News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Maataloustuottajissa raakoja eläinrääkkääjiä

Started by ESPRIMO, 10.12.2009, 09:26:58

Previous topic - Next topic

MW

Quote from: Tanaquil on 12.12.2009, 20:22:02
Quote from: Kaptah on 12.12.2009, 17:24:46
Lähinnä ongelma on se, että pidän hirveästi lihan mausta. Helppoa se on tyttöystäväni kaltaisilla kasvissyöjillä, jotka eivät lihasta pidä muutenkaan. Mutta kun kunnon pihvi on niiiiiin hyvää.

Vink vink, satunnaiseen lihan himoon voi kokeilla soijapihvejä ja -pyöryköitä.

Maistoin kerran, kamalaa pahvia.

PP

Quote from: Tanaquil on 12.12.2009, 20:22:02Vink vink, satunnaiseen lihan himoon voi kokeilla soijapihvejä ja -pyöryköitä.
Soijapihvi on soijapihvi ja lihapihvi on lihapihvi. Mutta mikäli soijapihvejä ei voi mitenkään erottaa lihapihveistä, niin tällöinhän on yksi ja sama mitä kyläilevän vegen lautaselle tarjoilee. Ei hän huomaa eroa kuitenkaan.
Vaikka olisitkin paranoidi, se ei tarkoita etteivätkö NE voisi olla perässäsi.

Adrenaline

Quote from: PP on 12.12.2009, 21:06:55
Quote from: Tanaquil on 12.12.2009, 20:22:02Vink vink, satunnaiseen lihan himoon voi kokeilla soijapihvejä ja -pyöryköitä.
Soijapihvi on soijapihvi ja lihapihvi on lihapihvi. Mutta mikäli soijapihvejä ei voi mitenkään erottaa lihapihveistä, niin tällöinhän on yksi ja sama mitä kyläilevän vegen lautaselle tarjoilee. Ei hän huomaa eroa kuitenkaan.

Parikymmentä vuotta kasvissyöjänä takana ja mitenhän moneen ^ kaltaiseen, omasta mielestään kauheaan näppärään junttiin olen törmännyt!? Riittäisköhan 500? Tuskin!

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Adrenaline on 12.12.2009, 21:17:52
Parikymmentä vuotta kasvissyöjänä takana ja mitenhän moneen ^ kaltaiseen, omasta mielestään kauheaan näppärään junttiin olen törmännyt!? Riittäisköhan 500? Tuskin!

Sinä syöt kasvisruokaa, minä syön sekaruokaa. Minä en pakota Sinua syömään lihaa.
Onko siinä joku ongelma Sinulle?
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Adrenaline

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 12.12.2009, 21:25:10

Sinä syöt kasvisruokaa, minä syön sekaruokaa. Minä en pakota Sinua syömään lihaa.

Ongelma on tuotantoeläinten kohtelu ja olot! Outoa miten oletkin missannut koko pointin tällaisessa ketjussa.

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Adrenaline on 12.12.2009, 21:29:22
Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 12.12.2009, 21:25:10

Ongelma on tuotantoeläinten kohtelu ja olot! Outoa miten oletkin missannut koko pointin tällaisessa ketjussa.

En minä sitä kysynyt (ja olen muuten kertonut tässä ketjussa oman mielipiteeni tehotuotannosta).

Noh - mikä olikaan vastauksesi?
---
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---

Adrenaline

Tällainen "aivan sama jos elukat kärsii, kuhan saan lihani halvalla" ajattelu perusteltuna "soija maistuu pahvilta"-sloganilla on nähty ja kuultu niinmonta kertaa ettei enää jaksaisi!

niin ja päälle aina hekumoidaan lihan salasyöttämisellä kasvissyöjille, hauskaa!

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Adrenaline on 12.12.2009, 21:37:19
Tällainen "aivan sama jos elukat kärsii, kuhan saan lihani halvalla" ajattelu perusteltuna "soija maistuu pahvilta"-sloganilla on nähty ja kuultu niinmonta kertaa ettei enää jaksaisi!

niin ja päälle aina hekumoidaan lihan salasyöttämisellä kasvissyöjille, hauskaa!

