News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Ripittäytymisketju: Olen äänestänyt Virheitä mutta lupaan etten enään...

Started by Ulkopuolinen, 04.10.2010, 13:50:14

Previous topic - Next topic

Ulkopuolinen

Avaan synnintunnustusketjun jossa palstalaiset voivat halutessaan tunnustaa äänestäneensä joskus menneisyydessä Vihreitä (De Röda) tai jopa Ruåtsikkeleita (Der Ankkalammikkopuolue).  ..

IPS

Tulipa tehtyä aikanaan 18-vuotiaana kuntavaaleissa tämä perisynti. Ei päässyt se vihreä tyttönen läpi...  :(

Kokoliha

Kerran meinasi lipsahtaa ääni vihreille; tilanne meni jo aika täpärälle. Silloin minulla meni tosin muutenkin huonosti: oli tullut tyttöystävästä ero, aloin harrastaa humalahakuista juomista ja oikeastaan inhosin maailmaa ja sen ihmisiä. Jollakin oudolla tavalla halusin kostaa syyttömille kanssakansalaisilleni kokemani takaiskut. Vasta äänestyskopissa havahduin todellisuuteen, otin itseäni niskasta kiinni, ja siitä alkoikin noususuuntaus. Rakkaan nykyisen vaimonikin löysin aika pian sen jälkeen.

hapzu

Tunnustan.

Häpeänsekainen tuskani on erityisen suuri, koska äänestin nimenomaan Sinnetännemäkeä :facepalm:

"Sehän diggaa ratikoita yms. mageeta!"

Saa ampua.

Sanglier

Olen äänestänyt demaria tai vihreää eri vaaleissa, kunta-, eduskunta-, euro- ja pressan-. Mutta en tällä vuosituhannella. Enkä aio.

Kokoomusta äänestin kerran, Punaista Tarjaa vastaan.

dothefake

Quote from: Kokoliha on 04.10.2010, 14:05:58
Kerran meinasi lipsahtaa ääni vihreille; tilanne meni jo aika täpärälle. Silloin minulla meni tosin muutenkin huonosti: oli tullut tyttöystävästä ero, aloin harrastaa humalahakuista juomista ja oikeastaan inhosin maailmaa ja sen ihmisiä. Jollakin oudolla tavalla halusin kostaa syyttömille kanssakansalaisilleni kokemani takaiskut. Vasta äänestyskopissa havahduin todellisuuteen, otin itseäni niskasta kiinni, ja siitä alkoikin noususuuntaus. Rakkaan nykyisen vaimonikin löysin aika pian sen jälkeen.
No onhan Vihreistä sitten ollut jollekin oikein hyötyäkin.

Vihreitä en ole äänestänyt, mutta paikkaan tunnustamalla äänestäneeni
ensimmäisellä kerralla, kun olin saavutttanut äänestysiän RKP:tta.
Ehdokkaan etunimi oli Leif ja hän muistutti berndhandilaista koiraa
kasvonpiirteiltään, siinä motiivini. Nykyään kissihmisenä en enää
äänestäisi koiran näköistä ehdokasta.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Eino P. Keravalta

Minä vasta syntinen ihminen olenkin: on vuosien mittaan tullut äänestettyä monenlaista puoluetta, RKP:tä, Virheitä, Kokoomusta, kommunisteja, liberaaleja, jopa Luonnonlain Puoluetta, vaikkei se niin suuri synti olekaan kuin nuo muut.

En ole puoluesidonnainen, vaan olen tapauskohtaisesti etsinyt itseäni miellyttävän ehdokkaan. Lisäksi vuosien mittaan on maailmankatsomuskin muuttunut: nuorena olin jonkin sortin kommunisti, mutta sitten paranin.

PS: Siitä sentään voin olla ylpeä, etten milloinkaan, milloinkaan ole äänestänyt Mäntyniemen Punamuumia. En tiedä, voisiko sellaisesta toipuakaan, syyllisyys jäytää kaiketi koko iän.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Ernst

Quote from: Julmuri on 04.10.2010, 14:51:18
Tunnustan (ties kuinka monetta kertaa), että olen äänestänyt Vihreitä. Jotta häpeä olisi täydellinen voin tunnustaa äänestäneeni joskus myös Vasemmistoliittoa. RKP:ta en sentään ikinä ole äänestänyt, enkä Keskustaa.

Miten tästä voi saada synninpäästön tai onko se yleensä mahdollista?

