News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Joensuu

Started by Vetinari, 02.03.2009, 19:42:33

Previous topic - Next topic

Rutja

Quote from: suvikristiina on 25.05.2009, 22:52:38
moikka. vieläkö mahtuu mukaan joensuun hommakerhoon? millon olis seuraava kokoontuminen ja missä?
Ei ole päätetty, kun on ollut vähän hajaannusta ilmassa ja itse olen ollut sairaana tovin.

Tehdäänpä siis pieni kysely.

IHMISET, MED HOMMARE! Kuinka monelle kävisi tapaaminen 30. päivä tätä kuuta? Paikkana voisi olla se kerran jo yritetty Ilosaari ja kokoontumisaikana vaikkapa kello 17.00.

Edellisenä päivänä on muuten kotimaisen rässimetalliprofeetta Mokoman keikka Kellarissa, onko kukaan hommalainen menossa sinne?

Harald Littlebeard

Quote from: Rutja on 25.05.2009, 23:17:21IHMISET, MED HOMMARE! Kuinka monelle kävisi tapaaminen 30. päivä tätä kuuta? Paikkana voisi olla se kerran jo yritetty Ilosaari ja kokoontumisaikana vaikkapa kello 17.00

Ilosaari vaikuttaa sen viimekertaisen piipahduksen pohjalta aika levottomalta tapaamispaikalta, mutta ei kai tuo haitanne. Lauantai sopii ainakin minulle, tosin ehdottaisin tuntia aikaisempaa aloitusta - eli 16.00.

Rutja

Quote from: Harald Littlebeard on 26.05.2009, 11:29:12
Quote from: Rutja on 25.05.2009, 23:17:21IHMISET, MED HOMMARE! Kuinka monelle kävisi tapaaminen 30. päivä tätä kuuta? Paikkana voisi olla se kerran jo yritetty Ilosaari ja kokoontumisaikana vaikkapa kello 17.00

Ilosaari vaikuttaa sen viimekertaisen piipahduksen pohjalta aika levottomalta tapaamispaikalta, mutta ei kai tuo haitanne. Lauantai sopii ainakin minulle, tosin ehdottaisin tuntia aikaisempaa aloitusta - eli 16.00.

Joo, totta muuten. Lauantaina Ilosaareen kertyy porukkaa varmasti kohtalaisen paljon. Jos tehdään niin, että kokoonnumme Jokelaan 16.00 ja siirrymme ihmisten niin halutessa johonkin ulkoilmapaikkaan 17.00 alkaen?

Ilmoittakaa tulemisistanne niin tietää vähän etukäteen tuleeko paikalle 10 ihmisitä vai istutaanko itsekseen.  :)

Harald Littlebeard

Quote from: Rutja on 26.05.2009, 12:18:02Joo, totta muuten. Lauantaina Ilosaareen kertyy porukkaa varmasti kohtalaisen paljon. Jos tehdään niin, että kokoonnumme Jokelaan 16.00 ja siirrymme ihmisten niin halutessa johonkin ulkoilmapaikkaan 17.00 alkaen?

Kuulostaa hyvältä. Nähdään Jokelassa lauantaina.

suvikristiina

Jokelassa klo 16 lauantaina sopii, menen tosin sit töihin klo 20, mutta siihen asti olis aikaa turista. Ja tämä hommalainen on menossa Mokoman keikalle :)

Rutja

Quote from: suvikristiina on 27.05.2009, 00:21:09
Jokelassa klo 16 lauantaina sopii, menen tosin sit töihin klo 20, mutta siihen asti olis aikaa turista. Ja tämä hommalainen on menossa Mokoman keikalle :)
Saiko se uusi tulokas yksityisviestin, mihin laitoin numeron, jos tarttee soittaa lauantaina?

Kosak

Mokoman keikalle täältäkin menossa. Mokoma saa nuivan yleisön  :)
Miittiin en kyllä pääse, enkä varmaan jaksaisi muutenkaan tulla, joten tämän viestin informaatioarvo on hyvin vähäinen..
Olen kuitenkin hengessä mukana  :D

Vetinari

Lupaan tulla paikalle 50% varmuudella.

