News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Ripittäytymisketju: Olen äänestänyt Virheitä mutta lupaan etten enään...

Started by Ulkopuolinen, 04.10.2010, 13:50:14

Previous topic - Next topic

Boon Choo

Hmmm.. eka viesti.. heip.  :)

En ole koskaan äänestänyt virheitä, mutta olen äänestänyt RKPta. Ei heti suolata silti? Jos se on E. Rehn pressanvaaleissa?  ;D

Lähes offtopic: Jyrki Kasvi on hieno mies, joka tavan takaa unohtaa että puoluepolitiikka ei vaan voi mennä järjen ja logiikan ohi. Miten mies voi olla hiljaa nykyisestä sananvapaudenrajoittamisiin tähtäävistä lakialoitteista, vaikka hän itse on sivunnut aihetta menneinä vuosina. Ryhmäkuria vai jotain tuhmempaa?
Katarina R Hommaforumilla: "Islamismin ja islamistinen terrorismin nousu on tietysti huolestuttavaa ja ikävä ilmiö. Mutta tuossahan ei ole uskonto taustalla vaan muut asiat."

JukkaV

Quote from: xoxox on 15.10.2010, 02:01:20
Quote from: JukkaV on 10.10.2010, 00:20:51
olen uskollinen Vihreille, enkä siis tee mitään virheitä tietääkseni.
Miksi?!

Minulla ei ole muita mahdollisuuksia. Mikä muu puolue arvostaisi vammaista feministimiestä?

Pöllämystynyt

Quote from: JukkaV on 21.10.2010, 16:02:36
Minulla ei ole muita mahdollisuuksia. Mikä muu puolue arvostaisi vammaista feministimiestä?

Millä tavoin vihreät arvostavat feministejä tai feminismiä? Vihreät haalivat maahan tuhansittain äärisovinistisia ihmisiä, jotka tuovat naisia törkeästi alistavan patriarkaatin mukanaan. Mitä hyvää vihreät ovat tehneet naisten aseman tai tasa-arvon eteen viime vuosikymmeninä retoriikkaa lukuunottamatta?
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Miniluv

Ymmärrän tämän niin, että muut puolueet vaativat vammaisuuden ja feministisyyden sijaan jotain substanssia, ja vammainen feministimies olisi muualla siksi heikoilla.

Ymmärränkö oikein?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

pelle12

Tässä asiassa ei ole ripitettävää, ellei ajatuksissakin tehdyt synnit lasketa. Tarkoitan, että on kai sitä kerran päiväunissa tullut ajatelleeksi äänestävänsä vihreitä, mutta koskaan se ei ole äänestyskopissa realisoitunut. Joten omatunto on puhdas kuin vastasatanut lumi.

MaisteriT

Quote from: Miniluv on 21.10.2010, 16:32:03

Ymmärrän tämän niin, että muut puolueet vaativat vammaisuuden ja feministisyyden sijaan jotain substanssia, ja vammainen feministimies olisi muualla siksi heikoilla.

Itse ajattelin tuota heittoa näin: vihreiden meininkiin kuuluu feministien ja vammaisten tuominen ehdokkaina politiikkaan - Kalle Könkkölä varsinkin edustaa tätä vihreiden laitaa, vähemmistöjen valtaa.

Vihreässä Liitossa keskeinen ongelma on, että vähemmistöille (mille tahansa) on annettu niin määräävä asema, että enemmistö joutuu aina taipumaan, oli idea miten mielivaltainen tahansa.

Eli: jos joku haluaa pitää kadulla bileet, ja on vähemmistössä, vihreät tukee kadunvaltausta.

Jos joku haluaa maalata tagejä vastoin enemmistön tahtoa, vihreät puolustaa.

Jos rakennusmääräyskokoelmaa voi muuttaa niin, että kaikki vessat on rakennettava pyörätuolille, vihreät tukee.

Jos joku voi jäädä auton alle, vihreät tukee betoniporsasta.

Jos vähemmistö haluaa muuttaa lain polygaamiseksi, vihreät puolustaa.

Siis huomaatteko kaavan - kun "joku" (eli vähemmistö) haluaa jotakin vastoin enemmistön tahtoa, asia on säännönmukaisesti vihreille tärkeä.

