News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Amsterdam: Naisen ulkona liikkuminen iltaisella

Started by doemaar, 12.04.2010, 23:37:59

Previous topic - Next topic

hairiotekija

Quote from: Lemmy on 13.04.2010, 20:47:36
Vihervasemmistolaiset ämmät on aiheuttaneet minussa niin vahvan VHM-reaktion, että minun mielestäni mitä enemmän rikastusta kaduilla sen parempi. Saavat saatana kaikki ansionsa mukaan. Nimimerkillä "rasistiksi haukuttu & ei kelpaa". Mä vietän iltani baarissa, juon viinaa niin paljon kun huvittaa ja nauran räkäsesti kun kuulen ahdisteluista. Menkää ämmät sinne feministipiireihinne vaan se on loppu se hyysääminen. Mä säästän Thaimaan-matkaan ja opettelen Venäjäks tinkimään. Ja turha odottaa että teitä puolustaisin kadulla - itse olette ne rantagigolonne tänne roudanneet ja monikulttuuria tänne tuoneet. Mä haisen bensalta ens viikon ja sitten lähtee mopo keulimaan. Kihihihihi... ihan vaan vihreiden puoluetoimiston eteen ajattelin ajaa ja heittää öljynvaihgdossa käyttämäni liito-oravannahkan siihen vittuillakseni... kihihihihi...

Mitä enemmän täällä kommentoin, sitä urpommalta alkaa väki täällä vaikuttaa. Ajattelin, että täällä voidaan keskustella näistä asioista jotenkin järkevästi, mutta näemmä se vaatisi tavalliselta suomalaiselta naiselta ihan loputonta huumorintajua, jota minulla ei kyllä ole.

En tiedä, mitä on se suomalaisuus, jota sinä olet puolustamassa. Minun tietääkseni suomalaiseen kulttuuriin on aina kuulunut naisen kunnioitus ja naisten osallistuminen, sekä naisten omanarvontunto. Ei se ole sellainen asia, jota näissä "feministipiireissä", mitä ovatkin, vain mainostetaan. (Niissä itse asiassa puhutaan ihan muita asioita, kaikenlaisia teorioita ym. Joissakin niistä on tolkkua, toisissa ei. Elävät vähän todellisuuden ulkopuolella joka tapauksessa. Mene ja tutustu itse.)

Se, että joku "vihervasemmistolaiseksi" tms. määrittelemäsi nainen ei ole joskus antanut sinulle, ei oikeuta suomalaisten naisten ahdistelua ulkomaalaisten osalta. Tuntuu, että sinulla tämä vahingollinen rikastusajattelu henkilöytyy naisiin. Teet siinä virheen. Tollo rikastusajattelu ei ole naisten yksinoikeus (vrt. Alexander Stubb), eivätkä toisaalta kaikki naiset sitä myöskään kannata (vaikkapa kaikki homma-naiset). Kyllä siellä eduskunnassakin ihan miehiä on, ei se kaikki valta ole niillä pahoilla viherpiipertäjänaisilla, vaikka omaa naisvihaansa onkin varmaan sillä helppo perustella.

Kaikki tämä ei tietenkääntarkoita sitä, että noin urpo saisi yhtään sen helpommin suomalaisilta naisilta jatkossakaan. Luultavasti pärjäisit paremmin siellä Thaimaassasi, koska siellä naisen asema on niin paljon alisteisempi kuin Suomessa. Voisi tosiaan olla hyvä idea muuttaa sinne, koska arvomaailmasi ei selkeästikään ole kovin suomalainen kun suhtaudut noin halveksien suomalaisiin naisiin ja heidän ongelmiinsa muuttuvassa nyky-Suomessa. Tähän saakkahan tätä yhteiskuntaa ovat rakentaneet miehet ja naiset yhdessä toisiaan kuunnellen. Se on se suomalainen tie.

T. Häiriötekijä, joka kuvitteli olevansa oikeassa paikassa ajatuksineen, mutta alkaa yhä enemmän epäillä sitä

pelle12

Quote from: Enni on 13.04.2010, 21:34:48

Tuttavani lähettää joka joulu tästä eteenpäin kiitokseksi kortin irlantilaiselle naiselle, jonka puhelu saattoi kirjaimellisesti pelastaa tuttavani hengen. Mieheen tuttavani ei ole missään yhteyksissä, mutta miehen vanhemmille (eli pienen tyttären isovanhemmille) tuttavani joskus lähettää valokuvia lapsenlapsestaan. Isovanhemmat ottivat kovin raskaasti poikansa törttöilyn, ja ovat surun murtamia, sillä eivät saa tavata lapsenlastaan.
Tarina ei ole varmastikaan ainoa laatuaan. Valitettavasti mikään valistus ei mene perille kun nainen (miksei mieskin) on tarpeeksi 'rakastunut'. Sen verran olen kyyninen, etten ihan usko tuota isovanhempien kaipuuta lapsenlapseenkaan. 'Hyötysuhde hienosäätää rakkauden', lauloi Veltto kauan ennen hottentotti-skandaalia.

Kasvokeskeinen

QuoteMinä myös olen tätä todistanut.
+ koko muu teksti.

Itsestäni tuntuu samalta. Miksi turhaan mölistä sosiaalipummeista ja islamisaatiosta ja olettaa samalla suomalaiset fiksuiksi, kun kadun todellisuus kertoo jotain ihan muuta. Suomalaisena minua ottaa aivan rehellisesti päähän tämä eliitin suunnalta pakkosyötetty kotimaa-bashaus, mutta kyllä siihen tässä taas itsekin alkaa syyllistyä.

Koko maailma on muuttumassa aivottomien, suhteellisuudentajuttomien, kapea-alaisten ja ajatuksettomien massasikiävien alaluokkaisten junttien viemäriksi. Paska on paskaa, tuli se sitten Lähi-Idästä tuontikamana tai kasvoi keltakutrisena koivun ja tähden alla.

Jollain tavalla oma nuivistumiseni lienee sitten osittain myös reagointia sietämättömäksi kokemaani tilanteeseen tyyliin "kun nyt saatais edes tuontiongelmat kuntoon". Hommakin houkutti alunperin juuri siksi, että kirjoitusten taso on täällä selvästi kovatasoisempaa kuin... no, KAIKILLA MUILLA nettipalstoilla. Tämä lausunto sisältää myös palstamme karkeimmat rimanalitukset, joten siltä pohjalta sitten.

Eliittivihertäjät ja muut mokuttajat jaksavat ärsyttää aikansa, mutta kun katse taas kohdistuu tähän paikalliseen ihmisryppääseen, joka Britanniassa olisi sosiaalituen, kaapelikanavien ja BNP:n parasta kohderyhmää, niin tärkeysjärjestys menee kyllä taas uusiksi... Kyllä ovat toisensa ansainneet, en muuta sano.
Suomi islamia ja kala polkupyörää

Mika.H

Quote from: hairiotekija on 13.04.2010, 22:49:20

T. Häiriötekijä, joka kuvitteli olevansa oikeassa paikassa ajatuksineen, mutta alkaa yhä enemmän epäillä sitä

ihan oikea paikka. ilman tuollaista tulevaisuuskuvaa ei tätäkään paikkaa edes olisi.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Lemmy

Quote from: MikkoAP
Jaahas, mitkäs promillet lemmylla tuota kirjoittaessa oli? 

Hyvä nousu, oli hyvät fiilikset avautua. Niin kuulema pitää ettei tule kirjoittaneeksi vihapuheita. ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

elven archer

Mitä enemmän täällä kommentoin, sitä urpommalta alkaa väki täällä vaikuttaa.
Älä välitä, jos yksittäiset jutut eivät miellytä sinua. Täällä on monenlaista tallaajaa. Toinen olennainen asia pitää mielessä on se, että huumori, huonokin sellainen, on selviytymiskeino. Ei moni tämän maan mokutusta vastaan pysty taistelemaan kovin pitkään täysipäisenä, ellei jossain vaiheessa turvaudu huumoriin.

