News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2010-09-03 Jiri Keronen Pressiklubissa

Started by Antti Tulonen, 01.09.2010, 15:33:34

Previous topic - Next topic

Oami

Quote from: Negie on 06.09.2010, 15:56:50
Se, millainen puolue on Muutos ja millainen puheenjohtaja sillä nyt on, jäi katsojalle varsin epäselväksi. Ehkä tämä olikin ohjelman tekijöiden tarkoitus.

Mahdollisesti, enkä itse ainakaan enempää odottanut.

Tärkeää on, että puolueen ja puheenjohtajan nimet kirjoitettiin oikein. Se, jota asia kiinnostaa, löytää kyllä tietoa itsekin.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Jaakko Sivonen

Quote from: Rafael K. on 06.09.2010, 16:59:50Suomen valtio väkivaltamonopolinsa turvin takavarikoi noin 50 % ihmisten tuloista ja jakaa ne sitten edelleen niin kuin hyväksi katsoo.

Mainittakoon, että alhaisen verotuksen kannattaminen on kyllä nimenomaan (taloudellista) liberalismia. Esimerkiksi matalia veroja ja valtion pientä roolia taloudessa kannattava USA:n republikaanipuolue on kyllä arvoiltaan konservatiivinen mutta taloudellisesti liberaali puolue.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Reich

Jiri esiintyi hyvin ja teki Muutoksen linjat selväksi. Jiri/Muutos vähättelee maahanmuuttoasioiden tärkeyttä, hehkuttaa toimimatonta suoraa demokratiaa, raiskaisi avioliitto-termin ja haluaisi tuhota Suomen nuorison huumeilla. Nämä 4 asiaa jäi päällimmäisenä mieleen Pressiklubista ja olen kaikista eri mieltä.
"Me ei tosiaan olla ainoastaan pala Eurooppaa,
vaan jotain kaunista, jota ei koskaan myydä saa."

Oami

Ehkä Reich ja minä katsoimme eri ohjelmaa.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Ammadeus

Quote from: Reich on 06.09.2010, 17:41:49
Jiri esiintyi hyvin ja teki Muutoksen linjat selväksi. Jiri/Muutos vähättelee maahanmuuttoasioiden tärkeyttä, hehkuttaa toimimatonta suoraa demokratiaa, raiskaisi avioliitto-termin ja haluaisi tuhota Suomen nuorison huumeilla. Nämä 4 asiaa jäi päällimmäisenä mieleen Pressiklubista ja olen kaikista eri mieltä.
Näin se nähtiin.
Tietysti riippuu tulkinnasta.

TeemuT

Quote from: Oami on 06.09.2010, 18:04:29
Ehkä Reich ja minä katsoimme eri ohjelmaa.

Katsoin Reichin kanssa samaa ohjelmaa. Harmittaa kyllä aika valtavasti, ettei Leinosta tullut puheenjohtajaa.

kaivanto

Kylläpä täällä on luku- ja ymmärrystaidotonta porukkaa...  :facepalm:

Näiden öyhöttäjien vaihtaminen lukutaidottomiin vuohipaimeniin saattaisi sittenkin olla win-win -tilanne. Sekä Suomelle että Somalialle.

http://www.muutos2011.fi/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=59&Itemid=72

Mitä kohtaa tarkkaan ottaen ette ymmärrä esim. tästä kappaleesta:
"Taloudellisesti maahanmuuton täytyy pääsääntöisesti olla maata vaurastuttavaa. Pääosa Suomeen tällä hetkellä kohdistuvasta maahanmuutosta on ns. humanitaarista maahanmuuttoa. Tämä sektori ei kuulu YK:n velvoitteiden piiriin toisin kun pakolaisten tulo. Humanitaarinen maahanmuutto on suomalaisten viranomaisten keksintö. Mitään velvoitteita Suomella ei siihen ole."

