News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommakerho Joensuu

Started by Vetinari, 02.03.2009, 19:42:33

Previous topic - Next topic

Nimimerkin tarjoama burka

Quote from: Vetinari on 08.05.2010, 22:10:32
Ja mitä foorumin ulkopuolella käymiini keskusteluihin tulee, sinä (Nimimerkin tarjoama burka) et ole ollut niissä edes paikalla - ja luuletko, että olen esitellyt itseni sanomalla että "hei, olen Vetinari, Homma-foorumilta"?

Siellä Väen talolla ainakin kerroit kuka olet ja mielipiteesi tuosta kohusta. Ei kai sinua muuten kukaan tietäisikään?

Mistäs minä muuten tietäisin sitäkään, että sanoit tapahtuman jälkeen esimerkiksi, että "et tykkää niistä Suomen Sisun tyypeistä tms" tällä foorumilla. Kuitenkin kannatat julkisesti parinkin Suomen Sisun jäsenen eduskuntavaaliehdokkuutta. Kyllä tuo kaksinaamaiselta kuulostaa.

minulla ei ole tapana kyylätä ihmisiä ammatikseni.

Sen verran kuitenkin, että voi sitten tulla viestittelemään Facebookissa kaikenlaista hassua?

Ja kuten jo aikaisemmin sanoin, et ole ollut mukanani kaikissa muissa tilanteissa, joissa olen saanut vihr/vas-porukalta sekä uhkailuja että solvauksia, joten sinun on ihan turha nostella nokkaasi mistään "uhriutumisesta".

Enpä ole tässä asiayhteydessä muihin tapauksiin viitannutkaan kuin tähän yhteen.

Ja mitä tuohon komppausasiaan edelleenkin tulee, lue aikaisempi kommenttini siitä mitä sanoin metsästä ja miten se vastaa siten kuin sinne huudetaan. Olen totaalisen turhautunut ja väsynyt uhkailujen ja haukkumisten lisäksi myös kaikenlaisiin irtisanoutumisvaatimuksiin

En tietääkseni ole esittänyt sinulle minkäänlaisia irtisanoutumisvaatimuksia. Sinä yleistät minutkin "väkivaltaisiin paskiaisiin" siitä huolimatta.

Ainakin teillä on tämän keskustelun tiimoilta jänskää puhuttavaa kekkereissänne siitä, miten hommalaiset ovat niin kauheita ja aggressiivisia, ja ihan ilman syytä... ;)

Toisin kuin hommakerholaiset, en harrasta mitään "kekkereitä". On myös ihmisiä jotka eivät kuulu mihinkään tarkoittamiisi porukoihin, joten arvostaisin jos ymmärtäisit tämän ja kohtelisit näitä ihmisiä ihan yksilöinä.  

PS. Oliko mielestäsi asiallista, että tilaisuuden jälkeen foorumilla joku teistä äkillisen nimimerkin pykänneistä osallistujista tuli tänne foorumille kommentoimaan ULKONÄKÖÄNI seuraavanlaisin sanoin (muistan ne tasan tarkkaan, vaikka Miniluv poistikin kommentin herjaavana): "esitän arveluni, jota en käsittele faktana (JH-a:lta kupattu lainaus): Vetinari sopisi ulkonäkönsä puolesta näyttelemään zombie-elokuvaan ilman maskeerausta". Oliko tuo mielestäsi kypsää ja asiallista keskustelua?

Kirjoitukseni aiheena ei ollut Vetinari, vaan se, että Suomessa eri ihmiset nauttivat eriasteista kohtelua. Näin ei mielestäni pidä olla. Tällainen käytäntö ei ole tie tasa-arvoiseen yhteiskuntaan. Mielestäni julkisuudessa ei pidä sanoa, että "Vetinari kelpaisi ilman maskeerausta statistiksi George A. Romeron zombie-elokuviin", mutta julkisuudessa ei myöskään pidä sanoa, että "Leif Salmén kelpaisi ilman maskeerausta statistiksi George A. Romeron zombie-elokuviin". Sietämättömin tilanne on se, että toisen väitteen saa esittää mutta toista ei.

