News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Joensuu

Started by Vetinari, 02.03.2009, 19:42:33

Previous topic - Next topic

Vetinari

Karjalan nuivat korpisoturit!

Olisiko aika laittaa Homma nousuun täälläkin, ja ruveta kokoontumaan säännöllisesti? Vai yksinkö minä täällä nuivistelen...?  ::)

Ilmoitelkaa itsestänne tässä ketjussa ja laittakaa ehdotuksia että missä ja milloin. Kaikki ovat tervetulleita. Hirvee meno taataan.
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

LambOfGod

Yksi joensuulainen lisää ilmoittautuu!
Oisko tällä viikolla KKK pystyssä?
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

JP

Joo, Lehmon gauleiter ilmoittautuu.
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it on to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same, or one day we will spend our sunset years telling our children what it was once like

Rutja

Minun puolestani huomenna olisi ihan sovelias päivä pienelle ekskursiolle.

Ehdotan kello 18.15 alkaen Pub Palaverissa, mitenkäs muut?

Jouko

Quote from: Vetinari on 02.03.2009, 19:42:33
Karjalan nuivat korpisoturit!

Olisiko aika laittaa Homma nousuun täälläkin, ja ruveta kokoontumaan säännöllisesti? Vai yksinkö minä täällä nuivistelen...?  ::)

Ilmoitelkaa itsestänne tässä ketjussa ja laittakaa ehdotuksia että missä ja milloin. Kaikki ovat tervetulleita. Hirvee meno taataan.

Uskaltaudutte varovasti mukaan hieman jälkijunassa, vai? Eikös Joensuussa olla kotimaisen nuivismin alkulähteillä? Olisiko takavuosien epäreilu mediapommitus tehnyt tehtävänsä ja vaientanut sen maan alle? ???
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

JP

yritän tulla paikalle.
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it on to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same, or one day we will spend our sunset years telling our children what it was once like

Vetinari

Selema. Enpä ole koskaan Palaverissa käynyt, mutta aina olen avoin uusille kokemuksille. Minä olen se mustiinpukeutunut, epämääräisen muotoinen, maailmanparantaja-vaihtoehtonuoren näköinen henkilöitymä, jolla on lävistys alahuulessa ja joka näyttää eksyneeltä. Sukupuolen (olen päättänyt olla foorumissa profiloitumatta sukupuolisesti) joudutte kekkaamaan itse.

Sielläpä nähdään.
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

LambOfGod

Tohon aikaan varmaan saa vielä hyvät istumapaikat alakerrasta (liekkö yläkerta edes auki vielä tuohon aikaan? Ei ole tullut käytyä siellä keskiviikkoisin.)

Tulen tod näk paikan päälle jos ei ala ujostuttaa loppuhetkillä :D:D

Minut tunnistaa nuivasta huistyylistä :D
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Rutja

Quote from: LambOfGod on 03.03.2009, 15:01:31
Tohon aikaan varmaan saa vielä hyvät istumapaikat alakerrasta (liekkö yläkerta edes auki vielä tuohon aikaan? Ei ole tullut käytyä siellä keskiviikkoisin.)

Tulen tod näk paikan päälle jos ei ala ujostuttaa loppuhetkillä :D:D

Minut tunnistaa nuivasta huistyylistä :D
Juu, alakerrassa on ihan hyvät paikat, joten ainakin kokoontuminen siellä.

Tällä hetkellä on sitten viisi netsiä ilmoittanutunut (Enrico tulee myös).

LambOfGod

voihan p... nyt näyttää siltä, etten kerkeä ainaskaan 18:15 paikalle, mutta yritetään..

Rutja

Quote from: LambOfGod on 04.03.2009, 16:41:30
voihan p... nyt näyttää siltä, etten kerkeä ainaskaan 18:15 paikalle, mutta yritetään..

Eipä tuossa kiire. Kunhan jossain vaiheessa ehdit. Taidan tästä lähteä kohta pysäkille ja keskustaan. Lahinguväljal näeme.

Vetinari

Kiitosta vaan muille osallistuneille tämänpäiväisestä. Minusta oli oikein antoisaa, vaikka vähän harmitti että olen niin arka avaamaan suutani (ja sen jälkeen sieltä pääsee helposti jotain kurnuttavaa ja vihreää, mutta oppia ikä kaikki).  ::)

Homma^^^!
- Miniluv

Rutja

Lamp of God ei näemmä sitten saapunut paikalle?

Enrico

Kiitoksia minunkin puolestani. 

LambOfGod

Sori mun puolesta.
Tuli kiireistä "hommaa" arvaamatta juuri tuoksi päiväksi.
ensi viikolla olen taatusti paikalla.

Rutja

Quote from: LambOfGod on 05.03.2009, 22:36:22
Sori mun puolesta.
Tuli kiireistä "hommaa" arvaamatta juuri tuoksi päiväksi.
ensi viikolla olen taatusti paikalla.
Puhuttiin sellaista, että ei välttämättä ole mielekästä pitää kerhoa joka viikko. Pari kertaa kuussa voisi olla sellainen määrä, että ihmiset innostuu tulemaan paikalle. Jokaviikkoinen kokoontuminen menee pakkopullaksi näin pienellä porukalla.