TeemuT

Tuohan on jo yli puoli vuotta vanha ohjelma. Muutos on muuttunut aika vauhdikkaasti tässä viime aikoina :flowerhat:

Nyt päivitetty ja kunnon öyhötysversio kehiin, niin uskoa vielä on.

Erityisesti toivoisin, että päivitetyssä maahanmuuttopoliittisessa linjauksessa erikseen mainittaisiin oikein boldatulla islamin ja muslimien aiheuttamat ongelmat. Eihän tästä muuten mitään tule.

Jouko

Quote from: kaivanto on 06.09.2010, 18:28:49

Näiden öyhöttäjien vaihtaminen lukutaidottomiin vuohipaimeniin saattaisi sittenkin olla win-win -tilanne. Sekä Suomelle että Somalialle.

http://www.muutos2011.fi/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=59&Itemid=72

Mitä kohtaa tarkkaan ottaen ette ymmärrä esim. tästä kappaleesta:
"Taloudellisesti maahanmuuton täytyy pääsääntöisesti olla maata vaurastuttavaa. Pääosa Suomeen tällä hetkellä kohdistuvasta maahanmuutosta on ns. humanitaarista maahanmuuttoa. Tämä sektori ei kuulu YK:n velvoitteiden piiriin toisin kun pakolaisten tulo. Humanitaarinen maahanmuutto on suomalaisten viranomaisten keksintö. Mitään velvoitteita Suomella ei siihen ole."
Kyllä tämä on aivan itsestään selvä asia kansalaiselle jota kiinnostaa Suomen pärjääminen kansainvälisen kilpailun pyörteissä. Eikä se kilpailu tarkoita kilpailua maailmanparantamisessa vaan yksinkertaisesti selviytymistä. Näyttää pahasti siltä että tämän asian punainen lanka on hukassa maan johtajilta.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

kaivanto

Quote from: TeemuT on 06.09.2010, 18:33:09
Tuohan on jo yli puoli vuotta vanha ohjelma. Muutos on muuttunut aika vauhdikkaasti tässä viime aikoina :flowerhat:

Kelpaisiko Kerosen vaalipuhe?
http://keronen.blogspot.com/2010/07/olen-kaytettavissa-muutos-2011-ryn.html

Tai kelpaisiko se, että minä tulen taatusti öyhöttämään islamista sitä enemmän mitä enemmän joku sen merkitystä vähättelee, on sitten puoluetoveri tai ei?  Insha'allah, tulette piankin huomaamaan että Allah on pieni ja Muutos suuri!

Jouko

Quote from: kaivanto on 06.09.2010, 19:04:01
Quote from: TeemuT on 06.09.2010, 18:33:09

Kelpaisiko Kerosen vaalipuhe?
http://keronen.blogspot.com/2010/07/olen-kaytettavissa-muutos-2011-ryn.html

Tai kelpaisiko se, että minä tulen taatusti öyhöttämään islamista sitä enemmän mitä enemmän joku sen merkitystä vähättelee, on sitten puoluetoveri tai ei?  Insha'allah, tulette piankin huomaamaan että Allah on pieni ja Muutos suuri!
Se on Keroselle urotyö jos saa islamin pysyväksi puheenaiheeksi valtakunnan tasolle noin niin kuin päivänpolitiikkaan. Olen vahvasti hengessä mukana.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

TeemuT

Tai kelpaisiko se, että minä tulen taatusti öyhöttämään islamista sitä enemmän mitä enemmän joku sen merkitystä vähättelee, on sitten puoluetoveri tai ei?  Insha'allah, tulette piankin huomaamaan että Allah on pieni ja Muutos suuri!

Se kyllä kelpaisi, kiitos :) Kunhan samaan öyhötykseen saat mukaan sen puheenjohtajankin.

No, olihan tuolla Kerosen sivuilla ihan mukavaa öyhötystä. Toivottavasti mies ei taivu, kuten entinen PJ.