Tätä kaksoisstandardia käsitteli kirjoitukseni. Väitteet "Vetinarin kelpaavuudesta ilman maskeerausta statistiksi George A. Romeron zombie-elokuviin" olivat instrumentteja, joilla aihetta lähestyin. Tämän ymmärtää (vaikkei välttämättä halua ymmärtää) jokainen lukutaitoinen ihminen.

Quote from: Vetinari on 09.05.2010, 17:29:00
Kun kerran tiedät miltä minä näytän, niin kaupungilla vastaan tullessasi tulehan sanomaan se minulle päin naamaa. Jos on kanttia.

Annatko karkkia jos tulen?

Vetinari

Quote from: Nimimerkin tarjoama burka on 10.05.2010, 00:49:16
Quote from: BOFH on 09.05.2010, 10:43:42
Että semmoinen kaveri tämä kotoinen burkamiehemme on.

Kuuluuko Hommaforumin ylläpidon toimenkuvaan paljastaa myös nimimerkkiä käyttävien kirjoittajien sukupuoli?

Voi kuule, kun olet rekkautunut foorumille yliopiston sähköpostiosoitteella ja jättänyt sen näkyviin, henkilöllisyytesi (kuten myös sukupuolesi) selville saaminen tapahtuu keneltä tahansa foorumin käyttäjältä suunnilleen aivastuksen nopeudella. Kuten myös se mihin kaikkialle muualle olet rekisteröitynyt. Terveisiä vaan Todellisuuteen ja Hommakelloon.
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

Vetinari

Quote from: Nimimerkin tarjoama burka on 10.05.2010, 01:14:56
Ja mitä foorumin ulkopuolella käymiini keskusteluihin tulee, sinä (Nimimerkin tarjoama burka) et ole ollut niissä edes paikalla - ja luuletko, että olen esitellyt itseni sanomalla että "hei, olen Vetinari, Homma-foorumilta"?

Siellä Väen talolla ainakin kerroit kuka olet ja mielipiteesi tuosta kohusta. Ei kai sinua muuten kukaan tietäisikään?

Mistäs minä muuten tietäisin sitäkään, että sanoit tapahtuman jälkeen esimerkiksi, että "et tykkää niistä Suomen Sisun tyypeistä tms" tällä foorumilla. Kuitenkin kannatat julkisesti parinkin Suomen Sisun jäsenen eduskuntavaaliehdokkuutta. Kyllä tuo kaksinaamaiselta kuulostaa.

Minun "mielipiteeni siitä touhusta" oli se, että kaikki ei ole rasismia, joka ei itseä miellytä. Sanoin itsekin vastustavani rasismia, jota teenkin. Sanoin myös etten tykkää rasismista, jota tälle foorumille on pesiytynyt. Se ei mielestäni ole kaksinaamaisuutta.

Kannatan ihmisten mahdollisuutta asettua vaaleissa ehdolle noin yleensä. Jos lähetät minulle naamakirjassa kutsun kannattaa vaikkapa omaa eduskuntavaaliehdokkuuttasi, liittyisin ilomielin siihenkin.

minulla ei ole tapana kyylätä ihmisiä ammatikseni.

Sen verran kuitenkin, että voi sitten tulla viestittelemään Facebookissa kaikenlaista hassua?

Ei ehkä kannattaisi olla niin naurettavan helposti jäljitettävissä. Ajattelin että on reilua ilmoittaa että tiedän kuka sinä olet, kun sinäkin tiedät kuka minä olen. Facebookissa lähettämässäni viestissä pyysin sinua tulemaan sanomaan minulle päin naamaa nämä solvauksesi. Vastaukseksi sanoit ettet uskalla, koska pelkäät että syön sinut, ja pilkkasit näin ylipainoani. Kuten nyt tuossa aikaisemminkin. Todella kypsää.

Toisin kuin hommakerholaiset, en harrasta mitään "kekkereitä". On myös ihmisiä jotka eivät kuulu mihinkään tarkoittamiisi porukoihin, joten arvostaisin jos ymmärtäisit tämän ja kohtelisit näitä ihmisiä ihan yksilöinä.  