Kirjoita 150 kertaa:

En koskaan, milloinkaan ekä silloinkaan enää äänestä vihreitä

Eikä saa cpypastettaa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Oluttikka

Olen äänestänyt Vihreitä.

Nyt se on tunnustettu. Olo on helpottunut.
Tämä käsittämätön teko tapahtui 1990-luvulla eduskuntavaaleissa.

Kadun sitä yhä.

Sanglier

Katumus on turhaa, jos on tehnyt mielestään oikein. Ei tyhmyys ole synti.

SE on synti ettei havahdu tajuamaan omaa tyhmyyttään missään vaiheessa. Tapavihreys tappaa.

Ernst

Minä olen antanut vihreiden keräykseen joskus rahaa.

jmk

Quote from: Inna on 04.10.2010, 14:56:10
En ole humanisti, mutta kaksissa EK-vaaleissa olen äänestänyt vihreää naista. En kuollakseni muista keitä, mutta kriteerinä oli luonnontieteellinen tai tekninen koulutus.

Kuulostaa pahasti tekniikan tohtori Hassilta :-)
(No ei vaiskaan, kyllä niitä muitakin on)

Roope2

Kumpi on halveksittavampi teko: Ääni Muumille vai ääni Virheille ? Vain toisen myönnän.
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

Uuno Nuivanen

Olen äänestänyt SDP:n edustajaa kahdesti ek-vaaleissa, nimittäin Mooses Lipposta ja silloinkin nimenomaisesti Kepua vastaan...

Muuten olen äänestänyt Kokoomusta  :facepalm: . En tee sitä enää, viime kunnallisvaaleissa äänestinkin jo persua.

Alceste

Kylla, toistuvasti. Aina hoitajien orjatyolakiaanestykseen saakka.
"At last, the gods remove cock from fucking ass."
--Quintus Lentulus Batiatus

"'Suosi suomalaista' on nykyään ainakin rasistinen ilmaisu. Joutsenmerkki ja suomenlippu ovat rasistisen tuotteen merkkejä. Suomalainen peruna on rasisti."
--Sotakoira@Muro

Ernst

Virheiden äänestäminen ei mielestäni ole ripittäytymistä vaativa synti, mutta onhan se melkoinen häpeä.

Katolista uskontoa paremmin tunteva IDA voi korjata, jos meni pieleen.

Bored.

Pakko tunnustaa.

Lieventävänä asianhaarana katsottakoon olevan se, että olin silloin yliopistolla humanistina enkä seurannut politiikkaa tippaakaan. Lankesin (kauniihkojen) opiskelijatovereideni propagandaan lonkerotuoppien äärellä ja äänestin sitten ah-niin-humaania vihreää (kauniihkoa) ehdokasta.

Nyt olen parantanut tapani.

Nuivanlinna

Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Axl

Quote from: Bored. on 04.10.2010, 15:46:57
Pakko tunnustaa.

Lieventävänä asianhaarana katsottakoon olevan se, että olin silloin yliopistolla humanistina enkä seurannut politiikkaa tippaakaan. Lankesin (kauniihkojen) opiskelijatovereideni propagandaan lonkerotuoppien äärellä ja äänestin sitten ah-niin-humaania vihreää (kauniihkoa) ehdokasta.

Nyt olen parantanut tapani.

Maailmaa syleilevä healing kauniine "wannabe-mothermary" -neitosineen on vaarallinen yhdistelmä tämmöselle tavalliselle ;D

junakohtaus

Nuornamiesnä äänestin tri Paloheimoa. En kadu.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

herranen

Myönnetään, "Susi" Pulliaista tuli äänestettyä joskus.

Kun nämä kansanedustajien palkankorotukset ovat esillä niin kerron saman tien miksi en äänestänyt häntä myöhemmin. Nimittäin kun kansanedustajat puuhasivat tuolloinkin itselleen lisärahaa, Pulliainen kirjoitteli lehtiin kritisoiden korotuksia ja edustajien rahanahneutta. Kun asiasta äänestettiin, Pulliainen kuitenkin äänesti korotusten puolesta.

Lähestyin äänestämääni edustajaa kysyäkseni mitä vi...ihmettä tämmöinen pelleily on. Pulliaisen selitys oli, että koska korotus menisi kuitenkin läpi niin sitä vastaan äänestäminen olisi turhaa.

