News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Amsterdam: Naisen ulkona liikkuminen iltaisella

Started by doemaar, 12.04.2010, 23:37:59

Previous topic - Next topic

Malla

Quote from: pelle12 on 16.04.2010, 21:12:48
Quote from: Radikaali on 16.04.2010, 14:08:42
Kaikki myötätuntoni leideille sinne Hollannin suunnille. Aivan sairasta luettavaa. Merkit tästä on havaittavissa jo Suomessakin. Ei vielä onneksi samassa mittakaavassa, pelottava tulevaisuuden näkymä.
Merkit ovat olleet luettavissa jo vuosikausia, ellei peräti vuosikymmeniä. Ainakin niille, jotka niitä haluavat lukea. Muistan kun 80-luvun alussa eräs luokkakaverini (tyttö) palasi lomareissulta Ranskasta. Hän oli eksynyt Pariisissa mamuväritteiseen kaupunginosaan. Hän oli aivan kauhuissaan saamastaan kohtelusta ja ahdistelusta. Vielä tuolloin märkäkorvana ja sinisilmäisenä pidin hänen tarinoitaan hieman ennakkoluuloisina ja liioittelevina. Kai tuohon suhtautumiseeni vaikutti hieman sekin, että olin paitsi nuori, myös toista sukupuolta, joten se ei liipannut läheltä. Sanotaan vanhenemisesta mitä tahansa, niin ainakin ikä sen verran avartaa, että pystyy hieman paremmin asettumaan toisen asemaan (empatia/sympatia). Nuorena sitä on hieman itsekeskeisempi ja yksisilmäisempi.

Hieno edistymistä ajattelussa!

Mun muksun (silloin ekalla kielikurssilla E-Ranskassa) pelastivat rikastajilta itävaltalaiset kurssikaveripojat. Ilmeisesti aika viime hetkillä. Pojat (mallia: isoveli valvoo, ilman ketunhäntiä :)) olivat saattaneet perille, pitäneet ihan hemmetinmoisen saarnan ja kieltäneet kulkemasta yksin. Poikien paasaus meni paremmin perille kuin mutsin.   

Professori

Kun mittaa on kertynyt kymmenkunta senttiä yli suomalaisten miesten keskipituuden, lihaksistoa on akateemistesta urasta huolimatta vuosien mittaan jonkin verran treenattu ja nuorena jopa muutaman kerran itsepuolustukseksi tai neitokaisen puolustamiseksi (niin, ovat sitä osanneet suomalaisetkinhan) yhteenottojakin harjoiteltu, on vaikea kuvitella tilannetta että ihan helposti ottaisi ohraleipä. Mutta sittenkin... olisi mukava voida luottaa tulevaisuuteen kun ikäkin alkaa pikkuhiljaa painaa.....mutta Helsingin kehitys ei kyllä hyvältä näytä. Onneksi en ole 150 cm nainen...
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Tommi Korhonen

Kunnioitan Professorin sanomaa. Itse en ole akateemisesta urasta huolimatta sitä lihaksistoa niin hienosti treenannut...
Mutta olisin varovainen sanomaan noin. Se epäsosiaalisia elämäntapoja harrastava osa väestöstä EI kunnioita mitään sopimuksia, ja puukko ja porukka ovat vahvempia kuin tuo 10cm pituutta.

Se on yksi syy miksi Valtion väkivaltamonopolin uskottavuus ei saisi rapautua. Sen uskottavuuden palauttamiseen tarvitaan sisällissotia, ei vaalipuheita.

Olen kyllä kauhuissani tuollaisista tarinoista. Anteeksi ettemme ole voineet länsimaisina miehinä puolustaa teidän naisten kunniaa - sellaisilla menetelmillä kuin meille on ollut soveliaita ja mahdollisia.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

monokultturisti

Quote from: Kelpo Hääppönen on 13.04.2010, 00:39:09
Tuli mieleen, olikos se nyt Parikkalan VOK, jossa nuorukaisilleTM oli oikein kutsukortein kutsuttu seuraa paikkakunnan yhdeksäsluokkalaisista ja lukiolaisista. Artikkelin otsikointi on jotain, jotain niin naivin typerää...

http://picasaweb.google.fi/lh/photo/v0sqbY9sahAafrT3vMd8jQ?authkey=Gv1sRgCNzZ2L-Z5LfWdg&feat=directlink
En voinut olla hihittelemättä tälle kohdalle artikkelissa:
Quote- Suomi on todella hieno maa. Asuin ennen Suomeen tuloa kolme vuotta Ruotsissa. Siellä tytöt pitävät ulkomaalaisiin etäisyyttä, mutta suomalaiset uskaltavat tulla juttelemaan, joten he eivät ole rasisteja, Hussni jatkaa.
Ovatkohan "Maj-Britt ja Monika" oppineet kantapään kautta? ;D

Voisin kuvitella, että muslimien uskoa islamin oikeellisuuteen vahvistaa suurestikin se, että länsimaalaisten itsepetoksellista suhtautumista islamiin ei pysty järjellä selittämään. Sen on siis oltava Allahin johdatusta.

Kokoliha

Quote from: Lady Delirium on 14.04.2010, 10:25:59
ainakin meilläpäin kouluttamattomilla duunarityttösillä on tapana istua toistemme luona kahvilla ja jauhaa pashaa mamuloisista. Minulla ei ole yhtään ainutta sellaista naispuolista ystävää, joka suhtautuisi ennakkoluulottomasti kaikkea maahanmuuttoa kohtaan. Kaikilta löytyy kokemuksia ahdistelevista mamumiehistä.

Itse asiassa tuo on aika helppoa uskoa. Tuosta tulikin mieleeni, että kysyttiinkö Homma ry:n mielipidetutkimuksessa vastaajien kolutustasoa ja/tai ammattia? Useinhan saa kuulla, että humanitaariseen maahanmuuttoon suhtaudutaan keskimäärin sitä "suvaitsevammin", mitä korkeampi on muodollinen koulutus. Ja tästä on vedetty innokkaita johtopäätöksiä monikultturismin kritiikkiin alhaisen sivistystason moukkien kiljuskineilynä. Koulutustaso korreloi usein sen kanssa, minkälaisissa yhteyksissä monikulttuurin rikastavaan arkitodellisuuteen joutuu törmäämään töissä tai vapaa-ajalla. Kyseessä siis sama ilmiö kuin monikulttuurisissa päiväkodeissa, joista Jussi niin osuvasti totesi: "Lapsensa panisivat siis innokkaimmin monikulttuuriseen päiväkotiin tai alakouluun ne, joilla lapsia ei ole."

"Korkea" koulutus saattaa tietysti altistaa etenkin yliopistojen propagandistisimmissa opinahjoissa (joiden opiskelijoissa taitaa olla naisenemmistö) vihervasemmistolaiselle ämmämäisyydelle, mutta suvaitsevaisuus johtunee yhtä suurelta osin kokemusten puutteesta monikulttuurin rikastavasta vaikutuksesta suomalaisessa arkielämässä. Monikulttuuripropaganda ja asennemuokkaus on ollut niin voimakasta, että sille vetänevät Suomessa vertoja ainoastaan -70 luvun suomettuminen ja feministinen propaganda. Tällöin ainoastaan omat kantapään (tai polvilumpion) kautta saadut kokemukset aloittavat nuivistamisen. Toivottomimmissa tapauksissa, kuten esim. Ville Komsi, sekään ei ainakaan kertarikastuksella taida vielä auttaa.

Quote from: svobo on 13.04.2010, 09:36:40
Abu-Hanna kertoi marraskuisessa mokuseminaarissa, että Amsterdamissa hän tuntee olonsa normaaliksi ja ympäristön kotoisaksi. Hän ei tunne samoin Helsingissä tai Tukholmassa, eikä edes muualla Hollannissa, vaan nimenomaan Amsterdamissa. Helsingissä häntä kuulema tuijotetaan häiritsevästi.  :o Samassa seminaarissa hän myös korosti olevansa feministi. Ehkä ympäristö ei voi olla samalla aikaa viihtyisä sekä vaalealle naiselle, että Abu-Hannalle.

Jos seuraavan Homma-kolehdin aiheena olisi Abu-Hannalle menolippu Amsterdamiin ja pieni matkakassa, niin osallistuisin taatusti. Olisihan näet paljon mahdollista tai jopa todennäköistä, että varsin pian Abu-Hanna päättäisi jäädä iloiseen Amsterdamiin pysyvästi pois tästä inhojen perunanenien maasta, joka on kohdellut Abu-Hannaa niin kovin julmasti ja nuivasti.

monokultturisti

Quote from: Kokoliha on 17.04.2010, 23:02:59
Tuosta tulikin mieleeni, että kysyttiinkö Homma ry:n mielipidetutkimuksessa vastaajien kolutustasoa ja/tai ammattia?

Kyllä, vastauksia oli tilastoitu tulotason, työelämän aseman ja koulutuksen mukaan.
Voisin kuvitella, että muslimien uskoa islamin oikeellisuuteen vahvistaa suurestikin se, että länsimaalaisten itsepetoksellista suhtautumista islamiin ei pysty järjellä selittämään. Sen on siis oltava Allahin johdatusta.

Sikanez

Tuli mieleeni pari vastausta noihin epätoivottuihin lähestymisyrityksiin, jos vaan kanttia riittää.

Ystävällinen vastaus:"Ei kiitos, olen rasisti."

Vähemmän ystävällinen vastaus:"Olen rasisti, miksi ****ssa luulet, etä olen kiinnostunut neekereistä?"
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

femacco

Quote from: Sikanez on 21.04.2010, 13:15:42
Tuli mieleeni pari vastausta noihin epätoivottuihin lähestymisyrityksiin, jos vaan kanttia riittää.

Vähemmän ystävällinen vastaus:"Olen rasisti, miksi ****ssa luulet, etä olen kiinnostunut neekereistä?"

Hohoo, heitin kerran: "I'm a racist, I don't f**k niggers"

:-*

Jouko

Quote from: Lady Delirium on 22.04.2010, 13:23:15
Quote from: Sikanez on 21.04.2010, 13:15:42

Hohoo, heitin kerran: "I'm a racist, I don't f**k niggers"

:-*
Mutta.. Naisen yksinkertainen kieltävä vastaus voidaan usein tulkita myöntymiseksi pahasti siinä erehtymättä. ;D
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

femacco

^Niin tai voihan sitä saada vaikka turpaan. Olen kuitenkin valmis ottamaan sen riskin, sillä olen v***n kyllästynyt pelkäämään kaikkea liikkuvaa  >:(