Teemu Lavikka

QuoteTuohan on jo yli puoli vuotta vanha ohjelma. Muutos on muuttunut aika vauhdikkaasti tässä viime aikoina

Nyt niitä faktoja kehiin, kiitos.

Monessakin eri ketjussa on todisteltu mm. Kalevin, Tapsan ja minun toimestani, että Muutos ei ole luopunut maahanmuuttokritiikistä, eikä näin ole tapahtumassakaan.
Tulette varmasti näkemään Muutoksen julkaisemia maahanmuuttoon kantaa ottavia lehdistötiedotteita tulevaisuudessa.

Yhden asian puolueilla, joksi Muutosta on yritetty leimata alusta asti, ei ole kovin pitkää tulevaisuutta. Siksi on pidettävä esillä myös muita kohtia, joita Muutos pitää tärkeinä.
On totta, että maahanmuuttoon liittyvät ongelmat on ratkaistava ripeään tahtiin, ennen kuin tilanne riistäytyy käsistä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki muut asiat heitetään romukoppaan ja jankutetaan pelkästään maahanmuutosta.
Muihinkin epäkohtiin täytyy puuttua, eikä se mielestäni ole muuttanut Muutosta mihinkään.

Jos noiden asioiden tajuaminen on ylivoimaisen vaikeaa, sille en mahda mitään.
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia   :)
"Mikä vittu se oli?"
Hiroshiman pormestari, 1945

TeemuT

Quote from: Teemu Lavikka on 06.09.2010, 19:21:56

Yhden asian puolueilla, joksi Muutosta on yritetty leimata alusta asti, ei ole kovin pitkää tulevaisuutta. Siksi on pidettävä esillä myös muita kohtia, joita Muutos pitää tärkeinä.

Ymmärrän toki tuon, mutta miksi sitä monikulttuurisuuden kritisointia tai islamisoitumista täytyy vähätellä mediassa? Että eihän täällä oikeastaan olekaan mitään ongelmaa.

Olen 100% varma, että sillä sopivalla öyhöttämisellä saatte parhaan vaalituloksen. Suora demokratia ja sellaiset muut ihan kivat jutut eivät vain vielä uppoa kansaan. Olen aika pirun hyvä ennustaja ja veikkaaja ollut aiemminkin, enkä usko että tässäkään menen pieleen.

Heitetään vielä tähän lopuksi äänisaaliinne tulevissa EK-vaaleissa. Se on 0.3%

Teemu Lavikka

QuoteHeitetään vielä tähän lopuksi äänisaaliinne tulevissa EK-vaaleissa. Se on 0.3%

Jätkällä on kristallipallo! Rahapuolueet haluaa varmaan vuokrata sitä?

Et laittanut vieläkään niitä faktoja joita pyysin.
"Mikä vittu se oli?"
Hiroshiman pormestari, 1945

Elisa

Hyvin harva ihminen lukee puolueohjelmia. Puolueen linja määritellään hyvin pitkälti puheenjohtajan ulostuloista.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

svobo

Se ohjelma tulee näköjään vielä kerran tänään uusintana 00:15.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

kaivanto

Quote from: Elisa on 06.09.2010, 20:22:47
Hyvin harva ihminen lukee puolueohjelmia. Puolueen linja määritellään hyvin pitkälti puheenjohtajan ulostuloista.

Kerosen debyytti oli loistava. Persut ovat jo imuroineet demareilta ja vasureilta sen mitä pitikin. Nyt Muutoksen potentiaali on fiksummassa ja vähemmän kateellisessa kansanosassa, joka on pettynyt hallitukseen syystä tai toisesta. Tietty Kokoomuksen vasemmistolaita vielä voi vuotaa persuihinkin.

M.

Insha'allah, tulette piankin huomaamaan että Allah on pieni ja Muutos suuri!

Ellei se olisi öyhötystä, tässähän olisi erinomainen vaalislogan...

Equus Asinus

Quote from: Ammadeus on 06.09.2010, 18:07:34
Näin se nähtiin.