Ehdotan siis seuraavaa tapaamista 19.3. Kello 18 alkaen.

pogenssi

En ole itse Joensuusta kotoisin, mutta se että "hommakerho Joensuu" ja "hommakerho Lahti" ovat niin merkittäviä näillä forumeilla saattaa antaa jollekin aihetta epäillä hommaa rasistiseksi.

Enrico

Quote from: pogenssi on 08.03.2009, 23:27:11
En ole itse Joensuusta kotoisin, mutta se että "hommakerho Joensuu" ja "hommakerho Lahti" ovat niin merkittäviä näillä forumeilla saattaa antaa jollekin aihetta epäillä hommaa rasistiseksi.

Mie en nyt oikein ymmärrä. Ei Joensuun tai Lahden Hommakerhot liene yhtään sen merkittävämpiä (..päinvastoin?) kuin esimerkiksi Tampereen vastaava.

Viittaatko tuolla rasistisuudella Joensuun maineeseen 'skinikaupunkina'? Voe pojat. Taitavat oletetut täkäläiset naxxit sitäpaitsi olla ennemminkin sellaista pussikaljaväkeä, joten turha heikäläisiin on ainakaan meidän hienossa olutravintolassamme pelätä törmäävänsä. :)

Tule toki 19.3 katsastamaan meininki! Saatat yllättyä.

Rutja

Mikä viestisi pointti on? Eli, mitä haluaisit tehtävän asiaan liittyeen?

Joensuun kerhon tapaamisista ilmoittelu päätetty kieltää, koska saattaa antaa jollekin vääriä mielikuvia. Muuttakaa Tampereelle.
;D

reino

Quote from: Rutja on 09.03.2009, 12:26:36

Joensuun kerhon tapaamisista ilmoittelu päätetty kieltää, koska saattaa antaa jollekin vääriä mielikuvia. Muuttakaa Tampereelle.
;D

Mutta odottakaapas kun saadaan Hommakerho Kajjaani!!1!  ;D  ;D

Kokoontumispaikkana se biljardibaari siinä pitserian vieressä.

(Pogenssin huolenaihe oli ehkä viikon huonoin. Tai no, eihän sitä koskaan tiedä, kova viikko odotettavissa kyllä.)

mikkoR

Jaa... mitähän merkittävää Lahden kerhossa on?
Olemmeko olleet etusivulla jossain lehdessä tms?

Kerho kokoontunut kerran ja silloinkin varsin leppoisissa tunnelmissa :)
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

Kurvari

Morot kaikille!

Kuhan joku sopiva viikko työt antaa periksi, niin voishan sitä Paleverissa pyörähtää.

Vetinari

Quote from: Kurvari on 09.03.2009, 23:29:47
Morot kaikille!

Kuhan joku sopiva viikko työt antaa periksi, niin voishan sitä Paleverissa pyörähtää.

Tervetuloa meidän "epäilyttävien rasistien" mukaan!  ;D (hyrsylät sentään mitä logiikkaa tässä topicissa aikaisemmin...)
- Miniluv

Rutja

Quote from: Kurvari on 09.03.2009, 23:29:47
Morot kaikille!

Käykö ihmisille tuo ehdottamani 19. päivä kello 18?

Pogenssin innoittamana suunnittelin, että illan ohjelmana menemme aluksi polttamaan ristiä vapaudenpuistoon, minkä jälkeen kivitämme ikkunan jostain pizzeriasta. Loppuillasta aiheutamme tappelun baarissa ja sammumme putkaan. Eli siis sama meno kuin viime kerrallakin. Tämä varmaan kaikille ok?

Vetinari

Minulle käy.

(Valkoiset huput ja kaavut jaetaan aulassa. Oma soihtu mukaan!)  ;D
- Miniluv

JP

sopii, ins´hallaahoo

Rutja

Quote from: JP on 13.03.2009, 12:37:54
sopii, ins´hallaahoo

Hienoa, otetaan siis ne kallonmittauslaitteet mukaan.

Kurvari

Ja kiihotamme itsemme "hullu-uhoon"  ;D

Ernst

Hullujahan kaikki pohjois-karjalaiset ovat, kokemuksesta sen tiedän, mutta älkääs nyt sentään loveen langetko  :)
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

kertsu59

Quote from: reino on 09.03.2009, 22:54:14 [Expand]
Quote from: Rutja on 09.03.2009, 12:26:36

;D
Eki&Angels kuppilaa tarkoitat?Siinä vieressähän tapahtui se kuuluisa Kajaanin pizzeriaholocaust. ;D ;D ;D

Mutta odottakaapas kun saadaan Hommakerho Kajjaani!!1!  ;D  ;D

Kokoontumispaikkana se biljardibaari siinä pitserian vieressä.

(Pogenssin huolenaihe oli ehkä viikon huonoin. Tai no, eihän sitä koskaan tiedä, kova viikko odotettavissa kyllä.)
Eki&Angels kuppilaa tarkoitat?Siinä vieressähän tapahtui se kuuluisa Kajaanin pizzeriaholocaust. ;D ;D ;D
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.