Minuakaan ei kohdella teidän todellisuuslaisten ja hommakellolaisten taholta yksilönä. Minä kohtelin pitkään mainitsemiasi "niitä ihmisiä" yksilöinä, mutta kyllästyin siihen kun minutkin aina niputettiin vaikka mihin, joten teen vittuillessanikin sen saman. Ehkä sekään ei ole kovin kypsää, mutta tiedostan sen varsin hyvin itse. Ja se johtuu siitä, etten kerta kaikkiaan jaksa sitä sontaa mitä olen niskaani saanut. Jos ymmärrät sen, sinun pitäisi ymmärtää myös se, miksi sanon "väkivaltaiset paskiaiset" enkä "se porukka, joista osa on väkivaltaisia paskiaisia".

Kirjoitukseni aiheena ei ollut Vetinari, vaan se, että Suomessa eri ihmiset nauttivat eriasteista kohtelua. Näin ei mielestäni pidä olla. Tällainen käytäntö ei ole tie tasa-arvoiseen yhteiskuntaan. Mielestäni julkisuudessa ei pidä sanoa, että "Vetinari kelpaisi ilman maskeerausta statistiksi George A. Romeron zombie-elokuviin", mutta julkisuudessa ei myöskään pidä sanoa, että "Leif Salmén kelpaisi ilman maskeerausta statistiksi George A. Romeron zombie-elokuviin". Sietämättömin tilanne on se, että toisen väitteen saa esittää mutta toista ei.

Tätä kaksoisstandardia käsitteli kirjoitukseni. Väitteet "Vetinarin kelpaavuudesta ilman maskeerausta statistiksi George A. Romeron zombie-elokuviin" olivat instrumentteja, joilla aihetta lähestyin. Tämän ymmärtää (vaikkei välttämättä halua ymmärtää) jokainen lukutaitoinen ihminen.

Seli seli. Kirjoituksesi aiheena olin minä eikä mikään kaksoisstandardi. Et kai muuten toistuvasti vielä jälkeen päin viittaisi ylipainooni zombimaisuuteni lisäksi?

Eipä tuo minustakaan ollut Jussilta mitenkään fiksu veto. Sinuna kuitenkin kohdistaisin sen kritiikin Jussiin eikä minuun, jos sitä lauselmaa haluaisit kritisoida. Tarkoituksesi oli vain loukata minua haukkumalla ulkonäköäni, kun kerran jatkat sitä samaa linjaa käyttämättä mitään erityisiä lainauksia. Kts. seuraava quote.

Quote from: Nimimerkin tarjoama burka on 10.05.2010, 01:15:58
Quote from: Vetinari on 09.05.2010, 17:29:00
Kun kerran tiedät miltä minä näytän, niin kaupungilla vastaan tullessasi tulehan sanomaan se minulle päin naamaa. Jos on kanttia.

Annatko karkkia jos tulen?

Ei helvetti, että olet lapsellinen.

Minä en syö karkkia. Minulla on krooninen tulehdussairaus, josta kärsin koko loppuikäni. Välillä saan raskaita kortisonihoitoja, jotka turvottavat todella epämiellyttävästi. Sairastan myös vakavaa kroonista anemiaa, jonka vuoksi en jaksa harrastaa liikuntaa, koska pahoina päivinä pelkkä portaiden nouseminen pyörryttää niin pahasti, etten pysy pystyssä.

Tiesitkö, että on todella rumaa pilkata ihmistä, jonka ulkomuoto on kärsinyt sairauksien takia? Harrasta sinä liikuntaa, kun olet terve. Mutta älä mene ilkkumaan ihmisiä, jotka eivät siihen pysty. Voin tunnustaa että tuolla sait loukattua minua pahasti, ja nyt voit juhlia ja ilakoida sen vuoksi. Henkinenkin väkivalta on väkivaltaa. Allekirjoitit siis juuri paikkasi väkivaltaisissa paskiaisissa. Onneksi olkoon.

Edit: typo.
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

kgb

Quote from: Nimimerkin tarjoama burka on 10.05.2010, 00:49:16
Quote from: BOFH on 09.05.2010, 10:43:42
Että semmoinen kaveri tämä kotoinen burkamiehemme on.
Kuuluuko Hommaforumin ylläpidon toimenkuvaan paljastaa myös nimimerkkiä käyttävien kirjoittajien sukupuoli?