Yhdyn edellisiin kirjoittajiin...

Lopenkyllästynyt

Quote from: Elisa on 06.09.2010, 20:22:47
Komppaan. Toin tämän myös esille hetki sitten Hommakerho-debyytissäni :P
Kyllä keskivertosuomalaisen ajatuksissa puolueen kanta on suurimmilta osin puheenjohtajan kanta. Näin ainakin useimpien minun tuntemien ihmisten osalta.
Keskiajan ajatellaan yleisesti alkaneen 400-luvulla Rooman valtakunnan hajoamisesta. Varhaista keskiaikaa leimasivat sodat, kansainvaellukset ja konfliktialtis "monikulttuurisuus". (Vehmas, 2005)

rankka

Quote from: Equus Asinus on 06.09.2010, 20:50:27
Quote from: Ammadeus on 06.09.2010, 18:07:34
Näin se nähtiin.
Yhdyn edellisiin kirjoittajiin...
Kannattaa varoa rauhan uskontoa tuolla suuntauksella. ;)

kaivanto

Quote from: Lopenkyllästynyt on 06.09.2010, 20:53:32
Komppaan. Toin tämän myös esille hetki sitten Hommakerho-debyytissäni :P
Kyllä keskivertosuomalaisen ajatuksissa puolueen kanta on suurimmilta osin puheenjohtajan kanta. Näin ainakin useimpien minun tuntemien ihmisten osalta.

Jos näin on ja ihmiset niin tyhmiä, niin meillähän on kykyä ja kykyjä kehitellä vaikka sellainen puheenjohtajuus, joka kiertää viikottain, jotta asia (=meillä ei aate henkilöidy puheenjohtajaan) tulisi selväksi tyhmemmillekin.  ;D

Tai ilman yhdistysbyrokratiaa: lähetetään eri henkilöitä puhemiehiksi eri tilaisuuksiin. Kyllä muutkin puolueet ovat käyttäneet sijaisia esim. ruotsinkielisissä paneeleissa eli tämä ei ole mitään utopiaa.

dothefake

Pannaan Jiri-kloonit kiertämään maata Solifereilla.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

tietotyöläinen

Quote from: IDA on 04.09.2010, 17:52:30
JMK lienee jo klassinen esimerkki tyypistä, joka Leena Lehtolaisen tapaan kirjoittaa päivät pitkät nettiin itkeäkseen kuinka nettiin kirjoittaminen on ihan järjettömän tyhmää. Tamperelaiseksi syndroomaksi tuota tavataan Kymissä nimittää. Outo tauti.

Mitenkäs se menikään: helpommin huomaa jyvän toisen silmässä kun malkan omassa lävessään.

Mutta tuo tamperelaisuus-heitto on kyllä täysin asiatonta!

Miniluv

Kiitos, lisään linkin ketjun alkuun.

Huh huh, tiukkaa vääntöä! ;D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kaustinen

Quote from: kaivanto on 06.09.2010, 18:28:49

Quote from: kaivanto on 06.09.2010, 21:00:09
Jos näin on ja ihmiset niin tyhmiä, niin meillähän on kykyä ja kykyjä kehitellä vaikka sellainen puheenjohtajuus, joka kiertää viikottain, jotta asia (=meillä ei aate henkilöidy puheenjohtajaan) tulisi selväksi tyhmemmillekin.  ;D

Nämä "luku- ja ymmärrystaidottomat tyhmät ihmiset" ovat niitä, joiden te haluatte päättävän asioista sillä suoralla demokratialla.

Ehkä sen verran voisi ottaa oppia vanhoilta puolueilta, että vaalikarjaa kannattaa haukkua vasta vaalien jälkeen.  ;)

herra 4x

Quote from: kaivanto on 06.09.2010, 20:33:49

Kerosen debyytti oli loistava.

Kerosen debyytti ei ollut loistava.