Tuntuu, että sinulla tämä vahingollinen rikastusajattelu henkilöytyy naisiin. Teet siinä virheen. Tollo rikastusajattelu ei ole naisten yksinoikeus (vrt. Alexander Stubb), eivätkä toisaalta kaikki naiset sitä myöskään kannata (vaikkapa kaikki homma-naiset).
Ei ole ei, mutta keskimäärin naiset ovat suvaitsevampia (joka nyky päivänä tarkoittaa, että suvaitsemaan suvaitsemattomuutta). Ei se tarkoita sen enempää kuin, että tilastollisesti noin on.

Älä pahoita mieltäsi joistain yksittäisistä jutuista.

MikkoAP

Mitä enemmän täällä kommentoin, sitä urpommalta alkaa väki täällä vaikuttaa. Ajattelin, että täällä voidaan keskustella näistä asioista jotenkin järkevästi, mutta näemmä se vaatisi tavalliselta suomalaiselta naiselta ihan loputonta huumorintajua, jota minulla ei kyllä ole.

Noh, enpä usko, että kukaan täällä kommentoiva katsoo erityiseksi velvollisuudekseen miellyttää sinua.

QuoteEn tiedä, mitä on se suomalaisuus, jota sinä olet puolustamassa. Minun tietääkseni suomalaiseen kulttuuriin on aina kuulunut naisen kunnioitus ja naisten osallistuminen, sekä naisten omanarvontunto.

Onhan se, mutta kunnioitus oli keskinäistä. Suomalaiset naiset ovat halveksineet suomalaisia miehiä jo iät ja ajat samalla, kun odottaa kunnioittavaa käytöstä halveksimiltaan miehiltä.

QuoteSe, että joku "vihervasemmistolaiseksi" tms. määrittelemäsi nainen ei ole joskus antanut sinulle, ei oikeuta suomalaisten naisten ahdistelua ulkomaalaisten osalta. Tuntuu, että sinulla tämä vahingollinen rikastusajattelu henkilöytyy naisiin. Teet siinä virheen. Tollo rikastusajattelu ei ole naisten yksinoikeus (vrt. Alexander Stubb), eivätkä toisaalta kaikki naiset sitä myöskään kannata (vaikkapa kaikki homma-naiset).

Ei, mutta naiset kannattavat maahanmuuttoa ja nimenomaan ulkomaalaisten miesten maahanmuuttoa selvästi miehiä enemmän. Ja samoin ihquttavat niitä muslimimiehiä , afrikkalaimiehiä ym.tietenkin kehuen heitä paljon suomalaismiehiä paremmiksi.

Ja ei tässä kukaan argumentoikaan, että ulkomaalaisten ahdistelu olisi oikeutettua. Tässä vaan kyseenalaistetaan, että miksi helvetissä suomalaismiehen pitäisi laittaa terveytensä ja jopa henkensä alttiiksi suojellakseen suomalaisnaisia ulkkismiehiltä, joita he itse ovat pääasiassa suomeen hinkuneet?

QuoteKaikki tämä ei tietenkääntarkoita sitä, että noin urpo saisi yhtään sen helpommin suomalaisilta naisilta jatkossakaan. Luultavasti pärjäisit paremmin siellä Thaimaassasi, koska siellä naisen asema on niin paljon alisteisempi kuin Suomessa. Voisi tosiaan olla hyvä idea muuttaa sinne, koska arvomaailmasi ei selkeästikään ole kovin suomalainen kun suhtaudut noin halveksien suomalaisiin naisiin ja heidän ongelmiinsa muuttuvassa nyky-Suomessa. Tähän saakkahan tätä yhteiskuntaa ovat rakentaneet miehet ja naiset yhdessä toisiaan kuunnellen. Se on se suomalainen tie.

Nimenomaan naisten ongelmia korostetaan ja jopa keksitään tyhjästä, kun taas miesten ongelmien olemassaolo kielletään. Suomalaiset naiset eivät todellakaan ole kuunnelleet suomalaista miestä.

Siinä listaa miesten tasa-arvo-ongelmista, jotka eivät naisia kiinnosta

http://mies.asia/tilastoja.html

QuoteT. Häiriötekijä, joka kuvitteli olevansa oikeassa paikassa ajatuksineen, mutta alkaa yhä enemmän epäillä sitä

Marttyyriksi heittäytyminen on huono taktiikka. Tämä keskustelupalsta ei ole sinun tarpeidesi mukaan luotu, eikä minun, eikä kenenkään yksdittäisen kommentoijan (tietääkseni. adminit/modet tietävät varmasti mikä asian laita on). Ja jokainen on toki vapaa itse poistumaan. Hommalaisilta löytyy monesta aihepiiristä varsin suuri mielipiteiden kirjo, mutta hommalaiset pysyvät hommalaisina, koska katsovat, että erimielisyyksistyä huolimatta keskustelu täällä on sen verran mielenkiintoista, että tänne kannattaa jäädä.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Miniluv

Quote from: elven archer on 13.04.2010, 23:16:43
Mitä enemmän täällä kommentoin, sitä urpommalta alkaa väki täällä vaikuttaa.
Älä välitä, jos yksittäiset jutut eivät miellytä sinua. Täällä on monenlaista tallaajaa. Toinen olennainen asia pitää mielessä on se, että huumori, huonokin sellainen, on selviytymiskeino. Ei moni tämän maan mokutusta vastaan pysty taistelemaan kovin pitkään täysipäisenä, ellei jossain vaiheessa turvaudu huumoriin.

Juuri näin.

Lemmy joka tapauksessa miettii sanomisiaan muutaman päivän kirjoituskiellossa.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

acc

Vihervasemmistolaiset ämmät on aiheuttaneet minussa niin vahvan VHM-reaktion, että minun mielestäni mitä enemmän rikastusta kaduilla sen parempi. Saavat saatana kaikki ansionsa mukaan. Nimimerkillä "rasistiksi haukuttu & ei kelpaa". Mä vietän iltani baarissa, juon viinaa niin paljon kun huvittaa ja nauran räkäsesti kun kuulen ahdisteluista. Menkää ämmät sinne feministipiireihinne vaan se on loppu se hyysääminen. Mä säästän Thaimaan-matkaan ja opettelen Venäjäks tinkimään. Ja turha odottaa että teitä puolustaisin kadulla - itse olette ne rantagigolonne tänne roudanneet ja monikulttuuria tänne tuoneet. Mä haisen bensalta ens viikon ja sitten lähtee mopo keulimaan. Kihihihihi... ihan vaan vihreiden puoluetoimiston eteen ajattelin ajaa ja heittää öljynvaihgdossa käyttämäni liito-oravannahkan siihen vittuillakseni... kihihihihi...

Tuo herätti ajatuksia.  Millä oikeudella joku harkitsematon kansalainen omien mielihalujensa tyydyttämiseksi hankkii maahan mahdollisesti koko yhteiskunnalle rasitteeksi tulevan henkilön.

Seuraavassa hahmotelmaa koskien maahanmuuttopolitiikan joitakin osa-alueita.

Avioliiton ei tulisi olla peruste maahanpäästämiselle. Maahanpyrkijää tulisi kohdella avioliittoneutraalisti eli kokonaan sivuutettaisiin avioliittoperuste. Hänen tuli päästä Suomeen muilla perusteilla. Sellaisia voisivat olla tulijan tarpeellisuus Suomen työmarkkinoilla tai hänen huomattava varallisuutensa. Jos ne puuttuvat, ei pääsyä. Esteinä voisi olla myös vakava sairaus, rikostausta tai kulttuurinen soveltumattomuus Suomeen. Avioliiton hyväksyminen maahanpääsyn perusteeksi merkitsee, että lumeavioliitoista tulee eräs väylä maahanmuuttoon.

