News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Muutos 2011 ja SKS

Started by Iloveallpeople, 05.07.2010, 21:58:05

Previous topic - Next topic

Jussi Halla-aho

Quote from: junakohtaus on 08.09.2010, 08:21:33
Mä olen ihan normikansaa ja pidän huomattavasti tolkumpana Kerosta kaikkine hamppuineen ja homoliittoineen kuin isänmaallisia piirejä todellakaan. Jos multa kysytään, isänmaalliset ovat hörhöjä ja normaalit ihmiset eivät hetkahda jostain yhdestä pilvituomiosta miksikään eivätkä jaksa olla paljonkaan mieltä homoliitoista.

Havaintoni tuolta "kentältä" kyllä kertoo siitä, että olet väärässä. Nimenomaan tavallisia demarikokkarin näköisiä ihmisiä ärsyttää homopropaganda* ja sukupuolineutraalit avioliittolait aivan tajuttomasti.

Se on tullut minulle yllätyksenä, koska itseäni ne ärsyttävät vain maltillisesti.

*Homopropaganda = jatkuva homoaiheiden ja homouden vyörytys etenkin lehdissä.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Veli Karimies

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.09.2010, 15:08:54
Quote from: launeenpelto on 08.09.2010, 07:52:32
Tämä näyttää isänmaallisten suunnan. Ja samalla tulee Muutos2011 politiikka muuttumaan suuresti uuden puheenjohtajanne aikana. Isänmaallisten virratessa ulos ja Kannabisyhdistyksestä ja Setasta tulevien jäsenten virratessa sisään.

So? Nekin äänet ovat pois vihreiltä.

Kannatatko muuten Jussi kannabiksen dekriminalisointia?

Jussi Halla-aho

Quote from: Veli on 08.09.2010, 15:20:34
Quote from: Jussi Halla-aho on 08.09.2010, 15:08:54
Tämä näyttää isänmaallisten suunnan. Ja samalla tulee Muutos2011 politiikka muuttumaan suuresti uuden puheenjohtajanne aikana. Isänmaallisten virratessa ulos ja Kannabisyhdistyksestä ja Setasta tulevien jäsenten virratessa sisään.

So? Nekin äänet ovat pois vihreiltä.

Kannatatko muuten Jussi kannabiksen dekriminalisointia?

En.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Veli Karimies

Miksi et? Toimiiko nykyisenkaltainen systeemi mielestäsi hyvin?

Jussi Halla-aho

Quote from: Veli on 08.09.2010, 15:25:42

En näe, mitä hyötyä kannabiksen dekriminalisoinnista voisi olla. Uskon, että laillistaminen lisäisi radikaalisti käyttöä.

- nimim. sivullinen.

Poro

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.09.2010, 15:28:24
Quote from: Veli on 08.09.2010, 15:25:42

En näe, mitä hyötyä kannabiksen dekriminalisoinnista voisi olla. Uskon, että laillistaminen lisäisi radikaalisti käyttöä.

Mitä veikkaatte, vähentäisikö kannabiksen edes osittainen laillistaminen muiden päihteiden käyttöä? Itse olen joskus järkeillyt niin, että alkoholinkäyttö saattaisi vähentyä ainakin joissain ikäluokissa.

Toisaalta, en missään nimessä haluaisi että omat teini-ikäiset lapset saisivat kannabista helposti käsiinsä. Nykyiselläänkin tuntuu että esimerkiksi oluen hankkiminen on erittäin vaivatonta yläasteikäisille.
Parachute for sale. Only used once, never opened. Small stain.

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Miniluv

Muutos2011 tulee pian olemaan täysin eri yhistys kuin aloittaessaan.

Voisikohan tällaista ajattelua kuvata nimellä muutoskreationismi. Sen sijaan, että Muutos kehittyisi jäsentensä arvojen, toiminnan ja vuorovaikutuksen kautta, se muuttuu aina ilman välivaiheita puheenjohtajan lausumien maagisten luomissanojen mukaan.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Oami

Quote from: TeemuT on 08.09.2010, 14:04:37
Tämä on nollapilkkukolmenprosentin puolue. Eipä sillä hetkauteta ketään suuntaan jos toiseen.

Lähde?
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Veli Karimies

Quote from: Miniluv on 08.09.2010, 15:46:06Voisikohan tällaista ajattelua kuvata nimellä muutoskreationismi. Sen sijaan, että Muutos kehittyisi jäsentensä arvojen, toiminnan ja vuorovaikutuksen kautta, se muuttuu aina ilman välivaiheita puheenjohtajan lausumien maagisten luomissanojen mukaan.