Esiintymismielessä Keronen onnistui hyvin. Rento, fiksunoloinen nuorimies, huumorintajuisuuden ilmeneminen, sisältyy tosin edellämainittuun, rauhallisuus, päällepuhumattomuus, loogisuus ym., kaiken kaikkiaan miellyttävää, totta.

Mutta nyt ei saatana ole siitä kysymys. Keronen käytti joka jumalan annetun tilaisuuden vähätelläkseen maahanmuuttopolitiikan kritiikkiä ja kritikoijia. Vaikka olisi ollut valtakunnallista tv-aikaa sanoa asiasta edes jotain niitten puolesta jotka ovat raapustaneet sen kannatuskortin. Tarjottimella annettiin mahdollisuus, sitä jopa lypsettiin, kommenttiin Helsingin Sanomien linjasta maahanmuuttopolitiikkaan liittyvistä asioista. Ei mitään tullut. Tietäessämme HS:n tajuttoman mokutushistorian kaikkine vääristelyineen, pimityksineen ja disinformaatioineen, Kerosen moka olla sanomatta edes yhtä tavua tätä vastaan oli käsittämätön. Ainoa positiivinen asia oli Ylen lakisääteisen multikultimission esiintuonti.

Liputus homoavioliiton, eli käytännössä homojen adoptio-oikeuden puolesta oli yksi asia tässä helvetin aversiossa  mitä tunnen tätä liikettä kohtaan, joka on transformoitunut joksikin mäkiketeläiseksi märäksi uneksi näinä viikkoina. En siis kannata homojen adoptio-oikeutta. Jokin roti se on kotileikeissäkin. Se raja kulkee minulla siinä kun lapsi otetaan teatteriin mukaan. Minun maailmassani lapsella on oikeus isään ja äitiin, mieheen ja naiseen, myös adoptiossa.

Samoin Kerosen liputus siitä että sana "maahanmuuttokritiikki" on yäk, "en pidä" ja että jointit huuleen kotitarvekasvatuksella olisi ok ovat minulle jotain jota en tue. Siis jatkossa.  Tähän asti olen tietämättäni tukenut aluksi kannatuskortin kirjoittamalla, sitten taloudellisella tuella ja seuraamalla asiaa ja käyttämällä aikaa.

Kaikki kuin tuuleen kylvetty. Selvyyden vuoksi syytän ainoastaan itseäni tästä kuukausia kestäneestä typeryydestä. En nähnyt ajoissa Mäki-Ketelän liukumista totaaliseen tilttiin, vaikka viime kuukausien aikana silloin tällöin kritiikkiä esitinkin ja mielessäni ajattelin että mitä helvettiä se höpöttää. Nyt JM-K:n "minun valintani" tultua valituksi ja jatkettua kyseisen hamsterituuliviirin perintöä erittäin hyvin TS:n haastattelussa 3.9.2010 ("kärpäsestä on tehty härkänen [maahanmuuttopolitiikka]")ja Pressiklubissa on aivan selvää että minua on kustu silmään, ja tämä liike on jotain mitä en tietenkään voi tukea tai äänestää. Vihreät #2 tai jotain. Ehkä se jotain on lähempänä. Tuskin tietävät itsekään. Näillä esiintuloilla mitä nyt on nähty on helppoa defaultata PS-äänestäjäksi.

Minun valintani on PS kuten Tampereen ihme sanoisi.

Rakkaudesta lajiin.

Kaustinen

Quote from: Reinhart on 06.09.2010, 21:39:43
En ainakaan äkkiseltään huomannut, että Pressiklubin extrat olisi vielä ollut täällä.

Tätä et nähnyt Pressiklubissa: Jiri Keronen, Muutos 2011

Johan veti puihin koko mies. Ei ole hyvä nuiva Keronen. Toki edelleen Turun noloin gootti.  :D

Zngr

Höpönhöpö. Jiri veti todella hyvin, hyvä esitys.
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken