News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Amsterdam: Naisen ulkona liikkuminen iltaisella

Started by doemaar, 12.04.2010, 23:37:59

Previous topic - Next topic

MikkoAP

Quote from: Enni on 13.04.2010, 09:47:37
Quote from: svobo on 13.04.2010, 09:36:40
Abu-Hanna kertoi marraskuisessa mokuseminaarissa, että Amsterdamissa hän tuntee olonsa normaaliksi ja ympäristön kotoisaksi. Hän ei tunne samoin Helsingissä tai Tukholmassa, eikä edes muualla Hollannissa, vaan nimenomaan Amsterdamissa. Helsingissä häntä kuulema tuijotetaan häiritsevästi.  :o Samassa seminaarissa hän myös korosti olevansa feministi. Ehkä ympäristö ei voi olla samalla aikaa viihtyisä sekä vaalealle naiselle, että Abu-Hannalle.

Lisäys: Lisäys.

RahatJakoon!- Abu-Hanna tuskin on kovinkaan houkutteleva ahdistelun kohde ulkomaalaisille miehille. Tai kenellekään miehelle. Helsingissä tuijotteluun tietenkin on vain yksi syy, se kamala rassissmi, jonka jokainen meistä on äidinmaidosta imaissut.

Abu-Hanna voisi vertailla kokemuksiaan Ayaan Hirsi-Alin kokemuksiin.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

erilainen

Quote from: Vera on 13.04.2010, 09:21:08
Kyllä täällä Helsingissäkin eräiden kulttuurien edustajat ahdistelevat aika paljon - en tosin ole koskaan nähnyt että niin tekisi vartija tai poliisi. Enkä muuten ole myöskään huomannut että niitä ahdistelijoita olisi öisin enemmän kuin päivisin, pikemminkin päinvastoin.

Mutta tuohan on hirveän kätevää. Saa tehdä mistä tykkää ja palkka juoksee. Eikös siihen aika moni pyri.
Oli vaikea sanoa kumpi oli vihaisempi, perseeseen ammuttu karhu vai osuman saanut Ossi.

PaulR

Quote from: Ulkopuolinen on 13.04.2010, 09:45:48
Eniten tässä kehityksessä harmittaa viattomuuden katoaminen. Elämäntavan on vähän pakko muuttua sellaiseen suuntaan, että tilannetietoisuus on koko ajan tapissa, läheisten suojelemisesta tulee elämäntapa, neighborhood watcheista ja citizen patrolleista välttämättömyys, kostosta ainoa tapa saada oikeutta jne. jne. jne. Eikä mikään tuollainen ole kovin mukavaa.

Ei ole ei. Jotkin varotoimenpiteet rutinoituvat niin selkärankaan, ettei niitä enää edes huomaa tekevänsä. Lintukodossa ne olivat turhanpäiväisiä, mutta lienee turha opetella niistä poiskaan huomioiden suunnan, minne täälläkin ollaan menossa. Opeille saattaa olla vielä tarvetta ja tilausta. Sääli.

Nikopol

Quote from: PaulR on 13.04.2010, 10:35:16
Quote from: Ulkopuolinen on 13.04.2010, 09:45:48
Eniten tässä kehityksessä harmittaa viattomuuden katoaminen. Elämäntavan on vähän pakko muuttua sellaiseen suuntaan, että tilannetietoisuus on koko ajan tapissa, läheisten suojelemisesta tulee elämäntapa, neighborhood watcheista ja citizen patrolleista välttämättömyys, kostosta ainoa tapa saada oikeutta jne. jne. jne. Eikä mikään tuollainen ole kovin mukavaa.

Ei ole ei. Jotkin varotoimenpiteet rutinoituvat niin selkärankaan, ettei niitä enää edes huomaa tekevänsä. Lintukodossa ne olivat turhanpäiväisiä, mutta lienee turha opetella niistä poiskaan huomioiden suunnan, minne täälläkin ollaan menossa. Opeille saattaa olla vielä tarvetta ja tilausta. Sääli.

Hehe. Kokeilkaapa asua kehitysmaissa. Tulee mielenkiintoisia tapoja liikkua autolla, parkkipaikoilla, kaduilla etc, ja kestää näköjään vuosia päästä takaisin sellaiseen zoned out-tilaan missä joskus ennen wanhaan tuli zombeiltua kaupungilla.

Mellakkaan, ryöstäjien set uppiin tai väärään kaupunginosaan käveleminen tai ajaminen on sellainen asia jonka ei halua toistuvan.

