News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hommakerho Joensuu

Started by Vetinari, 02.03.2009, 19:42:33

Previous topic - Next topic

Rutja

Quote from: Acres on 26.06.2009, 18:51:05
Olisiko aika taas Hommeloida lauantaina? Viimeksihän meitä oli peräti kaksi.

Ehdotan seuraavaksi ajankohdaksi lauantaita 4. heinäkuuta kello 17.00. Paikkana voisi olla ilosaari säävarauksella - eli jos sataa, niin sitten Jokelaan.

suvikristiina

höh... mulla alkaa työt jo klo 16 joten en valitettavasti taaskaan pääse tulemaan...

Kurvari

Sori, pakollinen este taas tällä kertaa. Nuo viikonloput tahtoo olla kiireisiä etenkin kesäaikana...

Harald Littlebeard

Minulla on lauantaina iltapäivästä eräs luottamustehtävä hoidettavana, enkä yhtään tiedä, kuinka paljon siihen tärväytyy aikaa. Ensi viikolla pääsen kyllä paikalle.

Jos viikonloput ovat hankalia - kuten nyt näyttää olevan - niin pitäisikö vaihteen vuoksi kokeilla arkipäivänä tapaamista? Esimerkiksi ensi viikon maanantaina tai tiistaina?

Acres

En pääse ainakaan tuohon aikaan. Alasarjan potkupalloa on ohjelmassa.
Eurooppa kadehtii Ruotsia.  Me valaisemme roviona pimeydessä. Rosengårdin kaltaisissa esikaupungeissa nousee esiin uusi yrittäjäsukupolvi, jolla on suorastaan moniarvoinen halu polttaa.

- B.H keskustelija ja lähimmäinen

Rutja

Ilmeisesti ketään ei sattunut paikalle, kun itseltäkin pääsi unohtumaan.  ;D

Rutja

Quote from: Harald Littlebeard on 03.07.2009, 16:11:05
Minulla on lauantaina iltapäivästä eräs luottamustehtävä hoidettavana, enkä yhtään tiedä, kuinka paljon siihen tärväytyy aikaa. Ensi viikolla pääsen kyllä paikalle.

Jos viikonloput ovat hankalia - kuten nyt näyttää olevan - niin pitäisikö vaihteen vuoksi kokeilla arkipäivänä tapaamista? Esimerkiksi ensi viikon maanantaina tai tiistaina?

Miten olisi paluu keskiviikkokerhoiluun? Ensi keskiviikko 8.7?

Harald Littlebeard

Quote from: Jarkko Pesonen on 04.07.2009, 20:01:59Miten olisi paluu keskiviikkokerhoiluun? Ensi keskiviikko 8.7?

Lauantai on yleisesti ottaen varmastikin parempi kerhoilupäivä kuin keskiviikko - ainakin minulle tuo keskiviikko on aivan mahdoton. Lähinnä ajattelin, että jos näin kesäaikana haluaa silloin tällöin kokeilla jotain muutakin päivää kuin lauantaita - ihan noin kokeilupohjalta. Mutta eipä taida ainakaan ensi viikon tapaamiseen löytyä tulijoita.

Rutja

Ei ole homma nousussa.  ;D

LambOfGod

Vihdoinkin sain perseeni raahattua joensuuhun ja olen valmis hommailemaan
mites täällä, onko porukka lomailemassa jossain muualla vai saisko kerhon pystyyn?

aika kurja keli nyt keskiviikkona, eikä tohon keskiviikon kerhoon tainnut muutenkaan paljon kiinnostusta olla?

Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

suvikristiina

Mulla on epäsäännölliset työajat joten ihan tuurilla aina käy noi päivät. Yleisesti ottaen kuitenkin arkipäivät ois parempia...

Rutja

Olen ensi yön töissä aamu kahdeksaan asti ja huomenna pitäisi tavata erästä kaukaa tulevaa kaveria, koten ei oikein liene mahdollista ainakaan huomenna. Miten olisi tuleva tiistai?

LambOfGod

Onkos mielenkiintoa hommailemaan?
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Rutja

Quote from: LambOfGod on 23.07.2009, 21:52:30
Onkos mielenkiintoa hommailemaan?

Lauantai 25.7?

Voisimme mielestäni tavata tällä kertaa Ravintola Mikossa, jos joku ei tiedä niin se sijaitsee Suvantokatu 12:ssa, lähellä Citymarketia. Miltä kuulostaisi kokoontuminen siellä kello 17.00?

Tyrmäystipat mukaan sitten.

LambOfGod

lol tyrmäystipat  ;D

Mikko on siitä paska paikka, että uusi ympäristö on ihan muumin pahasti kaikuva. Siis siellä on ihan törkeän kova hälinä, ja jopa vierustoverin puhetta on vaikeata seurata.

Sinne pitäisi kylläkin tulla akustiset paneelit kattoon poistamaan kaikua joku päivä jos ei vielä ole..

Mennään pitämään sadetta vaikkapa taas jokelaan. Mä ainaskin joudan tulemaan nyt.

Rutja

Jokela huomenna kello 17.00

Rutja

Terveisiä Turun kerhosta!

Olisikohan sitä aika saada syyskausi hommankin parissa käyntiin?

Miltä kuulostaisi Jokelassa tuleva lauantai 22.8 kello 18.00?

(http://www.timboucher.com/journal/wp-content/uploads/2007/04/witches-sabbath.jpg)
Syksyn pimenevät illat kutsuu vääräuskoiset taas kokoon.

Acres

Pääsisin tulemaan. Mutta voisiko käydä myös klo 17 tai 16?
Eurooppa kadehtii Ruotsia.  Me valaisemme roviona pimeydessä. Rosengårdin kaltaisissa esikaupungeissa nousee esiin uusi yrittäjäsukupolvi, jolla on suorastaan moniarvoinen halu polttaa.

Rutja

Hmh, itse ajattelin tuota kello 18.00 ja näin sanoin tuolle eräälle kerran käväällä olleelle hommalaiselle. En usko että ajan siirtäminen aikaisempaan on hyvä idea.

Acres

Joo, 18.00 käy myöskin. Ollaanhan sitä vielä menossa?

Rutja

Kyllä.

Ilmeisesti ainakin Varaani on myös tulossa. Ainakin eilen se oli sitä mieltä. :P

Vetinari

Olisin halunnut tulla mutten päässyt, olin töissä klo 04-16. Ei jaksant ennee sen jälkeen. :(
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

Rutja

Lähden huomenna Helsinkiin katsomaan Halla-ahon oikkaria ja loppuviikosta lähden Hankasalmelle viettämään huvilaelämää kun tätä kesää ja lomaa vielä hetki on jäljellä.

Seuraavan kerran voisimme tavata vaikkapa 5. syyskuuta keskustellen H-a:n oikeudenkäynnistä ja mahdollisen tuomion vaikutuksista Suomen tulevaisuuden kannalta. Tällä kertaa voisimme kokoontua taas olutravintola Palaverissa - Jokelassa on törkeän kalliit hinnat! Acresin kahvi maksoi 2,5€! - ja aikana voisi olla kello 18.00.

Rutja

En lähdekään mökille, joten sovittiin JP:n kanssa, että tavataankin jo tulevana lauantaina, eli 29.8 Palaverissa kello 18.00.

Siellä nähdään!

Enrico

Tulkaa Belgiaan hommailemaan, mulla on tylsää täällä. :D

Rutja

Quote from: Enrico on 27.08.2009, 20:00:29
Tulkaa Belgiaan hommailemaan, mulla on tylsää täällä. :D
Itsehän sinne menit.

Kurvari

Mulla on lauantaina iltavuoro eli no kan doo taas kerran...

LambOfGod

minäkin saatan tulla viettämään kanssanne ramadania lauantaina nyt kun flunssakin näköjään helpotti

edit nythän on paljon uutta puhuttavaakin kuten muutos 11 ja jarkon raportti tiistain kulusta :)

Tabula Rasa

Tämän viestin 3 tarkoitusta:

1. ilmoittautua tuleviin hommakerhoihin, aloittanen ensi syksynä sielläpäin opiskelun, mahdollisesti jo vuodenvaihteesta, saa nähdä. (en onneksi ajoissa ilmoita)[arkipäivinä voisi hommakerhoja järjestää kun olen todennäköisesti kuopion hommakerhoissa viikonloppuisin.]

2. Jotta tämän topicin kirjoittelu näkyisi uudet vastaukset viesteihisi osiossa.

3. (kuten kaikilla meikäläisen viesteillä tälläkni on tarkoitus päätyä jonkun nuivan neitokaisen housuihin)
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

JM-K

Onko Joensuun Hommakerhossa Ilomantsin suunnalta ketään / muuten hyvä paikallistuntemus Ilomantsin maastoista? Pientä kesäreissua tässä sinne päin suunnitellaan. Samalla voisi vaikka hommailla^^^ jotain aiheeseen sopivaa.