Edelläkuvaamani ehdotus menettelyksi tuntuu ehkä julmalta. Mutta mitään estettä avioliitton solmimiselle ei olisi. Tosin maahanpääsyn kriteerit täyttämätön puoliso ei saisi asuinoikeuksia Suomeen. Pariskunta voisi aloittaa yhteiselämän muualla.

Maahanpääsy ei ole pariskunnan yksityisasia, koska puoliso voi merkitä Suomelle taloudellista taakkaa tai muuta haittaa. Tulija voi olla esimerkiksi turvallisuusuhka tai kulttuurisesti täysin sopimaton Suomeen. Hän voi olla esimerkiksi miesten ja naisten tasa-arvoa vastustava tai hän voi asettaa muita lakeja Suomen lakien yläpuolelle.

Maahanmuuttopaine tulee lähivuosina lisääntymään johtuen väkimäärän voimakkaasta kasvusta joillakin lähtöalueilla. Samalla tiedonkulun parantuminen ja matkustuksen helpottuminen saavat yhä useammat yrittämään Eurooppaan. Varmasti on suomalaisia, jotka haluavat suosia maahanmuuttoa. Ehkä voitaisiin luoda sponsoroitujen siirtolaisten luokka. Siihen kuuluvilla olisi takaajina suomalaisia, jotka omaisuudellaan takaisivat täysimääräisesti tulijan aiheuttamat kustannukset yhteiskunnalle mukaanlukien rikoshaittojen korvaukset. Tämä ehkä edellyttäisi, että takaajat antavat riittävän suuren vakuuden korvaustilanteen realisoitumisen varalle.

2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

Tanaquil

Quote from: MikkoAP on 13.04.2010, 23:20:56
Ei, mutta naiset kannattavat maahanmuuttoa ja nimenomaan ulkomaalaisten miesten maahanmuuttoa selvästi miehiä enemmän. Ja samoin ihquttavat niitä muslimimiehiä , afrikkalaimiehiä ym.tietenkin kehuen heitä paljon suomalaismiehiä paremmiksi.

Ja ei tässä kukaan argumentoikaan, että ulkomaalaisten ahdistelu olisi oikeutettua. Tässä vaan kyseenalaistetaan, että miksi helvetissä suomalaismiehen pitäisi laittaa terveytensä ja jopa henkensä alttiiksi suojellakseen suomalaisnaisia ulkkismiehiltä, joita he itse ovat pääasiassa suomeen hinkuneet?

Väitettä, jonka mukaan "naiset kannattavat maahanmuuttoa selvästi miehiä enemmän" voidaan vaihteeksi tarkastella faktapohjalta. Foorumin etusivulla kun mainostetaan Homma ry:n teettäneen tutkimuksen asenteista maahanmuuttoa kohtaan - ja linkin takaa löytyy Halla-ahon Scriptaan kirjoittama analyysi tuloksista. Seuraavassa poimittu analyysin ne kohdat, joissa tuloksia on eroteltu sukupuolten mukaan:

Kysymys "Mitä mieltä olette yleisesti ottaen Suomen maahanmuuttopolitiikasta?", analyysin tulokset:

QuoteKaikista vastaajista 59% pitää Suomen maahanmuuttopolitiikkaa joko hieman (39%) tai aivan (20%) liian löyhänä. Sopivana sitä pitää 27% vastanneista. Yhteensä 14% pitää politiikkaa joko hieman (11%) tai aivan (3%) liian tiukkana.

Naisten ja miesten väliset erot ovat pieniä. Joko hieman tai aivan liian löyhänä nykyistä politiikkaa pitää miehistä 61% ja naisista 57%. Joko hieman tai aivan liian tiukkana nykypolitiikkaa pitää 17% naisista ja 12% miehistä.

Seuraava kysymys, kiintiöpakolaisena maahan tuleminen a) pitäisi olla nykyistä vaikempaa, b) nykykäytäntöön ei tarvita muutoksia, c) pitäisi olla nykyistä helpompaa - analyysin tuloksena "sukupuolten tai ikäryhmien välillä ei ole suuria eroja".

Vastaava kysymys turvapaikanhakijoista (a) pitäisi olla vaikeampaa, b) ei muutoksia, c) nykyistä helpompaa):

QuoteVaihtoehto b):n kohdalla miesten (41%) ja naisten (43%) välillä ei ole sanottavaa eroa, mutta vaihtoehto a):n valitsi miehistä 51% ja naisista 42%, vaihtoehto c):n miehistä 8% ja naisista 15%.

Turvapaikanhakijoiden perheenyhdistämisen suhteen "miehiä on jälleen hieman enemmän tiukentajissa, naisia taas helpottajissa".

Väitteestä "Turvapaikanhakijoiden ja pakolaisten pitäisi sopeutua nykyistä paremmin suomalaisten tapoihin" samaa/eri mieltä olevat:

QuoteJokseenkin tai täysin samaa mieltä on kaikista vastaajista 86%. Eri mieltä on yhteensä 4%. Sukupuolten välillä ei ole eroja.

Avoin kysymys "Mitkä ovat sellaisia ryhmiä, joiden maahantulon edellytyksiä tulisi tiukentaa?":

QuoteNaiset suhtautuivat erityisen nuivasti elintasopakolaisiin (40% vs. miesten 36%) ja rikollisiin (29% vs. miesten 20%), miehet taas somaleihin (25% vs. naisten 14%).

Jos maahanmuuttokriittisyydestä vs. mokuttamisesta aletaan vääntää sukupuolisotaa tyyliin "mix suomalaismiesten pitäis muka suomalaisnaisia suojella ulkkismiehiltä kun itse ne niitä maahan hinkuvat, kärsikööt nahoissaan", voi hetken miettiä, kenen etuja ajaa tämänsorttinen omien rivien hajottaminen. Ja nyt kun on mustaa valkoisella, että  naisista(kin!) 57% pitää nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa liian löyhänä - hintsusti taitaa olla mutupohjaista tuo jatkuva kaikkien naisten (tai edes enemmistön) leimaaminen "monikulttuurikiimaisiksi mokuttajiksi" ja muuta vastaavaa.
Ylösnousun päivänä elukoiden
turkkisi sinut murhaa ilakoiden
häkeistä kuuluu pienten kuoro:
"eikö jo oisi ihmisen vuoro
voida pahoin vuoksi mascaroiden?"

Organ - Kani kertoo http://www.youtube.com/watch?v=VYw82iexoLs

VikaTikki

Oma heräämiseni ongelmaan on tapahtunut juuri Euroopassa vieraillessa, ja Islamiin tutustuessa.
Kantaväestöön kuuluvat ihmiset ovat joutuneet muuttamaan tapojaan, koska muuttajat eivät niitä hyväksy.

Tämä koskettaa minua suuresti siksi, että viina ja rempseät naiset ovat aika korkealla sillä listalla asioista jotka tekevät elämästä elämisen arvoista.
Tätä ei moni halua suoraan myöntää, mutta nämä ovat varmasti ne asiat jotka useiden miesten takaraivossa liikkuvat.
Islam on onnellisuuttani vastaan, ainakin epäsuorasti.

rillumarei
Bryssä on bryssä vaikka voissa paistais.

hairiotekija

Quote from: MikkoAP on 13.04.2010, 23:20:56
Onhan se, mutta kunnioitus oli keskinäistä. Suomalaiset naiset ovat halveksineet suomalaisia miehiä jo iät ja ajat samalla, kun odottaa kunnioittavaa käytöstä halveksimiltaan miehiltä.

Jaha. No, minusta tässä topicissa epäkunnioittavia kommentteja ovat esittäneet lähinnä itsensä mieheksi identifioineet suomalaisia naisia ja heidän mokutuksesta johtuvia ongelmia kohtaan.