Erittäin hyvin kuvattu.

ihminen

Quote from: -Looney- on 08.09.2010, 15:07:08
Itse olen Laakson kanssa hyvin samoilla linjoilla monista asioista...Tosin se ei tarkoita kohdallani sitä ettenkö voisi kuulua muutokseen. Varmasti Persut tarjoaisi huomattavan paljon enemmän tukea kansallismielisille aatteilleni mutta suoran demokratian takia itse ainakin koen Muutoksen paljon tärkeämmäksi.

No sinulle jää vaihtoehdoksi piraattipuolue jos muutoksesta ei tule mitään. Piraateillakin on jokunen "nuiva" joukoissaan ja ajavat ymmärtääkseni myös suoraa demokratiaa ainakin jossain muodossa. Eivätkä ole sekoilleet julkisesti lehtien uutisissa tai ympäri internettiä.

Quote from: Oami on 08.09.2010, 15:56:58
Quote from: TeemuT on 08.09.2010, 14:04:37
Tämä on nollapilkkukolmenprosentin puolue. Eipä sillä hetkauteta ketään suuntaan jos toiseen.

Lähde?

Ei takuulla löydy, ei muutos ole vielä puolue. Ilmoitusta odotellessa. Olisihan se jo aikamoinen saavutus saada 0,3% kannatus kyselyissä jo ennen kuin on edes puolue statusta.

junakohtaus

Jussi,

kai se sitten on niin. Varmaan tässä jokainen vähän omassa kuplassaan elää.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

timouti

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.09.2010, 15:15:50
Quote from: junakohtaus on 08.09.2010, 08:21:33
Mä olen ihan normikansaa ja pidän huomattavasti tolkumpana Kerosta kaikkine hamppuineen ja homoliittoineen kuin isänmaallisia piirejä todellakaan. Jos multa kysytään, isänmaalliset ovat hörhöjä ja normaalit ihmiset eivät hetkahda jostain yhdestä pilvituomiosta miksikään eivätkä jaksa olla paljonkaan mieltä homoliitoista.

Havaintoni tuolta "kentältä" kyllä kertoo siitä, että olet väärässä. Nimenomaan tavallisia demarikokkarin näköisiä ihmisiä ärsyttää homopropaganda* ja sukupuolineutraalit avioliittolait aivan tajuttomasti.
*Homopropaganda = jatkuva homoaiheiden ja homouden vyörytys etenkin lehdissä.
Se on tullut minulle yllätyksenä, koska itseäni ne ärsyttävät vain maltillisesti.

Jonkin aikaa on näyttänyt siltä, että homot ja avioliitot yritetään nostaa esille ja siten siirtää tärkeämpiä asioita syrjään.

Esim. 21.8. yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/08
"Avioliittolaista on povattu jopa kevään eduskuntavaalien kuumentajaa, mutta aihe ei kyselyn perusteella herätä äänestäjissä suuria intohimoja. Kyselyn mukaan vain vajaa viidesosa suomalaisista on sitä mieltä, että avioliittolaista pitäisi tulla keskeinen vaaliteema."

Niinpä Halla-ahon näkemys, että jatkuva homopropaganda ärsyttää ihmisiä
(koska väenväkisin asiaa nostetaan esille), ja junakohtauksen ajatus siitä, että normaali ihmiset eivät välitä homojen naimisista ja naimattomuuksista (vaikka asiaa jatkuvasti yritetään vetää esille ja keskusteluihin), ovatkin oikeastaan yksi asia.

Niinpä Muutoksen homoavioliittomyönteisyyskin oikeastaan on ylen leivissä olevan Stillerin herättämä mielikuva, koska hän otti sen esiin Kerosen haastattelussa.

Jussi Halla-aho

Quote from: timouti on 08.09.2010, 16:18:31
Niinpä Halla-ahon näkemys, että jatkuva homopropaganda ärsyttää ihmisiä
(koska väenväkisin asiaa nostetaan esille), ja junakohtauksen ajatus siitä, että normaali ihmiset eivät välitä homojen naimisista ja naimattomuuksista (vaikka asiaa jatkuvasti yritetään vetää esille ja keskusteluihin), ovatkin oikeastaan yksi asia.

Uskon, että asia on just näin. Olen kuullut vaikka kuinka monelta keski-ikäiseltä ja täysin rauhalliselta ihmiseltä, että he eivät ajattele homojen homoilua eivätkä halua ajatella. Heitä ärsyttää se, että homo tuntuu nykyään pilkistävän jokaisen puun, kiven ja nurkan takaa.

Ymmärrän tämän, koska juuri se ärsyttää itseänikin. Homojen touhut itsessään ovat minulle täysin yhdentekeviä.