:roll:

Vetinari tuossa jo taisi kertoakin kyseessä olevan ns. julkinen salaisuus. Pahoittelen kuitenkin sanavalintaani, en tiennyt sukupuoli-identiteettisi olevan noin heikolla pohjalla.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

kgb

Laki tosin antaa suuremmat vapaudet käsitellä julkisuuden henkilön persoonaa. Se ei liene ihan tasa-arvoista, mutta on kuitenkin se ohjenuora jonka mukaan eletään. Mikäli se on sinusta sietämätöntä, ottanet yhteyttä kansanedustajaasi ja pyydät muutosta asiaan.

Keskustelussa ja kanssakäymisessä yleensäkin on tavallista, että ns. metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Tästä oli kyse viittaamassasi JH-a:n blogikirjoituksessa. Voitaisiin ehkä jopa sanoa "Se toinen alotti eka!!11".
Sinun tapauksessasi taas kyse oli alatyylisestä henkilökohtaisesta loukkauksesta, jonka olit vieläpä tarpeeksi tyhmä vielä varmuuden vuoksi toistamaan. Ehkäpä juuri siksi tajusitkin pitää pitkän hiljaiselon kirjoittelusta?

Quote from: Vetinari on 10.05.2010, 05:43:17
Voi kuule, kun olet rekkautunut foorumille yliopiston sähköpostiosoitteella ja jättänyt sen näkyviin, henkilöllisyytesi (kuten myös sukupuolesi) selville saaminen tapahtuu keneltä tahansa foorumin käyttäjältä suunnilleen aivastuksen nopeudella. Kuten myös se mihin kaikkialle muualle olet rekisteröitynyt. Terveisiä vaan Todellisuuteen ja Hommakelloon.

Silloin kun ylläpito kirjoittaa punaisella tekstillä, niin kyse ei ole "kenestä tahansa käyttäjästä".

kgb

Quote from: Nimimerkin tarjoama burka on 11.05.2010, 01:32:55
Silloin kun ylläpito kirjoittaa punaisella tekstillä, niin kyse ei ole "kenestä tahansa käyttäjästä".

Oliko sinulla joku pointtikin? Vai meinaatko kenties, että käytin jotain ylläpidollisia supervoimia paljastaakseni jotain sellaista, jonka kuka tahansa muukin saa selville muutamassa sekunnissa niin halutessaan? Sehän olisi vain typerää supervoimien haaskausta. Vähän niinkuin ampuisi kärpäsiä tykillä...

Quote from: Vetinari on 10.05.2010, 06:08:27
Sanoin myös etten tykkää rasismista, jota tälle foorumille on pesiytynyt. Se ei mielestäni ole kaksinaamaisuutta.

Kannatan ihmisten mahdollisuutta asettua vaaleissa ehdolle noin yleensä. Jos lähetät minulle naamakirjassa kutsun kannattaa vaikkapa omaa eduskuntavaaliehdokkuuttasi, liittyisin ilomielin siihenkin.

Puhuin siitä, kun mainitsit ettet "pidä niistä Suomen Sisu-tyypeistä Hommassa", en mistään rasismista. Ja onhan se aikamoinen sattuma, että juuri Teemu Lahtinen ja Jussi Halla-aho on tuettaviesi listalla, vaikket sisulaisista pidäkään ja olet valmis tukemaan kaikkien ihmisten ehdokkuuksia.

Ei ehkä kannattaisi olla niin naurettavan helposti jäljitettävissä. Ajattelin että on reilua ilmoittaa että tiedän kuka sinä olet, kun sinäkin tiedät kuka minä olen. Facebookissa lähettämässäni viestissä pyysin sinua tulemaan sanomaan minulle päin naamaa nämä solvauksesi. Vastaukseksi sanoit ettet uskalla, koska pelkäät että syön sinut, ja pilkkasit näin ylipainoani. Kuten nyt tuossa aikaisemminkin. Todella kypsää.

Onko täällä yleisemminkin tapana, että nimimerkillä kirjoittavien henkilöllisyyksiä selvitetään? Kirjoittaisin mieluusti ihan omalla nimellä muutenkin, mutta on tullut tämä profiili luotua jo aikoja sitten ja tuplia ei suvaita.

