

Väännetäänpä nyt julkisesti oikein rautalangasta:

Vaikka kuinka uhkailette, pelottelette ja vihjailette millä milloinkin, niin minä EN AIO KATSOA tumput suorassa vierestä, kuinka Suomi, suomalaiset ja suomalainen kulttuuri tuhotaan pienen eliitin henkilökohtaisten intohimojen alttarilla.

Minä käytän laillisia ja rauhanomaisia menetelmiä ja vaikutuskanavia. Siitähän sitten yritätte löytää jotain tarttumapintaa jahtiinne.

prestionat

Quote from: JM-K on 21.03.2009, 12:11:29

Vaikka kuinka uhkailette, pelottelette ja vihjailette millä milloinkin, niin minä EN AIO KATSOA tumput suorassa vierestä, kuinka Suomi, suomalaiset ja suomalainen kulttuuri tuhotaan pienen eliitin henkilökohtaisten intohimojen alttarilla.

En minäkään! Olisiko kantelu oikeusasiamiehelle nyt paikallaan? Joukkotuhonnan yrittämisestähän tässä nyt on kyse.

whatevertsunami

Sinne voisi lisätä kysymyksen, että jos Jussi ihmeen kaupalla pääsee ehdolle ja läpi, tuleeko hän asettumaan ehdolle eduskuntavaaleihin?

sideswipe

Annan varauksettoman kannatukseni Halla-ahon ehdokkuudelle, kunhan se ei tapahdu perussuomalaisten riveissä. Lupaan jopa siinä tapauksessa äänestää häntä. Läpimenoon ei valitsijamiesyhdistyksen kautta ole mahdollisuuksia, mutta kyseessä on aivan ennennäkemätön tilaisuus mittauttaa maahanmuuttopolitiikan kannatus Suomen kansalla. EU-parlamenttivaaleissa vaalipiiri on koko Suomi!

Yksikään ihminen tuskin äänestää Halla-ahoa minkään muun asian kuin maahanmuuttopolitiikan takia. Sen takia perussuomalaisten ulkopuolella tapahtuva ehdokkuus antaisi loistavan mahdollisuuden näpäyttää omahyväisiä pakkomonikulttuuristajia - puolueeseen katsomatta. Itse äänestän joko kokoomuslaista ehdokasta tai Halla-ahoa, jos hän ei yritä läpimenoa perussuomalaisten riveissä.

Jussi Halla-aho, sano ei perussuomalaisille ja mittauta maahanmuuttopolitiikan kannatus suomalaisilla. 2000 nimen kerääminen ei ole mikään ongelma, jos sinulla on enemmän äänestäjiä jo pelkästään Helsingissä. Perussuomalaisten vaaliliitto mahdollistaa sitä paitsi islamofobian kieltämistä ajavien äärikristittyjen läpimenon. Toivottavasti luet tämän viestin ja mietit asiaa. Et tulisi pääsemään läpi, mutta ehdokkuutta voisi markkinoida ihmisille suorana kansanvaalina koko EU:n mädättämää monikulttuurisuususkontoa vastaan.

Halla-ahon ajatuksilla on epäilemättä kannatusta myös kokoomuslaisten piirissä. Lue vaikka Uuden Suomen blogeja. Nuorisojärjestöistäkään tuskin löytyy yhtään ihmistä, joka aidosti kannattaa nykyistä hyväuskoisuuteen ja suoranaiseen välinpitämättömyyteen perustuvaa veronmaksajien rahojen ulosmittausta. Kokoomuslaiset ja muiden puolueiden vakioäänestäjät eivät silti hyppää sosialistisen kateuspuolueen kelkkaan.

Ano Nyymi

Aina voittoon asti.

Sepä che.

Minä sanoudun irti vihervasemmiston harrastamasta fasismista. Jyrkästi ja ehdottomasti.

requiem

Quote from: Ano Nyymi on 21.03.2009, 13:32:50
Aina voittoon asti.

Sepä che.

Minä sanoudun irti vihervasemmiston harrastamasta fasismista. Jyrkästi ja ehdottomasti.

Minä sanoudun irti kaikenlaisesta, erinäisten tahojen harjoittamasta totalitarismista. Jyrkästi ja ehdottomasti.
"If all men are created equal, that is final. If they are endowed with inalienable rights, that is final. If governments derive their just powers from the consent of the governed, that is final." - Calvin Coolidge

kertsu59

Minä sanoudun myös irti Halla-ahon rasismista aivan heti jos satun hänen kirjastaan tai kirjoituksistaan sellaista löytämään.
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

M.E

Hah, "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"! Heti pukkas meiliä. Aijai, kun joillakin on aikaa ja halua päivystää täällä 24/7...
--

Haluaisitko julkaista (nimettömästi tietenkin) joitakin koomisimmista viha-posteistasi. Voisi olla aika hauskaa luettavaa, vai?
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Nikolas

Jos eduskunnassa olisi edes sata tuolla asenteella varustautunutta järkevää kansanedustajaa, eihän meillä olisi mitään hätää.

Totuusko?

Quote from: kilohauli on 21.03.2009, 11:58:25
Aina voittoon asti.

Sepä che.

Näinpä. Jeja-Kuppakin ulisee jatkuvasti, että hänellä on pahoja sanoja Halla-aholta ainaski teratavun verran tallessa. Vielä kun näkisi kuinka hienosti nämä tosi eevilit lauseet on irrotettu asiayhteydestään.

JP Roos edustaa itse korrektisti käyttäytyvää ja maailmaa syleilevää rakkauden täyttämää stalinismia. Muistattehan JP:n onnittelusähkeen Lasse Lehtiselle?

http://www.lasselehtinen.net/content/view/133/102/lang,en/

Jii

Minä en sanoudu irti yhtään mistään. Jos sille tielle lähdetään, maailmasta löytyy aina uusia asioita joista pitäisi irtisanoutua.

Noin muuten komppaan M.E:tä. Käki-Metelin saamaa heitmeiliä voisi olla hauska lukea.

Martel

Minä sanoudun irti "anti-fasistien" nimellä kulkevien fasistien fasismista. Sanoudun myös irti "suvaitsevien" nimellä kulkevien rasistien rasismista.

Quote from: M.E on 21.03.2009, 13:40:48
Haluaisitko julkaista (nimettömästi tietenkin) joitakin koomisimmista viha-posteistasi. Voisi olla aika hauskaa luettavaa, vai?

Jos ideaa hieman jatkokehitellään, niin miten olisi: JM-K:lle, Halla-aholle jne. julkaistut vihapostit voisi julkaista kirjasena. Niille voisi sitten itkeä tai nauraa, oman valinnan mukaan. Näkisi samalla tällainen fanipostia saamaton, kuinka suvaitsevia nämä suvaitsevat oikeasti ovat. Paskaa voidaan hyödyntää lannoitteena, vihervihapostia huumorina.

weekendsoldier

Itse esittäisin vain vastakysymyksen: "Mistä hiton rasismista?"

saint

Quote from: kertsu59 on 21.03.2009, 13:39:21
Minä sanoudun myös irti Halla-ahon rasismista aivan heti jos satun hänen kirjastaan tai kirjoituksistaan sellaista löytämään.

Tähänastisista kirjoituksista en ole onnistunut rasismia löytämään, mutta sanoudun mitä jyrkimmin ja ehdottomimmin irti kaikesta rasismista, mikäli sitä hänen teksteistään/sanomisistaan tulevaisuudessa löytyy. :)
"Annapas kun autan; tässä lisää köyttä"  -Leso