News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Vapauspuolueen ehdokasasettelu eduskuntavaaleissa 2011

Started by Equus Asinus, 19.09.2010, 17:51:14

Previous topic - Next topic

Hiidenlintu

Kyllähän tämän Vapauspuolueen kohtalo on tässä vaiheessa nähtävissä: Se vanha kunnon porukka (mitään attribuutteja sille asettamatta) siirtyy [asdf] tavoin SKS:stä äänestämään Vapauspuoluetta ja samalla SKS:n imago, menestys ja kohtalo siirtyy Vapauspuolueeseen.

On se hyvä, että pojilla on harrastuksia, totanoinnii.

[Jep jep]

OlliH

Quote from: Hiidenlintu on 07.10.2010, 19:23:06
Kyllähän tämän Vapauspuolueen kohtalo on tässä vaiheessa nähtävissä: Se vanha kunnon porukka (mitään attribuutteja sille asettamatta) siirtyy Hamelnin rottien tavoin SKS:stä äänestämään Vapauspuoluetta ja samalla SKS:n imago, menestys ja kohtalo siirtyy Vapauspuolueeseen.

Facebookissa on näköjään kova yritys nyt sitten kirkastaa sinivalkoisen aatteen imagoa, kun väkeä siirtyi Vapauspuolueeseen, mutta turhaahan tuota enää on yrittää pelastaa.
http://www.facebook.com/pages/Suomen-Kansan-Sinivalkoiset-Yhtenaisyys/150132415026743?ref=ts

kortinlaskija

Quote from: Jussi Halla-aho on 06.10.2010, 12:15:04
Todellinen Army of Darkness on saatu värvättyä ehdokaslistalle. Ymmärtääköhän Helo nyt ollenkaan, että Olaus Magnus joukkoineen on ns. ottamassa haltuunsa hänen puoluettaan?

Olahan ei tunnetusti pysty yhteistyöhön kenenkään kanssa, ellei saa olla kiistaton johtaja. Vuosi sitten hän kyttäili, josko Muutoksesta olisi saanut valmiin menopelin alleen, ja kun nurkanvaltaus ei onnistunut, vuorossa on Helon kioski.

Paljon mukavampaa, kun joku muu on kerännyt kannattajakortit valmiiksi.

Eiköhän se yhdistyksen valtaus ole helppo tehtävä? Muutoksellekin kävi juuri näin. Hyvät voittivat pahan.

Ant.

Quote from: OlliH on 07.10.2010, 20:02:18
Kyllähän tämän Vapauspuolueen kohtalo on tässä vaiheessa nähtävissä: Se vanha kunnon porukka (mitään attribuutteja sille asettamatta) siirtyy [asdf] tavoin SKS:stä äänestämään Vapauspuoluetta ja samalla SKS:n imago, menestys ja kohtalo siirtyy Vapauspuolueeseen.

Facebookissa on näköjään kova yritys nyt sitten kirkastaa sinivalkoisen aatteen imagoa, kun väkeä siirtyi Vapauspuolueeseen, mutta turhaahan tuota enää on yrittää pelastaa.
http://www.facebook.com/pages/Suomen-Kansan-Sinivalkoiset-Yhtenaisyys/150132415026743?ref=ts

Kyseessähän on ilmiselvä huumoriryhmä.
Homma is the new black.

Olavi Mäenpää

Quote from: OlliH on 07.10.2010, 20:02:18

Väärennös, jolla lapsellisesti yritetään sekoittaa pakkaa.
Valitettavasti sivujen ylläpito ei juurikaan reagoi  rekisteröidyn
yhdistyksen nimissä luvattomasti perustettuun ryhmään. Ryhmiähän toki
saa perustaa, mutta ei esiintyä toisen tahon  nimellä ja nimissä. Olli
H:n luulisi sen kantapään kautta oppineen!

Sanglier

Voi juku, kylläpä VP ja keulakuvansa tuovat raikkaan tuulahduksen politiikkaan. Huvittavuus - ahdistavuus-nelikentässä ollaan samassa ruudussa kuin jos istuisi Kalervo Palsan kellarissa lukemassa 70-luvun Jalluja.

Olenko ainoa joka alkaa voida pahoin? Mutta luettava on, kun skenehistoriaa tehdään. :D Nyt lisää nimiä ja vanhoja luurankoja esiin! Mikään ei ole liian vanhaa tai pientä kun hommaa^^^ upotetaan!

turha jätkä

Quote from: Sanglier on 07.10.2010, 22:09:49
Olenko ainoa joka alkaa voida pahoin? Mutta luettava on, kun skenehistoriaa tehdään. :D Nyt lisää nimiä ja vanhoja luurankoja esiin! Mikään ei ole liian vanhaa tai pientä kun hommaa^^^ upotetaan!