Niin... en minä sitäkään kysynyt. En minä kirjoita omalla kohdallani mistään aivan sama jos elukat kärsii, kuhan saan lihani halvalla tai soija maistuu pahvilta (miltä se muuten, nyt kun otit puheeksi, maistuukin).

Mielestäni tein aika selväksi, että metsästän ja ostan eettisesti tuotettua lihaa.

Sitä vastaustasi edelleenkin odottaen.
---
---
---

hiemannuivis

vittu. mikä teitä kaupunkilaisia vaivaa? välillä tuntuu oikeesti siltä, että jonkunlainen kriisi olis paikallaan, loppuis joutava napina. Toiselta puolen maailmaa rahdataan nytkin purtavaa tänne ja ollaan niin saatanan luomua että. Oikeesti kukaan ei osta kalliimpaa palasta sikaa kaupasta, viimeiset 100 vuotta on itketty kun ruoka on kallista Suomessa. 20 vuotta kuljin tehtaalla töissä viime joulukuuhun asti kunnes tuli monoa perseelle, firma maksoi palkan kesäkuuhun ja sen jälkeen onkin ollut vähän tiukempaa, tänäänkin karjalanpaistia ja olutta (900 euron korvaus tekemättömistä töisstä). Vituttaa oikeesti tämmöstä paskanjauhantaa tällä(kin) foorumilla lukea. Ollaan niin saatanan viisaita siellä stadissa..tulkaa käymään pohojanmaalla ja todetkaa missä kunnossa ne elukat on. Mun osalta tämä riitti. "Aktivisti" M-Ketelällekin terveisiä: muutoskortti lähti mutta ääntä ei taida tulla, stana.

Lemmy

Quote from: TanaquilNutanan soijapyörykät ruskeassa kastikkeessa. Muistuttavat rakenteeltaan ja maultaan niin paljon lihaa, että sokkotestissä ei varmaan arvaisi niiden olevan soijapohjaisia.

Samalla vaivalla syö mustaa makkaraa... siinähän ei lihaa ole kuin ehkä että patukalle on näytetty rasvanahkaa... verta ja rasvasta ohrapuuroa - ryynimakkara on rasvaa ja ohrapuuroa ilman verta. Puhumattakaan "makkarasta" eli HK blååsta niin ei siinäkään lihaa ole, se on kasvis.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

JR

Tiedemiesten mukaan ihmisen aivot alkoivat kasvaa, kun ihminen alkoi käyttämään ravinnokseen lihaa. Mielenkiintoista seurata, kuinka kauan taantuminen takaisin alkuihmisen tasolle kestää, kun lihan käyttö ravinnoksi lopetetaan.

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Lemmy on 12.12.2009, 22:35:41
Puhumattakaan "makkarasta" eli HK blååsta niin ei siinäkään lihaa ole, se on kasvis.

Jah. Takavuosina tuli asuttua aika Lapissa. Kerran Saariselän saaliit alkoivat aamulla itkemään, että eikö täällä ole mitään lihattomia tuotteita?

Väärttini Jii tempaisi jääkaapista kuuluisan HK:n blöön ja sanoi, että siinäpä ehta konditoriatuote neideille näin aamutuimaan- taatusti lihaton.
---
---
---

Turkulaine

Quote from: JR on 12.12.2009, 22:43:13
Tiedemiesten mukaan ihmisen aivot alkoivat kasvaa, kun ihminen alkoi käyttämään ravinnokseen lihaa. Mielenkiintoista seurata, kuinka kauan taantuminen takaisin alkuihmisen tasolle kestää, kun lihan käyttö ravinnoksi lopetetaan.

En minä niin huolissani siitä taantumisesta ole, kuin siitä että muut elukat ajavat ohi. Ahma ja näätä eivät muuta syökään kuin lihaa, joten ihan kohta niiden aivot paisuvat ja ihminen menettää erikoisasemansa.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Juki

Quote from: JR on 12.12.2009, 22:43:13

Totta. Mutta syy aivojen kasvuun oli lihan sisältämä proteiini. Nyt proteiinia saa varsin helposti muutakin kautta. Esim. raejuusto on tätä kautta parempaa kuin liha, sillä sitä syömällä tule myöskään niin paljoa eläinperäisiä rasvoja. Lihaa voi edelleen kukin syödä, ei siinä mitään, mutta ei sitä kannata perustella asioilla, joilla sitä ei voi perustella.

Aallokko

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 12.12.2009, 20:26:27
Quote from: Aallokko on 12.12.2009, 20:10:37
Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 12.12.2009, 20:03:44
Quote from: Aallokko on 12.12.2009, 19:48:22
Yksinkertaisin tapa ottaa kantaa eläinten törkeään kohteluun on vähentää ja mieluiten lopettaa lihan syöminen. Liha ei ole välttämätöntä, proteiinia saa muun muassa palkokasveista.

Tämä on eräs niistä päämääristä, joita nämä yleisaktivistit ajavat. Kieltoja ja pakkoja.
Mikähän kielto tai pakko tuossa esitettiin?

Kuten jo totesin, tämä on yksi osa yleisempää saman ryhmän ajamaa politiikkaa. Tämän touhun tavoite on käännyttää ihmisiä vegetarismiin.

Loppupeleissä sillä pyritään muokkaamaan (totta kai) yleisen mielipiteen kautta myös lainsäädäntöä.

Henkilökohtaisesti voin todeta,että kaikki turhat kiellot nostavat niskakarvoja pystyyn - etenkin jos niillä puututaan siihen mitä saan syödä.

(Kärjistettynä)

Edelleenkään mistään kielloista ja pakoista ei ole ollut puhe. Tee itsellesi palvelus ja huomaa mikä fanaatikko olet. Samanlainen tai pahempi kuin ne, mitkä projisoit ulkopuolellesi. Onneksi siitäkin voi kuitenkin tervehtyä.

Kokonaan oma kysymyksensä on se, etteikö vegetarismia saisi edistää. Ja miten se on mahdollisesti sinulta pois. Ja haluaisit myös määrätä lainsäädännöstä ja ilmeisesti jäädyttää sen vuoden 2009 tilanteeseen. Auta armias, jos joku pyrkii vaikuttamaan siihen. Johan sellaisesta niskakarvat nousevat pystyyn...

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Aallokko on 13.12.2009, 00:09:27
Edelleenkään mistään kielloista ja pakoista ei ole ollut puhe. Tee itsellesi palvelus ja huomaa mikä fanaatikko olet. Samanlainen tai pahempi kuin ne, mitkä projisoit ulkopuolellesi. Onneksi siitäkin voi kuitenkin tervehtyä.

Kun asia loppuu, niin nimittely alkaa?

QuoteKokonaan oma kysymyksensä on se, etteikö vegetarismia saisi edistää. Ja miten se on mahdollisesti sinulta pois. Ja haluaisit myös määrätä lainsäädännöstä ja ilmeisesti jäädyttää sen vuoden 2009 tilanteeseen. Auta armias, jos joku pyrkii vaikuttamaan siihen. Johan sellaisesta niskakarvat nousevat pystyyn...

Vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen ja lopeta tuo vuodatus.
---
---
---

Aallokko

Vastaa sinulle esitettyyn kysmykseen ja lopeta tuo vuodatus.

Et ole esittänyt minulle mitään kysymystä, jollet ole sattunut huomaamaan. Mutta ennen kuin esitätkään, niin lupaathan miettiä siihen ihan itse vastausta.

Porilainen munalla

Quote from: hiemannuivis on 12.12.2009, 22:12:49
vittu. mikä teitä kaupunkilaisia vaivaa? välillä tuntuu oikeesti siltä, että jonkunlainen kriisi olis paikallaan, loppuis joutava napina. Toiselta puolen maailmaa rahdataan nytkin purtavaa tänne ja ollaan niin saatanan luomua että. Oikeesti kukaan ei osta kalliimpaa palasta sikaa kaupasta, viimeiset 100 vuotta on itketty kun ruoka on kallista Suomessa. 20 vuotta kuljin tehtaalla töissä viime joulukuuhun asti kunnes tuli monoa perseelle, firma maksoi palkan kesäkuuhun ja sen jälkeen onkin ollut vähän tiukempaa, tänäänkin karjalanpaistia ja olutta (900 euron korvaus tekemättömistä töisstä). Vituttaa oikeesti tämmöstä paskanjauhantaa tällä(kin) foorumilla lukea. Ollaan niin saatanan viisaita siellä stadissa..tulkaa käymään pohojanmaalla ja todetkaa missä kunnossa ne elukat on. Mun osalta tämä riitti. "Aktivisti" M-Ketelällekin terveisiä: muutoskortti lähti mutta ääntä ei taida tulla, stana.