Minä en halveksi suomalaisia miehiä yleisenä kategoriana, eivätkä tuntemani suomalaiset naisetkaan. Ikävää, että sinulla on tuollainen käsitys, ja omien mitä ilmeisimmin ongelmallisten suhteittesi pohjalta vedät tuollaisia yleistyksiä. Kannattaisi varmaan vaihtaa lähipiiriä.

QuoteEi, mutta naiset kannattavat maahanmuuttoa ja nimenomaan ulkomaalaisten miesten maahanmuuttoa selvästi miehiä enemmän. Ja samoin ihquttavat niitä muslimimiehiä , afrikkalaimiehiä ym.tietenkin kehuen heitä paljon suomalaismiehiä paremmiksi.

Öö. Niin siis ketkä? Kaikki suomalaiset naiset? Vaiko ne jotkut, muutamat, äänekkäät, jotka muita dissaamalla yrittävät nostaa omaa arvoaan ja tehdä itsestään erityisiä? Sama maanmiesten/naisten haukkuminen koskee toki joitakin suomalaisia miehiä ja heidän suhteitaan venäläisten ja taikkunaisten ym. kanssa.

Ollaanhan tässä kansakuntana itäisenkin naapurin kanssa oltu aikamoisissa ongelmissa, kun joku suomalainen mies on törmännyt ratkaisemattomiin ongelmiin perhe-elämässä sen kauniin, kiltin ja kuuliaisen venäläisnaisen kanssa. Silti Stubb toimi mielestäni oikein auttaessaan miestä saamaan lapsensa Suomeen, vaikka kaikkien yleinen hyöty siitä kärsikin idänsuhteiden huonontuessa yksittäisen lapsen ja suomalaisen miehen huonosti valitun kumppanin takia.

En minä yksittäistapauksista huolimatta oleta, että kaikki suomalaiset miehet dissaavat suomalaisia naisia. Edes ne, jotka ovat ulkomaalaisten kanssa yksissä. Sinä teet tässä todella omituisia yleistyksiä.

QuoteJa ei tässä kukaan argumentoikaan, että ulkomaalaisten ahdistelu olisi oikeutettua. Tässä vaan kyseenalaistetaan, että miksi helvetissä suomalaismiehen pitäisi laittaa terveytensä ja jopa henkensä alttiiksi suojellakseen suomalaisnaisia ulkkismiehiltä, joita he itse ovat pääasiassa suomeen hinkuneet?

Niin. No, eipä tässä kukaan ole yksittäisiltä miehiltä suojelua vaatinutkaan. Itse en ole sitä koskaan saanut, enkä vaatinut. Kerran sain sentään turpaan suomalaismieheltä (ei ollut parisuhdeväkivaltaa). Silti en dissaa kaikkia maanmiehiäni tai syyttele heitä erityisen väkivaltaiseksi maailman miesten joukossa, koska tiedän, ettei näin ole.

Tilastotkin kertovat siitä, että Suomessa puututaan naisiin kohdistuvaan väkivaltaan. Siksi se näkyy tilastoissa. Kaiken kaikkiaan minusta on ollut mukava ja helppo toimia suomalaisten miesten kanssa vaikka missä eri tilanteissa, mitä ei voi sanoa läheskään kaikista kansalllisuuksista.

Kuten jo eräässä postissa todettiin, tässäkään argumentissasi ei ollut mitään todellisuuspohjaa. Vaikka se olisi kivaa, että naiset saisivat päättää kaikista asioista Suomessa, niin kyllä siellä eduskunnassa on niitä miehiäkin, oikein merkittävissä asemissakin. Vaikkapa pääministerinä ja ulkoministerinä.

Vasemmistoliiton pj. Paavo Arhinmäki on yksi epärealistisimmista mokuttajista, joka panetteli todella ikävästi viime hallituksen aikana tolkun miestä, silloista sisäministeri Kari Rajamäkeä. Ja Paavokin on tosiaan, Paavo. Ja kukapas siellä EU:ssa oli allekirjoittamassa Romanian EU-jäsenyyden asiakirjaa. Etteikö vain olisi ollut meidän Matti. Jos olisi tajunnut vastustaa, niin Romania ei olisi EU-jäsen, koska niiden päätösten on oltava yksimielisiä.

Minä en varsinaisesti ole vaatimassa suojelua suomalaiselta mieheltä, vaan Suomen valtiolta. Tähän saakka se on ihan hyvin kansalaisiaan suojellutkin, myös naisia. Naisena on saanut olla Suomessa vapaa, ja arvostan sitä kovasti varsinkin maailmalla kiertelyn jälkeen. Se alkaa olla nyt uhattuna, mikä minutkin tänne toi keskustelemaan ja katselemaan, mikä on meininki.

QuoteNimenomaan naisten ongelmia korostetaan ja jopa keksitään tyhjästä, kun taas miesten ongelmien olemassaolo kielletään. Suomalaiset naiset eivät todellakaan ole kuunnelleet suomalaista miestä.

Hassu juttu, kun tästäkin yhdestä asiasta, että naiset kokevat maahanmuuttajien taholta ahdistelua, syntyy näin paljon katkeria kommentteja. Toistaisin taas. Tuskin doemaar enkä minä ainakaan ole keksinyt mitään tyhjästä. En myöskään ymmärrä, miten naisten asioiden huomioonottaminen on miehiltä pois.

Tietenkin myös miesten ongelmiin pitää puuttua. Niitä voi jokainen tuoda esille. Voit esimerkiksi tuoda esille tällä foorumilla maahanmuuttoon ja monikulttuurisuuteen liittyviä ongelmia, jotka koskettavat erityisesti miehiä. Nyt kuitenkin sekoittelet tasa-arvoasioita ja maahanmuuttoasioita ja kaikkea mahdollista. Ja jos sinun suomalainen lähipiirisi ei ole kiinnostunut miehen ongelmistasi, niin vaihda lähipiiriä.

QuoteT. Häiriötekijä, joka kuvitteli olevansa oikeassa paikassa ajatuksineen, mutta alkaa yhä enemmän epäillä sitä

QuoteMarttyyriksi heittäytyminen on huono taktiikka. Tämä keskustelupalsta ei ole sinun tarpeidesi mukaan luotu, eikä minun, eikä kenenkään yksdittäisen kommentoijan (tietääkseni. adminit/modet tietävät varmasti mikä asian laita on). Ja jokainen on toki vapaa itse poistumaan. Hommalaisilta löytyy monesta aihepiiristä varsin suuri mielipiteiden kirjo, mutta hommalaiset pysyvät hommalaisina, koska katsovat, että erimielisyyksistyä huolimatta keskustelu täällä on sen verran mielenkiintoista, että tänne kannattaa jäädä.

Niin. No, enpä minä ole ehtinyt tämän paikan varaan omaa identiteettiäni rakentaa, kunhan koetin tulla keskustelemaan. Mikään paikka ei tietenkään ole vain minua varten, mutta jos se ei vastaa odotuksiani ja tarpeitani, niin internetin keskustelupalstan ja yhteiskunnallisen liikkeen ollessa kyseessä voin myös valita olla olematta osa sitä ja helposti heittäytyä pois. Koko maailman ollessa kyseessä se vaatisi jo vähän enemmän vaivaa (tai ainakin korkeamman paikan, josta heittäytyä.)

Itselleni ns. nuivaantuminen on alkanut tapahtua nimenomaan näiden kokemusten takia - naisen asema, naisten ja miesten mukava yhteiselo, joka olennaisena kuuluu kulttuuriimme ja jota on vuosikausia rakennettu, huononee ja on suorastaan murenemassa Suomessa monikulttuurin vaikutuksena. Kuvittelin, että täällä tästäkin asiasta voitaisiin puhua kuten mistä tahansa muusta epäonnistuneen ja kyseenalaisen politiikan seurauksesta.