- nimim. sivullinen.

junakohtaus

Itse asiassa mäkin tarkoitin tota samaa, paitsi että mua ei häiritse julkinen jaarittelu homoista. Asia asiana on aika triviaali.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

-Looney-

Quote from: ihminen on 08.09.2010, 16:04:22
Quote from: -Looney- on 08.09.2010, 15:07:08
Itse olen Laakson kanssa hyvin samoilla linjoilla monista asioista...Tosin se ei tarkoita kohdallani sitä ettenkö voisi kuulua muutokseen. Varmasti Persut tarjoaisi huomattavan paljon enemmän tukea kansallismielisille aatteilleni mutta suoran demokratian takia itse ainakin koen Muutoksen paljon tärkeämmäksi.

No sinulle jää vaihtoehdoksi piraattipuolue jos muutoksesta ei tule mitään. Piraateillakin on jokunen "nuiva" joukoissaan ja ajavat ymmärtääkseni myös suoraa demokratiaa ainakin jossain muodossa. Eivätkä ole sekoilleet julkisesti lehtien uutisissa tai ympäri internettiä.

No Muutoksesta en ole ihan helpolla luopumassa, vaikka se ei heti tuulta purjeisiin sitten saisikaan. Ei roomaakaan päivässä rakennettu ja valmiilla tappio asenteella ei sitä olis ikinä rakennettukaan. Katellaan tässä nyt suosiolla muutamat vaalit että mitän meitin käy  ;)

-Poikkeustilaministeri-

Homma Admin

Rintamajupinat siirretty rintamaketjuun.

Jatketaan otsikon aiheesta, jos siitä vielä jotain on.

JoKaGO

Quote from: Poro on 08.09.2010, 15:34:07
Toisaalta, en missään nimessä haluaisi että omat teini-ikäiset lapset saisivat kannabista helposti käsiinsä. Nykyiselläänkin tuntuu että esimerkiksi oluen hankkiminen on erittäin vaivatonta yläasteikäisille.

Toivottavasti et järkyty, kun kerron, että teini-ikäisesi saavat todennäköisesti yhtä helposti hankituksi keppanaa kuin ruohoakin. Se, että ruoho on kielletty, ei ole mikään este. Onhan keppanakin kielletty teineiltä! Kannusta teinejäsi siihen, että ovat järkeviä eivätkä lähde kaikkiin kotkotuksiin mukaan! Se on ainoa mahdollisuus pysyä erossa myrkyistä.

Jussin kommentti homojen homosteluista ja sen tuuppaaminen kaikista tuuteista on yksi yhteen sama kuin omani. Koen ärtymystä siitä, että vanhat ihmiset, joiden lähes ainoa huvitus on TV, joutuvat katsomaan tällaista heille erittäin vastenmielistä tuubaa. Ja maksamaan kohoavat lupamaksut.
Me ollaan onneksi sitä ikäluokkaa, joka saa hankittua huvinsa muutakin kautta, ja tuollaista ei tarvitse katsella. Siksi voimmekin omalla kohdallamme suhtautua hälläväliä-asenteella homojen touhuiluihin. Heillä on siihen täysi oikeus, ja luulenpa, että aika hoitaa asian niin, että yhä useampi on kurkkuaan myöten täynnä homoilua tyrkyttäviä TV-sarjoja ja niiden tuottaminen lakkaa kannattamattomana.

Muutoksen kannattaa siis liikkeenä/puolueena ottaa etäisyyttä näihin ihmisten makuuhuoneissa (seksikäyttäytyminen) tai olohuoneissa (päihteiden käyttö) tapahtuviin asioihin ja keskittyä olennaiseen.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Veli Karimies

Homoja näkyy telkkarissa, koska homot myyvät telkkarissa. Jos homot eivät myisi telkkarissa niin heitä ei sielä näkyisi. Joten jos et tykkää niin äänestä jaloillasi.

JoKaGO

Quote from: Veli on 14.09.2010, 11:28:40
Homoja näkyy telkkarissa, koska homot myyvät telkkarissa. Jos homot eivät myisi telkkarissa niin heitä ei sielä näkyisi. Joten jos et tykkää niin äänestä jaloillasi.

Pirun hyvä kiteytys.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Oami

Quote from: JoKaGO on 14.09.2010, 11:25:28
Muutoksen kannattaa siis liikkeenä/puolueena ottaa etäisyyttä näihin ihmisten makuuhuoneissa (seksikäyttäytyminen) tai olohuoneissa (päihteiden käyttö) tapahtuviin asioihin ja keskittyä olennaiseen.

Niinhän se ottaakin. Yksittäiset henkilöt puolueen sisällä ovat sitten asia erikseen.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi