News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Suomalaisten täytyy muuttua!

Started by Defend Finland!, 07.04.2010, 18:20:18

Previous topic - Next topic

Defend Finland!

Kalkkuna oli aloittanut keskustelun FST:n Arena ohjelman johdosta, jossa juontaja Cilla ja muut keskustelijat olivat toistaneet näitä tuttuja fraaseja: Suomalaisten täytyy muuttua, Suomi tarvitsee maahanmuuttajia, maahanmuuttajat eivät tarvitse Suomea jne.

Koska juontaja taas kerran toisti tämän "Suomalaisten tulee sopeutua maahanmuuttajiin.." fraasin, niin on syytä puhua siitä miten suomalaisten tulee muuttua, jotta he olisivat maahanmuuttajien arvoisia ja nämä voimavarat eivät menisi muualle. Tätä toistetaan koko ajan mutta kukaan ei sano miten meidän tulisi muuttua? Tuleeko suomalaisten sopeutua virolaisiin? Burmasta tulleisiin kiintiöpakolaisiin tai kiinalaisiin?

Cilla Mattheiszen ei sanonut mihin ryhmään suomalaisten tulee sopeutua ja muuttua, mutta koska valtaosa tulijoista ovat muslimeja ja ainoastaan muslimit ovat niitä, jotka jo vastaanottokeskuksissa alkavat esittää pitkiä ostoslistoja ja vaativat kaikkea mahdollista, niin on syytä olettaa että Cilla oikeastaan tarkoitti että suomalaisten tulisi hyväksyä muslimien vaatimukset.

Mitä mieltä te olette tästä? Itse olen samaa mieltä kuin Keijo Korhonen joka sanoi suunnilleen näin "Muukalaisten tulee muuttua tai sitten he ovat väärässä maassa!"

SK

Nyt täytyisi nähdä ohjelma ensin. Ovatko nuo tarkkoja lainauksia? (Mutta varmaan joku saattaa arvata, mitä mieltä tästä asiasta ollaan tällä foorumilla, perusteluita kyllä löytyy...)
"Jag känner mig isolerad där jag bor. Jag är inte rädd för andra asylsökande, men det känns otryggt att i mörker och kyla ta sig till en affär för att handla. Vi kan inte leva så här." - Iziogbe Adodo, från Nigeria

JM-K

Oli tarkkoja lainauksia tai ei, niin ei ainakaan minun tarvitse muuttua monikulttuurihulluuden edessä.

Ettei jää epäselväksi, niin minulla ei ole pienintäkään tarvetta saati aikomusta muuttua. Ei nyt eikä koskaan. Muuttukoot ne, keitä huvittaa. Minua ei huvita.

Koskela Suomesta

Komppaan edellistä puhujaa. En näe mitään syytä miksi minun tulisi muuttua.

Muutaman perskohtaisesti parannettavan asian tiedän, mutta niillä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Sinna

Samoilla linjoilla. En ole saanut mitään tutkittua tulosta siitä, miksi minun mielipiteitteni pitäisi muuttua. Pelkkä rassisti tai ahtaskatseinen ei riitä, nehän ovat vain mielipiteitä.

ajuha

olen tarkan itsetutkiskelun myötä havainnut 2-3 vuoden aikana itsessäni tapahtuneen muutoksen, muutaman edellämainutun ajanjakson sattuneen tapahtuman johdosta, mutta cillan, ja muiden keskustelijoiden mielestä väärään suuntaan.

tärkeintähän muutos, eikä stabiili nökötys.

Tommi Korhonen

Ehkäpä monikulttuuristajat ajattelevat että "Suomalaisten täytyy muuttua, tai monikulttuurisuus ei onnistukaan!". Tämä tekisi jossain määrin järkeä "miksi" meidän "pitää" muuttua johonkin ulkopuoliseen joka ei ole suomalaista tai suomalaisuutta.

Ylläoleva siis ei edes mokuttajan näkökulmasta kylläkään pysty määrittelemään että mitä on monikulttuurisuuden onnistuminen, ja kuka siitä hyötyy tai iloitsee. Olettaen että onnistuminen tarkoittaa jotain hyödyllistä tai iloista edes jompaakumpaa?
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

MikkoAP

Quote from: ajuha on 07.04.2010, 19:02:49
olen tarkan itsetutkiskelun myötä havainnut 2-3 vuoden aikana itsessäni tapahtuneen muutoksen, muutaman edellämainutun ajanjakson sattuneen tapahtuman johdosta, mutta cillan, ja muiden keskustelijoiden mielestä väärään suuntaan.

tärkeintähän muutos, eikä stabiili nökötys.

Sama täällä. Minäkin olen muuttunut: mokuttajasta nuivaksi.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

BastardoGrande

Yleensä kun suomalaiselle sanotaan; pitää jotakin, pitää sitä ja pitää tätä, niin se aiheuttaa voimakkaan vastareaktion.
Ainakin itselleni on tässä mokutuksessa käynyt juuri niin.
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Ammadeus

Minä olen muuttunut mies,ennen minulla oli elämä.
Nyt olen erakoitunut kottaraispönttöön tuijottaja.

OTU

Quote from: BastardoGrande on 07.04.2010, 20:04:59
Yleensä kun suomalaiselle sanotaan; pitää jotakin, pitää sitä ja pitää tätä, niin se aiheuttaa voimakkaan vastareaktion.

Joo. Minäkin suhtauduin välinpitämättömästi ja kutakuinkin neutraalisti mamuasioihin. Mutta kun silmät ovat auenneet -kiitos siitä Halla-aholle ja Hommalle- ja monikulttuurisuuden hinta (ainakin suuruusluokka) ja järjettömyys on paljastunut, niin olen hyvinkin jyrkkä elintasomaahanmuuttoon liittyvissä asioissa. Lisäksi olen esimerkiksi olen alkanut uudelleen käyttää oikeita termejä mm. mustalainen ja neekeri. Ihan kuin ennen vanhaan oli tapana.
Väitätkö meitä väkivaltaisiksi? Peru väitteesi, tai tapamme sinut.
Merkel: ,,Multi-Kulti ist absolut gescheitert"
"David Cameron will say as he declares that the doctrine of multiculturalism has "failed" and will be abandoned."
Sarkozy: Vallitseva maahanmuuttajapolitiikka epäonnistunut.

Jäniksenkäpälä

Quote from: OTU on 07.04.2010, 20:14:42

Joo. Minäkin suhtauduin välinpitämättömästi ja kutakuinkin neutraalisti mamuasioihin. Mutta kun silmät ovat auenneet -kiitos siitä Halla-aholle ja Hommalle- ja monikulttuurisuuden hulluus, hinta ja ärjettömyys on paljastunut, niin olen hyvinkin jyrkkä tietyissä  maahan muuttoon liittyvissä asioissa. Minä esimerkiksi olen alkanut uudelleen käyttää oikeita termejä mm. mustalainen ja neekeri. Ihan kuin ennen vanhaan oli tapana.

Voisin melkein pyytää OTU:lta tekijänoikeusmaksuja omista ajatuksistani.
Eli kyllä muutosta on tapahtunut, mutta juuri päinvastaiseen suuntaan mitä nuo mokuttajat toivoisivat...

:P
Pu, pu, pu, pu, pu

OTU

Quote from: Jäniksenkäpälä on 07.04.2010, 20:16:36

Joo. Minäkin suhtauduin välinpitämättömästi ja kutakuinkin neutraalisti mamuasioihin. Mutta kun silmät ovat auenneet -kiitos siitä Halla-aholle ja Hommalle- ja monikulttuurisuuden hinta (ainakin suuruusluokka) ja järjettömyys on paljastunut, niin olen hyvinkin jyrkkä elintasomaahanmuuttoon liittyvissä asioissa. Lisäksi olen esimerkiksi olen alkanut uudelleen käyttää oikeita termejä mm. mustalainen ja neekeri. Ihan kuin ennen vanhaan oli tapana.

Voisin melkein pyytää OTU:lta tekijänoikeusmaksuja omista ajatuksistani.
Eli kyllä muutosta on tapahtunut, mutta juuri päinvastaiseen suuntaan mitä nuo mokuttajat toivoisivat...

:P

Aivan. Saat tekijänoikeuksista kaljan, jos huomaat nykäistä hihasta sopivassa tilanteessa.  ;)
"David Cameron will say as he declares that the doctrine of multiculturalism has "failed" and will be abandoned."

Defend Finland!

Kiitos kommenteista! Aloitin tämän aiheen siksi, että on korkea aika osoittaa miten järjettömiä mokuttajien puheet ovat. Koska en ole juuri huomannut muita kuin muslimeja vaatimassa, että suomalaisten tulee sopeutua heihin, niin täytyy uskoa että mokuttajat ovat samaa mieltä kun he vaativat että meidän täytyy muuttua!

Jos asia on näin, niin onko Suomi enää sellainen turvallinen maa, joka tarjoaa turvapaikan oikeille pakolaisille? Jos leikitään ajatuksella, että Intiasta tulee turvapaikanhakija, joka on paennut alueella riehuvia muslimeja, niin onko kohtuullista, että hänelle sanotaan: "Täällä Suomessa me ollaan jo täyttä vauhtia sopeutumassa islamin vaatimuksiin ja tänne tulevien tulee tehdä samalla tavalla"?
Eli Suomi ei voi enää tarjota turvapaikkaa oikeille pakolaisille, jos lähdetään tälle tielle.

Ruotsissa näissä asioissa on jopa menty niin pitkälle, että palo- ja pelastuslaitosten henkilökunnan työasuja on alettu muuttaa, koska "nuoriso" luulee näitä poliiseiksi ja sen takia he käyvät heidän kimppuunsa heittämällä kiviä ja polttopulloja! Eli "nuorison" hyökkäykset poliiseja vastaan ovat hyväksyttäviä!

Suomessa mokuttajat ovat jo alkaneet puhua samalla tavalla. Näille uussuomalaisilla on huonot kokemukset poliisista, joten on täysin ymmärrettävää, että he vihaavat (suomalaisia) poliiseja.

Minkä takia he sitten tulevat tänne hakemaan "turvapaikkaa" jos he pitävät Suomen  poliiseja vihollisina? Tämä logiikka on järjetön!

Simo Hankaniemi

Eiköhän se ole niin, että Suomen turvispolitiikan pitää muuttua, jos halutaan välttää sisällissota lähivuosikymmeninä.

Ernst

Heh! Melko koomista on jonkun teiniksi jääneen cillan tulla selittelemään aikuisille ihmisille, että he elävät jotenkin väärin ja heidän pitäisi muuttua. Kasvakoon hiukan ja tulkoon sitten keskustelemaan, mielellään ei vaatimaan. Hyvänä ei kai pidettäisi sitäkään, jos suomenruotsalaisten asenteita ja elämäntapoja luonnehdittaisiin vääriksi ja vaadittaisiin heitä muuttamaan niitä.

http://yle.fi/extrem/audiovideofoto/foto.php?id=2508

Cilla kuvassa oikealla.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ari-Lee

Ei ole muuttumista lähi- eikä kaukotulevaisuudessa.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Nuivanlinna

Quote from: Simo Hankaniemi on 07.04.2010, 20:25:02
Eiköhän se ole niin, että Suomen turvispolitiikan pitää muuttua, jos halutaan välttää sisällissota lähivuosikymmeninä.

Huoh! Totta turiset, mutta kun media ja poliitikot osaavat ajatella pisimmillään 4-vuotiskausia. Suurimpana aatteena on istua hallituksessa mahdollisimman monta päivää peräjälkeen!
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

BastardoGrande

Quote from: Nuivanlinna on 07.04.2010, 21:02:46
Suurimpana aatteena on istua hallituksessa mahdollisimman monta päivää peräjälkeen!

Pirkanmaan lahja Suomen poliittiselle taivaalle, kansanedustaja Marja Tiura olisi halunnut istua ministerinä hallituksessa edes yhden päivän.
Olisko hänen pitänyt saada leikkiä ministeriä edes sen yhden päivän ajan?
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Goman

Kyllähän Ingridin ja Cillan mahtavalla elämänkokemuksella jo voisi 500-sivuisen Suomen menestymisstrategian kirjoittaa, Himasen hengessä.

Ja ministeriksi molemmat, ilman muuta.

Nuivanlinna

Quote from: Jari Leino on 07.04.2010, 21:10:22
Ruanda-oikeudenkäynnin kakkosjuristi,

Pitäisiköhän Valden sponssaamista oikeudenkäynneistä luopua kokonaan? Juuri ilmainen oikeusapuhan on mahdollistanut ihmisoikeusteollisuuden paisumisen Suomessa sekä tuomioistuinten kannattaa antaa lyhyitä tuomioita taparikollisille jotta kaverien lakifirmoille riittää asiakasvirtaa.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Defend Finland!

Cilla on kyllä vasemmalla oleva blondi! Mutta hän ja muut mokuttajat vaativat, että suomalainen kulttuuri, perinteet ja arvot (protestanttinen arvomaailma) on vaihdettava.  Kirjassa "Londonistan" kerrotaan miten hyviä tuloksia syntyy kun vanhat arvot heitetään romukoppaan! Jossain Englannissa oli toiminut koulualaitos, jossa väärälle tielle joutuneita nuoria ( ei "nuorisoa" ) kasvatettiin paremmiksi kansalaisiksi. Koulu perustui kristillisiin arvoihin ja tulokset olivat erittäin hyvät. Melkein kaikki nuoret, 98 %, muuttuivat hyviksi kansalaisiksi. Sitten mokuttajat puuttuivat asiaan. Tälläinen kristillisiin arvoihin perustuva koulu ei sovi ollenkaan nykyisen monikulttuuriin! Arvopohja on muutettava, jotta muslimitkin voivat olla oppilaina! Näin tehtiin ja tulokset olivat sen mukaisia: Koulusta tuli väkivallan pesäke ja varsinainen rikollisuuden ammattikoulu!

Mutta varsinainen kysymys kuuluu: "Mihin suuntaan suomalaisten tulee muuttua ja kenen ehdoilla?" Mokuttajat vaativat muutosta mutta he eivät kerro mihin suuntaan!

Ernst

Quote from: BastardoGrande on 07.04.2010, 21:09:45

Pirkanmaan lahja Suomen poliittiselle taivaalle, kansanedustaja Marja Tiura olisi halunnut istua ministerinä hallituksessa edes yhden päivän.
Olisko hänen pitänyt saada leikkiä ministeriä edes sen yhden päivän ajan?

Viime mediakohusta päätellen ei olisi pitänyt. Nimittäin saada. Nimittäin leikkiä. Nimittäin ministeriä.

Ernst

Quote from: Jari Leino on 07.04.2010, 21:10:22
Quote from: M on 07.04.2010, 20:53:17
http://yle.fi/extrem/audiovideofoto/foto.php?id=2508

Cilla kuvassa oikealla.

Etkö tiedä että googletus on viharikos!?

Tiedän! Kotivakuutuksessani on jämäkkä oikeusturvaosa  :D

OTU

Quote from: Goman on 07.04.2010, 21:17:25

Kyllähän Ingridin ja Cillan mahtavalla elämänkokemuksella jo voisi 500-sivuisen Suomen menestymisstrategian kirjoittaa, Himasen hengessä.

Ja ministeriksi molemmat, ilman muuta.

Miksiköhän kummallakin on tiedostavien femusaurusten virkakampaus: kananperse-look eli keropää. Varmaan puhdas sattuma.  
Tuolla lisää Inkun toikkaroinneista.
http://www.google.fi/search?client=opera&rls=fi&q=Ingrid+Heickell,&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Ano Nyymi

Quote from: Ari-Lee on 07.04.2010, 20:56:58
Ei ole muuttumista lähi- eikä kaukotulevaisuudessa.

Sen verran voisin tinkimättömyydestäni tinkiä että ehkä voisin olla aplodeeraamassa jonkun suvaitsijaämmän kivitystä. Kivittäjäthän olisivat tietenkin siitä rikkaammasta kulttuurista...

Tosin luulen että tuo suvaitsijaämmä aplodeerasi paljon minua innokkaammin ihanaa ja toiseuttavaa kohtaloaan. On ne niin pal hulluja.

Mutta saisipa näiden naispuolisten kiihkosuvaitsijoiden pieniin mieliin iskostettua sen tosiasian että juuri he naisina ovat niitä jotka pahiten tulevat kärsimään siinä tapauksessa kun heidän unelmastaan tulee totta. Mutta kun ei se tieto sinne mahdu, ei niin millään. Se pitää heidän itsensä ensin kokea, ehkä se sitten valkenee heille. Mutta silloin se kyllä on jo myöhäistä.

Ernst

On muuten näitä oikeusistuinten päätöksiä roikkumassa: hovissa odottaa Jussin juttu, ruandalaisporvoolaismiehen juttu on auki eikä junacausti ole edes syyteharkinnaassa...

Mitä tästä pitäisi ajatella.

CaptainNuiva

Voin kuvitella että kun/jos Cilla saalistaa poikaystävän/aviomiehen niin
tämän täytyy muuttua, ihan on pakko.

Cillan työpaikalla myös kaikkien on muututtava Cillan halujen mukaan, ihan on pakko.

Cillan mennessä markettiin, sen on muutettava valikoimaansa, ihan on pakko.

Cillan mahdollisesti joskus maailmalla matkustellessa, maailman on muututtava Cillan halujen mukaan, ihan on pakko.

Cillan mielestä universumin on muututtava, ihan on pakko.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Hermo

Täällä muututaan koko ajan nuivemmiksi ja nuivemmiksi. Pakkohan se on, kun terve järki on paennut päättäjiltä. Mutta ei rassismissis asti...

Hommelitäti

Lisäksi olen esimerkiksi olen alkanut uudelleen käyttää oikeita termejä mm. mustalainen ja neekeri. Ihan kuin ennen vanhaan oli tapana.

Näin se rakas anoppikin on todennut, usein vielä lastenlasten aikana ja kuuluvalla äänellä.

Cilla näyttää kuvassa sen verran nuorelta, että jälkikasvua hänellä ei varmaan ole. Kolmen lapsen äitinä en aio muuttua - en ainakaan sopeutuvaisemmaksi sen suhteen, että lasteni, lastenlasteni, omien ikääntyvien vanhempieni ja isovanhempieni hyvinvoinnista leikataan sellaisten maahanmuuttajaperheiden elättämiseksi, jotka eivät tule koskaan maksamaan veroja ansiotyöstä.
Onneksi suomalaiset ovat muuttumassa, vaikkakin päinvastaiseen suuntaan kuin Cilla toivoisi. Uskalletaan puhua ja kirjoittaa maahanmuuttokriittisesti vastustuksesta huolimatta. Vielä kun päästään tekoihin ja vaaliuurnille  :)
Kulttuurin rikastaminen on kallista puuhaa.