Noissa kerjäläis/ryöstäjä/maantierosvojutuissa minua askarruttaa omalta osaltani eniten se että miten paljon harmia itselle tulee jos joutuu tuollaisten huomion kohteeksi. Jos tilanne on tarpeeksi uhkaava, ovet aukeavat, halusi tai ei.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

Jouko

Voi, voi. Kaunis nainen kaipaa aina huomiota ja saa sitä. Kunnes sitä yhtäkkiä ei  saa, kun ei ole enää kaunis.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

pelle12

Quote from: Enni on 13.04.2010, 08:45:11

En pidä kaupungilla yksin liikkumisesta, en varsinkaan myöhään. Klo 20 saatan vielä lähteä juoksulenkille, kesällä aika on liukuvampi, kun oikeen nopsasti pinkoo tuosta parin puiston läpi ja sitten syrjemmäs lenkkipoluille. Niillä en ole vielä kokenut mitään uhkaavia tilanteita ulkomaalaisten osalta. Taitavat kyseiset ahdistelijamiehet olla sen verta laiskoja, ettei heitä paljoa kuntopoluilla näy, varsinkin kun alueella ei ole mitään "hengailupaikkaa", ainoastaan omakotitaloaluetta ja metsää.

Mitenköhän suvologian grand old lady Karmea Liebkind tuohon kommentoisi? Muistan kun hän noin viitisentoista vuotta sitten TV:ssä julisti kuinka kaikkien (tarkoittaen varsinaisia) tulee voida liikkua missä tahansa mihin aikaan tahansa pelkäämättä rassismia.

Enni

Quote from: pelle12 on 13.04.2010, 11:52:14
Mitenköhän suvologian grand old lady Karmea Liebkind tuohon kommentoisi? Muistan kun hän noin viitisentoista vuotta sitten TV:ssä julisti kuinka kaikkien (tarkoittaen varsinaisia) tulee voida liikkua missä tahansa mihin aikaan tahansa pelkäämättä rassismia.

Tell me about it. Minusta olisi hienoa, jos kaikki voisivat liikkua ulkosalla mihin aikaan tahansa pelkäämättä rasismia, tai ylipäätään pelkäämättä yhtään mitään. Olen joskus kauan kauan sitten ollut vielä niin naivi, että olen saattanut yksin kävellä kotiin yömyöhään kaupungin riennoista. Kun näinä kertoina taphtuneita asioita nyt miettii jälkeenpäin, niin en voi muuta kuin kiitellä onneani, ettei oikeasti ole käynyt mitään.

Pariinkin otteeseen ollut sellaisia tilanteita, että olisi ollut mahdollista käydä pahastikin. Pariin kertaan mm. joukko väriseviä nuorukaisia ovat kirjaimellisesti piirittäneet minut, ja alkaneet tivaamaan mistä olen tulossa, minne menossa ja lähtisinkö heidän mukaansa. Kovin mieltäylentävää? Ei todellakaan. Kerran onneksi eräs herrasmies ymmärsi yskän, kun hän ensin englanniksi puhuteltuaan ja käsivarttani riuhdottuaan sai vastaukseksi selkeästi suomenkielellä artikuloidun "Voisitko painua v*ttuun?" Tästä seurasi herrasmiehen suivaantuminen, ja lukuisat "v*tun *uora"- huutelut.

Ystävälleni viime kesänä käynyt todellinen läheltäpiti-tilanne on myöskin saanut varpailleen. Kultamuna oli jo baarissa käyttäytynyt hyvin uhkaavasti, ja torjunnasta huolimatta (sekä baarista ulosheitosta huolimatta) lähti kuitenkin baari-illan jälkeen seuraamaan ystävääni paikkaan, josta ystäväni veljen oli määrä saapua noutamaan ystävääni. Käsiksi käynyt ja puukolla uhannut rikastaja kuitenkin pötki pakoon, kun velipoika kaarsi autolla paikalle.

Olisipa todella niin, että tuolla ulkona voisi liikkua tuntematta oloaan toisinaan uhatuksi.

hairiotekija

Quote from: TeemuT on 13.04.2010, 05:33:17
Todella harmillista, ettei voi näitäkään juttuja enää lukea kritiikittömien lasien läpi ;) ;)

Hieman liikaa samankaltaisuutta "machokulttuureineen" kaikkineen. Nykyään on vain pakko olla varuillaan esim. hommawatchin yms. porukoiden kanssa. Ei mulla muuta.

Tuollaistahan se todellisuus on, mutta varpaillaan saa aina olla. Sehän tästä pelistä tekeekin mielenkiintoisen. Vastapuoli on pakotettu trollaamaan, koska todellisuus (.org ei) on puolellamme.

Tuota noin. Olen uusi täällä, joten en tiedä mikä on hommawatch.

Minä en ainakaan trollaa yhtään mitään. Ikävää, ettei täälläkään voida ottaa tosissaan sitä huolta ja niitä ongelmia, jotka suomalaisen naisen kohdalle osuvat, kun sellaisen väen määrä kasvaa, joka ei kunnioita meitä.

