News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

"Kriitikoilta" puuttuu moraali!

Started by Hyyssäri, 08.07.2010, 04:40:23

Previous topic - Next topic

Eino P. Keravalta

Quote from: Hyyssäri on 08.07.2010, 12:28:35
Voi Lol en kestä enää, päästän teidät piinasta! Myönnän jo, että olen trolli. Aika helpolla tekin lähdette mukaan. ;D

No miksi hitossa emme lähtisi mukaan? Keskusteluhan on hauska harrastus. Ja trollinkin kanssa voi vähän jutella, sillä toisinaan trollit ovat ihan viihdyttäviä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

prestionat

Quote from: Päivänsäde on 08.07.2010, 12:57:52
Eikö Hitlerin ja natsien tapauksessa ollut aika vahvasti myös kyse siitä, että kansalaisten mieliin vaikutettiin aktiivisesti propagandalla.
Juu. Ne väittivät  olevansa omanlaisiansa sosialisteja.

Retroministeri

Ajattelin vaan, että kun ketju nyt paljastui trolliksi, tässä ketjussa saa puhua mistä vaan, kun alkuperäinen aihe ei enää rajaa mitenkään.

Kivaa. Aamulehti: Meitä on peloteltu suotta: Eläkepommi onkin suutari?.

Eli jälleen maahanmuuttajilta lähti yksi peruste alta pois. Maahanmuuttoa puolusteltiin eläkepommilla, mutta tämä on jo ennännes kerta, kun se osoitetaan suutariksi.
edit: todisteet lisätty:
Eläkepommi ja miten se puretaan
Eläkepommi vai suutari
Eläkepommi on suutari
Eläkepommi olikin suutari (alinna)
ESS keskustelufoorumi; Eläkepommi
Jne............

desperaato

Quote from: prestionat on 08.07.2010, 13:04:01
Juu. Ne väittivät  olevansa omanlaisiansa sosialisteja.

No, eikös ne ollukki? Ainakin juutalaisten omaisuutta ja myös arjalaisten työpanosta sosialisoitiin oikeen urakalla.

desperaato

tässä ketjussa saa puhua mistä vaan

Annetaan mennä sitten kun millään ei enää oo mitään väljä:

SS: Kurssitetut afgaanivirkamiehet haluavat jäädä Suomeen

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/ss-kurssitetut-afgaanivirkamiehet-haluavat-jaada-suomeen/183828

M.E

Voi Lol en kestä enää, päästän teidät piinasta! Myönnän jo, että olen trolli. Aika helpolla tekin lähdette mukaan. ;D

Toivottavasti piristi päivää.

No helpolla ja helpolla, mutta missä se hauskuus on, jos haaste puuttuu? Tämän keskustelunaiheen ympärillä raja todellisuuden ja parodian välillä on jo niin hämärtynyt, että usein on mahdotonta sanoa, mikä on parodiaa/trollausta ja mikä vilpittömällä mielellä esitettyä.

Haluatko nyt sitten keskustella rakentavasti vai potkaistaanko sinut nyt sitten ulos trollina?
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

desperaato

Quote from: M.E on 08.07.2010, 13:36:33

Haluatko nyt sitten keskustella rakentavasti vai potkaistaanko sinut nyt sitten ulos trollina?

Ulos vaan ja IP julkisesti nähtäville!

M.E

Quote from: desperaato on 08.07.2010, 13:58:08

On jo ulkona. Nimeä tai IP:tä emme julkaise.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Pliers

Tervetuloa uudestaan! Sinunkaltaisesi mukavasti laittavat vipinää sivuille.

Samalla tulevat kivasti niputettua suvisten kliseet kriitikkojen toimesta. Sellaiselle satunnaiselle kävijälle ei jää epäselväksi miten asiat oikeasti ovat. Voi, sinunkaltaisesi ovat Hommalle parasta mainosta. Kiitos avusta. :-*
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

Retroministeri

Quote from: M.E on 08.07.2010, 13:59:01
Quote from: desperaato on 08.07.2010, 13:58:08
Ihan oikeasti; Voihan nenä  :'(
Mielestäni hän ei olisi ansainnut tuota,
mutta antakaa hänelle uusi tilaisuus, sillä niinhän suomalaiset toimivat

JM-K

Quote from: Vera on 08.07.2010, 11:03:58
Quote from: JM-K on 08.07.2010, 08:44:46
Quote from: Hyyssäri on 08.07.2010, 04:40:23
Jos raha tulee teidän mielestänne aina ennen eettisiä käsitteitä, niin pitäisikö sitten myöskin vanhus- ja vammaishoito kokonaan lakkauttaa? Sehän maksaa aivan älyttömästi yhteiskunnallemme!

Jos kyse on ei-syntyperäisistä suomalaisista, niin oikein harkinnan arvoinen asia. 

Oletko ihan tosissasi? Kerro toki lisää.

Olen, mutta aika suppeasti näemmä itseäni ilmaisin. Tarkoitin sosiaalielättimummoja, en sellaisia, jotka ovat tehneet työtä tämän maan eteen, maksaneet veroja jne.

JM-K

Quote from: Arto Tuhkamuna on 08.07.2010, 11:08:27
Quote from: Mika on 08.07.2010, 10:13:06
Quote from: JM-K on 08.07.2010, 08:44:46
Hitler ei suinkaan ollut populisti vaan ihan oikea diktaattori ja tyranni, jolla oli käytössään väkivaltaan taipuvainen hörhöosasto, SS ja muita alan veikkosia. Ei sellaiset sällit tarvitse populismia mihinkään.

Hitler nousi valtaan lupaamalla äänestäjille poistaa Saksasta jättilukemiin nousseen työttömyyden, kumota I WW:n häpeärauhan ja lopettaa (rikkaiden) juutalaisten vehkeilyt Saksan kansaa vastaan.

Mitä näistä Hitler ei yrittänyt tehdä?

Ja jos tarkkoja ollaan, niin työttömyys läks, ekan WW:n häpeärauha kumottiin (ja samalla ranskikset nöyrytettiin).

Mutta joo, taisi olla Aatu-vainaakin populisti. Niin kuin minäkin. Eräs turkulainen wannabe-sosiaalipoliitikko (tai ylipäätään wannabe-jotain) on näet minut sellaiseksi toisaalla määritellyt.

Pistetäänpä Jussi-pojulle tästä kivaa kesämusaa aiheeseen liittyen: http://www.youtube.com/watch?v=pZb3Xya7jQ8

JM-K

Quote from: Simo Lipsanen on 08.07.2010, 12:13:59
En pidä kumpaakaan minään elämää suurempina pyhimyksinä,
Mitä?!?! Jos on kyse minusta, niin minä olen pyhimys!

Quote from: Simo Lipsanen on 08.07.2010, 12:13:59
(...) mutta ainakin he haluavat ansaita rahansa ajamalla sitä mitä kansa haluaa.
En halua ansaita tällä rahaa. Meuhkaan tässä ihan periaatteelliselta pohjalta. Jos joskus niin käy, että istun eduskunnassa, niin luovutan joka ainoan sentin, joka menee yli opettajan työstä saamani palkan, hyväntekeväisyyteen. Edesmenneellä edustaja Halmeella oli hieno idea, mihin em. rahat voisi laittaa. Palataan tähän joskus myöhemmin.

Simo Lipsanen

Quote from: JM-K on 08.07.2010, 19:48:45

En halua ansaita tällä rahaa. Meuhkaan tässä ihan periaatteelliselta pohjalta. Jos joskus niin käy, että istun eduskunnassa, niin luovutan joka ainoan sentin, joka menee yli opettajan työstä saamani palkan, hyväntekeväisyyteen. Edesmenneellä edustaja Halmeella oli hieno idea, mihin em. rahat voisi laittaa. Palataan tähän joskus myöhemmin.

Hienoa etten ole ainoa joka tuota hyväntekeväisyyshommaa on ajatellut. Toisaalta ehdottaisin myös edustajien ja ministereiden palkkojen tuntuvaa alennusta, mutta jää nähtäväksi pääseekö noissa vaaleissa edes mihinkään.

Lord Liberty

Quote from: Hyyssäri on 08.07.2010, 04:40:23
Maahanmuuttokriitikoiden vakiovastaus maahanmuuttokysymykseen on: "No, kun se maksaa meidän veronmaksajille!" Eikö teillä ole yhtään moraalia? Jos raha tulee teidän mielestänne aina ennen eettisiä käsitteitä, niin pitäisikö sitten myöskin vanhus- ja vammaishoito kokonaan lakkauttaa?

Kyllä, niin pakolaiskeskukset kuin myös vanhus- ja vammaishoito pitäisi kokonaan lakkauttaa, meillähän ei oikeasti ole varaa niihin, kuten tästä kellosta voi nähdä: http://www.velkakello.fi/

Tätä viestiä kirjoittaessa Suomi velkaantui noin kymmenen tuhatta euroa enemmän.
Demokratia on sitä että jokainen saa mitä enemmistö tilaa. Markkinatalous on sitä että jokainen saa mitä itse tilaa

Lord Liberty

Quote from: Reconquista on 08.07.2010, 08:27:39

Vanhus -ja vammaishoitoa ei pidä lakkauttaa vaan päin vastoin niihin pitäisi käyttää nykyistä enemmän rahaa koska kyse on suomalaisista.

Kuinka monella miljoonalla tahdot kasvattaa tätä lukua? http://www.velkakello.fi/
Millä vanhukset hoidetaan sitten, kun markkinoilta ei saa uutta lainaa?
Demokratia on sitä että jokainen saa mitä enemmistö tilaa. Markkinatalous on sitä että jokainen saa mitä itse tilaa

Punaniska

Quote from: JM-K on 08.07.2010, 19:43:23

Pistetäänpä Jussi-pojulle tästä kivaa kesämusaa aiheeseen liittyen: http://www.youtube.com/watch?v=pZb3Xya7jQ8

Ja tuostapa kesämusaa Mansen Mobutulle: Mulle kans!

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

svobo

Yhteisön moraaliset arvot ovat kulttuurisidonnaisia. Useimmat maahanmuuttokriitikot varmaankin vastustavat maahanmuuttoa juuri siksi, että humanitäärisen massamaahanmuuton seurauksena täälläkin saa jalansijaa sellaiset arvot, joita pidetään länsimaisen tulkinnan mukaan eettisesti arveluttavina. Tästä syystä kenelläkään länsimaisella humanistilla ei ole varaa heiluttaa maahanmuuttokriitikoille moraalikorttia, ainakaan länsimaisiin moraaliarvoihin perustuen.

Edit. Ja moraali puuttuu myös luonnolta. Tämä tuntuu toisinaan hyviltä ihmisiltä unohtuvan.

Edit2. Ai tää oli harjoitusmaali. Olis pitäny lukee ketju ensin.

"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Tommi Korhonen

Minusta tässä trollihyökkäyksessä oli yksi hyväkin puoli:
Hommalaisten intohimosta lähteä mukaan ei ollut mitään epäselvyyttä. Siitä intohimosta ja jopa käsien heiluttelusta huolimata trolli ei saanut yhtään osumaa nuiviin. Ja kokoelmana oli kyllä kaikki klisheet natseista etiikkaan ja Halla-ahon sokeaan seuraamiseen.

Peeloiluahan tuollainen on, mutta en minä tuollaista oikeatakaan hyökkäystä mitenkään mahdottomana pitäisi kun tuntee mokuttajat.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Karkka

En usko, että kyseessä oli trolli.

Retroministeri

Quote from: Karkka on 09.07.2010, 02:31:18
En usko, että kyseessä oli trolli.

On jopa täysin mahdotonta, että kyseinen aloittaja olisi trolli.
Perustelut, joiden tahtoisin tulevan ymmärretyiksi:

Jos joku näyttelee maahanmuuton puolustajaa ja suvaitsevaista, niin hänhän saa vastakeskustelijansa argumentoimaan täsmälleen samalla tavalla kuin jos henkilö olisi niin sanotusti oikea mokuttaja, eikö totta?

Jos siis mokuttajan näyttelijää sanotaan trolliksi, jolle argumentoidaan oikeilla argumenteilla, niin silloin myöskin oikeat mokuttajat tulee bannata täältä, koska silloin myös he ovat tämän foorumin sääntöjen mukaan trolleja!
Asiasisältö ratkaisee, mutta nyt tämän foorumin ylläpito katsoi henkilöön, eikä lainkaan hänen esittämäänsä asiaan, joka oli yksi yhteen mokuttajien asian kanssa.

Minä suorastaan vaadin, että ketään mokuttajaa näyttelevää ei saa bannata, koska silloin myöskin sellaisen näyttelijän vastakeskustelijan argumentointi tehdään tyhjäksi ja mitätöidään.

Täällä julistetaan, että ollaan viisaampia ja älykkäämpiä kuin mokuttajat, mutta mielestäni se ei ole mitään viisautta kutsua mukottaja-näyttelijää trolliksi (vaikka hän itse olisi sanonut nimekseen trolli), koska silloinhan joka ikinen mokuttaja myös katsoo, että heidän näkemyksensä on tällä foorumilla ilman mitään keskustelua ennalta tuomittu - trollaamiseksi.
Trolli-niminen ei ole olemukseltaan trolli, ellei mies nimeä pahenna!

Mielestäni katson, että jos täällä ihan oikeasti syytetään mokuttajanäyttelijöitä trolleiksi, ja koska silloin myöskin täällä syytetään mokuttajia trolleiksi, niin siksi omalta osaltani sanoudun jyrkästi irti kyseisen henkilön bannaamisesta.

Kuten  jo eilen toin julki oman pahoitteluni kyseisen henkilön bannaamisesta, niin tänään esitän syvän ottoni kyseiselle henkilölle ja toivon, että jatkat tavalla tai toisella omien ajatustesi ilmentämistä.

Samalla esitän jyrkän vastalauseen tämän foorumin ylläpidolle.
On kertakaikkisen häpeällistä julistaa maahanmuuttomyönteisyys trollaamiseksi, olkoon se tullut esille näytttelijän suulla tai siten ns. oikean mokuttajan esittämänä;
itse sisältöhän on molemmissa täsmälleen sama

Enkä myöskään välitä mitään, jos minutkin bannataan tämän asian kertomisesta; jos minut bannataan, niin aion julkaista tämän häpeällisen teon omilla kotisivuillani ja aion tehdä selväksi, etten ole tämän foorumin kanssa samaa mieltä.

Olen pitänyt esim Jussi Halla-ahoa filosofis-tyyppisenä tyyppinä, mutta ilmeisesti joudun tekemään korjausliikkeen  :'(
Jos joku pystyy kumoamaan nämä perustelut, niin voisin olla laittamatta tätä kotisivuilleni, mutta enpä usko, että on sellaista tahoa, joka voi kumota viisautta.

Runner

Minusta Mamu-rahoja juuri pitäisi pistää ''härre gud'' niille vanhuksille.

Retroministeri

Quote from: M.E on 08.07.2010, 13:59:01

Vai että minun olisi pitänyt muilta salassa kertoa täällä mielipiteeni  :roll:

Jos jonkun henkilön banni ilmaistaan muille tässä juonteessa, niin miksi sitten on sääntö, että siitä ei saa kertoa mielipidettään tässä juonteessa?

Miksi tämän foorumin ylläpitäjät eivät kestä kritiikkiä  :facepalm:

Piti sitten keksiä tuollainen syytös, että kritiikki on esitetty väärässä ketjussa, jotta ylläpito saisi ikään kuin pätevän syyn bannata kaikki ylläpitokriittiset ja jotta homman ylläpidolla olisi pehmeä tyyny  :P

Eipä mulla sitten tässä hommassa enää olekaan mitään asiaa. Voitte myös samalla poistaa kaikki viestini; olen tallentanut itse nämä jutut... Itse asiassa, voittehan te tehdä mitä vain osaatte. Bannaaminen maistuu aina vaan makeemmalta; minulla on ikibanni YLElle, lisäksi bannattu suomi24, Näkökulmalta, Vaikuttava.netistä, tiede.fi:ltä, mitä nyt heti muistelisin  :D

Ja aina on sama syy; ei saa esittää omia mielipiteitä. Aivan kertakaikkisen hirvee synti esittää mielipiteitä ylläpidosta, ja että vielä väärässä juonteessa  :D
Seuraukset ei eroa mitenkään jonkun diktaattorin kritisoinnista. Muhammedkin on oppipoika netin moderaattoreihin verrattuna.

Veli Karimies

Otappa ministeri lääkkeet, jos ne auttaisi vaikka sitten ymmärtämään miksi foorumilla on säännöt.

Retroministeri

Quote from: Veli on 10.07.2010, 10:01:57
Otappa ministeri lääkkeet, jos ne auttaisi vaikka sitten ymmärtämään miksi foorumilla on säännöt.

Kiitos huomiosta.
Mutta, Jos minun pitää uskoa oman moraalikäsityksen vastaiseen säännöstöön, niin katson, että minulla on ainakin oikeus esittä siitä mielipide. Minun moraalikäsitykseeni ei kuulu pitää trollina sellaista, joka esittää samanlaisia mielipiteitä kuin kuka tahansa maahanmuuttajamyönteinen.

Esitän tässä sinullekin sen, että pidän teidän moraalianne erittäin alhaisena, jos te vaaditte minua tai ketä tahansa sokeasti uskomaan omia moraalikäsityksiänne.

Odotan, että netin säännöt ovat johdonmukaisia ja sivistyneitä. Minä olen lukenut Korpelan nettisäännöt paljon ennen teitä muita, joten tiedän kyllä taatusti miten netissä ollaan. Oma mielipide ei ole kellekään vahingoksi.

Se ei ole siis edes tälle foorumille johdonmukaisuutta vaatia minua pitämään maahanmuuttajamyönteisiä mielipiteiä trollaamisena.

Teille se näköjään kelpaa, ja siksi se on minulle yks ja hailee, mitä  minusta ajattelette.

Teillä on nyt mielipide, joten pitäkää siitä kiinni, olette sitten mitä despootteja haluattekin.

Otan edelleenkin D-vitamiinia, eikä se riipu sinusta.

kgb

Quote from: Retroministeri on 10.07.2010, 06:52:55
Jos jonkun henkilön banni ilmaistaan muille tässä juonteessa, niin miksi sitten on sääntö, että siitä ei saa kertoa mielipidettään tässä juonteessa?

Siksi, että se ei liity "juonteen" aiheeseen, ollen vain vastaus esitettyyn viestiin.

Quote from: Retroministeri on 10.07.2010, 10:52:18
Odotan, että netin säännöt ovat johdonmukaisia ja sivistyneitä. Minä olen lukenut Korpelan nettisäännöt paljon ennen teitä muita, joten tiedän kyllä taatusti miten netissä ollaan. Oma mielipide ei ole kellekään vahingoksi.

Hmm. Melkolailla puhdas Argumentum ad auctoritatem etten sanoisi. Yuccahan julkaisi netikettinsä melko myöhään (2002), vaikka olikin toki asenteellaan saanut asiasta melkolailla tekstiä aikaiseksi jo paljon sitä ennen.

Kysyisin kuitenkin, eikö ole johdonmukaista, että halutaan tietynlaisen keskustelun pysyvän sille varatussa paikassa, sensijaan että sitä leviteltäisiin sinne sun tänne? Minusta se on erittäin johdonmukaista ja toivottavaa. Jos lainaan Yuccaa tähän... hän kirjoittaa netiketissään "tunne foorumi (ryhmä, lista, kanava), lue sen kuvaus, seuraa ennen kuin kirjoitat;", tuo ohje jäi ketjun aloittajalta noudattamatta kokonaan.

Käsittääkseni Hommafoorumin sääntö, jossa vaaditaan tietynlaisen keskustelun pysyvän sille varatulla paikalla ei ole millään tavalla netiketin, hyvän tavan tai edes maalaisjärjen vastainen.

Ja sikäli kun kirjoitat näin:

Quote from: Retroministeri on 10.07.2010, 06:52:55Bannaaminen maistuu aina vaan makeemmalta; minulla on ikibanni YLElle, lisäksi bannattu suomi24, Näkökulmalta, Vaikuttava.netistä, tiede.fi:ltä, mitä nyt heti muistelisin  :D

...niin kenties et osaakaan olle netissä kuten kuuluu vaikka niin "taatusti" väitätkin tietäväsi?

Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Varsinaissuomalainen

Quote from: RetroministeriMinä olen lukenut Korpelan nettisäännöt paljon ennen teitä muita, joten tiedän kyllä taatusti miten netissä ollaan.

Quote from: Retroministeriminulla on ikibanni YLElle, lisäksi bannattu suomi24, Näkökulmalta, Vaikuttava.netistä, tiede.fi:ltä, mitä nyt heti muistelisin

YLE:n, Suomi24:n, Näkökulman, Vaikuttava.netin ja tiede.fi:n moderaattoreilla ei sitten taida olla hajuakaan, miten netissä kuuluu olla.  ???

Retroministeri

Quote from: Bror Heinola on 10.07.2010, 12:24:41
Kysyisin kuitenkin, eikö ole johdonmukaista, että halutaan tietynlaisen keskustelun pysyvän sille varatussa paikassa, sensijaan että sitä leviteltäisiin sinne sun tänne?

Mitä kuttua? Koska tässä juonteessa puhuttiin maahanmuuttomyönteisyydestä, niin eikö siihen silloin kuulu sen sanominen myös, että sillä ei ole vitun väliä, onko maahanmuuttomyönteinen oikea henkilö vaiko näyttelijä -- koska vastakeskustelijat vastaavat molemmissa tapauksissa täsmälleen samoin.

Miten hitossa sinäkin sait Hyyssärin trolliksi vain sillä perusteella, että hän itse ilmaisi, ettei hän ollutkaan oikeasti muuttomyönteinen? Juuri tehän aloitte nyt levittelemään tätä keskustelua muualle, kun minä taasen en ottanut nokkiini siitä, että vastailin henkilölle hänen esittämänsä asiasisällön mukaan. Eikö teitä yhtään hävetä se, että te ette haluakaan keskustella asiasta, vaan käytte henkilöön käsiksi?

Montako pilleriä sinun mielestä minun tulee nyt ottaa? Älä välitä, olen tottunut nettilääkäreihin, ja osaan varmasti vastata heille niin kauan, kun tarpeellista.

Minun järkeni sanoo, että asia on täsmälleen sama sanooko sen mokuttaja vai mokuttajaksi tekeytynyt. Jos teidän foorumilla on säännöt, että asiaa ei saa ottaa asiana, jos henkilö ei ole oikea, niin senkus annatte vaikka vaniljakakkua.

Minusta vaan näyttää täysin selvältä, että te kaikki otitte nokkiinne siitä, että asian esittikin joku muu kuin mokuttaja. Ja kun sitten kerroin tämän teille, niin te otitte nokkiinne siitäkin. En usko, että siitä olisi mitään sääntöä, vaan te teitte kaiken tämän ainoastaan impulsiivisesti, hernettä nenässä pitämällä, aivan samalla periaatteella millä mokuttajatkin toimivat.

Kiitos kaikille. Olisi tietysti kivaa, että säännöt olisivat samat kaikilla foorumeilla, kuten Suomen laki on sama kaikissa kunnissa, niin silloin teidän ei tarvitsisi näytellä nettilääkäriä.

PS. Tämä on edelleen mokuttajista keskustelua, etenkin siksi, että asiasta ei saa keskustella, joten keskustellaan sitten vaikka henkilöistä. Hankalaa vaan siksi, että asiasisältö ei ole missään arvossa, kun foorumin säännöt niin määräävät.
edit:typot

Retroministeri

Quote from: Varsinaissuomalainen on 10.07.2010, 12:37:54
Quote from: RetroministeriMinä olen lukenut Korpelan nettisäännöt paljon ennen teitä muita, joten tiedän kyllä taatusti miten netissä ollaan.

Quote from: Retroministeriminulla on ikibanni YLElle, lisäksi bannattu suomi24, Näkökulmalta, Vaikuttava.netistä, tiede.fi:ltä, mitä nyt heti muistelisin

YLE:n, Suomi24:n, Näkökulman, Vaikuttava.netin ja tiede.fi:n moderaattoreilla ei sitten taida olla hajuakaan, miten netissä kuuluu olla.  ???

Pitää paikkansa. Kyseisillä foorumeille keskustelun tärkein sisältö on henkilöllisyys ja sen lääkitseminen, kuten täälläkin.
Asiasta ei saa keskustella, jos henkilö ei ole oikea  :facepalm:

PS. Luin Korpelan nettiketin suunnilleen samana päivänä, kun hän julkaisi sen netissä, joskus -90 luvun alussa   ;D

En ole vaivautunut lukemaan lisäyksiä siitä  :roll:

kgb

Quote from: Retroministeri on 10.07.2010, 12:43:48
Mitä kuttua?

Lainatakseni erästä toista 'nettijulkkista', Markus Janssonia:

Olkiukko.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.