News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kysy ehdokas Mäki-Ketelältä

Started by JM-K, 12.04.2010, 10:36:57

Previous topic - Next topic

JulianAlexander

Suomi paras! Muille maille raparperi..

MX

Quote from: JM-K on 16.04.2010, 17:38:45
Quote from: MX on 16.04.2010, 16:09:17
Väitätkö, että maahanmuuttokriittisten pakka pysyi kasassa eurovaaleissa? Missä se näkyi?

En kritisoi Halla-ahon toimia, koska hän on mielestäni toiminut pääasiassa varsin johdonmukaisesti. Ongelmana lähinnä on se osa hänen kannattajistaan, jotka eivät uskalla olla lampaita silloin kun siihen on tarvetta.

Minkä ihmeen "maahanmuuttokriittisten"? Mikä sellainen liike on?

Sellainen sekalainen sakki maahanmuuttokriittisiä ihmisiä joita tälläkin keskustelualueella pitkälti pyörii. Maahanmuuttokriittisyys on heitä yhdistävä tekijä ja senkin suhteen on paljon aste-eroja.

Ketä siihen kuuluu? Ketä sen ehdokkaita oli eurovaaleissa? Miten se pakka muka hajosi?

En oikeasti ymmärrä. Halla-aho oli ainoa todellinen nykyisen maahanmuuttopolitiikan kritisoija kuvioissa. Hän ei lähtenyt ehdolle. Mitä sitten olisi pitänyt tehdä? Pakottaa Halla-aho aseella uhaten ehdokkaaksi? Rukoilla? Polvistua hänen jalkojensa juureen ja itkeä?

Halla-aho testamenttasi äänensä Terholle. Siinä tilanteessa olisi mielestäni pitänyt äänestää Terhoa. Hommaforumilla olleista kommenteista päätellen Halla-ahon äänet kuitenkin hajosivat vähän sinne sun tänne. Osalla tuntui myös itse henkilö olevan hänen ajamaansa asiaa tärkeämpi.

Toki osa äänistä katosi jo ihan sen vuoksi ettei Terho ole vastaavalla tavalla tunnettu kuin Halla-aho eikä tieto äänten testamenttauksesta varmasti tavoittanut läheskään kaikkia potentiaalisia äänestäjiä. Siitä huolimatta keskustelualueen viesteistä päätellen linjat kuitenkin hajosivat: nekin jotka tiesivät asiasta jättivät noudattamatta Halla-ahon toivetta.

herra 4x

Quote from: JM-K on 16.04.2010, 20:23:05

Oletko siis sitä mieltä, että koska jotkut musulmaanit räjäyttivät junan Espanjassa, tulevat he 100%:n varmuudella räjäyttämään junan myös Suomessa?

Mielenkiintoinen logiikka se on tämäkin.

Mielenkiintoisempi logiikka on " Muiden maiden asiat eivät minua kiinnosta". [JM-K:   
Vs: Kysy ehdokas Mäki-Ketelältä
« Vastaus #114 : tänään kello 12:33:11]

Etenkin kun se tulee tulevalta puolueen puheenjohtajalta.

Juha, nyt vähemmän aikaa kaikkien .org ym. bullshitfoorumien selailuun ja kommentointiin, ja enemmän panostusta julkilausumien muotoiluun, vähemmän paskapuhetta, enemmän fokusointia puolueen ohjelmaan ettei se leviä ihan halailuksi, ja muutenkin lepoa tarpeeksi.  
Rakkaudesta lajiin.

dothefake

Quote from: herra 4x on 16.04.2010, 22:02:06
Quote from: JM-K on 16.04.2010, 20:23:05

Oletko siis sitä mieltä, että koska jotkut musulmaanit räjäyttivät junan Espanjassa, tulevat he 100%:n varmuudella räjäyttämään junan myös Suomessa?

Mielenkiintoinen logiikka se on tämäkin.

Mielenkiintoisempi logiikka on " Muiden maiden asiat eivät minua kiinnosta". [JM-K:   
Vs: Kysy ehdokas Mäki-Ketelältä
« Vastaus #114 : tänään kello 12:33:11]

Juha, nyt vähemmän aikaa kaikkien .org ym. bullshitfoorumien selailuun ja kommentointiin, ja enemmän panostusta julkilausumien muotoiluun, vähemmän paskapuhetta, enemmän fokusointia puolueen ohjelmaan ettei se leviä ihan halailuksi, ja muutenkin lepoa tarpeeksi.  

Hmmmm.....
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Malla

Milloin palautat Björnin fillarin? Onko kotouttaminen vaiheessa?

JM-K

Quote from: herra 4x on 16.04.2010, 21:43:37
Jättää ostamatta ne bensat/piletti välille Tre-Tku-Tre
Olin tuolloin Turussa serkkupojan häissä. Olisiko pitänyt jättää nekin väliin, ettei sinun tule paha mieli?

Quote from: herra 4x on 16.04.2010, 21:43:37
ja kehuaretostelematta saamillasi vinkeillä puolueen pystyttämisessä.
Ööh, mistäköhän tässä oli kyse? Mikä kehu?

JM-K

Quote from: MX on 16.04.2010, 21:55:25
Halla-aho testamenttasi äänensä Terholle. Siinä tilanteessa olisi mielestäni pitänyt äänestää Terhoa.
Siis minun ja muiden olisi pitänyt äänestää Terhoa siksi, että Halla-aho kehotti tekemään niin? Tuon luettuani minusta alkoi taas tuntua siltä, että Halla-aho on joillekin ihan oikeasti se mestari.

Minä teen ihan omat päätökseni ilman Halla-ahon suosituksia.

En muuten äänestänyt eurovaaleissa ketään. Jos olisin äänestänyt, olisin äänestänyt Sari Essayahia. Äänestäisin muuten vieläkin, jos vaalit olisivat nyt ja jos äänestäisin.

Muuten, HBL:n toimittaja kysyi tuon kuultuaan hieman hämmentyneenä, että "eihän Essayah ole mikään maahanmuuttokriittinen". Vastasin, että ei olekaan, ei kaikki nyt sentään sen asian ympärillä pyöri. Ei pyöri ei.

herra 4x

Quote from: JM-K on 16.04.2010, 22:20:05
Ööh, mistäköhän tässä oli kyse? Mikä kehu?

En jaksa enkä viitsi postata linkkiä. Jos välttämättä haluat niin etsin. Tältä foorumilta.

Pääasia kuitenkin se, mitä tätä edeltävässä viestissä sanoin. Eli lepää. Lopeta paskanveivaus. Lepää. Jos ja kun et halua puhua islamisaatiosta niin älä puhu. Se menee sulla aina siihen öyhötyssyytökseen, väärinlukemiseen ja olkiukkoiluun. Jos se ei kuulu Muutos 2011 -agendaan niin ok. Jos siitä ei saa puhua niin sekin vielä ok. Jos sinä haluat sen tahallisesti aina väärin ymmärtää ja jauhaa sitä öyhötysfantasiaasi niin se ei ok. Vaaleihin on aikaa.
Rakkaudesta lajiin.

JM-K

Mielenkiintoisempi logiikka on " Muiden maiden asiat eivät minua kiinnosta".
Oliko siinä jotain epäselvää vai miksi sen postasit tänne?

Minua ei todellakaan kiinnosta muiden maiden asiat. Syyt ovat jo varmasti käyneet selville moneen kertaan ilmi näistä kirjoituksistani.

Jos se kuitenkin jotakin teistä helpottaa niin voin ihan teidän mieliksenne myöntää pelkääväni ihan mitä haluatte. Alkaa kyllästyttää taas tämä islam/muslimi-jankkaaminen.

Juha, nyt vähemmän aikaa kaikkien .org ym. bullshitfoorumien selailuun ja kommentointiin,
Selailen ja kommentoin jatkossakin ihan mitä huvittaa.

ja enemmän panostusta julkilausumien muotoiluun, vähemmän paskapuhetta, enemmän fokusointia puolueen ohjelmaan ettei se leviä ihan halailuksi, ja muutenkin lepoa tarpeeksi.  
Puolueen ohjelma on jo valmis, ei minun tarvitse siihen enää fokusoida.

JM-K

Quote from: Malla on 16.04.2010, 22:19:34
Fillari palautettu jo. En kestänyt sen surullista ilmettä siellä kalterien takana. Vaikka olenkin läpeensä paha ja p*ska ihminen, kylmä ja kamala mies kaiken kaikkiaan, niin hamsterin sydäntäriipaisevaa katsetta en kestä. Lisäksi hyvitin katalat tekoni muutamalla saksanpähkinällä. Joo joo, tiedän toki, että sitä otusta ei saisi lihottaa, mutta kun se tykkää niistä pähkinöistä niin kovasti!

dothefake

Hahaa, natsipähkinöillä lemmikkiä lihotetaan ;D
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

JM-K

Quote from: dothefake on 16.04.2010, 22:37:52
Hahaa, natsipähkinöillä lemmikkiä lihotetaan ;D

Rökitän natsikorttisi korttien todellisella ässällä, Hamsterikortilla! Hävisit!

Sivulause

Quote from: JM-K on 16.04.2010, 22:32:42
Joo joo, tiedän toki, että sitä otusta ei saisi lihottaa, mutta kun se tykkää niistä pähkinöistä niin kovasti!
Teillä on suuri sydän, MacKetelae. Suuri sydän.

One man. One liner. Noudan takkini.

Malla

Fillari palautettu jo. En kestänyt sen surullista ilmettä siellä kalterien takana. Vaikka olenkin läpeensä paha ja p*ska ihminen, kylmä ja kamala mies kaiken kaikkiaan, niin hamsterin sydäntäriipaisevaa katsetta en kestä. Lisäksi hyvitin katalat tekoni muutamalla saksanpähkinällä. Joo joo, tiedän toki, että sitä otusta ei saisi lihottaa, mutta kun se tykkää niistä pähkinöistä niin kovasti!

;D :-*
(Entisenä kahden marsun sijaishuoltana neuvon kuitenkin rajoittamaan pähkinälohdutuksia. Tosin hamsu saattaa olla urheilullisempi ja kuluttaa kalorit polkiessaan -- marsut eivät moista harrastaneet. Voisitko mitenkään sijoittaa Björnin polkemaan toisaalle kuin nukkumapaikkasi viereen, mekkala saattaa olla tosiaan olla ärsyttävä?)  

JM-K

Quote from: Malla on 16.04.2010, 22:45:49

(Entisenä kahden marsun sijaishuoltana neuvon kuitenkin rajoittamaan pähkinälohdutuksia. Tosin hamsu saattaa olla urheilullisempi ja kuluttaa kalorit polkiessaan -- marsut eivät moista harrastaneet. Voisitko mitenkään sijoittaa Björnin polkemaan toisaalle kuin nukkumapaikkasi viereen, mekkala saattaa olla tosiaan olla ärsyttävä?)  
Pakko sen on siinä lähimaastossa olla, että herään tarvittaessa nopeasti, jos hamsunen tarvitsee apua tahi seuraa. Just netistä kattelin, niin jenkkilästä sais sellaisia täysin hurinattomia fillareita. Ruostumatonta terästä. Muutaman kybän maksais, vaan mitäpä sitä ei ystäviensä eteen tekisi!

herra 4x

Quote from: JM-K on 16.04.2010, 22:30:08
Mielenkiintoisempi logiikka on " Muiden maiden asiat eivät minua kiinnosta".
Oliko siinä jotain epäselvää vai miksi sen postasit tänne?

Minua ei todellakaan kiinnosta muiden maiden asiat. Syyt ovat jo varmasti käyneet selville moneen kertaan ilmi näistä kirjoituksistani.

Potentiaalisen puoluejohtajan sanomaksi hämmästyttävä. Sanoit sen liittyen muiden maiden historiadatan hyödyntämiseen Suomessa. Miksi en postaisi tärkeitä kannanottoja? Ainakin minulla se alkaa olla siinä kiikun kaakun, mutta kuten sanottu vaaleihin on aikaa.

Quote from: JM-K on 16.04.2010, 22:30:08

Jos se kuitenkin jotakin teistä helpottaa niin voin ihan teidän mieliksenne myöntää pelkääväni ihan mitä haluatte. Alkaa kyllästyttää taas tämä islam/muslimi-jankkaaminen.

Asiallinen ote keskusteluun.
Rakkaudesta lajiin.

Antti Tulonen

Quote from: JM-K on 16.04.2010, 22:26:12
Muuten, HBL:n toimittaja kysyi tuon kuultuaan hieman hämmentyneenä, että "eihän Essayah ole mikään maahanmuuttokriittinen".

Itse asiassa on. http://hommaforum.org/index.php/topic,7738.msg122164.html#msg122164

Kalevi Soilander

Kyllä minusta Herra 4x:n kysymykset ovat ihan aiheellisia. Ulkomaiden kokemuksien perusteella minä ainakin olen alun perin tullut tähän touhuun mukaan.

Juha on oikeassa siinä, että täällä Suomessa ei olla negatiivisessa kehityksessä vielä kovin pitkällä, mutta kyllä ns. islamisaation uhka - se uhka että alkuperäiset eurooppalaiset väestöt vain pikku hiljaa luopuvat omasta kulttuuristaan ja antautuvat vähä vähältä - on aika tärkeä motivoiva voima siinä, miksi olen mukana Muutoksessa. Ei se olisi kuin ajan kysymys, milloin muun Euroopan ongelmat olisivat täälläkin, jos emme nyt toimisi.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

pelle12

Quote from: Kalevi on 16.04.2010, 23:08:36
Kyllä minusta Herra 4x:n kysymykset ovat ihan aiheellisia. Ulkomaiden kokemuksien perusteella minä ainakin olen alun perin tullut tähän touhuun mukaan.

Juha on oikeassa siinä, että täällä Suomessa ei olla negatiivisessa kehityksessä vielä kovin pitkällä, mutta kyllä ns. islamisaation uhka - se uhka että alkuperäiset eurooppalaiset väestöt vain pikku hiljaa luopuvat omasta kulttuuristaan ja antautuvat vähä vähältä - on aika tärkeä motivoiva voima siinä, miksi olen mukana Muutoksessa. Ei se olisi kuin ajan kysymys, milloin muun Euroopan ongelmat olisivat täälläkin, jos emme nyt toimisi.
Just joo. Ja luomalla uusia pikku sirpalepuoleita asiat etenevät? Eiköhän tässä koko Muutos 2011-projektissa ole pelkästään erään/eräiden narsistien oman egon nostatusprojekti käynnissä? Eikös Mäki-Ketelä ole menneisyydessä seikkaillut jo kaikissa puolueissa, demareista keskustaan? Itse olen saanut aivan tarpeekseni kaikenmaailman windpipeista. Puhetta ja uhoa riittää, tekoja sitäkin vähemmän (jos ei rintaman hajoitusta teoksi lasketa).

Malla

Quote from: JM-K on 16.04.2010, 22:49:25
Quote from: Malla on 16.04.2010, 22:45:49

Pakko sen on siinä lähimaastossa olla, että herään tarvittaessa nopeasti, jos hamsunen tarvitsee apua tahi seuraa. Just netistä kattelin, niin jenkkilästä sais sellaisia täysin hurinattomia fillareita. Ruostumatonta terästä. Muutaman kybän maksais, vaan mitäpä sitä ei ystäviensä eteen tekisi!

Kun jyrsijä kuukahtaa, se kuukahtaa (yleensä n. suorin jaloin, aikansa täytyttyä -- meidän marsut olivat kai aika pitkäikäisiä, 5-8-vee, hamsujen elinkaari lienee lyhyempi), eikä siinä elvyttely tai seuranpito auta. Hamsunen varmasti selviää yön ilman apua ja seuraa, jos on muutoin selvitäkseen.

MX

Quote from: JM-K on 16.04.2010, 22:26:12
Quote from: MX on 16.04.2010, 21:55:25
Halla-aho testamenttasi äänensä Terholle. Siinä tilanteessa olisi mielestäni pitänyt äänestää Terhoa.
Siis minun ja muiden olisi pitänyt äänestää Terhoa siksi, että Halla-aho kehotti tekemään niin? Tuon luettuani minusta alkoi taas tuntua siltä, että Halla-aho on joillekin ihan oikeasti se mestari.

Ei siinä mitään henkilöpalvontaa tarvita. Halla-aho vain sattui olemaan siinä asemassa, että hän voi sanoa mitä tehdään seuraavaksi ja kuinka toimitaan vallitsevassa tilanteessa. Kukaan muu ei ollut vastaavassa asemassa. Mielestäni Halla-aho pyrki tekemään parhaansa, jotta kenttä ei hajoaisi miljoonaan eri suuntaan.

Minä teen ihan omat päätökseni ilman Halla-ahon suosituksia.

Tämä on sitä yliajattelua ja se kostautuu kentän pirstoutumisena. Sinäkin päätit ihan itsenäisesti jättää äänestämättä. Oliko äänestämättä jättämisestä mitään hyötyä? Edistikö se mitään asiaa millään tavalla?

En muuten äänestänyt eurovaaleissa ketään. Jos olisin äänestänyt, olisin äänestänyt Sari Essayahia. Äänestäisin muuten vieläkin, jos vaalit olisivat nyt ja jos äänestäisin.

Häntä minäkin olisin saattanut äänestää, jollei Halla-aho olisi ollut listallani ykkösenä. Hän pärjäsi varsin hyvin hommatentissä. Minä olisin äänestänyt Saria, jos hänen edellään ei olisi ollut muita. Sinä olisit äänestänyt vain jos olisit käynyt äänestämässä eli ilmeisesti et edelleenkään äänestäisi häntä oikeasti.

Passiivinen äänestyskäyttäytymisesi on kyllä yllättänyt minut täysin, sillä muun aktiivisuutesi perusteella olisin kuvitellut sinun myös käyvän äänestämässä. Minun maailmankuvani kannalta sinun toimissasi on valtava ristiriita.

MW

Quote from: pelle12 on 16.04.2010, 23:14:33
Quote from: Kalevi on 16.04.2010, 23:08:36

Just joo. Ja luomalla uusia pikku sirpalepuoleita asiat etenevät? Eiköhän tässä koko Muutos 2011-projektissa ole pelkästään erään/eräiden narsistien oman egon nostatusprojekti käynnissä? Eikös Mäki-Ketelä ole menneisyydessä seikkaillut jo kaikissa puolueissa, demareista keskustaan? Itse olen saanut aivan tarpeekseni kaikenmaailman windpipeista. Puhetta ja uhoa riittää, tekoja sitäkin vähemmän (jos ei rintaman hajoitusta teoksi lasketa).

Hevosmies kysyy, mitä tietä rintamalle? kokkepdpvihvasrkp ei toimita. Varmaan kykyjä olisi, mutta ei tarvetta; ergo: tarve on luotava. Kyllä minä Väki-Ketkulaan yhden äänen verran luotan.

Kermaperseille herätys.

JM-K

Ja luomalla uusia pikku sirpalepuoleita asiat etenevät?
Eli taas ollaan vaikuttamassa jo olemassa olevien puolueiden kautta vai kuinka? Passaisikohan arvata, mistä puolueesta mahtaa olla kyse?

Eiköhän tässä koko Muutos 2011-projektissa ole pelkästään erään/eräiden narsistien oman egon nostatusprojekti käynnissä?
Onkohan kyse mahdollisesti minusta? Jos on, niin tunnustan ihan suoraan: huonoa itsetuntoani tässä paikkailen vaan juu. Ja yritän epätoivoisesti kursia todellisen minäni ja ideaaliminäni välistä syvää kuilua kasaan. Onko tuo noin selkeästi nähtävissä?

Eikös Mäki-Ketelä ole menneisyydessä seikkaillut jo kaikissa puolueissa, demareista keskustaan?
Jos en ihan väärin muista, niin Perustuslaillinen oikeistopuolue jäi väliin, koska olin sen hajotessa vielä leikki-ikäinen (tai jotain tuommoista).

Mihin muuten unohdit mm. seikkailuni Supon agenttina, alkoholismini, homosteluni, vaimon hakkaamisen ja potkut työpaikalta. Sellaistakin kuulemma on tapahtunut, vaikka etenkin tuo homostelu ja vaimon hakkaaminen tuntuvatkin sangen ristiriitaiselta.

Itse olen saanut aivan tarpeekseni kaikenmaailman windpipeista.
Niin minäkin. Totta tosiaan, niistä olen saanut tarpeekseni!

Puhetta ja uhoa riittää, tekoja sitäkin vähemmän (jos ei rintaman hajoitusta teoksi lasketa).
Juuri näin! Mitkäs ne muuten olivat ne sinun tekosi?

pelle12

Quote from: MW on 16.04.2010, 23:54:36

Hevosmies kysyy, mitä tietä rintamalle? kokkepdpvihvasrkp ei toimita. Varmaan kykyjä olisi, mutta ei tarvetta; ergo: tarve on luotava. Kyllä minä Väki-Ketkulaan yhden äänen verran luotan.

Kermaperseille herätys.
Mielestäni Halliksen (sinänsä aivan oikea) strateginen veto ryhtyä Persujen ehdokkaaksi veti maton jalkojen alta koko Muutos 2011-projektilta. Eikös Suomen islamilainen puolue saanut 5000 allekirjoitusta nopeammin kuin Muutos 2011? Ko. liikkeellä ei ole mitään menestymisen mahdollisuutta, paitsi ehkä Mäki-Ketelän egon nostattaminen, minkä hänen vastauksensa ja VASTAAMATTA jättämisensä, vahvistaakin. Hajoittaa on paljon helpompaa kuin rakentaa. Kritiosida paljon helpompaa kuin rakentaa. En jaksa uskoa tällaiseen kottaraispönttöstrategiaan. Enkä halua ottaa johtajaksi jotain muuta, jonka puolesta joutua tappeluun (Juicea siteeraten). Mäki-Ketelä on täysin väärä henkilö minkäänlaisen mamukriittisen liikkeen keulakuvaksi. Keskusta ja demarit on jo hänen kohdaltaan koettu, luulenpa, että noilla kasvatustieteellisillä mielipiteillä tyyppi on oivaa vihreää kamaa ensi vaaleissa, ja seuraava Suomi-Tunisia-seuran kunniapuheenjohtaja.

MX

Quote from: pelle12 on 17.04.2010, 00:09:59
Mielestäni Halliksen (sinänsä aivan oikea) strateginen veto ryhtyä Persujen ehdokkaaksi veti maton jalkojen alta koko Muutos 2011-projektilta.

Olen samaa mieltä Halla-ahon ratkaisusta.

Muutos 2011 on kuitenkin äärimmäisen tärkeä niin kauan kuin on olemassa edes teoreettinen mahdollisuus, että Halla-ahon ehdokkuus Perussuomalaisissa saatetaan perua. Muutos 2011 on eräänlainen turvaverkko. Siksi minusta on tärkeää, että puolueprojekti etenee edelleen täysillä ja että he pyrkivät hankkimaan mahdollisimman paljon hyviä ehdokkaita.

QuoteMäki-Ketelä on täysin väärä henkilö minkäänlaisen mamukriittisen liikkeen keulakuvaksi.

Olen eri mieltä. Hän on hoitanut omat esiintymisensä erittäin vakuuttavasti. Pieksee mennen tullen suurimman osan puoluejohtajista.

MW

Quote from: pelle12 on 17.04.2010, 00:09:59
Quote from: MW on 16.04.2010, 23:54:36

Kermaperseille herätys.
Mielestäni Halliksen (sinänsä aivan oikea) strateginen veto ryhtyä Persujen ehdokkaaksi veti maton jalkojen alta koko Muutos 2011-projektilta. Eikös Suomen islamilainen puolue saanut 5000 allekirjoitusta nopeammin kuin Muutos 2011? Ko. liikkeellä ei ole mitään menestymisen mahdollisuutta, paitsi ehkä Mäki-Ketelän egon nostattaminen, minkä hänen vastauksensa ja VASTAAMATTA jättämisensä, vahvistaakin. Hajoittaa on paljon helpompaa kuin rakentaa. Kritiosida paljon helpompaa kuin rakentaa. En jaksa uskoa tällaiseen kottaraispönttöstrategiaan. Enkä halua ottaa johtajaksi jotain muuta, jonka puolesta joutua tappeluun (Juicea siteeraten). Mäki-Ketelä on täysin väärä henkilö minkäänlaisen mamukriittisen liikkeen keulakuvaksi. Keskusta ja demarit on jo hänen kohdaltaan koettu, luulenpa, että noilla kasvatustieteellisillä mielipiteillä tyyppi on oivaa vihreää kamaa ensi vaaleissa, ja seuraava Suomi-Tunisia-seuran kunniapuheenjohtaja.

Ei nyt jaksa spekuloida. Silti, luullakseni Suomen islamilainen Puolue on edelleenkin larppaajien märkä uni.

Yhdistys sai syksyllä 2007 huomiota tiedotusvälineissä. Sen puheenjohtajan, Abdullah Tammen, mukaan sillä oli muutamia satoja kannattajakortteja tammikuussa 2008  ja sillä oli vielä matkaa vaadittuun 5000 rekisteröityyn kannattajaan. Rekisteröitymisprosessi yhdistysrekisteriin  alkoi marraskuussa 2007.[6]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_islamilainen_puolue

Ketale voi olla mitä vaan, mutta ei voi olla huonompi kuin Circus Arkadia. Nyt kunnon Broadway-show, kiitos.

pelle12

Quote from: MX on 17.04.2010, 00:25:47

Olen eri mieltä. Hän on hoitanut omat esiintymisensä erittäin vakuuttavasti. Pieksee mennen tullen suurimman osan puoluejohtajista.

Ihmisenä varmasti. Kukapa ei pitäisi Mäki-Ketelästä? Mutta pelkäänpä, että sitä ns. munaa puuttuu, ja pahasti.
Toisaalta pystyisin näkemään MK:n aivan hyvin Persujen seuraavana puh.johtajana Soinin jälkeen. Kannattaako polttaa siltoja?

MX

Quote from: pelle12 on 17.04.2010, 00:28:44
Toisaalta pystyisin näkemään MK:n aivan hyvin Persujen seuraavana puh.johtajana Soinin jälkeen. Kannattaako polttaa siltoja?

Onko hän polttanut jossakin siltoja?

MW

Sitä paitsi itse Astrid mahtikäskyllään torppasi koko Suomen islamilainen Puolue -hankkeen, koska "Sharia ei kuulu islamiin". Kyllä "asiantuntija" on aina ministeriytensä ansainnut.

MW

Quote from: pelle12 on 17.04.2010, 00:28:44
Quote from: MX on 17.04.2010, 00:25:47

Ihmisenä varmasti. Kukapa ei pitäisi Mäki-Ketelästä? Mutta pelkäänpä, että sitä ns. munaa puuttuu, ja pahasti.

Joo, tosi munaton. Ei minkäänlaista aktiivisuutta, koskaan missään. Panisi nyt edes itsensä peliin. Mistä näitä munattomia, nimimerkin takana lymyileviä öyhöttäjiä oikein tulee?