En nyt haluaisi mitenkään tuottaa pettymystä, mutta en niin tarkkaan sinua muista ja muutenkaan kiinnittänyt silloin huomiota mahdolliseen yli-, ali- tai ihannepainoosi. Olisin sanonut todennäköisesti saman jutun oli kyseessä sitten sinä tai vaikka sitten Heikki Multanen.

Minä en syö karkkia. Minulla on krooninen tulehdussairaus, josta kärsin koko loppuikäni. Välillä saan raskaita kortisonihoitoja, jotka turvottavat todella epämiellyttävästi.

Yrität vääntää aina kun mahdollista kaiken joksikin henkilökohtaisiksi hyökkäyksiksi ominaisuuksiasi (olivat ne sitten kertomaasi ylipainoa tai sairauksia) vastaan, joista minulla ei hajuakaan. Tässä on sama periaate, kuin siinä uhriutumisessa, jossa sinä olit jotenkin itsestään selvästi se, jota yksilöimätön ja henkilöimätön kehotus koski. Ok, nyt tiedän ja en käytä vastaavanlaisia ilmaisuja, mutta et voi mitenkään olettaa että muistaisin tai tietäisin ihan noin paljoa ihmisestä, jonka olen kerran ohimennen nähnyt.

Allekirjoitit siis juuri paikkasi väkivaltaisissa paskiaisissa.

Ok. Sitähän olen silmissäsi koko ajan kai ollutkin. Mutta, jos joskus joudut tekemisiin oikeasti väkivaltaisten paskiaisten kanssa, niin sitten tiedät mistä todella on kysymys. Tätä en missään nimessä toivo sinun, tai kenenkään muun kohdalle tapahtuvan. En kenenkään.

Quote from: BOFH on 11.05.2010, 01:45:45
Oliko sinulla joku pointtikin? Vai meinaatko kenties, että käytin jotain ylläpidollisia supervoimia paljastaakseni jotain sellaista, jonka kuka tahansa muukin saa selville muutamassa sekunnissa niin halutessaan? Sehän olisi vain typerää supervoimien haaskausta. Vähän niinkuin ampuisi kärpäsiä tykillä...

En tiedä mitä voimia käytit, mutta ylläpidon ominaisuudessa (kirjoitit vain ylläpidolle varatulla punaisella tekstillä) paljastit forumilla sukupuoleni. Se oli pointtini.

Quote from: BOFH on 11.05.2010, 00:20:46
Vetinari tuossa jo taisi kertoakin kyseessä olevan ns. julkinen salaisuus. Pahoittelen kuitenkin sanavalintaani, en tiennyt sukupuoli-identiteettisi olevan noin heikolla pohjalla.

Turhaan yrität provosoida.

M.E

Quote from: Nimimerkin tarjoama burka on 11.05.2010, 02:03:08
Quote from: BOFH on 11.05.2010, 00:20:46

Turhaan yrität provosoida.

Nyt tämä sukupuoli-identiteettikeskustelu ja itq ja parkq ylläpidon mielivallasta tässä ketjussa loppuu. Nimimerkin tarjoma burka saa palkkioksi ahkerasta ylläpidon ajan haaskaamisesta sellaisen potkun perseelleen, että lentää sen voimasta ensi viikkoon.

Halpaa trollausta voin vielä katsoa läpi sormien mutta ylläpidon ajan haaskaaminen on sellainen, mitä en voi antaa anteeksi.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Hiidenlintu

Quote from: Nimimerkin tarjoama burka on 08.05.2010, 17:19:36Ei voi mitään, mutta aika säälittävältä tuntuu millaisen metelin asiastasi nostit(te).

Voitko rehellisesti vastata, minkälaisen metelin olisit odottanut syntyvän, jos joku hompanssi olisi sanonut sinulle henkilökohtaisesti, että "allekirjoittanut on ihan vakavasti sitä mieltä että pesäpallomailan toinen pää on ainoa oikea argumentointimuoto kaltaisiasi vittupäitä kohtaan. Toivottavasti viimeisin lause ei ollut rakenteellisesti liian pitkä infantiilille älyllesi."

http://jarkkopesonen.blogspot.com/2009/11/vasemmistolainen-kehoittaa-vakivaltaan.html

Jos väität, että siitä ei olisi kukaan älähtänyt mitään, niin keskustelua lienee turha jatkaa pidemmälle. Kyseisen blogin - ja parin muunkin blogin, jotka olivat tekstiä linkittäneet - perusteella arvioisin vihervasemmistolaisten saaneen tehtyä taas itselleen enemmän hallaa kuin halla-aholaiset vähään aikaan. Se, että nimittää ihmisiä tyhmiksi ja ääliöiksi, ei tee heistä sellaisia - nimittäjästä sen sijaan saattavat tehdäkin, mikäli kohde osoittuu joksikin muuksi.