Kysymys ei ole substanssista, vaan ainoastaan siitä, onko kysymyksessä vähemmistö. Mitä mediaseksikkäämpi vähemmistö, sen parempi. En siis väitä, etteikö olisi joskus asioita, joissa vähemmistö on mielipiteessään oikeassa tai tarpeissaan oikeutettu, vaan väitän, että Vihreän Liiton politiikkaa ohjaa pikemmin vähemmistön kosto kuin demokratia.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

_w_

Quote from: Veli on 11.10.2010, 08:08:44
Hävetkää kaikki.
Ehdotan virtuaalista häpeäpaalua.
Myös Spr:stä samanlainen.

Alpo

Quote from: MaisteriT on 21.10.2010, 17:18:18Jos joku voi jäädä auton alle, vihreät tukee betoniporsasta.

Ja KUN joku loukkaantuu betoniporsaista (ei siis fyysisesti, vaan henkisesti), niin vihreät tukevat betoniporsaiden kieltämistä? Todennäköisempää taitaa kuitenkin olla, että jos joku voi jäädä auton alle, vihreät haluavat kieltää autot.

Ketjun aiheeseen lisättäköön, etten onneksi ole moista virhettä koskaan tehnyt ja nyttemmin lisää viisastuneena ei ole pelkoa, että tulevaisuudessakaan sitä tekisin.

jumppajoonas

En ole äänestänyt Vihreitä,mutta olen ollut sukupuoliyhteydessä Vihreän kanssa :-[

Anteeksi...
"Ei voi kuljettaa totuuden soihtua väkijoukossa käräyttämättä jonkun partaa" (Sokrates 469 - 399 eaa.)

MaisteriT

Quote from: Alpo on 22.10.2010, 00:01:09
Quote from: MaisteriT on 21.10.2010, 17:18:18Jos joku voi jäädä auton alle, vihreät tukee betoniporsasta.

Ja KUN joku loukkaantuu betoniporsaista (ei siis fyysisesti, vaan henkisesti), niin vihreät tukevat betoniporsaiden kieltämistä?

Itse asiassa. Muslimit (vähemmistö) voi loukkaantua betoniporsaista, joten ne on korvattava jollain muulla.

Todennäköisempää taitaa kuitenkin olla, että jos joku voi jäädä auton alle, vihreät haluavat kieltää autot.

Toki myös näin. Ymmärrä konsepti, älä tartu esimerkkiin.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

Hippo

Vaikka olenkin vihreitä äänestänyt en ole sentään koskaan vielä Kokoomukseen langennut.

JukkaV

Quote from: Miniluv on 21.10.2010, 16:32:03

Ymmärränkö oikein?

Kyse nyt ei ole ihan siitäkään. Itse asiassa minullakin on aika moneen paikkaan substanssiosaamista, mutta en mölyä kaikesta, sillä enhän muuta ehtisi tekemäänkään kuin kertoa osaamisistani. :D

antero

Kyllä, minäkin haluaisin unohtaa.  :facepalm:

"Europarlamentaarikko Timo Soinin johtaman puolueen kannattajista 10 prosenttia ilmoittaa, ettei muista mitä puoluetta äänesti."

http://www.iltalehti.fi/vaalit/2010102912602861_vl.shtml
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

xoxox

Quote from: MaisteriT on 22.10.2010, 17:17:03Itse asiassa. Muslimit (vähemmistö) voi loukkaantua betoniporsaista, joten ne on korvattava jollain muulla.
Kuten betonisilla Muhammad-patsailla?

elukka

Quote from: hapzu on 04.10.2010, 14:11:32
Tunnustan.

Häpeänsekainen tuskani on erityisen suuri, koska äänestin nimenomaan Sinnetännemäkeä :facepalm:

"Sehän diggaa ratikoita yms. mageeta!"

Saa ampua.

Oletko todellakin ollut NOIN tyhmä  :flowerhat: joskus!

:D

Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

elukka

Quote from: Sanglier on 04.10.2010, 15:03:16
Katumus on turhaa, jos on tehnyt mielestään oikein. Ei tyhmyys ole synti.

SE on synti ettei havahdu tajuamaan omaa tyhmyyttään missään vaiheessa. Tapavihreys tappaa.

ÄLÄ ANNA SYNNINPÄÄSTÖÄ ENNEN HELVETIN TULIEN LÄHELLE VIEMISTÄ!
Tuollaisista synneistä kuuluukin katua jonkin aikaa.
Lampaat viel eksyvät ja taas antavat äänensä samanlaiselle hörhölle.
Kulttuurimarxismi

elukka

Quote from: elukka on 07.11.2010, 09:58:09
Quote from: Sanglier on 04.10.2010, 15:03:16
Katumus on turhaa, jos on tehnyt mielestään oikein. Ei tyhmyys ole synti.

SE on synti ettei havahdu tajuamaan omaa tyhmyyttään missään vaiheessa. Tapavihreys tappaa.

ÄLÄ ANNA SYNNINPÄÄSTÖÄ ENNEN HELVETIN TULIEN LÄHELLE VIEMISTÄ!
Tuollaisista synneistä kuuluukin katua jonkin aikaa.
Lampaat viel eksyvät ja taas antavat äänensä samanlaiselle hörhölle.

Minäkin olen äänestänyt Rehniä kovan punikkivastaisuuteni vuoksi. Nykytietämykselläni olisin ehdottomasti äänestänyt Mahtisaarea, jonka luuta-akka ja pavta-pövvö syrjäyttivät SDP:een seuraavasta pvessaehdokkuudesta. Sittemmin saimmekin luuta-akan ja pavtapövvö oli sotkemassa ulkopolitiikkamme huonoksi muualla paitsi Sudanissa....

Voih, antakaa minulle anteeksi, kyyneleeni vuotavat kuin jorttaanissa...
Kulttuurimarxismi

MaisteriT

Quote from: xoxox on 07.11.2010, 01:44:15
Quote from: MaisteriT on 22.10.2010, 17:17:03Itse asiassa. Muslimit (vähemmistö) voi loukkaantua betoniporsaista, joten ne on korvattava jollain muulla.
Kuten betonisilla Muhammad-patsailla?

Tuon ehdottaminenkin on jo loukkaus uskoon palannutta kohtaan.

Ornamentein koristettu Indicasta ostettu reilun kaupan mangopuinen ajoeste on oikeaoppinen valinta.

Spesialisti

Kaksi kertaa olen äänestänyt Vihreitä kuntavaaleissa joskus 90-luvulla. Lähinnä siksi, koska olivat kavereitani. Olen myös äänestänyt SKP:ta  :facepalm:

Rahikainen

Näin on käynyt, kahdesti (2/9).
Puolueet, joista oma ehdokas tuli valittua ja valituksi:

1.  Kokoomus
2.  SDP (2000: nainen presidentiksi) - tai no, en aanestanyt puoluetta
3.  Vihreet
4.  Keskusta (2003: nainen johtamaan hallitusta) - en aanestanyt puoluetta, vaan henkiloa
5.  Vihreet
6.  Kokoomus (Niinistosta ei siis viela tullut presidenttia)
7.  Kokoomus
8.  Kokoomus
9.  PerusS

Aanestanyt olen kaikissa 2000-luvun vaaleissa. Mista ideologisessa mielessa kulloinkin on ollut kysymys, se olisi jo uuvuttavampi tarina.

Muokattu: lyhyesta virsi kaunis.

tarhuri

Pitkään puoluekenttää (sivusta)seuranneena sinulla näyttäisi olevan paljon "kohtalotovereita".  Olet kuitenkin päättänyt jatkossakin äänestää, ihailtavaa sitkeyttä.

Persut saanevat ensi vaaleissa mahdollisuutensa. Käy kuitenkin vielä läpi Muutos2011, jospa sieltä löytyisi vaihtoehtoa tukahduttavalle virkamiessosialismille, joka on imemässä maamme kuiviin.
Olen olemassa, siis ajattelen.

pelle12

Quote from: Spesialisti on 07.11.2010, 11:36:31
Kaksi kertaa olen äänestänyt Vihreitä kuntavaaleissa joskus 90-luvulla. Lähinnä siksi, koska olivat kavereitani. Olen myös äänestänyt SKP:ta  :facepalm:
Vai että ihan SKP:tä? No, jos aletaan oikein ripittäytymään vimpan päälle, olen minäkin kerran pressavaalien ekalla kierroksella antanut haisevan protestiääneni KTP:n Pekka Tiaiselle. ;D

Rahikainen

Quote from: tarhuri on 09.11.2010, 08:46:02
Olet kuitenkin päättänyt jatkossakin äänestää, ihailtavaa sitkeyttä.

Vihreät olivat hyvällä asialla aikanaan ja alunperin. Mutta sitten, lieko tullut marssiväsymys maailmanparantajille. Sitähän sattuu.

Puoluekanta ei vaihdu sitten viimevaalien, mutta ehdokas muuttuu. Viimevaalit olivat EU-vaalit ja Soini oli silloin minusta mies paikallaan,  hämääntymätön EU-kriitikko jo aikojen alusta.

Muistelmat luin ja onhan hän puolueen perustaja.

Pakko sitä on virheketjussakin silti suitsuttaa: pitkään Etelä-Helsingissä asuneena ei seuraavien vaalien ehdokasta etsiessä tarvitse ilmeisesti mennä merta tai tässä tapauksessa Eiraa edemmäksi kalaan. Äänestysnumero puuttuu, mutta eiköhän sekin ajallaan julkisteta. Sain siis tiedon, että ulkosuomalainen saa äänestää siinä vaalipiirissä, missä viimeksi Suomessa kirjoilla on ollut.

Aallokko

Vihreät tuntuivat joskus muinoin hyvältä valinnalta. Sittemmin he ovat pilanneet keittonsa kaatamalla siihen moku-myrkkyä. Sitä maisteltuaan menevät vain entistä hullumpaan suuntaan. Harmi. Maahanmuuttokriittistä vihreyttä odotellessa ääneni ropsahtaa Vihreiden pahimmalle painajaiselle.

xoxox

Quote from: Rahikainen on 09.11.2010, 13:30:56
Vihreät olivat hyvällä asialla aikanaan ja alunperin. Mutta sitten, lieko tullut marssiväsymys maailmanparantajille. Sitähän sattuu.
Ei ole kyse muusta kuin siitä, että hirveiden agendaan alusta pitäen kuuluneet perimmäiset tavoitteet (eli tien tasaaminen vallankumoukselle yhteiskunnan perusrakenteet tuhoamalla) ovat viimein alkaneet käydä ilmeisiksi.

Rahikainen

Quote from: Rahikainen on 09.11.2010, 13:30:56

Puoluekanta ei vaihdu sitten viimevaalien, mutta ehdokas muuttuu. Viimevaalit olivat EU-vaalit ja Soini oli silloin minusta mies paikallaan,  hämääntymätön EU-kriitikko jo aikojen alusta.

Muistelmat luin ja onhan hän puolueen perustaja.

Pakko sitä on virheketjussakin silti suitsuttaa: pitkään Etelä-Helsingissä asuneena ei seuraavien vaalien ehdokasta etsiessä tarvitse ilmeisesti mennä merta tai tässä tapauksessa Eiraa edemmäksi kalaan. Äänestysnumero puuttuu, mutta eiköhän sekin ajallaan julkisteta. Sain siis tiedon, että ulkosuomalainen saa äänestää siinä vaalipiirissä, missä viimeksi Suomessa kirjoilla on ollut.

Virheisiin ei naissa vaaleissa ollut siis enaa varaa.

Aani meni sinne minne oli alunperin tarkoituskin, puoluetta ja henkiloa myoten. Puolisonkin puoluekanta vaihtui Kokoomuksesta PerusS-puolelle, talla kertaa rohkealle loikkarille  ja Kreikka-lainan kriitikolle. En ole seurannut Suomen viimeaikaisia vaalitohinoita, ovat tarkeita, mutta omat paatokset syntyivat siis jo viime vuoden puolella. Nyt ei kannata hamaantya mistaan, pitaa linja ja keskittya olennaiseen.

blackbird

Ensimmäistä kertaa äänestämässä muita kuin Vihreitä. Nyt tuntuu hyvältä.

Mursu

Minulla Vihreiden ydinvoimavastaisuus on aina estänyt niiden äänestämisen. Sen sijaan 2003 äänestin Päivi Lipposta (hieman protestina). Rehniäkin äänestin 1994 mutta puhtaasti taktisessa mielessä. Yleensä olen valinnut ehdokkaan melkein arpomalla ja äänestänyt siis lähinnä puoluetta. Joskus on olen äänestänyt Tuomiojaakin.

citizen

Heidi Hautalaa presidentiksi. Toisella kierroksella pistin vielä paremmaksi ja äänestin Tavjaa.
"In the emerging world of ethnic conflict and civilizational clash, Western belief in the universality of Western culture suffers three problems: it is false; it is immoral; and it is dangerous." – Samuel P. Huntington
Multiculturalism--A Cult of Ignorance http://www.youtube.com/watch?v=H-eNXWtXRQI

l'uomo normale

Vuoden 1996 kunnallisvaaleissa listan ensimmäistä Vihreää. a-alkuista siis. Pelkästään siksi, että toivoin vihreiden vastustavan kaikkea turhaa kerskarakentamista.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.