Samaa mieltä. Vaikuttaa siltä että yhdistelmä; Kaupunkien saasteet/kasvisruoka, kasvattaa jonkinlaisia "yli-ihmisiä" jotka katsovat oikeudekseen levittää kasvisuskontoaan lakipykälistä ja keinoista välittämättä.
Minäkin olen kohtuullisen "lihaton" pidän kevytuotteista, mutta syön lihaa silloin kun huvittaa. Enkä yhtään pidä siitä että joku uskontoaan julistamalla tunkeutuu vastoin lakia toisten tiloihin ja vääristelee totuutta.

Minä syön vain kasviksia > Sinunkin pitää syödä vain kasviksia!

Ok, minullakin on monenlaisia mielihaluja.

Minä haluan että kaikki ajaisivat Kawasakeilla! Saatana, jos kaikki eivät ala ajaa Kawasakeilla, perustan mielenosoituksen ja tunkeudun "kuvaamaan" Suzukiyms. liikkeissä tapahtuvia julmia vääryyksiä!

Minä myös pidän paljon ruutmuussista ja lapskoussista. Perkele, jos kaikki eivät huomenna ala syödä em. ruokia. perustan ,,,,jnenje.

Vittuako se mulle kuuluu jos joku haluaa parantaa/heikentää elämäänsä kasvisruoalla?
Ja sama päinvastoin.

Ja, kyllä, minulla, aivan sattumalta, on ollut "onni" asua 90 -luvulla Ruotsin Järnassa
http://en.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4rna,_S%C3%B6dert%C3%A4lje
tällaisessa kasvissyöjäyhteisössä.
Melko pitkäänkin.
Aivan tajuttoman pimeetä sakkia kaikki.
Muutamasta, siitä huolimatta, tuli hyvä ystäväni.
Ja hauskaahan se oli niiden kohellusta, heidän "uskontoaan" seurailla.
Lapset kyllä säälittivät.
Suomessa, venäläisen, ruotsalaisen, saamelaisen, saksalaisen ja amerikkalaisen kulttuurin vaikutuksessa kasvanut.
Monikulttuuriasiantuntijako?

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Aallokko on 13.12.2009, 00:38:19

Vastaa sinulle esitettyyn kysmykseen ja lopeta tuo vuodatus.

Et ole esittänyt minulle mitään kysymystä, jollet ole sattunut huomaamaan. Mutta ennen kuin esitätkään, niin lupaathan miettiä siihen ihan itse vastausta.

Puutuit keskusteluun, jossa useampaan kertaan kysyin samaa asiaa. Tuollaista kysymykseen vastaamatonta sivustahyökkäämistä voisi kutsua trollaamiseksi ja edellistä kommenttiasi ad hominem-hyökkäykseksi.

Kysytään uudestaan ja ihan henkilökohtaisesti :

Jos Sinä syöt kasvisruokaa ja minä syön sekaruokaa, enkä minä pakota Sinua syömään lihaa.

Onko siinä joku ongelma Sinulle? (Vai alkaako taas nimittely kun asia loppuu?)
---
---
---

Aallokko

Jos Sinä syöt kasvisruokaa ja minä syön sekaruokaa, enkä minä pakota Sinua syömään lihaa.

Selkeästihän se on sinun ongelmasi, jos syöt lihaa. Ei se mene minun kurkustani alas enkä ole liioin mukana tukemassa tappamista.

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Aallokko on 13.12.2009, 00:49:13

Selkeästihän se on sinun ongelmasi, jos syöt lihaa. Ei se mene minun kurkustani alas enkä ole liioin mukana tukemassa tappamista.

Kiitos vastauksestasi. Minulle se lihan syöminen ei ole ongelma - se on lähinnä suuri henkilökohtainen nautinto.
---
---
---

rankka

Kiva ketju. Tunnepitoinen.

Katselin videot jne. Tuli nälkä, söin.
Laitan jouluksi kinkunkin, ihan yhtä hyvällä mielellä kuin viime joulunakin.
Rehuja syön yhtä paljon/vähän kuin tähänkin asti.

Jatkan myös korttien keräämistä, ja aionpas vielä äänestääkin Muutosta.
Pupusista huolimatta. 

Lukekaapas koko ketju läpi, alusta tähän viestiin, mitä tulee mieleen?
Minulle tulee rageboy.

zhlobik

Quote from: Porilainen munalla on 13.12.2009, 00:40:30
Quote from: hiemannuivis on 12.12.2009, 22:12:49

Samaa mieltä. Vaikuttaa siltä että yhdistelmä; Kaupunkien saasteet/kasvisruoka, kasvattaa jonkinlaisia "yli-ihmisiä" jotka katsovat oikeudekseen levittää kasvisuskontoaan lakipykälistä ja keinoista välittämättä.
Minäkin olen kohtuullisen "lihaton" pidän kevytuotteista, mutta syön lihaa silloin kun huvittaa. Enkä yhtään pidä siitä että joku uskontoaan julistamalla tunkeutuu vastoin lakia toisten tiloihin ja vääristelee totuutta.

Kuin myös. Suomalaisen maatalouden ja karjankasvatuksen alasajon ollessa jo tässä vaiheessa en voi kuin suositella teille stadilaisituhipit seuraavaa: Taitaa teitin olla parasta alkaa valjastamaan parvekkeitanne pienimuotoista itujen kasvattamista varten , niin saatatte kenties olla kuolematta nälkään. Minulta ,sekä ainakin muutamalta muulta maalaisjuntilta, joille on jäänyt pienoinen pala peltomaata, ei sitten tulevaisuudessa varise edes akanoita ituhippien ruokapöytiin, kaikki käytetään oman perheen ja "klaanin" elättämiseen. Tai ehkä vähän voisi varistaa jos hinnoista sovitaan. Olisiko painonsa kultaa sopiva vastine ruuasta ?  :D

CaptainNuiva

Quote from: tosipaha on 12.12.2009, 19:37:46
Quote from: CaptainNuiva on 12.12.2009, 19:02:40
Kuten tuolla aiemmin totesin, en puolla sikojen tälläista kohtelua, päin vastoin.
Siinä vaiheessa kun Akuliina joukkoineen on asialla, voi foliopipon kyllä pitää kaapissa, itse ovat antaneet/antavat aihetta epäillä joka ainoa sanaansa.

Näyttää tämä Akuliina olevan kovin tärkeä ihminen joillekin. Kuvaajat ovat jo tulleet julkisuuteen, eikä kumpikaan heistä ole tämän niminen.

QuoteKukaan syyllinen ei luikertelisi vastuustaan...Siis miksi tunnuksia ei kuvattu kun kerran mahdollisuus olisi ollut?

Edellisessä viestissäni jo sanoin että sikaloiden omistajat olisivat nostaneet helvetinmoisen äläkän jos kyseessä eivät olisi heidän sikalansa. Sivuutit tämän täysin, ja siirryit puhumaan tunnuksista. Ei tässä mitään tunnuksia tarvita kun asia on muutenkin selvä.

Jos sinulta jäi huomaamatta muutaman kerran eri viesteissäni toistamani niin kirjoitan sen tähän vielä kerran: Akuliina ja kolleegansa(Hengenheimolaiset/samanmieliset/porukkansa/piirinsä/lahkonsa/kettutytöt/jne. jne. jne.)
Tahtoo siis sanoa että kuvaajan ei tarvitse olla nimeltään Akuliina, ei myöskään muiden Akuliinan asialla olevien.

Mitä tulee sikaloiden omistajien syyllisyyden toteamiseen siitä syystä että eivät ole nostaneet "Helvetinmoista äläkkää" niin samalla logiikalla vaikkapa raiskattu joka ei nosta "helvetinmoista äläkkää", on syyllinen?
Taikka ylinopeutta ajanut ja sakotettu joka nostaa "Helvetinmoisen äläkän", ei olekkaan syyllistynyt ylinopeuteen.
Molemmissa tapauksissa siis syyllisyys tai syyttömyys mielestäsi on osoitettavissa "Helvetinmoisen äläkän" olemassa ololla tai sen puutteella.
Ihanko totta, aikuisten oikeasti?
Valitit että sivuutin siis "Helvetinmoisen äläkän", niin todellakin tein ja teen myös vastaavissa "Todisteluissa" sen uudelleen.