Lisäys pari päivää myöhemmin: osallistumistodennäköisyyteni putosi 25%:iin. Yritän kuitenkin kovasti päästä tulemaan.
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

suvikristiina

sain yksityisviestin ja numeron tosin en ole varma enää pääsenkö tulemaan kun anoppi tuli käymään :) no katsotaan moneltako se lähtee niin soittelen vaikka sitten jos pääsen tulemaan vaikka vähän myöhässä...

Rutja

Quote from: suvikristiina on 30.05.2009, 14:33:55
sain yksityisviestin ja numeron tosin en ole varma enää pääsenkö tulemaan kun anoppi tuli käymään :) no katsotaan moneltako se lähtee niin soittelen vaikka sitten jos pääsen tulemaan vaikka vähän myöhässä...
Teemme näin.  :)

Rutja

Onko ihmisillä vapaata milloin? Vois jotain miittinkiä laittaa taas pystyyn.

Harald Littlebeard

Quote from: Rutja on 02.06.2009, 12:53:09
Onko ihmisillä vapaata milloin? Vois jotain miittinkiä laittaa taas pystyyn.

Ensi lauantaina en pääse tulemaan, mutta sitä seuraavana kyllä. 

JM-K

Meikäläisen Joensuun keikka menee näillä näkymin syksylle. Vaan voihan sitä pitää Hommakerhoa silloinkin. Voisin sopia yliopistolle jonkun perjantaipäivä ja jäädä siitä sitten hommalaimaan. Sitten junalla täristen kohti kotia. Ihana 6 tunnin kotimatka...

LambOfGod

Olen taas joensuussa tämän viikon lauantaina!
Vapaaehtoisia ulkoilmahommailemaan?? Minä tuon jalkapallon.

JMK: 6 tunnin tärinämatka yök! Mutta on se sen veroista :D

EDIT: JMK Joensuussa http://www.youtube.com/watch?v=1SNc67SM5J8&feature=fvw
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

pelle12

Quote from: JM-K on 02.06.2009, 22:48:12
Meikäläisen Joensuun keikka menee näillä näkymin syksylle. Vaan voihan sitä pitää Hommakerhoa silloinkin. Voisin sopia yliopistolle jonkun perjantaipäivä ja jäädä siitä sitten hommalaimaan. Sitten junalla täristen kohti kotia. Ihana 6 tunnin kotimatka...
Joensuu-Tampere, 6 tuntia? Really?

LambOfGod

Quote from: pelle12 on 11.06.2009, 02:05:19

Joo.. Ja pidempäänkin, riippuen kuinka pitkään Pieksämäellä joutuu odottelemaan...
Jos nyt en ihan pihalla ole... (on siitä aikaa kun junalla tota väliä olen menny..)
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

pelle12

Quote from: LambOfGod on 11.06.2009, 02:41:11

Joo.. Ja pidempäänkin, riippuen kuinka pitkään Pieksämäellä joutuu odottelemaan...
Jos nyt en ihan pihalla ole... (on siitä aikaa kun junalla tota väliä olen menny..)
Voi meidän VR:ää, ja sitten pitäisi vielä ehkäistä ilmastonmuutosta junaa käyttämällä.

svobo

Ei nyt tämä Jojensuun Homma kuulu minulle mitenkään, mutta junayhteyksissähän on se vika, että itä-länsi-suunnassa suomessa ei junia juri kulje.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Rutja

Pistetään hommahärdelli pystyyn taas launataina. Ehdotan kokoontumisajaksi kello 17.00-18.00 välistä aikaa Jokelassa, minkä jälkeen sitten joko suunnistetaan jonnekin tai jäädään sinne.

Ilmakin näyttää olevan nyt kuin morsian - vaikka henkilökohtaisesti en kesästä välitäkään.

Quote from: svobo on 11.06.2009, 02:56:44
Ei nyt tämä Jojensuun Homma kuulu minulle mitenkään, mutta junayhteyksissähän on se vika, että itä-länsi-suunnassa suomessa ei junia juri kulje.
Sen verran tuli aikoinaan valtion poikakoulussa opittua, että Suomessa ei suuria liikenneväyliä ole itä-länsi -suunnassa rakennettu ihan sotilasstrategisista syistä. Ne vähätkin on rakennettu sellaisiksi, että ne voidaan tarpeen vaatiessa tuhota helposti räjäyttämällä sillat ja tunnellit.

Kurvari

Morot kaikille!

Meen perjantaina mökkeilemään ainakin yhdeksi yöksi ja jos selviän sieltä ajokuntoon niin tuun Jokelaan. Mutta ei oo vielä varmaa.

suvikristiina

Tsau! Tama uusi (mutta sitakin innokkaampi) hommalainen on viettanyt taman kuun Italiassa ja siksi ollut nainkin hiljaa. Eli juhannuksen jalkeen on lomat ohi ja olen taas maisemissa. Toivottavasti tapaan teidat sitten :) ps. taalla Italiassa on ihanan lamminta....

LambOfGod

Quote from: pelle12 on 11.06.2009, 02:46:22
Quote from: LambOfGod on 11.06.2009, 02:41:11

Voi meidän VR:ää, ja sitten pitäisi vielä ehkäistä ilmastonmuutosta junaa käyttämällä.

Joo ja lipun hinta kait on jotain 65€? Omalla autlla yksin bensoihin menis kait jotain 40€ (riippuen toki autosta). Nää vaan mutuheittoja kuluista...
Eipä paljon huvita VRää käyttää..kun matkaan suomen sisälläkin katson eka halpalentojen hinnat ja aikataulut ennenkuin edes mietin VRää...

Kurvari

Quote from: suvikristiina on 11.06.2009, 20:43:00
Tsau! Tama uusi (mutta sitakin innokkaampi) hommalainen on viettanyt taman kuun Italiassa ja siksi ollut nainkin hiljaa. Eli juhannuksen jalkeen on lomat ohi ja olen taas maisemissa. Toivottavasti tapaan teidat sitten :) ps. taalla Italiassa on ihanan lamminta....

SuviKristiina tervetuloa remmmiin vaan! Uusia immeisiä tarvitaan:) Kun nyt vaan sais ittesä paikalle lauantaina...voi olla taas perinteiset mökkireissut kaveriporukalla :D

Harald Littlebeard

Ennakkotiedoista poiketen en pääsekään lauantaina paikalle.

LambOfGod

voihan p. joudun vielä olmaan helsingissä tämän viikonlopun ja seuraavankin :(

Rutja

Jaahas, no kannattaakohan sitten pitää ollenkaan kun porukalla näyttää tulevan muuta menoa.

Acres

Minulla puolestaan piti olla huomenna tuohon aikaan menoa, mutta nyt ne onkin peruttu.  ;)
Joten ilmoitelkaa nyt sitten ketjuun aikeistanne piipahtaa Jokelassa etten sitten yksin lähde sinne istumaan. Keksin kyllä muutakin tekemistä tuohon aikaan.

Ilmakin näyttäisi olevan huomenna normaalin kesäinen, joten ulos tuskin on tarvetta. 
Eurooppa kadehtii Ruotsia.  Me valaisemme roviona pimeydessä. Rosengårdin kaltaisissa esikaupungeissa nousee esiin uusi yrittäjäsukupolvi, jolla on suorastaan moniarvoinen halu polttaa.

- B.H keskustelija ja lähimmäinen

Rutja

Saatan lähteä pyörähtämään siinä puhuttuun aikaan. Riippu vähän mikä olotila, sillä nyt taas tuo kurkku taas kiusaa.

Rutja

Olen Jokelassa istumassa 2 tunnin kuluttua.

Acres

Olisiko aika taas Hommeloida lauantaina? Viimeksihän meitä oli peräti kaksi.
Eurooppa kadehtii Ruotsia.  Me valaisemme roviona pimeydessä. Rosengårdin kaltaisissa esikaupungeissa nousee esiin uusi yrittäjäsukupolvi, jolla on suorastaan moniarvoinen halu polttaa.

- B.H keskustelija ja lähimmäinen