En minä ainakaan voi pahoin, minusta tämä on lähinnä legendaarista. Monen kuivan vuoden tauon jälkeen on taas tulossa uutta eloisaa politiikkaa. Paljon onkin aikaa kulunut Vehmaan ikimuistoisista ajoista.

Equus Asinus

Minusta on oikein hyvä, että saadaan Islamkriittinenkin vaihtoehto puoluekartalle.
Vapauspuolueen äänimäärät tulevat luultavasti yllättämään aika monet homman
pehmokriitikoista. Joka tapauksessa,pientä piristystä politiikan flegmaattisella kentällä havaittavissa.  :)

Jussi Halla-aho

QuoteJK. vieläkö pysyt tiukasti julkisestikin esittämässäsi väitteessä, että olisin kerännyt Teiltä sisulaisilta itselleni kolehdin Turun kaupungin Teille osoittamasta vieraanvaraisuudesta kaupunginvaltuuston tiloissa v. 2003?

Some topics never die...

Enhän minä tuollaista ole koskaan väittänytkään. Keskustelun kohteena on ollut takapihallasi (vai oliko se tyttöystäväsi takapiha) samana päivänä pidetyt mehukestit. Tarjolla oli voileipiä ja mehua.

"Ottakaa pojat, sano! Mäenpää tarjoaa, sano!"

Vaivihkaa kävit sitten kuiskaamassa, että jättäkää pojat, sano, vähän hiluja pöydälle.

Eihän siinä mitään noin periaatteessa. Meitä vain hymyilytti se, että Ola myy meille itse tekemiään voileipiä retosteltuaan ensin isoon ääneen, että Mäenpää tarjoaa, sano.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

tietotyöläinen

Quote from: Jussi Halla-aho on 07.10.2010, 23:16:40
Some topics never die...

Jos tämäkin aihe kuuluu tärkeisiin hengissä pidettäviin, niin vaikea kuvitella mikä ei kuuluisi, jos vaan jonkinlainen henkilökohtainen kauna aiheeseen liittyy.

Totuus todellakin rusikoi tarun mennen tullen ja anastaa vielä viikkorahatkin silkkaa ilkeyttään.

Kalevi Soilander

QuoteJK. vieläkö pysyt tiukasti julkisestikin esittämässäsi väitteessä, että olisin kerännyt Teiltä sisulaisilta itselleni kolehdin Turun kaupungin Teille osoittamasta vieraanvaraisuudesta kaupunginvaltuuston tiloissa v. 2003?

Some topics never die...

Enhän minä tuollaista ole koskaan väittänytkään. Keskustelun kohteena on ollut takapihallasi (vai oliko se tyttöystäväsi takapiha) samana päivänä pidetyt mehukestit. Tarjolla oli voileipiä ja mehua.

Vaivihkaa kävit sitten kuiskaamassa, että jättäkää pojat, sano, vähän hiluja pöydälle.

Eihän siinä mitään noin periaatteessa. Meitä vain hymyilytti se, että Ola myy meille itse tekemiään voileipiä retosteltuaan ensin isoon ääneen, että Mäenpää tarjoaa, sano.

Blast from the past!

Mä muistan vielä tän, olin mukana.  :P

Kiitos vaan Olaville voileivistä ja Jussille kyydistä!
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Equus Asinus

Lynkkausryhmä huomio! Esa Lehto Kymen vaalipiirin yhteyshenkilö.
Tonkikaa,tonkikaa...  :)

Jussi Halla-aho

Quote from: Equus Asinus on 08.10.2010, 08:31:40

Mielestämme voisit saman tien esiintyä omalla nimelläsi.

Tulee mieleen strutsi, joka luulee olevansa piilossa, kun pää on työnnetty hiekkaan. Pyrstö näkyy.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Willy Whisper

... sano! Mäenpää tarjoaa, sano!

Hei, ei me olla millään pikkupoikien pelilaudalla vaan tässä tehdään ikäänkuin valtakunnanpolitiikkaa, sano.

Ihan imagokysymys, sano.