Ikävää, ettet voi uskoa sitä, että tätä on jo Suomessakin. Minusta on myös loukkaavaa, että minua täällä syytetään trolliksi tai pelaajaksi, kun kerrankin löysin paikan, jossa kuvittelin, että minua kuunneltaisiin.

Doemaarin esimerkin innoittamana halusin kertoa omista vastaavista (ei tosin yhtä rajuista) kokemuksistani Suomessa, mutta ilmeisesti sitten ongelmia ei ole pelkästään ulkomaalaisten asenteissa suomalaisia naisia kohtaan, vaan myös esimerkiksi sinun.

Kummallista, että olet olevinasi yhteisellä Suomen asialla, mutta suhtautumisesi suomalaisten naisten ongelmiin vääränlaisen maahanmuuton seurauksena on tuota tasoa. Ihmetyttää tuollainen ylenkatse ja perusteeton syyttely sekä hymiöiden vääntely vakavan asian edessä.

Samankaltaisuuksiin vaikuttavat se, että ihmisten kirjoituksiin nyt yleensä vaikuttavat asiat, joita he lukevat. Machokulttuuri on vanha sana, mutta erittäin osuva tässä yhteydessä.

hairiotekija

Quote from: ajuha on 13.04.2010, 01:17:49

suomessa voi liikua 21.00 asti.

Ja minä kun luulin, että milloin vaan.

Kami

Quote from: P on 13.04.2010, 10:02:36Kun tilanne on A`damissa jo sellainen, että satunnaisia homoja hakataan kaupungilla maahanmuuttajien toimesta Hollanti ei enää ole suvaitsevainen maa. Suvaitsemattomuus vain on maahanmuuttanutta ja siksi sitä pitkin hampain siedetään. En ymmärrä kyllä miksi? Suomi on jo saman tien alkupäässä. Suvaitsevaisina pitävät hihkuvat innosta - kun suvaitsemattomuutta saadaan haalittua maahan.

Kaiken takana koko kehitys vaikuttaa ihan järkevältä syineen ja seurauksineen. Rauha ja turva aikaansaavat pitemmän päälle tyhjiön, joka sitten täyttyy. Ilmiöt ovat peräkkäisiä, eivät vastakkaisia - perimmäisenä tekijänä puolustautumis- ja hyökkäyskyvyn puuttuminen, joka luonnollisesti syntyy ympäristössä jossa ei tarvitse puolustautua tai hyökätä. Turvakuplassa syntyy illuusio ja maailmankuva joka rikkoutuessaan saa aikaan kriisin. Kriisin lopputuloksena sopeutumista. Adaptaatio on ihmisen hienoimpia ominaisuuksia, joka ainakin näillä leveyksillä on ollut aiemmin selvä elinehto.

Ei siihen mene pitkään kun suvaitsevaisto saa sen, mitä eniten kammoavat: naisiaan tarkasti vahtivia, lääkehöyryisellä väkivalla konfliktitilanteita ratkovia kantaväestöön kuuluvia syrjäytyviä nuoria miehiä jotka nakkaavat paskat humanistien leimakirveistä, oikeuslaitoksesta, tasa-arvosta ja säännöistä. Jos jostain kumman syystä moista kehitystä kuvatuissa olosuhteissa ei tapahdu, vika on nuorissa miehissä. En puhu syyllisyydestä, vaan siitä että se on inhimillistä ja siitä poikkeava toiminta viesti jostakin vakavammasta apatiasta.

Eipähän tarvitse enää etsiä rasismia keski-ikäisten akateemikkojen sivulauseista.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

hairiotekija

Quote from: Jouko on 13.04.2010, 11:47:00
Voi, voi. Kaunis nainen kaipaa aina huomiota ja saa sitä. Kunnes sitä yhtäkkiä ei  saa, kun ei ole enää kaunis.

Toivottavasti tämä oli huono vitsi.

MikkoAP

Quote from: P on 13.04.2010, 10:02:36

Kun tilanne on A`damissa jo sellainen, että satunnaisia homoja hakataan kaupungilla maahanmuuttajien toimesta Hollanti ei enää ole suvaitsevainen maa. Suvaitsemattomuus vain on maahanmuuttanutta ja siksi sitä pitkin hampain siedetään. En ymmärrä kyllä miksi? Suomi on jo saman tien alkupäässä. Suvaitsevaisina pitävät hihkuvat innosta - kun suvaitsemattomuutta saadaan haalittua maahan.

Näin. Ja , jos menneisyyden esimerkkejä katsoo niin voi huomata, että kun esim. homojen oikeudet menevät rikastajien näkemysten kanssa vastakkain, suvaitsija puoltaa rikastajaa. Vaikka se saattaisi homon hengenvaaraan. Kumpikin heistä on siis suvaitsijalle toki parempi kuin hirmuinen VHM.

Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Obb

Aivan totta: Juuri siitä johtuu Doemaarin ja Abu-hannan erilaiset kokemukset.

Toki itsekkin huomioin kauniit naiset mutten häiritsevästi.

Äänestäjä

Quote from: hairiotekija on 13.04.2010, 04:45:08
Suomalaisten miehen taholta en ole joutunut tällaista kokemaan. Harmittaa, ettei asiaan puututa eikä siitä puhuta. Mietin, miten asiaan voisi puuttua - kyllähän kaupungilla saa kävellä ja ihmistä katsoa. Katsoakin voi kuitenkin monella tapaa. Olen kokenut imartelevia katseitakin mm. Koreassa, ja tiedän eron.

Et ole tainnut vierailla eduskunnan hississä?

Ei vaan, otan osaa sekä doemaarin että hairiotekijan kokemuksien osalta.

Näihin tosin Hesari ei puutu ja olen skeptinen siitä, että sinne aiheesta lähetetty mielipidekirjoitus julkaistaisiin. Sen sijaan melkoinen kampanja ollaan valmiita järjestämään eduskunnan 'kalapuikko-viiksimiehiä' vastaan melko heppoisin näytöin ja siinä samalla syyllistämään suuri osa suomalaisista miehistä.

Hienoa, että olette jakamassa kokemuksianne. Toivottavasti nämä kirjoitukset osaltaan herättävät ihmisiä huomaamaan haasteita integroitumisen ja maahanmuuttopolitiikan osalta. Doemaarin esimerkin poliisin ja vartijan käytös on pöyristyttävää ja ei ole mitään syytä miksi sama ei voisi toistua Suomessa, jos seuraamme joka kehitysaskeleessa Hollannin aiempaa toimintaa.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

Hommelitäti

Olin opiskeluaikana -90-luvun alussa ilta- ja viikonlopputöissä pelihallissa. Siellä kävi kanta-asiakkaina suomalaisten eläkeläisten lisäksi somalialaisia nuoria miehiä. He harjoittivat meihin naistyöntekijöihin todella ärsyttävää, vaivihkaista ahdistelua, esimerkiksi kun heille laski pöydälle pelimerkkejä ja vaihtorahat, he "vahingossa" sipaisivat käden ihoa ja kyselivät, mitäs iltasuunnitelmia, mikä sinun nimesi on, missä asut, seurusteletko jne. Mittailivat katseellaan, tuijottivat. Jos pelihallin käytävällä oli ruuhkaa, tarttuivat väentungoksessa "ohimennen" työntekijöiden olkapäästä tai käsivarresta kiinni. He jäivät pelihallin sulkeuduttua toisinaan notkumaan ulko-oven taakse odottamaan koska henkilökunta tulee ulos. Onneksi minulla oli jo silloin miesystäväni, joka tuli usein hakemaan töistä. Lisäksi pelihallin pomo oli todella nuiva ihminen ja jossakin vaiheessa kun huomattiin, että somalipojat harjoittivat peleissä vilppiä, koko porukka sai porttikiellon. Eivät uskaltaneet syyttää rassismista, pomo oli sen verran kova rautarouva.

Nyt teini-ikäinen tyttöni kertoi, että häntä on kavereineen ahdisteltu kun käyvät kaupungin liikuntatiloilla cheerleader-harjoituksissa. Ulkomaalaistaustaiset, pari vuotta vanhemmat pojat notkuvat siellä ilman varsinaista syytä kun tytöillä on harjoitusvuoro. Tuijottavat, kyselevät tyttöjen kaverinkavereiden kautta puhelinnumeroita ja sitten alkaa tekstiviesti- ja puhelinrumba. Olemme vanhempien kanssa sopineet että aina joku vie tai hakee tytöt harjoituksista. Yksinään en uskalla tyttöäni päästää iltasella sieltä polkupyörällä kulkemaan, ties mikä porukka lähtee seuraamaan. Nuorisotiloillekaan eivät voi enää mennä, koska sitä hallitsevat romanipojat ja -tytöt. valvoja ei yksin pysty pitämään tilannetta aisoissa.
Kulttuurin rikastaminen on kallista puuhaa.

Ernst

Quote from: etnis on 13.04.2010, 09:54:24
Quote from: svobo on 13.04.2010, 09:36:40
Abu-Hanna kertoi marraskuisessa mokuseminaarissa, että Amsterdamissa hän tuntee olonsa normaaliksi ja ympäristön kotoisaksi.

Fatima trivs jättebra?

Helsinki är som något arabland.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Lemmy

Vihervasemmistolaiset ämmät on aiheuttaneet minussa niin vahvan VHM-reaktion, että minun mielestäni mitä enemmän rikastusta kaduilla sen parempi. Saavat saatana kaikki ansionsa mukaan. Nimimerkillä "rasistiksi haukuttu & ei kelpaa". Mä vietän iltani baarissa, juon viinaa niin paljon kun huvittaa ja nauran räkäsesti kun kuulen ahdisteluista. Menkää ämmät sinne feministipiireihinne vaan se on loppu se hyysääminen. Mä säästän Thaimaan-matkaan ja opettelen Venäjäks tinkimään. Ja turha odottaa että teitä puolustaisin kadulla - itse olette ne rantagigolonne tänne roudanneet ja monikulttuuria tänne tuoneet. Mä haisen bensalta ens viikon ja sitten lähtee mopo keulimaan. Kihihihihi... ihan vaan vihreiden puoluetoimiston eteen ajattelin ajaa ja heittää öljynvaihgdossa käyttämäni liito-oravannahkan siihen vittuillakseni... kihihihihi...
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

MikkoAP

Quote from: Lemmy on 13.04.2010, 20:47:36
Vihervasemmistolaiset ämmät on aiheuttaneet minussa niin vahvan VHM-reaktion, että minun mielestäni mitä enemmän rikastusta kaduilla sen parempi. Saavat saatana kaikki ansionsa mukaan. Nimimerkillä "rasistiksi haukuttu & ei kelpaa". Mä vietän iltani baarissa, juon viinaa niin paljon kun huvittaa ja nauran räkäsesti kun kuulen ahdisteluista. Menkää ämmät sinne feministipiireihinne vaan se on loppu se hyysääminen. Mä säästän Thaimaan-matkaan ja opettelen Venäjäks tinkimään. Ja turha odottaa että teitä puolustaisin kadulla - itse olette ne rantagigolonne tänne roudanneet ja monikulttuuria tänne tuoneet. Mä haisen bensalta ens viikon ja sitten lähtee mopo keulimaan. Kihihihihi... ihan vaan vihreiden puoluetoimiston eteen ajattelin ajaa ja heittää öljynvaihgdossa käyttämäni liito-oravannahkan siihen vittuillakseni... kihihihihi...

Jaahas, mitkäs promillet lemmylla tuota kirjoittaessa oli?  ;) Osittain olen kyllä samaa mieltä: muslimimiesten ja muiden sellaisista kulttuureista, joissa naisia kohdellaan kuin karjaa tulevien miesten  maahanmuuttoa ihquttavat nimenomaan lähinnä naiset. Ja samalla toki korostaen näiden miesten ääretöntä paremmuutta suomalaismiehiin verrattuna.

Enni

Vaikka nainen olenkin, niin voin silti allekirjoittaa tämän. Vihervasemmistolaiset ämmät on oikeesti tän koko maailman suurin vitsaus.

TeemuT

Quote from: hairiotekija on 13.04.2010, 13:45:06
Quote from: TeemuT on 13.04.2010, 05:33:17
Todella harmillista, ettei voi näitäkään juttuja enää lukea kritiikittömien lasien läpi ;) ;)

Hieman liikaa samankaltaisuutta "machokulttuureineen" kaikkineen. Nykyään on vain pakko olla varuillaan esim. hommawatchin yms. porukoiden kanssa. Ei mulla muuta.

Tuollaistahan se todellisuus on, mutta varpaillaan saa aina olla. Sehän tästä pelistä tekeekin mielenkiintoisen. Vastapuoli on pakotettu trollaamaan, koska todellisuus (.org ei) on puolellamme.

Tuota noin. Olen uusi täällä, joten en tiedä mikä on hommawatch.

Minä en ainakaan trollaa yhtään mitään. Ikävää, ettei täälläkään voida ottaa tosissaan sitä huolta ja niitä ongelmia, jotka suomalaisen naisen kohdalle osuvat, kun sellaisen väen määrä kasvaa, joka ei kunnioita meitä.

Ikävää, ettet voi uskoa sitä, että tätä on jo Suomessakin. Minusta on myös loukkaavaa, että minua täällä syytetään trolliksi tai pelaajaksi, kun kerrankin löysin paikan, jossa kuvittelin, että minua kuunneltaisiin.

Doemaarin esimerkin innoittamana halusin kertoa omista vastaavista (ei tosin yhtä rajuista) kokemuksistani Suomessa, mutta ilmeisesti sitten ongelmia ei ole pelkästään ulkomaalaisten asenteissa suomalaisia naisia kohtaan, vaan myös esimerkiksi sinun.

Kummallista, että olet olevinasi yhteisellä Suomen asialla, mutta suhtautumisesi suomalaisten naisten ongelmiin vääränlaisen maahanmuuton seurauksena on tuota tasoa. Ihmetyttää tuollainen ylenkatse ja perusteeton syyttely sekä hymiöiden vääntely vakavan asian edessä.

Samankaltaisuuksiin vaikuttavat se, että ihmisten kirjoituksiin nyt yleensä vaikuttavat asiat, joita he lukevat. Machokulttuuri on vanha sana, mutta erittäin osuva tässä yhteydessä.

Sori, jos ilmaisin itseäni epäselvästi. Viimeisin asia, jota lähtisin vähättelemään on naisten kokemat ongelmat "rikastuneissa" ympäristöissä. Tiedän nuo ongelmat ihan avovaimoni kertomana ja kokemana. Mutta kuten sanoin, tämän asian ympärillä pyörii tuolla "suvisten" puolella aika erikoista porukkaa.

-edit: Jotenkin vain tulee suhtauduttua lähes kaikkeen netissä kirjoitettuun nykyään vähintäänkin lievästi kriittisesti, kai tässä alkaa tulemaan jo vainoharhaiseksi ???

erilainen

QuoteVaikka nainen olenkin, niin voin silti allekirjoittaa tämän. Vihervasemmistolaiset ämmät on oikeesti tän koko maailman suurin vitsaus.

Enni sulattaa perunanenä-VHM:ien sydämet vihapuheillaan.
Oli vaikea sanoa kumpi oli vihaisempi, perseeseen ammuttu karhu vai osuman saanut Ossi.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Enni on 13.04.2010, 21:04:38

Vaikka nainen olenkin, niin voin silti allekirjoittaa tämän. Vihervasemmistolaiset ämmät on oikeesti tän koko maailman suurin vitsaus.

Muistakaamme kuitenkin ettei vihervasemmistolainen ämmä ole välttämättä nainen, kyllä esimerkiksi hallituksessamme on monta miessukupuoltakin olevaa henkilöä!
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

erilainen

Quote from: Jaska Pankkaaja on 13.04.2010, 21:08:50
Quote from: Enni on 13.04.2010, 21:04:38

Muistakaamme kuitenkin ettei vihervasemmistolainen ämmä ole välttämättä nainen, kyllä esimerkiksi hallituksessamme on monta miessukupuoltakin olevaa henkilöä!

Totta tuokin. Taisi olla pääsykoekirjassa missä mainittiin että Vanhanen on naismainen mies. Ehkä juuri tämän takia meillä on akkaenemmistö hallituksessa. Eli se tekee ainakin 13... Stubbi varmaa menee kans ämmästä... eli 14/20...

Enni

Quote from: erilainen on 13.04.2010, 21:07:06
QuoteValtakunnassa tuppeensahataan pienokaisia jollain huoltoasemamoralla ja sanktiota ei tule edes sen vertaa kuin mitä minä saisin ylinopeussakkoa.

Enni sulattaa perunanenä-VHM:ien sydämet vihapuheillaan.

Ai mitä, siis mä en oo kyl sanonu noin, mitä tuossa ylemmässä lainauksessa on. :O Mutta hauskasti sanottu, ei vaan ole minun näppiksestäni. :) Monet on kyllä ihmetelleet, että mulla on naiseksi hyvin epätyypillisiä ajatuksia ja mielipiteitä. Mä luulen, että mulle on annettu miehen aivot. Ainakin jossain asioissa. Vahingossa. ;D

Quote from: Jaska Pankkaaja on 13.04.2010, 21:08:50

Tämä on kyllä totta. Näitä ämmiähän löytyy molempien sukupuolten edustajista (ja niistä, joista ei aina oikein tiedä).

doemaar

No joo, katselen välillä sivusta kun milloin kukakin (usein yksinkertainen hepsakka) tyttölöinen hakee Tunisiasta/Turkista/tms miehen ittelleen rantalomalta, ja osittain kuulostavat itsekin jo valmiiksi tosi epävarmoilta, kun menevät niiden kanssa naimisiin saadakseen sen miehen Suomeen. Huokailevat, että "kai se on okei, että se yrittää mua niin paljon ojentaa, kun se kerran on muslimi". Kaikki, mitä eivät suomalaiselta mieheltä ottaisi vastaan, on kuitenkin okei muslimilta siksi, että hän tulee eri kulttuurista. Hoh hoijaa.

Oli sellainen nainen jo alussa epäilevä taikka ikuiseen rakkauteen uskova naiivi, niin olen nähnyt noiden suhteiden kaatuvan. Kaatuvat useammin, kuin suomalaisen kanssa seurustelevien, jostakin tilastosta luin. Jos ei kaadu jo aiemmin, niin yleensä myöhemmin perustavanlaatuisiin erimielisyyksiin (esim. siitä, miten tyttölasta kasvatetaan).

Mutta jotkin naiset ajattelevat realistisesti, että "ei mulla nyt taida olla muutakaan mahdollisuutta miesten kanssa kuin hommata Tunisiasta joku".

Muakin veetuttaa ihan yhta paljon, että suomalaiset naiset toimivat vetureina tuodessaan sopeutumiskelvotonta, takapajuista ja kouluttamatonta väkeä Suomeen. Tekee pahaa katsoakin.

Omasta miehestäni voin sanoa, että olemme tavanneet netissä, saksan-ranskan-enkun-hollannin taitomme riittää muustakin kuin auringonpaisteesta puhumiseen, ja mieheni ei ole tulossa Suomeen niin kauan kun hän ei voi odottaa löytävänsä sieltä alansa ja osaamistasonsa töitä, miksi emme ole sinne nyt muuttamassa.

Kuten lienee selvää, Suomeen muutto ei kellekään muulle ulkomaalaiselle ole kannattavaa kuin niille, jotka menevät sinne, missä heille järjestetään paras sosiaaliturva ja parhaat olot ilman, että tarvitsee tehdä vastineeksi mitään.

Ano Nyymi

Quote from: hairiotekija on 13.04.2010, 13:53:06

Toivottavasti tämä oli huono vitsi.

Minäkin toivon niin.

Yleensä naiset kyllä osaavat aavistella millaista taka-ajatusta sen huomionesittäjän päässä liikkuu. Eli onko se normaalia flirtintyyppistä ja naisen omaa tahtoa kunnoittavaa, vaiko rikastajien "hei kohta me joukkoraiskataan sut narttu" tyyppistä kiilusilmäilyä.

Tosin känninen nainen ei tuota ehkä pysty tekemään, ja soppa onkin sitten valmis...

Enni

Quote from: doemaar on 13.04.2010, 21:15:12
No joo, katselen välillä sivusta kun milloin kukakin (usein yksinkertainen hepsakka) tyttölöinen hakee Tunisiasta/Turkista/tms miehen ittelleen rantalomalta, ja osittain kuulostavat itsekin jo valmiiksi tosi epävarmoilta, kun menevät niiden kanssa naimisiin saadakseen sen miehen Suomeen. Huokailevat, että "kai se on okei, että se yrittää mua niin paljon ojentaa, kun se kerran on muslimi". Kaikki, mitä eivät suomalaiselta mieheltä ottaisi vastaan, on kuitenkin okei muslimilta siksi, että hän tulee eri kulttuurista. Hoh hoijaa.

Oli sellainen nainen jo alussa epäilevä taikka ikuiseen rakkauteen uskova naiivi, niin olen nähnyt noiden suhteiden kaatuvan. Kaatuvat useammin, kuin suomalaisen kanssa seurustelevien, jostakin tilastosta luin. Jos ei kaadu jo aiemmin, niin yleensä myöhemmin perustavanlaatuisiin erimielisyyksiin (esim. siitä, miten tyttölasta kasvatetaan).

Tiedän erittäin hyvin tämän kuvion. Eräälle tuttavalleni ei känynt niin hyvin. Hän (nainen, 30-35-vuotias) tapasi netissä turkkilaisen miehen, johon sitten palavasti rakastui. He olivat pitkään yhteydessä näin, ja lopulta nainen lähti lomamatkalle Turkkiin ja tavatakseen ensi kertaa unelmien miehensä. Nainen matkusti miehen luo useampaan kertaan Turkkiin, ja elämä oli ihanaa. Pari oli rakastunut, mies oli ihana, ja jopa naisen vanhemmat ja suomalaiset lähisukulaiset matkustivat naisen mukana Turkkiin tavatakseen tämän ihana tulevan tumman vävypoikansa. Ja olihan se ihana! Naisen äitikin oli aivan myyty. Nainen ja naisen perhe tapasivat myös turkkilaisen miehen perheen, ja häistä puhuttiin.

Häät oli määrä pitää Suomessa, ja miehen oli määrä muuttaa Suomeen asumaan naisen kanssa. Niitä sitten suunniteltiin ja suunniteltiin... pitkään. Miehen piti lukuisia kertoja saapua Suomeen rakastettunsa luo, muttei koskaan siinä onnistunut. Aina oli jokin syy, milloin mitäkin.

Sitten, nainen tuli raskaaksi. Synnytti miehelle tyttären. Pari ei ollut vielä naimisissa, vaan nainen asui tyttärineen Suomessa, ja mies edelleen Turkissa. Mies ei ollut koskaan edes käynyt Suomessa. Mies tivasi naista tulemaan Turkkiin, jossa voisivat mennä naimisiin, ja sitten mies saisi asiansa kuntoon, ja voisi matkustaa Suomeen, jossa kaikki voisivat elää yhdessä. No, onneksi häitä ei koskaan vietetty. Turkissa avioliitto tarkoittaa sitä, että isä saa "täydet oikeudet" lapseensa.

Ennen kuin nainen ehti pienen tyttärensä kanssa lentää häiden viettoon Turkkiin, sai nainen puhelun. Puhelu tuli Irlannista (tai Skotlannista, en ole ihan varma kumpi oli). Puhelimen toisessa päässä oli nainen, joka kertoi olevansa myöskin tuon samaisen turkkilaisen miehen aviottoman lapsen äiti. Hän tiesi kertoa, että mies oli yrittänyt huijata netissä monia naisia. Syytä voi vain arvailla. Ehkä hän vain halusi alistaa länsimaisia naisia, ehkä hän halusi vaan mahdollisimman paljon lapsia, who knows. Nyt tuttavani asustaa edelleen tyttärineen Suomessa, ilman huijarimiestä.

Tuttavani lähettää joka joulu tästä eteenpäin kiitokseksi kortin irlantilaiselle naiselle, jonka puhelu saattoi kirjaimellisesti pelastaa tuttavani hengen. Mieheen tuttavani ei ole missään yhteyksissä, mutta miehen vanhemmille (eli pienen tyttären isovanhemmille) tuttavani joskus lähettää valokuvia lapsenlapsestaan. Isovanhemmat ottivat kovin raskaasti poikansa törttöilyn, ja ovat surun murtamia, sillä eivät saa tavata lapsenlastaan.

Kasvokeskeinen

QuoteHän tiesi kertoa, että mies oli yrittänyt huijata netissä monia naisia. Syytä voi vain arvailla. Ehkä hän vain halusi alistaa länsimaisia naisia, ehkä hän halusi vaan mahdollisimman paljon lapsia, who knows. Nyt tuttavani asustaa edelleen tyttärineen Suomessa, ilman huijarimiestä.

Näin ne paremmaksi nähdyt geenit leviävät.
Suomi islamia ja kala polkupyörää

Kami

Quote from: Enni on 13.04.2010, 21:34:48
No joo, katselen välillä sivusta kun milloin kukakin.....

Tiedän erittäin hyvin tämän kuvion.......

Minä myös olen tätä todistanut. Hitto että naurattaa niiden naisten suoranainen typeryys, kun kuuntelee millaisia älyttömyyksiä ne äijät niiden kustannuksella tekee ja iskee siinä sivussa kaikkia niiden kavereita. Sitten sitä ajattelee että tällaisia ihmiset on.

Se on täällä netissä hyvä olla kaiken yläpuolella ja uskoa että tässäkin maassa sitä suurin osa ihmisistä on ihan suht fiksuja. Mitä enemmän näen muita kuin niitä suht normaaliälyisiä ihmisiä joihin olen tottunut, sitä selkeämmin virittyy se kuva, että tämä maa on täynnä idiootteja ja häiriintyneitä ihmisiä joilla ei ole mitään käsitystä siitä, mikä on normaalia ja mikä ei. Ihmisiä jotka oikeasti ei ikinä reagoi mihinkään muuten kuin miltä just tällä hetkellä tuntuu ja vaikuttavat olevan täysin tuomittuja sen kanssa elämään.

Niitä ihmisiä on paljon, eikä oikein voi vaatia sen kummempaa. Pakko vaan todeta, että mikään ylemmyydentunne jotain tälläkin foorumilla paheksuttua "roskasakkia" kohtaan ei ole oikeutettua kun katsoo vähän tarkemmin millaista porukkaa tässä maassa elää. Puheet sisäsiittoisista jälkeenjääneistä urpoista ei todellakaan ole mitään legendaa. Ja minä sentäs itsekin olen ihan urpo. Nyt puhun ihan yleisesti ihmisistä jollaisiin olen toistuvasti tässä viimeisen puolen vuoden - vuoden aikana tutustunut.

Ennen ihan aidosti ihmettelin että kuka helvetti noita tv-chatteja käyttää, tosi tv- ohjelmissa äänestää ja miksi Tanja Karpela oli hallituksessa ja Tarja Halonen presidenttinä. En ihmettele enää. Olen todistanut mitä ihmeellisempiä perhejärjestelyjä, ihmisiä jotka eivät halua mitään hyvää kenellekään, ja jotka aidosti nauttivat kun saavat sotkea ja katsella muiden kärsimystä omien toimiensa takia. Sukupolvesta toiseen, yh-äidiltä pojalle. Ihmisiä joilla ei ole mitään käsitystä vastuusta tai sitoutumisesta niihin asioihin joita tekee. Tehdään vaan ensin, eikä sitten kanneta missään tapauksessa seurauksia, vaan ulkoistetaan ne.

Tuohon edelläkuvattuun kuoli minun nuivuuteni. En toivo näille ihmisille mitään muuta kuin terve menoa.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

Alapo

Ja samat naiset kattovat miestä kieroon jos hänellä on thaikku/venäläinen/virolainen nainen puolisona, pitävät paskiaisena ja hyväksikäyttäjänä. Jotenkin naisten on hyväksytympää hakea seuraa ulkomailta ja itse arvostelevat jos mies ei näille samoille naisille kelpaa ja hakevat ulkomailta morsionsa.