News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Prostituutiokeskustelu

Started by Ulkopuolinen, 29.09.2010, 11:34:25

Previous topic - Next topic

Willy Whisper

Quote from: Lord Liberty on 03.10.2010, 01:38:53
Quote from: Willy Whisper on 03.10.2010, 00:36:39
x-etniteetin

Miksi käytätte juutalaisista nimitystä x-etniteetti? Eikö asioista olisi helpompi puhua niiden oikeilla nimillä?

Sinä sen sanoit, en minä.

Quote from: Miniluv on 03.10.2010, 01:15:36
Juutalaisista sitten johonkin muuhun aiheeseen.

"Neuropsykologisen näkökulman mukaan suurin uhka maailmanrauhalle tulee niiden kansakuntien taholta, jotka tarjoavat virikeköyhimmän ympäristön lapsilleen, ja tukahduttavat eniten seksuaalista nautintoa ja naisen sukupuolisuutta."
J.W.Prescott

TJK

Quote from: Julmuri on 03.10.2010, 01:37:21
Tätä "jos prostituutiosta ei rangaista, työkkäristä pakotetaan huoraksi" juttua lukiessa ei oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa? Otetaan nyt esimerkiksi strippari. Ei ole laitonta, ei pakoteta työkkäristä. Olipa vaikeaa.
Hyvä esimerkki toisesta "toimesta", jota ei voi pitää ammattina siinä missä muitakin. Asiakkaiden kannalta se on varmasti harmillista, sillä esimerkiksi työelämään tutustuvien koululaisten esitykset ilahduttaisivat varmasti monia pedofiileja, joilla ei ole varaa matkata alvariinsa Thaimaassa.

Marius

Kaikissa kulttuureissa kunnioitetaan kunnioittamista.
Kaikkialla maailmassa, anteeksi vain, "huora on huora".

Vai onko poikkeuksia, jos kysytään ihmismielen todellisuudelta?
Aina voi kaunistella, syitä riittää.

Voihan "hitmanin" duuniakin ihannoida.
Mutta kysytäänpä syväriviltä.

Mielestäni luonto on sama kuin, ( niin olen antanut itselleni kertoa ),
aina.

Jos se muuttuu, muutun minäkin, ja silloin vaadin saada tietää.

Mutta tänään olen minä, en eilen tai huomenna vaan tänään, nyt.

Ja ihminen on genitaaliolento, "pillun ja viinan perään,

sekä kiivas kunniansa pitoon kuin mustalainen",

sanoi Elma, ja niiseo.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Elisa

Quote from: Vapaa Umpihanki on 05.10.2010, 15:43:22
Quote from: Elisa on 29.09.2010, 17:55:56
Minä (arvokonservatiivina) kannatan prostituution ja parituksen laillisuutta. Olen viime aikoina huomannut, että moni olettaa minun vastustavan prostituutiota koska vastustan homoavioliittoja ja naispappeutta. En ole vielä täysin ymmärtänyt, mikä logiikka siinä olisi.

Mikä sinun logiikkasi on tuossa prostituution kannattamisessa ja homoavioliittojen & naispappeuden vastustamisessa?

Pappeus ja avioliitto ovat sakramentteja eikä ihmisen tule niitä muutella yhteiskunnan trendien mukaan. Prostituutiota ja paritusta kannatan yksilönvapauden ja elinkeinonvapauden periaatteilla.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

tommeli

Kansalaisaloite -palvelussa tullut 3.3.2024 lähtien allekirjoitettavaksi Kansalaisaloite seksuaalipalvelujen myymistä ja ostamista säätelevän lakikokonaisuuden muuttamiseksi
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/13300

Aikuinen ihminen saa tehdä itselleen mitä tykkää. En näe siinä ongelmaa jos täysi-ikäinen myy itseään. Myös bordellit voisi laillistaa. Saataisiin verotuloja.