Olen tavallaan pettynyt nykyvasemmistolaisten poliittiseen sokeuteen. Antonio Gramsci pyörisi haudassaan jos näkisi heidän kyvyttömyytensä luoda sinänsä kansaan vetoavista aineksista mitään dialektisesti hyödynnettävää. Nykyaikana heidän poliittinen retoriikkansa on joko Blaken tyylistä "totuus, joka on kerrottu ilman sopivia moraalisia hyveitä vastaa kaikkia keksittävissä olevia valheita" mindfuck-tieteenfilosofiaa tai Megafonin parodiahorisontin ylittävää sekoilua, josta T. Hännikäinen sivaltaa seuraavasti:

QuoteMelkein mikä tahansa poiminta kyseisen sivuston kirjoituksista riittää hämmentämään analyyttiseen ajatteluun taipuvaista mieltä, mutta henkilökohtainen suosikkini on tämä katkelma Preka-Eetu Virénin esseestä "Bilettely ja luokkatietoisuus":

Bilettely rikkoo kapitalistisen arvonmittauksen lineaarisen aikarakenteen ja avaa toisenlaisen olemisen aikamuodon: kairoksen, nuolenomaisen nyt-hetken, jossa kollektiivisen luomisen pidäkkeettömyys tekee mahdottomaksi siihen kohdistuvan riiston. Biletellessä ei pyritä kartuttamaan cv:tä tai mietitä miten voisi tulla paremmaksi työntekijäksi, vaan pidetään hauskaa tässä ja nyt, luodaan hillittömiä dramaturgioita ja riemukkaita sommitelmia kaikkien mukana olevien rentojen tyyppien kanssa. Bilettely on affektiivista tuotantoa, sillä se synnyttää ilon affekteja juuri Spinozan kuvaamassa mielessä: ilo lisää kykyämme toimia ja liittyä yhteen toisten kanssa.

Megafonia tarpeeksi paljon lukemalla voinee saada vastauksen Alan Sokalin kysymykseen, mitä ihmeen hyötyä dekonstruktiosta on työväenluokalle?

Noh, onhan tämä tietysti surkuhupaisaa seurattavaa, kun vasemmisto näyttää kuinka viritetään poliittinen miina ja kävellään siihen itse.

Vetinari

Quote from: Nimimerkin tarjoama burka on 11.05.2010, 01:58:49
Puhuin siitä, kun mainitsit ettet "pidä niistä Suomen Sisu-tyypeistä Hommassa", en mistään rasismista. Ja onhan se aikamoinen sattuma, että juuri Teemu Lahtinen ja Jussi Halla-aho on tuettaviesi listalla, vaikket sisulaisista pidäkään ja olet valmis tukemaan kaikkien ihmisten ehdokkuuksia.

Tässä sinulla on mennyt puurot ja vellit sekaisin. En kyllä missään vaiheessa sanonut, etten pitäisi Suomen Sisun tyypeistä. Miksi ihmeessä olisin mennyt niin sanomaan? Tunnen monta sisulaista, joista joitakin voisin sanoa jopa ystävikseni. Sanoin etten pidä rasismista ja foorumilla trollaavista rasisteista. Taisin myös sanoa jotain kiljuskineistäkin, mutta en muista varmaksi.

Teemu ja Jussi ovat tuettavieni listalla, kun olen sattunut saamaan niihin sivuihin kutsut. Olen pahoillani siitä, että ystäväni ja tuttavani eivät ole lähettäneet minulle enemmän kutsuja eri vaaliehdokkuuksien tukemiseen. Mitäpä jos sinä lähettäisit niitä minulle, niin ehkä sinulle tulisi silloin parempi mieli?