Huomasin Pulliaisen logiikan olevan pettämätöntä ja lopetin hänen äänestämisensä.
"Pahimmillaan tilanne voi kääntyä vaikka miten pahaksi" - Vesa Puuronen -

"...maahanmuuttovastainen keskustelu ei suinkaan kohdistu vain ulkomaalaisiin, vaan myös esimerkiksi nykytaiteeseen, sosiaalidemokraatteihin ja homoihin - ylipäänsä demokratiaan." TS kolumni 26.10.2011

IDA

Quote from: M on 04.10.2010, 15:27:53
Virheiden äänestäminen ei mielestäni ole ripittäytymistä vaativa synti, mutta onhan se melkoinen häpeä.

Katolista uskontoa paremmin tunteva IDA voi korjata, jos meni pieleen.

Maallikkona sanoisin juuri noin. Itse en ole koskaan äänestänyt vihreitä, mutta - tämä on ehkä vielä kammottavampaa - demareita kyllä.

svobo

Tässä rikosrekisterini: Olen äänestänyt eri vaaleissa Demareita, Kepua, Vasemmistoliittoa, Vihreitä ja Persuja.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Varsinaissuomalainen

Olen 80-luvun alusta ollut Kokoomuksen kannattaja.

90-luvun alkupuoliskolla sorruin kerran antamaan ääneni vihreälle turkulaisblondille upean yhdessä vietetyn yön jälkeen. Palasin sen jälkeen "ruotuun" siihen asti, kunnes Kokoomus unohti, missä maassa ollaan ja minkä maan tapoja ja lakeja kunnioitetaan. PerSut on sittemmin ollut ainoa puolue, joka ainakin ilmoitti ajavansa niitä asioita, jotka minullekin ovat arvokkaita.

Muutos 2011 oli aluksi varteenotettava vaihtoehto, mutta hajaannus? ja tamperelaisen puuhamiehen ihmeelliset edesottamukset ja sittemmin turkulaisen pitkätukan homo- ja huumemielipiteet osoittivat, että tuki tulevalle? puolueelle jäi kannattajakortin kokoiseksi.

Sydämessäni toivon, ettei nykyisin kannattamassani puolueessa  "seteliselkärankaisuus" ja vallanhimo saa valtaa menestyksen myötä.

jav

Olen koppiin mennyt ja lippuun piirtänyt:

Kokoomus
Vihreät ( vain kerran)
liberaalit

Myös Aku Ankka on kerran 21 vee livahtanut peliin sekä Jim Morrison

Pöllämystynyt

Pakko tunnustaa. Koko loppuelämäni joudun kenties käyttämään yrittäessäni korjata ja ehkäistä minun ja silloin kaltaisteni hyödyllisten hölmöjen tekemiä virheitä.

Pahinta taisi kuitenkin olla, että vihreisiin pettyneenä äänestin protestiksi kokoomusta. Luulin siis kokoomusta oikeaksi paikaksi protestiäänelle! :facepalm: Olin juuri käsittänyt vihreiden kuvottavan mädännäisyyden ja keskityin siihen, enkä huomannut samaa retorista liirumlaarumia, kaksinaamaisuutta ja todellisuuspakoa muualla.

En silloin käsittänyt, että kokoomus on vain saman paiseen kääntöpuoli. Vaikka se näennäisesti esiintyy hieman eri asemassa poliittisella kentällä, se on osa samaa näennäisdemokraattista, kansaa halventavaa ja hyväksikäyttävää, ja ympäristöllekin haitallista valtaeliittiä kuin vihreät.

Vihreiden "mädännäisyyden" havaitseminen oli vasta alku. Kesti vähän, ennen kuin aloin käsittää "mädännäisyyden" valtavia mittasuhteita ja levinneisyyttä yhteiskunnassamme. Olin kuitenkin jo ehtinyt siinä välissä äänestää kokoomusta. Miten saatoinkin olla niin tyhmä?
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Finka

Tunnustan äänestäneeni joskus vihreitä. Toivottavasti luonto voi jonakin päivänä antaa minulle anteeksi.
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

Kallioinen Käsi

Huh, mukava huomata että en ole ainoa "virheiden äänestämisestä toipuva", ns. "recovering Green" ;D

Axl

Quote from: Kallioinen Käsi on 04.10.2010, 17:06:32
Huh, mukava huomata että en ole ainoa "virheiden äänestämisestä toipuva", ns. "recovering Green" ;D

Anonyymit Vihreät?? ;)

Eino P. Keravalta

Kerrotaan nyt sitten kaikki pahimmat synnit samalla, kun alkuun on päästy: olen äänestänyt EY-jäsenyyden puolesta vuonna 1994, antanut SPR:n keräyslippaaseen rahaa ja XXXX kaverini mutsia keittiön pöydän alla.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.