Edelleen valitat että siirryin puhumaan tunnuksista.
Totta, niin tein ja sinä et.
Et siis pidä tunnuksia mitenkään tärkeinä vai....Et vaikka juuri niiden avulla tämä juttu olisi vaivattomasti pistettävissä pakettiin.
Ei tämä voi olla niin vaikeaa etteikö tätä kukaan käsittäisi ja jos on kyse siitä että ei halua käsittää/kommentoida niin se herättää kyllä pikkaisen ihmetystä että onko kyse tarkoitushakuisuudesta, totuudesta viis.

Lopuksi uudestaan ihmettelyni bisneksestä jonka mielekkyyttä ei kukaan tunnu asettavan kyseenalaiseksi:
Sikala kasvattaa sikoja jotka poikivat ja menehtyvät sitten hoidon puutteeseen.
Seuraava sukupolvi porsii ja menehtyy ja niin tekee seuraavakin....Meno jatkuu vuodesta toiseen ja rahaa tulee...Mistä?
Ei ainekaan sikojen kasvattamisesta laatuvaatimuksistaan kiinni pitäviltä teurastamoilta heru latin latia.
Sitkeä sikafarmari ei kuitenkaan luovuta vaan hankkii jatkuvasti, vuosista toisiin, uusia sikoja jotka kuolevat nekin.
Rahaa palaa mutta bisnes kukoistaa vaikka kuolleet/tautiset/kälyiset siat eivät kelpaa kenellekkään ???
Eihän tässä jumalauta ole järkeä minkäälaista mutta ketään ei kiinnosta?

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

tosipaha

Quote from: CaptainNuiva on 13.12.2009, 02:51:41
Mitä tulee sikaloiden omistajien syyllisyyden toteamiseen siitä syystä että eivät ole nostaneet "Helvetinmoista äläkkää" niin samalla logiikalla vaikkapa raiskattu joka ei nosta "helvetinmoista äläkkää", on syyllinen?
Taikka ylinopeutta ajanut ja sakotettu joka nostaa "Helvetinmoisen äläkän", ei olekkaan syyllistynyt ylinopeuteen.

Olipa huonoja esimerkkejä. Ensimmäisessä on rikoksen uhri ja toisessa rikoksen tehnyt henkilö. Itse puhuin siitä että jos henkilöä syytetään aiheetta rikoksesta, vieläpä julkisuudessa, hänellä luultavasti on asiasta eriävä mielipide ja hän tuo sen julki.

Olisi varmaan pitänyt yksinkertaistaa ulosantiani, ihan sinua varten.

CaptainNuiva

Quote from: tosipaha on 13.12.2009, 03:17:10
Quote from: CaptainNuiva on 13.12.2009, 02:51:41

Olipa huonoja esimerkkejä. Ensimmäisessä on rikoksen uhri ja toisessa rikoksen tehnyt henkilö. Itse puhuin siitä että jos henkilöä syytetään aiheetta rikoksesta, vieläpä julkisuudessa, hänellä luultavasti on asiasta eriävä mielipide ja hän tuo sen julki.

Olisi varmaan pitänyt yksinkertaistaa ulosantiani, ihan sinua varten.

Jos esimerkit olivat huonoja niin muutetaan raiskattu oletetun raiskauksen uhriksi ja muutetaan ylinopeutta ajanut epäillyksi.
Muuttuuko asia mitenkään siitä että todisteena käytettäisiin "Helvinmoista älläkkää" joko syyllisyyden tai syyttömyyden puolesta?
Ei muutu.
Älä valita esimerkeistä joita itse annat.

Selität ulosantisi yksinkertaistamisesta kovin alentuvasti mutta jos et pysty kommentoimaan millään lailla sikojen tunnusmerkintää niiden kohdentamisessa tiettyihin sikaloihin/omistajiin niin tee itsellesi palvelus ja vähennä ulosantisi olemattomiin.