Alkaa kuitenkin vaikuttaa, että foorumi kerää yllättävässä määrin ihmisiä, jotka ovat vihaisia ja katkeria koko maailmalle ja varsinkin naisille, ja haluavat monikulttuurin ongelmiakin täällä naisten niskaan syytää ja syyttää heitä ongelmista ja kokemuksista, joihin he ovat syyttömiä.

Aika kieroa ajattelua, jossa moku-veljesi raiskaavat ja ahdistelevat siskojasi, äitiäsi, vaimoasi ja tyttäriäsi, ja sinä mietit, että saavatpahan ansionsa mukaan, minä en ainakaan sekaannu kun joskus vuonna nappi ja kirves joku nainen ei ollut minulle kiva tai muuta.

Viestiäsi lukiessa tulee tunnelma, että sen sijaan, että olisit kiinnostunut oikeasti ongelmista ja niiden ratkaisusta sekä yhteistyöstä, olet katkera ihminen, jolla on ongelmia ihmissuhteissa ja vastakkaisen sukupuolen kanssa. Purat niitä täälläkin syyttelemällä suomalaisia naisia siitä, että virkamiehet ja poliitikot ovat unohtaneet velvollisuutensa.

Marttyyriksi on tietenkin turha heittäytyä, mutta ei minua kiinnosta sellainen ns. nuiva porukka, joka ei kuitenkaan ota tosissaan kaikkia monikulttuurin aiheuttamia ongelmia, myös naisille spesifejä.

Ihmettelin joskus, kun Halla-ahon oikeudenkäynnissä oli Hillalla vaikeuksia löytää istumapaikkaa. Mietin, että Halla-aho puhuu asiaa, mutta jos nuo ihmiset (miehet, joita suurin osa yleisöstä oli) kunnioittavat häntä, niin mikseivät he kunnioita hänen vaimoaan ja perhettään? Kuva alkaa jotenkin täydentyä. Tiedän kyllä, ketä äänestän seuraavissa vaaleissa. Puoluettakin tulee samalla äänestettyä, vaikka harmittaa, että joku vähän tahvompi voi saada siinä vetoapua. Pakko myöntää, että usemapi kommentti ja reaktio täällä yllättivät. En ole marttyyri, vaan pettynyt.

MikkoAP

Quote from: hairiotekija on 14.04.2010, 04:58:27

Kerran sain sentään turpaan suomalaismieheltä (ei ollut parisuhdeväkivaltaa). Silti en dissaa kaikkia maanmiehiäni tai syyttele heitä erityisen väkivaltaiseksi maailman miesten joukossa, koska tiedän, ettei näin ole.

Tilastotkin kertovat siitä, että Suomessa puututaan naisiin kohdistuvaan väkivaltaan. Siksi se näkyy tilastoissa. Kaiken kaikkiaan minusta on ollut mukava ja helppo toimia suomalaisten miesten kanssa vaikka missä eri tilanteissa, mitä ei voi sanoa läheskään kaikista kansalllisuuksista.

Suomalainen mies on leimattu poikkeuksellisen väkivaltaiseksi siaksi median taholta. Kumma juttu, että jos kerran naiset ovat tienneet sen olevan valetta, niin silti tuo leimaaminen on heille kelvannut.

QuoteNimenomaan naisten ongelmia korostetaan ja jopa keksitään tyhjästä, kun taas miesten ongelmien olemassaolo kielletään. Suomalaiset naiset eivät todellakaan ole kuunnelleet suomalaista miestä.

Hassu juttu, kun tästäkin yhdestä asiasta, että naiset kokevat maahanmuuttajien taholta ahdistelua, syntyy näin paljon katkeria kommentteja. Toistaisin taas. Tuskin doemaar enkä minä ainakaan ole keksinyt mitään tyhjästä. En myöskään ymmärrä, miten naisten asioiden huomioonottaminen on miehiltä pois.

Tietenkin myös miesten ongelmiin pitää puuttua. Niitä voi jokainen tuoda esille. Voit esimerkiksi tuoda esille tällä foorumilla maahanmuuttoon ja monikulttuurisuuteen liittyviä ongelmia, jotka koskettavat erityisesti miehiä. Nyt kuitenkin sekoittelet tasa-arvoasioita ja maahanmuuttoasioita ja kaikkea mahdollista.
[/quote]

Ei siinä mitään sekoittelua ole. Tähän keskusteluun kuuluu erottamasti juuri se, että suomalaiset naiset ovat kohdanneet ahdistelua sellaisia kulttuureja edustavilta miehiltä, joissa naisen on kaikkea muuta kuin tasa-arvoinen. Ja, että jos niitä miehiä sitten Suomeen rahdataan lisää, niin naisten asema huononee myös Suomessa. Joten tasa-arvo kuuluu erottamattomasti asiaan.

Itse väitit, että suomalaiset naiset ja miehet ovat kuunnelleet toisiaan. Otin puheeksi nuo miesten ongelmat, jotka ovat naisten taholta saaneet osakseen vain vähättelyä, osoittaakseni, ettei suomalainen nainen ole kuunnellut suomalaista miestä.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

femacco

Tuntuu, että sinulla tämä vahingollinen rikastusajattelu henkilöytyy naisiin. Teet siinä virheen. Tollo rikastusajattelu ei ole naisten yksinoikeus (vrt. Alexander Stubb), eivätkä toisaalta kaikki naiset sitä myöskään kannata (vaikkapa kaikki homma-naiset). Kyllä siellä eduskunnassakin ihan miehiä on, ei se kaikki valta ole niillä pahoilla viherpiipertäjänaisilla, vaikka omaa naisvihaansa onkin varmaan sillä helppo perustella.

Siivosin lainauksesta kaikki "antamisjutut" pois. Tässä kohtaa olen samaa mieltä - ainakin meilläpäin kouluttamattomilla duunarityttösillä on tapana istua toistemme luona kahvilla ja jauhaa pashaa mamuloisista. Minulla ei ole yhtään ainutta sellaista naispuolista ystävää, joka suhtautuisi ennakkoluulottomasti kaikkea maahanmuuttoa kohtaan. Kaikilta löytyy kokemuksia ahdistelevista mamumiehistä. Moni näistä kavereista ei ole edes luonnostaan vaaleita (kuten tunnutaan olettavan - mutu) vaan tukkaa on värjätty ja silmät ovat tummat tai ruskeanvihreät. Silti ei saa olla rauhassa  :facepalm:

Itse jouduin viime vuonna vaihtamaan lenkkireittiä kun pari hullua VHM:ää alkoi seurailemaan. Onneksi niistä pääsi uhkailulla eroon. Jos joku mamu tulee iholle vedän sitä työpaikan avainnipulla naamaan.

Vera

Quote from: acc on 14.04.2010, 00:06:26

Tuo herätti ajatuksia.  Millä oikeudella joku harkitsematon kansalainen omien mielihalujensa tyydyttämiseksi hankkii maahan mahdollisesti koko yhteiskunnalle rasitteeksi tulevan henkilön.

Ihmisoikeuksien yleismaailmallinen julistus, artiklat 12 ja 16. Euroopan ihmisoikeussopimus, artikla 8. Perheenyhdistäminen on tosiaankin kaikista maahanmuuton väylistä eniten lailla ja kansainvälisillä sopimuksilla suojattu, joskin ihan välttämättömiä poikkeuksia saa tehdä (esim. jos kyseessä on tuomittu rikollinen tai epäily terroristi).

Edelläkuvaamani ehdotus menettelyksi tuntuu ehkä julmalta. Mutta mitään estettä avioliitton solmimiselle ei olisi. Tosin maahanpääsyn kriteerit täyttämätön puoliso ei saisi asuinoikeuksia Suomeen. Pariskunta voisi aloittaa yhteiselämän muualla.

Sen lisäksi että lain ei mielestäni kuulu pakottaa suomalaisia viettämään perhe-elämäänsä muualla, miten edes luulet tämän toimivan? Tämähän voi toimia vain sillä olettamuksella että kaikissa muissa maissa, päinvastoin kuin Suomessa, olisi avioliittoon perustuva oleskelulupa.

Mindy

Tuo herätti ajatuksia.  Millä oikeudella joku harkitsematon kansalainen omien mielihalujensa tyydyttämiseksi hankkii maahan mahdollisesti koko yhteiskunnalle rasitteeksi tulevan henkilön.

Seuraavassa hahmotelmaa koskien maahanmuuttopolitiikan joitakin osa-alueita.

Avioliiton ei tulisi olla peruste maahanpäästämiselle. Maahanpyrkijää tulisi kohdella avioliittoneutraalisti eli kokonaan sivuutettaisiin avioliittoperuste. Hänen tuli päästä Suomeen muilla perusteilla. Sellaisia voisivat olla tulijan tarpeellisuus Suomen työmarkkinoilla tai hänen huomattava varallisuutensa. Jos ne puuttuvat, ei pääsyä. Esteinä voisi olla myös vakava sairaus, rikostausta tai kulttuurinen soveltumattomuus Suomeen. Avioliiton hyväksyminen maahanpääsyn perusteeksi merkitsee, että lumeavioliitoista tulee eräs väylä maahanmuuttoon.

Maahanpääsy ei ole pariskunnan yksityisasia, koska puoliso voi merkitä Suomelle taloudellista taakkaa tai muuta haittaa. Tulija voi olla esimerkiksi turvallisuusuhka tai kulttuurisesti täysin sopimaton Suomeen. Hän voi olla esimerkiksi miesten ja naisten tasa-arvoa vastustava tai hän voi asettaa muita lakeja Suomen lakien yläpuolelle.

Maahanmuuttopaine tulee lähivuosina lisääntymään johtuen väkimäärän voimakkaasta kasvusta joillakin lähtöalueilla. Samalla tiedonkulun parantuminen ja matkustuksen helpottuminen saavat yhä useammat yrittämään Eurooppaan. Varmasti on suomalaisia, jotka haluavat suosia maahanmuuttoa. Ehkä voitaisiin luoda sponsoroitujen siirtolaisten luokka. Siihen kuuluvilla olisi takaajina suomalaisia, jotka omaisuudellaan takaisivat täysimääräisesti tulijan aiheuttamat kustannukset yhteiskunnalle mukaanlukien rikoshaittojen korvaukset. Tämä ehkä edellyttäisi, että takaajat antavat riittävän suuren vakuuden korvaustilanteen realisoitumisen varalle.

Voi jumankauta! Sano, että tuo oli trollaus, pliis! Tuo kuulostaa inhottavasti ulkosuomalaisen korvaan siltä kuin haluaisit sanoa: "Jos kerran olet ulkomaille lähtenyt, niin pysy sitten siellä, takaisin ei ole tulemista!" Monet meistä ulkosuomalaisista asuvat ulkomailla samoista syistä kuin doemaar ja minä: ulkomaalainen puoliso ei puhu tarpeeksi suomea tai ei ollenkaan, jotta kunnon työpaikan saaminen Suomessa onnistuisi. Ja nyt siis puhutaan länsimaisista koulutetuista ihmisistä, emme "huippuosaajista".

Avomieheni on SAP-konsultti ja täällä Hollannissa hänelle olisi enemmän projekteja tarjolla kuin mitä hän pystyy tekemään. Hän on ekspertti muutamalla SAP:n osa-alueella, joille on paljon kysyntää, mutta joiden taitajia on harvassa. Hänen nykyisissä tehtävissään kommunikaatio asiakasyritysten henkilöstön kanssa eri tasoilla ylimmästä johdosta suorittavaan portaaseen saakka on todella keskeinen osa työtä ja se mistä hän pitää. Suomessa hän pelkästään hollannin, englannin ja saksan taitoisena joutuisi suurella todennäköisyydellä tyytymään SAP-ohjelmoijan töihin, koska ohjelmoijan homma ei vaadi yhtä laajaa asiakaskontaktia ja kielimuuri ei ole niin paha este työlle. Mutta ohjelmointi ei kiinnosta häntä tippaakaan, joten me pysymme toistaiseksi Hollannissa. Mutta jos avomiehen kielitaito sattuisi kohentumaan, niin olisi kivaa, jos olisimme yhdessä tervetulleita Suomeen. Suomi on kuitenkin kotini ja joskus kaipaan sinne takaisin.   

doemaarin kertomus saa minut tuntemaan myötätuntoa ja kiittämään hyvää onneani siitä, että tulin asettuneeksi Eindhoveniin. Vaikka Eindhoven onkin Hollannin 5. suurin kaupunki, täällä on silti aika vähän tuollaista häiriökäyttäytymistä enkä oikein osaa vieläkään pelätä yksin kulkemista. Toisaalta 177-senttisenä olen naiseksi kohtuullisen kookas, mikä ehkä myöskin vaikuttaa. Eindhoven on myöskin ovela sekoitus pikkukaupungin kotoisuutta ja suurkaupungin palveluita. Suurin osa porukasta täällä on kotoisin 30 km säteeltä Eindhovenista ja monesti saan huomata uusien tuttujeni tuntevan vanhoja kavereitani jotain kautta. Mamuja on 15% väestöstä Eindhovenissa, ympäryskunnissa vähemmän, ja suurimpana mamuryhmänä taitavat olla turkkilaiset, jotka ovat ehkä parhaiten integroitunut mamuryhmä Hollannissa. On täälläkin tosin alueita, minne ei kannata mennä yksin iltaisin, koska siellä liikkuu huumekauppiaita ja nistejä, tai siellä asuu "leiriläisiä", joiden kanssa ei kannata haastaa riitaa. "Leiriläiset" ovat aika tarkkaan Hollannin vastine Amerikan "trailer trashille", sillä he tykkäävät samoin asuntovaunuasumisesta eivätkä ole turhan tarkkoja käsitteistä "minun tavarani" ja "sinun tavarasi".

Poliiseista ja vartijoista muuten sen verran, että pääsyvaatimukset poliisikouluun Suomessa ovat kovemmat kuin työpaikkaan poliisin palveluksessa Hollannissa. Siksi kai Suomessa poliisia kunnioitetaan toisella tavalla kuin täällä, missä poliisit eivät enää edes tule pienten peltikolareitten kolaripaikalle (liikenteenohjaajat hoitavat), poliisi ottaa vastaan rikosilmoituksia rajattuina vastaanottoaikoina, jos olet sopinut tapaamisen ja liikennepoliisin tärkein tehtävä tuntuu olevan nopeusvalvonta ja sakotus.
"Though many saw, no one so much as called the police. They all just watched as Kitty Genovese was being stabbed to death in broad daylight. They watched as her assailant walked away. Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men."

Sami Aario

Quote from: Vera on 14.04.2010, 12:21:26

Ihmisoikeuksien yleismaailmallinen julistus, artiklat 12 ja 16. Euroopan ihmisoikeussopimus, artikla 8. Perheenyhdistäminen on tosiaankin kaikista maahanmuuton väylistä eniten lailla ja kansainvälisillä sopimuksilla suojattu, joskin ihan välttämättömiä poikkeuksia saa tehdä (esim. jos kyseessä on tuomittu rikollinen tai epäily terroristi).

EUROOPAN IHMISOIKEUSSOPIMUS (Finlex):
Quote8 artikla
Oikeus nauttia yksityis- ja perhe-elämän kunnioitusta

1. Jokaisella on oikeus nauttia yksityis- ja perhe-elämäänsä, kotiinsa ja kirjeenvaihtoonsa kohdistuvaa kunnioitusta.

2. Viranomaiset eivät saa puuttua tämän oikeuden käyttämiseen, paitsi kun laki sen sallii ja se on välttämätöntä demokraattisessa yhteiskunnassa kansallisen ja yleisen turvallisuuden tai maan taloudellisen hyvinvoinnin vuoksi, tai epäjärjestyksen tai rikollisuuden estämiseksi, terveyden tai moraalin suojaamiseksi, tai muiden henkilöiden oikeuksien ja vapauksien turvaamiseksi.

Mielenkiintoista kuinka esim. rikolliset muodostavat poikkeuksen tuosta "ihmisoikeudesta". Eikö rikollisilla sitten ole ihmisoikeuksia? :roll:

Selasin Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimen päätöksiä päivä pari sitten, ja sieltä löytyi esim. UK:lle annettu langettava tuomio jossa muistaakseni huumekauppiasta jonka hallusta oli löydetty kilo heroiinia, ei saanut karkoittaa koska EIS:n artikla 8 muodosti esteen perhesiteiden takia.

Kuinkahan moni "ihmisoikeuksia" puolustava tietää minkälaisia päätöksiä EIT tekee, ja minkälaisten veteen piirrettyjen viivojen perusteella? Veikkaan että jos asia tulisi laajempaan tietoisuuteen niin tuohon EIT:hen ja kaikkiin sen päätöksiin ei välttämättä suhtauduttaisi samanlaisella vakavuudella kuin nykyään.

Professori

Tässä ketjussa on nyt useammankin kirjoittajan taholta nähty sellaista tekstiä, jota en luullut olevan olemassa kuin maahanmuuttosuotuisten henkilöiden fallusinaatioissa peräkammarin poikien ajatuksista. Mutta näköjään sellaisiakin henkilöitä on, eli taas kerran tuli osoitetuksi että luulo ei ole tiedon väärtti. Tai sitten en vain ymmärrä tätä paljon puhuttua skenehuumoria ???

Tärkeämpi asia kuitenkin on, että ketjun alkupuolella (ja vähän sen jälkeenkin) kuultujen naisten kokemukset Suomea enemmän maahanmuuttajia sisältävistä alueista pitäisi keinolla millä hyvänsä saada laajempien kansalaispiirien tietoon. Se jos mikä auttaisi tavallista kaduntallaajaa avaamaan silmänsä siitä, mitä on odotettavissa ellemme äänestyskopissa käännä kehityksen suuntaa. Se kai tässä kuitenkin olisi tällä hetkellä tärkeintä?

Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Zngr

Quote from: Kami on 13.04.2010, 22:25:57
... Ihmisiä jotka oikeasti ei ikinä reagoi mihinkään muuten kuin miltä just tällä hetkellä tuntuu ja vaikuttavat olevan täysin tuomittuja sen kanssa elämään.

... millaista porukkaa tässä maassa elää. Puheet sisäsiittoisista jälkeenjääneistä urpoista ei todellakaan ole mitään legendaa.

... Olen todistanut mitä ihmeellisempiä perhejärjestelyjä, ihmisiä jotka eivät halua mitään hyvää kenellekään, ja jotka aidosti nauttivat kun saavat sotkea ja katsella muiden kärsimystä omien toimiensa takia. Sukupolvesta toiseen, yh-äidiltä pojalle. Ihmisiä joilla ei ole mitään käsitystä vastuusta tai sitoutumisesta niihin asioihin joita tekee. Tehdään vaan ensin, eikä sitten kanneta missään tapauksessa seurauksia, vaan ulkoistetaan ne.

Tuohon edelläkuvattuun kuoli minun nuivuuteni. En toivo näille ihmisille mitään muuta kuin terve menoa.

Quote from: Kasvokeskeinen on 13.04.2010, 23:04:31
QuoteMinä myös olen tätä todistanut.
+ koko muu teksti.

Itsestäni tuntuu samalta. Miksi turhaan mölistä sosiaalipummeista ja islamisaatiosta ja olettaa samalla suomalaiset fiksuiksi, kun kadun todellisuus kertoo jotain ihan muuta. Suomalaisena minua ottaa aivan rehellisesti päähän tämä eliitin suunnalta pakkosyötetty kotimaa-bashaus, mutta kyllä siihen tässä taas itsekin alkaa syyllistyä.

Kappas, olette löytäneet Eurooppalaisen valkoisen kantaväestön muodostaman alaluokan! Tästä voisi kirjoittaa vähintäänkin KIRJAN! Aihe on sikäli kiinnostava, että moni monikulttuurikriitikko tai arvokonservatiivi on myös kirjoittanut länsimaisista, moderneista arvoista - tai lähinnä niiden puutteesta, sekä tästä vastuun ulkoistamisesta. Aihepiiriin liittyy tietenkin yksinhuoltajuus, käsittämättömät perhejärjestelyt, väkivaltaiset ja moniongelmaiset miehet ja heidän moniongelmaiset naisensa jotka ovat silti aina samanlaisten miesten kanssa vaikka tietävät seuraukset. Joku meni ja ulkoisti ihmisten vastuun hyvistä mutta lähinnä etenkin huonoista päätöksistä.

Esimerkiksi Britannia ja Ruotsi ovat jo aika pitkällä siinä, että valtio ja viranomainen kasvattaa ihmiset ihan lapsesta asti ja tietää mikä on kaikille parasta. Suomessa tullaan kovaa perässä. Jos lukee minkälaista esimerkiksi "normaali" seksielämä ja sukupuolten välinen käyttäytyminen on nykyään naapurissa, tai syventyy yhtään saarivaltion sosiaaliturvan varassa elävien englantilaisten arkeen menee väksinkin aika kalpeaksi. Eikä täällä ole asiat niin paljon hienommin.

Miten aihe liittyy sitten monikulttuuriin ja maahanmuuttoon? Siten, että yhteiskunta joka ulkoistaa vastuun on sellainen yhteiskunta, joka tulee kokemaan uusien maahanmuuttajaryhmien integraation varmasti vähintään haastelliseksi. Uudet eurooppalaiset eivät kohtaakaan vapaata, avointa ja järjestäytynyttä yhteiskuntaa joka on vauras ja tuntee arvonsa, vaan pinnallisen materialistisen hetkessä elävän hedonistien valtakunnan, jossa eletään edellisen sukupolven vauraudella. Intelligentsia ja "vihervasemmisto" eivät ylpeilekään länsimaisilla saavutuksilla, vaan sillä, kuinka paljon voivat halveksia kaikkea mitä länsimaisiksi arvoiksi mielletään kilpaillen kuka voi syyllistää (toisia - yliopistoliberaalit ja sosialistit ovat aina tietenkin itse muiden yläpuolella) kantaeurooppalaisia eniten, etsien koko ajan lisää uusia ryhmiä joita voi uhriuttaa pahan ruumiillistuman, valkoisen heteromiehen ja naisen kustannuksella.

Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

Miniluv

Pidetään ketju otsikon mukaisena: aiheena käytännön kokemukset ulkomailta.

Eio siis lähdetä laatimaan Suomeen uusia maahantulosäännöksiä, miettimään enempää onko nykypolitiikka Suomessa miesten vai naisten vika, jne.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Zngr

Huomio kirjoittajat, nainen monikulttuurisessa ympäristössä on mielenkiintoinen ja Homma-foorumin Tupaan sopiva aihe.

Ylilyönnit muusta mies/nais -asiasta, kuten jankkaaminen punavihreistä feministeistä jotka vihaavat suomalaista miestä ja etenkään täällä kirjoittelevien naisten haastaminen aiheesta millään tavalla taas EIVÄT ole.

Jos näen jatkossa tähän viittaavaa, rupean sellaiseksi hommanatsiksi josta muualla kirjoitellaan ja se on sitten pärinäjannut STURMABTEILUNG teidän tunnuksille ja kirjoituksille.

Emmehän halua, että tästä ketjusta tulee vääntöä siitä onko mokutus kumman sukupuolen vika.

Jatkakaa.

lisäys: jos näemmä kaksi modea sanoo, niin asia on sitten otettava myös tosissan! :)
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

femacco

Mitä muumin tappelua täällä on meneillään?  :facepalm: Rauhoittukaa, poltelkaa vaikka pilveä.

Zngr

Quote from: Lady Delirium on 14.04.2010, 23:01:17
Mitä muumin tappelua täällä on meneillään?  :facepalm: Rauhoittukaa, poltelkaa vaikka pilveä.

I see no fight. Sellainen voisi syntyä, jos siltapeikot ja ja viritteissävytteiset ottaisivat yhteen ja kukaan ei puuttuisi asiaan. Onneksi niin ei tapahdu.
-Ali, Rinkeby

- H. L. Mencken

TeemuT

Ymmärrän ihan hyvin tuon moderoinnin linjan täällä. On tässä säikeessä kieltämättä ollut ihan turhaa öyhötystä. Ei, ei tämä homma todellakaan mene eteenpäin omasta turvallisuudestaan huolestuneita ihmisiä ivaamalla. Itsekin tosin hieman syyllistyin tuohon, mutta omaa osuuttani itsehyväisesti kutsuisin vain "kriittiseksi" osallistumiseksi keskusteluun. Eivät meistä kaikki ole seuranneet tätä skeneä jo vuosia. Skenen seuraamisesta johtuu se, että huumoria, heittoja ja muita osaa katsoa eri silmällä, jota ei voi vaatia juuri aiheeseen perehtyneeltä.

Joten, kaikki tervetuloa mukaan, suurin osa meistä on ihan järkiporukkaa. Tokihan propellihattujakin/kottaraisenpönttöön tuijottajia mahtuu mukaan tällaiseen portaaliin, mutta niistä ei kannata sen suuremmin stressata!

Valkoinen Enkeli

Quote from: Zngr on 14.04.2010, 17:03:58
Kappas, olette löytäneet Eurooppalaisen valkoisen kantaväestön muodostaman alaluokan!

Näin. [asiaton kommentti muiden kirjoittajien sosiaalisista ryhmistä editoitu muumilaaksoon, ylläpito toivoo, että keskustelijat keskittyisivät jatkossa aiheeseen]

Myös humanitaarisessa maahanmuutossa yksi ongelma on, että tulijat ovat pääosin juuri alaluokkaa. Vanha totuus on, että vain roskasakki tekee massiivisia sosiaalisia kansainvaelluksia. Harvaa häiritse keskiluokan  maahantulo, koska eivät yleensä aiheuta mitään ongelmia ja elävät omillaan. Myös maahanmuuton voluumi on luonnollisesti ylemmillä luokilla pienempää. (piip tuut hattivatit tulevat muumilaaksoon)

Juuri siitäkin syystä, että länsimaista löytyy omastakin takaa ongelmaväestöä, on sosiaalimamujen roudaamista ulkomailta vastustettava. Turha kuvitella, että vain Suomesta löytyy enemmän tai vähemmän mielenvikaista alaluokkaa eurooppalaisittain. Esim. lähinnä elokuvien perusteella hienostuneina pidettyjen brittien alaluokat ovat todellisuudessa usein mitä vastenmielisintä roskasakkia, käytökseltään lähes ryssien alaluokkiin verrattavissa (pl. korkeampi elintaso suuremmista tulonsiirroista johtuen.)  

m: Jotta ei herneet mene nessuihin ja 1918 tunnelmia viritellä, tarkoitin tietysti ongelmia aiheuttavaa alaluokan osaa, en mitään geneeristä työläiset sitä tai tätä -hömpötystä.

Radikaali

Kaikki myötätuntoni leideille sinne Hollannin suunnille. Aivan sairasta luettavaa. Merkit tästä on havaittavissa jo Suomessakin. Ei vielä onneksi samassa mittakaavassa, pelottava tulevaisuuden näkymä.

hammerzeit

Quote from: Enni on 13.04.2010, 12:50:46Olisipa todella niin, että tuolla ulkona voisi liikkua tuntematta oloaan toisinaan uhatuksi.

Nämä ovat taas niitä aikoja, jolloin saa olla kiitollinen siitä, että on syntynyt rotevaksi ja suurikokoiseksi mieheksi. Ja tästä huolimatta en tunne enää nykyään oloani turvalliseksi kotikaupungissani, vaikka nuorempana pystyi ihan hyvin heilumaan vaikka keskiyöllä keskustassa ilman, että huolestutti yhtään.
A war is easily won if your enemy does not know he is fighting.

Nikopol

Quote from: hammerzeit on 16.04.2010, 14:30:10
Quote from: Enni on 13.04.2010, 12:50:46Olisipa todella niin, että tuolla ulkona voisi liikkua tuntematta oloaan toisinaan uhatuksi.

Nämä ovat taas niitä aikoja, jolloin saa olla kiitollinen siitä, että on syntynyt rotevaksi ja suurikokoiseksi mieheksi. Ja tästä huolimatta en tunne enää nykyään oloani turvalliseksi kotikaupungissani, vaikka nuorempana pystyi ihan hyvin heilumaan vaikka keskiyöllä keskustassa ilman, että huolestutti yhtään.

Lainaan aina luotettavaa lähdettä, itseäni, toisesta ketjusta:

QuoteTässä lista ihmisistä jotka ovat kadulla kulkiessaan suhteellisen turvassa Suomessa kesällä 2010:

Vanhukset
Lapset
Naiset
Nuoret

Raavaat kalapuikkomiehet yli kolmen ryhminä

Olemme saavuttaneet keskimääräisen kehitysmaan turvallisuustason, mikä lienee ollut tarkoituskin. Tämähän on tilanne värähtelevissä kulttuureissa ympäri maailman. Kiitos, Vapaa liikkuvuus. Kiitos, Tarja Halonen. Kiitos, hallitus. Kiitos, Eduskunta. Kiitos vitusti.

edit: Hupsista keikkaa, lainatessa yliviivausmuotoilu poistuu. Ehkä nyt on ymmärrettävämmässä muodossa.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

hammerzeit

Jep, en epäile hetkeäkään sitä etteikö minullekin kävisi hyvin huonosti jos lauma rikastajia päättäisi parantaa elämäni laatua, mutta koska en ole hehkeä nuori nainen tai hintelä kynäniska, vältyn suurimmilta arkiärsytyksiltä.
A war is easily won if your enemy does not know he is fighting.

pelle12

Quote from: Radikaali on 16.04.2010, 14:08:42
Kaikki myötätuntoni leideille sinne Hollannin suunnille. Aivan sairasta luettavaa. Merkit tästä on havaittavissa jo Suomessakin. Ei vielä onneksi samassa mittakaavassa, pelottava tulevaisuuden näkymä.
Merkit ovat olleet luettavissa jo vuosikausia, ellei peräti vuosikymmeniä. Ainakin niille, jotka niitä haluavat lukea. Muistan kun 80-luvun alussa eräs luokkakaverini (tyttö) palasi lomareissulta Ranskasta. Hän oli eksynyt Pariisissa mamuväritteiseen kaupunginosaan. Hän oli aivan kauhuissaan saamastaan kohtelusta ja ahdistelusta. Vielä tuolloin märkäkorvana ja sinisilmäisenä pidin hänen tarinoitaan hieman ennakkoluuloisina ja liioittelevina. Kai tuohon suhtautumiseeni vaikutti hieman sekin, että olin paitsi nuori, myös toista sukupuolta, joten se ei liipannut läheltä. Sanotaan vanhenemisesta mitä tahansa, niin ainakin ikä sen verran avartaa, että pystyy hieman paremmin asettumaan toisen asemaan (empatia/sympatia). Nuorena sitä on hieman itsekeskeisempi ja yksisilmäisempi.