Mitenkäs näin "tasa-arvon aikakaudella": saako prostituoitu valikoida/syrjiä asiakkaita ihonvärin, etnisyyden, kielen, sukupuolen tai iän perusteella?

possu

Myöhäiset abortit, seksitautien leviäminen ja äpärän osa ovat prostituution syntejä. Muuten seksi on kivaa ei siinä mitään vikaa.
Mitä useampi nakki sen parempi soppa.
--Riku Karvakuono

Voileipä ilman voita on kuin kukkaruukku ilman kukkaa.
--possu

I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down to us. Pigs treat us as equals.
--Winston S. Churchill

possu

Kansalaisaloitteessa lukee:
QuoteTämän lakiesityksen tavoitteena on suostumukseen perustuvan seksuaalipalvelujen myymisen nostaminen täysimääräisesti muiden elinkeinojen rinnalle.
Nostetaan prostituutio samaan asemaan muiden palveluelinkeinojen rinnalle. Hammaslääkäri, personal trainer tai parturi, kaikki palveluammatteja. Palvelua rahaa vastaan, päivänselvä asia. Näinkö yksinkertaista se onkin.
Mitä useampi nakki sen parempi soppa.
--Riku Karvakuono

Voileipä ilman voita on kuin kukkaruukku ilman kukkaa.
--possu

I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down to us. Pigs treat us as equals.
--Winston S. Churchill

Viimeinen linja

Tätä palvelua on ollut aina ja tulee olemaan, kysyntä luo tarjontaa ja toisinpäin. Kerran palvelua on niin olisihan se hyvä että kyseessä olisi ihan normaali palvelu. Urheiluhieroja hieroo muut paikat ja sitten toisen alan ammattilainen sen yhden.
Ei tämä paheksumalla tai kauhistelemalla mihinkään häviä.

tommeli

Quote from: possu on 05.03.2024, 15:33:59
QuoteTämän lakiesityksen tavoitteena on suostumukseen perustuvan seksuaalipalvelujen myymisen nostaminen täysimääräisesti muiden elinkeinojen rinnalle.
Nostetaan prostituutio samaan asemaan muiden palveluelinkeinojen rinnalle. Hammaslääkäri, personal trainer tai parturikampaaja, kaikki kunniallisia palveluammatteja. Palvelua rahaa vastaan, päivänselvä asia. Näinkö yksinkertaista se onkin.
Enemmän minä prostituoidun työtä arvostan kuin jotain oopperalaulajaa, sukupuolentutkimuslaitoksen professoria tai monikulttuurikoordinaattoreita.

ikuturso

Quote from: possu on 05.03.2024, 15:33:59
Nostetaan prostituutio samaan asemaan muiden palveluelinkeinojen rinnalle. Hammaslääkäri, personal trainer tai parturikampaaja, kaikki kunniallisia palveluammatteja. Palvelua rahaa vastaan, päivänselvä asia. Näinkö yksinkertaista se onkin.

Siinähän on tilaus myös uudelle AY-liikkeelle, vai menisivätkö nämä Palvelualojen Ammattiliitto PAM:in alle.

Kyllä siinä hallituskin taipuisi painostuksen alla, kun huorat menisivät poliittiseen lakkoon neljäksi päiväksi.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Eino P. Keravalta

En rinnasta seksin myymistä ja homoseksiä, mutta näissäkin pätee sama periaate:

Jos kaksi aikuista päättää keskenään vapaaehtoisesti harrastaa homoseksiä, asia ei kuulu minulle.

Jos kaksi aikuista päättää keskenään vapaaehtoisesti tehdä seksikauppaa, asia ei kuulu minulle.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Siili

Quote from: Eino P. Keravalta on 05.03.2024, 17:32:01
Jos kaksi aikuista päättää keskenään vapaaehtoisesti tehdä seksikauppaa, asia ei kuulu minulle.

Eikä häiritse, jos kauppaan liittyvät verot jätetään maksamatta? 

Emo

Quote from: Siili on 05.03.2024, 18:37:03
Quote from: Eino P. Keravalta on 05.03.2024, 17:32:01

Työstä kuuluu kertyä myös eläkettä.

Eino P. Keravalta

Oma pointtini on, että ei ole minun asiani, mitä joku toinen tekee.

Asiaa ei muuta se, että tuo toinen on sukulaiseni.

Voin toivoa, asettaa mielessäni preferenssejä, neuvoa, keskustella ja vedota. Mutta lopulta se toinen päättää, mikä hänelle itselleen hänen itsensä mielestä on parasta juuri sinä hetkenä siinä tilanteessa. Minä en voi sitä tietää tai päättää. Raamatussa kehotetaan kunnioittamaan vanhempia. Mutta mielestäni se toimii myös toiseen suuntaan: meidän on kunnioitettava jälkeläistemme valintoja. Voimme toki ajatella joissain tapauksissa, että nuo valinnat ovat typeriä, mutta silti: ne ovat toisen sielun valintoja eivätkä lopulta kuulu meille.

Miljoonat ja miljoonat vanhemmat kautta aikain ovat tuominneet lapsensa valinnat. On ollut synti olla näyttelijä, influensseri, kirjailija, taidemaalari, maailmanmatkaaja, filosofi, joogaopettaja.. aivan mitä tahansa. Juristikaan ei kelpaa kaikille. Eikä se, että jokainen sielu päättää itse omasta kehostaan.

Me olemme aivan samanlaisia ikuisia sieluja kuin lapsemmekin. Meillä toki on enemmän elämänkokemusta oman, illusorisen perspektiivimme näkökulmasta, mutta silti emme voi päättää toisten puolesta. Saamme toki pitää oman mielipiteemme.

Janis Joplinin vanhemmat eivät hyväksyneet hänen rietasta rock-elämäänsä täynnä boheemiutta, arvojen raastamista ja Southern Comfort-likööriä. Janis kieltämättä teki virheitä elämässään, kuten me kaikki - jälkikäteen ajatellen. Mutta kumman historia nyt muistaa - Janisin vaiko hänen puritaanit vanhempansa? Janis tuli onnelliseksi omalla tiellään.

Kukaan muu kuin Janis ei tiennyt, mistä juuri hän saa voimaa tai haluamiaan asioita. Eikä kukaan vanhempi voi elää lapsensa puolesta. Kipeintä on katsoa lapsensa surua hänen typerien valintojensa takia. Mutta se on tuon sielun oma tie. Se ei kuulu meille, vaikka toki haluamme auttaa ja se on kaunista. Mutta sielun on itse kuljettava tiensä. Jos joku mies tai nainen saavuttaa jotain haluamaansa myymällä itseään, se on hänen asiansa.

Meillä vanhemmilla on taipumus ajatella, että me vanhemmat olemme viisaampia. Joskus olemme, joskus emme. Olemme samanlaisia, erehtyväisiä ja epätäydellisiä sieluja kuin lapsemmekin. Meillä on jokaisella oma polkumme, oma karmamme, oma vapaa valintamme. Emme voi elää toisen puolesta. Jos ei voi olla ylpeä siitä, että lapsi myy seksiä, voi olla ylpeä siitä, että kunnioittaa hänen päätöstään, koska hän on sinua pätevämpi päättämään omasta elämästään, oli kyseessä vaikka virhekin - se on osa prosessia.

Itseään voi kontrolloida vasta sitten kun luopuu halusta kontrolloida muita.

Niin kauan kuin haluamme kontrolloida muita, olemme eksyksissä. Ja niin kauan kuin olemme eksyksissä, emme ole ketään neuvomaan muita.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

JoKaGO

Quote from: Siili on 05.03.2024, 18:37:03

Quote from: Emo on 05.03.2024, 18:38:30
Työstä kuuluu kertyä myös eläkettä.

Tampereella oli 80-luvun lopulla Aamulehden mukaan kahdelle naiselle rätkäisty harkintaverot "piparin" myynnistä. Naiset eivät hätkähtäneet, vaan esittivät verottajalle listan ammatinharjoittamiseen tarvittavien asioiden kustannuksista, jotka piti vähentää. En muista, miten asia päättyi. Saivatko eläkkeenkin, kun kerran verollekin joutuivat, en tiedä.

Ei seksin myyminen Suomessa laitonta ole, vaan ainoastaan parittaminen, eli bordellit ovat no-no. Seksin ostaminen huoraksi pakotetulta sen sijaan on rikos.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

pikkujorma

Charles Mansonin äiti oli prostituoitu. Olisko Manson jopa lapsena asunu bordellissa, en tiedä. Voisin kuvitella että pienikokoista Charlesia on kiusattu koulussa, ja hän on kasvanu kierroon. Ei ole varmaan ollu kivaa huoran lapsena.
Tallinnassa oli joskus 90 luvulla bordelleja. Baar, saun, naiste kaup, luki kyltissä. Menin sinne katselemaan ja tultiin kysymään kiinnostaako nainen. Olin puutteessa elävä poikamies, hiljainen ja melko ujo. Vastasin kyllä kiinnostaa. Pääsin silloin poikuudestani eroon reilusti yli 20 vuotiaana. Eihän se mikään ikumuistoinen kokemus ollu, mutta muutuin silloin kai mieheksi. Sen jälkeen olenkin sitten pyrkiny pistämään melaa mekkoon kun siihen on tullu tilaisuus, ainakin kerran vuodessa. Mutta se oli ainoa kerta kun olen siitä maksanu.

dothefake

Olisin laittanut kyselyn siitä moniko hommalainen on tutustunut näihin kurtisaaneihin? Mutten osannut.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

kgb

Koittakaas pysyä aiheessa, tai vaihtoehtoisesti Peräkammarissa.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

KamalaJari

Suhtaudun myötämielisesti prostituutioon jossa tekijä ei joudu ulkopuolisten tahojen riiston kohteeksi.
Tämä hjuva?
Miksi Jumala teki Suomalaisista lampaita joita keritään ?

Nikolas

On sanottu että se tietty ammatti on vain yksi elinkeino ja palveluammatti muiden joukossa, silleen liberaalisti & suvaitsevaisesti. Ja että näin ollen myös sitä ammattia pitäisi kohdella tasa-arvoisesti niin kuin mitä tahansa ammattia tai elinkeinoa. Täällähän me olemme niin liberaaleja että, joten miksipä ei?

Mutta onko se tietty ammatti niin kuin mikä tahansa muu ammatti? Lähestyn tätä ajatuskokeen avulla.

Oletetaan että lapsesi, puolisosi tai sisaresi on ammatinharjoittaja missä tahansa kunniallisessa ammatissa. Tästä seuraa joitain ilmiselviä asioita:

• Muiden tuttavien kanssa voit aivan rennosti puhua hänen ammatistaan ja menestymisestään siinä.
  • Hän lisää työkokemuksensa normaalisti ansioluetteloonsa.
  • Voit ostaa häneltä hänen ammattinsa mukaista palvelua.
Höystän jälkimmäistä muutamilla esimerkeillä: Jos hän myy jäätelöä jäätelökioskilla, ostat häneltä jäätelön. Jos hän on siivooja, ostat häneltä siivouspalvelua. Jos hän on taksiyrittäjä, keneltäpä muultakaan ensisijaisesti tilaisit taksikyytiä jos et juuri häneltä. Jos hän on sähköasentaja, varmaan mielelläsi käytät läheisen sähköasentajan palvelua. Jos hänellä on kampaamo, käyt leikkauttamassa hiuksesi hänellä. Ja niin edelleen, näitä esimerkkejä on helppo keksiä lisää. Kun on kyse kunniallisista ammateista, ei tule mitään ongelmaa.

Olkaa rehellisiä, ja näette mihin tämä ajatuskoe johtaa. Jos se yksi tietty ammatti on mielestäsi niin kuin mikä tahansa ammatti, pyöräytä tuo ajatuskoe uudelleen läpi siten että huomioit edellä mainittujen esimerkkien lisäksi myös juuri sen tietyn ammatin.

pikkujorma

Nainen yrittää myydä tavaransa mahdollisimman hyvään hintaan. Paksu lompakko on aina ollu vahva valtti miehelle. Prostituoidut on kuulemma usein huumeiden käyttäjiä, ehkä työ ottaa henkisesti koville. Tai se on helpoin konsti saada rahaa, kun on vielä nuori ja näyttää hyvältä. Luulen että harva jatkaa ammatissa koko ikäänsä.
Olen joskus tuntenu pientä katumusta tallinnan bordelli vierailusta, joten se on jääny yhteen kertaan. Oli kai melko yleistä että suomalaiset miehet kävi talllinnassa naisissa, eikä kaikki miehet ollu sinkkuja.
Jari Aarnio oli poliisi, ja naimisissa, mutta pyöritti huumekauppaa ja kävi säännöllisesti vierailulla prostituoidun asunnolla. En tiedä mitä sielä tapahtui ja maksoiko siitä, vai oliko poliisin luontaisetu. Ei kai saanu kotona riittävän usein.
Miehet on härskejä sikoja, mutta ei ole kaikki naiset sen parempia. Gambiasta on tullu iäkkäiden naisten suosittu lomakohde, sielä vanhempi nainen saa seuraa nuoremmista miehistä.  Lomaromanssi, kunhan vaan nainen maksaa kaikki kulut kun syödään yhdessä ravintolassa, ja pieniä lahjoja on kai tapana antaa uudelle poikaystävälle. Kun loma loppuu nainen lähtee kotiin ja rannalla viihtyvä paikallinen mies löytää pian uuden "tyttöystävän". Enemmän varmaan kuitenkin miehet on seksituristeja, lähimmät bordellit löytyy kai keskieuroopasta. Netin syövereistä voi löytää maksullisia naisia, jos on niiden tarpeessa. Mitään halpaa hupiahan se ei ole. Prostituutio ei ole uusi keksintö, mutta eihän sitä koskaan ole kovin kunniallisena ammattina pidetty.

Viimeinen linja

Kyseessähän on pohjimmiltaan hieronta, hieronnan kohde tässä on se ratkaiseva asia. Selän hieronta, ei ongelmaa. Tapin tai miksei myös reiän hieronta naisilla niin sitten on moraalista pahennusta eli tämä prostituutio on moraalinen kysymys. Jos joku haluaa hieroa normaalista poikkeavaa kohtaa omasta tahdostaan niin mitä se muille kuuluu. Jos kaksi aikuista ihmistä tekee omasta tahdostaan "hieronta sopimuksen" niin ei kyllä kuulu muille. Ja pöyristellä voi muita asioita.

Sellaista asiaa olen joskus pohtinut kun miehet (pääsääntöisesti) käyvät matkoilla käyttämässä näitä palveluita ja maksavat niistä, seksityöläinen saa rahaa, yleensä reilusti paikalliseen hintatasoon nähden. Voi ostaa ruokaa ja palveluita. Mitä naiset jotka haluavat kieltää tämän kaupankäynnin muodon tarjoavat tilalle työntekijälle? Luultavasti eivät mitään ja moraalia kun ei voi syödä. Maailma ei ole reilu (tässäkään).

Emo

Quote from: Viimeinen linja on 06.03.2024, 11:41:14
Kyseessähän on pohjimmiltaan hieronta, hieronnan kohde tässä on se ratkaiseva asia. Selän hieronta, ei ongelmaa. Tapin tai miksei myös reiän hieronta naisilla niin sitten on moraalista pahennusta eli tämä prostituutio on moraalinen kysymys. Jos joku haluaa hieroa normaalista poikkeavaa kohtaa omasta tahdostaan niin mitä se muille kuuluu. Jos kaksi aikuista ihmistä tekee omasta tahdostaan "hieronta sopimuksen" niin ei kyllä kuulu muille. Ja pöyristellä voi muita asioita.

Sellaista asiaa olen joskus pohtinut kun miehet (pääsääntöisesti) käyvät matkoilla käyttämässä näitä palveluita ja maksavat niistä, seksityöläinen saa rahaa, yleensä reilusti paikalliseen hintatasoon nähden. Voi ostaa ruokaa ja palveluita. Mitä naiset jotka haluavat kieltää tämän kaupankäynnin muodon tarjoavat tilalle työntekijälle? Luultavasti eivät mitään ja moraalia kun ei voi syödä. Maailma ei ole reilu (tässäkään).

Mistä sinä olet saanut päähäsi, että nimenomaan naiset haluavat "tapin ja reiän hieronnan" kieltää?
Tuo aloitekin on naisten alullepanema. Luultavasti se on vain miesten salainen toive, että naiset vastustavat heidän hierontajuttujaan ... kielletty hedelmä nääs makeampi, ei ole kielletty jos ei joku vastusta edes toiveunissa.

Ja eihän siinä mitään jos teidän perheessä tappeja ja reikiä sopii kenen vaan hieroa kunhan on hierottavien suostumus, onnittelut. En pöyristele, jos et sinäkään pöyristele. Mulle sama kuka tappejanne hieroo.
Oma aviomieheni ei ole yhtä suvaitseva kuin sinä olet, meillä tulisi ero jos suostuisin hieromaan jonkun toisen suopean vapaaehtoisen tappia reiälläni. Sais siinä selitellä että " hei, tämä oli vaan niinku hierontaa, kävin hieronnassa" 😁
Eiks olekin pöyristyttävää?  :flowerhat:

Viimeinen linja

Quote from: Viimeinen linja on 06.03.2024, 11:41:14

Minä puhuin tästä liiketoimintana jota jotkut harrastavat, halusit tai et. Mutta se tärkein asia: jos kaksi aikuista tekee kaupan vapaasta tahdostaan mitä se kuuluu sinulle, minulle tai naapurin Liisalle?

Mistä sinä olet saanut päähäsi, että nimenomaan naiset haluavat "tapin ja reiän hieronnan" kieltää?
Tuo aloitekin on naisten alullepanema. Luultavasti se on vain miesten salainen toive, että naiset vastustavat heidän hierontajuttujaan ... kielletty hedelmä nääs makeampi, ei ole kielletty jos ei joku vastusta edes toiveunissa.

Ja eihän siinä mitään jos teidän perheessä tappeja ja reikiä sopii kenen vaan hieroa kunhan on hierottavien suostumus, onnittelut. En pöyristele, jos et sinäkään pöyristele. Mulle sama kuka tappejanne hieroo.
Oma aviomieheni ei ole yhtä suvaitseva kuin sinä olet, meillä tulisi ero jos suostuisin hieromaan jonkun toisen suopean vapaaehtoisen tappia reiälläni. Sais siinä selitellä että " hei, tämä oli vaan niinku hierontaa, kävin hieronnassa" 😁
Eiks olekin pöyristyttävää?  :flowerhat:

Emo

^ Lainaukset sulla vähän sekaisin, mutta "halusit tai et" ... mistä päättelet että minulle on erityisesti väliä miten maailma toisiaan hieroo? Taas törmäämme tuohon, että sinulle on hirveän tärkeää, että minulle olisi merkityksellistä hierooko joku tai ei.

Minua kiinnostaa sinun valitsemat sanat. Jos prostituutio on hierontaa, onko hieronta prostituutiota?
Ja jos emme moralisoi liiketoimintana, niin miksi "hierontaa" pitäisi moralisoida vapaa-ajan harrastuksenakaan? Kerrankos sitä työpaikalla joku tarjoutuu hieromaan toisen hartiat, sama se mitä paikkaa hierotaan jos sinua on uskominen.

Prostituutiosta viis, mutta minua ärsyttää juuri kaltaisesi kommentoijat, se hurskastelun määrä joka ei oikeasti kuitenkaan tarkoita yhtään mitään ja omassa parisuhteessa hieronta ei yhtäkkiä olekaan hierontaa vaan jotain ihan muuta, akka pitää pitää kurissa. Ikäänkuin "liiketoiminta" muuttaisi asian?
No muuttaisiko se, jos tyttäresi lähtisi alalle, niin koska työ niin sekö olisi isäpapalle oolrait ja kavereille kertoisit, että tytär ryhtyi yrittäjäksi kröhöm?

Viimeinen linja

Quote from: Emo on 06.03.2024, 12:39:41
^ Lainaukset sulla vähän sekaisin, mutta "halusit tai et" ... mistä päättelet että minulle on erityisesti väliä miten maailma toisiaan hieroo? Taas törmäämme tuohon, että sinulle on hirveän tärkeää, että minulle olisi merkityksellistä hierooko joku tai ei.

Minua kiinnostaa sinun valitsemat sanat. Jos prostituutio on hierontaa, onko hieronta prostituutiota?
Ja jos emme moralisoi liiketoimintana, niin miksi "hierontaa" pitäisi moralisoida vapaa-ajan harrastuksenakaan? Kerrankos sitä työpaikalla joku tarjoutuu hieromaan toisen hartiat, sama se mitä paikkaa hierotaan jos sinua on uskominen.

Prostituutiosta viis, mutta minua ärsyttää juuri kaltaisesi kommentoijat, se hurskastelun määrä joka ei oikeasti kuitenkaan tarkoita yhtään mitään ja omassa parisuhteessa hieronta ei yhtäkkiä olekaan hierontaa vaan jotain ihan muuta, akka pitää pitää kurissa. Ikäänkuin "liiketoiminta" muuttaisi asian?
No muuttaisiko se, jos tyttäresi lähtisi alalle, niin koska työ niin sekö olisi isäpapalle oolrait ja kavereille kertoisit, että tytär ryhtyi yrittäjäksi kröhöm?

En toivoisi tyttärilleni tälläista uraa mutta olen aina miettinyt että minä olen antanut elämän ja se miten he elämänsä elävät on heidän asiansa, voin yrittää neuvoa ja kertoa mutta viimeinen päätös on heidän.
Parisuhde on sopimus ja siinä pätee asiat mitä on yhdessä sovittu, jos toimii muuten se on sopimuksen rikkomista. Esim. minä en menisi "hierontaan" koska vaimoni kanssa tekemäni sopimus kieltää moisen mutta jos joku vapaa ihminen ilman parisuhdetta menee niin mitä sitten? Vai onko niin että sinkuille on tarjolla vain omaa rukkasta. Tästä päästään kätevästi siihen että monet, hyvin monet naiset kannattavat maahanmuuttoa kun kyseessä on salskeat etelän orit. Annas ollakkaan kun tulijat ovatkin nuoria naisia, ai saatana mikä ulvominen ja raivoaminen miksi se ei käy  ;D
Suomeen tuli viimeisessä vyöryssä 30000 pääosin miehiä, seuraavassa aallossa nuoria naisia sama määrä. Kiitos.

Emo

Quote from: Viimeinen linja on 06.03.2024, 12:25:11Suomeen tuli viimeisessä vyöryssä 30000 pääosin miehiä, seuraavassa aallossa nuoria naisia sama määrä. Kiitos.

Muuten olisin likettänyt kommenttiasi, mutta eihän tätä viimeistä lausetta voi mitenkään likettää!
Tänne ei oteta miehiä eikä naisia, oikea ratkaisu on heittää 30 000 miestä ulos Suomesta loisimasta eikä suinkaan ottaa tänne toinen mokama keharinaisia elätettäviksi.

Miniluv

QuoteMistä sinä olet saanut päähäsi, että nimenomaan naiset haluavat "tapin ja reiän hieronnan" kieltää?

Koska se rikkoo naisten "seksikartellia".

https://www.jylkkari.fi/2012/02/naisten-seksikartelli

QuoteParisuhde on sopimus ja siinä pätee asiat mitä on yhdessä sovittu, jos toimii muuten se on sopimuksen rikkomista.

Sopimukset ovat vahvempia standardimuotoisina ja yhteiskunnan tunnustamina. "Perinteinen avioliitto" on vahvempi kuin "sopimus Muttisen ja Mattisen tapin ja reiän käytöstä, voimassa 2029 loppuun".
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Viimeinen linja

Quote from: Miniluv on 06.03.2024, 13:16:18
QuoteMistä sinä olet saanut päähäsi, että nimenomaan naiset haluavat "tapin ja reiän hieronnan" kieltää?

Koska se rikkoo naisten "seksikartellia".

https://www.jylkkari.fi/2012/02/naisten-seksikartelli

QuoteParisuhde on sopimus ja siinä pätee asiat mitä on yhdessä sovittu, jos toimii muuten se on sopimuksen rikkomista.

Sopimukset ovat vahvempia standardimuotoisina ja yhteiskunnan tunnustamina. "Perinteinen avioliitto" on vahvempi kuin "sopimus Muttisen ja Mattisen tapin ja reiän käytöstä, voimassa 2029 loppuun".

Hyvä kirjoitus minkä linkkasit, tuota olen yrittänyt tapailla sen suhteen miksi naiset ovat niin vihamielisiä muualta tulevia kohtaan, selvähän se. Seksimonopoli, naisten vahvin ase murenee. Kyllähän vähemmästäkin tulee primitiivi reaktioita.

Miniluv

Quote from: pikkujorma on 05.03.2024, 21:30:05
Charles Mansonin äiti oli prostituoitu. Olisko Manson jopa lapsena asunu bordellissa, en tiedä. Voisin kuvitella että pienikokoista Charlesia on kiusattu koulussa, ja hän on kasvanu kierroon. Ei ole varmaan ollu kivaa huoran lapsena.

Muistelen, että tuo tarina on kumottu O'Neillin kirjassa. Juuri nyt en pysty tarkistamaan, sori.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/CHAOS:_Charles_Manson,_the_CIA,_and_the_Secret_History_of_the_Sixties

Lukuvinkki muuten  @Lalli IsoTalo
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/