Onko täällä yleisemminkin tapana, että nimimerkillä kirjoittavien henkilöllisyyksiä selvitetään? Kirjoittaisin mieluusti ihan omalla nimellä muutenkin, mutta on tullut tämä profiili luotua jo aikoja sitten ja tuplia ei suvaita.

No ollaanpas sitä nyt. Ei täällä ole tapana selvitellä nimimerkillä kirjoittavien henkilöllisyyksiä. Jos minulle tullaan perseilemään ja trollaamaan, niin minusta on ihan mukava tietää kuka on kyseessä, varsinkin jos kyseessä on joku sellainen jonka olen tavannut livenä. En harrasta mitään salapoliisityötä, mutta tässä tapauksessa asia oli yhtä helppo selvittää, kuin olisi puhelinluettelosta katsonut. Itse asiassa puhelinluettelonkin selaaminen olisi ollut vaivalloisempaa. Normaalisti tyydyn vain arvuuttelemaan mielessäni.

Yrität vääntää aina kun mahdollista kaiken joksikin henkilökohtaisiksi hyökkäyksiksi ominaisuuksiasi (olivat ne sitten kertomaasi ylipainoa tai sairauksia) vastaan, joista minulla ei hajuakaan. Tässä on sama periaate, kuin siinä uhriutumisessa, jossa sinä olit jotenkin itsestään selvästi se, jota yksilöimätön ja henkilöimätön kehotus koski. Ok, nyt tiedän ja en käytä vastaavanlaisia ilmaisuja, mutta et voi mitenkään olettaa että muistaisin tai tietäisin ihan noin paljoa ihmisestä, jonka olen kerran ohimennen nähnyt.

Höpö, höpö ja vielä kerran höpö. Tässä vaiheessa on aika typerää ruveta hurskastelemaan sillä mitä on sanonut. Ihan sattumalta sekä naamakirjassa että täällä heittelit lapsellisia painooni liittyviä kommentteja ja vihjauksia (täällä sentään tajusit yrittää olla vähän diskreetimpi kuin yksityisesti)? Sen kyllä tiedän, ettet varmasti tiennyt sairauksistani - eli pilkkaat erilaisilta näyttäviä ihmisiä ihan muuten vain? Sepä vasta kertookin ylevästä luonteestasi paljon hyvää. Tuossa lausahduksessa haisee nyt oman nahan pelastusyritys eikä mikään muu. Pitää vielä nauhalta tarkistaa, olitko sinä joissakin niistä porukoista, jotka ottivat minusta koko joukon valokuvia samalla tuijottaen minua vihaisesti koko tilaisuuden ajan.

Allekirjoitit siis juuri paikkasi väkivaltaisissa paskiaisissa.

Ok. Sitähän olen silmissäsi koko ajan kai ollutkin. Mutta, jos joskus joudut tekemisiin oikeasti väkivaltaisten paskiaisten kanssa, niin sitten tiedät mistä todella on kysymys. Tätä en missään nimessä toivo sinun, tai kenenkään muun kohdalle tapahtuvan. En kenenkään.

Et ollut, ennen kuin viimeisen minulle osoittamasi perseilyn jälkeen. Mutta älä huoli, on nekin ajat koettu. Siksipä kavahdankin väkivallan uhkaa.
- Miniluv

M.E

HUOMAUTUS:

Edellä antamani julistus keskustelun päättymisestä koskee molempia osapuolia. Älkää enää palatako tähän kuka sanoi mitä missä - aiheeseen. Ketään ei oikeasti kiinnosta. Jos pitää jatkaa, tehkää se yksityisviestitse tai kasvotusten.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Dragon

Mites olisi taas pelottavan hommakerhon joensuun haaraosaston kokoontuminen paikallaan, kun täällä foorumilla onkin jo aktivoiduttu tähän tahtiin ;)

Vetinari

Quote from: Dragon on 11.05.2010, 18:37:26
Mites olisi taas pelottavan hommakerhon joensuun haaraosaston kokoontuminen paikallaan, kun täällä foorumilla onkin jo aktivoiduttu tähän tahtiin ;)

Olen päättänyt kutsua kokoon... Sopiihan tuo. Loppuviikko, viikonloppu?
- Miniluv

LambOfGod

LOL

Täällähän on varsinaista arvokeskustelua käynnissä. Kun kerran seuraatte meidän kerhotopicia, olette myös tervetulleet kerhoilemaan kanssamme. Mä tuon räpylän ja pallon.

