News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Rehellistä, selkeää ja yksinkertaista

Started by far angst, 03.03.2009, 09:59:47

Previous topic - Next topic

far angst

Jotta Homma^^^ olisi vaikuttava ja pitkäikäinen, on sen perustuttava totuuteen. Valheilla, puolitotuuksilla ja propagandalla ei saa kuin pikavoittoja, jättipottia ei niillä saa.  Totuutta salaillaan maahanmuuttoon liittyvissä kustannuksissa, varsinkin sosiaalitoimessa.  Salailua mielestäni harjoitetaan kun todella jotain salailtavaa on. 

Käsittääkseni kaupunginvaltuutetulta ei saa salata mitään ja vielä vähemmän kansanedustajalta.  Näillä mandaateilla varustettu henkilö voi kyllä meiltä vaalirahvaalta salattua tietoa saada ja julkistaa, kunhan ei yksilöi henkilöitä.  Jos oikein olen asiat ymmärtänyt, voisivat Persujen edustajat hankkia todellista tietoa maahanmuuton kokonaiskustannuksista ja nämä reaaliset tiedot sitten julkaista.   Olen koettanut näitä tietoja itse hankkia, mutta en ole löytänyt kuin satunnaisia (vahingossa lipsautettuja?) heittoja tyyliin 57 000 €/vuosi. Tässä olisi todellinen tilanne viedä niin Persujen kannatusta kuin Homma^^^:akin vauhdilla ja voimalla kohti rajua kannatuksen nousua.

Uskoisin todellisten, vastaan sanomattomien tietojen maahanmuuton kustannuksista hälventävän vääriä luuloja ja tuovan oikeaa tietoa äänestäjien saataville.  Ihmettelenkin, että miksi Persut eivät ole tällaista täysin alkeellista perustyötä tehneet.  Ja jos ovat, miksi eivät niin selkeästi tietoja julkaisseet, että kaltaiseni toistaitoinenkin tavis löytäisi nämä tiedot netistä ilman suurempaa louhimista.

Tilastotieto ja parisenkymmentä esimerkkiä esim. kunnallisista sosiaalitukien jaoista maahanmuuttajille tyyliin "sossun rahoilla perhesekstetille pelit, nuotit ja opetus" tekisi nämä salatut tiedot konkreettisemmaksi meidän Capite Censiin tasolla. 

Jos Persut julkaisevat näitä yksittäistapauksia, lupaan minä puolestani olla niitä yleistämättä.

Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.