"Neuropsykologisen näkökulman mukaan suurin uhka maailmanrauhalle tulee niiden kansakuntien taholta, jotka tarjoavat virikeköyhimmän ympäristön lapsilleen, ja tukahduttavat eniten seksuaalista nautintoa ja naisen sukupuolisuutta."
J.W.Prescott

IDA

Valistuneesti ennustaisin, että tämän Vapauspuolueen päävastustajia vaaleissa tulevat olemaan PS ja Muutos 2011. Pienten puolueiden vaalitentissä Mäenpää käy haukkumassa Kerosen pilveä polttavaksi hipiksi jolla on tuomio, Halla-ahon maanpetturiksi ja Soinin islamin ystäväksi. Turusta sitten tulee Mäenpäälle ääniä, mutta ne eivät riitä paikkaan eduskunnassa.

Jos odotettavissa on jotain muuta, niin ihmettelisin sitä suuresti.

Jussi Halla-aho

Quote from: IDA on 08.10.2010, 11:10:35
Jos odotettavissa on jotain muuta, niin ihmettelisin sitä suuresti.

Itse arvelen, että pohjimmiltaan mukavana ja todellisuudentajuisena henkilönä Olavi vetäytyy muutaman kuukauden sisällä aktiivipolitiikasta, ryhtyy Maria Lohelan kampanjapäälliköksi ja testamenttaa tälle äänensä.

- nimim. sivullinen.

Equus Asinus

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.10.2010, 10:34:49
Quote from: Equus Asinus on 08.10.2010, 08:31:40

Mielestämme voisit saman tien esiintyä omalla nimelläsi.

Tulee mieleen strutsi, joka luulee olevansa piilossa, kun pää on työnnetty hiekkaan. Pyrstö näkyy.

Toistaiseksi haluan kuitenkin kirjoittaa nimimerkillä.

Vaikka sinua jumaloiva ylläpito on varmaan nimeni sinulle
kertonutkin, niin olisi suotavaa ettet sitä joka paikassa
huutelisi.

Topelius

Tätä keskustelua seuratessa ei voi sanoa muuta kuin että vain popcornit puuttuvat!

Tämä on jo aivan legendaarista. Helppo tästä keskustelusta on ainakin lukea se, keille on tärkeää itse asian eteenpäin vieminen ja keille maahanmuuttokriittisten yksinäiseksi ruhtinaaksi kohoaminen. Jälkimmäisen juna on mennyt jo vuosia sitten, sillä maahanmuuttokriittinen liike on hajautunut, levinnyt ja ulottanut lonkeronsa niin laajalle, ettei mikään johtajakeskeisyys enää tule kysymykseenkään.

Asianomainen/-set voisi siis lakata fantasioimasta tällaisesta ja keskittyä viemään poliittisesti tärkeinä pitämiään asioita eteenpäin. Tärkeintä ei pitäisi olla sen, kuka puhuu, vaan sen, mistä puhutaan.

Jussi Halla-aho

Quote from: Equus Asinus on 08.10.2010, 11:39:12
Vaikka sinua jumaloiva ylläpito on varmaan nimeni sinulle
kertonutkin, niin olisi suotavaa ettet sitä joka paikassa
huutelisi.

Minua jumaloiva ylläpito ei ole kertonut minulle nimeäsi. Arvelut perustuvat tässä ketjussa tekemiini havaintoihin.

En ole huudellut nimeäsi edes yhdessä paikassa.

- nimim. sivullinen.

Hippo

Quote from: junakohtaus on 07.10.2010, 17:45:28
Tämä ketju on sitten silmän alla. Sen mukaan.

Kuin myös. Pitkästä aikaa todella viihdyttävää tarinaa. ;D

IDA

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.10.2010, 11:23:01
Itse arvelen, että pohjimmiltaan mukavana ja todellisuudentajuisena henkilönä Olavi vetäytyy muutaman kuukauden sisällä aktiivipolitiikasta, ryhtyy Maria Lohelan kampanjapäälliköksi ja testamenttaa tälle äänensä.

Tätä mahdollisuutta ei tietenkään sovi unohtaa. Muistaakseni Maria Lohela on esittänyt erittäin perusteellisen näkemyksen siitä millaista maahanmuuttopolitiikan pitäisi olla ja sitoutunut myös edistämään niitä näkemyksiään tullessaan valituksi kansanedustajaksi. Itse olen Maria Lohelan näkemyksiin tutustunut, enkä usko, että Olavi Mäenpäälläkään pitäisi olla mitään suuria ongelmia niiden hyväksymisessä. Tosin voi olla, että Maria Lohelan ja Olavi Mäenpään näkemykset autoverosta poikkeavat niin jyrkästi toisistaan, että yhteistyö on mahdotonta.

Oh Dearism

Jännä homma, että tässä skenessä on yhteistyökuvioiden taholla ylitsepääsemättömiä ongelmia. Mistä niitä somaleita haukuttiinkaan, kun Somalia on romahtanut valtio? Mistä tätä porukkaa tähän skeneen oikein lappaa?

IDA

Quote from: Oh Dearism on 08.10.2010, 12:00:51
Jännä homma, että tässä skenessä on yhteistyökuvioiden taholla ylitsepääsemättömiä ongelmia. Mistä niitä somaleita haukuttiinkaan, kun Somalia on romahtanut valtio? Mistä tätä porukkaa tähän skeneen oikein lappaa?

No kyllä tässä aina on ollut vähintäänkin kaksi kokonaan eri skeneä. Näiden yhdistelemisessä ei ole järkeä. Maahanmuuttokriittisyys yhdistää, mutta Kokoomusta ja Vasemmistoliittoakin yhdistää se, että molemmat haluavat verottaa kansalaisia.

Oh Dearism

Quote from: IDA on 08.10.2010, 12:10:15
Quote from: Oh Dearism on 08.10.2010, 12:00:51

No kyllä tässä aina on ollut vähintäänkin kaksi kokonaan eri skeneä. Näiden yhdistelemisessä ei ole järkeä. Maahanmuuttokriittisyys yhdistää, mutta Kokoomusta ja Vasemmistoliittoakin yhdistää se, että molemmat haluavat verottaa kansalaisia.

Toki näin on. Siksi tähän vapauspuoluetta käsittelevään ketjuun tuli höpötettyäkin.

Olavi Mäenpää

Some topics never die...

Entistä huimemmaksi käy sinun kolehtiväitteesi. Olet tainnut
pahanpäiväisesti sotkeutua omiin tiskinalta-kolehteihisi?  En voi enää
muuta  kuin epäillä, että vaatimattomat politiikkavuotesi ovat
karkottaneet muutamia intiaaneja kanootistasi.

Seuraavassa todelliset taustat kolehdinkeruusta, jotka toivon sinun
painavan iäksi kalloosi ja miettimään tarkoin olisiko syytä ottaa
asioista selvää ennen kuin niistä vääristellysti kirjoittaa: Vuoden
2003 syyspuolella oli kahvilaterassillani istumassa iltaa
toistakymmentä Turun sisulaista. Ostin omilla varoillani nautittavaksi
pari koria olutta ja siideriä. Ilmoitin maksaneeni juomat omilla
rahoilani ja jos joku haluaa hankintaa avittaa, voi jotain
pöydänreunalle taskunpohjaltaan jättää. Totta tosiaan huimasti
jättivätkin - kokonaista 11 euroa! Oli huima kate hankkimistani
juomista. Tosin ilta päättyi muutenkin eriskummalisesti. Jouduin
kohteliaasti pyytämään kahta sisulaista poistuaan, kuullessani heidän
kuiskuttelevan keskenään illan isännän kiihottavan näköisestä
perseestä!

Jussi Halla-ahon viestiin #110:

Tosiaan vetäydyn politiikasta ja testamenttaan ääneni. Otan sinusta
vaikutteita ja  myöhäisherään sivariksi polttamalla sotilaspassini!
Ripustan korviksen korvaani sekä alan saarnaamaan vihervasemmistolaisen
maailmanjärjestyksen ihanuutta! Jos joku sattuu tulemaan kysymään
nimeäni kannatajakorttiin kieltäydyn ilmoittamalla, ettei minulla ole
Soinilta lupaa!

Lopuksi esitän sinule Halla-aho jälleen kysymyksen? Oletko itse
keksinyt sanavarastooni sanan: "sano", vai plagioitko senkin
keskustelupalstojen useista minua koskeneista  herjakirjoitukssta,
joissa kyseinen sana on suuhuni sovitettu?  En suin surminkaan tahtoisi
uskoa sinun olevan noiden  "paskakirjoituksien" takana?

JaniAlander

"Tosin ilta päättyi muutenkin eriskummalisesti. Jouduin
perseestä"

Taidat nyt sekottaa kaksi eri tapahtumaa. Sattuivat olemaan ne mainitsemasi henkilöt kavereitani (ovat kyllä heteroita), ja tämä jos heidän kuvauksestaan oikein muistin oli todellakin sellainen kerta jossa uhosit kaljaa TARJOAVASI, mutta kolehtia kumminkin sitten toivottiin.
Ko. tapahtuma tosiaan oli järjestetty Turun sisulaisille. Ja sinua silloin ärsytti melkoisesti, kun en tullut tilaisuuteen haukkumisiasi kuuntelemaan.

Sinällään muuten epäilysi ko. herrojen keskustelun sisällöstä ovat vääriä, olen heiltä asian oikean laidan kuullut.
Yhtäkaikki ko. tempauksen jälkeen naureskeltiin mone kerrat kiihtyneelle öyhötyksellesi: "Ne oli homoja, aivan varmasti ne oli homoja!!! Ne kattoi mun persettä, ne oli homoja!"

Jussi Halla-aho

QuoteOtan sinusta
vaikutteita ja  myöhäisherään sivariksi polttamalla sotilaspassini!
Ripustan korviksen korvaani sekä alan saarnaamaan vihervasemmistolaisen
maailmanjärjestyksen ihanuutta!

Muista lähettää kuvamateriaalia  :)

QuoteSeuraavassa todelliset taustat kolehdinkeruusta, jotka toivon sinun
painavan iäksi kalloosi ja miettimään tarkoin olisiko syytä ottaa
asioista selvää ennen kuin niistä vääristellysti kirjoittaa: Vuoden
2003 syyspuolella oli kahvilaterassillani istumassa iltaa
toistakymmentä Turun sisulaista.

Mutta Ola hyvä, enhän minä puhu tuollaisesta tapauksesta. Puhun siitä tapauksesta, kun kahvilaterassillasi oli kesällä 2003 nauttimassa mehua ja voileipiä puolenkymmentä helsinkiläistä sisulaista.

- nimim. sivullinen.

Olavi Mäenpää

Quote from: JaniAlander on 08.10.2010, 15:04:52
"Tosin ilta päättyi muutenkin eriskummalisesti. Jouduin
perseestä"

Taidat nyt sekottaa kaksi eri tapahtumaa. Sattuivat olemaan ne mainitsemasi henkilöt kavereitani (ovat kyllä heteroita), ja tämä jos heidän kuvauksestaan oikein muistin oli todellakin sellainen kerta jossa uhosit kaljaa TARJOAVASI, mutta kolehtia kumminkin sitten toivottiin.
Ko. tapahtuma tosiaan oli järjestetty Turun sisulaisille. Ja sinua silloin ärsytti melkoisesti, kun en tullut tilaisuuteen haukkumisiasi kuuntelemaan.

Sinällään muuten epäilysi ko. herrojen keskustelun sisällöstä ovat vääriä, olen heiltä asian oikean laidan kuullut. Yhtäkaikki ko. tempauksen jälkeen naureskeltiin monet kerrat kiihtyneelle öyhötyksellesi: "Ne oli homoja, aivan varmasti ne oli homoja!!! Ne kattoi mun persettä, ne oli homoja!"

Älä helvetissä, vai olivat "perseeni-ihailijat" sinun hyviä kavereitasi. Sittenhän kaikki loksahtaakin kohdalleen!

Kaiken kaikkiaan myönnän auliisti sinun ehdottomasti tietävän minua paremmin ko. illan tapahtumat koska et ollut edes itse paikalla! Peruit tulosi viime minuuteilla. Muistaakseni Leskisen Rami totesi, että pelkäät minua etkä
uskaltanut tulla!

Sanglier

Ihmettelen taas: mitä ajatella keski-ikäisestä miehestä joka leijuu suoritetulla asepalveluksella? Siinäkö suurin meriitti?

Armeijako teki Mäenpäästä sen suoraselkäisen herrasmiehen jonka tunnemme? :)

JaniAlander

Quote from: Olavi Mäenpää on 08.10.2010, 15:34:08
Älä helvetissä, vai olivat "perseeni-ihailijat" sinun hyviä kavereitasi. Sittenhän kaikki loksahtaakin kohdalleen!

Juu ovat juu, ja myöskin "marsalkan" ja Leskisen hyviä kavereita. Voit kaikessa rauhassa loksautella palasia paikalleen. Täytyy myöntää että odotan oikein mielenkiinnolla huimia johtopäätöksiäsi, Turun Hercule Poirot vaivatkoon harmaita aivosolujaan oudon mysteerin selvittämiseksi.

Kaiken kaikkiaan myönnän auliisti sinun ehdottomasti tietävän minua paremmin ko. illan tapahtumat koska et ollut edes itse paikalla! Peruit tulosi viime minuuteilla. Muistaakseni Leskisen Rami totesi, että pelkäät minua etkä uskaltanut tulla!

Sanotaan nyt niin että olen illan tapahtumista kuullut usealta sinua puolueettomammalta taholta aika kattavasti. Ainoa syy miksen paikalle tullut oli se että minun käsitykseni rennosta illanvietosta ei sisällä jatkuvaa v*ttuilua. Ja käsitykseni illan ohjelmasta ei tainnut olla aivan väärä, kuultuani myöhemmin keskustelujen sisällön.

"Tempun teki!"