Miten muuten olisi kesäinen kerhokokoontuminen vaikkapa ilosaaressa tai luterilaisella?
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Tabula Rasa

Taitavat kaikki hommakerhot olla yhtä kuolleita? Ainakin Kuopio kuulostaa hiljaiselta... ja täälläkään ei ole hetkeen päivitelty... mitenkähän väki löytäisi nämä?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

J. Lannan haamu

No kahtokeepas mitä se kissa toi mukanaan...

Joko olisi aika pyörähtää esim. Jokelassa, Palaverissa tai vaikka Surakan Baarissa (http://surakanbaari.fi/) kahvetilla ja jutustelemassa maahanmuuttopolitiikan ja monikulturismin saloista?? Ehdotan päiväksi kahden viikon kuluttua olevaa sunnuntaita (23.2), tarkemmin klo. 1500.

Miltä kuulostaa?

Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

eskonaama

Eikös se Palaveri lyönyt lapun luukulle jonkun aikaa sitten?
The most important aspect of arguing is that you counter your opponents argument, not that you start insulting your opponent.

J. Lannan haamu

^ No niinhän se taisi lyödä ja liekkö Jokelakin uudistunut...olen vähän huonosti perillä näistä Joensuun kuppiloista. Mutta, itseäni kiinnostaa kovasti tuo Surakan baari, vissiin aika idyllinen...katsellaan ja kuulostellaan mitä paikalliset sanovat :)

Tabula Rasa

Varauksellinen varaus. 1/3 mahdollisuudet riippuen muuttujista. Seurailen ja tulen jos olen tullakseni.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

J. Lannan haamu

Huom. Tulevan viikonlopun 23.2.2014 Hommakerho Joensuu on osaltani peruttu  :(. Joudun hakemaan äidilleni antiikkia Helsingistä, enkä täten ehdi kotiin vasta kun sunnuntai-iltana.

Odotellaan kuitenkin josko tulisi edes muutama ääni 'susirajan' kerhoilulle niin pantaisiin miitti pystyyn...

LambOfGod

Vuosia on vierinyt viimekokouksesta joensuussa. itse asun 400km päässä, mutta vierailen joensuussa usein. Onko ketään kiinnostuneita parin tuopin äärelle. mä voisin antaa jollekin ylimääräisen muhamed pilakuva-t-paidan kokoa m
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Miniluv

Etusivun listalta näkee, että Joensuuhunkin on laitettu mielenosoitus, 2.4.

https://www.facebook.com/events/1001170049976637/
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

rideon74

Olisiko kiinnostusta tavata oluen äärellä ja vaihtaa mielipiteitä säästä tai muusta?
""Sillä jyvänenkin tietoa omasta rakkaasta kotiseudustamme on enemmän kuin kokonainen kultamurikka turhuuden markkinoilta hankittua tyhjänpäiväistä viisautta"."

Dimitri

Quote from: rideon74 on 10.12.2016, 07:03:25
Olisiko kiinnostusta tavata oluen äärellä ja vaihtaa mielipiteitä säästä tai muusta?

Mikä jottei, minä ainakin olisin kiinnostunut. Niin monta vuotta kulunut foorumipiruillessakin (ja tauolla siitä), että varmaa tekis vaan hyvää. Onks se Surakan baari vielä pystyssä vai sulkeutuiko sekin jo?
Quis custodiet ipsos custodes?

rideon74

Surakan Baari teki kuprut mutta palaveri voisi olla ihan yes.
""Sillä jyvänenkin tietoa omasta rakkaasta kotiseudustamme on enemmän kuin kokonainen kultamurikka turhuuden markkinoilta hankittua tyhjänpäiväistä viisautta"."

MacGyver

Huomenna olisi kaupungin päätöstä paperittomien matujen majoittammiseksi vastaan mielenosoitus Joensuussa.

http://www.heili.fi/uutiset/item/3028-suomi-ensin-mielenosoitusta-puuhataan-joensuuhun

Siinä olisi aktiviteettia glögin yhteyteen.