Sinua ei selvästikkään kiinosta totuus vaan agendasi puolesta kiihkeä tuomitseminen.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

RedsoutofFinland

Hyi xxxxx, menin pistään googleen hakusanaksi "lihansyönnin puolesta" ja xxxxx kaikki vaihtoehdot on jotain omantunnonpuhdistus-sivuja! Ja sit nää neidit vielä haukkuu lihansyöjiä huonosta argumentaatiosta kun itse xxxxxx xxxx kun Stalin ikään!

Videotkin on yllättävän kesyä kamaa, olisin nyt jotain pahempaa oottanu. Nytkö sitten pitäisi tulla huono olo sian syönnistä? xxxxx

Pientä rajaa nyt. Asiasta voi yrittää keskustella sivistyneemminkin.

tosipaha

Quote from: CaptainNuiva on 13.12.2009, 03:47:40
Muuttuuko asia mitenkään siitä että todisteena käytettäisiin "Helvinmoista älläkkää" joko syyllisyyden tai syyttömyyden puolesta?

Voivoi...

Oletetaan että sinua syytetään murhasta. Jos voit kuitenkin kuulusteluissa todistaa olleesi murhan tapahtuessa toisella paikkakunnalla, niin "muuttuuko asia mitenkään"? Mitenhän olisi?

Näitä sikatilallisia ollaan syytetty julkisuudessa tietyistä asioista. Tiedotusvälineet ovat olleet tässä keskeisessä osassa. Aktivistit julkaisivat jokaisen 30 tilallisen nimen videoiden yhteydessä.

Jos joku heistä huomaisi että kyseessä ei ole heidän sikalansa vaikka videon yhteyteen olisi laitettu heidän nimensä, väitätkö etteivät he reagoisi mitenkään siihen? On aivan selvää että he ottaisivat ainakin poliisiin (kunnianloukkaussyyte) sekä varmasti myös tiedotusvälineihin yhteyttä asiasta, koska silloin aktivistien uskottavuus olisi täysin tuhottu eikä kukaan varmasti luottaisi enää muihinkaan 29 videoon.

tosipaha

Quote from: RedsoutofFinland on 13.12.2009, 04:03:04
haukkuu lihansyöjiä huonosta argumentaatiosta

Quotelevittelee tota paskaa kun Stalin ikään!

Tanaquil

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 12.12.2009, 20:34:30
Quote from: Tanaquil on 12.12.2009, 20:22:02
Quote from: Kaptah on 12.12.2009, 17:24:46
Lähinnä ongelma on se, että pidän hirveästi lihan mausta. Helppoa se on tyttöystäväni kaltaisilla kasvissyöjillä, jotka eivät lihasta pidä muutenkaan. Mutta kun kunnon pihvi on niiiiiin hyvää.

Vink vink, satunnaiseen lihan himoon voi kokeilla soijapihvejä ja -pyöryköitä. Maksavat jonkun verran enemmän kuin ehdasta teurasjätteestä kokoonpuristetut eineslihapullat, mutta herkuttelu silloin tällöin ei nyt kauheasti lompakkoa rasita.

Vink, vink. Metsästämällä saa luomulihaa ja jos ei metsästä, ei tarvitse turvautua soijaan (se ei ole lihaa)

Vink vink. Vilkaise, mihin Kaptahin kommenttiin esitin ehdotukseni. Kun aiemmassa viestissä Kaptah ilmaisee "Olen harkinnut jo jonkin aikaa lihan jättämistä pois jokapäiväisestä ruokavaliosta" ja sen jälkeen "Lähinnä ongelma on se, että pidän hirveästi lihan mausta" - mistä helvetistä tulee tuo tarve promotoida ratkaisuksi lihaa? Olkoonkin itse metsästettynä luomua ja onnellisesti vapaana kasvanutta. Muutenkin ihmetyttää tuo asenne, että koska eläinaktivistit ovat epäilyttävää sakkia, ne eivät voi olla missään asiassa oikeassa - ja jos ne ilmoittavat ihanteekseen veganismin, pitää sitä vastaan taistella ja syödä entistä enemmän eläimiä...

Ylösnousun päivänä elukoiden
turkkisi sinut murhaa ilakoiden
häkeistä kuuluu pienten kuoro:
"eikö jo oisi ihmisen vuoro
voida pahoin vuoksi mascaroiden?"

Organ - Kani kertoo http://www.youtube.com/watch?v=VYw82iexoLs